abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22455875
in navolging op

Baggerfilm avondje
Baggerfilm avondje #2
Het Grote Baggerfilm Topic #3

De vierde thread over films waarvan je je ogen uit je kop schaamt dat je ze leuk vind

(guilty pleasures)

ik hoop dat deze iets minder eenzijdig wordt

In dit topique mag je vragen stellen over idiote/obscure films die zo idioot slecht zijn dat je medelijden heb gekregen met de makers

Kom dus niet aan met :"ik vond THE MATRIX RELOADED slecht..."

maar heb je GALAXY OF TERROR al gezien? of "Gisteren KILLER CONDOM gezien!"

Of zoiets dergelijks...

schaam je niet om te vertellen dat je NUDIST COLONY OF THE DEAD een hele leuke film vind

enfin

you get the picture

[ Bericht 1% gewijzigd door kinky_queen op 07-10-2004 00:27:18 ]
pi_22456775
Ik heb een keer een Nederlandse korte film gezien waarin een opblaaspop wraak ging nemen op haar eigenaar/gebruiker. Dat was echt bagger. Geen idee hoe die heette.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_22457082
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 23:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb een keer een Nederlandse korte film gezien waarin een opblaaspop wraak ging nemen op haar eigenaar/gebruiker. Dat was echt bagger. Geen idee hoe die heette.
THE BITCH IS BACK

pi_22457328
Ik vind alle delen van scary movie echt vreselijk grappig

Ook naked gun vind ik helemaal geweldig

Wat ik echt een klotefilm vond was ghost dog way of the samurai
pi_22468185
FURANKENSHUTAIN NO KAIJU: SANDA TAI GAIRA

WAR OF THE GARGANTUA'S

Dit is een erg leuk Kaiju, sequel op FRANKENSTEIN CONQUERS THE WORLD met het gigantische Frankenstein monster wat blijkbaar nog steeds leeft onderwater, wat een ander gigantisch Frankenstein monster aantreft.

Tokyo heeft het weer zwaar te verduren, want alles wordt weer eens vernietigd als de 2 giganten de miniatuurhuisjes en tankjes kapottrappen

geweldig

pi_22472337
PREMUTOS - DER GEVALLENE ENGEL

Fantastische Duitse underground splatter die nonstop gore levert, het verhaal doet er dan niet eens meer zo toe want dat is toch maar een excuus voor alle Heinz

ps, ik kan geen pic plaatsen, alles was rood

[ Bericht 10% gewijzigd door kinky_queen op 08-10-2004 00:02:33 ]
pi_22479020
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 00:07 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

THE BITCH IS BACK

Die is echt wel stompzinnig slecht en daardoor grappig. Ik heb ooit die dvd gehuurd met die korte Nederlandse horror-films erop. Sommige filmpjes waren toch best vermakelijk.

Ik kan Cheerleader Ninja's trouwens niet vinden. Zou je eventueel binnenkort een keer een zaadje kunnen strooien KQ?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_22480327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik kan Cheerleader Ninja's trouwens niet vinden. Zou je eventueel binnenkort een keer een zaadje kunnen strooien KQ?
Verw8 een bloempje over een wekie of zo

vrijdag 8 oktober 2004 @ 12:28:16 #9
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22487410
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Verw8 een bloempje over een wekie of zo

Ik zal regelmatig door de tuin wandelen om het in de gaten te houden.

In ieder geval bedankt!
pi_22564134
GARUDA

Hele leuke monsterfilm in de trent van Q en GODZILLA over een eeuwenoud vogelmonster wat honger heeft. Voor diegene die zich er aan storen... het monster is goed gemaakt

Q was nog leuker eigenlijk, maar ja, dat is mischien ook wel de leukste monsterfilm ooit samen met KING KONG

maandag 11 oktober 2004 @ 23:25:30 #11
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22565060
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
GARUDA

Hele leuke monsterfilm in de trent van Q en GODZILLA over een eeuwenoud vogelmonster wat honger heeft. Voor diegene die zich er aan storen... het monster is goed gemaakt

Q was nog leuker eigenlijk, maar ja, dat is mischien ook wel de leukste monsterfilm ooit samen met KING KONG

[afbeelding]
Heb je een review of wat screenshots van Q?
pi_22565293
Jij weet vast wel waar je Q eerdaags kan halen he?

homepage

filmpje

pi_22585230
FRAUEN FUR ZELLENBLOCK 9

WOMEN IN CELLBLOCK 9

Een aantal dames worden opgepakt vanwege mensensmokkel door een onbekende organisatie, die de dames opsluit, vanaf dat moment zijn de dames naakt, en we zitten pas op 10 min.

Jesus Franco is da man!!

Een film met chronisch blote wijven, martelingen die idioot lachwekkend zijn en volop lesbische aktie, en natuurlijk een sadistische kampbewaakster maakt dit tot een typische Franco fillm

pi_22590387
SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY

Ik ga niet uitleggen hoe geweldig de film is, see for yourself...

Two airhead bimbos in loincloths steal a spaceship but crashland it on a beach next door to a sex pirate named Zed who lives in a castle and hunts down nubile airhead bimbos for fun. Whoops! Giant robots show the girls to their rooms and help them into their chiffon lingerie and bikini swimwear, except when it's time to come down to dinner in black cocktail dresses and try to figure out why Zed keeps bringing home bloody bags full of human heads. Finally, the moment we've all been waiting for. Zed chains the girls up and tells them they're tomorrow's lunch. "You can't do this!" shouts slave girl Tisa. "Life is too precious to be killed for sport!" Zed replies, "It's a cold cosmos." Seven breasts. Ten dead bodies. Heads roll. Bimbo torture. Gratuitous zombie attacks. Kung Fu. Android Fu. Dart Fu. Laser crossbow Fu. With Elizabeth Cayton as slave girl Daria ("Have you checked those hyperspace landing coordinates?"), Don Scribner as the evil Zed who likes to hold a bloody human head in his hands ("We all have different needs"), Brinke Stevens as slave girl Shela, Cindy Beal as slave girl Tisa, who lets the only map of the jungle fall out of her bra strap and says "Fate is certainly a twisted tapestry."

pi_22605603
BILLY THE KID VS. DRACULA

Leuke sfeervolle film met B icoon John Carradine als de bloedzuiger (in topvorm! ) Het verhaal is nogal simpel, Dracula reist door het wilde westen en wordt verliefd op de vriendin van Billy the Kid, wat hij niet echt geweldig vind...

Het einde laat zich raden

pi_22644781
MARI-COOKIE AND THE KILLER TARANTULA IN 8 LEGS TO LOVE YOU

In een dorpje verdwijnen mensen. Reden genoeg voor de plaatselijke lesbische politie, bestaande uit Michelle Bauer (i'm not a woman, i'm the chief of police ), om de stripclubs af te lopen op zoek naar lesbische strippers.

Zoals in alle Franco films hebben de dames een kolere hekel aan het dragen van kleren, maar gelukkig niet aan elkaar.

Enige minpuntje is Lina Romay, die hoeft nu ECHT niet meer in d'r blote reet rond te huppelen hoor

zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:00:42 #17
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22660397
High School Ghosthustlers

Een behoorlijk fucked-up movie. De film gaat over een stel japanse schoolmeisjes dat op geesten jaagt. Ze worden gevraagd om een geest te verdrijven die ervoor zorgt dat alle meisjes op een school zich nogal hitsig gaan gedragen. De film is echt ontzettend plat, met redelijk veel tieten en monstens die de vorm van penissen hebben (deed me denken aan Urotsukidôji). Euh ja, ik geloof niet dat de makers ooit het idee hebben gehad een goede film te maken, maar of het nou bedoelde of onbedoelde bagger was, ik heb me er toch best mee vermaakt. Hoe achterlijk kan een film zijn zeg.

pi_22679935
DRACULA, THE DIRTY OLD MAN

Graaf Dracula verzameld blote dames die als een idioot kunnen rondrennen in een grot.

Dracula heeft hierbij hulp van een man die af en toe in een weerwolf veranderd en de dames naar hem toe brengt nadat ze door hem zijn versiert

Alles is hartstikke geestig en er is veel bloot, nonsense en kolderieke scenes waarvan ik het id heb dat de originele soundtrack is vervangen

Als Dracula 'opstaat' uit zijn kist kraamt hij dingen uit als:"Aai hef toe kol an interioer dekkoereettoer"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toch is er een sequel die met stip mijn top 5 wanted movies binnen is gevlogen

pi_22734629
EL JOROBADO DE LA MORGUE

THE HUNCHBACK OF THE MORGUE

Normaalgesproken ben ik niet zo weg van Spaanse horror, en zeker niet van Paul Naschy met z'n rare weerwolven troep, maar deze film is erg leuk.

De gebochelde en z'n geliefde, de gestoorde wetenschapper met z'n verborgen lab, het oude kasteel/ruine... het is lekker herkenbaar

pi_22798762
GRETA - HAUS OHNE MANNER

ILSA, THE WICKED WARDEN

Trashmeister Jess Franco flikt het 'm weer!

Een wipfilm die highly entertaining is met bijna nonstop bloot. Deze film heeft niets te maken met de classics van Don Edmonds die faam maakte met z'n Ilsa serie met in de hoofdrol Dyanne Thorne behalve dat Thorne in deze film ook weer een sadistische dame mag vertolken.

Vermaak voor het hele gezin

pi_22834238
DON'T GO IN THE WOODS

Een van de vele FRIDAY THE 13th rips en een leuke, dom, maar leuk. Joe Bob Briggs had er het volgende over te zeggen:

Teenage meat salad cheapie starring Hubcap Carter, famed Dallas oldies deejay, as a sheriff who goes running around the mountains looking for a big hairy hippie in a Viking costume who likes to wear beads on his face and slice skulls open with a machete. Some dumb backpackers amble into the woods, occasionally saying "I think I'll go see what the noise is out there," and getting their guts choked out by the Viking hippie. One guy gets out of his van and yells through the woods, "Come out of there, you jerk you!" which is one of the finer lines in the script. The guy gets it from behind, machete across the throat, so that he vomits up blood on the window just before the psycho-hippie sets the fan on fire and burns up his wife. Meanwhile, Hubcap is searching for the dead tourists from a PLANE, saying things like "What's the story on this wild man?" Highlights after that include a couple campers zipped up in their sleeping bags, hung on a tree and run through with a four-foot blade; a fisherman impaled in a bear trap; a death by pickaxe; and a camper in a Hefty Bag. This Attilla the Hun in a buffalo- hide tuxedo makes sausage out of the whole cast, including one guy in a wheelchair, setting up the big paint-the-woods-red finale. Sixteen corpses. Arm-ripping. Tree limb through the body. Seven buckets of blood. Minimal Kung Fu. Heads roll. Arms roll.

pi_22840564
TENTACOLI

TENTACLES

Heerlijke JAWS rip die natuurlijk een stuk beter is dan dat stuk troep van Steven Spielberg

John Huston, Peter Fonda, Bo Hoskins en Shelly Winters... dit staat niet netjes op jullie CV

Fans van

zullen zich waarschijnlijk aangetrokken voelen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:21:53 #23
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_22928815
Ninja: The Final Duel
Japanse ninja's willen de Shaolin tempel vernietigen.
Maar het is eigenlijk niet meer dan een flink aantal vechtpartijen die vrijwel niks met elkaar te maken hebben.
Alle vechtscene's zijn ook nog eens iets versneld weeregegeven, wat wel een humoristisch effect heeft.
Dan hebben we de "Water Spider Assault Team" :

Als je lekker ligt te badderen en je wordt aangevallen door ninja's heb je natuurlijk geen tijd om je kleren aan te doen, en ga je gewoon een aantal minuten in je nakie vechten.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_23009220

Het wordt tijd dat deze film op DVD verschijnt!
pi_23063343
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
DRACULA, THE DIRTY OLD MAN

Graaf Dracula verzameld blote dames die als een idioot kunnen rondrennen in een grot.

Dracula heeft hierbij hulp van een man die af en toe in een weerwolf veranderd en de dames naar hem toe brengt nadat ze door hem zijn versiert

Alles is hartstikke geestig en er is veel bloot, nonsense en kolderieke scenes waarvan ik het id heb dat de originele soundtrack is vervangen

Als Dracula 'opstaat' uit zijn kist kraamt hij dingen uit als:"Aai hef toe kol an interioer dekkoereettoer"
Deze heb ik vanavond gezien. Zoals al gepost in het Welke-film.. topic :
quote:
Dracula, Dirty Old Man (1969)
Bizarre soft-erotische film over Count Dracula die in zijn grot naakte vrouwen verzamelt. Om deze vrouwen ontvoeren heeft Dracula een onschuldige makelaar in Wolfman verandert. Het schijnt dat de audiokwaliteit van deze film na opname zo slecht was, dat ze vrijwel de complete dialoog opnieuw hebben ingesproken. Dit is echter met zo'n onzinnige, droge humor gedaan dat de film eigenlijk compleet gedragen wordt door de nasynchronisatie. De film wordt niet meteen geweldig, maar is zeker de moeite waard om eens te kijken voor de gemiddelde b-filmliefhebber. De constante bluesy easy-listening-muziek op de achtergrond begint verbazingwekkend snel te wennen overigens.

"I'm Count Dracula. Which is Alucard spelled backwards. You may call me Ally.....................yes."
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_23222954
Een van onze zuiderburen heeft ooit eens een heeeeeeeeeel vies filmpje gemaakt...

THE PIG FUCKING MOVIE

WEDDING TROUGH/VASE DE NOCES

JEZUS!!!!

Where to begin...

Een Belgisch filmpje wat zich gerust een van de meest zeldzame films mag noemen totdat iemand gisteren een rip heeft geplaats op een beroemde .torrent site van een van de 5 bestaande VHS jes

THE PIG FUCKING MOVIE gaat over een boer die een btje in de war is. Hij schijt in een soort halve badkuip midden op het weiland en bewaard dat in potjes in een schuurtje, en ook is hij verliefd op een zeug. Maar dat is nog niet alles, hij neukt het zwijn ook met enige regelmaat en dat schijnt het beest niet eens zo vervelend te vinden, want ze is er niet vies van om de boer ook nog eens te pijpen op z'n tijd.

Als de boer vader wordt, en ja, je raad het al, de zeug moeder slaan de stoppen door. Nadat hij een btje met de biggetjes geknuffeld heeft hangt hij ze op. De zeug ziet haar kroost bengelen en pleegt daarop zelfmoord, dit kan de boer op zijn beurt niet aan en probeert zichzelf te begraven naast de zeug, wat overigens niet lukt.

En dan begint de film echt warm te lopen...

Het enige wat we dan nog zien is dat de boer z'n bewaarde stront begint te verorberen uit de glazen potjes en daar neemt de filmmaker nogal de tijd voor. Iemand een kwartier lang stront zien eten is best pittig en niet voor magen minder dan bewapend spanbeton. Als de boer alle potjes leeg heeft schijt hij er weer lustig op los in z'n halve badkuip en begint dat ook weer op te eten ditmaal met af en toe een kotsbeurt er tussendoor.

Gek genoeg heb ik me prima vermaakt...

Niet eens zo heel oninteressant want de film is ZO obscuur dat het vermakelijk is. Vanaf vandaag niet meer zo zeldzaam want hij is nu te downloaden via de bekende wegen

Maar weet waar je aan begint.

Liefhebbers van DELIVERANCE zullen zich aangesproken voelen

The only explicit pig-copulation flick in the history of film, made by that wacky Belgian Thierry Zeno, who tells the story of a farmer who falls in love with a sow, fathers a brood of piglets, and unsuccessfully attempts to wean them (!). When they pigs continue to run back to their mother, the man hangs them, causing his beloved sow to commit suicide. The man then buries his lover and revels in his own excrement. The Belgian critics called this "a psychotic ascension . . . an experience of disintegration in order to reach the limits of one's ego . . . followed by dislocation and oblivion . . . a complete search into the abyss of mind and emotions . . ."
  woensdag 10 november 2004 @ 19:35:26 #27
83381 Alienbeerhunter
Father the sleeper has awakend
pi_23224243
Heb hem nog niet gezien...maar deze film zal me bijzonder gaan boeien.....vriend van me
krijgt hem binnenkort binnen uit Amerika

BUBBA HOTEP!!! alternate reality waarin een oude John F. Kennedy en Elvis Presley niet
voortijdig ons hebben verlaten, vervolgens in hun bejaardenhuis de strijd aangaan met een
slechte Egyptische Demoon!!!!!

Bij voorbaat al een klassieker in het baggerfilm genre!!!!!
No animals or hu-mans where hurt while writing this FOK!!!!
pi_23225114
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:35 schreef Alienbeerhunter het volgende:
Heb hem nog niet gezien...maar deze film zal me bijzonder gaan boeien.....vriend van me
krijgt hem binnenkort binnen uit Amerika

BUBBA HOTEP!!! alternate reality waarin een oude John F. Kennedy en Elvis Presley niet
voortijdig ons hebben verlaten, vervolgens in hun bejaardenhuis de strijd aangaan met een
slechte Egyptische Demoon!!!!!

Bij voorbaat al een klassieker in het baggerfilm genre!!!!!
die heb ik ook gezien, hij is leuk! vooral aangezien de acteur die JFK speelt zwart is en natuurlijk Bruce Campell als Elvis!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_23235774
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:04 schreef NgInE het volgende:

[..]

die heb ik ook gezien, hij is leuk! vooral aangezien de acteur die JFK speelt zwart is en natuurlijk Bruce Campell als Elvis!
Hij ligt al een maand hier thuis, en ik heb nog steeds geen kans gehad om hem helemaal te zien...
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:23:45 #30
32422 engessa
Who's dirty?
pi_23350902
Voor de liefhebber heeft play.com volgens mij wel een leuke aanbieding (misschien niet helemaal baggerfilms maar toch): http://www.play.com/play2(...)50&linkBack=Bargains
pi_23360475
GEFANGENE FRAUEN

Een van de beste/leukste wipfilms die ik heb gezien. Erwin C.Dietriechs ISLAND WOMEN is een heerlijk idiote women in prison film. Een aantal hoertjes worden gearresteerd in een bordeel ( ) en overgebracht naar een soort Alcatraz achtige gevangenis waar de dames het heel zwaar hebben: massaal douchen, liggen, neuken, rondjes rennen en zich laten onderzoeken door de kamparts, dit allemaal volledig naakt natuurlijk. Sterker nog, alle dames op het eiland hebben een geweldige pleurishekel aan kleding blijkt, want er is geen onbedekt stukje vlees te bekennen

Wat een subgenre is dit!!!

pi_23360964
Basket Case!

* StefanP is lui, dus hier een copy/paste van http://classic-horror.com/reviews/basketcase.shtml:

Rating: 9 out of 10; What the rating means in my system: "A must see for everyone who is a fan of the genre. Anyone seriously or casually interested in film should enjoy it or at least find something interesting about it."

Made on a shoestring budget by a previously unknown filmmaker and starring an unknown cast, Basket Case is a classic of the horror genre. While I'd prefer to stick with a more vague description of the plot since the film is even more effective if one is completely in the dark from the beginning, the premise is no secret (including the text on the back of the video box), so I'll give a brief recap.

The story centers on Duane Bradley and his Siamese twin, Belial, a misshapen mutant attached to Duane's side. Belial is little more than a head, two mammoth arms and hands, and a scrunched-up, partial spine. The film opens in the present, with Duane carrying the detached, telepathic and super-strong Belial around in a basket. About halfway through, an excellent, lengthy backstory is presented (the backstory itself would have earned a 9 rating) detailing Duane and Belial's situation from birth through shortly after their separation. The backstory gives a deep, symbolic motivation for their present revenge spree.

Most of Basket Case is filmed in the super-seedy 1970s New York City of films like Taxi Driver and Hardcore-and Taxi Driver is the only film that comes close to Basket Case's ability to capitalize on this seediness. The cast plays their parts with both creepy realism and understated camp at the same time, and there are plenty of uncomfortably scary moments. There is also plenty of gore for those of us who prefer our horror films to possess it. But the gore is not so overdone that it seems to be the only reason for the movie or that it seems out of context, and it shouldn't be offensive to anyone with the slightest taste for the genre.

The creature effects, while appearing a bit dated by now, are none the worse for it. They are a combination of claymation, simple puppetry and acting with dead props, but the direction, editing and acting are so superb that you never wish that you had computer graphics or million dollar models instead and you always suspend your disbelief. In fact, the seediness of the film is heightened by the nature of the special effects-hi tech bells and whistles would not do the trick here.

Basket Case is poignant, atmospheric, superbly executed and a textbook example of the advantages of working outside of the Hollywood system (it also has a refreshing non-Hollywood ending) on a tight budget with a dedicated, creative group of artists. I would have rated it a 10, but hesitated because there are some film fans with a complete lack of appetite for horror who might find it too disturbing. For everyone else, this is a must see.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23361178
lord of the rings, nog nooit zon vreselijk saaie langdradige kut film gezien. hij gaat gewoon nergens over, er lopen een paar mannetjes met een ring en die komen allemaal monstertjes tegen. echt heel spannend enzo. :-/
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_23381930
FRANKENFISH

Men neme een Jabba the Hutt, verkleinen hem met een 1/3 voegen een razende bloeddorstigheid, grote vlijmscherpe tanden en een stel vinnen toe en je heb een Frankenfish.

Prachtige b-film met heerlijke vertolkingen, lekkere gory killings en ontzettend onovertuigende moordenaars

Een aanschaf waard als hij in de knakenbakken beland is

pi_23669775
BLOOD DINER

Een film die erg doet denken aan Herschell Gordon Lewis's splatterclassick BLOOD FEAST, maar een stuk leuker dan die film

En geen enkele b-film is natuurlijk compleet zonder

Een brein in een glazen pot natuurlijk

If naked co-ed Kung Fu, deep fried prostitutes, decapitation by broom stick and loads of political incorrectness are your cup of tea, then this one's for you. I honestly don't see why any horror fan, or horror/comedy fan, wouldn't like this movie. The acting is horrible, the slapstick (or, splat-stick, more appropriately) gore effects are a riot, there are jiggling boobs left, right and center, and there's a Grande Guignol finale to the tune of Wagner's Bacchanal, of all things.

pi_23699544
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
FRANKENFISH

Men neme een Jabba the Hutt, verkleinen hem met een 1/3 voegen een razende bloeddorstigheid, grote vlijmscherpe tanden en een stel vinnen toe en je heb een Frankenfish.

Prachtige b-film met heerlijke vertolkingen, lekkere gory killings en ontzettend onovertuigende moordenaars

Een aanschaf waard als hij in de knakenbakken beland is

[afbeelding]
Wat een pure bagger idd Verhaallijn was ook kutterdan kut
Alleen idd de killings waren super. Die moeder en die andere meid van visserij en milieu ofzo
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:22:52 #37
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23765556
Zoals vermeld in een ander topic:

Squirm

Film over vrij boze wormen. Het begin is dodelijk saai, maar op 't einde krijg je prettige scènes zoals hierboven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_23765855
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoals vermeld in een ander topic:

Squirm
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Film over vrij boze wormen. Het begin is dodelijk saai, maar op 't einde krijg je prettige scènes zoals hierboven.
ieuw! geinig ja!
pi_23781483
Sheena! Op welk lijstje met baggerfilms kan deze nou ontbreken.

Het plot is erg ongeloofwaardig, maar de film is hoogst entertaining en de locaties in Afrika zijn echt prachtig. Ik durf zelfs te zeggen dat de intro en credits waarbij mevrouw Roberts op een geverfd paard galloppeert tegen een achtergrond van flamingo's het mooiste is wat er ooit op film is vastgelegd.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_24004256
DEATHSTALKER II

2e X

Yep, is nog steeds een lekkere no-brainer in de trand van Conan en zo. Beste uit de serie deze Demonen & Sandalen film (ja , dat is echt een bestaand subgenre) met leuke quote's uit andere films oa QUEEN KONG en zelfs uit GOLDFINGER

Deathstalker??? Is that your first or your last name???
Do you expect me to talk? No, i expect you to die
Why haven't you come to rescue me?? I only do one rescue a day ma'm, that's my policy

leuk

donderdag 16 december 2004 @ 01:58:43 #41
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24004577
geweldige film! My favorite!
The Light Is Leaving Us All
pi_24021010
KILLER WORKOUT

AEROBICIDE

ik leest in de review dat er ook nog iets was met een serial killer of zo, * maar dat is me even ontgaan
pi_24021399
Kinky, je host voor plaatjes heeft Fok! in de ban gedaan, je zult een ander moeten zoeken!
-Mark Steyn
  donderdag 16 december 2004 @ 21:11:55 #44
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24021435
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 00:07 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

THE BITCH IS BACK

Die roeleert!
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24027382
ELSA - FRAULEIN OF THE SS

FRAULEIN DEVIL

Tjsah, in het kader van de nazisploitation dagen (uren )die ik ga beginnen is dit de eerste in een serie van 4 of 5

Liefhebbers van trash zullen hem rauw lusten, een ander moet gewoon wegblijven als ware het slechtgehumeurde huisvrouwen

Het 'verhaal' wil dat iedereen in de WWII zo geyl was als boter en dat komt de dames goed uit want die zijn dat ook.

Einde verhaal:

Amusementswaarde 7
Nudity 8
Schokkend nope

pi_24074496
DE FILMS ZIJN GECENSUREERD DOOR DE BBFC!!!

zondag 19 december 2004 @ 04:23:01 #48
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24075451
BBFC heb ik altijd een dubieuze organisatie gevonden.
ik weet niet hoor maar een filmmaker maakt een film zoals hij wil dat hij moet zijn. zijn kunstwerkje(laten we maar ff voor het gemak zeggen dat Franco dat ook dacht)
dan komt de censorship board die er in gaat knippen. Wat als van Gogh een rape scene had geschilderd. zou het BBFC ook in het doek wezen gaan knippen? Volgens hun guidelines zou dat moeten.

daarbij komt ook dat ze sommige triviale dingen knippen. Zoals op mijn VHS van Elmstreet 4. Als Alice met de nunchakus staat te oefenen.. helft van de sequence is weg geknipt terwijl er niets bijzonders gebeurd.
The Light Is Leaving Us All
pi_24093772
SPLATTER UNIVERSITY

Een van de vele slashers uit de jaren '80 in navolging op HALLOWEEN en FRIDAY THE 13TH. Als je er één heb gezien heb je ze allemaal gezien.

En ik vind ze allemaal leuk want ik ben nu hard op weg om te kunnen zeggen dat ik ze allemaal heb gezien.

pi_24287506
ILSA, TIGRESS OF SIBERIA

Ik vind elke film heerlijk als er staat: 25 years later...

En iedereen zier er nog precies hetzelfde uit...

The first half hour will certainly please Ilsa fans; the last hour is more dubious. It does, however feature two utterly jaw-dropping moments. One is the most gratuitous shower scene of all time, as Ilsa lathers up in the middle of a meeting with her minions. The second is the very baddest of all the Very Bad Science I've ever been subjected to on the screen, when a KGB agent "reverses the field" on Ilsa's closed-circuit TV system to turn her monitor into a camera. We're in serious Ed Wood territory here. And we're not even into the question why Ilsa, who surely must be pushing 60 by the time of the finale here, still looks exactly the same as she did in 1945.

pi_24443930
Definately een guilty pleasure:

CATWOMAN

Woooohooo, wat een craptastic stuk stront! geweldig! Als film natuurlijk niet serieus te nemen maar dat doet er niet toe, dat vind ik vaak de leukste...

kom maar op met die sequel!: CATWOMEN

pi_24445057
Vind je die echt waardig voor het baggerfilm topic?
pi_24445472
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:31 schreef Shogo het volgende:
Vind je die echt waardig voor het baggerfilm topic?
tis toch een guilty pleasure topic?

pi_24452163
Daar heb je gelijk in.
pi_24567989
CURSE OF THE QUEERWOLF

Het zal je maar gebeuren: je gaat stappen met een vriend, komt een paar leuke dametjes tegen waarmee je vreemd gaat, blijken het queerwolven te zijn! De dickenthrope bijt je in je reet en voor je het weet (dat rijmt) verander je iedere volle maan in een nicht, compleet met jarretels en je kan alleen vermoord worden door een houten staak in je naat geslagen te krijgen...

pi_24619432
HAWK- THE SLAYER

Leuke sfeervolle avonturenfilm voor liefhebbers van CONAN en DEATHSTALKER en zo

pi_24619478
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:39 schreef kinky_queen het volgende:

FRAUEN FUR ZELLENBLOCK 9

WOMEN IN CELLBLOCK 9

Een aantal dames worden opgepakt vanwege mensensmokkel door een onbekende organisatie, die de dames opsluit, vanaf dat moment zijn de dames naakt, en we zitten pas op 10 min.

Jesus Franco is da man!!

[afbeelding]

Een film met chronisch blote wijven, martelingen die idioot lachwekkend zijn en volop lesbische aktie, en natuurlijk een sadistische kampbewaakster maakt dit tot een typische Franco fillm

Goddamned ik probeer nogsteeds dees film ergens vandaan te halen
(te downloaden dan)
Ben erg niewsgierig, erg leuke screenschot trouwens.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:19:50 #58
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:37:51 #59
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24626922
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef RealKnuckles het volgende:
The Grudge
pi_24644269
WEREWOLVES ON WHEELS

Deze film wil ik al ongeveer 10 jaar zien en dan kom je erachter dat iemand in je eigen ripgroup hem heeft

Geen plot. Bijna geen weerwolven. Geniaal.

pi_24659581
SEXO CANIBAL

CANNIBALS/WHITE CANNIBAL QUEEN/BARBARIAN GODESS

Ha ha ha.

Eind jaren '70/begin '80 bevolkten cannibalen en zombies zowat de wereld, althans in filmland welteverstaan. DAWN OF THE DEAD en CANNIBAL HOLOCAUST zijn schoolvoorbeelden daarvan en er werd lustig op los geexploiteerd op die successen.

Zo ook dit werkje van trashmeister Jesus Franco, ik zou zelf een stukkie tekst kunnen doen over de plot maar de review die ik vond haald de woorden uit mijn mond

This is one of the most watchable and hilarious cannibal films ever. The movie begins with a clean-shaven Al Cliver idiotically leading his wife and daughter into uncharted cannibal territory on a rickety old boat, when predictably they are attacked by cannibals. The cannibals are actually for the most part poorly made up Italians who look more like rejects from the ' KISS army ' than fearsome tribal warriors. They kill Al's wife in an incredibly drawn out scene of mutilation ( even in fast forward it goes for a couple of minutes) , and eat her on the spot. They capture Al and take him back to the village where they chop off his arm, although the fake amputated limb looks like more of a leg. He manages to escape.

Meanwhile, the cheif of these native Italians finds Clivers young daughter in the jungle, and although they don't speak a word of english, he proclaims her to be a " Great White Goddess". Al somehow doesn't die from loss of blood, and makes it back to the city. No-one believes his tales of cannibals, and they tell him that some animal may have attacked him ( a hippopotamus with a surgical saw perhaps ). Al gets stroppy and leads a rescue mission years later to find his daughter, now played by the sultry Sabrina Sianni. They find the village, and their air rifles are no match for the crazed Kiss Army . Everyone dies, except Al , who fights a guy who looks just like pro-wrestler Vampiro in a river ( you can see his folded up ' missing arm ' under his shirt clearly) and wins Sabrina's freedom. A great cannibal movie, and even better is the fact that it contains absolutely no animal cruelty.

vrijdag 21 januari 2005 @ 01:52:07 #62
70988 BatMat
Swallow This!
pi_24661775
Zo, maar even een tvp-tje.
"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."
pi_24683712
RE-PENETRATOR

Een porno/horror zoals waarschijnlijk de meeste mensen zich dat voorstellen.

Herbert West Re-animeert een lijk en is nogal geil. Dat wijf ook dus ze begint er lustig op los te pijpen terwijl ze nog helemaal onder het bloed zit van haar overlijden. Als ze beginnen te neuken zit de goede dokter ook binnen de kortste keren helemaal onder, maar dit drukt de pret niet, sterker nog, het gaat er allemaal nog heftiger aan toe en dit gaat zo'n kwartiertje door.

Als ze zijn klaargekomen rookt de docter een peukie, wat blijkbaar op de zenuwen werkt van zijn 'geliefde' want ze begint hem opnieuw te berijden, ditmaal laat zij zich zo erg gaan dat ze zijn ingewanden eruit rukt en daarmee de muren versiert, terwijl ze nog steeds bezig is...

Dit 21 minuten durende filmpje is nogal obscuur, zo obscuur dat de imdb er geen review van heeft...

Voor magen van bewapend spanbeton

trailer - WAARSCHUWING!!

[ Bericht 3% gewijzigd door kinky_queen op 22-01-2005 04:57:28 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:37:23 #64
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_24687275
edit: Kut verkeerde topic.

[ Bericht 46% gewijzigd door Wepeel2 op 22-01-2005 13:46:21 ]
pi_24691099
SAVAGE STREETS

Klassieke trash met Linda Blair.

Haar zussie word verkracht door een bende en een lid van Blairs bende vermoord. Linda neemt wraak.

Dat was de plot, maar de film is echt heel leuk, veel aktie, veel bloot en een lekker tempo

Brenda: Too bad you’re not double-jointed.
Fargo: Why?
Brenda: Because if you were, you’d be able to bend over and kiss your ass goodbye!

pi_24699983
MAKE A WISH

Een gaycinema/horror crossover doet het natuurlijk altijd goed in baggerland, dus deze film is geen uitzondering.

Susan heeft al haar ex-girlfriends uitgenodigd om een weekendje te gaan cramperen in de bossen. Dat blijkt een goed id te zijn in eerste instantie want de dames... erhmm, ... 'mogen' elkaar...

Als de dames later één voor één geslacht worden zijn de mannelijke toeschouwers zich daar waarschijnlijk niet eens meer van bewust en de dames zullen blij zijn waarschijnlijk dat de film is afgelopen.

ps de twist aan het einde van de film zag ik absoluut niet aankomen

pi_24722311
EINE ARMEE GRETCHEN

• Alle Duitsers zijn Nazi's
  • Alle Duitsers spreken alleen Engels, ook onderling
  • Ondanks dat hebben ze een geweldig accent
  • De Duitsers hadden een 'damesleger'
  • Die een hekel hadden aan het dragen van kleren
  • Daar hadden de heren geen moeite mee
  • Duitsers houden hun sigaret altijd raar beet
  • Alle vrouwen zijn minstens bi-sexueel
  • Duitsers hebben ontzettend slechte smaak als het om muziek gaat

hoef natuurlijk niet te vermelden dat ik me uitstekend heb vermaakt met deze 'gezellige' nazisploitation

• pi_24723322
    hij lijkt me geweldig!
      maandag 24 januari 2005 @ 17:24:44 #69
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_24726196
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:54 schreef Shogo het volgende:
    hij lijkt me geweldig!
    hehe die film moet ik zien!
    .
    pi_24741666
    LES DEMONS

THE SEX DEMONS/DIE NONNEN VON CLICHY

• Nonnen die bezeten van een demoon zijn, zijn lesbisch
  • Nonnen die niet bezeten zijn, zijn dat ook
  • Nonnen dragen als ondergoed een stuk touw om hun middel
  • Nonnen stribbelen nooit tegen en hebben geen voorspel nodig

Mischien wel de beste leukste nunsploitation die ik heb gezien van wie anders dan Jesus Franco
    Verhaal niet interessant, acteerwerk laat me niet lachen, cameras zoomlens werkt perfekt

Meer plaatjes

•   dinsdag 25 januari 2005 @ 19:16:47 #71
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_24746166
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 14:32 schreef kinky_queen het volgende:
    LES DEMONS

THE SEX DEMONS/DIE NONNEN VON CLICHY

..

Meer plaatjes

[afbeelding]
    Hmm.. heeft Ozzy Osbourne model gestaan voor die hoes ?
    pi_24791603
    Ik ga hier geen review meer van geven hoor, het is al bijna half vier en jullie weten toch wel dat ik dit een geweldige film vind. Dus ik duik lekker m'n bed in, ipv dat ik m'n tijd ga verdoen met het vertellen dat ik uitkijk naar de dvd. Dus. Click maar op het plaatje dan krijg je een hele goede review te lezen van iemand die er verstand van heeft.

dus.

pi_24791625
    tvp
    pi_24848572
    THE BIG DOLL HOUSE

Kwalitatief de beste wip film die ik heb gezien, jammer dat er zo weinig naakt in zit voor een wip film, dwz dat ik nog geen 40 tieten gezien heb, en dat is jammer want de dames zijn erg mooi, maar dat word grotendeels goedgemaakt door de film zelf: een lekker tempo, goede cast en leuke grapjes

While THE BIG DOLL HOUSE isn't a four-star film in the conventional sense, it's a fine example its genre that's certainly made all the more watchable by Sid Haig's slimy but likeable characterizations, not to mention plenty of catfights, shower soaping, mud wrestling, and shootouts. Sure, overall it's a piece of crap, but you'll be hard-pressed to find a piece of crap film finer than this one.

pi_24850087
    DAIKAIJU GAMERA

GAMMERA- THE INVINCIBLE

Tokyo wordt weer eens met de grond gelijk gemaakt, deze x is het een gigantische vuurspugende vliegende schildpad met straalaandrijving

Filmpje

maandag 31 januari 2005 @ 15:10:14 #76
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_24851376
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 14:07 schreef kinky_queen het volgende:
    DAIKAIJU GAMERA

GAMMERA- THE INVINCIBLE

Tokyo wordt weer eens met de grond gelijk gemaakt, deze x is het een gigantische vuurspugende vliegende schildpad met straalaandrijving]
    Ik meende dat Gammera juist de 'goede' was.
    Hij kwam toch in Santa Claus Conquers The Martians ook die twee kinderen redden ?
    pi_24851577
    Klopt, maar Godzilla was ook eerst een chagerijnige trut die Tokyo met de grond gelijk maakte voordat ze de beschermer werd van de Aarde

zaterdag 5 februari 2005 @ 21:15:28 #78
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_24943109
    Eigenlijk niet echt een baggerfilm, maar qua thematiek toch zeer passend in dit topic:
    Bud Abbott Lou Costello Meet Frankenstein

Een hele charmante film. Als je de titel ziet verwacht je een ultieme b-film, maar dat valt heel erg mee. Ik had nog nooit van die Abbott en Costello gehoord, maar het zijn dus 2 amerikaanse komieken. In deze film komen ze ook in oog te staan met het monster van Frankenstein, Dracula....en The Wolf-Man. Het leuke is dat Dracula en The Wolf-Man gespeeld worden door respectievelijk Bella Lugosi en Don Laney. Volgens mij is dit zelfs de enige keer dat Bella Lugosi weer in zijn originele Dracula rol te zien is.
    Het verhaal: Dracula wil het brein van Wilbur Grey (Lou Costello) gebruiken om in het monster te stoppen, aangezien Wilbur niet zo slim is en hij zo een volstrekt volgzaam monster krijgt.
    Ik kan er verder niet veel over zeggen. Het is vooral een aaneenschakeling van flauwe, maar aardige grappen.

Wel een aanrader Kinky, tenminste als je hem nog niet gezien hebt. Hij staat nu gepost in een nieuwsgroep.
    pi_25008983
    Hoi iedereen! Ik heb met mijn tong op de grond van verbazing deze hele topic van begin tot eind gelezen. GENIETEN GEWOON!!!
    Ik heb zelf weinig bagger in huis of gezien, maar ben wel een liefhebber van horror/erotiek/cult/etc.

De afgelopen dagen heb ik o.a. de films Ed Gein, Suspiria en Creepers (aka Phenomena) gezien. Vooral Creepers vond ik al aardig shit, maar hier kan ik nog wat leren!

Ik ben ook nog op zoek naar Plan 9 from outer space (liefst Ned. ond.), maar die is nergens (meer) te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheJesus op 10-02-2005 20:21:31 ]
    Quote: 'Nobody fucks with the Jesus.'
    pi_25017979

Huge, mutant, flesh-eating fish against the human inhabitants of a Bayou town.

Moet er nog meer gezegd worden?
    -Mark Steyn
    pi_25018334
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 21:15 schreef Wepeel2 het volgende:

Wel een aanrader Kinky, tenminste als je hem nog niet gezien hebt.
    Gezien hoor, tijdje terug al

pi_25018695
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 06:36 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ik vond deze wel grappig.
    pi_25040915
    Heeft iemand hier de film Wolpodzilla (1994) gezien? Ik heb de cd en de muziek is te gek kan ik je verklappen. Zo heb ik bijvoorbeeld ook de muziek vanHollywood Chainsaw Hookers en Where Evil Lives, beide van Michael Perilstein. De films zou ik ook wel eens willen zien.
      vrijdag 11 februari 2005 @ 16:00:05 #84
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_25041798
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 06:36 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
    Wat mij betreft hadden ze deze film nog wel als een bonus bij die Dracula Legacy Box mogen doen. Maar ik begrijp dat hij er wel wat buiten valt.
    Ik vond het trouwens erg tof om te zien hoe ze die vleermuis transformaties door middel van getekende overgangsscenes hadden gedaan.
    Leuk filmpje hoor. Nu wil ik eigenlijk de dvd.

Zo juist trouwens Choking Hazard 'ontvangen' (http://www.imdb.com/title/tt0401320/). Ik denk dat ik die vanavond even ga kijken. Schijnt wel een aardige tsjechische b-zombie film te zijn.
    pi_25047747
    Precies wat je denkt dat het is.

STARBALLZ

They should have titled this "Good luck guys"

NEW YORK (AP) - The producer of an animated pornographic movie has filed a $140
    million lawsuit accusing "Star Wars" creator George Lucas of libel.

The lawsuit, filed in Manhattan's state Supreme Court, alleges that a
    spokeswoman for Lucas accused the producer of "Starballz" of creating
    pornographic cartoons aimed at children.

"Starballz" is an explicit sex parody of outer space adventure movies.

Media Market Group, the movie's producer, says the film is intended for adults
    only and will not be distributed to children.

The MMG lawsuit follows unsuccessful legal action by Lucas in California in
    January. A federal judge in Oakland threw out a lawsuit in which Lucas alleged
    that "Starballz" used intellectual property from "Star Wars" without
    authorization and in an offensive manner.

The hero of "Starballz" travels the galaxy looking for sex. The movie has
    characters with risque names that might remind "Star Wars" series fans of
    characters from the Lucas films.

A statement by Lucas spokeswoman Lynne Hale at the time said in part: "We feel
    strongly that the law does not allow for parody to be a defense to a
    pornographic use of someone else's intellectual property, especially when that
    use is directed to children."

In court papers filed this week, MMG says the company "has never directed
    pornography to children; the cover of 'Starballz' states 'Adult Only' in three
    places."
      vrijdag 11 februari 2005 @ 23:27:54 #86
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_25048907
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 21:47 schreef kinky_queen het volgende:
    Precies wat je denkt dat het is.

STARBALLZ

[afbeelding]

They should have titled this "Good luck guys"

NEW YORK (AP) - The producer of an animated pornographic movie has filed a $140
    million lawsuit accusing "Star Wars" creator George Lucas of libel.

The lawsuit, filed in Manhattan's state Supreme Court, alleges that a
    spokeswoman for Lucas accused the producer of "Starballz" of creating
    pornographic cartoons aimed at children.

"Starballz" is an explicit sex parody of outer space adventure movies.

Media Market Group, the movie's producer, says the film is intended for adults
    only and will not be distributed to children.

The MMG lawsuit follows unsuccessful legal action by Lucas in California in
    January. A federal judge in Oakland threw out a lawsuit in which Lucas alleged
    that "Starballz" used intellectual property from "Star Wars" without
    authorization and in an offensive manner.

The hero of "Starballz" travels the galaxy looking for sex. The movie has
    characters with risque names that might remind "Star Wars" series fans of
    characters from the Lucas films.

A statement by Lucas spokeswoman Lynne Hale at the time said in part: "We feel
    strongly that the law does not allow for parody to be a defense to a
    pornographic use of someone else's intellectual property, especially when that
    use is directed to children."

In court papers filed this week, MMG says the company "has never directed
    pornography to children; the cover of 'Starballz' states 'Adult Only' in three
    places."
    Ik moet meteen een zinnetje van The Bloodhound Gang denken:
    "i'm kinda like Han Solo, always stroking my own wookie"
    pi_25086491
    Ik wil een paar dvd-tjes aanschaffen, maar zou graag eerst een paar meningen van kenners willen horen. Aldus de volgende vraag:
    zijn de onderstaande titels het aanschaffen waard en hoe zouden jullie ze beoordelen (liefst in chronologische volgorde van goed naar slecht:

- The abomination
    - Bad Taste
    - Bride of re-animator
    - Beyond re-animator

Ben benieuwd...

PS Ik heb gister avond nog maar eens Night of the living dead bekeken. Was alweer een tijdje geleden dat ik die gezien had. Ik vond hem nog steeds goed, alleen -net als de zombies- wel wat traag.

[ Bericht 20% gewijzigd door TheJesus op 14-02-2005 15:17:13 ]
      maandag 14 februari 2005 @ 20:50:45 #88
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_25090182
    quote:
    Op maandag 14 februari 2005 15:11 schreef TheJesus het volgende:
    Ik wil een paar dvd-tjes aanschaffen, maar zou graag eerst een paar meningen van kenners willen horen. Aldus de volgende vraag:
    zijn de onderstaande titels het aanschaffen waard en hoe zouden jullie ze beoordelen (liefst in chronologische volgorde van goed naar slecht:

- The abomination
    - Bad Taste
    - Bride of re-animator
    - Beyond re-animator

Ben benieuwd...

PS Ik heb gister avond nog maar eens Night of the living dead bekeken. Was alweer een tijdje geleden dat ik die gezien had. Ik vond hem nog steeds goed, alleen -net als de zombies- wel wat traag.
    Hehehe vanmiddag nog Abomination in hadden gehad bij de FRS .. ligt voor 5.99 in de rommel bak.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_25090272
    quote:
    Op maandag 14 februari 2005 15:11 schreef TheJesus het volgende:

- The abomination
    - Bad Taste
    - Bride of re-animator
    - Beyond re-animator

Ben benieuwd...
    - The abomination Alleen genietbaar voor de zeldzame b-film FREAK cijfer 3,0
    - Bad Taste 9,5
    - Bride of re-animator 7
    - Beyond re-animator 7,5

Probeer eens die limited edition uit mijn profiler te scoren ergens online, dat is veruit de mooiste uitgave van BAD TASTE

pi_25206967
    Choking Hazard

Tsjechische zombie flick. Een gevarieerd genootschap van mensen komt bij elkaar om de zin van de leven te leren via de wijze(?) levenslessen van een erudiete professor. Helaas hebben dat weekend ook de lokale jagerzombies hun mensenjacht georganiseerd.
    De film bevat wel wat aardige en grappige scenes, maar weet niet heel erg te overtuigen. Met name het eerste half uur is gewoon erg rommelig. Daarna wordt het iets leuker, maar je kunt beter Shaun Of The Dead nog een keer opzetten.

Pluspunten:
    - De professor is een leuk karakter
    - De zombie danscene
    - De erg coole muzikale soundtrack
    - Geen irritante karakters (in tegenstelling tot bijv. Undead)

5
    dus helaas ook niet slecht genoeg om als guilty pleasure door het leven te gaan

zaterdag 5 maart 2005 @ 11:57:09 #91
    67640 SaintOfKillers
    pi_25378180
    Ik heb gisteren Hide and Creep gezien. De held van deze film is Chuck, die in een videotheek werkt. Wanneer er plots enorm veel zombiefilms worden verhuurd, komt hij er achter dat er zowaar levende doden in z'n dorpje zijn opgedoken en dat iedereen dan maar films huurt om te weten te komen hoe ze een zombie kunnen dood maken.

De film is gemaakt met een erg laag budget en moet het vooral hebben van de creativiteit van de makers. En dat valt goed mee. Er zit een redelijk verhaaltje in, het is vrij goed geacteerd en er zitten vooral een aantal leuke grappen in, de film is dan ook erg tongue-in-cheek. De gore is niet bijzonder, maar dat is hier niet zo enorm belangrijk.

Chuck doodt een zombie en belt de politie. Die geloven hem niet, dus hij dropt de zombie dan maar gewoon in het bureau, hij is wel zo vriendelijk om z'n gegevens op een post-it achter te laten.

"Daddy, I've been fighting zombies today." "You have? They're stinky, aren't they?"

En natuurlijk zaten er ook enkele lesbische zombies in

Er is ook een foldertje met uitleg over wat je juist moet doen bij een zombie-aanval: "If you were bitten by a zombie, you should contact local authorities and then kill yourself via traumatic headwound."

"Hello, I'd like to remind everyone that eventhough we're in the midst of an unholy siege, Downtown Foods is still open for business. Apparently the parking lot is currently clear of zombies. So if anyone needs to make a run for their vehicles, one of our associates will be happy to escort you. Please though, no tipping, for assisting you is our pleasure."
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_25387798
    En met stip op 1 gekomen vandaag. Alone in the Dark

Slecht geacteerd, geen plot, geen fx, geen spanning niets alleen een gore smaak in je mond na het kijken...

Er word geskipt van locatie naar locatie daar word even uitgelegt waar ze zijn en wat de bedoeling is dan gaan ze meestal even schieten enzo. een keertje een "erotische" scene er tussen door en we gaan weer verder.

Opzich kan ik best wel lachen om B-films maar dit was gewoon te erg dit was niet eens grappig meer...
      zaterdag 5 maart 2005 @ 22:45:52 #93
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_25387896
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef Ra-z het volgende:
    En met stip op 1 gekomen vandaag. Alone in the Dark

Slecht geacteerd, geen plot, geen fx, geen spanning niets alleen een gore smaak in je mond na het kijken...

Er word geskipt van locatie naar locatie daar word even uitgelegt waar ze zijn en wat de bedoeling is dan gaan ze meestal even schieten enzo. een keertje een "erotische" scene er tussen door en we gaan weer verder.

Opzich kan ik best wel lachen om B-films maar dit was gewoon te erg dit was niet eens grappig meer...
    Nu al een 2 op imdb. Ik had er een slecht gevoel over maar dat het zo erg zou zijn.
      zaterdag 5 maart 2005 @ 23:00:18 #94
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_25388191
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 22:45 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nu al een 2 op imdb. Ik had er een slecht gevoel over maar dat het zo erg zou zijn.
    Ik heb gewoon nu al medelijden met Christian Slater en Tara Reid. Lijkt me niet heel goed voor je carriere.
      zondag 6 maart 2005 @ 21:19:26 #95
    67640 SaintOfKillers
    pi_25401765
    Bone Sickness

Een meneer heeft een enge beenderziekte. Zijn (erg) rondborstige echtgenote en z'n beste vriend, die toevallig in een mortuarium werkt, zoeken een oplossing. Ze besluiten dat ie maar beenderen van de doden moet eten om beter te worden, de logica hierachter is me niet meteen duidelijk. Soit, een hoop dooien worden kapot gesneden en tot hamburger verwerkt, maar er is een probleem. De doden vinden het niet leuk -> ze krijgen een kudde zombies op hun nek.

Degenen die deze film zouden willen kijken, raad ik aan het eerste uur over te slaan. OK, de lekkere echtgenote (en nog enkele andere dames) gaan uit de kleren en er wordt hier en daar een worm uitgekotst of enkele maden uitgescheten, maar voor de rest gebeurt er niet zo veel . Maar het laatste half uur gaan alle remmen duidelijk los. Mensen worden op alle mogelijke wijzen uit mekaar gerukt, opgegeten en heringedeeld. Bloed, darmen, vlees, hersenen en nog van dat lekkers... het druipt allemaal van de muren en het scherm. De gore is erg overtuigend, de zombies zien er uit of ze net uit een Fulci-film komen. Het acteerwerk is erbarmelijk (er doet een porno-actrice mee en die speelt de anderen van 't scherm), maar de credits leren ons dat de crew en de acteurs eigenlijk dezelfde mensen zijn.

Oh ja, de schorpioenen en de duizendpoot die meededen, worden ook vermeld bij de eindcredits .

Enkele impressies:

Voor de liefhebbers, hier staan meer mooie plaatjes.
      zondag 6 maart 2005 @ 22:54:15 #96
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_25403297
    Voor liefhebbers van baggerfilms is hier een leuk en goedkoop boxie

nl iets van 18 euro incl of zo

zondag 6 maart 2005 @ 23:09:08 #97
    106776 Nickthedick
    Non-smokers die every day
    pi_25403524
    Alle films van Russ Meyer.
    - It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
    pi_25656624
    Nadat ik deze film besteld had kreeg ik een mailtje over welke cover ik wilde hebben

Welke zal ik nemen??

zelf d8 ik aan cover C omdat die lekker 'idioot' is
    pi_25656655
    en nee, ik doe het niet DAAROM

dinsdag 22 maart 2005 @ 18:13:29 #100
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_25664064
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 12:19 schreef kinky_queen het volgende:
    Nadat ik deze film besteld had kreeg ik een mailtje over welke cover ik wilde hebben

Welke zal ik nemen??

[afbeelding]

zelf d8 ik aan cover C omdat die lekker 'idioot' is
    B
      dinsdag 22 maart 2005 @ 19:17:17 #101
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_25665784
    A of C.
    B is te subtiel.
      dinsdag 22 maart 2005 @ 20:32:12 #102
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_25667663
    Ik zeg ook A of C. A prefeer ik meer, hoewel C veel origineler is. Conclusie is dus C.
    pi_25723127
    Blade of Blood

wat een nare film..
    yo, dit is pas low-budget

jonge krakers kraken een mooi groot huis in the middle of nowhere.
    Ze komen een gemummificeerde samurai tegen van 500 jaar die ze een ketting omdoen.
    deze ketting brengt em tot leven. Zijnde het niet dat deze 50o jaar oude gast nogal aggressief
    was toendertijd en ook nog es black magic beoefende, op zoek naar het geheim een god te
    worden.
    Afijn, er worden een aantal mensen onthoofd om hun ingewanden.
    En uiteindelijk wordt die samurai weer een rekwisiet doordat een jongen z,n kop
    eraf hakt Einde film (SPOILER..)

Men, zoals ik het beschrijf klinkt het nog wel als een okay film.. Maar hij is dus echt niet te
    pruimen..
    pi_25723416

The Mummy Returns
    4
    pi_25746152
    Wat een vage films komen hier voorbij zeg.
      zondag 27 maart 2005 @ 22:47:04 #106
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_25792930
    Poetic Seduction: The Dead Students Society

Een vrouw bedriegt haar man met een jonge student. Wanneer haar man thuiskomt, vermoordt hij de student, waarna hij zelf wordt vermoord door zijn vrouw. Terwijl dit zich afspeelt, zitten hun zoon en dochter verstopt in een kast naast het bed. Jaren later zijn ze nog steeds getraumatiseerd van deze gebeurtenis en gaan mannelijke studenten vermoorden op universiteiten. De vrouw doet zich voor als een verleidelijke docente literatuur om de studenten (voornamelijk mannen die eigenlijk al 10 jaar afgestudeerd zouden moeten zijn) te verleiden. Haar broer is nogal retarded en ziet de slachtoffers meer als een seksueel expirementje.

De eerste scene van de film heeft meer van een softporno dan een b-horror, maar daarna wordt er al snel gemoord en wordt het naakt hoofdzakelijk gereduceerd tot een paar goed gevulde borsten. Het acteerwerk is slecht en de zogenaamde effects bedroevend, maar dat weet je ook op voorhand. Samen met wat sporadisch nudeness, maakt dat zulke films eigenlijk juist best leuk. Het is overigens opvallend hoe sterk een tengere blonde dame is ten opzichte van sterk gebouwde mannen.

pi_25884911
    FRAUEN IM LIEBESLAGER

LOVE CAMP

Heerlijke W.I.P movie van trashmeister Franco. Ditmaal is het 'verhaal' direct gekopieerd van een film van Erwin C. Dietrich genaamd GEFANGENE FRAUEN (goh, das nix voor Franco om zoiets te doen! )

die ik iets leuker vind vanwege Brigitte Lahaie

Doet niet af natuurlijk aan het feit dat dit een meesterlijke en ondergewaardeerde film is

[ Bericht 10% gewijzigd door kinky_queen op 31-03-2005 17:37:54 ]
      vrijdag 1 april 2005 @ 16:12:56 #108
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_25908920
    ZOMBIEGORE

2e X

Tjsah, één woord voor GEWELDIG!!!

Een Nederlandse Underground Splatter doet het bij mij zowiezo altijd wel goed, maar deze is zó verschrikkelijk dat hij geweldig wordt

[ Bericht 8% gewijzigd door kinky_queen op 01-04-2005 16:33:58 ]
      vrijdag 1 april 2005 @ 17:08:27 #109
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_25910156
    KQ welke cover had je nou genomen van "Die nonnen von clichy"?
      vrijdag 1 april 2005 @ 17:10:07 #110
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
      vrijdag 1 april 2005 @ 17:27:38 #111
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_25910600
      vrijdag 1 april 2005 @ 23:10:47 #112
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_25920138
    Necro Files 2 : Lust Never Dies

Er loopt een moordenaar los die jonge vrouwen vermoord en verkracht, de volgorde daarvan doet er niet toe. Door over het graf van zijn broer drank te gooien, te kotsen en te plassen komt zijn broer tot leven. Deze blijkt een ongecontroleerde zombie te zijn met dezelfde neigingen als zijn broer. Wat bestaan er toch slechte films.

dinsdag 5 april 2005 @ 20:41:32 #113
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26007359
    Blood Gnome

Deze schepsels hebben een gulzig verlangen naar bloed!

Blood Gnomes, schepsels uit een andere dimensie, zijn op zoek naar menselijk bloed om dat te vermengen met hun eigen bloed. Ze verschijnen plotseling, scheuren hun slachtoffers uiteen en voeren de overblijfselen aan het Moederschepsel: een immens monster.

Het toenemende lijkenaantal verbijstert de politie. Als Daniel, een politiefotograaf, het geheim achter de moorden ontdekt, gelooft echter niemand hem. Hij volgt het spoor naar de ondergrondse sm-wereld en ontmoet de verleidelijke maar duivelse Elandra. Zij regeert over het Moederschepsel en houdt het gevangen. Op een feest lokt Elandra Daniel in de val: de Blood Gnomes vallen hem aan en het feest verandert in een bloedbad. Daniel probeert de Blood Gnomes weerstand te bieden, maar om te overleven moet hij niet alleen langs Elandra, ook moet hij de confrontatie aangaan met het bloedstollende Moederschepsel!

Oftewel: zo nep als de pest, slap excuus om een beetje BDSM te laten zien. Vaag geacteerd. Vreemd dat ze in 'the making of' er heeel trots op zijn, alsof het leuk was

Nog niet zo erg als 'Fire over Afghanistan', waarbij de helicopters uit Battlefield (pc-game) hebben geknipt, en dit als echte Heli's door willen laten gaan. Zwaar nep en kansloos
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      dinsdag 5 april 2005 @ 20:50:40 #114
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26007576
    Tja, en die kleine mannetjes zijn ook zoooooooo 'echt'

Desalniettemin zaten er toch een aantal vervelende scenes in vond ik
      dinsdag 5 april 2005 @ 21:04:00 #115
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26007895
    quote:
    Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef Durbin het volgende:
    Necro Files 2 : Lust Never Dies

Er loopt een moordenaar los die jonge vrouwen vermoord en verkracht, de volgorde daarvan doet er niet toe. Door over het graf van zijn broer drank te gooien, te kotsen en te plassen komt zijn broer tot leven. Deze blijkt een ongecontroleerde zombie te zijn met dezelfde neigingen als zijn broer. Wat bestaan er toch slechte films.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Is het je gelukt deze film ook nog uit te zitten ook?
    Respect.
    Ik kon het echt niet uit zitten. Baggerfilms zijn leuk, maar deze amateuristische porno zooi was zelfs niet leuk als bagger.
    pi_26061099

Bagger!

Films over seriemoordernaars zijnmeestal wel interessant maar dit was echt heel erg slecht.
    2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
    2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
    2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
    pi_26066219
    Quicksilver highway
    Lambo of Rekt
    pi_26200879
    Zou iemand die deze film heeft ff kunnen gillen in dit topic?

Maar ik vrees met grote vrezen...

pi_26201599
    ASLAM ADAM

LION MAN

Ik weet niet waar het over ging maar het was fantastisch! Ondanks dat de film Engels ingesproken is...

Een van de meest toegankelijke 'Turksploitations' ooit

Een Mowgli' achtig jongetje groeit op tussen leeuwen en is daardoor onoverwinnelijk voor ridders van een slechte koning

prachtig

pi_26268369
    vond Amelie
    http://www.imdb.com/title/tt0211915/

wel een redelijke baggerfilm er gebeurde in die film echt helemaal nix was echt 1 van de meest slechte films die ik ooit gezien heb

en Macabre die film was zp slecht dat ie gewoon grappig wordt

http://www.imdb.com/title/tt0080764/

[ Bericht 27% gewijzigd door metalheadBOC op 16-04-2005 13:01:46 ]
    Wii nr: 6970 8782 3230 1449
    pi_26269268
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef metalheadBOC het volgende:

en Macabre die film was zp slecht dat ie gewoon grappig wordt
    Dat zijn juist de films die je in dit topic post
      zaterdag 16 april 2005 @ 13:32:29 #122
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26269417
    Wacht even. Heeft er nou net iemand daadwerkelijk Amelie in dit topic gepost?

Waar gaat het heen met dit forum.
    pi_26271777
    INTERNO DI UN CONVENTO

BEHIND CONVENT WALLS

Weh heh, je zou zo het klooster ingaan na het zien van al dit soort films

pi_26272763
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 13:32 schreef Wepeel2 het volgende:
    Wacht even. Heeft er nou net iemand daadwerkelijk Amelie in dit topic gepost?

Waar gaat het heen met dit forum.
    jah die heb ik er daadwerkelijk in gepost omdat ik het een baggerfilm vond in die hele film gbeurt helemaal nix het is 1 langdradig en saai verhaal dat helemaal nergens over gaat.
    Wii nr: 6970 8782 3230 1449
      zaterdag 16 april 2005 @ 15:55:38 #125
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26272991
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 15:00 schreef kinky_queen het volgende:
    INTERNO DI UN CONVENTO

BEHIND CONVENT WALLS

Weh heh, je zou zo het klooster ingaan na het zien van al dit soort films

[afbeelding]

[afbeelding]
    Voorwaarde is dat je geil wordt van bebaarde naakte mannen.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26274168
    PLANET OF DINOSAURS

Film lijkt verd8 veel op KING DINOSAUR maar dat mag de pret niet drukken

De bemanning van een spaceship moet een noodlanding maken en komt terecht op een onbekende ( ) planeet die bevolkt wordt door dinosauriers

Erg leuke stop-motion effecten maken de film

pi_26280727
    ZINDA LAASH

THE LIVING CORPSE/DRACULA IN PAKISTAN

Een griezelfilm uit Pakistan (!) die bij uitkomst meteen gebanned werd natuurlijk en heden ten dage nog niet gezien mag worden daar.

Een nogal wisselvallig dingetje dit want het acteren gaat van slecht naar heel slecht terwijl de regie van redelijk naar goed gaat terwijl het camerawerk weer ronduit beroerd is.

zondag 17 april 2005 @ 14:37:49 #128
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26296211
    SATAN'S CHEERLEADERS

Zet je schrap! Dit is er weer zo één

De dames van het cheerleaderteam van een footballteam krijgen het aan de stok met een Satanische sherrif van een al even gestoord stadje nadat ze daar om een of andere reden terecht zijn gekomen met de schoolbus.

Mijn god, dit is echt geweldig. Iedereen heeft er vreselijk veel lol in gehad en John Carradine is natuurlijk altijd een genot om te zien, maar vooral de dames hebben continu moeite om hun lach in te houden en dat werkt erg vermakelijk

Een topper onder de b films

zondag 24 april 2005 @ 14:59:01 #129
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26474279
    ALL'ONOREVOLE PIACCIONO LE DONNE (NONOSTANTE LE APPARENZE... E PURCHE LA NAZIONE NON LO SAPPIA)

THE EROTICIST

Sexy comedy van Lucio Fulci die later wereldberoemde splatter zou regisseren. Verhaaltje gaat over een senator die niet van damesbillen kan afblijven en daar professionele hulp voor zoekt

Geinig met aardig wat bloot

pi_26476971
    vet al die slechte b-horror gore films
    ik wil zelf ook zo'n filmje maken [een short film dat wel :p] geinspireerd op de dood van mn tante, ik vond het toen wel eng om zo bij die kist te staan enzo, ik wil een film maken dat ik daar sta en dat ze me ineens grijpt, en dat er zombies komen en dat mn tante door dit dorp gaat lopen
    ik heb al een paar acteurs, nu de ketchup nog.. en dan (y)
    pi_26478643
    quote:
    Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef kinky_queen het volgende:
    SATAN'S CHEERLEADERS

Zet je schrap! Dit is er weer zo één

De dames van het cheerleaderteam van een footballteam krijgen het aan de stok met een Satanische sherrif van een al even gestoord stadje nadat ze daar om een of andere reden terecht zijn gekomen met de schoolbus.

Mijn god, dit is echt geweldig. Iedereen heeft er vreselijk veel lol in gehad en John Carradine is natuurlijk altijd een genot om te zien, maar vooral de dames hebben continu moeite om hun lach in te houden en dat werkt erg vermakelijk

Een topper onder de b films [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Satan's cheerlaeaders is een cult film, echt een film gemaakt om zo slecht mogelijk te zijn Prachtig

Ben nu bezig met downlo.... bestellen van Mascre of Zombie Island.
      zondag 24 april 2005 @ 23:33:35 #132
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26487272
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef Dolfhin het volgende:

Ben nu bezig met downlo.... bestellen van Mascre of Zombie Island.
    Ben je in de war met deze?

maandag 25 april 2005 @ 23:02:04 #133
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26507750
    REVENGE OF THE VIRGINS

Geinige sexploitation in het wilde westen over een groepje cowboys die aangevallen worden door een stam topless Indianen die louter uit leuke dames bestaat

getver

dinsdag 26 april 2005 @ 13:19:12 #134
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_26518074
    Eventjes cross posten van uit het wat heb je vandaag gezien topic
    Een b film met een budget van 30 miljoen.
    Man-Thing

Standaard monster in moeras verhaal. Gemene blanken rednecks gaan olie boren in het heilige moeras van de plaatstelijke bevolking, wat het moeras uiteraard niet fijn vind. Vanaf het begin wordt er alles aangedaan om maar geen sympahtie te hoeven hebben met de mensen van het het boorplatform. Bijvoorbeeld hun logo heeft wel wat weg van het nazi logo, andere werknemers blijken weer rascisten te zijn en ga zo maar door.
    gelukkig is daar de jonge nieuwe sheriff die nog niet bedorven is door de corupte wereld en het recht zal doen zegenvieren, natuurlijk bijgestaan door de lekkere plaatselijk schooljuf die in haar vrije tijd een mileu acitivste is.
    Zitten een aantal leuke scenes in, goed verminkte lijken. En grote boze boom met rode ogen, de bezetten versie van treebeard zullen we maar zeggen.
    In al zijn voorspelbare clichematigheid toch best geinig om een regen achtig dag mee door te komen.
      dinsdag 26 april 2005 @ 20:31:00 #135
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26527851
    CHAINSAW SCUMFUCK

Geinig nobudget filmpje van maar liefst 6 minuut nogwat. Een groepje vrienden zitten een btje rond te hangen als er plotseling een chainsaw-wielding maniak binnenkomt vallen en het hele zooitje in gruzelementen zaagt

geestig

dinsdag 26 april 2005 @ 22:05:18 #136
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26530574
    SNAKEHEAD TERROR

Met een btje fantasie is dit zomaar een prequel op FRANKENFISH, maar dan iets minder leuk. Desondanks een geslaagde monsterfilm in de trant van JAWS en PIRANHA

pi_26553170
    TERMINAL INVASION

Simpele sf met Bruce 'God' Campbell, die erg vermakelijk is zelfs als er geen monsters in hadden gezeten.

Het is duidelijk dat iedereen met plezier aan dit tv filmpje heeft gewerkt

Niet voor ieders smaak maar als je niet veeleisend bent is dit iets wat makkelijk wegkijkt

* Dat schrammetje valt best mee voor zijn doen...

pi_26569677
    Elephant ongetwijfeld de slechtste film die ik de laatste jaren heb gezien!
      vrijdag 29 april 2005 @ 20:35:57 #139
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26606767
    Cat-Women Of The Moon

Een expeditie naar de maan komt oog in oog te staan met (roffel) The Cat-Women Of The Moon. Deze duivelse vrouwen in nauwsluitende zwarte stoeipakjes bezitten over gevaarlijke telepatische gaven en tevens beheersen zij de kunst van het verleiden. Ze willen de raket van de bemanning afpakken om zo naar de aarde af te reizen en deze aan hun wil te onderwerpen.
    Nou een bar slechte film dus. Daardoor af en toe wel amusant en zeker het predikaat 'baggerfilm' waardig. Hij duurt maar een uurtje en dat is ook precies de goede lengte.
    3

Een indrukwekkende cast.

Op de maan zitten ook spinnen.

Wenkbrauwen epileren is ontzettend niet de trend op de maan.
    pi_26611532
    LOVE ME DEADLY

FF lui zijn hoor

Uit Michael J. Weldon's PSYCHOTRONIC ENCYCLOPEDIA OF FILM:

It's hard to believe that this serious and disturbing necromaniac movie was made and probably played drive-ins. Mary Wilcox stars as Lindsay, a blond heiress. Her boyfriend is tired of her not putting out. She falls for and eventually marries an art-gallery owner but won't sleep with him either (!). A persistent mortician named Fred, who leads a secret cult of hooded necros, recognizes that she's obsessed with the dead, and eventually shes naked on top of a corpse.

Dit moet nogal wat zijn geweest begin jaren '70

Niet te verwarren met KISS ME DEADLY, je zou wel eens bedrogen uit kunnen komen

zaterdag 30 april 2005 @ 00:36:29 #141
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26611857
    quote:
    A secret cult of hooded necros

Op de een of andere manier klinkt dat ontzettend grappig.
      zondag 1 mei 2005 @ 23:38:14 #142
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26653463
    Maniacs Revolt

Seriemoordenaar Psycho ontsnapt uit de gevangenis, maar krijgt onderweg een hartaanval en zorgt ervoor dat zijn ziel terecht komt in het lichaam van een toevallige voorbijganger. Hij keert terug naar zijn familie die onder het bevel staat van de criminele clown Flappie. Oh ja, hier en daar worden er ook nog mensen vermoord. Een amateur-horrorfilm van Bart van Dekken vanuit Friesland. Mijn ervaring op het amateur Nederhorrorgebied is niet zo groot en mede daardoor kan ik het ook niet laten om de film te vergelijken met Zombiegore die ik ook heb gezien, ondanks het ontbreken van zombies bij Maniacs. Kort samengevat vond ik Maniacs leuker. Het gore-gehalte ligt lager, maar de film blijft wel vermakelijk ondanks het nonsens-verhaal. Het is jammer dat de moordacties zelf grotendeels buiten het beeld worden gebracht, maar voor een low-budget is dat natuurlijk ook wel weer een gemakkelijke oplossing. Al met al best aardig gelukt.

"Zagen, zagen wiede wiede wagen"
      maandag 2 mei 2005 @ 21:11:03 #143
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26677299
    BLACK MAMA, WHITE MAMA

Een erg entertainende WIP film die eigenlijk niet zoveel 'IN' prison afspeelt omdat de zwarte en blanke dame in kwestie al vrij vroeg ontsnappen en het gebruikelijke ritueel al snel volgt

Vermeldenswaardig is de gebruikelijke 'showerscene' die hier erg vermakelijk is, zoals de onderstaande sadistische en lesbische kampbewaakster bewijst

Fans van Pam Grier krijgen stukken te zien die ze alleen hierin zou laten zien

donderdag 5 mei 2005 @ 19:33:14 #144
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26760268

In een glazen pot, en hij is nog steeds een lelijke schreeuwlelijk!

vrijdag 6 mei 2005 @ 12:03:10 #145
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26774591
    Vandaag een serie shorts gezien van regisseurs Sam Raimi, Josh Becker en Scott Spiegel en acteur Bruce 'God' Campbell van ver voor WITHIN THE WOODS (wat natuurlijk de blauwdruk voor EVIL DEAD is)

Ik heb geen id wanneer de filmpjes gemaakt zijn maar ik schat zoiets als ergens tussen '73 en '76 ook heb ik er niet zo 1,2,3 een review van gevonden op het www.

SIX MONTHS TO LIVE

r:Sam Raimi

Raimi krijgt van dokter Campbell te horen dat hij nog maar 6 maanden te gaan heeft en besluit er heerlijk op los te gaan leven. In de voorbijgaande scenes word hij aangevallen door een stay puft marshmallow man en krijgt hij wel heel letterlijk een 'candlelight dinner'

ATTACK OF THE HELPING HAND!

r:Scott Spiegel

Deze vind ik het leukste

Een vrouw die bezig is met koken krijgt hulp vanuit onverw88 hoek: Een hand zorgt voor paniek in de keuken, zeker als 'melkboer' Sam Raimi in z'n rug word gestoken door diezelfde hand. De soundtrack is een regelrechte copie van Hermanns score voor 'PSYCHO'

Het thema zou terugkomen in Sam Raimi's EVIL DEAD 2

CLEVELAND SMITH - BOUNTY HUNTER

r:Josh Becker

Bruce 'God' Campbell is een Indiana Jones 'achtige euh, nee IS bijna Indiana Jones die opzoek gaat naar zijn vermiste leren broek en komt terecht in een jungle waarin hij word lastiggevallen door kannibalen, dinosaurussen en nazi Raimi

THE BLIND WAITER

r: Scott Spiegel & Josh Becker

Deze is niet zo leuk, maar erg flauw, Bruce 'God' Campbell is een blinde ober in een restaurant met alle gevolgen van dien

Veel van deze scenes en geluidseffecten komen later voor in ARMY OF DARKNESS als Campbell aangevallen word door z'n kleine 'ikjes'

TORRO, TORRO, TORRO!

r:Josh Becker & Scott Spiegel

Een grasmaaier (zoals die in BRAINDEAD) blijkt plotseling over een ziel te beschikken en gaat een eigen leven leiden: hij crossed door de stad en 'scheert' poedels, schoenen en allerlei andere dingen zoals negers met gigantische afro's waardoor er op onverklaarbare wijze taarten door de lucht vliegen en in gezichten terecht komen waaronder die van Campbell en Becker

zo flauw dat het leuk word

vrijdag 6 mei 2005 @ 14:17:56 #146
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26777607
    Spider-Babe

Parodie op Spider-Man die vrij soft-erotisch getint blijkt te zijn. Patricia Porker ( ) wordt gebeten door een radio-actieve spin en krijgt superkrachten. Alleen gaat daarmee ook de gebruikelijke lust naar seks gepaard. Daarnaast krijgt ze te maken met haar aartsvijand, die is gemuteerd na bestraald te zijn door een Philips spaarlamp. Desondanks is de film nauwelijks de moeite waard.

vrijdag 6 mei 2005 @ 19:17:43 #147
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26784723
    Caltiki - il mostro immortale (1959)

Een groep wetenschappers stuiten op een groot slijmerig monster. Eén van hun wordt gebeten en raakt besmet. Wanneer een komeet vlak langs de aarde valt, zorgt de radio-actieve straling ervoor dat het afgenomen proefmonster in het laboratorium groeit tot een volwaardig monster. Het begin is best veelbelovend, maar na een kwartier verzandt de film in een vrij normale thriller om vijf minuten voor het einde nog een klein beetje interessant te worden.

vrijdag 6 mei 2005 @ 20:00:20 #148
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26786068
    Ben het helemaal met je eens Durbin.

Weet je trouwens dat dit het officiele debuut is van grootmeester Mario Bava?

vrijdag 6 mei 2005 @ 20:09:08 #149
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26786311
    MOSQUITOMAN

MANSQUITO

De film leverd idd net als wat de reviewer zegt wat je ervan verw8. Denk aan THE FLY (Cronenberg) met een minder budget, en minder geouweteringhoer

Het monster is cheap maar dat is goed gecamoufleerd door de belichting en snelle cuts, als het monster in vol ornaat in beeld is zie je duidelijk dat het een marionet is en dat is natuurlijk best geestig. De acteurs verdienen duidelijk meer maar fans van bfilms zullen daar niet mee zitten

Eentje voor in de collectie

vrijdag 6 mei 2005 @ 22:22:48 #150
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
      zaterdag 7 mei 2005 @ 00:05:13 #151
    120264 Vleeshaak
    Complete and Total Dirkness
    pi_26792197
    Bloody Pit of Horror(VS/ Italië 1965)

Een Irritante en nichterige beul martelt vermoordt vooral schaars geklede dames en stopt niet met ouwehoeren.

Nee, dit is geen screenshot uit die oude Batmanserie.

zaterdag 7 mei 2005 @ 00:10:23 #152
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26792332
    weh heh, Hargitay, mr. universe is diep gezakt eh?

zaterdag 7 mei 2005 @ 14:12:38 #153
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26801110
    Splatter Farm

Een tweeling gaan bij hun tante en haar zoon op het platteland logeren. Haar zoon houdt zich bezig met het vermoorden van mensen en het bewaren van hun lichaamsdelen. Maar ook hun tante blijkt haar eigenaardigheden te hebben en bewaart ze onder andere haar overleden man (:P) in de schuur. De beeld- en geluidskwaliteit van deze amateurhorror is behoorlijk slecht, maar de film op zich is wel redelijk ok. Het acteren is erbarmelijk slecht (de tante ), maar gore is voldoende aanwezig. Hiervan zijn twee scenes zelfs redelijk nasty. Kort samengevat is deze film best aardig voor een keertje.

zaterdag 7 mei 2005 @ 14:46:19 #154
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26801873
    The Texel Fretsaw Massacre

Oh man. Een vijf-minuten durend filmpje van Hollandse bodem over een seriemoordenaar die een toevallige voorbijganger achtervolgt, compleet met Miami Vice- en Kill Bill-soundtrack. Misschien een puntje voor de moeite. Van imdb :
    quote:
    Albeit brief, the film was hilarious, original and well done. Many scenes will have you rolling in the aisles as the film style is reminiscent of the silent greats of the early 1900's. The jerky camera movements and use of single camera shots make this film a modern day silent classic.

zondag 8 mei 2005 @ 21:11:12 #155
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26835046
    I BOUGHT A VAMPIRE MOTORCYCLE

2E X

Voor het eerst weer sinds járen deze geweldige b-film gezien en hij is eigenlijk leuker dan ik me kon herinneren waarschijnlijk omdat ik nu meer films gezien heb.

Zoals de titel aangeeft en dan lekkere droogkomische Engelse humor en aardig geacteerd voor dit soort lowbudgeters

Natuurlijk is het allemaal zo stom dat het leuk word en die motor...

Hij kan niet tegen zonlicht, knoflook en crucifixen enz enz maar het mooiste is aan het eind van de film als de ledematen werkelijk in de rondte vliegen dat
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Een classick

maandag 9 mei 2005 @ 21:51:13 #156
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_26866381
    HEAD CHEERLEADER DEAD CHEERLEADER

Leuk dat iedereen z'n best doet maar het gewoon niet kan, het plotje is lijkt wel gestolen van SCREAM maar deze film besteed wel erg veel tijd aan de telefoon

btw, de make up effecten zijn erg lachwekkend

Debbie Rochon

woensdag 11 mei 2005 @ 22:46:19 #157
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_26929318
    Meat Market

Zonder enige uitleg worden we aan het begin van de film midden in een stad vol zombies gedropt. Inwoners proberen te overleven, terwijl een SWAT-team gebouwen ontruimt van zombies. Twee van die inwoners, een man en een vrouw proberen al vechtend te overleven en hierbij ook andere mensen te redden. Gezien het lage budget (naar verluidt $2000,-) ziet alles er verrassend goed uit. Vooral de zombies zijn een compliment waardig en tevens aan gore absoluut geen gebrek (vergelijkbaar met Bone Sickness van 2 pagina's terug). Alleen begint de film de verkeerde kant op te gaan wanneer na 30 minuten drie lesbische vampieren met laserguns (!) zich aanmelden, gevolgd door een gemaskerde Spaanse worstelaar, die later in de studio is nagesynchroniseerd door iemand met een Spaans accent. De hele film raakt daarna al heel snel in de versukkeling, onnodige scenes stapelen zich op en de acteurs zijn niet vooruit te branden.

Stiekem vraag ik me wel af wat er van deze film was geworden als de filmmaker zich alleen had gericht op de eerste 30 minuten. Of dat hij meer budget had gehad, de lesbische vampieren thuis had gelaten en iets meer gemotiveerde acteurs had aangenomen. Dan had dit volgens mij best een goede hardcore zombieflick (of een short van 30 minuten) kunnen worden.

Overigens heb ik geleerd dat lesbische vampieren maar sporadisch hoektanden hebben wanneer ze elkaar plezieren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Durbin op 11-05-2005 22:51:24 ]
    pi_26932508
    quote:
    Op zaterdag 7 mei 2005 14:46 schreef Durbin het volgende:
    The Texel Fretsaw Massacre

[afbeelding]

Oh man. Een vijf-minuten durend filmpje van Hollandse bodem over een seriemoordenaar die een toevallige voorbijganger achtervolgt, compleet met Miami Vice- en Kill Bill-soundtrack. Misschien een puntje voor de moeite. Van imdb :
    [..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    wtf, Deze film heb ik nog gezien ook
    Ik vond het niet zoveel aan, gelukkig duurde het maar 5 minuten
      donderdag 12 mei 2005 @ 10:33:17 #159
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_26937388
    quote:
    Op woensdag 27 april 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
    TERMINAL INVASION

Simpele sf met Bruce 'God' Campbell, die erg vermakelijk is zelfs als er geen monsters in hadden gezeten.

Het is duidelijk dat iedereen met plezier aan dit tv filmpje heeft gewerkt

Niet voor ieders smaak maar als je niet veeleisend bent is dit iets wat makkelijk wegkijkt

[afbeelding]

[afbeelding]

* Dat schrammetje valt best mee voor zijn doen...

Heyyyyyy, die heb ik op dvd gehad. (Na één keer kijken heb ik 'm ook meteen weer weggedaan)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zondag 15 mei 2005 @ 05:19:44 #160
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_27020014
    The Deadly Spawn

Cult filmpje met 0 budget over buitenaardse wezens die in de kelder van een huis terecht komen en van daaruit de omgeving over zullen nemen.

Amusant, maar niet super. Wel leuke beestjes en FX.
    -Mark Steyn
      zondag 15 mei 2005 @ 07:53:41 #161
    14142 Daffodil31LE
    Pienter Pookje
    pi_27020134
    Gaaf! M'n eMule staat weer overuren te maken!

Wat overigens niet mag ontbreken zijn de echte Tirolerfilms. En die zijn er ook wel wat gemaakt.

Tevens verkapte tvp by the way.
    Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
      zondag 15 mei 2005 @ 08:05:19 #162
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_27020139
    "The last broadcast" was redelijk klote
      maandag 23 mei 2005 @ 14:33:57 #163
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27275176
    L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE

ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK

Haahahahahahahahhhahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

GEWELDIG!

Een aantal schipbreukelingen ontdekken op een eiland een gestoorde professor die mensen muteerd in 'gillmen' om de schatten op te duiken van het verloren gewaande Atlantis

Een giller

Filmpje

maandag 23 mei 2005 @ 14:54:30 #164
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27275900
    NU JI ZHONG YING

BAMBOO HOUSE OF DOLLS

Een Japanse Women In Prison movie en eentje met het beste verhaal (nog steeds geen hoogstaand verhaal hoor...)

Het begin van de film is behoorlijk grof met flink wat torture maar naarmate de film vordert komt er steeds meer verhaal in te zitten wat ook wel eens leuk is voor dit soort films

Met natuurlijk het benodigde

maandag 23 mei 2005 @ 14:55:09 #165
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27275929
    REFORM SCHOOL GIRLS

Geweldige wipflick!! Meteen opzoek naar de dvd

pi_27285041
    11/12 juni ook weer de Night of Terror tijdens het Amsterdam Fantastic Film Festival. Een nachtje bizarre slashers, ik ben er iig bij! (linkje voor geinteresseerden: www.afff.nl)
      dinsdag 24 mei 2005 @ 00:54:23 #167
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27295724
    AYSECIK VE SIHIRLI CUCELER RUYALAR ULKESINDE

THE TURKISH WIZARD OF OZ

Nu alleen THE TURKISH SUPERMAN en THE TURKISH YOUNG FRANKENSTEIN nog en ik heb alle 'belangrijke' turksploitation movies gezien en ook deze is weer verbazingwekkend

ongelooflijk....

dinsdag 24 mei 2005 @ 01:23:24 #168
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_27296163
    Hey KQ je kunt ook linken naar Imageshack en dan laat hij de plaatjes wel gewoon direct zien.

Bijv:
      dinsdag 24 mei 2005 @ 08:47:58 #169
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27298250
    ATTACK OF THE CRAB MONSTERS

Wat hebben we geleerd van deze film?

Few things get more mileage than stock footage of cold war nuclear tests.
    God is available for voice-overs.
    The wild ocean looks just like an overstocked aquarium.
    Newly formed sinkholes should not have shrubs growing out of their sides.
    Marines have one natural predator: land crabs.
    When demolition experts play poker they use sticks of dynamite instead of money or chips.
    Crabs are mimics and ventriloquists.
    Oil flows uphill. (This is the only explanation possible, they walk downhill looking for the source.)
    Opening Credits - "Roger Corman." That should explain anything you see in the next ninety minutes.
    5 mins - Maybe setting the nuclear bomb off near an inhabited area was a bad idea. Hope you people can swim.
    7 mins - Very deep water and just six feet from shore.
    8 mins - Don't throw grenades at the sea turtles! They are on the edge of extinction and this rocket scientist wants to chuck grenades at them.
    16 mins - Actually he did say "Earthworm."
    22 mins - Martha and Dale are perfectly dry, despite just emerging from the water.
    31 mins - These scientists, some of which are kind of chubby, plan to climb that rope huh?
    58 mins - Why does it matter where the oil is coming from?
    63 mins - "One Million BC" earthquake anyone?

Filmpje

dinsdag 24 mei 2005 @ 10:56:57 #170
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27301634
    SEX, LOGNER & VIDEOVALD

SEX, LIES AND VIDEOVIOLENCE

Geestig en zeldzaam Zweeds filmpje over een man die teveel geweld op tv heeft gezien en hallucinaties krijgt (EVIL ED anyone?)

Tijdens het kijken naar DIE HARD krijgt een gorehound hallucinaties en 'ziet' een van de German terrorists uit zijn beeldscherm kruipen en gaat als THE TERMINATOR achter hem aan en komt oa neukende Ninja Turtles tegen

De film zit bomvol verwijzingen naar genrefilms als CLOCKWORK ORANGE, ALIEN, THE TERMINATOR, THE BEYOND, DEMONS, ROBOCOP, EVIL DEAD,THEY LIVE, THRILLER - A CRUEL PICTURE, MANIAC, THE VIDEODEAD, THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en ga zo maar door

Voor fans van het al eerder genoemde EVIL ED

dinsdag 24 mei 2005 @ 23:33:58 #171
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_27324900
    quote:
    Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:

L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE

ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK

Haahahahahahahahhhahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

GEWELDIG!

Een aantal schipbreukelingen ontdekken op een eiland een gestoorde professor die mensen muteerd in 'gillmen' om de schatten op te duiken van het verloren gewaande Atlantis

Een giller

[afbeelding]

[afbeelding]

Vanavond ook gezien en dit is inderdaad wel een aanrader! Veel meer valt er eigenlijk niet aan toe te voegen. De monsters zijn slecht (en blijven geweldig met hun kont boven water drijven als ze in het water duiken ), alhoewel José's mutatie er erg mag wezen. Meer van dit soort films!

Intensive Care

Een chirurg raakt in een coma na een auto-ongeluk. Zeven jaar later ontwaakt hij zwaargewond en besluit meteen mensen te vermoorden. Koen Wauters is een verpleger die verliefd is op zijn buurmeisje Nada van Nie. Af en toe maken zij knus samen met Van Nie's broertje muziek ( ), maar op deze Oudjaarsavond worden ze achtervolgd door het monster. De film varieert van slecht tot.. heel erg slecht, maar vermakelijk is ie wel. Tenminste, voor de mensen met een redelijke wansmaak. Minpuntje is wel dat er af en toe erg getreuzeld wordt en de pace in de film stilvalt. Oh ja, Van Nie gaat ook nog bloot.
      woensdag 1 juni 2005 @ 05:22:48 #172
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_27533071
    Onlangs nog gekeken naar barbarella en troma's war. De eerste is echt slecht, om te huilen gewoon. Voor een jaren 60 film was het natuurlijk enorm modern maar het is nu echt ouderwets... en Jane Fonda was heerlijk maar er mist iets meer naaktheid Zonde van mijn geld eerlijk gezegd. Het was wel cult, maar niet mijn smaak. De tweede was al beter Stompzinnig verhaal, stompzinnige effecten, stompzinnige actie, stompzinnige acteurs. Ook enigszins tegenvallend maar wel vermakelijk. Met een briljante over-the-top Duitser en een briljante scheur-zijn-tong-er-uit scene.
    -Mark Steyn
      woensdag 1 juni 2005 @ 17:47:06 #173
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27550282
    Als je BARBARELLA echt zonde van je geld vind dan wil ik hem wel van je kopen

donderdag 2 juni 2005 @ 03:31:58 #174
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_27565808
    Helaas woon ik in de VS en zouden de verzendkosten het voor ons beide de moeite niet meer maken... maar thanks!:)
    -Mark Steyn
      donderdag 2 juni 2005 @ 17:38:01 #175
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
      vrijdag 3 juni 2005 @ 21:33:02 #176
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27620559
    Weet niet of het een authentieke baggerfilm is maar here goes:

A DIRTY SHAME

LET'S GO SEXIN'!!

John 'the pope of trash' Waters is back in a BIG way!

Beste film die ik dit jaar gezien heb...

dinsdag 7 juni 2005 @ 09:47:27 #177
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27700103
    MANIACS REVOLT

Een Nederlandse underground splattermovie over een ontsnapte serialkiller die zijn ziel stopt in een wandelaar en samen met zijn broer, een clown met érg radicale politieke ideeen heel Nederland wil uitmoorden omdat clowns gediscrimineerd worden...

Geinig spul

donderdag 9 juni 2005 @ 17:39:37 #178
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27780333
    TEENAGE EXORCIST

Geslaagde flauwekul uit de pen van Fred Olen Ray

* If this one doesn't turn you on, your'e already dead!
      vrijdag 10 juni 2005 @ 16:46:03 #179
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27810055
    THE INVISIBLE MANIAC

Een kerel die als kindzijnde mishandeld werd door zijn voogd (ik geloof niet dat het zijn moeder is) maakt als volwassene een formule om onzichtbaar te worden en gaat dan natuurlijk als leraar zijnde meteen de dameskleedkamer binnen

Maar raakt ook nog eens geestelijk instabiel. Liefhebbers van blote meiden komen hierbij grondig aan hun trekken

vrijdag 10 juni 2005 @ 18:47:09 #180
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27813342
    HYBRID

The end of the world looks remarkably like someone setting off pyrotechnics in a junkyard.
    After the apocalypse earth looks like Arizona.
    Anything can be fixed by beating on it.
    Never poke corpses you find lying in the wasteland, they are pretending and attempt to kill you while your friends watch.
    Do not send two women to find anything while there is a killer monster around. They will invariably find the showers and engage in a lesbian sex scene therein.
    Large monsters easily sneak up on you.
    Monsters love to have sex with women and they will redress the girl afterward.
    Monsters hate doors, it's almost obsessive-compulsive, they will continuously stare at, scream at, and beat on doors.
    Being wounded in the arm is the quickest way to get laid.

zaterdag 11 juni 2005 @ 01:55:43 #181
    13495 TinToR
    fair dinkum
    pi_27825613
    Schizophreniac.The-Whore-Mangler

drugs, rape, murder
    wat wil een mens nog meer
    Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 14:45:41 #182
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27833668
    THE BOOGENS

Een hele leuke monsterfilm, ik kan niet anders zeggen. De personages zijn erg amusant en de muziek is prima, droge humor is aanwezig en de regie geslaagd.

Een 2tal stelletjes verhuizen naar een bijna verlaten mijnstadje en ontdekken aldaar dat de mijnwerkers die daar vroeger om het leven zijn gekomen aangevallen werden door kikker/slang/salamander'achtige monsters

Highly recommended!

zaterdag 11 juni 2005 @ 16:29:57 #183
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27835842
    EVIL DEMON GOLFBALL FROM HELL!!!

Een kort zwart/wit filmpje over een kerel die lastiggevallen word door een golfbal die maar niet wil ophouden met stuiteren

zaterdag 11 juni 2005 @ 22:55:47 #184
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_27845664
    LA REVANCHE DES MORTES VIVANTES

THE REVENGE OF THE LIVING DEAD GIRLS

Je kent ongetwijfeld die videoclip van MJ's Thriller met die lijken die uit de grond komen, nou dit is ongeveer dezelfde make-up, een dikke laag rubber dus ipv schmink en het ziet er ERG geestig uit wat volgens mij de bedoeling is geweest van de producer

En lees de review ff, die reviewer gaat helemaal door het lint!!
    quote:
    ........Hold on 'cause this is where it starts to get strange. These particularly coordinated unhappy undead can play the organ(!), swim(!!), hijack and drive off in a Rolls Royce(!!!), and take confession in church(????).
    Aanrader voor horrorfans een normale kijker zal zijn wenkbrouwen fronsen.... continu...

pi_27848578
      zaterdag 18 juni 2005 @ 11:19:38 #186
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28040065
    THE TERROR OF TINY TOWN

2e X

Een musical/western uit 1938 met een geheel dwergencast...

Goed, dit is dus werkelijk een giller en ik vroeg me af of ik hem jaren geleden ook zo geestig vond

Tis een slecht geschreven/geacteerde western met een heleboel zang en dans en dat maakt de film vreselijk 'fout', en dan heb ik het nog niet eens over die Madurodammers die met elkaar op de vuist gaan..

• In the old west people tended to stand around singing.
  • Midgets ride Shetland Ponies.
  • You can't reason with a duck, especially one that is walking backwards.
  • Little women can eat their own weight in sandwiches and pickled eggs.
  • In the old west if a bullet hit you, it killed you.
  • If your beer keg runs out early there is probably a drunk midget inside.
  • Short people shouldn't call other short people "half pint."
  • Dynamite and wooden dowels are almost impossible to tell apart.
  • Fuse only burns when you are looking at it.

* En ja, dit glas gaat in één x leeg...
  •   zaterdag 18 juni 2005 @ 20:07:33 #187
    27619 victorinox
    Big, fuck-off shiny ones
    pi_28049692
    Gappa
    Godzilla met vleugels.
    Ontdekkingsreizigers nemen een "hagedis" mee van het eiland voor een pretpark.
    Alleen vinden pappa en mamma hagedis dit niet zo leuk en besluiten dus Tokyo plat te stampen.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
    IMDb Vote History
      zaterdag 18 juni 2005 @ 21:09:19 #188
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
      zondag 19 juni 2005 @ 13:29:10 #189
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28061897
    BLOOD RAGE

NIGHTMARE AT SHADOW WOODS

Erg vermakelijke 80's slasher met redelijk wat t & a en gore, dun plotje zoals het hoort, slasherfans zullen hun vingers hierbij aflikken

zondag 19 juni 2005 @ 21:15:13 #190
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_28071885
    Deep Evil

Een groep militaire specialisten wordt naar een geheime basis gestuurd om de verspreiding van een virus tegen te gaan. Het blijkt dat men heeft geprobeerd een alien te klonen voor het gebruik als een ultiem wapen. De film begint als een matige aflevering van X-Files, maar zakt steeds dieper tot het moment dat 10 minuten voor het einde de daadwerkelijke aliens in beeld worden gebracht. Hierbij valt het op dat vijftig jaar ontwikkeling niet bij iedereen is doorgedrongen.
    pi_28073444
    Is het nu eigenlijk zo dat je binnen de B-movies zoiets hebt als "beste in zijn soort"; met andere woorden dat het maken van B-movies een kunst op zich is?

Dat idee krijg ik namelijk als ik die reviews lees

Iemand noemde al David Carradine, da's er idd ook zo een die nooit een écht geloofwaardige rol neerzet maar tóch erg goed acteert en 'goed' is in B-films op een wazige manier..

Ik vind het trouwens altijd het mooiste als de film wél probeert goed te zijn maar er elke keer maar toch in ijver dusdanig naast zit dat je niet anders dan medelijden kan hebben met de maker en elke keer weer in de lach schiet

[ Bericht 14% gewijzigd door Off-ShoRe op 19-06-2005 22:08:59 ]
    Ik doe hier niet aan mee.
      zondag 19 juni 2005 @ 22:41:45 #192
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28075123
    INVISIBLE INVADERS

Hele leuke b-film die de grote invloed was voor NIGHT OF THE LIVING DEAD, er komen nl een heleboel elementen in voor die ook in die classic zitten alleen zit er in deze film een buitenaardse macht achter het feit dat de lijken weer een blokje om gaan

Een heerlijke film

zondag 19 juni 2005 @ 23:37:42 #193
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28076950
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef Off-ShoRe het volgende:
    Is het nu eigenlijk zo dat je binnen de B-movies zoiets hebt als "beste in zijn soort"; met andere woorden dat het maken van B-movies een kunst op zich is?

Dat idee krijg ik namelijk als ik die reviews lees
    Dat is en blijft een kwestie van smaak natuurlijk, 90 % van de b-films is juist een gebrek aan kunst wat ze voor een select groepje kijkers juist zo geestig maakt

zaterdag 25 juni 2005 @ 14:16:40 #194
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28221771
    SPACE SLUTS FROM VENUS

HaaaahHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!

dinsdag 28 juni 2005 @ 21:50:41 #195
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_28317713
    LINNEA QUIGLEY'S HORROR WORKOUT

Partytape met scream queen Linnea Quigley (oa ROTLD) die een fitness instructie geeft nadat ze lekker heeft staan douchen..

Als ze lekker op temperatuur is gekomen gaat ze verder met instrueren in het zwembad waar het binnen de kortste keren wemelt van de zombies die meedoen met de gymklas

Later weer binnenshuis heeft Linnea een aantal vriendinnen over de vloer die blijkbaar in hun nachthempjes over straat zijn geweest en ook hier krijgen we een ware orgie aan fitness te zien als plotseling de lichten uitgaan en de dames één voor één op onderzoek uit gaan

Genius

pi_28332200
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef kinky_queen het volgende:
    SPACE SLUTS FROM VENUS

HaaaahHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!

[afbeelding]
    Ik heb me er ook maar 'ns aan gewaagd. Jeetje zeg...
    pi_28365077
    Gaaf man!! Waar halen jullie in godesnaam al die films vandaan?
      zondag 24 juli 2005 @ 22:43:33 #198
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_29097972
    HELLHOLE

Ben het helemaal met de reviewer eens, alleen is dit géén w.i.p. flick want het is een gekkenhuis, maar dat maakt niet zoveel verschil

zondag 24 juli 2005 @ 22:49:29 #199
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_29098178
    Ah, dit topic is weer alive! ALIVE!
      zondag 24 juli 2005 @ 22:50:12 #200
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_29098198
    Aargh..
      zondag 24 juli 2005 @ 22:51:19 #201
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_29098237
    <zucht>

Dubbel..
      zondag 24 juli 2005 @ 22:53:13 #202
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_29098300
    quote:
    Op zondag 24 juli 2005 22:49 schreef Durbin het volgende:
    Ah, dit topic is weer alive! ALIVE!
    tjsah, ik d8 ik laat het eens aan een ander over maar jullie hebben blijkbaar geen verstand van films

zaterdag 30 juli 2005 @ 21:25:04 #203
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_29276327
    ATOMIK CIRCUS - LE RETOUR DE JAMES BATAILLE

ATOMIK CIRCUS

Dit is het soort film wat Sai mij zou aanraden

Een Frans dingetje over een afgelegen dorpje wat eerst lastiggevallen wordt door Vanessa Paradis en haar lelijke gezang en later door buitenaardse aliens die gezichten zuigen

...

letterlijk

Een maf filmpje wat overduidelijk op de camp/cult markt gericht is en mij enigzins een btje deed denken aan UNDEAD en JIGUREUL JIKYEORA!

Uitsluitend voor avontuurlijke filmkijkers

zaterdag 30 juli 2005 @ 22:43:30 #204
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_29278864
    Laatst Space Zombie Bingo gezien.

Leuk parodie op plan 9 form outerspace, neemt zich zelf geen moment series en had compleet geen budget. Vermakelijk op zijn minst.
      zondag 31 juli 2005 @ 01:33:25 #205
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_29283822
    SATANICO PANDEMONIUM

Dit is ook weer zo'n heerlijk stukkie trash en Salma Hayek heeft haar naam te danken aan deze film voor haar rol in FROM DUSK TILL DAWN

Vrijwel plotloze nunsploitation met een non die zich een btje makkelijk laat paaien door Satan en vrij grafische moorden pleegt

Noem mij een rare lul maar door onderstaande pics vind ik dit al een geweldige film

zondag 31 juli 2005 @ 14:37:51 #206
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_29293045
    THE BITCH IS BACK

10 e X of zo...

Een kerel wordt in zijn appartement achterna gezeten door een bloeddorstige opblaaspop die beroemde qoute's uit (horror)films opdreunt

Absoluut Nederlands beste film!

10/10

pi_29405204
    LA SORELLA DI SATANA

THE SHE BEAST

Policeman: "The night patrol found him in the chapel. It's the innkeeper."
    Police Chief: "Is he able to talk?"
    Policeman: "No he already dead."
    Police Chief: "Then he's obstructing justice."

Grappige rommel die me deed denken aan Corman's THE UNDEAD en H.G Lewis's SOMETHING WEIRD

Fans weten wat ik bedoel, een ander interesseert zich hiervoor geen ene hol

pi_29429715
    CASA PRIVATA PER LE SS

SS WOMEN/PRIVATE HOUSE OF THE SS

Een erg tamme nazisploitation met vreselijk veel bloot en een plot wat direct gekopieerd is van SALON KITTY

Leuk voor de heb

*zucht

pi_29491014
    I MARRIED A MONSTER FROM OUTER SPACE

Marge: "That doesn't look like me at all."
    Dr. Wayne: "If you were turned inside out that's the way you'd look."

Hulde aan diegene die de titel uitgekozen heeft, wat een heerlijke b-filmtitel

Zoals de titel aangeeft en dan nog wat. De film lijkt wel deels een parodie op films uit het jaar daarvoor ('57) en deels een genrefilm die zo populair waren in de late jaren '50

Heel leuk b vermaak

pi_29523823
    ALICE IN ACIDLAND

Geweldig!

Een zwart/wit filmpje van nog geen uur die anti drugs is en daardoor juist een dopemovie wordt! Alice is een jonge vrouw die samen met wat leeftijdsgenoten een acidfeestje heeft wat ontaard in vrijende stelletjes die onder zeer relaxte muziek de film volmaken

Doodsaai? Neuh, zelfs nog niet als er geen dialoog in de hele film voorkomt want alles wat we zien wordt uitgelegd door een narrator!

Een trashclassic

dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:24 #211
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_29524680
    Nog maar 2 uur en dan kan ik hem ook zien. Heb weer eens zin om een baggerfilm te zien.
    pi_29525594
    Dat heb ik nooit!

Ik wordt altijd gedwongen door dat grote pratende brein op sterk water in die glazen pot
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:54:05 #213
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_29527347
    Maar jij bent dan ook een 'one-of-a-kind'.
    pi_29639506
    DRACULA HAS RISEN FROM THE GRAVE TO STEAL YOUR DRUGS

Zoals de titel al aangeeft, een aantal jongelui zitten op hun gemak een aantal joints weg te werken op een begraafplaats als plots een van de graven opengaat en de beroemde graaf tevoorschijn komt om onder het genot van reggea en disco muziek ochtendgymnastiek ten uitvoer te brengen

Dit moet het dichts bij genialiteit komen wat ooit op celluloid geflikkerd is

pi_29643878
    NEON MANIACS

Geweldig stuk troep, ik heb er geen andere woorden voor, plotholes zo groot als circustenten en (Gorro take note:) een heerlijk '80 s sfeertje, met wijven die allemaal op Madonna lijken of dat althans proberen

Als je al van een plot mag spreken, het gaat over een aantal neon maniacs ( ) die onder de golden gate bridge euh, wonen? ( ) en plotseling iedereen gaan aanvallen... maar vooral achter dat knappe grietje aanzitten en haar nieuwbakken nerderige bf

Waar komen die neon maniacs vandaan? Waarom vallen ze iedereen aan? Waarom kunnen ze niet tegen water?

Vragen, vragen, vragen het leven is zwaar

Hoppa in de wishlist

pi_29872079
    EXCESSIVE TORTURE IN A FEMALE PRISON CAMP

GREAT ESCAPE FROM WOMANS PRISON

Een ietwat vreemde eend in de bijt in de W.I.P films, deze Japanse die niet zo leuk is als die andere Japanse wipflick NU JI ZHONG YING en lang niet zo exploitatief en daar gaat het juist om in dit soort films, veel bloot en eh, bloot

Dat mis ik in deze maar toch aardig tijdverdrijf

pi_29901261
    BUG

Een hele leuke ecology horror met 'bugs' die zomaar alles en iedereen in de fik steken!!

Ja ja beste mensen met deze knuffels valt niet te spotten!!

Dvdcollectiemateriaal

pi_30179987
    Onder het motto:

het volgende filmpje

Click
    pi_30181818
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
    Onder het motto:

[afbeelding]

het volgende filmpje

Click
    Hip he. Maar da's toch geen bagger? Gewoon een leuk Aphex Twin clipje door Chris Cunningham.
    pi_30182040
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Hip he. Maar da's toch geen bagger? Gewoon een leuk Aphex Twin clipje door Chris Cunningham.
    Zoals een vriend van me zou zeggen; dat is freaky shit.
    pi_30183272
    DIE NACHT DER LEBENDE LOSER

A romantic comedy. With zombies.

Mischien wel net zo leuk als SHAUN OF THE DEAD deze romantische comedy met zombies dus van onze oosterburen

7 ½

pi_30194354
    Hotel (2001
    van Mike Figgis...dezelfde regisseur als van Leaving Las Vegas...
    De meest vage film die ik in tijden gezien heb...Wel erg vermakelijk...
      zaterdag 3 september 2005 @ 23:30:40 #223
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_30244853
    Cornman: American Vegetable Hero (2001)

Door een ongeluk met giftig afval in een maïsveld, verandert een jongen in de superheld Cornman. Samen met zijn sidekick Butter Man vechten ze tegen Dr. Hoe en zijn snode plannen. Een film in de stijl van Troma, wat garant staat voor onzinnige scenes en opmerkingen, regelmatig gore en stijlvol bloot. Ondanks deze elementen kon de film mij toch niet echt bekoren, afgezien van een paar scenes die nog wel redelijk waren. Dit was veruit het beste gedeelte van de hele film.
      maandag 5 september 2005 @ 22:38:35 #224
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_30303161
    The Dead Pit (1989)

Een jonge vrouw lijdt aan permantent geheugenverlies en komt door omstandigheden in een psychiaterische instelling terecht. Daar krijgt ze visioenen van een chirurg die nogal curieuze operatie-technieken op de hersenen uitvoert. De chirurg blijkt jaren geleden te zijn doodgeschoten en komt na een aardbeving weer tot leven om zijn werk in een verlaten kelder op te pakken. Eentonig stukje film dat nogal traag op gang komt en eigenlijk nergens écht interessant wordt. Er is nog een poging tot shockeren, maar dat is maar van korte duur. Een tegenvaller.
    pi_30304252
    BLACK DEVIL DOLL FROM HELL

Where to begin...

Een vrouw koopt een pop waarvan de verkoopster zegt dattie al meerdere malen verkocht is en dattie steeds weer de volgende dag in de winkel ligt, hij zou steeds uit zichzelf terugkomen

De vrouw neemt de pop mee naar huis en gaat douchen. Dan komt de pop tot leven een volgens macumba raakt de dame onder de douche zeer opgewonden voor het eerst in haar leven (ze is namelijk christelijk en die doen niet aan dat soort flauwekul) en fantaseert dat zij door de pop genomen wordt

Wanneer zij zo opgewonden raakt dat ze de pop meesleurt naar bed gaan de 2 vreselijk tekeer en hij (de pop) kraamt dingen uit als 'let me fuck you bitch" "i want to hear you beg for it" en "you stinking whore". Dit is natuurlijk vreselijk opwindend en de dame in kwestie gehoorzaamt volmondig met FUCK ME!! en al die andere shit.

Voldaan vallen ze beide in slaap en surprise surprise, s'ochtends is de pop weg en ligt natuurlijk in de winkel

Eenmaal de smaak te pakken gaat de sloerie met meerdere kerels het nest in maar ze bakken er geen van alle wat van, tenminste, geen een doet het zo lekker als de behekste pop en ze gaat m ophalen uit de winkel maar krijgt de verassing van haar leven...

Idioot cheap, constant overbelicht, vreselijk geacteerd (denk VIOLENT SHIT maar dan slechter)

Ik heb met m'n onderkaak op m'n knieeen deze film in één ruk uitgekeken!

GEWELDIG!!

pi_30404266
    Return of the Swamp Thing (1989)

Na het origineel "Swamp Thing" is Dr. Evil Crane terug om nieuwe mutanten te vormen van mensen. Tevens is hij op zoek naar de formule voor het eeuwige leven, waarvoor hij zijn nichtje Abby (Heather Locklear) nodig heeft. Swamp Thing probeert dit kwaad te voorkomen en raakt daarbij verliefd op Abby. Gelukkig is dit vervolg amusanter dan het origineel, maar zoveel scheelt dat nou ook weer niet. Het aantal mutanten in en rond het huis zou perspectief moeten bieden, maar er komen feitelijk maar 2 in actie. Eén van die twee komt aan het einde in actie, wat een kleine ommezwaai zou kunnen opleveren, maar dat is na 30 seconden ook alweer over. Nee, het leukste was eigenlijk wel het intro; Creedence Clearwater Revival's Born on the Bayou gecombineerd met beelden van de comic.
      dinsdag 13 september 2005 @ 23:53:58 #227
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_30558923
    Decadent Evil (2005, USA)

Een moeder-vampier en haar twee dochters proberen samen een totaal van 10.000 slachtoffers te halen, waarna hun iets geweldigs staat te wachten. Als huisdier houden ze een soort ghoulie in een kooitje in hun huis. Uiteraard worden ze opgejaagd door een vampierenjager; in dit geval een dwerg die wraak komt nemen op zijn vader. Het verhaal slaat nergens op en de film is wel erg low-budget, maar eigenlijk was ie nog niet eens zo vervelend om naar te kijken, en zeker niet in de laatste plaats om de beide dochters. Het einde past wel redelijk bij de rest van de film, namelijk tamelijk uit de lucht gegrepen.
    pi_30609247
    Black Devil Doll from Hell en DRACULA HAS RISEN FROM THE GRAVE TO STEAL YOUR DRUGS klinken beide echt briljant! ik ga binnenkort maar weer eens wat baggerfilms downloaden denk ik

kent iemand trouwens The Ticking Man?
    http://www.imdb.com/title/tt0365844/combined
    een man wordt wakker met een bom in zijn buik ik ben in dubio of ik 'm zal downloaden of niet.
    pi_30616564
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef kinky_queen het volgende:
    BLACK DEVIL DOLL FROM HELL

[afbeelding]

Where to begin...

Een vrouw koopt een pop waarvan de verkoopster zegt dattie al meerdere malen verkocht is en dattie steeds weer de volgende dag in de winkel ligt, hij zou steeds uit zichzelf terugkomen

De vrouw neemt de pop mee naar huis en gaat douchen. Dan komt de pop tot leven een volgens macumba raakt de dame onder de douche zeer opgewonden voor het eerst in haar leven (ze is namelijk christelijk en die doen niet aan dat soort flauwekul) en fantaseert dat zij door de pop genomen wordt

Wanneer zij zo opgewonden raakt dat ze de pop meesleurt naar bed gaan de 2 vreselijk tekeer en hij (de pop) kraamt dingen uit als 'let me fuck you bitch" "i want to hear you beg for it" en "you stinking whore". Dit is natuurlijk vreselijk opwindend en de dame in kwestie gehoorzaamt volmondig met FUCK ME!! en al die andere shit.

Voldaan vallen ze beide in slaap en surprise surprise, s'ochtends is de pop weg en ligt natuurlijk in de winkel

Eenmaal de smaak te pakken gaat de sloerie met meerdere kerels het nest in maar ze bakken er geen van alle wat van, tenminste, geen een doet het zo lekker als de behekste pop en ze gaat m ophalen uit de winkel maar krijgt de verassing van haar leven...

Idioot cheap, constant overbelicht, vreselijk geacteerd (denk VIOLENT SHIT maar dan slechter)

Ik heb met m'n onderkaak op m'n knieeen deze film in één ruk uitgekeken!

GEWELDIG!!

[afbeelding]

[afbeelding]
    Hahahah
    pi_30679688
    Evil Toons (USA, 1992)

Vier jongedames worden aangenomen om een vrijstaand huis schoon te maken. Er gaan echter geruchten rond dat er vreemde dingen gebeuren rond het huis en er regelmatig mensen verdwijnen. ´s Avonds bezorgt een vreemdeling (Carradine) een boek met daarin een spreuk dat een geanimeerd monster doet verschijnen. Deze film heeft erg veel leuke ingrediënten; ondermaats acteren, vrouwelijk bloot, aardige one-liners, cheesy geluidseffecten, een geanimeerd monster (!), een pratende Book of the Dead (!!) en David Carradine. Ook komisch is de scene dat Dick Miller naar zijn eigen Bucket of Blood uit 1959 zit te kijken.

Ik kan maar één ding zeggen, nagenoeg briljant.
    pi_31085252
    KIBAKICHI

Kibakichi is de naam van een 'lone swordsman' a la Yojimbo maar is een weerwolf, die het constant moet opnemen tegen allerlei monsters en dat is niet zo vreemd want dit is een mix van sword and sandals/horror/fantasy en een geslaagde.

Wat meteen opvalt is dat de gevechten goed gechoreografeerd zijn met als gevolg dat ze overtuigend overkomen, althans de zwaardgevechten.

Niet te verwarren met een film uit 1997 die dezelfde titel heeft

zondag 2 oktober 2005 @ 20:56:24 #232
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_31125062
    SEIJU GAKUEN

SCHOOL OF THE HOLY BEAST/CONVENT OF THE SACRED BEAST

GEWELDIG

Deze Japanse nunsploitation is waarschijnlijk de beste die ik heb gezien, ik zag hem al een paar jaartjes terug, toen zonder subs en nu dus met.

Alles zit erin wat we van nunsploitation kunnen verw88:

Deze moet ik zo snel mogelijk in de kast hebben, maakt niet uit hoe.

zondag 2 oktober 2005 @ 21:20:30 #233
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31125951
    Shojo no harawata (guts of a virgin)

Lijkt op een bijna non-stop softporno met jonge Japanners. Een paar fotografen en een paar modellen waarvan er 1 nog maagd is hebben een fotosessie in de buitenlucht. Als er niet gefotografeerd wordt, sexen ze in de open lucht en besluiten ze naar een huisje te gaan als het donker wordt.
    Er vallen toevallig wat lijken op de motorkap als zij er naar toe rijden, maar dat maakt blijkbaar niets uit. Gaanderweg ontstaan er een soort van ruzietjes, waarbij de vrouwen naakt naar buiten lopen om te mijmeren ofzoiets. Op een gegeven moment komt er een Japanner vanuit het bos onder de modder vandaan. Dat is een boze geest die elke vrouw eerst een beurt geeft en hen dan vermoord. De mannen worden gewoon netjes geslacht. De maagd overleeft het en raakt zwanger van dit zgn monster en blijkt dus een duivelskind te dragen ofzoiets. We zullen het nooit weten want op het moment dat zij met een bolle buik op de rotsen staat, vliegt de omgeving in de fik.

Crap de la crap, volgens mij met een extreem laag budget uitgevoerd. Het hele verhaal in beeld

Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
      zondag 2 oktober 2005 @ 21:28:55 #234
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31126247
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
    Onder het motto:

[afbeelding]

het volgende filmpje

Click
    Die heb ik gezien bij pluk de nacht, een geniaal stukje film
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_31470202
    DVÆRGEN

THE SINFUL DWARF

You are a human bitch!

Dwarfsploitation en één van de beste naast THE TERROR OF TINYTOWN over een idiote dwerg en z'n nog idiotere moeder die dames ontvoeren ze drogeren en vastbinden om ze te kunnen hoereren.

Veel full frontals, rape, dwarfrape, kettingen, drugs, torture enz enz

Nogal downbeat en sleazy eurotrash met een heuse status.

Enige uncut versie is een Nederlands vhssie van VML

[ Bericht 8% gewijzigd door kinky_queen op 15-10-2005 20:49:56 ]
    pi_31525700
    Waar haal je in godsnaam die troep vandaan? Koop je dat allemaal? Ik heb in mijn collectie ook heel veel obscure shit, maar kies die erg zorgvuldig uit omdat er zo veel rommel is die mijn geld niet waard is. Ik wil films eerst zien voor ik ze koop. En omdat er nou eenmaal maar weinig van die echte B-films op TV zijn, koop ik dus maar zelden een toevoeging voor mijn collectie. Maar bij jullie lijkt het wel non-stop
    -Mark Steyn
    pi_31532623
    quote:
    Hé? Is dat niet Jack Black op de 2e foto?
    pi_31533002
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 06:12 schreef StefanP het volgende:
    Waar haal je in godsnaam die troep vandaan? Koop je dat allemaal? Ik heb in mijn collectie ook heel veel obscure shit, maar kies die erg zorgvuldig uit omdat er zo veel rommel is die mijn geld niet waard is. Ik wil films eerst zien voor ik ze koop. En omdat er nou eenmaal maar weinig van die echte B-films op TV zijn, koop ik dus maar zelden een toevoeging voor mijn collectie. Maar bij jullie lijkt het wel non-stop
    KQ koopt volgens mij alleen maar B-films Topic staat bijn helemaal vol met alleen zijn posts
    pi_31543749
    IL FIUME DEL GRANDE CAIMANO

THE BIG ALLIGATOR RIVER/THE GREAT ALLIGATOR/ALLIGATORS

Leuke Italiaanse JAWS rip die natuurlijk een stuk beter is dan die film en een overheelijk uitziende Barbara Bach, een hoge bodycount en heelijk wisselvallige effecten.

Fans zullen TENTACOLI ook leuk vinden, ook een Italiaanse JAWS rip maar dan met een octopus.

Craptastic

pi_31564065
    IKA RESURAA

THE CALAMARI WRESTLER

Nou dit is écht iets wat alleen voor b-filmfans geschikt is.

pi_31589520
    THE SNOW CREATURE

Heerlijk pretentieloze crap met een idioot uitziend monster wat mij een btje deed denken aan het monster uit THE THING (FROM ANOTHER WORLD)

pi_31590700
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef kinky_queen het volgende:
    IKA RESURAA

THE CALAMARI WRESTLER

Nou dit is écht iets wat alleen voor b-filmfans geschikt is.

[afbeelding]

[afbeelding]
    die moet ik zien! waar heb je die vandaan?

heeft iemand trouwens Raging Sharks al gezien? Ik heb helaas alleen een DivX maar bij making of op de dvd zeggen ze het volgende:
    quote:
    "I think the audience will respond to the story because we're not just giving them sharks and/or aliens, but we're actually bringing together what has previously been two different and distinct genres."
    pi_31591414
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef kinky_queen het volgende:
    THE BITCH IS BACK

10 e X of zo...

Een kerel wordt in zijn appartement achterna gezeten door een bloeddorstige opblaaspop die beroemde qoute's uit (horror)films opdreunt

Absoluut Nederlands beste film!

10/10

[afbeelding]
    Die heb ik gezien. Vond em echt vet.

Afgelopen week alleen maar crappy films gekeken.

Tomb Raider 2, Bad Boys 2 en 2 Fast 2 Furious alle drie
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_31710913
    BIG BOOBS BUSTER

Een grietje wat afgewezen word door een jochie omdat haar apparaten te klein zijn (terecht) neemt wraak op jongedames die wat groter uitgevallen zijn, door de blousjes open te scheuren en de tieten te besprayen met een koude vloeistof waardoor zij 'tietafdrukken' kan maken.

Als je begrijpt waarom ben je de aangewezen persoon om dit dingetje te bekijken

Jammer dat het filmpje zo kort is, dit soort films mogen van mij een dag duren

pi_32047389
    EL HOMBRE Y EL MONSTRUO

THE MAN AND THE MONSTER

In Mexico een horrorclassic in de rest van de wereld

niet

Best geestige film over een pianist die zijn ziel verkoopt aan dinges, maar als hij pianomuziek hoort in een weerwolf (lijkt meer op een weervarken, maar ook wel een btje op Groucho) verandert of zoiets

Leuk.

maandag 7 november 2005 @ 19:56:02 #246
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32066365
    Terrorvision (1986, USA)

Een monster wordt verbannen uit de ruimte, maar komt toevallig in de satellietschotel van de familie Putterman terecht. Door middel van de tv weet het monster door te dringen tot de huiskamer en verschillende familieleden om te toveren tot een hoopje prut om later hun lichaam weer aan te nemen. Een uitstekend vermakelijke film! Een groot monster, marsmannetjes, een excentrieke familie en vooral veel ongein.

"No, please don't die!"
    pi_32067583
    Weh heh, die is idd vreselijk

maandag 7 november 2005 @ 22:15:41 #248
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32070949
    Frankenhooker (1990, USA)

Jeffrey is een hobby-chirurg wiens vriendin in stukjes is gemaaid door een maaimachine-incident. Hij probeert haar weer tot leven te brengen, maar daarvoor heeft hij vervangende lichaamsdelen nodig, welke hij zoekt bij een aantal prostituees. Wanneer Elizabeth weer tot leven is gebracht, blijkt zij echter de mentaliteit van een prostituee te hebben. Niet zo leuk als Terrorvision eerder deze avond, maar nog steeds goed vermaak. De hotelscenes met de prostituees en het einde zijn hilarisch. Het enige minpunt is het erbarmelijk slechte acteren van Elizabeth/Frankenhooker zelf. Het is niet dat ik Oscar-prestaties verwacht, maar dit kon absoluut beter.
    pi_32096796
    PTERODACTYL

Lekkere cheesy monsterflick met een niet eens zo onaardige Coolio als legercommandant.

Als je door de crappy cgi heen kan kijken zal je waarschijnlijk smullen van alle idioterie.

Het lijkt wel of er een aantal verwijzingen naar die andere monsterfilm Q in zitten, maar dat kan natuurlijk onbedoeld zijn geweest

pi_32098744
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef kinky_queen het volgende:
    PTERODACTYL

Lekkere cheesy monsterflick met een niet eens zo onaardige Coolio als legercommandant.

Als je door de crappy cgi heen kan kijken zal je waarschijnlijk smullen van alle idioterie.

Het lijkt wel of er een aantal verwijzingen naar die andere monsterfilm Q in zitten, maar dat kan natuurlijk onbedoeld zijn geweest

[afbeelding]

[afbeelding]
    haha die heb ik ook, heb 'm nog niet gekeken maar vooral Coolio lijkt me erg goed

waar heb jij die calamari wrestler eigenlijk vandaan? die wil ik echt heel graag zien.
      woensdag 9 november 2005 @ 09:33:07 #251
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32109295
    The Cars That Ate Paris (1974, Australia)

De inwoners van een klein dorpje in Australië veroorzaken auto-ongelukken rondom het dorp, waarna de autowrakken binnen worden gehaald en waardevolle zaken van/uit die auto's worden gehaald. Arthur reist samen met zijn broer George langs Paris, raakt van de weg waarbij George verongelukt. Hierdoor krijgt Arthur angst voor het autorijden, waardoor hij genoodzaakt is zichzelf te mengen tussen de inwoners van het dorp.

Allereerst moet ik bekennen dat ik meer een Death Race 2000-achtige film had verwacht en tevens dat het de stad Parijs zou betreffen. In dat opzicht viel de film dus tegen en was saaier als verwacht. Maar de film is dermate 'vreemd' dat ik me wel voor kan stellen dat het een bepaalde cult-status heeft verworven. De inwoners van het dorp zijn stuk voor stuk gestoord en leven volgens compleet andere normen. Leuk om een keer gezien te hebben, maar een echte aanrader kan ik het niet noemen.
    pi_32109556
    HAHAHAHA, dit soort films zou ik dus uberhaupt al niet huuuuren! Er zijn bijzonder weinig films die ik niet heb afgezien. Volgens mij slechts 2: Message in a Bottle (SLOOOOM) en het 14e Kippetje (pfffff.. ook al niet boeiend)

Maar daar zit bij lange na niet mijn slechtste film tussen. Braindead vond ik ronduit HILARISCH! (is dus ook niet slecht) zeker als je bedenkt dat de regisseur later eventjes de trilogie van LOTR heeft gemaakt (Peter Jackson dus)

Maar VERREWEG de meest slechte film OOOOIT gezien is Dog Soldiers!

WTF were they thinking?
    SPOILER
    Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
      woensdag 9 november 2005 @ 10:02:59 #253
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32109860
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
    Dat was één van de eerste films die ik samen met mijn huidige vriendin heb gezien.
      woensdag 9 november 2005 @ 11:03:12 #254
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_32111346
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
    HAHAHAHA, dit soort films zou ik dus uberhaupt al niet huuuuren! Er zijn bijzonder weinig films die ik niet heb afgezien. Volgens mij slechts 2: Message in a Bottle (SLOOOOM) en het 14e Kippetje (pfffff.. ook al niet boeiend)

Maar daar zit bij lange na niet mijn slechtste film tussen. Braindead vond ik ronduit HILARISCH! (is dus ook niet slecht) zeker als je bedenkt dat de regisseur later eventjes de trilogie van LOTR heeft gemaakt (Peter Jackson dus)

[afbeelding]

WTF were they thinking?
    SPOILER
    pffff kom op zeg Dog Soldiers ruled !!! al is het alleen al omdat ze een soldaat bruce campbell hebben genoemd
    pi_32111640
    Oh god, ik bedacht me net:

House of the dead!

Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.

Maar wat blijkt... het eiland wordt bewoond door zombies!

Waar ik vooral compleet dubbel van lag was de snelle scenes tussendoor waar je beelden uit het computerspel house of the dead ziet, onvervalste slechte graphics met groen bloed en een hoop in het rondgeschiet, en dat dan voor een seconde of 3

Meesterlijke film.

En is het trouwens vanzelfsprekend dat vrouwen naakt zwemmen wanneer er niemand in de buurt is?

Dus ben je in voor een vette vechtscene tegen een leger van zombies, onbewoonde eilanden waar geheime raves worden georganiseerd, een politiesquad dat daar gaat controleren, en afgehakte lichaamsdelen, dan is deze film voor jou.

Hij is nog vrij recentelijk ook dus naar mijn weten makkelijk aan te komen, wij hebben hem ooit ergens gehuurd geloof ik, gewoon bij de videotheek,
      woensdag 9 november 2005 @ 11:29:03 #256
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_32112133
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:

House of the dead!

Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.

Waar ik vooral compleet dubbel van lag was de snelle scenes tussendoor waar je beelden uit het computerspel house of the dead ziet, onvervalste slechte graphics met groen bloed en een hoop in het rondgeschiet, en dat dan voor een seconde of 3

Meesterlijke film.

En is het trouwens vanzelfsprekend dat vrouwen naakt zwemmen wanneer er niemand in de buurt is?

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus ben je in voor een vette vechtscene tegen een leger van zombies, onbewoonde eilanden waar geheime raves worden georganiseerd, een politiesquad dat daar gaat controleren, en afgehakte lichaamsdelen, dan is deze film voor jou.

Hij is nog vrij recentelijk ook dus naar mijn weten makkelijk aan te komen, wij hebben hem ooit ergens gehuurd geloof ik, gewoon bij de videotheek,
    Haha de film waar Uwe Boll door bekend is geworden ik heb deze film zelfs in de bioscoop gezien (Horrornacht in Amsterdam) en vond hem zo bagger dat ie gewoon weer goed werd . dat kan ik niet zeggen van Alone in the Dark van genie Uwe Boll...
      woensdag 9 november 2005 @ 20:26:18 #257
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32127289
    Neon Maniacs (1986, USA)

(* ik had zelf een screencap, maar de ftp ligt plat, dus heb deze maar schaamteloos van KQ gepikt )

Een aantal mutanten vallen een groep jongeren aan, waarbij een meid weet te ontsnappen. De mutanten geven het niet zo gemakkelijk op en volgen haar tot in de metro en op het schoolfeest. Een film met een verhaal dat wel erg gemakkelijk in elkaar zit, met een nóg gemakkelijker einde. Het meest interessant zijn eigenlijk de verschillende soorten mutanten.Zo hebben we onder andere een samurai, een chirurg, een indiaan en een oermens. Maar helaas is hun screentime net iets te beperkt om de film interessant te houden.
      vrijdag 11 november 2005 @ 00:01:33 #258
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32165712
    Pterodactyl (2005, USA)

Een aantal studenten gaan samen met hun leraar op excursie naar een vulkaan. Deze vulkaan biedt echter onderdak aan een groep pterodactylia (?) die op alles jaagt wat los rondloopt. Gelukkig is in diezelfde omgeving een Covert Ops-team in de buurt, onder leiding van onze eigen Coolio. De CGI is soms wel erg knullig, de dialogen nog slechter en Coolio is wel de meest misplaatste persoon om de leider van een Covert Ops-team te spelen. Maar samen met exploderende dinosaurussen maakt dit eigenlijk best een leuke film om naar te kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Durbin op 11-11-2005 16:56:04 ]
      vrijdag 11 november 2005 @ 00:23:15 #259
    106776 Nickthedick
    Non-smokers die every day
    pi_32166385
    Naked Lunch (Canada, Engeland, Japan 1991).
    http://www.imdb.com/title/tt0102511/

Niet echt een baggerfilm als in 'slecht maar vermakelijk' maar eerder 'vreemd'. Het verhaal gaat over ongediertebestrijder - die eigenlijk schrijver is - die op een gegeven moment verslaafd raakt aan z'n eigen pesticiden en in een grotendeels normale wereld terechtkomt met een aantal bizarre aspecten. Zo zijn er typemachines die in pratende kevers veranderen en geil worden als je op ze typt; een zeer bizar spionage-plot; aliens (tenminste.. daar lijken ze op); en een einde dat niet onderdoet voor een David Lynch film.

Zeer bizar, had veel weg van Videodrome van dezelfde regisseur.

- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
    pi_32173920
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef Nickthedick het volgende:
    Naked Lunch (Canada, Engeland, Japan 1991).
    http://www.imdb.com/title/tt0102511/

Niet echt een baggerfilm als in 'slecht maar vermakelijk' maar eerder 'vreemd'. Het verhaal gaat over ongediertebestrijder - die eigenlijk schrijver is - die op een gegeven moment verslaafd raakt aan z'n eigen pesticiden en in een grotendeels normale wereld terechtkomt met een aantal bizarre aspecten. Zo zijn er typemachines die in pratende kevers veranderen en geil worden als je op ze typt; een zeer bizar spionage-plot; aliens (tenminste.. daar lijken ze op); en een einde dat niet onderdoet voor een David Lynch film.

Zeer bizar, had veel weg van Videodrome van dezelfde regisseur.

[afbeelding]
    die heb ik ook nog thuis liggen, schijnt wel een goede film te zijn
    pi_32174654
    DOLEMITE

I'm going to let 'em know that Dolemite is my name and fucking up motherfucker's is my game!!

2e X

De baggerfilm van de blaxploitationmovies.

Idiote oneliners, idem situaties en acteerprestaties en een microfoon die constant in beeld komt

Wilde hem nog ff zien voordat ik de sequel ging aansnijden

vrijdag 11 november 2005 @ 11:57:08 #262
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_32174706
    Final destination!!!!! boh...

En nog 1 waarvan ik de naam al kwijt ben..
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
    pi_32174902
    Immortal

het gaat over hele vage figuren en het is grotendeels computeranimatie, maar dan wel heel lelijk. en ik zag toen ik laatst een andere film ging kijken een voorfilmpje van Immortal dus, en ze hebben expres daar die neppe animaties uitgehaald, dus ja, dan lijkt de film heel goed

Het is een hele slechte film, de actrice erin is heel mooi en apart, maar het gaat over god die zegmaar egyptischachtig is en die gaat dan in het lichaam van iemand anders en die moet zich voortplanten, nou ja, het is echt een drama..

pi_32199830
    THE HUMAN TORNADO

DOLEMITE II:THE HUMAN TORNADO

He think he's bad and ain't got no class!
    I'm gon' rock this shotgun up his muthafuckin' ass!

More of the same, maar dan nog net ff wat dommer

pi_32467188
    SANTA'S SLAY

De kerstman is eigenlijk een demoon die een weddenschap heeft verloren van een engel en dus niet de kindertjes mag opeten, maar een kadootje moet brengen. Santa is nu aan het einde van de 100 jaar durende weddenschap en mag dus eindelijk weer mensen sl88

Heerlijk hoe de film vol zit met werkelijk VRE-SE-LIJK slechte oneliners dito special effects en pijnlijk onleuke situaties waardoor het allemaal weer erg genietbaar wordt.

Pluspunt is natuurlijk ook dat Fran Drescher (uit die serie The Nanny waar alleen die butler geestig is) al vrijwel meteen aan het begin van de film naar de eeuwige j8velden geholpen word

pi_32593714
    LES EXPERIENCES EROTIQUES DE FRANKENSTEIN

THE EROTIC RITES OF FRANKENSTEIN/THE CURSE OF FRANKENSTEIN/THE EROTIC ADVENTURES OF FRANKENSTEIN/LA MALDICION DE FRANKENSTEIN

Leuke Franco twist van het bekende verhaal. Veel bloot, torture en geschifte figuren. Je moet er van houden

pi_32593744
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef kinky_queen het volgende:
    SANTA'S SLAY
    die heb ik ook net gedownload, fantastisch ook dat Goldberg erin speelt
    pi_32613602
    NINJA: THE FINAL DUEL

Zo zo zo... Mensen die 700 meter in de lucht springen, mensen die vliegen op gigantische kartonnen waterspinnen, fully naked kung-fu chicks... Het kan niet op in deze alles kan en alles mag kung-fu cult classic. Het verhaal ontging me volledig en dat komt waarschijnlijk omdat deze film een opzet had van een uurtje of 8 geloof ik waarvan deze 85 minuten zijn overgebleven.

Grappig is om het jatwerk van Tarantino te herkennen

pi_32633581
    TERROR AT ORGY CASTLE

Terror indeed, het moet VRE-SE-LIJK zijn geweest voor het zooitje om in deze door SomethingWeird gereleasde sleaze gespeeld te moeten hebben

maandag 28 november 2005 @ 00:11:28 #270
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32633710
    House (1986, USA)

Roger Cobb, een Vietnam-veteraan, heeft het redelijk gemaakt als succesvol schrijver. Voor inspiratie gaat hij tijdelijk in het huis van zijn tante wonen, die net daarvoor zelfmoord heeft gepleegd. In het huis krijgt Roger flashbacks naar vroeger, alsmede verschijningen van vreemde monsters. Ik had regelmatig van deze film gehoord, maar hij stelde mij teleur. Het verhaal is absoluut niet interessant genoeg om anderhalf uur te boeien. Het enige pluspunt van de film is de übercoole geest van een Vietnamsoldaat aan het einde. De overige leuke scenes zijn in twee minuten samen te vatten.
    pi_32684779
    HELGA, LA LOUVE DE SPILBERG

HELGA, THE SHE WOLF OF SPILBERG/GIRL SLAVES/HELGA THE LEATHER MISTRESS

Niet echt een nazisploitation omdat er niet over nazi's gepraat word en dus zeker niet over Hitler, maar wel dezelfde idioterie als in de film waar dit een rip van is nl ILSA, SHE WOLF OF THE SS.

Deze heeft wel veel meer bloot en amper torture maar is echt ontzettend leuk om te zien mede door het vele bloot. Schijnt namelijk dat als je gevangen zit je het beste in je blote gat kan gaan rondlopen, dat bevalt de dames nl erg goed.

(en ons ook)

Een uitzonderlijk zeldzame film om te pakken te krijgen (na vanavond ook niet meer natuurlijk ) maar het is de moeite meer dan waard

[ Bericht 6% gewijzigd door kinky_queen op 29-11-2005 23:32:48 ]
    pi_32776054
    LA FILLE DE DRACULA

DAUGHTER OF DRACULA/EIN JUNGFRAU IM KRALLEN VON VAMPIREN

Sfeervolle Jess Franco film met leuke settings, leuke dames en gelukkig ook veel t&a met een voor Franco standaard redelijk ingewikkeld verhaal.

Een jonge vrouw komt erachter dat haar familie uit vampiren bestaat en besluit 'pa' op te zoeken in een (mooi) gotisch kasteel. Maar zij is niet de enige, een vampierjager komt ook nog ff om de hoek kijken.

Een van de beste Franco's die ik heb gezien en de beste hoofdrolspeler is eigenlijk het mooie kasteel

Owja, de dames zijn natuurlijk lesbisch

pi_32834830
    NUDE ON THE MOON

Beroemde nudiecutie van de koningin van de sleaze Doris 'DEADLY WEAPONS' Wishman

Een 2tal mannen gaan naar de maan waar zij een colonie topless dames ontdekken die elkaars haren borstelen, volleyballen en elkaar natspatten. Ook nemen zij graag een plons in de vele whirlpools die de maan rijk is

Hersenloze sleaze die absoluut geen kwaad in de zin heeft

pi_32851279
    CEMENTERIO DEL TERROR

THE MEXICAN EVIL DEAD/CEMETERY OF TERROR/ZOMBIE APOCALYPSE

Een vreemde mix van HALLOWEEN, EVIL DEAD en RETURN OF THE LIVING DEAD deze Mexicaanse splattermovie

Een groepje jongelui (waarom moet het altijd een groepje zijn?) ontdekt een boek in een vakantiehuisje en roept daarmee een bovennatuurlijke killer op die weer lekker zijn gang gaat.

Als dan ook plotseling lijken uit hun graven stappen, stappen idd want ze staan overduidelijk op een ladder, is er natuurlijk paniek in de tent.

Laat het nou zo zijn dat een stel kleuters (ECHTE kleuters!!) de moordenaar en de zombies van zich af weten te houden door crucifixen (!) te gebruiken en uiteindelijk het stoute boek in het vuur weten te gooien.

Bij vlagen lekker goor, slecht geacteerd, de killler lijkt op George 'ANTROPOPHAGUS' Eastman, de zombies zijn heerlijk, de graven hebben discoverlichting, grafstenen en mortuariumdeuren breken omdat zij van piepschuim zijn, eerst is het dag 2 seconden later is het nacht, waarna het op miraculeuze wijze plotseling weer dag is. De camera hijgt in de bosjes om veel op HALLOWEEN te lijken maar vreemd genoeg gebeurt dit geen enkele keer in HALLOWEEN, tieners van 13 zijn in Mexico al getrouwd enz enz

Bagger van de bovenste plank!

dinsdag 6 december 2005 @ 23:04:28 #275
    40664 Durbin
    Who knows..
    pi_32876829
    The Gingerdead Man (2005, USA)

Een moordenaar wordt veroordeeld en op de elektrische stoel gezet. Wanneer bloed van iemand in een pak meel valt (!), komt ie echter weer tot leven in de vorm van een Gingerbread Man. Uiteraard pakt ie zijn oude hobby weer op en vindt slachtoffers in de jongelui in de bakkerij. Ik had een slechte, doch vermakelijke b-film verwacht, maar dat viel tegen. Erg weinig kills (twee), vrijwel geen gore en een irritante hoofdrolspeler. Niet interessant, ook niet als cheesy b-film.
    pi_32880084
    CAGED HEAT!

Standaard W.I.P flick maar aangezien ik ze bijna allemaal leuk vind heb ik dus ook hier van genoten.

Een aantal leuke showerscenes, torture, escapes, lesbische gedoetjes...

Regisseur Demme zou later faam maken met THE SILENCE OF THE LAMBS

pi_32898746
    MCCULLOUGH'S MOUNTAIN

BLOOD BEAST OF MONSTER MOUNTAIN/LEGEND OF BLOOD MOUNTAIN/DEMON HUNTER

Na de review te hebben gelezen op imdb:

quote:
    This is, essentially, the same movie as "Legend Of Blood Mountain". A new producer bought the rights to this movie, added some new footage of the monster and some gore to please 1970s audiences, and re-released it 10 years after the fact.

It's a real shame that, because of this movie's history, it is almost impossible to find it in it's original form. "Demon Hunter" is a badly spliced mess, and this has added footage and a new monster.

Okay, "Legend Of Blood Mountain" is never going to rank on anyone's list of best movie, but still, it would be nice if the original were available more widely.

Denk ik dat ik deze versie heb gezien

Hoogst merkwaardig filmpje dit en dat blijkt natuurlijk wel als er zoveel mee geklooid is. De eerste helft is een mockumentary over het bestaan van de verschrikkelijke sneeuwman en daarna zitten we plotseling in een avonturenfilm. Zal wel, maar ik vond het allemaal wel geestig.

pi_33042416
    LA NOCHE DE LOS MIL GATOS

NIGHT OF A THOUSAND CATS/BLOOD FEAST

Vermakelijk b-filmpje over een rijke playboy die dames verleidt en naar z'n (mooie) kasteel brengt om ze daar aan z'n horde uitgehongerde katten te voeren.

De hoofden bewaart hij op sterk water

Tis allemaal zo onbeholpen en ongeloofwaardig dat het een quilty pleasure wordt

pi_33069050
    A PRISÃO

BARE BEHIND BARS

WIP flick vol bloot met enkele hardcore scenes. Alle cliché's zitten er weer in dus is de 9.0 dik verdiend. Meteen maar even bestellen

pi_33104899
    GAMERA DAIKAIJÛ KUCHU KESSEN

GAMERA- GUARDIAN OF THE UNIVERSE

Het is genieten geblazen als Tokyo weer eens met de grond gelijk word gemaakt, ditmaal door eeuwenoude monsters die alleen door Gamera (een reusachtige vliegende reuzenschildpad met straalaandrijving weh heh heh) verslagen kunnen worden als Godzilla even niet oplet.

Owja, de Eiffeltoren krijgt er ook nog ff flink van langs

Ongelovelijk dat er mensen zijn die hier niet naar kunnen kijken

pi_33792383
    Ik vond Return of the killer tomatoes zo flauw dat ie ook wel weer leuk was. En jawel met de grote George Clooney!

Mad scientist Professor Gangreen is cooking up the second coming of the Great Tomato Uprising, in which music converted tomatoes into human form to war against mankind. Pizza delivery man Chad Finletter must save the world and beautiful tomato-girl Tara.

weet trouwens niet of ie al eerder langs is gekomen in het topic
    Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
      zondag 8 januari 2006 @ 22:35:30 #282
    56685 kinky_queen
    B Movie Snob
    pi_33848810
    LA MOMIA AZTECA CONTRA EL ROBOT HUMANO

THE ROBOT VS. THE AZTEC MUMMY/AZTEC MUMMY VS THE HUMAN ROBOT

Klassieke b-film met de gebruikelijke idioterie en slechte dialogen

Een 'iemand' (het word nooit echt duidelijk of het een professor/mad scientist/koning of ontdekkingsreiziger is) heeft het op de wereldheerschappij gemunt of zoiets en gaat dat doen via de kr88 van een oude mummy of zo, die plotseling weer leeft.

Dus.

Dan zijn er nog meer mensen die wat doen (wat word nooit echt duidelijk) maar ze zijn het er niet mee eens en maken of vinden (word nooit echt duidelijk) een robot met een mensenhoofd erin, waarom weet ik niet, en die gaan vechten (waarom weten ze denk ik niet)

Verplichte kost voor b-film fans

dinsdag 24 januari 2006 @ 08:03:32 #283
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_34403665
    Nog meer mensen die naar de nacht van de wansmaak gaan?? (filmfestival rotterdam, 3 februari )
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:49:52 #284
    125126 Mr-Coffee
    pissing people off since 1980
    pi_34405103
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef kinky_queen het volgende:
    GAMERA DAIKAIJÛ KUCHU KESSEN

GAMERA- GUARDIAN OF THE UNIVERSE

Het is genieten geblazen als Tokyo weer eens met de grond gelijk word gemaakt, ditmaal door eeuwenoude monsters die alleen door Gamera (een reusachtige vliegende reuzenschildpad met straalaandrijving weh heh heh) verslagen kunnen worden als Godzilla even niet oplet.

Owja, de Eiffeltoren krijgt er ook nog ff flink van langs

Ongelovelijk dat er mensen zijn die hier niet naar kunnen kijken

[afbeelding]
    Die pulp is gewoon super entertaining, en nog loliger omdat de beesten soms zo nep in elkaar gezet zijn.

http://www.giantmonstermovies.com/

Hier kan je een hele hoop info krijgen over de zogenaamde creature features.

GODZILLA!!!!!
    Set Sail, For Fail.
    JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
    pi_34463915
    De eerste pr0n in het topic geloof ik?

GHOUL SEX SQUAD

Vreemde mix van porno/horror/kung-fu/science fiction en necrophilia. lekker dansen, neuken en toveren dat het een lieve lust is!

(een vrij onbegrijpelijke film eigenlijk maar dat maakt hem wel zo speciaal)

woensdag 25 januari 2006 @ 23:55:07 #286
    27619 victorinox
    Big, fuck-off shiny ones
    pi_34467224
    Salon Kitty
    20 vrouwen worden opgeleid tot nazihoeren om zo in een bordeel geheimen te ontfutselen van partijgenoten.

Teveel gelul, te weinig kut...

IMDb Vote History
    pi_34598245
    quote:
    Op maandag 11 oktober 2004 23:36 schreef kinky_queen het volgende:
    Jij weet vast wel waar je Q eerdaags kan halen he?

homepage

[afbeelding]

filmpje

[[url=http://img28.exs.cx/img28/9384/34697.jpg]afbeelding][/url]
    oooww die is cool ;-)
    pi_34598336
    Die is geloof ik van page 1...

Heb je de vorige threads ook doorgelezen?
    pi_34598379
    Gamera hahah cool - heb je de Godzilla's al gezien - redelijk massaal uit in NL (lees: te koop bij winkels als Free Record Shop voor een aangenaam prijsje) - met juweeltjes als "Son Of Godzilla"
    pi_34598399
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef kinky_queen het volgende:
    Die is geloof ik van page 1...

Heb je de vorige threads ook doorgelezen?
    nee nog niet - ben bezig ;-)
    pi_34598514
    Dit zijn ECHT films die zo slecht zijn dat ze leuk worden en niet die films die in dat andere topic genoemd worden zoals bv BRAINDEAD en THE BLOB

pi_34598527
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:

House of the dead!

Meesterlijke film.

[afbeelding]

[afbeelding]
    jup het leukste aan heel de film is ergens aan het begin dat iemand een opmerking maakt naar Jurgen Prochnow (hoe komt hij in deze film terecht???) "who's the U-boat captain?"

als je dit erg vind, probeer:
    Alone In The Dark -van dezelfde regisseur.
    pi_34599093
    Nog wat leuke films:

Jesus Christ Vampire Hunter
    Vampire Vs Zombies
    Blades (uit de Troma stal, Jaws, maar dan met een grasmaaier als haai en een golfbaan als zee)
    Blood Beach
    Piranha II
      maandag 30 januari 2006 @ 22:26:46 #294
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_34630642
    Hey KQ,
    je zult t vast wel weten, maar ik zag net dvdbeaver dat er een nieuwe versie van Plan 9 From Outer Space uit is
    dvdbeaver vergelijking
      maandag 30 januari 2006 @ 22:30:14 #295
    67640 SaintOfKillers
    pi_34630791
    Ah, het centrale Photobucket-topic.

Ik moet dringend eens terug wat bagger gaan kijken, het is veel te lang geleden.
      maandag 30 januari 2006 @ 22:33:55 #296
    67640 SaintOfKillers
    pi_34630971
    Ik heb wel een tijdje terug Eaten Alive gezien van Tobe Hooper.

Met

Mini-Englund.
    pi_34659816
    HELL Comes To Frogtown

http://www.imdb.com/title/tt0093171/
    pi_34696500
    BAD GIRLS FROM MARS

Plan 9 was a hoax...

Een b-film regisseur krijgt tijdens het maken van een sleazy T&A flick te maken met een aantal tegenslagen, er worden nl wat akteurs vermoord

Een van de b-tere films van Ed Wood leerling Fred Olen Ray
    quote:
    Forty-nine breasts. Seven dead bodies. Groin-bashing. Lesbo catfight. Throat-slitting. Wrestling babes. Exploding supporting actress. Heads roll. Hands roll. 937 inside jokes for B-movie fans. Gratuitous blow-up party doll. Gratuitous liquor-store holdup. Kung Fu. Bimbo Fu. Cellulite Fu. Drive-In Academy Award nominations for Jasae, as the actress who says "We need healthy young earth studs to repopulate our world--we need your love rocket"; Brinke Stevens as the wardrobe mistress, for stripping during the boring scenes, and for saying "I can't find the right person to kill to get into the movies"; and, of course, Edy Williams, for stripping off all her clothes nine times (including twice in the back of a moving convertible in the middle of Beverly Hills) and for saying "The smell of garbage turns me into a wild woman!"
    pi_34745244
    GRIZZLY

PAWS/KILLER GRIZZLY/CLAWS

Klassieke badmovie, en terecht. Simpele en met veel bravoure geschoten JAWS rip

Leuk, maar alleen voor de liefhebber

pi_34745971
    htt p://forum.fok.nl/topic/814634

slotje

[ Bericht 21% gewijzigd door kinky_queen op 05-02-2006 00:26:38 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')