Pff, er valt vast nog genoeg te verneuken... Kijk bv. naar SBS6 met het Nederlands Elftal, Amstel Cup en de GGDquote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef Stpan het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen dat JdM de samenvattingen heeft. Wat valt er in godsnaam te verneuken aan de zondagavond uitzending?
Dezelfde wedstrijden uit dezelfde stadions gemaakt door productiemaatschappijen die nu ook de wedstrijden verzorgen.
En wie gaat nu serieus Tommie Egberts missen?
Het enige struikelblok zullen de reclames zijn. Aan de andere kant haalt de NOS dit truukje al jaren uit door 1 of 2 wedstrijden over het journaal heen te tillen.
Dus geen SMS-onzin als ik het goed begrijp....quote:Het is de zendgemachtigde niet toegestaan binnen de uitzending van
voetbalwedstrijden commerciële boodschappen en/of uitingen te tonen. Dit recht is
voorbehouden aan de Eredivisie CV en/of de individuele clubs.
Nou de Mol is groot aandeelhouder van Versatel dus ik vrees het ergste, net tijdens het 3FM nieuws zeiden ze ook dat de Live wedstrijden naar Verstatel gaan.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is nog niet eens zeker![]()
Zulke dingen zijn volgens mij ook verboden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:20 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat ze in Nederland gaan proberen de wedstrijd te onderbreken voor reclame. Dat zouden de kijkers echt niet accepteren.
En daarbij zou het waarschijnlijk ook nog mislukken, ze hebben het in Amerika wel eens geprobeerd om een commercial blok midden in een helft te zetten, maar de meeste keren dat ze dat deden viel er net een doelpunt of een andere belangrijke actie. De kans dat je zoiets mist is te groot. Dan kun je beter gelijk na het fluitsignaal de commercials starten, zoals nu al gebeurt bij o.a. Champions League.
En ik vind het ook wel een goede zaak, JdM zal het echt niet gaan verprutsen en de samenvattingen dus op een fatsoenlijk manier brengen. Dat zou geen goede reclame zijn voor zijn zender. Hij heeft zelfs bij de elftallen van het Nederlandse Elftal flink uitgepakt om eventuele storingen bij de uitzending te voorkomen door op belangrijke punten gewoon een backup neer te zetten.
Zijn dat de "Studio voetbal" beelden? Zodat ik een soort Villa-BVD / Voetbal Insite kan verwachten op de zondagavond?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:28 schreef sander4444 het volgende:
en de 2e samenvattingsrechten gekocht
Radiorechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30 schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
De Radio rechten.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30] schreef zjroentje het volgende:
De NOS heeft dus helemaal niks.
Niet dus. RTL heeft het recht op de 2de samenvatting.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En misschien het recht op de 2e samenvatting.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef calvobbes het volgende:De NOS heeft dus bijna niks
Jeetje... Wel een leuke opsteker voor RTL. Die lopen al jaren een beetje te sukkelen met hun Sportuitzendingen. WK Producties gaat het druk krijgen.....
Dat zeg ik.quote:
Bedenk je eens hoe kaal mijn zomer en najaar was, met dat kut-Sporza van jullie.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:52 schreef Heero87 het volgende:
De "populariteit" van het Nederlands voetbal zal er niet wel bij varen, nu de rechten bij de NOS wegzijn. Wat moeten wij Belgen nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |