Ah ok... Ehm... OP aanpassen gaat wrsch niet meer. Is een Replique Bugje. Daar wil het op een gegeven moment niet meer op lange posts aan te passen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:10 schreef Rockfire het volgende:
Het kaartje moet (geloof ik) kree aanpassen en het lukt me nu even niet om de OP aan te passen. Ik krijg de hele tijd een database-error
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef Mappy het volgende:
Voor iedereen die erg graag zelf de FokStok vast wil houden, maar daar de kans nog niet toe heeft gehad, het volgende bouwpakket: (klik voor printbare versie)
[[url=http://picserver.org/view_image.php/H60QF5722TP8/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Uitprinten op dik papier, of op gewoon papier en dan op karton plakken
Uitknippen
Netjes de vouwen ritsen langs een lineaal
Beetje lijm
Eventueel opvullen voor je de laatste rand dichtplakt, om zo het originele gewicht te benaderen.
Tenslotte nog versieren met allerhande frutsels
Jazeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef Ayaxola het volgende:
Hij is dus weer terug als ik het goed begrijp?
Meesterlijk!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef Mappy het volgende:
Voor iedereen die erg graag zelf de FokStok vast wil houden, maar daar de kans nog niet toe heeft gehad, het volgende bouwpakket: (klik voor printbare versie)
[[url=http://picserver.org/view_image.php/H60QF5722TP8/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Uitknippen
Beetje lijm
Eventueel opvullen voor je de laatste rand dichtplakt, om zo het originele gewicht te benaderen.
Hier heb ik de laatste 24 uur ook aan zitten denken...quote:misschien kan iemand er een briefje aanhangen met de uitleg van dit spel + url van fokforum
en dat in een potje/flesje er aan vast maken
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat een nerd die dacht een leuk grapje uit te halen ZzZzzz
Ik hoop dat je veel fun had triest kindje
Nou! Ik hou niet van het woord, maar toch, wat een stel huillies hier!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:31 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
![]()
zeurzakken hier op fok!
Niet el creco is de spelverzieker hier
Zeurzakken die als beginnen te miepen als de stok ff weg is en ze niet weten waar die is en dan maar heel het topic volspammen dat zijn de spelverziekers!
justem!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou! Ik hou niet van het woord, maar toch, wat een stel huillies hier!
De stok was te moeilijk verstopt, iemand die eens een keertje iets anders wil proberen is een eikel etc. etc. Doe niet zo moeilijk zeg! Geniet gewoon van een leuk spel met een hele grote groep anderen!
Pfffff!
Die is hem natuurlijk weer helemaal in brabant aan het leggen zodat de stok morgen mee gaat zeeland inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
En nu weet je wel dat het niet zo is, dan hoef je toch niet te blijven zeuren. Kusje erop? Over? Klaaaaar!
En Mappy! Hup met die stok!
waahahahquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef Mappy het volgende:
Uitknippen
Beetje lijm
Jij hebt daar niets voor NIKS zitten zoeken, dat waren 4 andere mensen.. Dus jij hebt ook geen reden om te zeuren behalve dat je niet wist waar die was.. De andere 4 die hebben gezocht hebben wel het recht omdat ze er voor niks heen waren gegaan omdat 1 loser niet even een bericht achterlaat op tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
En nu weet je wel dat het niet zo is, dan hoef je toch niet te blijven zeuren. Kusje erop? Over? Klaaaaar!
Als diegene nou even had laten weten dat hij hem had was het misschien wel leuk geweest. Maar nu laat hij gewoon 4 man voor niks zoeken. Zal wel bij de grap horen natuurlijk, maar ik zie de humor er niet van in.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
Juistem, ik dacht echt dat ie weer weg was. Nu achteraf kan ik er wel (een klein beetjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:43 schreef SilentChaos het volgende:
ik denk dat de reactie van iedereen komt omdat hij al is verbrand is en gefoknapped is...niemand wist zeker of het niet weer zou gebeuren...
je hebt altijd mensen die het spel willen verzieken....en niemand wist van te voren of deze gozer dat ook wou...
Kree moet idd dat kaartje eens bijwerken, die ligt nu een paar plaatsen achterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Kan niemand anders dan Kree het kaartje bijwerken?
Ik zou het wel willen doen alleen weet ik niet hoe het moet.
Ik wil het ook wel doen, maar dan moet ik wel weten hoe.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:48 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Kree moet idd dat kaartje eens bijwerken, die ligt nu een paar plaatsen achter![]()
Dat deed kree geloof ik met anwb routeplanner op cdrom, dus niet via internetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen, maar dan moet ik wel weten hoe.
Misschien kan iemand anders die het kan het doen of mij vertellen hoe het moet.
Ik moet zo alleen wel weg![]()
Ow ok, nou dan kan ik het al helemaal niet vrees ik, heb de cd-rom niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:55 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat deed kree geloof ik met anwb routeplanner op cdrom, dus niet via internet
Juist. Eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef mp3ne0 het volgende:
nu de foto's !!!! dan maar donker
Dit was een poll met maar 1 antwoord... en jij geeft 't foute antwoordquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef mp3ne0 het volgende:
nu de foto's !!!! dan maar donker
Woudenbergquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef Mappy het volgende:
Ik leg 'm in elk geval binnen een straal van 10 km van m'n usericon neer.
Eendagsvlieg?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:31 schreef mp3ne0 het volgende:
morgen kennik nie
'k zie spontaan het lichtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:06 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
El.Greco is GEEN spelverzieker.
El.Greco heeft een nieuwe dimensie toegevoegd.
DOMME SMESMEE
das idd wel een goed plan, wordt dan maar na de vakantie op zoek naar de fok stokquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:38 schreef Mappy het volgende:
Ik ga eerst nog even een gebruiksaanwijzing voor nietfokkers knutselen
mee eens....quote:Leg hem maar vanavond neer... komt er weer een beetje vaart in het spel.. de fosktok is de laatste dagen niet echt opgeschoten
Idd hij is goed bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Mappy, je maakt er wel een hoop werk van. Leuk!
Valt het nou alleen mij op dat bijna elke fokker parket heeft?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:57 schreef Mappy het volgende:
En zo ziet ie er na wat geknutsel uitGebruiksaanwijzing eraangeknoopt met op de achterkant alle icons van de vinders so far
[[url=http://picserver.org/view_image.php/NB8Q597B2U06/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://picserver.org/view_image.php/AV8EX57ZB2KV/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Zodra het licht is buiten komen er foto's
Hij gebruikt er dus Microsoft Mappoint voor. Uiteraard kan ik het kaartje niet op zijn server zetten en helaas heb ik nu even geen tijd/zin om de oude route er in te tekenen, maar hier is in ieder geval een nieuw kaartje:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Kan niemand anders dan Kree het kaartje bijwerken?
Ik zou het wel willen doen alleen weet ik niet hoe het moet.
aja okquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij gebruikt er dus Microsoft Mappoint voor. Uiteraard kan ik het kaartje niet op zijn server zetten en helaas heb ik nu even geen tijd/zin om de oude route er in te tekenen, maar hier is in ieder geval een nieuw kaartje:
[afbeelding]
Ik heb laminaat hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt het nou alleen mij op dat bijna elke fokker parket heeft?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb laminaat hoor
whuh, je hebt m dr toch niet gisteravond al neergelegd want toen bennik nog 3x langs een komgrensbordje van zeist heengeredenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:29 schreef Mappy het volgende:
Het wordt Zeist. Morgenochtend mooie foto's
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:29 schreef Mappy het volgende:
Het wordt Zeist. Morgenochtend mooie foto's
zo'n 100-150 meterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:59 schreef Klonk het volgende:
het is een halve survival tocht
Volgens mij staat daar niet in dat de stok ook daadwerkelijk zo dicht mogelijk bij het plaatsnaambord geplaatst moet wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:07 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal volgens de regeltjes
omg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:32 schreef Mappy het volgende:
Kijk eens wie er langskwam voor het ontbijt?
[[url=http://picserver.org/view_image.php/K65NN0852W07/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
[..]
Stok houdt van hout
Het is bijna licht buiten, dus ik ga zo
Leuk idee, zo'n fotopuzzeltje. Volgens mij ligt de stok nu op een erg mooi plekje, waar hij het naar zijn zin heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:16 schreef Mappy het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar niet in dat de stok ook daadwerkelijk zo dicht mogelijk bij het plaatsnaambord geplaatst moet worden![]()
En onder die paddestoel ligt nog briefje met een hint, mocht het ding onvindbaar lijken. Als die hint daar weg is, is de stok ook met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weg. (of je zoekt onder de verkeerde rode paddestoel met witte stippen)
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:40 schreef egilio het volgende:
Dat kun je toch wel onthouden, gewoon vanaf het bord lopen, bushokkie, paadje het bos in tot aan het water. En als je de omgeving kent wordt het nog makkelijker lijkt me...
Haha, das een zeer lange tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:43 schreef Eronymus het volgende:
jammer ben niet in de buurt van zeist..... en moet trouwens m'n trein halen, mag weer minimaal 2.5uur van de NS genieten
Ik snap trouwens nog steeds het nut van tvp's niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:46 schreef TC03 het volgende:
Teejveejpeej.
Ik gebruik die bookmarks niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik snap trouwens nog steeds het nut van tvp's niet.
Wat heeft het voor zin om in je Bookmarks te kunnen zien dat je in een topic een tvp heb geplaatst![]()
Niet in de bookmarks maar in de MyActiveTopics, zo zie je in een oogopslag of er wel of niet al een nieuwe reactie is in je favoriete topics.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik snap trouwens nog steeds het nut van tvp's niet.
Wat heeft het voor zin om in je Bookmarks te kunnen zien dat je in een topic een tvp heb geplaatst![]()
Ja, dat bedoel ik, maar als je alleen een tvp posts dan heeft het toch ook geen zin om te kijken of daar op gereageerd is. Ik vind dat je net zo goed gewoon ff kan kijken via het klikken. Scheelt ook weer een hoop onzinnige postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet in de bookmarks maar in de MyActiveTopics, zo zie je in een oogopslag of er wel of niet al een nieuwe reactie is in je favoriete topics.
Ga maar halen, anders ligt hij er weer veel te langquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:47 schreef Ayaxola het volgende:
Als er nog steeds niemand zich aanbied dan haal ik hem morgenochtend op.
waarvoor, dat niemand op fok geld heeft voor parketquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef Xante het volgende:
Hey, wij hebben ook laminaat. Vast een teken.
Waar is de tijd gebleven dat iedereen nog gewoon vloerbedekking hadquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarvoor, dat niemand op fok geld heeft voor parket
Dat ik de FOK! stok dus ook ga krijgen eikelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarvoor, dat niemand op fok geld heeft voor parket
Ik heb zeil...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef Webcrowler het volgende:
* DaMart heeft ook laminaat!!!
Fok!Stokkers massaal aan de laminaat, hehe
Mijn auto doet het goed!! Het is jammer dat ik Zeist niet ken... anders had ik er morgen wel heen gegaan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zeil...
Ik denk te weten waar de stok ligt... misschien dat ik morgen ook wel in mijn auto stap en kijk hoe snel de motor warm wordt dat kan namelijk een probleempje zijn om verre afstanden te rijden.
Ik ken Zeist ook niet goed, maar ben een paar keer daar geweest voor een vergadering. Als het goed is, zit er een andere plaatsnaam verborgen in de naam van de straat waar de stok ligt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:25 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Mijn auto doet het goed!! Het is jammer dat ik Zeist niet ken... anders had ik er morgen wel heen gegaan...
Ik wil em wel gaan halen nu, maar dan wil ik wel ongeveer weten waar hij in Zeist ligt. Ik heb namelijk niet zoveel zin om met de brommer vanuit Amersfoort heen en weer te rijden voor niets.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Klonk het volgende:
maar ondertussen is de stok nog steeds niet opgehaald............
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ligt hij toevallig langs die N... van Soesterberg naar Zeist?
Kun je please een tip geven, anders ga ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef Mappy het volgende:
[..]
Nee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:40 schreef DaMart het volgende:
Als het goed is, zit er een andere plaatsnaam verborgen in de naam van de straat waar de stok ligt...
Ja, maar zoals ik al ken ik Zeist totaal niet, hij ligt dus wel aan een grote weg maar aan welke kant?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:23 schreef Mappy het volgende:
Dit was een goede tip
[..]
De enige weg die ik ken in Zeist dus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:23 schreef Mappy het volgende:
Dit was een goede tip
[..]
Welke had je in gedachte?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:53 schreef DaMart het volgende:
De enige weg die ik ken in Zeist dus waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:58 schreef Mappy het volgende:
[..]
Welke had je in gedachte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Mappy op 09-10-2004 13:05:47 ]
Blijkbaar was hij al weg... ik had hem nog aan MSN toegevoegd om de straat door te gevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:09 schreef Mappy het volgende:
Als ie in 1 keer goed rijdt staat ie nu bij het bord ongeveer
dat kan je ook zelf doen toch, www.picserver.tk daar kan jij ze online zetten, gratis en heel simpelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
<knip>
.........de foto's komen denk ik vanavond, dat ligt aan Gexqon want hij zal de foto's weer op het internet moeten zetten.
Ja, ok, maar dan zal ik toch eerst een digicam moeten hebben en die heeft mijn zus mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:01 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
dat kan je ook zelf doen toch, www.picserver.tk daar kan jij ze online zetten, gratis en heel simpel
quote:hoe kom je aan de stok terwijl je niet eens weet waar hij ligt?
quote:dat ligt aan Gexqon want hij zal de foto's weer op het internet moeten zetten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
[..]
Spongebob? Pff, nou niet dat ik weet, ik heb hem niet gezien, maar het zou ook kunnen dat ik hem over het hoofd heb gezien. Dan moet je even kijken op de foto van dat hij op de grong ligt bij Geqxon thuis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Hulde! Hulde!
Eh, zat mn Spongebob er nog op? Hihihihi.
leuk idee maaruh moet wel steeds geupdate wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:43 schreef Mappy het volgende:
Eigenlijk moeten we op de frontpage 1 regeltje tekst krijgen met "De FokStok ligt nu in [...]." en dat dan linken naar nieuwst FokStok-topic. Dan gaat ie een stuk harder ineens vermoed ik
Trek je dan toch gewoon uit 1 of andere variabele ergens... In 10 minuten maak je een site waarop je een paar mensen in laat loggen die vaak in de stoktopics zitten en die dan dat kunnen updaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:47 schreef Eronymus het volgende:
leuk idee maaruh moet wel steeds geupdate worden![]()
quote:Eigenlijk moeten we op de frontpage 1 regeltje tekst krijgen met "De FokStok ligt nu in [...]." en dat dan linken naar nieuwst FokStok-topic. Dan gaat ie een stuk harder ineens vermoed ik
lijkt me een leuk en haalbaar idee... ik stem voor dit idee!quote:Trek je dan toch gewoon uit 1 of andere variabele ergens... In 10 minuten maak je een site waarop je een paar mensen in laat loggen die vaak in de stoktopics zitten en die dan dat kunnen updaten.
Nou je beleeft wat hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
en mappy, hoe voelt het nu om een echte fok-stok-verplaatser te zijn???![]()
Zodra die in de buurt is gaan wij hem samen halenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
en mappy, hoe voelt het nu om een echte fok-stok-verplaatser te zijn???![]()
Ik weet precies hoe het is....quote:Nou je beleeft wat hoor
Eerst spannend die stok ophalen, issie er nog? Hoe kom ik er precies?
Daarna wat leuke foto's maken
Dan het ding weer neergooien
Alberto tegenkomen
FokStok minimeeting met Ayaxola
Zeker de moeite waard
OK!quote:Zodra die in de buurt is gaan wij hem samen halen
quote:alleen wel op mijn naam
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:32 schreef Emme-r-tje het volgende:
OK!
Zolang mijn icoon maar in de OP komtquote:[..]
Gedeelde plaats??
T was meer de vraag omdat Mappy een kleine fok-stok-meeting had met Ayaxola.quote:ja das een hem
Ja, de stok bedoel ik ja.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:53 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
De Stok?
zeker in een park in het donkerquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:58 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
T was meer de vraag omdat Mappy een kleine fok-stok-meeting had met Ayaxola.
En dan kun je die zin toch iets anders opvatten dan de bedoeling is...
je weet nooit met de romances op Fok!.... er kan tegenwoordig vanalles....quote:zeker in een park in het donker
]quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
je weet nooit met de romances op Fok!.... er kan tegenwoordig vanalles....
Hoezo dat? jij en geqxon hebben de stok toch al eens gehad. Jullie avatar staat al in de OPquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:02 schreef Ayaxola het volgende:
De OP moet trouwens ook weer worden bijgewerkt.
Ja, ik bedoel meer het kaartje enzo.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo dat? jij en geqxon hebben de stok toch al eens gehad. Jullie avatar staat al in de OP
Ik, Ayaxola en Klonkquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:37 schreef Rino het volgende:
Nog 1 verplaatsing afwachten en ik mag ook weer op zoek. Wie wil helpen en gaat hem ophalen?
Is er al iemand geweest die hem meer dan 1 keer heeft gehad?
En meer dan 2 keer?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik, Ayaxola en Klonk
en henkiespenkiequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik, Ayaxola en Klonk
Net of dat nodig is, er zijn toch altijd een aantal mensen die er altijd kijken en dan gaat hij vanzelf wel weer omhoog.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:24 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik denk om t topic weer naar boven te krijgen in de topic-list...
Ja, toen hij nog in zuid/oost-brabant was, ging ie een stuk sneller...quote:Stok gaat wel weer langzamer!!!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog in zuid/oost-brabant was, ging ie een stuk sneller...
nee, het midden van het land breekt snelheidsrecordsquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:09 schreef Joeriii het volgende:
Limburg![]()
Dus? het waren er 3...quote:
vanuit Helmond / Eindhoven (en weer terug, vele malen ) ging het lekker ja.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:35 schreef Klonk het volgende:
vanuit Helmond / Eindhoven (en weer terug, vele malen) ging het lekker ja.
mmmm... ik zit een ritje voor morgenochtend te plannen, mocht die nog niet gepakt zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
is iemand überhaubt die stok halen? of ligt die nu een beetje weg te rotten in de berm?
Ben benieuwd of het iets helpt....quote:Routebeschrijving naar de stok!
Via A1 Amsterdam-Apeldoorn:
afslag nr. 12 Bunschoten
rotonde bij afslag richting Amersfoort
2 rotondes rechtdoor
bij stoplichten naar links (Hoogland)
Via A28:
bij klaverblad Hoevelaken A1 richting Amsterdam
afslag nr. 12 Bunschoten
rotonde bij afslag richting Amersfoort
2 rotondes rechtdoor
bij stoplichten naar links (Hoogland)
Veel succes Fok!kertjes.
Zoals ik al eerder zei, in het zuiden gaat de stok het snelst...quote:Sorry
Maar idd, schiet is op, schuif die stok is naar zuid limburg! dan kan hij zo via belgië (zonder hem daar neer te leggen uiteraard) naar het zuidelijkste puntje van Zeeland
... in de fik ja!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:14 schreef Emme-r-tje het volgende:
Zoals ik al eerder zei, in het zuiden gaat de stok het snelst...
als enige...quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
De stok houdt van de Randstad!
Zoals ik al zei.... in het zuiden.....quote:Niet te geloven, als die hier in de buurt ligt, dan krijg je nog niet eens de tijd om de foto's uit te printen, of hij is al weg.
Nou ligt die in verweggiestan, en daar ligt die te verdorren
Als hij in die buurt blijft rondzwerven ben ik bang van wel...quote:einde fok!stok in zicht?
zoals ik al eerder zei....... zuiden......quote:ligt ie hier ook maar enigszins in de buurt, dan is ie binnen een uur weg!
heb ik ook al gezegd.... maar kwam niet echt een reactie op...quote:mischien dat de stok herplaatst moet worden ?
Je zou bijna denken...quote:Amersfoort, hebben ze daar geen internet ofzo
volgens mij is de plaatser al een tijdje niet meer hier geweest...quote:Er moet toch wel een Fok!ker in de buurt zijn die hem kan halen???
Of anders moet de plaatser hem maar ergens anders neer leggen...
er zijn er geweest die er langer op gefietst hebben...quote:Zowat een uur fietsen
dat is idd het belangrijkste...quote:Oei oei oei!
Moet ik dan voor de 2e keer me een ongeluk fietsen? Midden in de nacht?
Belangrijkste: ik kan geen camera regelen.
Idd... Iemand prive in contact met de stok-plaatser?quote:nu niet, of helemaal niet, lijkt me het belangrijkste dat we weten dat onze stok nog leeft en op een betere plaats word neergelegd
Ik zat net toevallig ook even te kijken.... en dacht precies hetzelfde...quote:Even over het feit dat er niet meer zoveel bezoekers op dit topic afkomen.
Ik denk dat dit wel meevalt, maar dat er vooral veel gelurkt wordt. Als ik namelijk het aantal views bekijk valt het allemaal nog reuze mee.
Tetsu.
de fok berm meetquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:21 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig ook even te kijken.... en dacht precies hetzelfde...
Dus iedereen die meeleest:
Ga eens de stok halen!
* Klonk krijgt visioenen van een grote fok!-meet bij de fok!-stok-plaats....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |