abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23751730
Smsje nog gehad?
Ook hier nog feli dan maar, gaat echt lekker
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:00:16 #202
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23751758
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:58 schreef Mindlight het volgende:
Smsje nog gehad?
Ook hier nog feli dan maar, gaat echt lekker

jaa dankjewel! was toen flink aan t feesten haah volgende week word eindhoven afgeslacht!

OJAAJOH?
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:28:45 #203
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23752305
Supporters van zwolle hadden na de wedstrijd de eigen hoofdtribune bestormt en geprobeerd de eigen spelers aan te vallen.. gaat lekker daar
OJAAJOH?
pi_23752906
heeft iemand trouwens nog een keeper in de aanbieding?
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:10:12 #205
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_23753894
Dordt weer verloren
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:20:20 #206
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23754384
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dordt weer verloren

Jullie mogen het volgende week bij ons proberen...
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:27:53 #207
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23759433
quote:
Dordt weer verloren
Een opleving, zo goed is Dordt ook weer niet en deze terugslag viel wel te verwachten.
Binnenkort toch maar weer met de vertrouwde 800 toeschouwers op de Krommendijk.
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:20:19 #208
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23764399
quote:
Dordt weer verloren
had dat wel verwacht na de nederlaag in veendam dat ze flink zouden gaan zakken.. wij hebben dordt alweer bijna ingehaald
OJAAJOH?
  zondag 5 december 2004 @ 14:29:02 #209
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_23777869
Heracles
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:28:12 #210
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23881015
SGOP!

vanavond is er weer een speelronde van de GGD!

het programma

vr 10/12 Helmond Sport FC Eindhoven 20.00
vr 10/12 Emmen Cambuur L. 20.00
vr 10/12 Heracles Almelo Sparta Rotterdam 20.00
vr 10/12 Go Ahead VVV-Venlo 20.00
vr 10/12 AGOVV Telstar 20.00
vr 10/12 Haarlem TOP Oss 20.00
vr 10/12 Excelsior MVV 20.00
vr 10/12 FC Volendam FC Dordrecht 20.00
vr 10/12 Fortuna Sittard BV Veendam 20.00

Natuurlijk hebben wij vanavond DE derby. Altans, de wedstrijd leeft in Helmond meer dan in Eindhoven. Waarschijnlijk komen er nog niet eens 50 supporters mee van de FCE. Daar waar de Helmondse vakken zo goed als uitverkocht zullen zijn.

Ookal staan ze onderaan dan mag dat geen excuus zijn. Andersom gaan er al jaren minimaal 800 man vanuit Helmond mee.
OJAAJOH?
pi_23881386
vanavond Fortuna - Veendam

de terugkeer van Ronald Hamming in een Fortuna-stadion, alitjd leuk om hem te zien spelen (is altijd mijn favoriete speler geweest)

Ik verwacht er niet al teveel van. Weer een debutant in de basis vanavond, gaat zo wel erg de spuigaten uitlopen. Volgens mij richt de technische staf zich al op de maanden na de winterstop, want ze nemen geen enkel risico (misschien terecht) met sommige spelers met blessures.

Ik hoop op een 2-1 overwinning met een goal van de debutant in de aanval. Maar eigenlijk verwacht ik een 1-2 nederlaag met twee goals van Hamming. We'll see......
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:46:24 #212
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23881429
jullie gaan winnen
OJAAJOH?
pi_23881609
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:46 schreef hellmondunited het volgende:
jullie gaan winnen
laten we hopen dat we dat beide kunnen bevestigen om tien uur vanavond
pi_23885575
Sparta op 1-0 bij Heracles door hattricky van den bergh
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_23885639
Sparta op 2-0 door hattricky van den Bergh

[ Bericht 17% gewijzigd door superjoden op 10-12-2004 20:29:39 ]
pi_23885798
Sparta al op 3-0 door Schenkel ... appeltje eitje lijkt het wel

[ Bericht 8% gewijzigd door superjoden op 10-12-2004 20:30:12 ]
pi_23888590
Hamming 4x gescoord

2 doelpunten aan fortuna zijde afgekeurd

BAH
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_23888861
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef meami het volgende:
Hamming 4x gescoord

2 doelpunten aan fortuna zijde afgekeurd

BAH
Een oud-spelers nog wel, dat maakt het extra pijnlijk, lijkt me
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:10:00 #219
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23890726
boohhh ik heb me echt kapot zitten lachen. wat is pieter vink een achterlijke scheids zeg.. van de langenberg schiet op de lat, bal ketst terug het veld in.. zegt de scheids ineens corner

en ook nog 2 onterecht afgekeurde goals. Mja we hebben gewonnen
OJAAJOH?
pi_23890908
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een oud-spelers nog wel, dat maakt het extra pijnlijk, lijkt me
het maakt het niet extra pijnlijk voor mij. Hamming gun ik het wel, in tegenstelling tot enkele andere lamzakken die Fortuna hebben verlaten

Fortuna kwam bijna nog terug in de wedstrijd, maar de grens wist dat te ontnemen. Derksen scoort een zuivere goal (heb het net op tv geverifieerd) en meneer de grens, Oskam ofzo, moest zonodig zijn vlag omhoogsteken. Dit doet hij pas enkele seconden nadat de scheids naar het midden heeft gewezen maar er opeens wel een paar veendamspelers met de handen de lucht in gaan staan. Hoezo, ik laat me niet beinvloeden..............

argh, in de eerste helft had de eerste goal van hamming niet mogen vallen. Was al twee keer buitenspel voordat die aanval verder ging. Zelfde grens uiteraard.......

Proficiat HU, 22 uit 8 is echt super. Weet je nog hoe verliezen voelt? Ik inmiddels weer wel, voel een gevoel van gewenning weer terugkomen............

toevoeging
voetbalbond:maffia!
pi_23893667
Weer sms gestuurd, weer niets terug
Maar idd jullie gaan lekker, krat bier wordt van mij
Zonde voor jullie Evertje en Meami, had het jullie wel gegund, wij weer eens gewonnen, echt een superslechte wedstrijd, maarja 2x scoren bleek dit keer wel genoeg.
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:00:48 #222
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23903571
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:39 schreef Mindlight het volgende:
Weer sms gestuurd, weer niets terug
Maar idd jullie gaan lekker, krat bier wordt van mij
Zonde voor jullie Evertje en Meami, had het jullie wel gegund, wij weer eens gewonnen, echt een superslechte wedstrijd, maarja 2x scoren bleek dit keer wel genoeg.
komt omdat ik geen beltegoed heb en maandag een andere telefoon heb, daarvoor ga ik geen beltegoed meer bijhalen

vanaf dan sms ik weer
OJAAJOH?
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:29:31 #223
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23904184
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef Evertje het volgende:

[..]

het maakt het niet extra pijnlijk voor mij. Hamming gun ik het wel, in tegenstelling tot enkele andere lamzakken die Fortuna hebben verlaten

Fortuna kwam bijna nog terug in de wedstrijd, maar de grens wist dat te ontnemen. Derksen scoort een zuivere goal (heb het net op tv geverifieerd) en meneer de grens, Oskam ofzo, moest zonodig zijn vlag omhoogsteken. Dit doet hij pas enkele seconden nadat de scheids naar het midden heeft gewezen maar er opeens wel een paar veendamspelers met de handen de lucht in gaan staan. Hoezo, ik laat me niet beinvloeden..............

argh, in de eerste helft had de eerste goal van hamming niet mogen vallen. Was al twee keer buitenspel voordat die aanval verder ging. Zelfde grens uiteraard.......

Proficiat HU, 22 uit 8 is echt super. Weet je nog hoe verliezen voelt? Ik inmiddels weer wel, voel een gevoel van gewenning weer terugkomen............

toevoeging
voetbalbond:maffia!
Bij ons was de scheidsrechter ook om te huilen! Pieter Vink was scheidsrechter.. dan zou je toch een beter niveau verwachten. Een schot op de lat ketste vol terug het veld in. Schot werd gelost vanaf de rand van de 16, dus kon nooit achter zijn geweest. Geeft de scheidsrechter een corner!!!! Terwijl niemand van Helmond de bal aanraakte. Verder werden nog 2 glaszuivere doelpunten afgekeurd.

de scheids had echt wel medelijden met eindhoven
OJAAJOH?
pi_23987106
quote:
Reserves in eerste divisie?
Door Paul van den Bosch

Een werkgroep van clubs uit ere- en eerste divisie onderzoekt de mogelijkheid om de eerste divisie te versterken met de tweede elftallen van bijvoorbeeld Ajax, Feyenoord en PSV. Die topclubs kunnen dan hun reserveteams opheffen en deze op het één na hoogste profniveau laten spelen bij bijvoorbeeld FC Haarlem, Excelsior en Eindhoven.

Het onderzoek is een initiatief van Feyenoords technisch directeur Mark Wotte; PSV blijkt in elk geval zeer geïnteresseerd. ,,We bekijken waar bezuinigd kan worden'', zegt Excelsior-directeur Simon Kelder, lid van de werkgroep. ,,Het is toch kolder dat in het profvoetbal 37 tweede elftallen zijn en 37 jeugdopleidingen? Dat is straks niet meer op te brengen. Waarom zouden clubs met een samenwerkingsverband ook een eigen tweede team op de been houden?''

De werkgroep bekijkt specifiek of topclubs met een satellietclub hun tweede elftallen kunnen opheffen. Deze schuiven dan door naar de eerste divisie. Excelsior is al jaren een satelliet van Feyenoord, Ajax werkte samen met Haarlem hoewel geen Ajacied daarheen wilde verhuizen, en PSV bekijkt of het een alliantie kan vormen met stadgenoot Eindhoven. PSV-voorzitter Rob Westerhof laat echter weten dat er geen sprake zal zijn van een satellietclub. De koploper vindt het, in lijn met de werkgroep-Kelder, wel een interessante gedachte om het tweede elftal of een groot aantal spelers daarvan naar de andere kant van de stad te laten verhuizen.

De technisch directeuren van PSV en Feyenoord, Hiddink en Wotte, zijn grote voorstanders van het opheffen van het tweede elftal. Dat kost te veel geld en levert te weinig op, zo vinden zij.

Voorzitter Westerhof: ,,Het is oneerlijk om te verwachten dat jongens van 17 à 18 jaar meteen de overstap naar het eerste elftal maken. Net als bij Feyenoord en veel andere clubs horen wij al jaren dat we even geduld moeten hebben, maar uit de jeugdopleidingen komt te weinig door. We moeten naar een opzet waarin spelers van Jong PSV eerst rijpen in de eerste divisie waarna ze zich bij een club uit de middenmoot of subtop van de eredivisie verder ontwikkelen. Het is de route zoals toppers als Stam en Van Nistelrooy die hebben doorlopen.''

De topclubs verwachten een opwaardering van de eerste divisie als zij hun huidige tweede elftallen daar laten spelen. Bovendien verlost het hen van de tweede elftallen, die nu in de praktijk vaak een vergaarbak vormen van nog niet rijpe talenten en bij het eerste elftal afgevallen spelers.

De werkgroep van Kelder, die ook in het bestuur van het samenwerkingsverband van de verzamelde eerste divisie-clubs zit, moet voor juni rapporteren.

Kelder: ,,Jarenlang is er gelachen om Excelsior als satellietclub van Feyenoord. Maar nu blijkt dat andere clubs als PSV dat model van nauwe samenwerking invoeren, zo gek was het dus blijkbaar niet.''

Feyenoord heeft op het technische vlak nu al veel invloed bij Excelsior en kon in de loop der jaren spelers als Kalou en Buffel laten rijpen op Woudestein. In de rapportage van Kelder krijgt die samenwerking wellicht een nog hechtere vorm. PSV-preses Westerhof: ,,Het is toch mooier voor voetballers in zo'n elftal om op vrijdag in een goedgevuld stadion te spelen dan op maandagavond voor een paar familieleden?''

Gisteravond moest Jong Feyenoord in zo'n treurige ambiance aantreden. De uitwedstrijd bij Jong Ajax (0-0) werd noodgedwongen in de Amsterdam Arena afgewerkt. Het vorige competitieduel tussen beide elftallen in de hoofdstad liep in april uit de hand. Op De Toekomst, het jeugd- en amateurcomplex van Ajax, ontaardde de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord na afloop in een veldslag met toeschouwers. Robin van Persie en trainer Mario Been moesten rennen voor hun leven. Sindsdien spelen alle elftallen van Ajax en Feyenoord, ook de jongste jeugd, tegen elkaar in goed te beveiligen stadions.
Vuile hond is die Kelder ook hè. Inlikken bij wotte ten koste van onze club. Als dit doorgaat bestaat excelsior gewoon niet meer. (Voor zover daar nu sprake van is). Ik hoop ook dat bij andere clubs nu ook de ogen open gaan en please Haarlem en Eindhoven, verzet je vanaf het begin, want je zakt steeds verder in een moeras waar je uiteindelijk in verdrinkt.

De protesten tegen Metgod verstommen trouwens direct, de eerste wedstrijd na de winterstop zullen diverse protestacties gevoerd worden. Waar ik op hoop is het hardste protest bij de oefenwedstrijd in de winterstop in de Kuip.
pi_23991298
[voorspelbaar]

Feyenoord heeft toch al een tweede elftal dat meespeelt in de 1e divisie?

[/voorspelbaar]
  woensdag 15 december 2004 @ 17:54:52 #226
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23994039
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:33 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Vuile hond is die Kelder ook hè. Inlikken bij wotte ten koste van onze club. Als dit doorgaat bestaat excelsior gewoon niet meer. (Voor zover daar nu sprake van is). Ik hoop ook dat bij andere clubs nu ook de ogen open gaan en please Haarlem en Eindhoven, verzet je vanaf het begin, want je zakt steeds verder in een moeras waar je uiteindelijk in verdrinkt.

De protesten tegen Metgod verstommen trouwens direct, de eerste wedstrijd na de winterstop zullen diverse protestacties gevoerd worden. Waar ik op hoop is het hardste protest bij de oefenwedstrijd in de winterstop in de Kuip.
Eerlijk gezegd voorzie ik hiermee het einde van bijna alle eerstedivisie clubs
OJAAJOH?
pi_24003839
Ja ik ook HU en volgens mij hebben de overige GGD clubs toch al wel gezien dat het slechtste wat ze kunnen doen het volgen van Excelsior's voorbeeld is. Dat hoop ik tenminste. Het zou ook nog het enige goede van deze samenwerking zijn. Zo moet het dus niet!
  donderdag 16 december 2004 @ 08:42:02 #228
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24005863
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef Mindlight het volgende:
Ja ik ook HU en volgens mij hebben de overige GGD clubs toch al wel gezien dat het slechtste wat ze kunnen doen het volgen van Excelsior's voorbeeld is. Dat hoop ik tenminste. Het zou ook nog het enige goede van deze samenwerking zijn. Zo moet het dus niet!
Ik heb vorig jaar zon opzet ook al eens gelezen in het nieuws, toen bleek dat de kleinere bvo's er wel iets in zagen. Ze denken daar mee hoger op te komen. Wat ze niet door hebben is dat ze voor goed klein zullen blijven
OJAAJOH?
pi_24006406
Voor de kleinere clubs is dat misschien wel de enige redding soms.
Ik hoop niet dat Fortuna een satelietclub wordt van welke club dan ook. Heb nog altijd vertrouwen dat Fortuna op eigen benen zal gaan staan, van de schulden afkomt en weer gaat bouwen aan een club die in de eredivisie uitkomt. Maar wie weet zijn we volgend jaar wel failliet, dus ik zeg niks meer te hard
pi_24006807
Neej het is geen redding. Het is een schijnredding gevolgd door de ondergang. Nog een paar jaar en er speelt een team in de GGD mee met de naam feyenoord II
(Dan ben ik weg).
pi_24007097
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:03 schreef Mindlight het volgende:
Neej het is geen redding. Het is een schijnredding gevolgd door de ondergang. Nog een paar jaar en er speelt een team in de GGD mee met de naam feyenoord II
(Dan ben ik weg).
Ja, ik snap wel wat je bedoelt
Maar bij een club als eindhoven waar de financien er gewoon niet meer zijn is dat wel een voorlopige redding. Ligt aan de afpsraken die ze dan met psv maken bijvoorbeeld.

Kan me helemaal voorstellen als je dan weggaat, zodra de naam Fortuna weg is, ben ik namelijk ook weg. Soms twijfel ik of ik liever heb dat mijn club failliet gaat of dat ie samengaat of een andere naam krijgt. Laat hem dan maar failliet gaan is meestal mijn gedachte.
pi_24007150
En terecht, een van de belangrijkste eigenschappen van een club is toch dat je je er wel of niet mee kan identificeren. Dat element is bij een fusie of een samenwerking al direct voor een groot deel verdwenen.
PSV blijt ook maar zeggen dat het niet teveel mag kosten, dus wat nu het voordeel voor Eindhoven is? Misschien een paar talentvolle jeugdspelers, maar structureel levert dat natuurlijk niets op.
pi_24009515
Ajax heeft Volendam ook wel eens gevraagd, maar goddank zijn wij hier niet op in gegaan. Ik moet er niet aandenken dat ik elke vrijdag naar Ajax II zou moeten kijken...

Al kan ik het me ook voorstellen dat clubs met mindere prestaties en financiën het misschien wel interessant vinden. De bestuursleden en trainers dan, de supporters totaal niet als ik Mindlight zo hoor...
pi_24009804
Ik hoop ook niet dat Eindhoven een PSV 2 wordt.

FC Eindhoven moet gewoon FC Eindhoven blijven.
Ik hoop gewoon dat de eventuele samenwerking tussen PSV en Eindhoven gewoon bestaat uit maximaal 3 jonge spelers een jaar bij Eindhoven gratis onder te brengen, dat is meer dan voldoende, lijkt me
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 16 december 2004 @ 12:52:07 #235
73305 Stpan
pi_24010125
Excelsior heeft dit seizoen eens geen batterij goede Feyenoorders (Swerts weg, Kalou weg, Mtiliga weg) en ze hebben gelijk een middenveld van lik-m'n-reet.
Goed trouwens dat 2 Feyenoorders die Excelsior goed kan gebruiken (Van Haaren en Pardo) eerder naar Sparta lijken te gaan. Van Haaren als koop, en Pardo als huurling voor een half seizoen.

Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
pi_24011031
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
precies
bij een gemiddelde wedstrijd van het tweede elftal van Fortuna Sittard komen ron de 50 man kijken, en daar is meer dan de helft ook nog familie van een van de spelers, of het is technische staf.
  donderdag 16 december 2004 @ 14:00:03 #237
73305 Stpan
pi_24011642
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:32 schreef Evertje het volgende:

[..]

precies
bij een gemiddelde wedstrijd van het tweede elftal van Fortuna Sittard komen ron de 50 man kijken, en daar is meer dan de helft ook nog familie van een van de spelers, of het is technische staf.
Ja, en daarom willen ze dus 2e elftallen gaan onderbrengen in de GGD. Dan spelen die 2e elftallen ook met iets meer ambiance en druk erop. Maar wat is dan een 2e elftal? Mogen die ten alle tijden worden opgeroepen voor een HCE-club?
Dus als 'supporter' krijg je elke week een andere speler op de mat te zien die toevallig die wedstrijd gebruikt om na een blessure weer terug te komen?
En wat valt er dan te winnen? Kampioen van de 2e eftallen?
Het lijkt me nogal onuitvoerbaar.
pi_24013869
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
pi_24013906
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
Achterop de trekker wel
Bij de 3e vlees fabriek linksaf
  donderdag 16 december 2004 @ 18:44:49 #240
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24017985
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
met de bus wel, lopend wordt het krap aan
OJAAJOH?
pi_24020417
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Excelsior heeft dit seizoen eens geen batterij goede Feyenoorders (Swerts weg, Kalou weg, Mtiliga weg) en ze hebben gelijk een middenveld van lik-m'n-reet.
Goed trouwens dat 2 Feyenoorders die Excelsior goed kan gebruiken (Van Haaren en Pardo) eerder naar Sparta lijken te gaan. Van Haaren als koop, en Pardo als huurling voor een half seizoen.

Swerts en Mtiliga waren al weg natuurlijk, net als sinds dit seizoen Breuer en Opoku en De Haan lang geblesserd geweest. Maar ik snap wat je bedoelt.
Overigens heeft Kelder zijn zelfde verhaal nu op een andere manier nog eens verteld.
quote:
Het verhaal als zouden de topclubs hun tweede elftal in de toekomst willen laten spelen in de eerste divisie is volledig uit de lucht gegrepen. Dinsdag meldde het Algemeen Dagblad dat Ajax, Feyenoord en PSV in de toekomst hun tweede elftallen willen laten uitkomen in de eerste divisie onder de namen van Haarlem, Excelsior en Eindhoven. Een werkgroep onder leiding van Simon Kelder zou dit onderzoeken, aldus het AD. De werkelijkheid zit anders in elkaar, zo meldt Kelder desgevraagd. De KNVB en clubs doen al veel op het gebied van jeugdopleiding, maar omdat het altijd beter kan zal een projectgroep onderzoek gaan doen naar de verschillende mogelijkheden. Het uiteindelijke doel is om de doorstroming van talent te verhogen om te komen tot betere kwaliteit spelers. Een projectgroep, een initiatief van de KNVB, de ENV en CED zal onder meer de verschillende samenwerkingsvormen tussen clubs onderzoeken. Hiervoor zal vanzelfsprekend informatie worden ingewonnen bij FC Twente en Heracles Almelo, en Feyenoord en Excelsior. Deze clubs werken immers al met elkaar samen. Dat clubs, die een samenwerkingsverband hebben zoals nu een gecombineerde jeugdopleiding van FC Twente en Heracles Almelo, in de toekomst geen tweede elftallen meer moeten hebben, maakt onderdeel uit van de studie. Van het uitkomen van tweede elftallen in de Gouden Gids Divisie is geen sprake. Sterker nog, dat is absoluut uitgesloten.

Bron: Excelsior Online
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:30:06 #242
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24037690
Vanavond de topper in de eerste divisie tussen VVV Venlo - Helmond Sport.
Verwacht er niet veel van, aangezien helmond wel aan een goede reeks bezig is, maar slecht aan het voetballen is. VVV is zelf ook aan het kwakkelen maar beschikt over een geheel fitte selectie.

gelukkig zullen er veel supporters naar Venlo afreizen om Helmond Sport te steunen, ze hebben het nodig!
OJAAJOH?
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:06:20 #243
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24046702
1 - 0 gewonnen tegen Haarlem, GO Cambuur

Het komende oprotten van Dick de Boer werkt Super
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:22 #244
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24048085
tis maar haarlem hoor...

Maar maar maar, wat heeft helmond sport een kansen laten liggen in Venlo. 3 punten waren zeker verdient geweest
OJAAJOH?
pi_24048867
Wat een vieze actie van Bouazouan Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmeijer.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Vaduz- op 18-12-2004 00:17:25 ]
That's all folks!
pi_24049131
What happened? Zijn er nog meer wedstrijden gespeeld?
pi_24049985
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vieze actie van Bouazouan [afbeelding] Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmijer.
Die gozer moeten ze echt schorsen tot het eind van het seizoen
Wat een smerige overtreding. Bal was al uit beeld en toen zette hij pas de sliding in: Met gestrekt been op de knie van Kokmeijer; dubbele beenbreuk.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24050045
kokmeijer had toch 2x gescoord?
en als ik me niet vergis had die knakker rood gekregen?

(teletekst gekeken)
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_24050088
klopt
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24050482
Ik ben blij dat het winterstop is!!
De laatste vier of vijf wedstrijden (ik hou het niet meer bij) meer dan vier tegendoelpunten per wedstrijd gehad. Wordt tijd dat de ervaring in de verdediging weer terugkomt. Edwin Hermans moeten ze de aanvoerdersband meteen weer afnemen, die presteert echt even niks. Maar wie eigenlijk wel. Ja, Joep blijkt erg constant dit seizoen, maar als dat de enige voldoende is, dan verlies je gewoon erg dik bij Telstar.

Dan maar uitkijken naar de voorbereiding over een kleine maand. Wedstrijden tegen Vinkenslag, Meerssen, Swift Hesperange (Lux) en FC Den Bosch. Maar voorlopig een paar weken rust, even geen dikke verliezen meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')