abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 09:33:07 #251
40664 Durbin
Who knows..
pi_32109295
The Cars That Ate Paris (1974, Australia)

De inwoners van een klein dorpje in Australië veroorzaken auto-ongelukken rondom het dorp, waarna de autowrakken binnen worden gehaald en waardevolle zaken van/uit die auto's worden gehaald. Arthur reist samen met zijn broer George langs Paris, raakt van de weg waarbij George verongelukt. Hierdoor krijgt Arthur angst voor het autorijden, waardoor hij genoodzaakt is zichzelf te mengen tussen de inwoners van het dorp.

Allereerst moet ik bekennen dat ik meer een Death Race 2000-achtige film had verwacht en tevens dat het de stad Parijs zou betreffen. In dat opzicht viel de film dus tegen en was saaier als verwacht. Maar de film is dermate 'vreemd' dat ik me wel voor kan stellen dat het een bepaalde cult-status heeft verworven. De inwoners van het dorp zijn stuk voor stuk gestoord en leven volgens compleet andere normen. Leuk om een keer gezien te hebben, maar een echte aanrader kan ik het niet noemen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_32109556
HAHAHAHA, dit soort films zou ik dus uberhaupt al niet huuuuren! Er zijn bijzonder weinig films die ik niet heb afgezien. Volgens mij slechts 2: Message in a Bottle (SLOOOOM) en het 14e Kippetje (pfffff.. ook al niet boeiend)

Maar daar zit bij lange na niet mijn slechtste film tussen. Braindead vond ik ronduit HILARISCH! (is dus ook niet slecht) zeker als je bedenkt dat de regisseur later eventjes de trilogie van LOTR heeft gemaakt (Peter Jackson dus)

Maar VERREWEG de meest slechte film OOOOIT gezien is Dog Soldiers!

WTF were they thinking?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  woensdag 9 november 2005 @ 10:02:59 #253
40664 Durbin
Who knows..
pi_32109860
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
Dat was één van de eerste films die ik samen met mijn huidige vriendin heb gezien.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:03:12 #254
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_32111346
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
HAHAHAHA, dit soort films zou ik dus uberhaupt al niet huuuuren! Er zijn bijzonder weinig films die ik niet heb afgezien. Volgens mij slechts 2: Message in a Bottle (SLOOOOM) en het 14e Kippetje (pfffff.. ook al niet boeiend)

Maar daar zit bij lange na niet mijn slechtste film tussen. Braindead vond ik ronduit HILARISCH! (is dus ook niet slecht) zeker als je bedenkt dat de regisseur later eventjes de trilogie van LOTR heeft gemaakt (Peter Jackson dus)

[afbeelding]

WTF were they thinking?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pffff kom op zeg Dog Soldiers ruled !!! al is het alleen al omdat ze een soldaat bruce campbell hebben genoemd
pi_32111640
Oh god, ik bedacht me net:

House of the dead!

Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.

Maar wat blijkt... het eiland wordt bewoond door zombies!

Waar ik vooral compleet dubbel van lag was de snelle scenes tussendoor waar je beelden uit het computerspel house of the dead ziet, onvervalste slechte graphics met groen bloed en een hoop in het rondgeschiet, en dat dan voor een seconde of 3

Meesterlijke film.

En is het trouwens vanzelfsprekend dat vrouwen naakt zwemmen wanneer er niemand in de buurt is?

Dus ben je in voor een vette vechtscene tegen een leger van zombies, onbewoonde eilanden waar geheime raves worden georganiseerd, een politiesquad dat daar gaat controleren, en afgehakte lichaamsdelen, dan is deze film voor jou.

Hij is nog vrij recentelijk ook dus naar mijn weten makkelijk aan te komen, wij hebben hem ooit ergens gehuurd geloof ik, gewoon bij de videotheek,
  woensdag 9 november 2005 @ 11:29:03 #256
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_32112133
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:

House of the dead!

Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.

Waar ik vooral compleet dubbel van lag was de snelle scenes tussendoor waar je beelden uit het computerspel house of the dead ziet, onvervalste slechte graphics met groen bloed en een hoop in het rondgeschiet, en dat dan voor een seconde of 3

Meesterlijke film.

En is het trouwens vanzelfsprekend dat vrouwen naakt zwemmen wanneer er niemand in de buurt is?

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus ben je in voor een vette vechtscene tegen een leger van zombies, onbewoonde eilanden waar geheime raves worden georganiseerd, een politiesquad dat daar gaat controleren, en afgehakte lichaamsdelen, dan is deze film voor jou.

Hij is nog vrij recentelijk ook dus naar mijn weten makkelijk aan te komen, wij hebben hem ooit ergens gehuurd geloof ik, gewoon bij de videotheek,
Haha de film waar Uwe Boll door bekend is geworden ik heb deze film zelfs in de bioscoop gezien (Horrornacht in Amsterdam) en vond hem zo bagger dat ie gewoon weer goed werd . dat kan ik niet zeggen van Alone in the Dark van genie Uwe Boll...
  woensdag 9 november 2005 @ 20:26:18 #257
40664 Durbin
Who knows..
pi_32127289
Neon Maniacs (1986, USA)

(* ik had zelf een screencap, maar de ftp ligt plat, dus heb deze maar schaamteloos van KQ gepikt )

Een aantal mutanten vallen een groep jongeren aan, waarbij een meid weet te ontsnappen. De mutanten geven het niet zo gemakkelijk op en volgen haar tot in de metro en op het schoolfeest. Een film met een verhaal dat wel erg gemakkelijk in elkaar zit, met een nóg gemakkelijker einde. Het meest interessant zijn eigenlijk de verschillende soorten mutanten.Zo hebben we onder andere een samurai, een chirurg, een indiaan en een oermens. Maar helaas is hun screentime net iets te beperkt om de film interessant te houden.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:01:33 #258
40664 Durbin
Who knows..
pi_32165712
Pterodactyl (2005, USA)

Een aantal studenten gaan samen met hun leraar op excursie naar een vulkaan. Deze vulkaan biedt echter onderdak aan een groep pterodactylia (?) die op alles jaagt wat los rondloopt. Gelukkig is in diezelfde omgeving een Covert Ops-team in de buurt, onder leiding van onze eigen Coolio. De CGI is soms wel erg knullig, de dialogen nog slechter en Coolio is wel de meest misplaatste persoon om de leider van een Covert Ops-team te spelen. Maar samen met exploderende dinosaurussen maakt dit eigenlijk best een leuke film om naar te kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Durbin op 11-11-2005 16:56:04 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:23:15 #259
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32166385
Naked Lunch (Canada, Engeland, Japan 1991).
http://www.imdb.com/title/tt0102511/

Niet echt een baggerfilm als in 'slecht maar vermakelijk' maar eerder 'vreemd'. Het verhaal gaat over ongediertebestrijder - die eigenlijk schrijver is - die op een gegeven moment verslaafd raakt aan z'n eigen pesticiden en in een grotendeels normale wereld terechtkomt met een aantal bizarre aspecten. Zo zijn er typemachines die in pratende kevers veranderen en geil worden als je op ze typt; een zeer bizar spionage-plot; aliens (tenminste.. daar lijken ze op); en een einde dat niet onderdoet voor een David Lynch film.

Zeer bizar, had veel weg van Videodrome van dezelfde regisseur.

- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32173920
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef Nickthedick het volgende:
Naked Lunch (Canada, Engeland, Japan 1991).
http://www.imdb.com/title/tt0102511/

Niet echt een baggerfilm als in 'slecht maar vermakelijk' maar eerder 'vreemd'. Het verhaal gaat over ongediertebestrijder - die eigenlijk schrijver is - die op een gegeven moment verslaafd raakt aan z'n eigen pesticiden en in een grotendeels normale wereld terechtkomt met een aantal bizarre aspecten. Zo zijn er typemachines die in pratende kevers veranderen en geil worden als je op ze typt; een zeer bizar spionage-plot; aliens (tenminste.. daar lijken ze op); en een einde dat niet onderdoet voor een David Lynch film.

Zeer bizar, had veel weg van Videodrome van dezelfde regisseur.

[afbeelding]
die heb ik ook nog thuis liggen, schijnt wel een goede film te zijn
pi_32174654
DOLEMITE

I'm going to let 'em know that Dolemite is my name and fucking up motherfucker's is my game!!

2e X

De baggerfilm van de blaxploitationmovies.

Idiote oneliners, idem situaties en acteerprestaties en een microfoon die constant in beeld komt

Wilde hem nog ff zien voordat ik de sequel ging aansnijden

vrijdag 11 november 2005 @ 11:57:08 #262
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_32174706
Final destination!!!!! boh...

En nog 1 waarvan ik de naam al kwijt ben..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_32174902
Immortal

het gaat over hele vage figuren en het is grotendeels computeranimatie, maar dan wel heel lelijk. en ik zag toen ik laatst een andere film ging kijken een voorfilmpje van Immortal dus, en ze hebben expres daar die neppe animaties uitgehaald, dus ja, dan lijkt de film heel goed

Het is een hele slechte film, de actrice erin is heel mooi en apart, maar het gaat over god die zegmaar egyptischachtig is en die gaat dan in het lichaam van iemand anders en die moet zich voortplanten, nou ja, het is echt een drama..

pi_32199830
THE HUMAN TORNADO

DOLEMITE II:THE HUMAN TORNADO

He think he's bad and ain't got no class!
I'm gon' rock this shotgun up his muthafuckin' ass!

More of the same, maar dan nog net ff wat dommer

pi_32467188
SANTA'S SLAY

De kerstman is eigenlijk een demoon die een weddenschap heeft verloren van een engel en dus niet de kindertjes mag opeten, maar een kadootje moet brengen. Santa is nu aan het einde van de 100 jaar durende weddenschap en mag dus eindelijk weer mensen sl88

Heerlijk hoe de film vol zit met werkelijk VRE-SE-LIJK slechte oneliners dito special effects en pijnlijk onleuke situaties waardoor het allemaal weer erg genietbaar wordt.

Pluspunt is natuurlijk ook dat Fran Drescher (uit die serie The Nanny waar alleen die butler geestig is) al vrijwel meteen aan het begin van de film naar de eeuwige j8velden geholpen word

pi_32593714
LES EXPERIENCES EROTIQUES DE FRANKENSTEIN

THE EROTIC RITES OF FRANKENSTEIN/THE CURSE OF FRANKENSTEIN/THE EROTIC ADVENTURES OF FRANKENSTEIN/LA MALDICION DE FRANKENSTEIN

Leuke Franco twist van het bekende verhaal. Veel bloot, torture en geschifte figuren. Je moet er van houden

pi_32593744
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef kinky_queen het volgende:
SANTA'S SLAY
die heb ik ook net gedownload, fantastisch ook dat Goldberg erin speelt
pi_32613602
NINJA: THE FINAL DUEL

Zo zo zo... Mensen die 700 meter in de lucht springen, mensen die vliegen op gigantische kartonnen waterspinnen, fully naked kung-fu chicks... Het kan niet op in deze alles kan en alles mag kung-fu cult classic. Het verhaal ontging me volledig en dat komt waarschijnlijk omdat deze film een opzet had van een uurtje of 8 geloof ik waarvan deze 85 minuten zijn overgebleven.

Grappig is om het jatwerk van Tarantino te herkennen

pi_32633581
TERROR AT ORGY CASTLE

Terror indeed, het moet VRE-SE-LIJK zijn geweest voor het zooitje om in deze door SomethingWeird gereleasde sleaze gespeeld te moeten hebben

maandag 28 november 2005 @ 00:11:28 #270
40664 Durbin
Who knows..
pi_32633710
House (1986, USA)

Roger Cobb, een Vietnam-veteraan, heeft het redelijk gemaakt als succesvol schrijver. Voor inspiratie gaat hij tijdelijk in het huis van zijn tante wonen, die net daarvoor zelfmoord heeft gepleegd. In het huis krijgt Roger flashbacks naar vroeger, alsmede verschijningen van vreemde monsters. Ik had regelmatig van deze film gehoord, maar hij stelde mij teleur. Het verhaal is absoluut niet interessant genoeg om anderhalf uur te boeien. Het enige pluspunt van de film is de übercoole geest van een Vietnamsoldaat aan het einde. De overige leuke scenes zijn in twee minuten samen te vatten.
pi_32684779
HELGA, LA LOUVE DE SPILBERG

HELGA, THE SHE WOLF OF SPILBERG/GIRL SLAVES/HELGA THE LEATHER MISTRESS

Niet echt een nazisploitation omdat er niet over nazi's gepraat word en dus zeker niet over Hitler, maar wel dezelfde idioterie als in de film waar dit een rip van is nl ILSA, SHE WOLF OF THE SS.

Deze heeft wel veel meer bloot en amper torture maar is echt ontzettend leuk om te zien mede door het vele bloot. Schijnt namelijk dat als je gevangen zit je het beste in je blote gat kan gaan rondlopen, dat bevalt de dames nl erg goed.

(en ons ook)

Een uitzonderlijk zeldzame film om te pakken te krijgen (na vanavond ook niet meer natuurlijk ) maar het is de moeite meer dan waard

[ Bericht 6% gewijzigd door kinky_queen op 29-11-2005 23:32:48 ]
pi_32776054
LA FILLE DE DRACULA

DAUGHTER OF DRACULA/EIN JUNGFRAU IM KRALLEN VON VAMPIREN

Sfeervolle Jess Franco film met leuke settings, leuke dames en gelukkig ook veel t&a met een voor Franco standaard redelijk ingewikkeld verhaal.

Een jonge vrouw komt erachter dat haar familie uit vampiren bestaat en besluit 'pa' op te zoeken in een (mooi) gotisch kasteel. Maar zij is niet de enige, een vampierjager komt ook nog ff om de hoek kijken.

Een van de beste Franco's die ik heb gezien en de beste hoofdrolspeler is eigenlijk het mooie kasteel

Owja, de dames zijn natuurlijk lesbisch

pi_32834830
NUDE ON THE MOON

Beroemde nudiecutie van de koningin van de sleaze Doris 'DEADLY WEAPONS' Wishman

Een 2tal mannen gaan naar de maan waar zij een colonie topless dames ontdekken die elkaars haren borstelen, volleyballen en elkaar natspatten. Ook nemen zij graag een plons in de vele whirlpools die de maan rijk is

Hersenloze sleaze die absoluut geen kwaad in de zin heeft

pi_32851279
CEMENTERIO DEL TERROR

THE MEXICAN EVIL DEAD/CEMETERY OF TERROR/ZOMBIE APOCALYPSE

Een vreemde mix van HALLOWEEN, EVIL DEAD en RETURN OF THE LIVING DEAD deze Mexicaanse splattermovie

Een groepje jongelui (waarom moet het altijd een groepje zijn?) ontdekt een boek in een vakantiehuisje en roept daarmee een bovennatuurlijke killer op die weer lekker zijn gang gaat.

Als dan ook plotseling lijken uit hun graven stappen, stappen idd want ze staan overduidelijk op een ladder, is er natuurlijk paniek in de tent.

Laat het nou zo zijn dat een stel kleuters (ECHTE kleuters!!) de moordenaar en de zombies van zich af weten te houden door crucifixen (!) te gebruiken en uiteindelijk het stoute boek in het vuur weten te gooien.

Bij vlagen lekker goor, slecht geacteerd, de killler lijkt op George 'ANTROPOPHAGUS' Eastman, de zombies zijn heerlijk, de graven hebben discoverlichting, grafstenen en mortuariumdeuren breken omdat zij van piepschuim zijn, eerst is het dag 2 seconden later is het nacht, waarna het op miraculeuze wijze plotseling weer dag is. De camera hijgt in de bosjes om veel op HALLOWEEN te lijken maar vreemd genoeg gebeurt dit geen enkele keer in HALLOWEEN, tieners van 13 zijn in Mexico al getrouwd enz enz

Bagger van de bovenste plank!

dinsdag 6 december 2005 @ 23:04:28 #275
40664 Durbin
Who knows..
pi_32876829
The Gingerdead Man (2005, USA)

Een moordenaar wordt veroordeeld en op de elektrische stoel gezet. Wanneer bloed van iemand in een pak meel valt (!), komt ie echter weer tot leven in de vorm van een Gingerbread Man. Uiteraard pakt ie zijn oude hobby weer op en vindt slachtoffers in de jongelui in de bakkerij. Ik had een slechte, doch vermakelijke b-film verwacht, maar dat viel tegen. Erg weinig kills (twee), vrijwel geen gore en een irritante hoofdrolspeler. Niet interessant, ook niet als cheesy b-film.
pi_32880084
CAGED HEAT!

Standaard W.I.P flick maar aangezien ik ze bijna allemaal leuk vind heb ik dus ook hier van genoten.

Een aantal leuke showerscenes, torture, escapes, lesbische gedoetjes...

Regisseur Demme zou later faam maken met THE SILENCE OF THE LAMBS

pi_32898746
MCCULLOUGH'S MOUNTAIN

BLOOD BEAST OF MONSTER MOUNTAIN/LEGEND OF BLOOD MOUNTAIN/DEMON HUNTER

Na de review te hebben gelezen op imdb:

quote:
This is, essentially, the same movie as "Legend Of Blood Mountain". A new producer bought the rights to this movie, added some new footage of the monster and some gore to please 1970s audiences, and re-released it 10 years after the fact.

It's a real shame that, because of this movie's history, it is almost impossible to find it in it's original form. "Demon Hunter" is a badly spliced mess, and this has added footage and a new monster.

Okay, "Legend Of Blood Mountain" is never going to rank on anyone's list of best movie, but still, it would be nice if the original were available more widely.

Denk ik dat ik deze versie heb gezien

Hoogst merkwaardig filmpje dit en dat blijkt natuurlijk wel als er zoveel mee geklooid is. De eerste helft is een mockumentary over het bestaan van de verschrikkelijke sneeuwman en daarna zitten we plotseling in een avonturenfilm. Zal wel, maar ik vond het allemaal wel geestig.

pi_33042416
LA NOCHE DE LOS MIL GATOS

NIGHT OF A THOUSAND CATS/BLOOD FEAST

Vermakelijk b-filmpje over een rijke playboy die dames verleidt en naar z'n (mooie) kasteel brengt om ze daar aan z'n horde uitgehongerde katten te voeren.

De hoofden bewaart hij op sterk water

Tis allemaal zo onbeholpen en ongeloofwaardig dat het een quilty pleasure wordt

pi_33069050
A PRISÃO

BARE BEHIND BARS

WIP flick vol bloot met enkele hardcore scenes. Alle cliché's zitten er weer in dus is de 9.0 dik verdiend. Meteen maar even bestellen

pi_33104899
GAMERA DAIKAIJÛ KUCHU KESSEN

GAMERA- GUARDIAN OF THE UNIVERSE

Het is genieten geblazen als Tokyo weer eens met de grond gelijk word gemaakt, ditmaal door eeuwenoude monsters die alleen door Gamera (een reusachtige vliegende reuzenschildpad met straalaandrijving weh heh heh) verslagen kunnen worden als Godzilla even niet oplet.

Owja, de Eiffeltoren krijgt er ook nog ff flink van langs

Ongelovelijk dat er mensen zijn die hier niet naar kunnen kijken

pi_33792383
Ik vond Return of the killer tomatoes zo flauw dat ie ook wel weer leuk was. En jawel met de grote George Clooney!

Mad scientist Professor Gangreen is cooking up the second coming of the Great Tomato Uprising, in which music converted tomatoes into human form to war against mankind. Pizza delivery man Chad Finletter must save the world and beautiful tomato-girl Tara.

weet trouwens niet of ie al eerder langs is gekomen in het topic
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:35:30 #282
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_33848810
LA MOMIA AZTECA CONTRA EL ROBOT HUMANO

THE ROBOT VS. THE AZTEC MUMMY/AZTEC MUMMY VS THE HUMAN ROBOT

Klassieke b-film met de gebruikelijke idioterie en slechte dialogen

Een 'iemand' (het word nooit echt duidelijk of het een professor/mad scientist/koning of ontdekkingsreiziger is) heeft het op de wereldheerschappij gemunt of zoiets en gaat dat doen via de kr88 van een oude mummy of zo, die plotseling weer leeft.

Dus.

Dan zijn er nog meer mensen die wat doen (wat word nooit echt duidelijk) maar ze zijn het er niet mee eens en maken of vinden (word nooit echt duidelijk) een robot met een mensenhoofd erin, waarom weet ik niet, en die gaan vechten (waarom weten ze denk ik niet)

Verplichte kost voor b-film fans

dinsdag 24 januari 2006 @ 08:03:32 #283
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34403665
Nog meer mensen die naar de nacht van de wansmaak gaan?? (filmfestival rotterdam, 3 februari )
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:49:52 #284
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_34405103
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef kinky_queen het volgende:
GAMERA DAIKAIJÛ KUCHU KESSEN

GAMERA- GUARDIAN OF THE UNIVERSE

Het is genieten geblazen als Tokyo weer eens met de grond gelijk word gemaakt, ditmaal door eeuwenoude monsters die alleen door Gamera (een reusachtige vliegende reuzenschildpad met straalaandrijving weh heh heh) verslagen kunnen worden als Godzilla even niet oplet.

Owja, de Eiffeltoren krijgt er ook nog ff flink van langs

Ongelovelijk dat er mensen zijn die hier niet naar kunnen kijken

[afbeelding]
Die pulp is gewoon super entertaining, en nog loliger omdat de beesten soms zo nep in elkaar gezet zijn.

http://www.giantmonstermovies.com/

Hier kan je een hele hoop info krijgen over de zogenaamde creature features.

GODZILLA!!!!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_34463915
De eerste pr0n in het topic geloof ik?

GHOUL SEX SQUAD

Vreemde mix van porno/horror/kung-fu/science fiction en necrophilia. lekker dansen, neuken en toveren dat het een lieve lust is!

(een vrij onbegrijpelijke film eigenlijk maar dat maakt hem wel zo speciaal)

woensdag 25 januari 2006 @ 23:55:07 #286
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34467224
Salon Kitty
20 vrouwen worden opgeleid tot nazihoeren om zo in een bordeel geheimen te ontfutselen van partijgenoten.

Teveel gelul, te weinig kut...

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_34598245
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:36 schreef kinky_queen het volgende:
Jij weet vast wel waar je Q eerdaags kan halen he?

homepage

[afbeelding]

filmpje

[[url=http://img28.exs.cx/img28/9384/34697.jpg]afbeelding][/url]
oooww die is cool ;-)
pi_34598336
Die is geloof ik van page 1...

Heb je de vorige threads ook doorgelezen?
pi_34598379
Gamera hahah cool - heb je de Godzilla's al gezien - redelijk massaal uit in NL (lees: te koop bij winkels als Free Record Shop voor een aangenaam prijsje) - met juweeltjes als "Son Of Godzilla"
pi_34598399
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef kinky_queen het volgende:
Die is geloof ik van page 1...

Heb je de vorige threads ook doorgelezen?
nee nog niet - ben bezig ;-)
pi_34598514
Dit zijn ECHT films die zo slecht zijn dat ze leuk worden en niet die films die in dat andere topic genoemd worden zoals bv BRAINDEAD en THE BLOB

pi_34598527
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:

House of the dead!

Meesterlijke film.

[afbeelding]

[afbeelding]
jup het leukste aan heel de film is ergens aan het begin dat iemand een opmerking maakt naar Jurgen Prochnow (hoe komt hij in deze film terecht???) "who's the U-boat captain?"

als je dit erg vind, probeer:
Alone In The Dark -van dezelfde regisseur.
pi_34599093
Nog wat leuke films:

Jesus Christ Vampire Hunter
Vampire Vs Zombies
Blades (uit de Troma stal, Jaws, maar dan met een grasmaaier als haai en een golfbaan als zee)
Blood Beach
Piranha II
  maandag 30 januari 2006 @ 22:26:46 #294
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34630642
Hey KQ,
je zult t vast wel weten, maar ik zag net dvdbeaver dat er een nieuwe versie van Plan 9 From Outer Space uit is
dvdbeaver vergelijking
  maandag 30 januari 2006 @ 22:30:14 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34630791
Ah, het centrale Photobucket-topic.

Ik moet dringend eens terug wat bagger gaan kijken, het is veel te lang geleden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:33:55 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34630971
Ik heb wel een tijdje terug Eaten Alive gezien van Tobe Hooper.

Met

Mini-Englund.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_34659816
HELL Comes To Frogtown

http://www.imdb.com/title/tt0093171/
pi_34696500
BAD GIRLS FROM MARS

Plan 9 was a hoax...

Een b-film regisseur krijgt tijdens het maken van een sleazy T&A flick te maken met een aantal tegenslagen, er worden nl wat akteurs vermoord

Een van de b-tere films van Ed Wood leerling Fred Olen Ray
quote:
Forty-nine breasts. Seven dead bodies. Groin-bashing. Lesbo catfight. Throat-slitting. Wrestling babes. Exploding supporting actress. Heads roll. Hands roll. 937 inside jokes for B-movie fans. Gratuitous blow-up party doll. Gratuitous liquor-store holdup. Kung Fu. Bimbo Fu. Cellulite Fu. Drive-In Academy Award nominations for Jasae, as the actress who says "We need healthy young earth studs to repopulate our world--we need your love rocket"; Brinke Stevens as the wardrobe mistress, for stripping during the boring scenes, and for saying "I can't find the right person to kill to get into the movies"; and, of course, Edy Williams, for stripping off all her clothes nine times (including twice in the back of a moving convertible in the middle of Beverly Hills) and for saying "The smell of garbage turns me into a wild woman!"
pi_34745244
GRIZZLY

PAWS/KILLER GRIZZLY/CLAWS

Klassieke badmovie, en terecht. Simpele en met veel bravoure geschoten JAWS rip

Leuk, maar alleen voor de liefhebber

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')