Schorsen tot Kokmeijer weer kan voetballen, en dan mag die jongen hopen dat ie ooit weer kan voetballen. Een club moet toch ook gewoon disciplinaire maatregelen tegen zo iemand nemen.... werkelijk een schandalige overtreding!quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die gozer moeten ze echt schorsen tot het eind van het seizoen
Wat een smerige overtreding. Bal was al uit beeld en toen zette hij pas de sliding in: Met gestrekt been op de knie van Kokmeijer; dubbele beenbreuk.
Ik ga er nu dus ook vanuit dat er niets scheinheiligs gepost is hier, en dit zeker niet wekelijks gebeurd.quote:Psychiaters moeten zich maar eens buigen over de vraag: Waarom ging Bouaouzan zo over de schreef?
Een antwoord hierop geven is erg moeilijk, Rachid is tot dusver niet een speler van wie je zoiets mag verwachten. Desondanks ging hij in de fout. En hoe! Live leek het al een zware overtreding, maar de TV beelden maakten je kotsmisselijk. Wat een enorm gore overtreding was het. Volkomen terecht verliet Rachid het veld met rood en kan het niet anders zijn dan dat hij een enorme schorsing gaat krijgen. Het valt namelijk nog maar te bezien of Kokmeier ooit nog aan voetballen toekomt. Naast een schorsing zou een fikse boete van Sparta kant wenselijk zijn, want zoiets mag niet getolereerd worden!
Laten we daarmee maar het verslag eindigen. Kokmeier, we hopen dat je spoedig zult herstellen!!!
Wat een belachelijke reactie. Heb je de overtreding wel eens gezien? Dit zie ik echt niet wekelijks.quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Pleur toch op watje, dit gebeurt wekelijks.. Schijnheil!
nee inderdaad, heb hem nog eens op video bekeken, voor het leven schorsen die eikel. Was een schandalige overtreding die we niet wekelijks zien. Dacht dat die te laat was, maar dit was toch duidelijk een aanslag. Wat mij betreft hoeft Bouazouan niet meer op een voetbalveld te zien te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een belachelijke reactie. Heb je de overtreding wel eens gezien? Dit zie ik echt niet wekelijks.
Oke, op de tribune zie je het soms anders of niet helemaal goed. Dat ken ik.Goed dat je er op terug komt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:20 schreef Bayswater het volgende:
Jaja excuses al. Opvallend was wel dat de GAE spelers zich niet gelijk bekommerde om de speler maar om een kaart, dus mijn blik op de tribune was niet de enige.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik alleen aan hoe Kokmeijer erbij lag ik kon zien dat de overtreding heel ernstig was. De overtreding zelfs was een belachelijk late tackle waarbij de dader de pech heeft die jongen zijn been te breken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, op de tribune zie je het soms anders of niet helemaal goed. Dat ken ik.Goed dat je er op terug komt.![]()
Roy Keanequote:Op zondag 19 december 2004 16:55 schreef hellmondunited het volgende:
Jochem van der hoeven heeft zowat 2 jaar niet kunnen spelen door een dubbele beenbreuk
die mongool die kokmeijer er uit schopte moeten ze gewoon even lang schorsen als dat kokmeijer eruit ligt. Das de enige rechtvaardige straf.
Jep, helemaal met je eens. Iedere gek die zon overtreding begaat moeten ze gewoon evenlang schorssen!quote:Op maandag 20 december 2004 13:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Roy Keane
Paul Bosvelt (Feyenoord-Man Utd: schopte Irwin in eenzelfde soort actie een dubbele beenbreuk)
De speler die Carlos Fortes zijn voetbalcarriere in 2en schopte. En noem er nog maar een stuk of 10.....
Die voetbalden gewoon verder na 4 of 5 wedstrijden schorsing. Ik vind die 4 a 5 wedstrijden schorsing nog belachelijker dan schorsen voor het leven eerlijk gezegd. Maar de realiteit leert dat het eerder die kant op zal gaan dan een maandenlange schorsing.
Ik blijf bij m'n mening dat spelers na dit soort acties net zo lang geschorst moet worden tot de speler in kwestie weer begint met looptrainen (op een veld, niet op de lopende band ofzo). Na een paar dagen van bezinning en bezinking lijkt me dit de enige juiste en reeele straf voor dit soort overtredingen.
erg jammer nu het zo goed gaat dat de trainer zo halverwege het seizoen weg moet.quote:Wegen Sparta en Mike Snoei scheiden
22/12/2004 19:27
Mike Snoei hoeft niet te rekenen op een langer verblijf bij Sparta Rotterdam. Ondanks een periodetitel wordt het contract van de trainer niet verlengd.
De afspraak was dat Sparta voor het einde van het kalenderjaar een besluit zou nemen over de verlenging van het contract. In de huidige verbintenis van Snoei was een optie voor nog een jaar opgenomen. Die wordt niet gelicht.
Snoei keerde in 2003 als trainer terug bij Sparta. Onder zijn leiding bereikte de Kasteelclub vorig seizoen de halve finale van de Amstel Cup. Dit jaar voert de Rotterdamse club de ranglijst van de Gouden Gids Divisie aan. Bovendien werd de tweede periode een prooi voor Sparta.
Ondanks de sportieve successen waren de geluiden dat Snoei zijn langste tijd had gehad bij Sparta niet van de lucht. Vooral de stroeve verhoudingen met de clubleiding zouden daar debet aan zijn.
* Hellmondunited denkt terug aan de bekentmaking van het vertrek van Jan van dijk.. weg titel..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:14 schreef Stpan het volgende:
Het gevaar is dat de chemie zover aanwezig nie meer zal werken in de strijd om het kampioenschap. Trainersperikelen mogen geen punten kosten.
Toen NAC promoveerde wist de trainer toch ook dat hij het seizoen erna geen trainer meer zou zijn? Het kan dus wel.
Maar Snoei zelf kan zich nog zo verschuilen achter wat resultaten, over het algemeen wordt hij niet op handen gedragen. Matig voetbal en communicatief een drama.
Ik ben benieuwd naar de reactie van mindlightquote:Feyenoord leent Artz uit aan Excelsior
23/12/2004 12:08
Wouter Artz maakt het seizoen af bij Excelsior. De negentienjarige verdediger debuteerde vorige week bij Feyenoord. Hij viel in tijdens het UEFA Cupduel met FC Basel, nadat de geblesseerde Patrick Paauwe het veld had verlaten.
Artz ontwikkelde zich tijdens het huidige seizoen erg goed bij de beloften van Feyenoord, nadat hij vorig jaar lange tijd buitenspel had gestaan door een blessure.
Volgens de technische staf van Feyenoord is het 'verstandig voor zijn ontwikkeling' om het komende half jaar deel uit te maken van de selectie van Excelsior, dat de veertiende plaats inneemt in de Gouden Gids Divisie.
bron: http://www.hellmondfanatics.comquote:Leon Hese terug naar Helmond
Het gerucht ging al een tijdje en sommige wisten ookal dat het zo goed als rond was. Maar nu is het definitief bevestigd: Leon Hese komt de selectie weer versterken. Afgelopen seizoen nam Leon Hese via een achterdeur afscheid van Helmond Sport na een zware blessure te hebben opgelopen. Hese werd zelfs geadviseerd te stoppen, maar knokte zich er uiteindelijk weer bovenop.
Ondanks de blessure zou Hese dit seizoen naar FC Den Bosch gaan. Echter na 2 weken was alweer bekend dat hij zou gaan revalideren bij PSV. Nu hij weer geheel fit is, mocht hij transfervrij vertrekken.
Leon Hese heeft een contract getekend voor ander half jaar en moet alleen nog de medische keuring doorstaan.
Zo,ja dan mag je op mijn kosten er hier ook een komen drinken (krat he, niet één enkel biertjequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:19 schreef Mindlight het volgende:
Absoluut ik ben er zeker van dat die deze kant op komt in mei!
over 2 maandjes kom ik me sowieso helemaal zat zuipen, oke?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:26 schreef Mindlight het volgende:
Das een deal!
zo niet kom je gezellig hierheen en trakteer ik
dan is het inderdaad excelsior uit jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Mindlight het volgende:
Uhh help me ff, 2 maandjes?Excelsior uit zeker?
Zo ja maken we er een uitgebreid programma van
Ken hem niet goed genoeg daarvoor maar ik heb het eerlijk gezegd niet op spelers die uit de PSV-jeugd komenquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leon Hese vond ik altijd wel een goede voetballer. Jammer dat hij niet bij FCDB is komen voetballen.
Ik heb het ook niet op PSV-ers, maar als zulke spelers een versterking zijn voor de FC, zoals Paul Verhaegh, dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ken hem niet goed genoeg daarvoor maar ik heb het eerlijk gezegd niet op spelers die uit de PSV-jeugd komen
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:31 schreef Stpan het volgende:
Eens even kijken of ik nog wat kwijt wilde in dit topic..............rondom Sparta is het erg rustig. Dus houd ik het maar bij 1 zinnetje.
WIJ STAAN BOVENAAN! WIJ STAAN BOVEN!![]()
quote:Veendam schorst drie spelers na afpersing van talentjes
Voetbal -
Voetbalclub Veendam heeft drie spelers met onmiddellijke ingang tot 1 maart geschorst. De drie voetballers, in de leeftijd van 18 tot 22 jaar, zouden zeven spelertjes van 11 tot 13 jaar uit de C- en D-jeugd hebben bedreigd en afgeperst.
De afgeperste spelertjes zeggen onder druk te zijn gezet om van hun ouders geld te vragen voor een bezoek aan McDonalds. De oudere spelers, van wie er één regelmatig op de reservebank zit bij het eerste team, zouden vervolgens met het 'hamburgergeld' in een spelersbusje van de club naar de rosse buurt zijn gegaan.
De afpersingsaffaire zou al in september, direct na het begin van het lopende voetbalseizoen, zijn begonnen. De jonge voetballers werden door de drie verdachte spelers (uitkomend in de A-jeugd en het reserveteam) met het spelersbusje van huis gehaald en naar de training gebracht.
De oudere spelers deden onderweg alles wat verboden was. Ze reden veel te hard, waarvoor ze diverse bekeuringen kregen, namen rotondes tegen de richting in en dwongen de talentjes geld en snoep af te geven. Het verbale geweld werd bekrachtigd met stompen om de spelertjes zo te dwingen hun mond te houden. Eén van de spelertjes zou daarbij met een zegelring dusdanig geraakt zijn dat hij er een snijwond in het gelaat aan overhield.
De ouders van de spelertjes kregen in november lucht van de zaak en lichtten BV Veendam in. Trainer Jan Korte bevestigt de maatregelen en de gesprekken die met de ouders zijn gevoerd.
Bron: Dagblad de Limburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |