Goedendag allemaal!
a.s 30 oktober is er weer een fok!meet(je).
De meet is eigenlijk maar per toeval tot stand gekomen. Meami & mindlight wilden die dag naar Helmond Sport - Top oss komen. Na wat doorvragen hadden nog wel wat fokkers zin om te komen en hebben we er dus maar gelijk een meet van gemaakt.
Omdat er eerst alleen maar GGD-fok!ers zich aanmelden wilden we er een ggd-meet van maken, maar we sluiten niemand buiten en dus zijn de eredivsie hools ook welkom
Place to be: Helmond
Globaal programma:- rond 14:30/ 15:00 verzamelen op Helmond CS
- Daarna op het gezellige havenplein wat drinken: Irish pub of Pakhuis zijn aanraders
- Gezamenlijk wat gaan eten
- rond half 7/ 7 uur richting stadion de Braak waar om
19.30 uur de wedstrijd Helmond Sport - Top Oss wordt bekeken, voor het echte gouden gids divisie gevoel
kosten: Een wedstrijd kaartje voor Helmond Sport - Top Oss kost 8.50 voor de altijd gezellige noord-tribune. De kaartjes kunnen van te voren worden gereserveerd door mij, of op de dag zelf aan de kassa worden gehaald.
Eten en drinken zijn voor eigen rekening!
zij die komen:HellmondUnited (Helmond Sport)
Evertje (Fortuna Sittard)
Meami (Fortuna Sittard)
Mindlight (Excelsior)
TheGhunter (Roda JC)
SVG (Helmond Sport)
Bos81 (PSV)
zij die misschien komen:Paultjuhhh (FC Utrecht)
Stame (Feyenoord)
Mindlight is die dag jarig! vergeet hem niet te feliciteren
![]()
![]()
(duidelijkere foto van het havenplein volgt nog
![]()
)
aanmelden kan door middel van een mailtje: Hellmondunited@hotmail.com
of door het gewoon hier te posten
![]()
zijn er vragen, tips of opmerkingen dan hoor ik ze graag!
opmerkingen over wat moet ik nou in helmond in die turkenstad blabla hoef ik niet te horen, t valt tegenwoordig best mee en 't havenplein en stadion de braak zijn zeer gezellig!
** Aanmelden kan tot uiterlijk 27 oktober!! daarna kunnen er geen kaarten meer worden gereserveerd! wie dan alsnog meewil moet op de wedstrijddag zelf een kaartje kopen! **[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 15-10-2004 08:53:11 ]