T gaat om scherpte hequote:Op maandag 11 oktober 2004 19:34 schreef Evertje het volgende:
is ie me toch een minuutje eerder
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:35 schreef Mindlight het volgende:
Ja maar 2 jaar geleden heeft VVV wel van FCDB gewonnen he vergeet dat niet![]()
hahaquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
T gaat om scherpte he
Wat moet ik nou met die hartjes van jou?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die maartjequote:Op maandag 11 oktober 2004 19:43 schreef meami het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met die hartjes van jou?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die maartje
ik snap er ook niet veel van hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
Hij was toch echt een van de hoofdrolspelers in die wedstrijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf doet Winston Faerber in dat zielige FCDB - VVV postje...?
Dat hangt er nog vanaf of de bus rijdt. De laatste 3 uitwedstrijden reed de bus niet wegens gebrek aan belangstellingquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:37 schreef Evertje het volgende:
[..]
haha
ga je vrijdag naar almelo?, lekker reisje altijd
Dat verhaal ken ik wel een beetjequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat hangt er nog vanaf of de bus rijdt. De laatste 3 uitwedstrijden reed de bus niet wegens gebrek aan belangstelling
En ze doen gebakken ui op de hamburgers!! Waar doen ze dat nog tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:02 schreef Mindlight het volgende:
Mwa ik vind het geen verkeerd gebaar. Vorig jaar smaakte de koffie goed iigWe hadden toen echter nog wat meer (succes)supporters, destijds gingen er 2! bussen.
JAAAAAAAAAA MINDLIIIIIIIIIGHT!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef Mindlight het volgende:
Geen bus naar Heracles - Excelsior
12/10/2004 De busreis naar de uitwedstrijd tegen Heracles gaat wegens gebrek aan belangstelling niet door. Supporters van Excelsior kunnen deze wedstrijd wel op eigen gelegenheid bezoeken. Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van het gastenvak en kosten 11 euro.
Hmm mooi is dit weer zeg
HU, ga je nog naar Dordt - Helmond Sport? Ik ben nu vrij, vrijdagavond
Seizoen 00-1quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:57 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
15-11-2002, Den Bosch, Noord-Brabant:
FC Den Bosch - VVV
Uitslag: 1 - 2![]()
[afbeelding][afbeelding]
vs
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=4fde2f
that makes two of usquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:01 schreef meami het volgende:![]()
![]()
Alweer de 3de wedstrijd op rij dat Fortuna de overwinning/gelijkspel uit handen geeft in de laatste minuut. Ik ben er dus echt goed ziek van.![]()
![]()
ik kan mijn commentaar beter voor me houdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met het ooit grote Fortuna aan de hand ?
Waren ze maar gefuseerd met MVV en VVV het voetbal in Limburg ligt op z'n gat.
je kan het ook overdrijven, tegen een matig team als MVV heeft moet je natuurlijk veel vaker scorenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:20 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
VVV - MVV 1 - 0![]()
![]()
![]()
enzenzenz...
neem aan dat je het over vvv hebt (misschien verkeerde inschatting van mij aan begin seizoen)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:04 schreef hellmondunited het volgende:
kampioene ole ole
Dat is juist sfeerverhogend, zo weinig van het dramatische voetbal aan de Krommendijk hoeven zien. ;-)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
neem aan dat je het over vvv hebt (misschien verkeerde inschatting van mij aan begin seizoen)
hoe was je belevenis in het uitvak van dordrecht? Heb je nog wat van de wedstrijd gezien, aangezien je meer tegen een hek en palen aankijkt en op sommige plkken de achterlijn niet eens ziet.
Daar zit wel wat in jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat is juist sfeerverhogend, zo weinig van het dramatische voetbal aan de Krommendijk hoeven zien. ;-)
hey hey!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
neem aan dat je het over vvv hebt (misschien verkeerde inschatting van mij aan begin seizoen)
hoe was je belevenis in het uitvak van dordrecht? Heb je nog wat van de wedstrijd gezien, aangezien je meer tegen een hek en palen aankijkt en op sommige plkken de achterlijn niet eens ziet.
75e, excusesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
5e minuut al? Veel van de wedstrijd gezien dan.
In het uitvak van Telstar belemmerde de hekken, palen, gaas en netten mijn zicht ook behoorlijk. Het spel op het middenveld kon ik amper volgen. al viel er ook niets te genieten...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:16 schreef Evertje het volgende:
75e minuut al? reden er minder treinen ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hey hey!
ow ik ben al vaker in dordt geweest, natuurlijk staan op de stoeltjes om wat te zien. t was koud en nat. we zijn in de 75e minuut uit voorzorg maar vertrokken omdat we anders niet heel huids zouden thuis komen (we waren met de trein gegaan)
telstar is ook bagger ja, maarja welk uitvak niet......quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:24 schreef Maja het volgende:
[..]
In het uitvak van Telstar belemmerde de hekken, palen, gaas en netten mijn zicht ook behoorlijk. Het spel op het middenveld kon ik amper volgen. al viel er ook niets te genieten...
had eerder met een bepaalde dreigende sfeer te makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
75e minuut al? reden er minder treinen ofzo
ik ben dit jaar toch ook gewoon met de trein geweest en alles makkelijk gehaald....
Het Heracles uitvak is oke, (ik zit er meestal naast) maar je kunt het prima zien allemaal vanaf daar...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:50 schreef Evertje het volgende:
[..]
telstar is ook bagger ja, maarja welk uitvak niet......
ook daar nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:53 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Het Heracles uitvak is oke, (ik zit er meestal naast) maar je kunt het prima zien allemaal vanaf daar...
Ah ja, als je gewoon rustig naar de trein loopt (zonder opvallende shawls en spreekkoren) komt het volgens mij allemaal wel goed. Bij Dordrecht-Fortuna is er ook wat onrust geweest buiten het stadion maar daar heb ik niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
had eerder met een bepaalde dreigende sfeer te maken
klopt, mja we waren met een groepje met de trein en aangezien er dit jaar al veel fout is gegaan bij dordrecht en in het stadion werd geadviseerd door de politie om direct te vertrekken, hebben we het maar opgevolgdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ah ja, als je gewoon rustig naar de trein loopt (zonder opvallende shawls en spreekkoren) komt het volgens mij allemaal wel goed. Bij Dordrecht-Fortuna is er ook wat onrust geweest buiten het stadion maar daar heb ik niks van gemerkt.
Heracles zit je in een hoek wegeduwd (als er mist hangt heb je trouwens ook niet goed zicht haha)
Bijna niet meer leuk om naar het voetballen te gaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
klopt, mja we waren met een groepje met de trein en aangezien er dit jaar al veel fout is gegaan bij dordrecht en in het stadion werd geadviseerd door de politie om direct te vertrekken, hebben we het maar opgevolgd
nah had van te voren al aangegeven liever wat op tijd t stadion te verlatenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:03 schreef Evertje het volgende:
[..]
Bijna niet meer leuk om naar het voetballen te gaan
Ik laat me in ieder geval niet wegjagen door de politie. Ik heb betaald voor 90 minuten (en de verschrikkelijke blessuretijd) en dan zal ik ze ook zien.
Bij NEC heb ik dat ook ooit meegemaakt. Was laatste wedstrijd in Goffert en Fortuna won daar gewoon met 0-3. Tien minuten voor tijd kwamen die van NEC maar alvast het veld op en ook richting uitvak. Er werd wat gegooid en iedereen moest maar naar de bussen toe. Nou ik wilde die laatste minuten nog wel zien, zo vaak maak je geen uitoverwinning in Nijmegen mee. Niet dat de spelers echt feest vierden, want die vluchtten meteen de catacomben in
maar het is toch redelijk afgeschermd daar, kunnen ze die 'supporters' niet wegjagen dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nah had van te voren al aangegeven liever wat op tijd t stadion te verlaten
dr waren al wat supporters bij het uitvak komen kijken enzo.. voor de wedstrijd ookal. had gewoon geen veilig gevoel daar
nee, ze vinden het gek dat het iedere wedstrijd fout gaat, maar agenten zie je daar nooitquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
maar het is toch redelijk afgeschermd daar, kunnen ze die 'supporters' niet wegjagen dan?
echt triest, maar je hebt gelukkig (of juist niet) niks gemist.
Hellmondunitedquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Lloyd-R-Q![]()
meamiquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:41 schreef meami het volgende:
[..]
Hellmondunited
Vakken zoals Emmen en Cambuur bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:50 schreef Evertje het volgende:
[..]
telstar is ook bagger ja, maarja welk uitvak niet......
Emmen en Cambuur hebben het uitvak op dezelfde positie zitten. Redelijk goed zicht ja, maar dan moet je bij Emmen en Cambuur wel onderin de tribune staan, want anders kijk je nog door plexiglas enzo heen. Dat is echter meestal geen probleem want meer dan vijfitg man komen er toch niet mee bij dat soort verre wedstrijdenquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vakken zoals Emmen en Cambuur bijvoorbeeld
Maar dat is idd bij de meeste clubs.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Emmen en Cambuur hebben het uitvak op dezelfde positie zitten. Redelijk goed zicht ja, maar dan moet je bij Emmen en Cambuur wel onderin de tribune staan, want anders kijk je nog door plexiglas enzo heen. Dat is echter meestal geen probleem want meer dan vijfitg man komen er toch niet mee bij dat soort verre wedstrijden
Mwoah, ik vind de uitvakken wel redelijk gelijkwaardig hoor. In de GGD heb je soms nog met onmogelijke hekwerken te maken. En met AGOVV daalt het gemiddelde natuurlijk als een baksteen in de GGD.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is idd bij de meeste clubs.
Ik durf eik wel te stellen dat de uitvakken in de GGD beter zijn dan in de HCE.
In de HCE heb je te vaak ook met hinderlijke netten te maken.
Zal effe gaan beoordelen naar mijn meningquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:01 schreef Stpan het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de uitvakken wel redelijk gelijkwaardig hoor. In de GGD heb je soms nog met onmogelijke hekwerken te maken. En met AGOVV daalt het gemiddelde natuurlijk als een baksteen in de GGD.
quote:FC Eindhoven kan salarissen niet meer betalen 2004-10-14
FC Eindhoven-trainer Leon Vlemmings heeft naar eigen zeggen vorige maand geen salaris ontvangen. Het is nog maar de vraag of hij en zijn spelers deze maand hun salaris krijgen.
Vlemmings noemt de situatie bij zijn club dramatisch. ,,We wisten dat het er financieel niet rooskleurig voorstond. Dat merk je ook aan allerlei kleine dingen. Maar we hebben de problemen steeds buiten de groep kunnen houden. Maar nu lukt dat niet meer. Ik kan tegen mijn elftal praten als Brugman, maar het blijft een moeilijke situatie. Ik hoop dat alle problemen snel verholpen zijn. Als wij willen presteren, dan moeten de randvoorwaarden goed zijn.''
Vlemmings wil dat het bestuur zijn spelers zo snel mogelijk informeert over de problemen binnen de club. FC Eindhoven verkeert al langere tijd in zwaar weer. Het bestuur en hoofdsponsor Pim Lindhout hebben een hoogoplopend conflict dat grote gevolgen kan hebben voor de armlastige voetbalclub. Lindhout Groep heeft de geldkraan voor onbepaalde tijd dichtgedraaid, waardoor de financiele situatie van Eindhoven steeds nijpender wordt.
Lindhout wil de sponsoring pas weer hervatten, als het huidige bestuur opstapt. Mocht de club verstoken blijven van inkomsten van de hoofdsponsor – en als andere sponsoren niet binnen de afgesproken termijn betalen – dan heeft Eindhoven eind deze maand problemen met het uitbetalen van salarissen. Dragan Thijssens, routinier van FC Eindhoven zegt zich toch wel enigszins zorgen te maken. ,,Het is nog nooit gebeurd dat de club de salarissen niet heeft kunnen betalen. Maar ik heb goede hoop dat het allemaal goed komt. Het verraste me nogal dat ik alles in de krant moest lezen. Dat vind ik sowieso jammer. Als je hart bij Eindhoven ligt, is dat heel frustrerend. Het is natuurlijk in eerste instantie zaak om randverschijnselen buiten de spelersgroep te houden. Maar als het óns treft, vind ik dat we op de hoogte moeten worden gebracht. Inhoudelijk kan ik niet op de situatie ingaan. Daarvoor ken ik de ins en outs niet. Voor Eindhoven is het gewoon belangrijk dat er snel rust in de organisatie komt.''
Ook aanvoerder John Laponder maakt zich zorgen. ,,Maar ik kan er niet zo veel over zeggen omdat ik niet weet waar het omdraait. Ik heb gevraagd aan de voorzitter of hij ons snel uitleg kan geven.''
dus wassie heel goed, want je wilde t liever ook niet zien geloof ikquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:10 schreef Mindlight het volgende:
Het uitvak van FCDB is prima, goed zicht
Heracles gaat wel, alleen het hek aan de rechterkant ontneemt een klein beetje zicht.
En Helmond![]()
Daar heb ik vorig seizoen dus 3/4 van de wedstrijd niet gezien omdat ik tegen het hek aanzat
Hmm achteraf was het geen drama nee, maar dat hek is wel zo achterlijk gemaakt dat je het ook gewoon niet KAN zien, en dat stoort welquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dus wassie heel goed, want je wilde t liever ook niet zien geloof ik
pcies, zeker omdat je gewoon het volle pond ervoor betaaldquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm achteraf was het geen drama nee, maar dat hek is wel zo achterlijk gemaakt dat je het ook gewoon niet KAN zien, en dat stoort wel
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm achteraf was het geen drama nee,
Kan me anders ook nog wel een 4-0 wedstrijd herinneren in de ere waarbij het 30 graden wasquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
FCDB valt inderdaad ook wel mee, alleen is het daar vaak wel gruwelijk koud als we daar komen
had toch echt alles met HS te maken..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ja en?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
had toch echt alles met HS te maken..
ja klopt (eigenlijk probeerde ik die herinnering te verdringen)quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan me anders ook nog wel een 4-0 wedstrijd herinneren in de ere waarbij het 30 graden was![]()
Niet alleen dat hoor......quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
had toch echt alles met HS te maken..
integendeel, ik denk dat Hellmond zich wel vermaakt heeft :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef Maja het volgende:
Ik ben dus niet de enige die 'n baalavond heeft :')
Ze hadden moeten verliezen volgens jou?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
idd
idemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:45 schreef meami het volgende:
Naja ik voel me kut, bezeikt en beschaamd. Mijn week is verkloot
Waarom kun je niet eens gewoon leuk een wedstrijd bezoeken, zonder gezeik
juischt!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:10 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ze hadden moeten verliezen volgens jou?![]()
je woont in veendam lees ik in je profiel
als schoenmakers lang blijft en wiekens niet te vaak geblesseerd raakt, en als cijntje weer mee kan spelen, dan heb je een mooie verdediging. Dan nog slor en pander op het midden en hamming in de spits....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:18 schreef Noca het volgende:
Veendam gaat nog stijgen verderop in het seizoen..nacompetitie moet kunnen
knakquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:30 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
als schoenmakers lang blijft en wiekens niet te vaak geblesseerd raakt, en als cijntje weer mee kan spelen, dan heb je een mooie verdediging. Dan nog slor en pander op het midden en hamming in de spits....
da's knak of niet dan
zeker! t was supeeeeeeeeeeeeerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
integendeel, ik denk dat Hellmond zich wel vermaakt heeft
jupquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef Maja het volgende:
Zat je in Café Motje hellmondunited?
Het was inderdaad dik verdiend. Voor de rest zeg ik er niets meer over, elk woord is te veel...!
Inderdaad zeg, die Kooiman ging vet de fout in bij de 3-3quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:06 schreef Stpan het volgende:
Pfff, kom je na een domme rode kaart weer knap op een 3-2 voorsprong. Begint je keeper blunders te maken en staat het zo 3-5. Grrrrrrrrr.
Mwoah, als je voor Dordt bent is het misschien leuk. Die 3-5 impliceert een wervelende pot voetbal met veel kansen. Maar de werkelijkheid was dat het zo belabberd was dat er amper een uitgespeelde kans kwam, maar die er kwamen gelijk een doelpunt opleverde.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die Kooiman ging vet de fout in bij de 3-3![]()
Wel een erg leuke wedstrijd overigens...
hoiquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:16 schreef Mindlight het volgende:
Het was leuk en gezellig
Jammer van die strafschop, verder mogen we gelukkig zijn met het punt.
Hellmondunited komt niet meer op fok, die is te dronken
Haha ok daar gaan we de volgende keer maar eens gebruik van maken dan!quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoi
ik geef jullie een naam: esad razic, menig voetbal liefhebber heeft hem al afgeschreven, maar de laatste 3 wedstrijden heeft hij elke gek gedolt
owja mindlight, t seizoen zit er op, dus ik mag weer drinken
Jammer van dat eigen doelpunt bedoel je..?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:16 schreef Mindlight het volgende:
Het was leuk en gezellig
Jammer van die strafschop, verder mogen we gelukkig zijn met het punt.
Hellmondunited komt niet meer op fok, die is te dronken
heb je hs gezien? zo niet dan kijk morgen naar maar ff en hou die gast in de gaten! men wat een voetballerquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha ok daar gaan we de volgende keer maar eens gebruik van maken dan!
Razic, als je het daar al van moet hebben![]()
hebben ze dan weer gewonnen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:52 schreef meami het volgende:
Fortuna
In eerste instantie dacht ik aan een bestorming van Dordt supporters, maar op enkele na bleek dat niet zo te zijn. Iemand van ons stond uit te dagen en kreeg een vermanend zetje van een steward. Hij gleed van zijn stoel en kwam met zijn gezicht op een rand terecht. Alles bloeden natuurlijk, dus het leek de ouders en andere supporters een goed idee de stewards eens even wat klappen te geven. Verder was er niet veel hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Jammer van dat eigen doelpunt bedoel je..?
Wat gebeurde er overigens allemaal na die 1-1 in het uitvak?
quote:Veendam-Eindhoven tijdje gestaakt
VEENDAM (ANP) - Scheidsrechter Koopman heeft het eerstedivisieduel BV Veendam - FC Eindhoven zaterdagavond in de 36e minuut voor tien minuten gestaakt vanwege beledigende spreekkoren aan zijn adres. De kwetsende teksten rolden van de tribune nadat de arbiter een rode kaart had gegeven.
Die rode kaart was voor Veendam-speler Cijntje. Na de afkoelingsperiode liet Koopman weer verder spelen. FC Eindhoven, de hekkensluiter van de eerste divisie, leidde op dat moment met 0-1. De einduitslag was uiteindelijk1-4 in het voordeel van de Eindhovenaren.
Het was geen spreekkoor...eerder een spreekkwartet...quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
Het moet niet veel gekker worden.......... :')
[..]
die stewards bij dordt zijn speelballen man! vorig jaar bij ons in t uitvak ook.. ligt er een bal dus iedereen zit te voetballen. Komt die hoofdsteward even stoer de bal afpakken (dacht ie) alleen lukte het hem niet zonder een paar grove overtredingen en slidings te ontwijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik aan een bestorming van Dordt supporters, maar op enkele na bleek dat niet zo te zijn. Iemand van ons stond uit te dagen en kreeg een vermanend zetje van een steward. Hij gleed van zijn stoel en kwam met zijn gezicht op een rand terecht. Alles bloeden natuurlijk, dus het leek de ouders en andere supporters een goed idee de stewards eens even wat klappen te geven. Verder was er niet veel hoor.
Mwa was op zich een goeie aanval van excelsior, maar ik moet zeggen, als jullie hadden gewonnen, zou het niet onverdiend zijn geweest.
Ze pakken gewoon de kleinere clubs eerst, om een daad te stellen.quote:Op zondag 14 november 2004 00:21 schreef HeyFreak het volgende:
De KNVB eist consequentie. Nou wees dan ook consequent. Bij ADO schreeuwen ze 80 minuten voordat er actie wordt ondernomen en hier in Veendam, waar eigenlijk haast nooit spreekkoren zijn, wordt de wedstrijd al na 3 minuten "hij is een hoerenzoon" onderbroken....
au!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
* hellmondunited schopt terug.
morgen naar eindhoven met een verplichte buscombi .......quote:Op donderdag 18 november 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
au!
nog fokkers die morgen gaan gouden gidsen?
ikke vertrek om half 4 richting het hoge noorden
zal een leuke wedstrijd worden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde morgen naar Zwolle - Heracles Almelo, maar ik heb er toch maar van afgezien omdat je verplicht een clubcard nodig hebt. ( het duel is een risicowedstrijd ) En om die nou hiervoor aan te schaffen vind ik een beetje jammer. Gelukkig wordt het duel wel live uitgezonden opt RTV Oost.
hup eindhoven?quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zal een leuke wedstrijd worden!
voor vandaag alvast:
hup eindhoven, telstar, emmen en Helmond
nacompetitieeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
hup eindhoven?
shame on you!
ik zeg ook niet alleen hup eindhovenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:05 schreef Evertje het volgende:
wat is dan een nacompetitieplek in jouw ogen?
als je fortuna voorbij bent sta je toch net negende, lijkt me geen nacompetitie
en in deze periode is fortuna geen gevaar, eindhoven al zeker niet
gevaarlijk is wel dat er tussen nummer zeven en acht al een 'gat' is van twee punten. Daarom hoop ik ook dat Fortuna vanavond wint, zodat die aansluiting er blijft.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik zeg ook niet alleen hup eindhoven
eerste 7 vind ik nacompetitie plekken
owja hup veendam natuurlijk ook tegen dordt![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:19 schreef Mindlight het volgende:
Hup Excelsior! Hup Helmond! Hup Dordt! Hup Eindhoven! Hup Telstar! Hup Emmen!
Als Veendam wint en wij niet zouden winnen, zijn zij ons ook al voorbij, vandaar!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hup dordt?
zeg..
zoek je ruzie?
hehe nou t gaat de goeie kant op!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als Veendam wint en wij niet zouden winnen, zijn zij ons ook al voorbij, vandaar!
En verder boeit het niet zo, als excelsior maar wint
Ik heb trouwens een krat bier op het kampioenschap van Helmond nog steeds staan, dus jullie moeten wel winnen
hup!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:08 schreef Evertje het volgende:
trouwens geen hup veendam?
* Hellmondunited schreeuwt heel hard: "KOM OP VEEEEEENDAAAAAAM"quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:47 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hup!
Ik zie Veendam ook nog wel winnen ook. Echt zo'n Veendam-kwaaltje. Verliezen van de nummer laatst en winnen tegen de toppers....
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
* Hellmondunited schreeuwt heel hard: "KOM OP VEEEEEENDAAAAAAM"
Haha, mag Dordt ook een keertje succes hebben na al die kutjaren?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hup dordt?
zeg..
zoek je ruzie?
natuurlijk, maar nu even nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Haha, mag Dordt ook een keertje succes hebben na al die kutjaren?
Hup Dordt!!
is hamming er weer bij?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:47 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hup!
Ik zie Veendam ook nog wel winnen ook. Echt zo'n Veendam-kwaaltje. Verliezen van de nummer laatst en winnen tegen de toppers....
succes!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:00 schreef hellmondunited het volgende:
mijn lange reis gaat beginnen
fijne avond allemaal!
HEEELMOOOOOOOOOOOND
Volgens mij niet, en Cijntje is geschorstquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:01 schreef Evertje het volgende:
[..]
is hamming er weer bij?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:47 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hup!
het was veels te koud om te zittenquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Maja het volgende:
Ik ben dus niet de enige die een armoedige wedstrijd gezien heeft![]()
Ik ben welgeteld 2 keer opgestaan omdat er iets enerverends gebeurde. Voor de rust was het vooral bibberen van de kou op de tribune.
Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt vanquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:25 schreef Maja het volgende:
Was je er Mindlight?
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoektquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:57 schreef Bayswater het volgende:
De spanning is weer te snijden in de GGD, maar dat is ook het enige leuke van de GGD![]()
Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoekt
Ik hoop voor je de laatstequote:Op zaterdag 20 november 2004 17:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.
De ranglijst ziet er in ieder geval al beter uit dan 5 weken terugquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je de laatste
Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoekt
Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.quote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.
Ik, en misschien ook Bayswater, hebben behalve Excelsior als lokale rivaal niks op met Helmond, Emmen, Top Oss, Veendam en wie dan ook. Niks positiefs en niks negatiefs. Die potjes doen me gewoon vrij weinig. En het voetbal in de GGD is ook nog eens stukken minder. Een tegendoelpunt van Ronaldo, Zlatan, Kezman, Van Nistelrooy....heel vervelend allemaal. Maar een tegendoelpunt door Cvetkov, het doet gewoon pijn m'n ogen en vind ik het bijna genant dat ik er naar zit te kijken.
Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 22:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.
Herkenbaar,FCDB was dan niet zo vastgeroeste HCE ploeg zoals Sparta maar sinds ik ga kijken heb ik ze 4 maal zien promoveren en weer 3 maal naar beneden zien gaan maar geef mij maar een zwaar bevochten puntje tegen een subtopper uit de HCE dan een 6-0 overwinning op you name it in de GGD en dat heeft niets met arrogantie oid te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.
Maar het is allemaal (de toeschouwers, de sfeer, de wedstrijden) een stuk minder dan in de HCE. En als je dan ook al geen historische band hebt met bijna geen enkele tegenstander dan blijf ik terugverlangen naar de HCE. Dat is waar ik mee verstrengeld ben als fan.
Er zijn ook Sparta-supporters die liever veel winnen en bovenin de GGD draaien dan veel verliezen in de HCE, dus ik ben niet representatief ofzo.
maar jou belevingswereld klopt geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie stand zo, lekker spannend bovenin. En TOP, Excelsior en Helmond - sorry Mindlight, hellmondunited e.a. - staan weer mooi op de plaatsen waar ze in mijn belevingswereld horen
.
Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren).
Zo mag ik het graag horenquote:Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren).
Wellicht over twee wekenquote:Op maandag 22 november 2004 09:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zat nooit echt een wedstrijd bij die echt het navertellen waard was.
Hmm ja. Altijd leuk, die wedstrijden waarin de tegenstander een prijs kan pakken. Vorig jaar hadden we het bijna het kampioenschap voor Excelsior verpest, maar dat hebben ze uiteindelijk zelf gedaan.quote:Op maandag 22 november 2004 09:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht over twee weken![]()
Yep thuiswedstrijden ben ik er in principe altijd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:44 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt van
Jij nog wel geweest?
Ja, dat is inderdaad wel waar. Maar dat gebeurt ook in de HCE. Zag toevallig de voorbeschouwing voor RBC-Heerenveen en die hadden pas vijf ontmoetingen!quote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef Stpan het volgende:
@Evertje, nee ik kan ook geen thriller tussen Fortuna en Sparta herinneren nee. Terwijl we toch al zo'n 15 jaar onafgebroken tegen elkaar spelen. T'is ook niet met elke club.
Maar wel dat bijv. in de programmaboekjes er geen statistieken staan met 'laatste 10 ontmoetingen' omdat die er simpelweg gewoon niet zijn in veel gevallen. Geen 'weet je nog 5 jaar terug met die en die'. Niet de heerlijkheid dat je geheel tegen de verwachtingen in een (sub)topper verslaat.
De meeste overwinningen smaken minder zoet, en de nederlagen voelen klunzig aan.
Dat is gewoon hoe een degradant in het algeheel over de eerste divisie zal denken vrees ik.
Nee, gewoon lekker promoveren!quote:Op maandag 22 november 2004 15:46 schreef Maja het volgende:
Wen er maar aan...
Een spits erbij. Op zich mooi, maar toch baal ik, weer een feyenoorder en weer iemand waar we niet zelf om gevraagd hebben. En ome Mark regelt in de winterstop nog een speler voor ons. Ik schat in een bijna 12 jarige c-junior.quote:Jeppe Curth nieuwe spits van Excelsior
Rotterdam - Jeppe Curth speelt de rest van het seizoen voor Excelsior. De 20-jarige Deense spits van Jong Feyenoord wordt met onmiddellijke ingang toegevoegd aan de selectie van trainer John Metgod. Zijn plaats in het beloftenteam van de Stadionclub zal tot de winterstop worden ingenomen door Danko Lazovic. Feyenoord hoopt de Serviër, die ritme moet opdoen omdat hij in de Kuip maar niet aan spelen toekomt, na de eerste competitiehelft te kunnen verhuren.
Dat Curth op Woudestein wordt gestald, is geen verrassing. De spits van het Deense elftal voor spelers onder 21 jaar is toe aan een stapje hogerop. ,,Hij is topscorer van de beloftes en wij vinden dat hij nu in een eerste elftal moet gaan spelen,'' stelt Mark Wotte.
Volgens de technisch manager van Feyenoord staat de komst van Curth los van de plannen die men in Rotterdam-Zuid heeft met Mounir el Hamdaoui. De topscorer van Excelsior traint geregeld mee met de selectie van Ruud Gullit, die wel gecharmeerd is van de Marokkaan. ,,Maar de toekomst van Mounir komt pas in de winterstop aan de orde,'' aldus Wotte.
Omdat El Hamdaoui momenteel geblesseerd is en Harrie Gommans in de winterstop naar het Belgische Westerlo vertrekt, komt Curth eerder naar Kralingen. Excelsior, dat vanochtend op Woudestein oefende tegen een versterkt Feyenoord 2, hoopt dat de Deen vrijdag thuis tegen TOP Oss al inzetbaar is . Wotte: ,,Excelsior heeft zo snel mogelijk een nieuwe spits nodig. Maar of Jeppe vrijdag al kan spelen, zal afhangen van de procedures bij de KNVB.''
Naast Curth krijgt Excelsior er in de winterstop nog een versterking bij, zo heeft Wotte reeds toegezegd. De technisch manager verwacht dan ook dat de Kralingse selectie ondanks de beroerde seizoensstart in staat moet zijn de nacompetitie te bereiken. Wotte: ,,In principe hebben ze een team dat dat moet kunnen halen.''
Het kan ook een goede speler worden. Maar hij was inderdaad erg vaak in Limburg te vinden als Excelsior niet hoefde te spelen. De keren dat ik hem bij Fortuna nog zag was iets te vaak voor een ex-fortunees. Niet dat ex-fortunezen niet welkom zijn, graag zelfs, maar hij was er opvallend vaak.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
Ik baal van het vertrek van Gommans, hij heeft geen kans gehad en ik vond het toch wel een redelijke speler. De reden voor vertrek is overigens heimwee.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begin bijna medelijden met jullie te krijgen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:58 schreef Mindlight het volgende:
Smsje nog gehad?
Ook hier nog feli dan maar, gaat echt lekker
Een opleving, zo goed is Dordt ook weer niet en deze terugslag viel wel te verwachten.quote:
had dat wel verwacht na de nederlaag in veendam dat ze flink zouden gaan zakken.. wij hebben dordt alweer bijna ingehaaldquote:
Een oud-spelers nog wel, dat maakt het extra pijnlijk, lijkt mequote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef meami het volgende:
Hamming 4x gescoord
2 doelpunten aan fortuna zijde afgekeurd
BAH
het maakt het niet extra pijnlijk voor mij. Hamming gun ik het wel, in tegenstelling tot enkele andere lamzakken die Fortuna hebben verlatenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een oud-spelers nog wel, dat maakt het extra pijnlijk, lijkt me
komt omdat ik geen beltegoed heb en maandag een andere telefoon heb, daarvoor ga ik geen beltegoed meer bijhalenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:39 schreef Mindlight het volgende:
Weer sms gestuurd, weer niets terug
Maar idd jullie gaan lekker, krat bier wordt van mij
Zonde voor jullie Evertje en Meami, had het jullie wel gegund, wij weer eens gewonnen, echt een superslechte wedstrijd, maarja 2x scoren bleek dit keer wel genoeg.
Bij ons was de scheidsrechter ook om te huilen! Pieter Vink was scheidsrechter.. dan zou je toch een beter niveau verwachten. Een schot op de lat ketste vol terug het veld in. Schot werd gelost vanaf de rand van de 16, dus kon nooit achter zijn geweest. Geeft de scheidsrechter een corner!!!! Terwijl niemand van Helmond de bal aanraakte. Verder werden nog 2 glaszuivere doelpunten afgekeurd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
het maakt het niet extra pijnlijk voor mij. Hamming gun ik het wel, in tegenstelling tot enkele andere lamzakken die Fortuna hebben verlaten
Fortuna kwam bijna nog terug in de wedstrijd, maar de grens wist dat te ontnemen. Derksen scoort een zuivere goal (heb het net op tv geverifieerd) en meneer de grens, Oskam ofzo, moest zonodig zijn vlag omhoogsteken. Dit doet hij pas enkele seconden nadat de scheids naar het midden heeft gewezen maar er opeens wel een paar veendamspelers met de handen de lucht in gaan staan. Hoezo, ik laat me niet beinvloeden..............
argh, in de eerste helft had de eerste goal van hamming niet mogen vallen. Was al twee keer buitenspel voordat die aanval verder ging. Zelfde grens uiteraard.......
Proficiat HU, 22 uit 8 is echt super. Weet je nog hoe verliezen voelt? Ik inmiddels weer wel, voel een gevoel van gewenning weer terugkomen............
toevoeging
voetbalbond:maffia!
Vuile hond is die Kelder ook hč. Inlikken bij wotte ten koste van onze club. Als dit doorgaat bestaat excelsior gewoon niet meer. (Voor zover daar nu sprake van is). Ik hoop ook dat bij andere clubs nu ook de ogen open gaan en please Haarlem en Eindhoven, verzet je vanaf het begin, want je zakt steeds verder in een moeras waar je uiteindelijk in verdrinkt.quote:Reserves in eerste divisie?
Door Paul van den Bosch
Een werkgroep van clubs uit ere- en eerste divisie onderzoekt de mogelijkheid om de eerste divisie te versterken met de tweede elftallen van bijvoorbeeld Ajax, Feyenoord en PSV. Die topclubs kunnen dan hun reserveteams opheffen en deze op het één na hoogste profniveau laten spelen bij bijvoorbeeld FC Haarlem, Excelsior en Eindhoven.
Het onderzoek is een initiatief van Feyenoords technisch directeur Mark Wotte; PSV blijkt in elk geval zeer geďnteresseerd. ,,We bekijken waar bezuinigd kan worden'', zegt Excelsior-directeur Simon Kelder, lid van de werkgroep. ,,Het is toch kolder dat in het profvoetbal 37 tweede elftallen zijn en 37 jeugdopleidingen? Dat is straks niet meer op te brengen. Waarom zouden clubs met een samenwerkingsverband ook een eigen tweede team op de been houden?''
De werkgroep bekijkt specifiek of topclubs met een satellietclub hun tweede elftallen kunnen opheffen. Deze schuiven dan door naar de eerste divisie. Excelsior is al jaren een satelliet van Feyenoord, Ajax werkte samen met Haarlem hoewel geen Ajacied daarheen wilde verhuizen, en PSV bekijkt of het een alliantie kan vormen met stadgenoot Eindhoven. PSV-voorzitter Rob Westerhof laat echter weten dat er geen sprake zal zijn van een satellietclub. De koploper vindt het, in lijn met de werkgroep-Kelder, wel een interessante gedachte om het tweede elftal of een groot aantal spelers daarvan naar de andere kant van de stad te laten verhuizen.
De technisch directeuren van PSV en Feyenoord, Hiddink en Wotte, zijn grote voorstanders van het opheffen van het tweede elftal. Dat kost te veel geld en levert te weinig op, zo vinden zij.
Voorzitter Westerhof: ,,Het is oneerlijk om te verwachten dat jongens van 17 ŕ 18 jaar meteen de overstap naar het eerste elftal maken. Net als bij Feyenoord en veel andere clubs horen wij al jaren dat we even geduld moeten hebben, maar uit de jeugdopleidingen komt te weinig door. We moeten naar een opzet waarin spelers van Jong PSV eerst rijpen in de eerste divisie waarna ze zich bij een club uit de middenmoot of subtop van de eredivisie verder ontwikkelen. Het is de route zoals toppers als Stam en Van Nistelrooy die hebben doorlopen.''
De topclubs verwachten een opwaardering van de eerste divisie als zij hun huidige tweede elftallen daar laten spelen. Bovendien verlost het hen van de tweede elftallen, die nu in de praktijk vaak een vergaarbak vormen van nog niet rijpe talenten en bij het eerste elftal afgevallen spelers.
De werkgroep van Kelder, die ook in het bestuur van het samenwerkingsverband van de verzamelde eerste divisie-clubs zit, moet voor juni rapporteren.
Kelder: ,,Jarenlang is er gelachen om Excelsior als satellietclub van Feyenoord. Maar nu blijkt dat andere clubs als PSV dat model van nauwe samenwerking invoeren, zo gek was het dus blijkbaar niet.''
Feyenoord heeft op het technische vlak nu al veel invloed bij Excelsior en kon in de loop der jaren spelers als Kalou en Buffel laten rijpen op Woudestein. In de rapportage van Kelder krijgt die samenwerking wellicht een nog hechtere vorm. PSV-preses Westerhof: ,,Het is toch mooier voor voetballers in zo'n elftal om op vrijdag in een goedgevuld stadion te spelen dan op maandagavond voor een paar familieleden?''
Gisteravond moest Jong Feyenoord in zo'n treurige ambiance aantreden. De uitwedstrijd bij Jong Ajax (0-0) werd noodgedwongen in de Amsterdam Arena afgewerkt. Het vorige competitieduel tussen beide elftallen in de hoofdstad liep in april uit de hand. Op De Toekomst, het jeugd- en amateurcomplex van Ajax, ontaardde de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord na afloop in een veldslag met toeschouwers. Robin van Persie en trainer Mario Been moesten rennen voor hun leven. Sindsdien spelen alle elftallen van Ajax en Feyenoord, ook de jongste jeugd, tegen elkaar in goed te beveiligen stadions.
Eerlijk gezegd voorzie ik hiermee het einde van bijna alle eerstedivisie clubsquote:Op woensdag 15 december 2004 12:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vuile hond is die Kelder ook hč. Inlikken bij wotte ten koste van onze club. Als dit doorgaat bestaat excelsior gewoon niet meer. (Voor zover daar nu sprake van is). Ik hoop ook dat bij andere clubs nu ook de ogen open gaan en please Haarlem en Eindhoven, verzet je vanaf het begin, want je zakt steeds verder in een moeras waar je uiteindelijk in verdrinkt.
De protesten tegen Metgod verstommen trouwens direct, de eerste wedstrijd na de winterstop zullen diverse protestacties gevoerd worden. Waar ik op hoop is het hardste protest bij de oefenwedstrijd in de winterstop in de Kuip.
Ik heb vorig jaar zon opzet ook al eens gelezen in het nieuws, toen bleek dat de kleinere bvo's er wel iets in zagen. Ze denken daar mee hoger op te komen. Wat ze niet door hebben is dat ze voor goed klein zullen blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef Mindlight het volgende:
Ja ik ook HU en volgens mij hebben de overige GGD clubs toch al wel gezien dat het slechtste wat ze kunnen doen het volgen van Excelsior's voorbeeld is. Dat hoop ik tenminste. Het zou ook nog het enige goede van deze samenwerking zijn. Zo moet het dus niet!
Ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 16 december 2004 10:03 schreef Mindlight het volgende:
Neej het is geen redding. Het is een schijnredding gevolgd door de ondergang. Nog een paar jaar en er speelt een team in de GGD mee met de naam feyenoord II
(Dan ben ik weg).
preciesquote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
Ja, en daarom willen ze dus 2e elftallen gaan onderbrengen in de GGD. Dan spelen die 2e elftallen ook met iets meer ambiance en druk erop. Maar wat is dan een 2e elftal? Mogen die ten alle tijden worden opgeroepen voor een HCE-club?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
precies
bij een gemiddelde wedstrijd van het tweede elftal van Fortuna Sittard komen ron de 50 man kijken, en daar is meer dan de helft ook nog familie van een van de spelers, of het is technische staf.
Achterop de trekker welquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
met de bus wel, lopend wordt het krap aanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
Swerts en Mtiliga waren al weg natuurlijk, net als sinds dit seizoen Breuer en Opoku en De Haan lang geblesserd geweest. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Excelsior heeft dit seizoen eens geen batterij goede Feyenoorders (Swerts weg, Kalou weg, Mtiliga weg) en ze hebben gelijk een middenveld van lik-m'n-reet.
Goed trouwens dat 2 Feyenoorders die Excelsior goed kan gebruiken (Van Haaren en Pardo) eerder naar Sparta lijken te gaan. Van Haaren als koop, en Pardo als huurling voor een half seizoen.
Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
quote:Het verhaal als zouden de topclubs hun tweede elftal in de toekomst willen laten spelen in de eerste divisie is volledig uit de lucht gegrepen. Dinsdag meldde het Algemeen Dagblad dat Ajax, Feyenoord en PSV in de toekomst hun tweede elftallen willen laten uitkomen in de eerste divisie onder de namen van Haarlem, Excelsior en Eindhoven. Een werkgroep onder leiding van Simon Kelder zou dit onderzoeken, aldus het AD. De werkelijkheid zit anders in elkaar, zo meldt Kelder desgevraagd. De KNVB en clubs doen al veel op het gebied van jeugdopleiding, maar omdat het altijd beter kan zal een projectgroep onderzoek gaan doen naar de verschillende mogelijkheden. Het uiteindelijke doel is om de doorstroming van talent te verhogen om te komen tot betere kwaliteit spelers. Een projectgroep, een initiatief van de KNVB, de ENV en CED zal onder meer de verschillende samenwerkingsvormen tussen clubs onderzoeken. Hiervoor zal vanzelfsprekend informatie worden ingewonnen bij FC Twente en Heracles Almelo, en Feyenoord en Excelsior. Deze clubs werken immers al met elkaar samen. Dat clubs, die een samenwerkingsverband hebben zoals nu een gecombineerde jeugdopleiding van FC Twente en Heracles Almelo, in de toekomst geen tweede elftallen meer moeten hebben, maakt onderdeel uit van de studie. Van het uitkomen van tweede elftallen in de Gouden Gids Divisie is geen sprake. Sterker nog, dat is absoluut uitgesloten.
Bron: Excelsior Online
Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmeijer.
Die gozer moeten ze echt schorsen tot het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vieze actie van Bouazouan [afbeelding] Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmijer.![]()
Schorsen tot Kokmeijer weer kan voetballen, en dan mag die jongen hopen dat ie ooit weer kan voetballen. Een club moet toch ook gewoon disciplinaire maatregelen tegen zo iemand nemen.... werkelijk een schandalige overtreding!quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die gozer moeten ze echt schorsen tot het eind van het seizoen
Wat een smerige overtreding. Bal was al uit beeld en toen zette hij pas de sliding in: Met gestrekt been op de knie van Kokmeijer; dubbele beenbreuk.
Ik ga er nu dus ook vanuit dat er niets scheinheiligs gepost is hier, en dit zeker niet wekelijks gebeurd.quote:Psychiaters moeten zich maar eens buigen over de vraag: Waarom ging Bouaouzan zo over de schreef?
Een antwoord hierop geven is erg moeilijk, Rachid is tot dusver niet een speler van wie je zoiets mag verwachten. Desondanks ging hij in de fout. En hoe! Live leek het al een zware overtreding, maar de TV beelden maakten je kotsmisselijk. Wat een enorm gore overtreding was het. Volkomen terecht verliet Rachid het veld met rood en kan het niet anders zijn dan dat hij een enorme schorsing gaat krijgen. Het valt namelijk nog maar te bezien of Kokmeier ooit nog aan voetballen toekomt. Naast een schorsing zou een fikse boete van Sparta kant wenselijk zijn, want zoiets mag niet getolereerd worden!
Laten we daarmee maar het verslag eindigen. Kokmeier, we hopen dat je spoedig zult herstellen!!!
Wat een belachelijke reactie. Heb je de overtreding wel eens gezien? Dit zie ik echt niet wekelijks.quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Pleur toch op watje, dit gebeurt wekelijks.. Schijnheil!
nee inderdaad, heb hem nog eens op video bekeken, voor het leven schorsen die eikel. Was een schandalige overtreding die we niet wekelijks zien. Dacht dat die te laat was, maar dit was toch duidelijk een aanslag. Wat mij betreft hoeft Bouazouan niet meer op een voetbalveld te zien te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een belachelijke reactie. Heb je de overtreding wel eens gezien? Dit zie ik echt niet wekelijks.
Oke, op de tribune zie je het soms anders of niet helemaal goed. Dat ken ik.Goed dat je er op terug komt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:20 schreef Bayswater het volgende:
Jaja excuses al. Opvallend was wel dat de GAE spelers zich niet gelijk bekommerde om de speler maar om een kaart, dus mijn blik op de tribune was niet de enige.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik alleen aan hoe Kokmeijer erbij lag ik kon zien dat de overtreding heel ernstig was. De overtreding zelfs was een belachelijk late tackle waarbij de dader de pech heeft die jongen zijn been te breken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, op de tribune zie je het soms anders of niet helemaal goed. Dat ken ik.Goed dat je er op terug komt.![]()
Roy Keanequote:Op zondag 19 december 2004 16:55 schreef hellmondunited het volgende:
Jochem van der hoeven heeft zowat 2 jaar niet kunnen spelen door een dubbele beenbreuk
die mongool die kokmeijer er uit schopte moeten ze gewoon even lang schorsen als dat kokmeijer eruit ligt. Das de enige rechtvaardige straf.
Jep, helemaal met je eens. Iedere gek die zon overtreding begaat moeten ze gewoon evenlang schorssen!quote:Op maandag 20 december 2004 13:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Roy Keane
Paul Bosvelt (Feyenoord-Man Utd: schopte Irwin in eenzelfde soort actie een dubbele beenbreuk)
De speler die Carlos Fortes zijn voetbalcarriere in 2en schopte. En noem er nog maar een stuk of 10.....
Die voetbalden gewoon verder na 4 of 5 wedstrijden schorsing. Ik vind die 4 a 5 wedstrijden schorsing nog belachelijker dan schorsen voor het leven eerlijk gezegd. Maar de realiteit leert dat het eerder die kant op zal gaan dan een maandenlange schorsing.
Ik blijf bij m'n mening dat spelers na dit soort acties net zo lang geschorst moet worden tot de speler in kwestie weer begint met looptrainen (op een veld, niet op de lopende band ofzo). Na een paar dagen van bezinning en bezinking lijkt me dit de enige juiste en reeele straf voor dit soort overtredingen.
erg jammer nu het zo goed gaat dat de trainer zo halverwege het seizoen weg moet.quote:Wegen Sparta en Mike Snoei scheiden
22/12/2004 19:27
Mike Snoei hoeft niet te rekenen op een langer verblijf bij Sparta Rotterdam. Ondanks een periodetitel wordt het contract van de trainer niet verlengd.
De afspraak was dat Sparta voor het einde van het kalenderjaar een besluit zou nemen over de verlenging van het contract. In de huidige verbintenis van Snoei was een optie voor nog een jaar opgenomen. Die wordt niet gelicht.
Snoei keerde in 2003 als trainer terug bij Sparta. Onder zijn leiding bereikte de Kasteelclub vorig seizoen de halve finale van de Amstel Cup. Dit jaar voert de Rotterdamse club de ranglijst van de Gouden Gids Divisie aan. Bovendien werd de tweede periode een prooi voor Sparta.
Ondanks de sportieve successen waren de geluiden dat Snoei zijn langste tijd had gehad bij Sparta niet van de lucht. Vooral de stroeve verhoudingen met de clubleiding zouden daar debet aan zijn.
* Hellmondunited denkt terug aan de bekentmaking van het vertrek van Jan van dijk.. weg titel..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:14 schreef Stpan het volgende:
Het gevaar is dat de chemie zover aanwezig nie meer zal werken in de strijd om het kampioenschap. Trainersperikelen mogen geen punten kosten.
Toen NAC promoveerde wist de trainer toch ook dat hij het seizoen erna geen trainer meer zou zijn? Het kan dus wel.
Maar Snoei zelf kan zich nog zo verschuilen achter wat resultaten, over het algemeen wordt hij niet op handen gedragen. Matig voetbal en communicatief een drama.
Ik ben benieuwd naar de reactie van mindlightquote:Feyenoord leent Artz uit aan Excelsior
23/12/2004 12:08
Wouter Artz maakt het seizoen af bij Excelsior. De negentienjarige verdediger debuteerde vorige week bij Feyenoord. Hij viel in tijdens het UEFA Cupduel met FC Basel, nadat de geblesseerde Patrick Paauwe het veld had verlaten.
Artz ontwikkelde zich tijdens het huidige seizoen erg goed bij de beloften van Feyenoord, nadat hij vorig jaar lange tijd buitenspel had gestaan door een blessure.
Volgens de technische staf van Feyenoord is het 'verstandig voor zijn ontwikkeling' om het komende half jaar deel uit te maken van de selectie van Excelsior, dat de veertiende plaats inneemt in de Gouden Gids Divisie.
bron: http://www.hellmondfanatics.comquote:Leon Hese terug naar Helmond
Het gerucht ging al een tijdje en sommige wisten ookal dat het zo goed als rond was. Maar nu is het definitief bevestigd: Leon Hese komt de selectie weer versterken. Afgelopen seizoen nam Leon Hese via een achterdeur afscheid van Helmond Sport na een zware blessure te hebben opgelopen. Hese werd zelfs geadviseerd te stoppen, maar knokte zich er uiteindelijk weer bovenop.
Ondanks de blessure zou Hese dit seizoen naar FC Den Bosch gaan. Echter na 2 weken was alweer bekend dat hij zou gaan revalideren bij PSV. Nu hij weer geheel fit is, mocht hij transfervrij vertrekken.
Leon Hese heeft een contract getekend voor ander half jaar en moet alleen nog de medische keuring doorstaan.
Zo,ja dan mag je op mijn kosten er hier ook een komen drinken (krat he, niet één enkel biertjequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:19 schreef Mindlight het volgende:
Absoluut ik ben er zeker van dat die deze kant op komt in mei!
over 2 maandjes kom ik me sowieso helemaal zat zuipen, oke?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:26 schreef Mindlight het volgende:
Das een deal!
zo niet kom je gezellig hierheen en trakteer ik
dan is het inderdaad excelsior uit jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Mindlight het volgende:
Uhh help me ff, 2 maandjes?Excelsior uit zeker?
Zo ja maken we er een uitgebreid programma van
Ken hem niet goed genoeg daarvoor maar ik heb het eerlijk gezegd niet op spelers die uit de PSV-jeugd komenquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leon Hese vond ik altijd wel een goede voetballer. Jammer dat hij niet bij FCDB is komen voetballen.
Ik heb het ook niet op PSV-ers, maar als zulke spelers een versterking zijn voor de FC, zoals Paul Verhaegh, dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ken hem niet goed genoeg daarvoor maar ik heb het eerlijk gezegd niet op spelers die uit de PSV-jeugd komen
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:31 schreef Stpan het volgende:
Eens even kijken of ik nog wat kwijt wilde in dit topic..............rondom Sparta is het erg rustig. Dus houd ik het maar bij 1 zinnetje.
WIJ STAAN BOVENAAN! WIJ STAAN BOVEN!![]()
quote:Veendam schorst drie spelers na afpersing van talentjes
Voetbal -
Voetbalclub Veendam heeft drie spelers met onmiddellijke ingang tot 1 maart geschorst. De drie voetballers, in de leeftijd van 18 tot 22 jaar, zouden zeven spelertjes van 11 tot 13 jaar uit de C- en D-jeugd hebben bedreigd en afgeperst.
De afgeperste spelertjes zeggen onder druk te zijn gezet om van hun ouders geld te vragen voor een bezoek aan McDonalds. De oudere spelers, van wie er één regelmatig op de reservebank zit bij het eerste team, zouden vervolgens met het 'hamburgergeld' in een spelersbusje van de club naar de rosse buurt zijn gegaan.
De afpersingsaffaire zou al in september, direct na het begin van het lopende voetbalseizoen, zijn begonnen. De jonge voetballers werden door de drie verdachte spelers (uitkomend in de A-jeugd en het reserveteam) met het spelersbusje van huis gehaald en naar de training gebracht.
De oudere spelers deden onderweg alles wat verboden was. Ze reden veel te hard, waarvoor ze diverse bekeuringen kregen, namen rotondes tegen de richting in en dwongen de talentjes geld en snoep af te geven. Het verbale geweld werd bekrachtigd met stompen om de spelertjes zo te dwingen hun mond te houden. Eén van de spelertjes zou daarbij met een zegelring dusdanig geraakt zijn dat hij er een snijwond in het gelaat aan overhield.
De ouders van de spelertjes kregen in november lucht van de zaak en lichtten BV Veendam in. Trainer Jan Korte bevestigt de maatregelen en de gesprekken die met de ouders zijn gevoerd.
Bron: Dagblad de Limburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |