rond 4 uur verwachten ze de uitslagquote:Op woensdag 22 december 2004 10:44 schreef pfaf het volgende:
Wanneer wordt het exact bekend gemaakt?
Dat is ook de reden dat ik best benieuwd ben, waar De Mol mee komt. Veel slechter kan het niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Als de NOS ze krijgt dan hoop ik niet dat ze weer 2 reclame blokken en zo gaan doen in de rust van een CL wedstrijd
Zou mij ook heel leuk lijken als SS dat zou doen. Als ze de rechten niet krijgen houden ze tenslotte aardig wat budget over.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een nieuwe invalshoek kan reuze interessant zijn.
En echt geil zou zijn, als SS nu eens aandacht aan andere sporten zou besteden. Na voetbal op De Mol tv. NBA, MLB, NFL, judo, amateurvoetbal..... op NL2![]()
Ze zullen wel moeten om kijkers en adverteerders te trekken.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik best benieuwd ben, waar De Mol mee komt. Veel slechter kan het niet.
En echt geil zou zijn, als SS nu eens aandacht aan andere sporten zou besteden. Na voetbal op De Mol tv. NBA, MLB, NFL, judo, amateurvoetbal..... op NL2![]()
Ik denk wel dat canal+ de rechten van de NBA en andere amerikaanse sporten zal behoudenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik best benieuwd ben, waar De Mol mee komt. Veel slechter kan het niet.
jawel de NOS heeft geboden op de vrijdagavond live wedstrijdquote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Heero87 het volgende:
Houdt het op de NOS aub. Ik wil ook nog kunnen kijken..
Heeft de NOS ook geboden op het pakket van één live wedstrijd per weekend? Neen veronderstel ik?
Dat weet ik nog niet zo zeker. Zoals eerder vermeld in dit topic verwacht ik dat de live-wedstrijden van canal+ naar het Voetbalkanaal gaan (beide kanalen zijn van UPC/UPG).quote:Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef RedGuy het volgende:
Mooi, hoef ik Canal+ niet op te zeggen.
Dat verwacht ik niet....want dan kan UPC Canal+ wel opdoeken.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:51 schreef kavorka het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker. Zoals eerder vermeld in dit topic verwacht ik dat de live-wedstrijden van canal+ naar het Voetbalkanaal gaan (beide kanalen zijn van UPC/UPG).
Die helft stapt dan wel over naar het Voetbalkanaal, dus dat maakt dat niet uit voor UPC. Canal+ zou dan mischien iets gaan doen met Cinenova, zodat het een echt filmkanaal wordt..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet....want dan kan UPC Canal+ wel opdoeken.
Dan hebben ze, verwacht ik, ineens de helft minder klanten.
Denk niet dat ze dat gaan doen. Ze zullen wel een scheiding (canal+ voor films en v'kanaal voor voetbal) willen aanbrengen en daarmee veel mensen lokken naar het Voetbalkanaal.quote:Maar mag UPC ze niet op beide kanalen uitzenden? Ze kopen toch de rechten en wat ze ermee doen is toch hun zaak? Dan kunnen de mensen kiezen, alleen een canal+ pakket of een uitgebreider pakket van UPC.
Ik denk wel dat hiij al het personeel van Canal aantrekt of zoquote:Op woensdag 22 december 2004 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop dat de Mol dan ook zijn plannen bekend gaat maken.
Eventuele presentatoren en dergelijke.
* notite maakt *quote:Op woensdag 22 december 2004 14:38 schreef Radegast het volgende:
Vanavond zit John de Mol bij Nova.
Juist. Ben benieuwd wat hij ervan gaat maken. Misschien kan de NOS het publieke geld dan ook voor wat minder bekende sporten gana gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Hij heeft zeIk ben benieuwd wat hij ervan gaat maken, eindelijk wat anders dan de NOS
Ben benieuwd naar de details in de persconferentie om 16.00.quote:De Mol wint strijd om voetbalrechten
AMSTERDAM - John de Mol heeft met zijn bedrijf Talpa de slag om de eerste rechten van de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden gewonnen. Gerard Dielessen, directeur bij de NOS, heeft dat woensdagmiddag voor Radio 1 gezegd. "De radiorechten zijn naar de NOS gegaan", aldus Dielessen.
De Eredivisie CV vergaderde woensdag met de eredivisieclubs over de verkoop van de zes beschikbare pakketten. Om 16.00 uur geeft de Eredivisie CV een persconferentie over de details. Voorzitter John Jaakke van Ajax gaf aan dat het besluit over de verkoop unaniem is gevallen.
Via de GM van het Voetbalkanaal heb ik gehoord dat ze volgend jaar PSV, Ajax en Feyenoord live willen gaan uitzenden.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar hoe zit dat nou
Worden de wedstrijden nog steeds op Canal+ uitgezonde komt er een andere betaal tv gedoe?
dat is nog niet eens zekerquote:Op woensdag 22 december 2004 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Live voetbal gaat dus naar Versatel, weer een reden om CANAL+ plus op te zeggen.
Voordat we dezelfde SMS/reclame discussie krijgen die nu al op de Frontpage woedt ....quote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef Stpan het volgende:
Het enige struikelblok zullen de reclames zijn. Aan de andere kant haalt de NOS dit truukje al jaren uit door 1 of 2 wedstrijden over het journaal heen te tillen.
Pff, er valt vast nog genoeg te verneuken... Kijk bv. naar SBS6 met het Nederlands Elftal, Amstel Cup en de GGDquote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef Stpan het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen dat JdM de samenvattingen heeft. Wat valt er in godsnaam te verneuken aan de zondagavond uitzending?
Dezelfde wedstrijden uit dezelfde stadions gemaakt door productiemaatschappijen die nu ook de wedstrijden verzorgen.
En wie gaat nu serieus Tommie Egberts missen?
Het enige struikelblok zullen de reclames zijn. Aan de andere kant haalt de NOS dit truukje al jaren uit door 1 of 2 wedstrijden over het journaal heen te tillen.
Dus geen SMS-onzin als ik het goed begrijp....quote:Het is de zendgemachtigde niet toegestaan binnen de uitzending van
voetbalwedstrijden commerciële boodschappen en/of uitingen te tonen. Dit recht is
voorbehouden aan de Eredivisie CV en/of de individuele clubs.
Nou de Mol is groot aandeelhouder van Versatel dus ik vrees het ergste, net tijdens het 3FM nieuws zeiden ze ook dat de Live wedstrijden naar Verstatel gaan.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is nog niet eens zeker![]()
Zulke dingen zijn volgens mij ook verboden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:20 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat ze in Nederland gaan proberen de wedstrijd te onderbreken voor reclame. Dat zouden de kijkers echt niet accepteren.
En daarbij zou het waarschijnlijk ook nog mislukken, ze hebben het in Amerika wel eens geprobeerd om een commercial blok midden in een helft te zetten, maar de meeste keren dat ze dat deden viel er net een doelpunt of een andere belangrijke actie. De kans dat je zoiets mist is te groot. Dan kun je beter gelijk na het fluitsignaal de commercials starten, zoals nu al gebeurt bij o.a. Champions League.
En ik vind het ook wel een goede zaak, JdM zal het echt niet gaan verprutsen en de samenvattingen dus op een fatsoenlijk manier brengen. Dat zou geen goede reclame zijn voor zijn zender. Hij heeft zelfs bij de elftallen van het Nederlandse Elftal flink uitgepakt om eventuele storingen bij de uitzending te voorkomen door op belangrijke punten gewoon een backup neer te zetten.
Zijn dat de "Studio voetbal" beelden? Zodat ik een soort Villa-BVD / Voetbal Insite kan verwachten op de zondagavond?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:28 schreef sander4444 het volgende:
en de 2e samenvattingsrechten gekocht
Radiorechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30 schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
De Radio rechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30] schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
Niet dus. RTL heeft het recht op de 2de samenvatting.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En misschien het recht op de 2e samenvatting.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef calvobbes het volgende:De NOS heeft dus bijna niks
Jeetje... Wel een leuke opsteker voor RTL. Die lopen al jaren een beetje te sukkelen met hun Sportuitzendingen. WK Producties gaat het druk krijgen.....
Dat zeg ik.quote:
Bedenk je eens hoe kaal mijn zomer en najaar was, met dat kut-Sporza van jullie.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:52 schreef Heero87 het volgende:
De "populariteit" van het Nederlands voetbal zal er niet wel bij varen, nu de rechten bij de NOS wegzijn. Wat moeten wij Belgen nu..
Wel grappig. Belgen die altijd naar Nederland kijken en Nederlanders die naar België kijken omdat ze de verslaggevers er beter vinden. Waarom ruilen we niet gewoon?quote:Bedenk je eens hoe kaal mijn zomer en najaar was, met dat kut-Sporza van jullie.
Nee denk het nietquote:Op woensdag 22 december 2004 15:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn gok:
Studio Voetbal verdwijnt, Borst gaat naar Voetbal Insite op vrijdagavond die de tweede samenvattingen krijgen. Dat zou wel leuk zijn.
Watte? Hoe zal dat in zijn werk gaan met Versatel?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd krijgen we Pay Per View van Versatel :S !
Ja, en dat lijkt me niet zo gunstig omdat er nu een heleboel mensen weggaan bij de NOS. Zal helaas ten koste gaan van de kwaliteit van de CL, EK's en WK's vrees ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef JeroenV het volgende:
Europees zit voorlopig toch wel bij de NOS?
Pay per view zou ik niet zo heel erg vinden, mits rond de 7,50 per wedstrijd ofzo. Met paar vrienden kijken kost het geen drol. Wel kut dat het niet op het voetbalkanaal komt, daar betaal ik bijna niks voor..quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd krijgen we Pay Per View van Versatel :S !
Dat je per wedstrijd moet gaat betalen zoals yeahronimo.com dit ook aanbied.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Watte? Hoe zal dat in zijn werk gaan met Versatel?
CL nog 2 of 3 jaar dacht k, EC gaat per club. WK 2006 ligt bij de NOS, vanaf 2008 ligt nog vrijquote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef JeroenV het volgende:
Europees zit voorlopig toch wel bij de NOS?
maar wel ff goed dat hij Atsma ff op zn nummer zet!quote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef My_Way het volgende:
DIe kut van Praag met zn grote arrogante muil op Ned 2.
Als dat zo zou zijn zou ik dat beter vinden dan zoals het bij Canal Plus was. Je hoeft geen compleet abonnement te nemen voor die paar wedstrijdjes per jaar die je kijkt.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:06 schreef kavorka het volgende:
[..]
Pay per view zou ik niet zo heel erg vinden, mits rond de 7,50 per wedstrijd ofzo. Met paar vrienden kijken kost het geen drol. Wel kut dat het niet op het voetbalkanaal komt, daar betaal ik bijna niks voor..
Neusje van Praag had het idd beter kunnen laten bij het verdedigen tegen de publieke opinie ipv die publieke opinie in de vorm van een CDA-politicus te te verpersoonlijken.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Is dit een uitleg of een aanval op Atsma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |