Zijn dat de "Studio voetbal" beelden? Zodat ik een soort Villa-BVD / Voetbal Insite kan verwachten op de zondagavond?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:28 schreef sander4444 het volgende:
en de 2e samenvattingsrechten gekocht
Radiorechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30 schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
De Radio rechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30] schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
Niet dus. RTL heeft het recht op de 2de samenvatting.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En misschien het recht op de 2e samenvatting.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef calvobbes het volgende:De NOS heeft dus bijna niks
Jeetje... Wel een leuke opsteker voor RTL. Die lopen al jaren een beetje te sukkelen met hun Sportuitzendingen. WK Producties gaat het druk krijgen.....
Dat zeg ik.quote:
Bedenk je eens hoe kaal mijn zomer en najaar was, met dat kut-Sporza van jullie.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:52 schreef Heero87 het volgende:
De "populariteit" van het Nederlands voetbal zal er niet wel bij varen, nu de rechten bij de NOS wegzijn. Wat moeten wij Belgen nu..
Wel grappig. Belgen die altijd naar Nederland kijken en Nederlanders die naar België kijken omdat ze de verslaggevers er beter vinden. Waarom ruilen we niet gewoon?quote:Bedenk je eens hoe kaal mijn zomer en najaar was, met dat kut-Sporza van jullie.
Nee denk het nietquote:Op woensdag 22 december 2004 15:58 schreef JeroenV het volgende:
Mijn gok:
Studio Voetbal verdwijnt, Borst gaat naar Voetbal Insite op vrijdagavond die de tweede samenvattingen krijgen. Dat zou wel leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |