Watte? Hoe zal dat in zijn werk gaan met Versatel?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd krijgen we Pay Per View van Versatel :S !
Ja, en dat lijkt me niet zo gunstig omdat er nu een heleboel mensen weggaan bij de NOS. Zal helaas ten koste gaan van de kwaliteit van de CL, EK's en WK's vrees ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef JeroenV het volgende:
Europees zit voorlopig toch wel bij de NOS?
Pay per view zou ik niet zo heel erg vinden, mits rond de 7,50 per wedstrijd ofzo. Met paar vrienden kijken kost het geen drol. Wel kut dat het niet op het voetbalkanaal komt, daar betaal ik bijna niks voor..quote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef Ludacriss het volgende:
Gvd krijgen we Pay Per View van Versatel :S !
Dat je per wedstrijd moet gaat betalen zoals yeahronimo.com dit ook aanbied.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Watte? Hoe zal dat in zijn werk gaan met Versatel?
CL nog 2 of 3 jaar dacht k, EC gaat per club. WK 2006 ligt bij de NOS, vanaf 2008 ligt nog vrijquote:Op woensdag 22 december 2004 16:03 schreef JeroenV het volgende:
Europees zit voorlopig toch wel bij de NOS?
maar wel ff goed dat hij Atsma ff op zn nummer zet!quote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef My_Way het volgende:
DIe kut van Praag met zn grote arrogante muil op Ned 2.
Als dat zo zou zijn zou ik dat beter vinden dan zoals het bij Canal Plus was. Je hoeft geen compleet abonnement te nemen voor die paar wedstrijdjes per jaar die je kijkt.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:06 schreef kavorka het volgende:
[..]
Pay per view zou ik niet zo heel erg vinden, mits rond de 7,50 per wedstrijd ofzo. Met paar vrienden kijken kost het geen drol. Wel kut dat het niet op het voetbalkanaal komt, daar betaal ik bijna niks voor..
Neusje van Praag had het idd beter kunnen laten bij het verdedigen tegen de publieke opinie ipv die publieke opinie in de vorm van een CDA-politicus te te verpersoonlijken.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Is dit een uitleg of een aanval op Atsma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |