Hahahahquote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef kinky_queen het volgende:
BLACK DEVIL DOLL FROM HELL
[afbeelding]
Where to begin...
Een vrouw koopt een pop waarvan de verkoopster zegt dattie al meerdere malen verkocht is en dattie steeds weer de volgende dag in de winkel ligt, hij zou steeds uit zichzelf terugkomen
De vrouw neemt de pop mee naar huis en gaat douchen. Dan komt de pop tot leven een volgens macumba raakt de dame onder de douche zeer opgewonden voor het eerst in haar leven (ze is namelijk christelijk en die doen niet aan dat soort flauwekul) en fantaseert dat zij door de pop genomen wordt
Wanneer zij zo opgewonden raakt dat ze de pop meesleurt naar bed gaan de 2 vreselijk tekeer en hij (de pop) kraamt dingen uit als 'let me fuck you bitch" "i want to hear you beg for it" en "you stinking whore". Dit is natuurlijk vreselijk opwindend en de dame in kwestie gehoorzaamt volmondig met FUCK ME!! en al die andere shit.
Voldaan vallen ze beide in slaap en surprise surprise, s'ochtends is de pop weg en ligt natuurlijk in de winkel
Eenmaal de smaak te pakken gaat de sloerie met meerdere kerels het nest in maar ze bakken er geen van alle wat van, tenminste, geen een doet het zo lekker als de behekste pop en ze gaat m ophalen uit de winkel maar krijgt de verassing van haar leven...
Idioot cheap, constant overbelicht, vreselijk geacteerd (denk VIOLENT SHIT maar dan slechter)
Ik heb met m'n onderkaak op m'n knieeen deze film in één ruk uitgekeken!
GEWELDIG!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik gezien bij pluk de nacht, een geniaal stukje filmquote:Op donderdag 1 september 2005 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
Onder het motto:
[afbeelding]
het volgende filmpje
Click
Hé? Is dat niet Jack Black op de 2e foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:23 schreef kinky_queen het volgende:
DVÆRGEN
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
KQ koopt volgens mij alleen maar B-filmsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:12 schreef StefanP het volgende:
Waar haal je in godsnaam die troep vandaan? Koop je dat allemaal? Ik heb in mijn collectie ook heel veel obscure shit, maar kies die erg zorgvuldig uit omdat er zo veel rommel is die mijn geld niet waard is. Ik wil films eerst zien voor ik ze koop. En omdat er nou eenmaal maar weinig van die echte B-films op TV zijn, koop ik dus maar zelden een toevoeging voor mijn collectie. Maar bij jullie lijkt het wel non-stop
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef kinky_queen het volgende:
IKA RESURAA
THE CALAMARI WRESTLER
Nou dit is écht iets wat alleen voor b-filmfans geschikt is.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:"I think the audience will respond to the story because we're not just giving them sharks and/or aliens, but we're actually bringing together what has previously been two different and distinct genres."
Die heb ik gezien. Vond em echt vet.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef kinky_queen het volgende:
THE BITCH IS BACK
10 e X of zo...
Een kerel wordt in zijn appartement achterna gezeten door een bloeddorstige opblaaspop die beroemde qoute's uit (horror)films opdreunt
Absoluut Nederlands beste film!
10/10
[afbeelding]
hahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef kinky_queen het volgende:
PTERODACTYL
Lekkere cheesy monsterflick met een niet eens zo onaardige Coolio als legercommandant.
Als je door de crappy cgi heen kan kijken zal je waarschijnlijk smullen van alle idioterie.
Het lijkt wel of er een aantal verwijzingen naar die andere monsterfilm Q in zitten, maar dat kan natuurlijk onbedoeld zijn geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |