...en gelukkig nog niet zo oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef progje het volgende:
Holden & Thompson - Come To Me (Original Mix) deze is wel erg lekker zeg
over een week komt 028 alweer uit, gemixed door Nick Warren, en zal in het teken van Sjanghai staanquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef pulsar2kx het volgende:
Eindelijk GU027 gekocht
Beter laat dan nooit
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef chamacie het volgende:
de nieuwe balance 008 van Desyn Masiello![]()
![]()
ik vind de livesets van die man zo lekker, ik hoop dat zijn pianoriedeltjes ook op z'n cd terugkomen, en hij moet ook maar eens een keertje naar amsterdam komen![]()
omdat ik al te vaak in de nachttrein/bus gezeten heb en niet in de nabije toekomst een auto voor mijn deur zie staan. Bovendien ben ik ook wel een beetje luiquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!
Oh, daar komt hij ook binnenkort![]()
27ste, na Mysteryland, in de OneFour te Den Haag
wat een rete vette cdquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef pulsar2kx het volgende:
Sasha - Fundacion releaseparty @ Panama 17-07
Hee, das mss wel een tof idee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!
Oh, daar komt hij ook binnenkort![]()
27ste, na Mysteryland, in de OneFour te Den Haag
Zabiela in de OneFour is dit weekend afgezegd.... hij draait nu wel bij een after van DV in de Panama. Ik DENK dat ook Masiello na ML hierdoor op losse schroeven staat. Gaat niet zo goed met Exposure?!?!!quote:
ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 03:36 schreef Steve.Porter het volgende:
01-Glastonbury_Essential_Mix_With_James_Lavelle_and_Darren_Emerson-26-06-05-OCPdraai hem helemaal grijs
*kick*quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef Steve.Porter het volgende:
*behoorlijke kick (jammer eigenlijk dat dat nodig is)
Ik ga zo het nieuwe album "This is Everybody on Tour" van Sander Kleinenberg luisteren. De verwachtigen liggen hoog, vooral omdat Kleinenberg Lee Burridge ook een cd heeft laten doen!Daar komt bij dat de gehele Everybody reeks mij tot nu toe extreem goed is bevallen kan ik wel zeggen!
![]()
Ze komen beide in Edmonton, waar ik op het moment effe woon. Met 'diep' bedoel je dat hij wel aardig richting hardhouse kan gaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Steve.Porter het volgende:
komt Hernan in Nederland? Hernan Cattaneo is echt een van de helden van de progressive!!Heb zijn nieuwe werk de laatste tijd niet meer echt gechecked, maar ik ken hem als een dj met hele goede platenkeuzes die heel diep kan gaan, maar er ook zo weer een swingende plaat in kan gooien. Luister zijn Renaissance Masters serie eens zou ik zeggen!
![]()
Tall Paul gaat weer wat meer richting de trance op. Geloof dat ik nog een essential mix heb gehoord van hem samen met Armin van Buuren.
niet echt. Diep als in het woord diepzinnig. Muziek waar je helemaal in opgaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ze komen beide in Edmonton, waar ik op het moment effe woon. Met 'diep' bedoel je dat hij wel aardig richting hardhouse kan gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |