abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 22:36:12 #151
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23436382
Heracles 0 punten maarja was wel leuk dat de wedstrijd er live op was
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 19 november 2004 @ 22:57:10 #152
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_23437085
De spanning is weer te snijden in de GGD, maar dat is ook het enige leuke van de GGD
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:01:58 #153
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23437223
Eindelijk weer eens gewonnen in de GGD

Lekker spannend bovenin zo:

1. Sparta R'dam 14 28
2. VVV-Venlo + 14 28
3. FC Dordrecht 14 28
4. FC Zwolle 15 28
5. Heracles Al. 14 27
6. FC Volendam 14 26
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:07:51 #154
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23437393
T'was weer niet echt sprankelend heb ik begrepen Bayswater?

Ik blijf het zeggen, ik vind het een schande dat mijn cluppie moet aantreden tegen teams als Telstar. Stuur dan een briefje uit IJmuiden met de tekst 'alsjeblief 3 punten' als je te lomp bent om te voetballen.
pi_23437802
ik heb een dramatische wedstrijd in eindhoven gezien
gelukkig hield fortuna er nog een punt aan over, maar als dit het spelpeil is van de komende twee weken dan gaan we er dik aan tegen vvv thuis en sparta uit.

frankel was wederom waardeloos, liep zelfs bijna in de weg toen derksen de gelijkmaker binnen trapte.
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:21:46 #156
43642 Bayswater
pi_23437812
Tweede helft was met vlagen wel degelijk sprankelend. Alleen hetzelfde verhaal als verleden week, als je met 0-1 achter komt heb je niets te zeggen en dan loopt de wedstrijd heel anders waarschijnlijk. Maar ondanks de kou, was het wel uit te houden met het vertoonde spel.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:02:44 #157
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_23442835
Verdomme.
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:06:37 #158
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23442894
Ik ben dus niet de enige die een armoedige wedstrijd gezien heeft

Ik ben welgeteld 2 keer opgestaan omdat er iets enerverends gebeurde. Voor de rust was het vooral bibberen van de kou op de tribune.
pi_23444573
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Maja het volgende:
Ik ben dus niet de enige die een armoedige wedstrijd gezien heeft

Ik ben welgeteld 2 keer opgestaan omdat er iets enerverends gebeurde. Voor de rust was het vooral bibberen van de kou op de tribune.
het was veels te koud om te zitten
maar bij eindhoven-fortuna was de adrenaline ook ver te zoeken.......
pi_23444895
En wij hebben WEER verloren.....

Stpan, Bayswater dit is de meest dramatische stand mogelijk in de GGD, toch leuk voor jullie!
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_23444916
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:25:26 #162
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23445041
Was je er Mindlight?
pi_23445347
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:25 schreef Maja het volgende:
Was je er Mindlight?
Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt van
Jij nog wel geweest?
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:51:17 #164
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23450140
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:57 schreef Bayswater het volgende:
De spanning is weer te snijden in de GGD, maar dat is ook het enige leuke van de GGD
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoekt
OJAAJOH?
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:56:47 #165
43642 Bayswater
pi_23450234
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:

[..]
Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.
Life lies a slow suicide
pi_23450250
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:56 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.
Ik hoop voor je de laatste
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:59:44 #167
43642 Bayswater
pi_23450302
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:57 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Ik hoop voor je de laatste
De ranglijst ziet er in ieder geval al beter uit dan 5 weken terug
Life lies a slow suicide
  zondag 21 november 2004 @ 21:54:47 #168
73305 Stpan
pi_23477869
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.

Ik, en misschien ook Bayswater, hebben behalve Excelsior als lokale rivaal niks op met Helmond, Emmen, Top Oss, Veendam en wie dan ook. Niks positiefs en niks negatiefs. Die potjes doen me gewoon vrij weinig. En het voetbal in de GGD is ook nog eens stukken minder. Een tegendoelpunt van Ronaldo, Zlatan, Kezman, Van Nistelrooy....heel vervelend allemaal. Maar een tegendoelpunt door Cvetkov, het doet gewoon pijn m'n ogen en vind ik het bijna genant dat ik er naar zit te kijken.
  zondag 21 november 2004 @ 22:24:48 #169
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_23478744
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Stpan het volgende:

[..]

Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.

Ik, en misschien ook Bayswater, hebben behalve Excelsior als lokale rivaal niks op met Helmond, Emmen, Top Oss, Veendam en wie dan ook. Niks positiefs en niks negatiefs. Die potjes doen me gewoon vrij weinig. En het voetbal in de GGD is ook nog eens stukken minder. Een tegendoelpunt van Ronaldo, Zlatan, Kezman, Van Nistelrooy....heel vervelend allemaal. Maar een tegendoelpunt door Cvetkov, het doet gewoon pijn m'n ogen en vind ik het bijna genant dat ik er naar zit te kijken.
Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.
  zondag 21 november 2004 @ 22:35:47 #170
73305 Stpan
pi_23479015
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:24 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.
Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.
Maar het is allemaal (de toeschouwers, de sfeer, de wedstrijden) een stuk minder dan in de HCE. En als je dan ook al geen historische band hebt met bijna geen enkele tegenstander dan blijf ik terugverlangen naar de HCE. Dat is waar ik mee verstrengeld ben als fan.
Er zijn ook Sparta-supporters die liever veel winnen en bovenin de GGD draaien dan veel verliezen in de HCE, dus ik ben niet representatief ofzo.
pi_23479139
Mooie stand zo, lekker spannend bovenin . En TOP, Excelsior en Helmond - sorry Mindlight, hellmondunited e.a. - staan weer mooi op de plaatsen waar ze in mijn belevingswereld horen .

Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren) .
  zondag 21 november 2004 @ 22:44:24 #172
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23479270
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.
Maar het is allemaal (de toeschouwers, de sfeer, de wedstrijden) een stuk minder dan in de HCE. En als je dan ook al geen historische band hebt met bijna geen enkele tegenstander dan blijf ik terugverlangen naar de HCE. Dat is waar ik mee verstrengeld ben als fan.
Er zijn ook Sparta-supporters die liever veel winnen en bovenin de GGD draaien dan veel verliezen in de HCE, dus ik ben niet representatief ofzo.
Herkenbaar,FCDB was dan niet zo vastgeroeste HCE ploeg zoals Sparta maar sinds ik ga kijken heb ik ze 4 maal zien promoveren en weer 3 maal naar beneden zien gaan maar geef mij maar een zwaar bevochten puntje tegen een subtopper uit de HCE dan een 6-0 overwinning op you name it in de GGD en dat heeft niets met arrogantie oid te maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 22 november 2004 @ 08:46:42 #173
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23485082
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie stand zo, lekker spannend bovenin . En TOP, Excelsior en Helmond - sorry Mindlight, hellmondunited e.a. - staan weer mooi op de plaatsen waar ze in mijn belevingswereld horen .

Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren) .
maar jou belevingswereld klopt geloof ik niet helemaal

kijk na de resultaten van de laatste 7 jaar van Helmond Sport en je hebt een bevesteging

@stpan: als je het zo bekijkt heb je inderdaad gelijk
OJAAJOH?
pi_23485499
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Zo mag ik het graag horen

@Stpan; jij hebt het over binding, maar ik heb met sparta ook vrijwel geen historische binding alhoewel ik wel al behoorlijk wat sparta-fortuna of fortuna-sparta heb gezien. Zat nooit echt een wedstrijd bij die echt het navertellen waard was.
  maandag 22 november 2004 @ 09:43:11 #175
43642 Bayswater
pi_23485626
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:31 schreef Evertje het volgende:

[..]
Zat nooit echt een wedstrijd bij die echt het navertellen waard was.
Wellicht over twee weken
Life lies a slow suicide
pi_23486141
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:43 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Wellicht over twee weken
Hmm ja. Altijd leuk, die wedstrijden waarin de tegenstander een prijs kan pakken. Vorig jaar hadden we het bijna het kampioenschap voor Excelsior verpest, maar dat hebben ze uiteindelijk zelf gedaan.

Maar kan me ook nog herinneren dat we als eerste wonnen in het nieuwe stadion van Vites en Sparta! Dus misschien toch nog een historische wedstrijd gezien haha.

Over twee weken is gewoon typisch zo'n wedstrijd die Fortuna weet te winnen, terwijl ze bijvoorbeeld komende vrijdag met 0-4 de boot in gaan tegen VVV. Veel zal er vanaf hangen of onze defensie weer fit is (Dassen, Hermans).
  maandag 22 november 2004 @ 11:41:11 #177
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23487534
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:44 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt van
Jij nog wel geweest?
Yep thuiswedstrijden ben ik er in principe altijd.

Uiteraard is alles in de HCE 'n stukken beter. De sfeer, de aandacht etc. Vorig jaar heeft Volendam 'n periode gehad met verliespartijen van 0-6, 0-5 in de HCE en dat is echt geen pretje. De Kuip is heel mooi, maar als je daar heen gaat en je weet dat je gaat verliezen, is geen lekker gevoel. Beetje 'n dubbel gevoel dus.

Zolang je echter geen uitschieter bent in de GGD, heb je in de HCE ook niets te zoeken. Tenzij er opeens geld is voor aantoonbare versterkingen.
  maandag 22 november 2004 @ 12:29:34 #178
73305 Stpan
pi_23488584
@Evertje, nee ik kan ook geen thriller tussen Fortuna en Sparta herinneren nee. Terwijl we toch al zo'n 15 jaar onafgebroken tegen elkaar spelen. T'is ook niet met elke club.
Maar wel dat bijv. in de programmaboekjes er geen statistieken staan met 'laatste 10 ontmoetingen' omdat die er simpelweg gewoon niet zijn in veel gevallen. Geen 'weet je nog 5 jaar terug met die en die'. Niet de heerlijkheid dat je geheel tegen de verwachtingen in een (sub)topper verslaat.
De meeste overwinningen smaken minder zoet, en de nederlagen voelen klunzig aan.
Dat is gewoon hoe een degradant in het algeheel over de eerste divisie zal denken vrees ik.
  maandag 22 november 2004 @ 15:46:07 #179
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23493256
Wen er maar aan...
pi_23494828
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef Stpan het volgende:
@Evertje, nee ik kan ook geen thriller tussen Fortuna en Sparta herinneren nee. Terwijl we toch al zo'n 15 jaar onafgebroken tegen elkaar spelen. T'is ook niet met elke club.
Maar wel dat bijv. in de programmaboekjes er geen statistieken staan met 'laatste 10 ontmoetingen' omdat die er simpelweg gewoon niet zijn in veel gevallen. Geen 'weet je nog 5 jaar terug met die en die'. Niet de heerlijkheid dat je geheel tegen de verwachtingen in een (sub)topper verslaat.
De meeste overwinningen smaken minder zoet, en de nederlagen voelen klunzig aan.
Dat is gewoon hoe een degradant in het algeheel over de eerste divisie zal denken vrees ik.
Ja, dat is inderdaad wel waar. Maar dat gebeurt ook in de HCE. Zag toevallig de voorbeschouwing voor RBC-Heerenveen en die hadden pas vijf ontmoetingen!

Ik voorspel een historische wedstrijd over 11 dagen
  maandag 22 november 2004 @ 17:56:49 #181
73305 Stpan
pi_23496319
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:46 schreef Maja het volgende:
Wen er maar aan...
Nee, gewoon lekker promoveren!

En Evertje, historisch, mwoah. Als Sparta maar die (inderdaad historisch, want voor het eerst in het bestaan) periode-titel pakt, vind ik alles best.
pi_23510879
Ach dit is het eerste seizoen dat ik bij excelsior zit, dat we zo laag staan in de GGD (ben pas voor het zesde jaar supporter), en ik moet zeggen dat dit ook wel wennen is. Niet meer naar het stadion gaan waarbij het alleen een verrassing is als er níet gewonnen wordt, maar nu blij zijn met elke positieve actie in het veld.
En Stpan, ik vatte je eerste bericht verkeerd op, kan me nu prima voorstellen wat je bedoelt, ik moet er ook nog aan wennen 2x per seizoen tegen jullie te spelen
pi_23511880
quote:
Jeppe Curth nieuwe spits van Excelsior

Rotterdam - Jeppe Curth speelt de rest van het seizoen voor Excelsior. De 20-jarige Deense spits van Jong Feyenoord wordt met onmiddellijke ingang toegevoegd aan de selectie van trainer John Metgod. Zijn plaats in het beloftenteam van de Stadionclub zal tot de winterstop worden ingenomen door Danko Lazovic. Feyenoord hoopt de Serviër, die ritme moet opdoen omdat hij in de Kuip maar niet aan spelen toekomt, na de eerste competitiehelft te kunnen verhuren.

Dat Curth op Woudestein wordt gestald, is geen verrassing. De spits van het Deense elftal voor spelers onder 21 jaar is toe aan een stapje hogerop. ,,Hij is topscorer van de beloftes en wij vinden dat hij nu in een eerste elftal moet gaan spelen,'' stelt Mark Wotte.

Volgens de technisch manager van Feyenoord staat de komst van Curth los van de plannen die men in Rotterdam-Zuid heeft met Mounir el Hamdaoui. De topscorer van Excelsior traint geregeld mee met de selectie van Ruud Gullit, die wel gecharmeerd is van de Marokkaan. ,,Maar de toekomst van Mounir komt pas in de winterstop aan de orde,'' aldus Wotte.

Omdat El Hamdaoui momenteel geblesseerd is en Harrie Gommans in de winterstop naar het Belgische Westerlo vertrekt, komt Curth eerder naar Kralingen. Excelsior, dat vanochtend op Woudestein oefende tegen een versterkt Feyenoord 2, hoopt dat de Deen vrijdag thuis tegen TOP Oss al inzetbaar is . Wotte: ,,Excelsior heeft zo snel mogelijk een nieuwe spits nodig. Maar of Jeppe vrijdag al kan spelen, zal afhangen van de procedures bij de KNVB.''

Naast Curth krijgt Excelsior er in de winterstop nog een versterking bij, zo heeft Wotte reeds toegezegd. De technisch manager verwacht dan ook dat de Kralingse selectie ondanks de beroerde seizoensstart in staat moet zijn de nacompetitie te bereiken. Wotte: ,,In principe hebben ze een team dat dat moet kunnen halen.''
Een spits erbij. Op zich mooi, maar toch baal ik, weer een feyenoorder en weer iemand waar we niet zelf om gevraagd hebben. En ome Mark regelt in de winterstop nog een speler voor ons. Ik schat in een bijna 12 jarige c-junior.
pi_23512001
Vrijdag trouwens een sfeeractie met witte zakdoekjes
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:54:03 #185
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23512270
gaat goed daar
OJAAJOH?
pi_23512285
is er nog meer bekend waarom Gommans weg gaat bij Excelsior?
aangezien er nu een nieuwe spits moet worden gehaald.......
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:50:42 #187
73305 Stpan
pi_23513517
Gommans blij dat Sparta hem toen alleen een minimum salaris wilde betalen en hij dus niet kwam.
En ach, ja weer een speler van Feyenoord, heel verrassend. Moet Feyenoord trouwens niet Santi Kolk een kansje geven in De Kuip, t'is immers een Feyenoorder
pi_23520143
Wotte en Kelder zeggen dat Kolk door excelsior gehaald is en van excelsior is, en feyenoord alleen de eerste optie heeft. Klinkt mij nogal onwaarschijnlijk in de oren.
Ik baal van het vertrek van Gommans, hij heeft geen kans gehad en ik vond het toch wel een redelijke speler. De reden voor vertrek is overigens heimwee.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:42:43 #189
73305 Stpan
pi_23520814
Precies waarom Sparta beweerde niet alles uit de kast te halen om die jongen naar het Kasteel te krijgen. Voor het eerst dat ze een goede inschatting doen!
pi_23521869
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
Ik baal van het vertrek van Gommans, hij heeft geen kans gehad en ik vond het toch wel een redelijke speler. De reden voor vertrek is overigens heimwee.
Het kan ook een goede speler worden. Maar hij was inderdaad erg vaak in Limburg te vinden als Excelsior niet hoefde te spelen. De keren dat ik hem bij Fortuna nog zag was iets te vaak voor een ex-fortunees. Niet dat ex-fortunezen niet welkom zijn, graag zelfs, maar hij was er opvallend vaak.
pi_23522516
Yep vertrek was niet te voorkomen. Als hij wegwil moet hij weggaan. En nu gaat hij naar Westerlo (andere satelliet van Feyenoord), een transfersom zal er dus niet inzitten ben ik bang.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:05:44 #192
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23522754
Wai zin nie bang want stinga is dr bai, stinga is dr bai, stinga is dr bai
OJAAJOH?
  zaterdag 27 november 2004 @ 10:29:35 #193
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_23603413
Mooi kut dus gisteren tegen Haarlem.

Eerst 1-0 voor, allemaal leuk en aardig, maar vervolgens werd het door een stommiteit gelijk. En vervolgens merk je gewoon dat Dordt alleen goed kan voetballen als ze voor staan... met 1-3 als resultaat
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:36:13 #194
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23750046
De wedstrijd van Haarlem - Volendam gisteren is met stip binnengekomen in mijn Top 3 "slechtste voetbalwedstrijden ooit..." Het hoogtepunt van de avond was een muis die op de tribune liep.

Er waren overigens twee Dordrecht-supporters die mij vroegen of ze bij het Telstar-stadion waren. Bleek dat ze door de buschauffeur bij het verkeerde stadion waren afgezet

Maar we staan nog steeds 4e

Sparta, gefeliciteerd met jullie periode!
pi_23750835
pi_23750960
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:14 schreef Mindlight het volgende:

Begin bijna medelijden met jullie te krijgen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23751248
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Begin bijna medelijden met jullie te krijgen.

Niet nodig. Ik zie (met moeite) de positieve kant ook nog wel. Ik hoop op dusdanige onvrede dat er nu eens iets gaat veranderen..........
pi_23751407
Hup Santi Kolk .
pi_23751544
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
Hup Santi Kolk .

Met Mo de enige goede speler
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:55:12 #200
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23751666
woppaaaaa die periode boeit me echt niks meer dat we bij zwolle zouden winnen had NIEMAND verwacht!

ben trots op HS laatste 7 wedstrijden 6x gewonne en 1x gelijk
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')