het was veels te koud om te zittenquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Maja het volgende:
Ik ben dus niet de enige die een armoedige wedstrijd gezien heeft![]()
Ik ben welgeteld 2 keer opgestaan omdat er iets enerverends gebeurde. Voor de rust was het vooral bibberen van de kou op de tribune.
Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt vanquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:25 schreef Maja het volgende:
Was je er Mindlight?
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoektquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:57 schreef Bayswater het volgende:
De spanning is weer te snijden in de GGD, maar dat is ook het enige leuke van de GGD![]()
Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoekt
Ik hoop voor je de laatstequote:Op zaterdag 20 november 2004 17:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was dat maar zo, zit er al voor het derde seizoen naar te kijken.
De ranglijst ziet er in ieder geval al beter uit dan 5 weken terugquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je de laatste
Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zegt iemand die waarschijnlijk nooit een wedstrijd van de GGD bezoekt
Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.quote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat is nou precies het verschil tussen sommige fans van GGD clubs en wat ik heb. Ik ben toevallig fan geworden van een club, waarvan ik nooit gehad gedacht naar met alle respect Helmond te moeten kijken. Jij zit al jaren naar GGD te kijken. Heb er rivalen gevonden, vast leuke en spannende potten gezien.
Ik, en misschien ook Bayswater, hebben behalve Excelsior als lokale rivaal niks op met Helmond, Emmen, Top Oss, Veendam en wie dan ook. Niks positiefs en niks negatiefs. Die potjes doen me gewoon vrij weinig. En het voetbal in de GGD is ook nog eens stukken minder. Een tegendoelpunt van Ronaldo, Zlatan, Kezman, Van Nistelrooy....heel vervelend allemaal. Maar een tegendoelpunt door Cvetkov, het doet gewoon pijn m'n ogen en vind ik het bijna genant dat ik er naar zit te kijken.
Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 22:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Terwijl dit toch gewoon bij het voetbal hoort. Terecht gedegradeerd en zolang je niet promoveert ben je gewoon verplicht naar dit soort voetbal te kijken. Je hebt het in eigen hand.
Herkenbaar,FCDB was dan niet zo vastgeroeste HCE ploeg zoals Sparta maar sinds ik ga kijken heb ik ze 4 maal zien promoveren en weer 3 maal naar beneden zien gaan maar geef mij maar een zwaar bevochten puntje tegen een subtopper uit de HCE dan een 6-0 overwinning op you name it in de GGD en dat heeft niets met arrogantie oid te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja idd. Mijn stukje is dan ook niet om arrochant of neerbuigend te doen naar de GGD. Maar meer dat ik me er als supporter na 3 seizoenen altijd nog een beetje wereldvreemd voel. En al helemaal niet dat ik wil stellen dat Sparta onterecht in die GGD speelt, eigen schuld dikke bult natuurlijk.
Maar het is allemaal (de toeschouwers, de sfeer, de wedstrijden) een stuk minder dan in de HCE. En als je dan ook al geen historische band hebt met bijna geen enkele tegenstander dan blijf ik terugverlangen naar de HCE. Dat is waar ik mee verstrengeld ben als fan.
Er zijn ook Sparta-supporters die liever veel winnen en bovenin de GGD draaien dan veel verliezen in de HCE, dus ik ben niet representatief ofzo.
maar jou belevingswereld klopt geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie stand zo, lekker spannend bovenin. En TOP, Excelsior en Helmond - sorry Mindlight, hellmondunited e.a. - staan weer mooi op de plaatsen waar ze in mijn belevingswereld horen
.
Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren).
Zo mag ik het graag horenquote:Op zondag 21 november 2004 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Sparta en VVV (en in betere tijden ook Fortuna) zijn de clubs die ik het gun om kampioen te worden (en/of te promoveren).
Wellicht over twee wekenquote:Op maandag 22 november 2004 09:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zat nooit echt een wedstrijd bij die echt het navertellen waard was.
Hmm ja. Altijd leuk, die wedstrijden waarin de tegenstander een prijs kan pakken. Vorig jaar hadden we het bijna het kampioenschap voor Excelsior verpest, maar dat hebben ze uiteindelijk zelf gedaan.quote:Op maandag 22 november 2004 09:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht over twee weken![]()
Yep thuiswedstrijden ben ik er in principe altijd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:44 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nope moest werken dus kon het niet halen. Achteraf geen spijt van
Jij nog wel geweest?
Ja, dat is inderdaad wel waar. Maar dat gebeurt ook in de HCE. Zag toevallig de voorbeschouwing voor RBC-Heerenveen en die hadden pas vijf ontmoetingen!quote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef Stpan het volgende:
@Evertje, nee ik kan ook geen thriller tussen Fortuna en Sparta herinneren nee. Terwijl we toch al zo'n 15 jaar onafgebroken tegen elkaar spelen. T'is ook niet met elke club.
Maar wel dat bijv. in de programmaboekjes er geen statistieken staan met 'laatste 10 ontmoetingen' omdat die er simpelweg gewoon niet zijn in veel gevallen. Geen 'weet je nog 5 jaar terug met die en die'. Niet de heerlijkheid dat je geheel tegen de verwachtingen in een (sub)topper verslaat.
De meeste overwinningen smaken minder zoet, en de nederlagen voelen klunzig aan.
Dat is gewoon hoe een degradant in het algeheel over de eerste divisie zal denken vrees ik.
Nee, gewoon lekker promoveren!quote:Op maandag 22 november 2004 15:46 schreef Maja het volgende:
Wen er maar aan...
Een spits erbij. Op zich mooi, maar toch baal ik, weer een feyenoorder en weer iemand waar we niet zelf om gevraagd hebben. En ome Mark regelt in de winterstop nog een speler voor ons. Ik schat in een bijna 12 jarige c-junior.quote:Jeppe Curth nieuwe spits van Excelsior
Rotterdam - Jeppe Curth speelt de rest van het seizoen voor Excelsior. De 20-jarige Deense spits van Jong Feyenoord wordt met onmiddellijke ingang toegevoegd aan de selectie van trainer John Metgod. Zijn plaats in het beloftenteam van de Stadionclub zal tot de winterstop worden ingenomen door Danko Lazovic. Feyenoord hoopt de Serviër, die ritme moet opdoen omdat hij in de Kuip maar niet aan spelen toekomt, na de eerste competitiehelft te kunnen verhuren.
Dat Curth op Woudestein wordt gestald, is geen verrassing. De spits van het Deense elftal voor spelers onder 21 jaar is toe aan een stapje hogerop. ,,Hij is topscorer van de beloftes en wij vinden dat hij nu in een eerste elftal moet gaan spelen,'' stelt Mark Wotte.
Volgens de technisch manager van Feyenoord staat de komst van Curth los van de plannen die men in Rotterdam-Zuid heeft met Mounir el Hamdaoui. De topscorer van Excelsior traint geregeld mee met de selectie van Ruud Gullit, die wel gecharmeerd is van de Marokkaan. ,,Maar de toekomst van Mounir komt pas in de winterstop aan de orde,'' aldus Wotte.
Omdat El Hamdaoui momenteel geblesseerd is en Harrie Gommans in de winterstop naar het Belgische Westerlo vertrekt, komt Curth eerder naar Kralingen. Excelsior, dat vanochtend op Woudestein oefende tegen een versterkt Feyenoord 2, hoopt dat de Deen vrijdag thuis tegen TOP Oss al inzetbaar is . Wotte: ,,Excelsior heeft zo snel mogelijk een nieuwe spits nodig. Maar of Jeppe vrijdag al kan spelen, zal afhangen van de procedures bij de KNVB.''
Naast Curth krijgt Excelsior er in de winterstop nog een versterking bij, zo heeft Wotte reeds toegezegd. De technisch manager verwacht dan ook dat de Kralingse selectie ondanks de beroerde seizoensstart in staat moet zijn de nacompetitie te bereiken. Wotte: ,,In principe hebben ze een team dat dat moet kunnen halen.''
Het kan ook een goede speler worden. Maar hij was inderdaad erg vaak in Limburg te vinden als Excelsior niet hoefde te spelen. De keren dat ik hem bij Fortuna nog zag was iets te vaak voor een ex-fortunees. Niet dat ex-fortunezen niet welkom zijn, graag zelfs, maar hij was er opvallend vaak.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
Ik baal van het vertrek van Gommans, hij heeft geen kans gehad en ik vond het toch wel een redelijke speler. De reden voor vertrek is overigens heimwee.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begin bijna medelijden met jullie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |