SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
Dat was één van de eerste films die ik samen met mijn huidige vriendin heb gezien.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
Maar VERREWEG de meest slechte film OOOOIT gezien is Dog Soldiers!
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:47 schreef single_queen het volgende:
HAHAHAHA, dit soort films zou ik dus uberhaupt al niet huuuuren! Er zijn bijzonder weinig films die ik niet heb afgezien. Volgens mij slechts 2: Message in a Bottle (SLOOOOM) en het 14e Kippetje (pfffff.. ook al niet boeiend)
Maar daar zit bij lange na niet mijn slechtste film tussen. Braindead vond ik ronduit HILARISCH! (is dus ook niet slecht) zeker als je bedenkt dat de regisseur later eventjes de trilogie van LOTR heeft gemaakt (Peter Jackson dus)
Maar VERREWEG de meest slechte film OOOOIT gezien is Dog Soldiers!
[afbeelding]
WTF were they thinking?pffff kom op zeg Dog Soldiers ruled !!! al is het alleen al omdat ze een soldaat bruce campbell hebben genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha de film waar Uwe Boll door bekend is gewordenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:
Oh god, ik bedacht me net:
House of the dead!
Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.
Maar wat blijkt... het eiland wordt bewoond door zombies!
Waar ik vooral compleet dubbel van lag was de snelle scenes tussendoor waar je beelden uit het computerspel house of the dead ziet, onvervalste slechte graphics met groen bloed en een hoop in het rondgeschiet, en dat dan voor een seconde of 3
Meesterlijke film.
En is het trouwens vanzelfsprekend dat vrouwen naakt zwemmen wanneer er niemand in de buurt is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus ben je in voor een vette vechtscene tegen een leger van zombies, onbewoonde eilanden waar geheime raves worden georganiseerd, een politiesquad dat daar gaat controleren, en afgehakte lichaamsdelen, dan is deze film voor jou.
Hij is nog vrij recentelijk ook dus naar mijn weten makkelijk aan te komen, wij hebben hem ooit ergens gehuurd geloof ik, gewoon bij de videotheek,
die heb ik ook nog thuis liggen, schijnt wel een goede film te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef Nickthedick het volgende:
Naked Lunch (Canada, Engeland, Japan 1991).
http://www.imdb.com/title/tt0102511/
Niet echt een baggerfilm als in 'slecht maar vermakelijk' maar eerder 'vreemd'. Het verhaal gaat over ongediertebestrijder - die eigenlijk schrijver is - die op een gegeven moment verslaafd raakt aan z'n eigen pesticiden en in een grotendeels normale wereld terechtkomt met een aantal bizarre aspecten. Zo zijn er typemachines die in pratende kevers veranderen en geil worden als je op ze typt; een zeer bizar spionage-plot; aliens (tenminste.. daar lijken ze op); en een einde dat niet onderdoet voor een David Lynch film.
Zeer bizar, had veel weg van Videodrome van dezelfde regisseur.![]()
[afbeelding]
quote:This is, essentially, the same movie as "Legend Of Blood Mountain". A new producer bought the rights to this movie, added some new footage of the monster and some gore to please 1970s audiences, and re-released it 10 years after the fact.
It's a real shame that, because of this movie's history, it is almost impossible to find it in it's original form. "Demon Hunter" is a badly spliced mess, and this has added footage and a new monster.
Okay, "Legend Of Blood Mountain" is never going to rank on anyone's list of best movie, but still, it would be nice if the original were available more widely.
Die pulp is gewoon super entertaining, en nog loliger omdat de beesten soms zo nep in elkaar gezet zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef kinky_queen het volgende:
GAMERA DAIKAIJÛ KUCHU KESSEN
GAMERA- GUARDIAN OF THE UNIVERSE
Het is genieten geblazen als Tokyo weer eens met de grond gelijk word gemaakt, ditmaal door eeuwenoude monsters die alleen door Gamera (een reusachtige vliegende reuzenschildpad met straalaandrijving weh heh heh) verslagen kunnen worden als Godzilla even niet oplet.
Owja, de Eiffeltoren krijgt er ook nog ff flink van langs
Ongelovelijk dat er mensen zijn die hier niet naar kunnen kijken
![]()
[afbeelding]
oooww die is cool ;-)quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:36 schreef kinky_queen het volgende:
Jij weet vast wel waar je Q eerdaags kan halen he?
homepage
![]()
[afbeelding]
filmpje
[[url=http://img28.exs.cx/img28/9384/34697.jpg]afbeelding][/url]
nee nog niet - ben bezig ;-)quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef kinky_queen het volgende:
Die is geloof ik van page 1...
![]()
Heb je de vorige threads ook doorgelezen?
jup het leukste aan heel de film is ergens aan het begin dat iemand een opmerking maakt naar Jurgen Prochnow (hoe komt hij in deze film terecht???) "who's the U-boat captain?"quote:Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef Maisnon het volgende:
Oh god, ik bedacht me net:
House of the dead!
Dit is zo'n trieste film, een groep jongeren gaat naar een verboden eiland, waar, schrik niet, een RAVE! wordt gehouden. Op deze rave zijn zo ongeveer 30(!) mensen aanwezig, als het niet minder is.
Maar wat blijkt... het eiland wordt bewoond door zombies!
Meesterlijke film.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Forty-nine breasts. Seven dead bodies. Groin-bashing. Lesbo catfight. Throat-slitting. Wrestling babes. Exploding supporting actress. Heads roll. Hands roll. 937 inside jokes for B-movie fans. Gratuitous blow-up party doll. Gratuitous liquor-store holdup. Kung Fu. Bimbo Fu. Cellulite Fu. Drive-In Academy Award nominations for Jasae, as the actress who says "We need healthy young earth studs to repopulate our world--we need your love rocket"; Brinke Stevens as the wardrobe mistress, for stripping during the boring scenes, and for saying "I can't find the right person to kill to get into the movies"; and, of course, Edy Williams, for stripping off all her clothes nine times (including twice in the back of a moving convertible in the middle of Beverly Hills) and for saying "The smell of garbage turns me into a wild woman!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |