In brabant doet hij het nog altijd het bestequote:Het is wel duidelijk, de stok moet naar het oosten. Daar blijft de stok soms wel wat lang op één plek liggen (Delden), maar hij raakt in ieder geval niet kwijt...
doei deoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:22 schreef MeneerMuis het volgende:
ik ben slapen, we zien morgen wel verder
slaap lekker allemaal
Jaahaa... Meeting bij het Capelle aan de Ijssel bordquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop niet dat ie echt weg is
Morgen moet iedereen gaan zoeken, maken we er meteen een meeting van (shit ik kan morgen niet, ik kan ook nooit bij meetings)
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:46 schreef Prowl het volgende:
Had em dan ook bij Eindhoven in de buurt gelaten
Of dat iemand z'n hond daar uit aan het laten was en dat die hond nu een leuk nieuw speeltje heeftquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Als ie ooit niet helemaal goed wordt verstopt, zou het ook zomaar kunnen dat een toevallige passant een vreemde stok met allemaal rare gekleurde frutseltjes ziet liggen en deze mee naar huis neemt om aan de buurvrouw te laten zien....
Kortom: kut.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:46 schreef Prowl het volgende:
Had em dan ook bij Eindhoven in de buurt gelaten
Weet niet of je de foto's hebt gezien, maar hij lag goed verstopt heurquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Als ie ooit niet helemaal goed wordt verstopt, zou het ook zomaar kunnen dat een toevallige passant een vreemde stok met allemaal rare gekleurde frutseltjes ziet liggen en deze mee naar huis neemt om aan de buurvrouw te laten zien....
Kortom: kut.
LEES!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
hmmmm...dus hij ligt er toch niet meer....waarom plaatst niemand foto's dan
Ik wel...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:02 schreef Boink het volgende:
Check het sms board, ik krijg hem niet werkend..
Niet eerlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:10 schreef TC03 het volgende:
Ja, heb mijn post al ge-edit. Vinder, breng hem niet te ver weg. We (= TC03, Xante en Boogus) want revenge.
Testu zegt alleen dat de link bij hem werktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:55 schreef Xante het volgende:
Testu,
1) Wanneer heb je de stok gepakt?
2) Waar gaat hij heen / waar is hij?
3) Als je de stok gisteren al had, waarom heb je dan niks gezegd?
Hij heeft alleen de foto die dmv een link in een smsje was binnen gekomen gepost. Hij heeft de stok niet gevonden dus, alleen de foto online gezet. Zie SMSBoard.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:55 schreef Xante het volgende:
Testu,
1) Wanneer heb je de stok gepakt?
2) Waar gaat hij heen / waar is hij?
3) Als je de stok gisteren al had, waarom heb je dan niks gezegd?
Ik weet dat degene die beheerders rechten heeft van het SMSBoard van FokStok kan kijken waar het smsje vandaan komt. Misschien dat het publiceren van het telefoonnummer helptquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:05 schreef Rockfire het volgende:
[afbeelding]
Weer zo'n grapjas die denkt dat hij stoer en origineel is door de stok te ontvoeren![]()
![]()
![]()
De vraag is dan, wie is de beheerder????quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Aye dat zou netjes zijn vdroos
Hij/zij is zo te zien inderdaad te bang om hier iets te posten. Of hij/zij kan alleen maar communiceren met zijn mobieltjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Hij bekijkt dit Forum op dit moment wel, en het is een lafaard zoals je al ziet. Joeriii let's kick some ass
Ja, ik schrik daar ook van.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
hij is nooit vernietigd geweest toch
Nee hoor. Die eerste Fok! stok was ooit gegijzeld en vermoord. Toen heeft oldenzaaltjuh een nieuwe stok gemaakt, en daar is weer een derde stok aan vastgemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
Er is een 2e fokstok bijgemaakt toch..die eerste is nog steeds die grote balk.en die ander is die mooi gefreesde plank
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:45 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, ik schrik daar ook van.
Zou Brighteyes iets weten wat wij niet weten?
Ik volg dit eigenlijk niet echt, alleen maar af en toe, maar ik dacht idd ook wel begrepen te hebben dat de allereerste stok vernietigd was. In de fik of zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:49 schreef Xante het volgende:
[..]
Nee hoor. Die eerste Fok! stok was ooit gegijzeld en vermoord. Toen heeft oldenzaaltjuh een nieuwe stok gemaakt, en daar is weer een derde stok aan vastgemaakt.
Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Is er bekend welk forumpje hem in de fik heeft gestoken?
Danny ???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Rustig aan joh! Deze persoon is eigenlijk de verpersoonlijking van FOK!, even een beetje rebels doen, niks regeltjes over binnen zoveel tijd de stok terug op zus en zo manier...
Wees blij dat de stok gewoon weer terug komt ipv weer vernietigd zoals toen...
Nou.... Laat ik nou vorige week toen ik onderweg was om het nieuwste koningskind te bewonderen wel zo ongeveer daar vlak langs gereden zijn...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
Danny ???
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:32 schreef LennyKravitz het volgende:
De mogelijkheden:
Eagum...
<knip>
Ezumazijl
Welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Geeft niet
Als het Danny is, dan maak ik me geen zorgen. Als het echt Danny isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
Danny ???
de stok is dus gewoon aan het zwalken geslagen!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Geeft niet
Zou de stok al nuchter zijn na een nachtje tussen mijn drankflessen te hebben overnacht?
Wie heeft hier verstand van kunstgeschiednis ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
hij is wel in de fik gegaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Hij is niet in de fik geweest......helemaal niet..alleen foto's waar er vuur bij gehouden is.
wat ben jij een onmeunige spammer in dit topic en een onmeunige jankerd als de stok er ff niet isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:19 schreef SilentChaos het volgende:Gouda
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:55 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat ben jij een onmeunige spammer in dit topic en een onmeunige jankerd als de stok er ff niet is![]()
![]()
Lees even het topic door voordat je post!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:13 schreef SilentChaos het volgende:
Alkmaar![]()
Ook dat begint met een "E"![]()
![]()
SPAM!![]()
Hij had het ook niet over volgen, maar over LEZEN:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik volg dit topic al de hele dag...je moet wat op je stage![]()
In het SMS board stond dat hij naar een plaats ging met de mooie letter "E"...Weinig kaas (kan evt. sarcastisch)...Dus tja...Edam dan misschien, maar iig geen dingen die neit met een E beginnen lijkt me he...
Dat werd Ge-SMS'd (of hoe moet je dat schrijvenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:22 schreef SilentChaos het volgende:
niet?waarom heeft iedereen het dan hier over een stad die met een "E" moet beginnen??
ahuhquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:06 schreef misterDre het volgende:
Altijd weer geinig om jullie in de stress te zien![]()
1 bord met 'Zandvoort' nog maar hoor.. op de Zeeweg staat gene bord meer, en op de Zandvoortselaan staat een hele kleine. Daarnaast zijn er geen toegangswegen en dus geen borden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:00 schreef Webcrowler het volgende:
Had ik hem nou toch maar opgehaald eergister.... dan was dit nooit gebeurd natuurlijk!!
Oh en DaMArt, er zijn leuke verstopplekken in Zandvoort hoor, staan genoeg borden!! Bloemendaal kon hij ook heen natuurlijk!
Misschien bedoelen ze dat er een E in zit, maar die niet aan het begin staat. Geen K's erin... Haarlem ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:25 schreef Rockfire het volgende:
12:20 de stok gaat door, naar de mooiste stad van Nederland. We beginnen met een 'E'
16:16 de stok gaat naar de mooiste stad van NL, die begint niet met een E
Daarom had iedereen het tussen 12:20 en 16:16 over steden met een E, maar daarna dus niet meer
Hmm, dat kut, dan wordt het bloemendaal en ik weet ook wel dat er niet nog meer toegangs wegen zijn hoor...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 bord met 'Zandvoort' nog maar hoor.. op de Zeeweg staat gene bord meer, en op de Zandvoortselaan staat een hele kleine. Daarnaast zijn er geen toegangswegen en dus geen borden.
Bloemendaal is niet waar ik hem neer zou leggen, maar dat terzijdequote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:05 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hmm, dat kut, dan wordt het bloemendaal en ik weet ook wel dat er niet nog meer toegangs wegen zijn hoor...
Zie je wel, ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:53 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hij is wel in de fik gegaan:)
Die foto's met die axe deo en het vlammetje waren al ouder
NIET WEER HE ?!?!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
Hij is gefoknapped
En dat is de mooiste stad van Nederland....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
Een O en een E ? Rotterdam misschien ? Dat ligt niet eens zo heel ver weg van Capelle a/d Ijssel.
En het zou heel goed kunnen als het inderdaad Danny is, zoals iemand eerder vandaag suggereerde.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
Een O en een E ? Rotterdam misschien ? Dat ligt niet eens zo heel ver weg van Capelle a/d Ijssel.
Dat zou ook kunnen verklaren waaron de stok zo snel weg was nadat hij verstopt was...
Capelle ligt tegen Rotterdam aan, zou goed kunnen...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
Dat zou ook kunnen verklaren waaron de stok zo snel weg was nadat hij verstopt was...
Zoals iemand hierboven al opmerkte, ligt de gemeentegrens tussen Rotterdam en Capelle zo'n 200 meter van de vorige vindplaats... misschien is de stok ook maar over zo'n afstand verplaatst, en ligt hij gewoon aan de andere kant van het verkeersplein nu ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef tijnnl het volgende:
rotterdam zou goed kenne, hebh nix met kaas te maken en iig de mooiste stad van nederland
Maja rotterdam is zow groot en heeft zoveel borden rotterdam, dus hebben ech een foto nodig
wie dan welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
jammer dat aantal lui dit topic beetje kapot maken! En dan bedoel ik niet diegene die de stok heeft!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef tijnnl het volgende:
nou we gaan daar zow ff kijken danwie weet niet geschoten is altijd mis
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef tijnnl het volgende:
nou we gaan daar zow ff kijken danwie weet niet geschoten is altijd mis
Owww die had ik niet gezien.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
zie paar posts terug..daar zie je een foto...en het is een recente (ik heb dat roze muntje eropgeplakt...voordat ik mijn eigen foto's maakte...dujs hij is echt vandaag gemaakt!)
Hoe overzichtelijker wil je het... 't is alfabetisch!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:22 schreef Xante het volgende:
LennyKravitz, kan je de lijsten een beetje inkorten? Zo is het een beetje vervelend voor de overzichtelijkheid van dit topic.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Hoe overzichtelijker wil je het... 't is alfabetisch!![]()
![]()
Zeg is ff dat hij moet opschieten en geen domme spelletjes moet spelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
het is een vriend van mij, als ik de naam bekend maak kom je nix meer te weten over de stok en dat kan ik niet maken tegenover hem...bovendien is het een lurker van Fok!
maar in ieder geval.....dit staat hier buiten, die stok moet gewoon terug en het land door
tering wat een lange lijst trouwens! damn...
Daarom kan hij het wel doorvertellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
hij heeft er nix mee te maken hoor...dat weet ik wel zeker....
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
erm... alle gekheid op een stokje ik krijg die lijst niet ge-edit... fok weigert... heb ik de server zo bijna op z'n knieën?
Die zijn er wel, alleen zul je dan het verkeersplein over moeten richting R'dam-Centrumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:46 schreef tijnnl het volgende:
we hebben gekeken bij het bord capelle, alleen wat los gras gevonden, verder nix
Daarna op zoek geweest naar borden rotterdam vlakbij de stok, maar die zijn er niet... Dus op het moment echt geen idee waar ie zou moeten wezen
Da's boven Apeldoorn....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Waar de hell ligt Vaassen? en bovendien hebben we foto's nodig!
Langs de abraham van rijckevorselweg staan er wel ja, alleen das nou niet echt een plek om die stok neer te leggen, langs de dijk hebben we gekeken maar daar kwamen we geen bord tegen en ook de weg richting de kazerne geen bord rotterdam, maja er moeten gewoon foto's komenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die zijn er wel, alleen zul je dan het verkeersplein over moeten richting R'dam-Centrum
En wat korter. Zo haken mensen wel af van dit spel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef junkiexp het volgende:
Wel weer een trieste bedoeling zo,grapje is altid leuk natuurlijk maar doe het dan wel subtiel
![]()
Gewoon om ons te kutten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:46 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb steeds meer het vermoeden dat degene die de stok heeft een ban heeft. Waarom zou hij anders alleen berichtjes posten op het SMS-board en niet gewoon in dit topic?
Sorry, ik ben niet zo'n kunstheld, maar wat heeft Zoetermeer te maken met kunstgeschiedenis?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:11 schreef Rossdale het volgende:
*kuch*ZOETERMEER*kuch*
zit een E in, zit een O in, zit geen K in en heeft te maken met kunstgeschiedenisplus dat het maar 20 km van de laatst bekende plek van de stok vandaan ligt
Dat moet de plek zijn!
Eens. Je moet gewoon normaal doen en normaal aan het spel meedoen. Maar voor een bepaalde Josti is dat kennelijk weer erg moeilijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon om ons te kutten.
Als je gebanned bent of om een andere reden niet kan posten moet je gewoon die stok niet meenemen! In de spelregels staat duidelijk dat de stok binnen 24 uur op de nieuwe plek moet liggen en de FOTO'S online moeten staan.
quote:jullie moeten de foto's zoeken!!!
hoe weet je dat trouwensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:43 schreef just me het volgende:
20992 is El.Greco ???
want die heeft usernummer 20992
Jij hebt de stok dus niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:50 schreef El.Greco het volgende:
hoorde ik mijn naam?
zal wel bij FokTotals de stand zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hoe weet je dat trouwens
Hij lurkt zich wezenloos hier vandaag.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wel toevallig dat'ie opeens op dit forum zit!
Dat kan je toch makkelijk zien?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
hoe weet je dat trouwens
Kan ik niet lezen. Moet eerst reggen en daar heb ik geen zin in. Dus samenvatting please?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef Rockfire het volgende:
www.elgreco.nl
Lees maar op het forum, hij heeft de stok
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:37 schreef Bertje het volgende:
Dus samenvatting please?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef Rockfire het volgende:
..., hij heeft de stok
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef kasper het volgende:
Misschien Gouda?
Ben je nou zo dom?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
In principe niet....maar de volgende user die ermee vandoorgaat is dus 24181 oftewel QBZZ???
hopen dat een Fok!ker hem voor is...
Op zich een heel leuk idee El.Greco .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:00 schreef El.Greco het volgende:
nee, het was even tijdelijk lenen om er wat variatie in te brengen.
Ik vond het zo simpel, je krijgt alles op een presenteerblaadje, als het even wat moeilijker wordt, gaan mensen gelijk zeuren en klagen.
Anyway, het is opgelost, uiteindelijk is ie ongeveer 39 uur wegeweest, was dat nou zo erg?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Dat heeft trouwens nix met dom te maken. Ik zit alleen niet de hele dag alle forums af te werken...
crapforum heb ik nooit van gehoord. GoT ken ik wel alleen dacht ik daar niet aan toen ik zag I've GoT It...
crapforum....ok netjes gevonden...en dan via zo door naar die php pagina...slim, had er zelf niet opgekomen, maar wat dat betreft ben ik ook niet bekend met crapforum bijv...ik heb betere dingen te doen dan de hele dag internetten...
blijkbaar nietquote:ik heb betere dingen te doen dan de hele dag internetten...
Dat zou je anders niet zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
....ik heb betere dingen te doen dan de hele dag internetten...
Allereerst was GoT ook op die manier geschreven en dat is de algemene manier (ook op Fok!) om naar gathering.tweakers.net te verwijzen. Verder kende ik crapforum ook niet, maar een beetje googlen hielp me daarbij...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Dat heeft trouwens nix met dom te maken. Ik zit alleen niet de hele dag alle forums af te werken...
crapforum heb ik nooit van gehoord. GoT ken ik wel alleen dacht ik daar niet aan toen ik zag I've GoT It...
crapforum....ok netjes gevonden...en dan via zo door naar die php pagina...slim, had er zelf niet opgekomen, maar wat dat betreft ben ik ook niet bekend met crapforum bijv...ik heb betere dingen te doen dan de hele dag internetten...
Dat is ook geen regel. Het gebeurde de laatste tijd wel steeds vaker, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een regel is...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:10 schreef El.Greco het volgende:
foto's van het weghalen heb ik niet, ik was niet bekend met die regel, had ook geen cam bij me op dat moment
Hé, ff serieus blijven!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
...ik heb betere dingen te doen dan de hele dag internetten...
ok op m'n stage wel natuurlijk...maar dan zit ik dus andere dingen te zoeken..en alleen maar op Fok! te posten de hele dagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen![]()
Voor puzzeltochtjes maakt men maar een eigen stok. Het spel werkt nu, en ook voor mensen die niet de hele tijd op F5 zitten te rammen voor aanwijzingen enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:06 schreef kasper het volgende:
[..]
Op zich een heel leuk idee El.Greco .
Maar dan moet er wel een keuze gemaakt worden:
- of de stok dient zo snel mogelijk verplaatst te worden,
- of het wordt een soort puzzeltocht.
Mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:13 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Voor puzzeltochtjes maakt men maar een eigen stok. Het spel werkt nu, en ook voor mensen die niet de hele tijd op F5 zitten te rammen voor aanwijzingen enzo.
Ow men! Ik ben in staat om nu van mijn werk weg te gaan om hem te gaan halen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:12 schreef vdroos het volgende:
Wie o wie gaat hem halen in Gouda????![]()
Ga hem halen dan!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow men! Ik ben in staat om nu van mijn werk weg te gaan om hem te gaan halen!
Shit! Ehm... middagje vrij nemen?
Ehm.... Ik check wel even voor ik weg ga of hij er nog ligt, dan ga ik hem wel halen!
Ja, idd, dat had ik ook al bedacht, maar gelukkig is er een uitwijkhaventje daar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef El.Greco het volgende:
pas op voor het verkeer
Dat had je dat moeten doen he!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
snel zegrandstad he...nou ben benieuwd waar'ie naar toe gaat...niet richting zeeland denk ik, wat mijn bedoeling was...
Niet zeurenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
snel zegrandstad he...nou ben benieuwd waar'ie naar toe gaat...niet richting zeeland denk ik, wat mijn bedoeling was...
Ik gaf'm een klein aanzetje, maar ja, toen moest'ie weer zo nodig naar Goudaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had je dat moeten doen he!
maar wees er wel voorzichtig meequote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef kasper het volgende:
Goed gedaan Mappy!
Geniet van de Fok!stok!
Ben je wel een Gouwenaar of ben je van ergens uit de buurt gekomen? Gewoon nieuwsgierig...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Mappy het volgende:
Nou het kan zijn dat die ander gewoon een routenet kaartje ofzoiets had natuurlijkMaar ik moest 't voor mezelf ook spannend houden
Had ook al een half uur in de trein gezeten zonder internet om te kijken of iemand me voor was...
Hij is niet heel erg weerbestendig... De kleurtjes zijn wat doorgelopen hier en daar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef just me het volgende:
maar wees er wel voorzichtig mee
Ik zit niet eens in Zuid-Holland...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ben je wel een Gouwenaar of ben je van ergens uit de buurt gekomen? Gewoon nieuwsgierig...
Zit er alweer in, no worriesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
wat een handschift he
wil je hem ook weer terugstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |