Ja,lekker is dat hè.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben een beetje in de war.
Je weet toch dat mensen altijd zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft?
De mijne heb ik nog nooit gezien en om te voorkomen dat dit te zweverig wordt zeg ik je dat ik er niet in geloof en het gaat daar ook eigenlijk helemaal niet om.
In 1998 ging ik na m'n eindexamen een jaar in California wonen, je kent dat wel. Bleu als ik in Nederland was, bloeide ik op in de nieuwe situatie en durfde zelfs verliefd te worden op een lief meisje met de schitterende naam Melodie. Zij had lang blond haar en een leuk pittig gezichtje, maar niemand begreep echt wat ik in haar zag. Het was voor mij echter liefde op het eerste gezicht.
Omdat ik na dat ene jaar terug moest en ging werd de hevige romance een waardevolle en innige vriendschap. Ik heb het over een tijd waarin ik 17 was en zij 16. Hevig is dus hevig verliefd, niet iets anders.
Terug in Nederlang ging ik studeren en leefde ook nog half in het dorp waar ik opgegroeid ben. Beetje voetballen, beetje uitgaan, vriendinnetjes af en toe... Schitterende tijd, maar ik begon al vrij gauw te beseffen dat het wat de dames betreft voor mij toch nooit zo kon zijn als met Melodie. Zo eerlijk was ik echter niet tegen mezelf en ik bleef het hardnekkig proberen. Ik wilde dat het wel kon, maar al gauw was dan het gevoel weg en liep het toch stuk.
Het contact met Melodie was grillig. Brieven schrijven, soms met maar een week ertussen, dan weer maanden. Toen gingen er 2 jaren voorbij zonder dat we van elkaar hoorden, tot ze me een email stuurde, gewoon om te vragen hoe het ging. Nu mailen we dus geregeld. Ik heb haar nooit iets verteld over mijn gevoel dat we bij elkaar horen. Ze heeft ook een vriend nu, maar dat lijkt me vrij normaal. Ik vrees de dag dat ze me een mailtje stuurt dat ze zich hebben verloofd.
Begin dit jaar ging ik naar de Albert Heijn. Tot mijn stomme verbazing zat er een meisje achter de kassa dat een jonge versie van Melodie had kunnen zijn, zeg maar op de leeftijd dat ik haar ontmoette. Ze leek me een jaar of 15 en had ook dat leuke pittige koppie. Ze heette Kelly als ik het me goed herinner. Ik kom niet zo vaak bij die AH dus het was verder niet echt een item. Het feit dat er bij een supermarkt in de buurt een meisje werkt dat sprekend lijkt op mijn grote liefde deed niet echt iets met me. Maar ik bedoel dus wel dat ze sprekend lijkt, don't get me wrong. Het is niet zo dat ze er slechts iets van weg heeft of zo. Wacht, want de dubbelgangster komt nog.
Wat gebeurt er nu vandaag?
Nadat ik met 5 teamgenoten met de bus terug was gekomen van een uitwedstrijd deed ik even boodschappen in het centrum en stapte daarna in de bus om naar huis te gaan. Het was druk in de bus dus ik moest staan.
Ik kijk wat om me heen om te zien wat voor mooie verzameling mensen zich deze keer ophoudt in de bus. Op een gegeven moment stopt mijn blik en stokt mijn adem.. ze zit daar gewoon! Nee, kan niet.. nog eens goed kijken.. wat is dit? Het zou dus de zus van die caissière kunnen zijn.. haha.. maar in ieder geval.. het is een jonge vrouw van een jaar of 20.. leuke uitstraling.. en ze is gewoon Melodie.. ze lijkt sprekender dan sprekend. Ik kan het nog steeds niet bevatten.. we rijden weg uit het centrum en ik weet zeker dat ik haar aan wil spreken en haar vertellen wat er zich in m'n hoofd afspeelt.. Maar ik twijfel.. nee, dat kan toch niet.. wat zal ze wel niet denken.. nou ja, ze moet er toch vast gauw al uit.. op het moment dat de stoel waar ik naast sta vrij komt en naar een oude Marokkaanse vrouw wenk dat ze moet komen zitten, staat Zij op van haar zitplaats en laat een vrouw op krukken die net instapt zitten. Ik krijg een heel raar gevoel, alsof ik iets meemaak dat me iets duidelijk moet maken. Uiteraard gaat ze niet uit de bus en moet ze er bij dezelfde halte als ik pas uit.. Met vlotte pas vervolgt ze haar weg en ik staar haar na, wetend dat ik haar sowieso vanavond niet ga aanspreken. Van de bus naar huis lopend belt m'n vader en ik vertel hem wat ik meegemaakt heb en hij moet lachen, maar we praten verder over andere dingen.. gelukkig.. Ik kom thuis en vertel m'n huisgenote wat ik meegemaakt heb.. ze knikt instemmend en zegt: ja, dat is vaag ja..
Ik heb er geen spijt van dat ik niets gezegd heb tegen haar, want Zij heeft er toch niets aan verder en dan loop ik er alleen nog maar langer mee rond.. aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat ze gezegd had.. hoe haar stem klonk.. of dat ook hetzelfde was.. hoe haar naam luidde..
Dingen die meespelen als ik zeg dat mij misschien iets duidelijk gemaakt wordt.. zijn het feit dat Melodie volgende week zaterdag jarig is en ook dat ik eigenlijk in m'n hoofd stukje bij beetje de oppervlakkigheid aan het toelaten was. Wilde a.s. maandag na teamborrel weer eens ouderwets de stad in en achter de vrouwen aan.. terwijl ik dat wereldje al heel lang mijd..
Reageer zo je wilt.. ik ben blij dat ik dit op deze manier even kwijt ben..
Het zou fijn zijn als je de hele meute niet quote, dank je.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,lekker is dat hè.
Ik heb het een maandje terug gehad.
In discotheek Zak in Duitsland liep een meisje dat sprekend leek op het meisje wat ik leuk vind,ze was alleen iets kleiner.
Maar de bek viel me wel even open en ik was wel eventjes van de leg.
Zou dat wat zijn denk je?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef Fly-or-Die het volgende:
vertel hier de details en beschrijving en doe een oproep aan dat meisje uit de bus
Mooie meid Stanley_Cquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mensen bedankt voor reacties..
17 jarige Stanley_C met Melodie in 1998..
[afbeelding]
Melodie in 2000
[afbeelding]
Hm ken zat meisjes die wel redelijk veel op haar lijken....quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:16 schreef Vincenzo het volgende:
[..]
Mooie meid Stanley_C
Wel bizar dat meisjes tegen komt die precies op Melodie lijken![]()
Ik cynicusquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:05 schreef Xennia het volgende:
Klinkt mij meer als het idealiseren van je eerste grote kalverliefde in de oren, maar ja ik geloof ook niet in Hollywood
Product of the 80'squote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik cynicus![]()
Ze is mooi opgedroogd hoor![]()
Wat staat er nou op haar shirt?
Lief dat je dat vindt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het een mooi verhaal. Heb je de filmrechten al verkocht?
Was je speler of supporter? En is het ondertussen weer uit met haar vriendje?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Detail: eerste kus in zo'n mooie gele schoolbus op de terugweg van een voetbalwedstrijd..![]()
We speelden uit tegen LeGrand.. 3-3 gelijk, Ik maakte ze alle 3 maar kreeg ook 2 keer geel.. Zij begon het seizoen ook als speler (het was co-ed, het enige team in de competitie met meiden erbij), maar was deze wedstrijd mee als supporter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Was je speler of supporter? En is het ondertussen weer uit met haar vriendje?
Oohh.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt..
ik heb wel het gevoel dat we bij elkaar horen
Edit: Ik haat topic kicks... Grrrrquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben een beetje in de war.
Je weet toch dat mensen altijd zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft?
De mijne heb ik nog nooit gezien en om te voorkomen dat dit te zweverig wordt zeg ik je dat ik er niet in geloof en het gaat daar ook eigenlijk helemaal niet om.
In 1998 ging ik na m'n eindexamen een jaar in California wonen, je kent dat wel. Bleu als ik in Nederland was, bloeide ik op in de nieuwe situatie en durfde zelfs verliefd te worden op een lief meisje met de schitterende naam Melodie. Zij had lang blond haar en een leuk pittig gezichtje, maar niemand begreep echt wat ik in haar zag. Het was voor mij echter liefde op het eerste gezicht.
Omdat ik na dat ene jaar terug moest en ging werd de hevige romance een waardevolle en innige vriendschap. Ik heb het over een tijd waarin ik 17 was en zij 16. Hevig is dus hevig verliefd, niet iets anders.
Terug in Nederlang ging ik studeren en leefde ook nog half in het dorp waar ik opgegroeid ben. Beetje voetballen, beetje uitgaan, vriendinnetjes af en toe... Schitterende tijd, maar ik begon al vrij gauw te beseffen dat het wat de dames betreft voor mij toch nooit zo kon zijn als met Melodie. Zo eerlijk was ik echter niet tegen mezelf en ik bleef het hardnekkig proberen. Ik wilde dat het wel kon, maar al gauw was dan het gevoel weg en liep het toch stuk.
Het contact met Melodie was grillig. Brieven schrijven, soms met maar een week ertussen, dan weer maanden. Toen gingen er 2 jaren voorbij zonder dat we van elkaar hoorden, tot ze me een email stuurde, gewoon om te vragen hoe het ging. Nu mailen we dus geregeld. Ik heb haar nooit iets verteld over mijn gevoel dat we bij elkaar horen. Ze heeft ook een vriend nu, maar dat lijkt me vrij normaal. Ik vrees de dag dat ze me een mailtje stuurt dat ze zich hebben verloofd.
Begin dit jaar ging ik naar de Albert Heijn. Tot mijn stomme verbazing zat er een meisje achter de kassa dat een jonge versie van Melodie had kunnen zijn, zeg maar op de leeftijd dat ik haar ontmoette. Ze leek me een jaar of 15 en had ook dat leuke pittige koppie. Ze heette Kelly als ik het me goed herinner. Ik kom niet zo vaak bij die AH dus het was verder niet echt een item. Het feit dat er bij een supermarkt in de buurt een meisje werkt dat sprekend lijkt op mijn grote liefde deed niet echt iets met me. Maar ik bedoel dus wel dat ze sprekend lijkt, don't get me wrong. Het is niet zo dat ze er slechts iets van weg heeft of zo. Wacht, want de dubbelgangster komt nog.
Wat gebeurt er nu vandaag?
Nadat ik met 5 teamgenoten met de bus terug was gekomen van een uitwedstrijd deed ik even boodschappen in het centrum en stapte daarna in de bus om naar huis te gaan. Het was druk in de bus dus ik moest staan.
Ik kijk wat om me heen om te zien wat voor mooie verzameling mensen zich deze keer ophoudt in de bus. Op een gegeven moment stopt mijn blik en stokt mijn adem.. ze zit daar gewoon! Nee, kan niet.. nog eens goed kijken.. wat is dit? Het zou dus de zus van die caissière kunnen zijn.. haha.. maar in ieder geval.. het is een jonge vrouw van een jaar of 20.. leuke uitstraling.. en ze is gewoon Melodie.. ze lijkt sprekender dan sprekend. Ik kan het nog steeds niet bevatten.. we rijden weg uit het centrum en ik weet zeker dat ik haar aan wil spreken en haar vertellen wat er zich in m'n hoofd afspeelt.. Maar ik twijfel.. nee, dat kan toch niet.. wat zal ze wel niet denken.. nou ja, ze moet er toch vast gauw al uit.. op het moment dat de stoel waar ik naast sta vrij komt en naar een oude Marokkaanse vrouw wenk dat ze moet komen zitten, staat Zij op van haar zitplaats en laat een vrouw op krukken die net instapt zitten. Ik krijg een heel raar gevoel, alsof ik iets meemaak dat me iets duidelijk moet maken. Uiteraard gaat ze niet uit de bus en moet ze er bij dezelfde halte als ik pas uit.. Met vlotte pas vervolgt ze haar weg en ik staar haar na, wetend dat ik haar sowieso vanavond niet ga aanspreken. Van de bus naar huis lopend belt m'n vader en ik vertel hem wat ik meegemaakt heb en hij moet lachen, maar we praten verder over andere dingen.. gelukkig.. Ik kom thuis en vertel m'n huisgenote wat ik meegemaakt heb.. ze knikt instemmend en zegt: ja, dat is vaag ja..
Ik heb er geen spijt van dat ik niets gezegd heb tegen haar, want Zij heeft er toch niets aan verder en dan loop ik er alleen nog maar langer mee rond.. aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat ze gezegd had.. hoe haar stem klonk.. of dat ook hetzelfde was.. hoe haar naam luidde..
Dingen die meespelen als ik zeg dat mij misschien iets duidelijk gemaakt wordt.. zijn het feit dat Melodie volgende week zaterdag jarig is en ook dat ik eigenlijk in m'n hoofd stukje bij beetje de oppervlakkigheid aan het toelaten was. Wilde a.s. maandag na teamborrel weer eens ouderwets de stad in en achter de vrouwen aan.. terwijl ik dat wereldje al heel lang mijd..
Reageer zo je wilt.. ik ben blij dat ik dit op deze manier even kwijt ben..
Dus eigenlijk hebben jullie geen diepgaande band en zit je alles te romantiseren?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We speelden uit tegen LeGrand.. 3-3 gelijk, Ik maakte ze alle 3 maar kreeg ook 2 keer geel.. Zij begon het seizoen ook als speler (het was co-ed, het enige team in de competitie met meiden erbij), maar was deze wedstrijd mee als supporter.
Het is wel uit met dat vriendje, maar we bespreken elkaars liefdesleven niet diepgaand met elkaar. Als ze zich ooit zou verloven, hoor ik het out of the blue. ....
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben jullie geen diepgaande band en zit je alles te romantiseren?
Waar ben je je druk over aan het maken? Dit is een prachtig verhaal van een man die zijn grote liefde na een hele lange tijd wer terugziet, waarom moet je hier moeilijk over gaan doen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben jullie geen diepgaande band en zit je alles te romantiseren?
Foto's toch maar weg gehaald. Mijn naïviteit kent grenzen.quote:Op dinsdag 5 oktober 13:46 schreef Neverending het volgende:
Boy, wat een leuk meisje man... ik zou zuinig op haar zijn...
Ennuh, op internet komen foto´s altijd op plekken waar je ze niet wil hebben... zeker foto´s van leuke meisjes...zeker zo op een openbaar forum... als ik jou was zou ik ze weer verwijderen....
Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar ben je je druk over aan het maken? Dit is een prachtig verhaal van een man die zijn grote liefde na een hele lange tijd wer terugziet, waarom moet je hier moeilijk over gaan doen?
Het was niet een vakantie, het was veel meer dan vluchtig. En ook wederzijds.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo is![]()
![]()
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:05 schreef Biancavia het volgende:
Is de Amerikaanse versie nu ook weer vrijgezel?
Mooi zo.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
Scientology?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.quote:
Om even in jouw gang van denken mee te gaan. Je komt de dubbelganger van je grote liefde tegen, en niet veel later wordt de echte versie weer single. Hint? Hint? Anyone?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
Wat een coole kick, Stanley!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
Nee, foto's heb ik weg gehaald..quote:Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:
Merkwaardig, wel leuk verhaal en wie weet kun je strax nog een script schrijven voor een film !
Ben benieuwd of ik ooit iemand tegenkom die op mij lijkt.. nog nooit iemand gezien die ook maar enigszins leek of half of maar kwart![]()
(fotos doen het hier niet mmh?)
Ik ben niet zo'n verhalen schrijverquote:Op zondag 9 juli 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, foto's heb ik weg gehaald..
Ik heb wel eens mensen gezien waarvan iedereen zei dat ze op mij lijken (of ik op hen). De laatste tijd hoor ik steeds vaker 'Arjen Robben'.
Help je mee met het script dan?
Ja, eerst was er dat meisje in de supermarkt, een jaar of 16. Ik voelde meteen dat ze me aan iemand deed denken. Ze had diezelfde pittige blik. Bij Nederlandse meisjes zie je die wel vaker, maar bij Amerikaanse veel minder. Ik keek wel op haar naamplaatje, ik moest weten hoe ze heette..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
men, dit is echt een mooi verhaal man!!!!!
nog een paar vraagjes:
-waren er 2 dubbelgangsters? eentje van de supermarkt en eentje in de bus?
Ik woon in de stad Groningen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-je woont in een dorp, hoe kan het dan dat je die dames pas laat opmerkte als dubbelgangsters?
Ik heb ze helaas allebei niet aan durven spreken. Bij het kassameisje verwachtte ik niet veel inhoudelijke respons, maar het meisje in de bus had ik zeker aan willen spreken als ik het over mocht doen. M'n haar zat ook goed die dag, dus geen punt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-dubbelgangsters ooit gesproken of iets dergelijks?
Ik ben na m'n afstuderen voor het eerst terug gegaan, zou gewoon logeren bij een vriend. Toevallig trouwde haar beste vriendin in de maand dat ik daar was en toen ben ik dus naar die bruiloft gegaan. Ze zei al die jaren wel dat ze het leuk zou vinden als ik terug zou komen en dat was voor mij ook zeker spannend. Het was ook wel bijzonder, omdat je je toch zes jaar apart van elkaar hebt ontwikkeld. De vakantie was helemaal super en ook emotioneel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-hoe is het zo gekomen dat je bij het meisje in amerika weer belandde? nodigde ze je uit?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-wat heb je besproken, aangezien het uit was met haar vriend. voelt zij ook nog wat voor jouw?
Ja.. we zagen elkaar dus voor het eerst weer op die bruiloft. Ik voelde me een beetje schuldig, want de aandacht zou natuurlijk naar het bruidspaar moeten uitgaan, maar er waren veel oude bekenden.. het was bloedheet en ik zal nooit vergeten hoe ik me voelde..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-was er een bepaalde spanning?
We zijn een aantal keer gaan eten, soms met z'n tweetjes en soms met vrienden.. die bruiloft was wel op een hele mooie locatie en daar hebben we veel gepraat en gedanst.. dat had ook wel wat..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-heb je verder nog iets romantisch gedaan? biosje, wandeling in bos, etc?
Ik spaar eerst voor een nieuwe auto, daarna weer gauw die kant op..quote:
Ik ben een twijfelaar.. maar ze was heel druk met werk, maar belde toch iedere dag om even te kletsen en als het even kon gingen we wat doen. Ik was zelf ook een week in Los Angeles dus was er niet altijd, maar we hebben alles er uitgehaald.. Haar ouders zag ik op de bruiloft en dat was prima, was toentertijd ook al goed.. Maar zij is niet het type dat echt naar haar ouders luistert.. wat wel superschattig was: haar kleine zusje (toen 3, nu 9) was bruidsmeisje op die bruiloft.. en op een gegeven moment ging ik drinken halen en toen huppelde dat meisje daar rond. Toen riep ik haar en vroeg ik of ze mij nog kende en dat ze de vorige keer dat ik haar zag nog zó klein was (je kent dat wel). Zij wist het nog: 'You're *echte naam S_C*.. M's first boyfriend.. Daar was ik wel even stil van.. zij huppelde vrolijk verder..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-heb je enig idee of zij ook gek op je is? misschien dat haar ouders/broers/zus vrienden iets loslaten?
Als ik dat toch eens wist..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-ga je 100% voor haar? hoe ga je dat aanpakken?
Dat vind ik supercool dat je dat zegt..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
als je echt zo gek op haar bent er gewoon voor gaan man! dit klinkt als een sprookje en dit is een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gehoord dat waar gebeurd is
SUCCES!
Voordat school begon, waren we al in training voor voetbal. Om credits te krijgen, moet iedereen een aantal sporten doen. Zij speelde dus ook in dat voetbalteam (kon er helemaal niets van trouwens..:) ) en ze viel me meteen op.. lang, blond.. wow! Daarna begon school en gingen we elkaar briefjes schrijven.. Die briefjes heb ik nog allemaal.. We hebben na het seizoen ook shirtjes 'geruild' dus ik heb hier nog een shirt liggen met nummer 18 terwijl ik altijd met nummer 10 speel. Het was gewoon een film, man..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
edit: hoe heb je haar leren kennen? zat je bij haar in het gastgezin of via voetbal?
Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt terwijl ik in Engeland een restaurant binnenstapte met een vriend van van me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
*snip lang verhaal over dubbelganger van je grote liefde tegenkomen*
Ze staan er weer..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef Itsme-HcK het volgende:
Shit, ben ik weer de enige die die pics niet ziet.
Zonder foto's is het verhaal minder mooi..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef Operc het volgende:
omdat? je had ze toch expres weggehaalt?
Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verderquote:Op maandag 10 juli 2006 03:52 schreef melke het volgende:
Tip: Mail Melodie en schrijf haar wat je denkt en wat je voor haar voelt. Wat heb je nou te verliezen.. Je kunt er wel tegen vechten of het gevoel negeren, maar na het bovenstaande verhaal lijkt het me toch wel vrij duidelijk dat je nog steeds zwaar de hots voor je ex liefje hebt. Waag de gok gewoon en schrijf haar!
Bedankt.. het is nu inderdaad wel een keer tijd om knopen door te hakken geloof ik..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verder
Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Stanley, ik herken wat van mijn eigen situatie behalve dat van die dubbelganger: Ik ontmoette mijn huidige vrouw 15 jaar geleden in Nederland, eerste liefde en dat hele gereutel.![]()
Toen emigreerde ze naar de VS (ze was toen 14) ivm het werk van haar vader. 't Contact werd soms wat minder, toch bleef ze om het jaar naar NL komen, ze bleef brieven en basketballshirtjes sturen.
Om een lang verhaal kort te maken: Nu zijn we dus al een tijdje getrouwd.
Blijkbaar zit die Amerikaanse zo diep in je hart dat je actie moet ondernemen.
Go for it.
Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?
Verder ben ik het met de conclusie van je verhaal eens: actie ondernemen Stanley!
Ah, OK, duidelijk. Ze heeft al met al een interessant leven achter de rug.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.
Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..quote:Op maandag 10 juli 2006 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie die foto's nu voor het eerst maar hoe kon 'men' zeggen dat ze niet inzagen wat jij in haar zag?
Dat is een geweldig leuke meid!![]()
Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..
Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatje
Denk ik ook wel. Amerikaanse meiden hebben toch een bepaalde look (die zij NU trouwens ook heeft). Maar als ik bij haar in de klas had gezeten ofso in die leeftijd, dan had ik daar ook massaal verliefd op kunnen worden jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:02 schreef Bigs het volgende:
Zo.. die Melodie is in 2 jaar wel vooruit gegaan zeg.. goed gespot van jou
Maar ff serieus.. ik denk dat het meisje in de bus geen dubbelgangster was, maar dat jij dat graag wilde zien. Als je dat meisje naast Melodie zou zetten zou er waarschijnlijk bijna geen gelijkenis zijn. Je hersens doen soms rare dingen met je en dit is er een van.
Desondanks wel een mooi verhaal, doet mij denken aan een aantal liedjes van Acda & de Munnik
Ik doelde ook op het verschil 1998-2000quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]foto's zijn uit 1998, 2000 en de laatste twee uit 2006..
Welke liedjes van Acda & De Munnik.. toevallig mijn favoriet 'Als Je Me Morgen Ziet'.. ?
vanessa wie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een beetje eng en glad.. Nederlanders vinden naturel nog wel belangrijk volgens mij. Vanessa zou het in de VS goed doen.. Britney Spears had in Nederland nooit carrière gemaakt.
^quote:
Ja en zo weet je tenminste ook dat je alles gedaan hebt wat je kon doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...ik ben trouwens ook van mening dat je toch een kans moet wagen. Beter dan spijt hebben over 10 jaar
De vonk is nooit weg geweest.. maar vonk kan van tijd tot tijd meer aanwakkeren zeg maar..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Bigs het volgende:
Sjah als de vonk nu nog niet overgeslagen is dan zal hij het wel nooit doen.. maar toch, ik zou de kans wel willen nemenJe hebt niks te verliezen..
Bovendien is zij degene die weer contact met jou zocht, dat is niet onbelangrijkIk zeg ga ervoor
Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..quote:
Dat is geen antwoord hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan haar denk, dus het zou eerst weer wakker gemaakt moeten worden in me denk ik.. maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit meer voor iemand anders voel (dit overigens tot frustratie van een aantal uiterst sympathieke en frisse Hollandse jongedames en soms ook tot frustratie van mezelf).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:37 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord heBen je nog verliefd op haar? Ja of nee?
De ontmoeting met de dubbelgangster was in 2004, maar na de reünie is de laatste significante kick geweest.. en dat was in 2006..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Mèèèn...ik zie nu pas dat dit topic al dateerd uit 2004
Je hebt veel te lang gewacht. Het is tijd voor actie
Althans...nóg meer actie
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemtquote:
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt afquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
Haha..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
een 'Queen' zelfs..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt af
Zal toch wel meevallenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt af
Als je niet snel wat doet zie ik er dalijk in Grunn zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die naam waardig draagt.. bedankt voor je stimulans in ieder geval..
Nee.. zou ze niet leuk vinden denk ik.. toch wel erg openbaar en zo.. maar ja, je moet wel eens iets kwijt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:15 schreef Bigs het volgende:
Het is dat ze geen Nederlands kan, anders had je d'r gewoon deze thread kunnen laten lezenUiteraard met een huwelijksaanzoek aan het eind oid (lekker extreem)
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben er laatst achter gekomen dat de duivel homo is
In dit geval niet.. opeens was het weer open..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Je doet m zelf open of dicht hoor
Eh, weet ik veelIk heb een geheugen als een zeef
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb al 3x geprobeerd een FoBo aan te maken, maar hij slaat het op de een of andere manier niet opMaarja wat boeit het ook, ik ben gelukkig een onopvallende achtergrond-oldbie
Eh neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In dit geval niet.. opeens was het weer open..
(moet je minder drinken?)
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Ehm?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok... Q_B... chill even?
Doe je 't alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijken
Ik zal eens kijken of ik hem nu wel open kan zetten
What did I doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Laat waardigheid en liefde de boventoon blijven voeren hier..
Wat moet ik met een fotoboek?quote:
Ik? Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. laten we niet te ver afdwalen.. heb je ook foto's bij jouw verhaal?
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Bigs het volgende:
Ok.. volgens mij is het dit keer gelukt.. ik verwacht nu natuurlijk een reactie van iedereen
[edit]
Alleen heb ik nog niet zo'n cool fotoboek-icoontje bij m'n posts.. wazig
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Zeur je over deze post Stanley?
Zou anders niet weten waar je 't over hebt
En als dat het geval is, don't take it too serious![]()
Neenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.. is ook zo.. ben je nu nog met haar samen?
Ben je serieus nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
En dat zijn we officieel ook nooit geweest![]()
-edit- ondertussen zit zij al enige jaren met een vriend. Dus dat wordt 'm niet
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgt
In je Fotoboek, bovenaan bij instellingen wijzen meen ik? Weet het niet zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vinden![]()
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)
Ben jij er nu wel overheen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[-edit- die kneus die ooit riep "it is better to have lost ...etc etc" hadden ze van mij aan de hoogste boom mogen hangen want dat is gewoon niet waar![]()
Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij: ik kom niemand tegen waarbij het gevoel hetzelfde is en ik vermoed dat dat waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren
Neequote:
Oh oh oh, wat zondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee(zie edit
)
En het is toch al gauw zo'n 5-8 jaar geleden.
Ik zie haar nog wel af en toe hoor...en dat is misschien ook niet goed
Oh ja, eens. Maar het blijft toch knagenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, weet zij het?
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt nooit wat met r gehadHelemaal niks
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..
Ik kan niets anders doen dan er nog eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja maar dr is dus nooit wat geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan niets anders doen dan er nog eentegenaan te gooien
De bijbehorende spijt en melancholie zijn ook mooi
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Okayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
Niet als zodanig nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Eh..ja.quote:Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Hehe ja dat is ook waar. En dat zie ik ook wel inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
Is ook weer zo.. die gevoelens kunnen ook versterkt worden zoals bij mij..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jaren
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor![]()
Heel somsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Spreek je haar nog?
Dat kun je dan wel quoten maar dat is toch anders denk ikquote:
Ik heb ook mijn zwakke kantenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheenquote:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
Je leert snel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zwakke kanten
Liefde is niet voor het het oudste problematische eh.."ding"
Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?
Beste opmerking van het hele topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisteren
Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passenquote:
Nou nee. We hebben wel een voorgeschiedenis hoor. Ik kende haar vrij goed. En dat was ze niet en is ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
whehequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Beste opmerking van het hele topic![]()
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijkquote:
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoor
Ook mbt betrekking tot dit onderwerp. Maar soms mag je best even dwepen, toch?
Doe eens rustig en laat ademruimte.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
The truth, the whole truth and nothing but the truth!
Ja, en dat geldt hier ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.
Over jou?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk![]()
Nou je brengt het niet zo leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
The truth, the whole truth and nothing but the truth!
Ik huil niet en publicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willen
Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passen![]()
Yupz. KLEIN beetje he, zei ikquote:
Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet doorhad... Het is een forum, op internet.
Ik kan je beter leren dansenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.
Got to love the sympathy cardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willen
Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit ehquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik breng het niet leuk, maar ik heb wel gelijk!
Juist.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.
Dat schijnen vrouwen te willen tochquote:
Ik heb het dan ook over dansenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maak wel het onderscheid tussen dansen en dansen. Mijn freestyle is in orde.
Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit eh![]()
Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.quote:
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat schijnen vrouwen te willen toch
Ik niet thoAlhoewel, mn ex huilde noooooooit. Echt nooit. En dan meen ik dus echt echt nooit nooit nooit. Maar goed, door mij ging ie een keer wel huilen. Dat was op zich wel heel vet om het ff lomp te zeggen
![]()
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.
Whaha! Dat is toch niet macho..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktgewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat schijnen vrouwen te willen toch
Ok, dat zou misschien wel goed zijn dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come in![]()
Edit, daarbij heb ik altijd elke groep onder mij geassisteerd, als man dus, dus t kan
Bij mij moet je niet gaan janken hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktgewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Ja zal bestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.
Ik zie hier op Fok! vaak van die topics als
"Waar houden mannen van?"
of
"Welk luchtje vinden vrouwen lekker?"
Ja, sorry. Maar dat is best kansloos want de diversiteit is verschrikkelijk groot![]()
Ah...maar dat zeggen alle pubers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoon![]()
Eh...neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja zal best
Maar tegenwoordig hoor je toch altijd dat mannen moeten huilen![]()
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet gaan janken hoorIk haat dat
Ga gewichten heffen ofzo
![]()
Dat weet niemand..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?
Onder welke steen heb jij gelegen? Met laatste tijd bedoel ik laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...nee![]()
Is dat het nieuwe modeverschijnsel?![]()
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar ze is al.. ze is een Queen, niet een Princess.. ik weet genoeg.
Op haar verjaardag altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
Stan, bel je wel eens met haar?
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Op haar verjaardag altijd.Verder niet. Allebei druk, tijdsverschil, (eng)..
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt niet te klagen over respect in dit topic vind ik. Je gaat er ook redelijk goed mee om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaats![]()
Nee.. ze is laks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardag
Hm.. ik zal eens een balletje opgooien..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.
En is ook niet duur meer tegenwoordig, 1 c/pm.
Kom op man.
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is de perfecte tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellen
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, niet al die moderne onzin.. dat is niet romantisch.. ze had ook heel lang geen e-mail.. we bleven brieven schrijven.. af en toe foto's meesturen.. wat een gevoel als je dan post kreeg..
Nu doen we al een tijdje e-mail..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhouden![]()
Brieven schrijven doet geen hond meer aan. En toch is dat spannender
A man's gotta do, what a man's gotta doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. ik heb geen zin in een tweede deel eigenlijk..
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Dank je.
als je ooit nog eens walt wilt weten, hoe dan ook, wat dan ook over zulk soort situaties dan kun je altijd mailen.
Kentwood, Michigan. Dichtbij Grand Rapids waar ik het eerste jaar woonde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?
Nadat ik een werkvergunning kreeg (duurde zo'n 6 maanden) kon ik de draad eigenlijk vrij snel weer oppakken wat ik ook in NL deed: Systeem- en netwerkbeheer. Had vrij vlot een goede baan, tot mijn verbazing, dat wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alright.. en wat voor werk doe je?
Naar werk zoeken en 20 uur per week vrijwilligerswerk als helpdesk op College.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. mooi dat dat ook meezat. Wat deed je die eerste 6 maanden dan?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi verhaal. Inderdaad net een boek/ film.
Helemaal midden in de nacht..
Houd je ons op de hoogte?
![]()
Ja, en Beasley scoorde nog.. maar er liep er eentje voor de keeper te dansen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef popolon het volgende:
Hey, ze speelden gelijk tegen de wereldkampioen.
Wie weet komen we je ooit tegen in het Fokkers in Buitenland topic in C&H, je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Je bijdrage maakt het topic alleen maar mooier.. zou je graag op de hoogte houden, maar heb niet zo'n zin in een tweede deel, dus wordt lastig..
Right on.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. dat is niet erg motiverend..
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Dat wordt het.. ik word emotioneel..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Een opuh enduh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |