Eerlijk gezegd voorzie ik hiermee het einde van bijna alle eerstedivisie clubsquote:Op woensdag 15 december 2004 12:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vuile hond is die Kelder ook hè. Inlikken bij wotte ten koste van onze club. Als dit doorgaat bestaat excelsior gewoon niet meer. (Voor zover daar nu sprake van is). Ik hoop ook dat bij andere clubs nu ook de ogen open gaan en please Haarlem en Eindhoven, verzet je vanaf het begin, want je zakt steeds verder in een moeras waar je uiteindelijk in verdrinkt.
De protesten tegen Metgod verstommen trouwens direct, de eerste wedstrijd na de winterstop zullen diverse protestacties gevoerd worden. Waar ik op hoop is het hardste protest bij de oefenwedstrijd in de winterstop in de Kuip.
Ik heb vorig jaar zon opzet ook al eens gelezen in het nieuws, toen bleek dat de kleinere bvo's er wel iets in zagen. Ze denken daar mee hoger op te komen. Wat ze niet door hebben is dat ze voor goed klein zullen blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef Mindlight het volgende:
Ja ik ook HU en volgens mij hebben de overige GGD clubs toch al wel gezien dat het slechtste wat ze kunnen doen het volgen van Excelsior's voorbeeld is. Dat hoop ik tenminste. Het zou ook nog het enige goede van deze samenwerking zijn. Zo moet het dus niet!
Ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 16 december 2004 10:03 schreef Mindlight het volgende:
Neej het is geen redding. Het is een schijnredding gevolgd door de ondergang. Nog een paar jaar en er speelt een team in de GGD mee met de naam feyenoord II
(Dan ben ik weg).
preciesquote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
Ja, en daarom willen ze dus 2e elftallen gaan onderbrengen in de GGD. Dan spelen die 2e elftallen ook met iets meer ambiance en druk erop. Maar wat is dan een 2e elftal? Mogen die ten alle tijden worden opgeroepen voor een HCE-club?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
precies
bij een gemiddelde wedstrijd van het tweede elftal van Fortuna Sittard komen ron de 50 man kijken, en daar is meer dan de helft ook nog familie van een van de spelers, of het is technische staf.
Achterop de trekker welquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
met de bus wel, lopend wordt het krap aanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Maja het volgende:
Weet iemand of je vanuit het Top Oss stadion binnen een half uur op het treinstation van Oss kunt zijn?
Swerts en Mtiliga waren al weg natuurlijk, net als sinds dit seizoen Breuer en Opoku en De Haan lang geblesserd geweest. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Stpan het volgende:
Excelsior heeft dit seizoen eens geen batterij goede Feyenoorders (Swerts weg, Kalou weg, Mtiliga weg) en ze hebben gelijk een middenveld van lik-m'n-reet.
Goed trouwens dat 2 Feyenoorders die Excelsior goed kan gebruiken (Van Haaren en Pardo) eerder naar Sparta lijken te gaan. Van Haaren als koop, en Pardo als huurling voor een half seizoen.
Verder vind ik het zeer eutopisch dat die meneer beweert dat er 'volle stadions' zullen zijn bij 2e elftallen op vrijdagavond.
Yeah right, bij Feyenoord 2, PSV 2 en Ajax 2 misschien. Maar wie zit er in godsnaam op Groningen 2 (Veendam?!) NAC 2 (RBC?!!!) of Sparta 2 te wachten (wie?!!) ?
quote:Het verhaal als zouden de topclubs hun tweede elftal in de toekomst willen laten spelen in de eerste divisie is volledig uit de lucht gegrepen. Dinsdag meldde het Algemeen Dagblad dat Ajax, Feyenoord en PSV in de toekomst hun tweede elftallen willen laten uitkomen in de eerste divisie onder de namen van Haarlem, Excelsior en Eindhoven. Een werkgroep onder leiding van Simon Kelder zou dit onderzoeken, aldus het AD. De werkelijkheid zit anders in elkaar, zo meldt Kelder desgevraagd. De KNVB en clubs doen al veel op het gebied van jeugdopleiding, maar omdat het altijd beter kan zal een projectgroep onderzoek gaan doen naar de verschillende mogelijkheden. Het uiteindelijke doel is om de doorstroming van talent te verhogen om te komen tot betere kwaliteit spelers. Een projectgroep, een initiatief van de KNVB, de ENV en CED zal onder meer de verschillende samenwerkingsvormen tussen clubs onderzoeken. Hiervoor zal vanzelfsprekend informatie worden ingewonnen bij FC Twente en Heracles Almelo, en Feyenoord en Excelsior. Deze clubs werken immers al met elkaar samen. Dat clubs, die een samenwerkingsverband hebben zoals nu een gecombineerde jeugdopleiding van FC Twente en Heracles Almelo, in de toekomst geen tweede elftallen meer moeten hebben, maakt onderdeel uit van de studie. Van het uitkomen van tweede elftallen in de Gouden Gids Divisie is geen sprake. Sterker nog, dat is absoluut uitgesloten.
Bron: Excelsior Online
Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmeijer.
Die gozer moeten ze echt schorsen tot het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vieze actie van Bouazouan [afbeelding] Ik hoop dat hij heeeeel lang geschorst wordt. Dit mag niet. Verschrikkelijk voor Kokmijer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |