abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22360818
Ik ben een beetje in de war.

Je weet toch dat mensen altijd zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft?

De mijne heb ik nog nooit gezien en om te voorkomen dat dit te zweverig wordt zeg ik je dat ik er niet in geloof en het gaat daar ook eigenlijk helemaal niet om.

In 1998 ging ik na m'n eindexamen een jaar in California wonen, je kent dat wel. Bleu als ik in Nederland was, bloeide ik op in de nieuwe situatie en durfde zelfs verliefd te worden op een lief meisje met de schitterende naam Melodie. Zij had lang blond haar en een leuk pittig gezichtje, maar niemand begreep echt wat ik in haar zag. Het was voor mij echter liefde op het eerste gezicht.

Omdat ik na dat ene jaar terug moest en ging werd de hevige romance een waardevolle en innige vriendschap. Ik heb het over een tijd waarin ik 17 was en zij 16. Hevig is dus hevig verliefd, niet iets anders.

Terug in Nederlang ging ik studeren en leefde ook nog half in het dorp waar ik opgegroeid ben. Beetje voetballen, beetje uitgaan, vriendinnetjes af en toe... Schitterende tijd, maar ik begon al vrij gauw te beseffen dat het wat de dames betreft voor mij toch nooit zo kon zijn als met Melodie. Zo eerlijk was ik echter niet tegen mezelf en ik bleef het hardnekkig proberen. Ik wilde dat het wel kon, maar al gauw was dan het gevoel weg en liep het toch stuk.

Het contact met Melodie was grillig. Brieven schrijven, soms met maar een week ertussen, dan weer maanden. Toen gingen er 2 jaren voorbij zonder dat we van elkaar hoorden, tot ze me een email stuurde, gewoon om te vragen hoe het ging. Nu mailen we dus geregeld. Ik heb haar nooit iets verteld over mijn gevoel dat we bij elkaar horen. Ze heeft ook een vriend nu, maar dat lijkt me vrij normaal. Ik vrees de dag dat ze me een mailtje stuurt dat ze zich hebben verloofd.

Begin dit jaar ging ik naar de Albert Heijn. Tot mijn stomme verbazing zat er een meisje achter de kassa dat een jonge versie van Melodie had kunnen zijn, zeg maar op de leeftijd dat ik haar ontmoette. Ze leek me een jaar of 15 en had ook dat leuke pittige koppie. Ze heette Kelly als ik het me goed herinner. Ik kom niet zo vaak bij die AH dus het was verder niet echt een item. Het feit dat er bij een supermarkt in de buurt een meisje werkt dat sprekend lijkt op mijn grote liefde deed niet echt iets met me. Maar ik bedoel dus wel dat ze sprekend lijkt, don't get me wrong. Het is niet zo dat ze er slechts iets van weg heeft of zo. Wacht, want de dubbelgangster komt nog.

Wat gebeurt er nu vandaag?

Nadat ik met 5 teamgenoten met de bus terug was gekomen van een uitwedstrijd deed ik even boodschappen in het centrum en stapte daarna in de bus om naar huis te gaan. Het was druk in de bus dus ik moest staan.

Ik kijk wat om me heen om te zien wat voor mooie verzameling mensen zich deze keer ophoudt in de bus. Op een gegeven moment stopt mijn blik en stokt mijn adem.. ze zit daar gewoon! Nee, kan niet.. nog eens goed kijken.. wat is dit? Het zou dus de zus van die caissière kunnen zijn.. haha.. maar in ieder geval.. het is een jonge vrouw van een jaar of 20.. leuke uitstraling.. en ze is gewoon Melodie.. ze lijkt sprekender dan sprekend. Ik kan het nog steeds niet bevatten.. we rijden weg uit het centrum en ik weet zeker dat ik haar aan wil spreken en haar vertellen wat er zich in m'n hoofd afspeelt.. Maar ik twijfel.. nee, dat kan toch niet.. wat zal ze wel niet denken.. nou ja, ze moet er toch vast gauw al uit.. op het moment dat de stoel waar ik naast sta vrij komt en naar een oude Marokkaanse vrouw wenk dat ze moet komen zitten, staat Zij op van haar zitplaats en laat een vrouw op krukken die net instapt zitten. Ik krijg een heel raar gevoel, alsof ik iets meemaak dat me iets duidelijk moet maken. Uiteraard gaat ze niet uit de bus en moet ze er bij dezelfde halte als ik pas uit.. Met vlotte pas vervolgt ze haar weg en ik staar haar na, wetend dat ik haar sowieso vanavond niet ga aanspreken. Van de bus naar huis lopend belt m'n vader en ik vertel hem wat ik meegemaakt heb en hij moet lachen, maar we praten verder over andere dingen.. gelukkig.. Ik kom thuis en vertel m'n huisgenote wat ik meegemaakt heb.. ze knikt instemmend en zegt: ja, dat is vaag ja..

Ik heb er geen spijt van dat ik niets gezegd heb tegen haar, want Zij heeft er toch niets aan verder en dan loop ik er alleen nog maar langer mee rond.. aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat ze gezegd had.. hoe haar stem klonk.. of dat ook hetzelfde was.. hoe haar naam luidde..

Dingen die meespelen als ik zeg dat mij misschien iets duidelijk gemaakt wordt.. zijn het feit dat Melodie volgende week zaterdag jarig is en ook dat ik eigenlijk in m'n hoofd stukje bij beetje de oppervlakkigheid aan het toelaten was. Wilde a.s. maandag na teamborrel weer eens ouderwets de stad in en achter de vrouwen aan.. terwijl ik dat wereldje al heel lang mijd..

Reageer zo je wilt.. ik ben blij dat ik dit op deze manier even kwijt ben..
pi_22361216
Ik heb haast ademloos je verhaal zitten lezen. Vaak is het zo dat ik de verhalen hier op fok niet aflees, maar deze móest ik wel ff aflezen...

Het lijkt mij heel bizar als je iemand tegenkomt die op iemand lijkt maar het gewoon niet kan zijn!

Ik persoonlijk had na lang twijfelen toch diegene aangesproken (het is namelijk niet zeker dat je d'r nog tegenkomt) maar idd zal diegene dan toch ff raar kijken omdat je toch een vreemde voor d'r bent...

Nou, ik hoop dat je d'r nog eens tegenkomt....Wie weet wat er nog gebeurt

Succes ermee
pi_22361601
ik heb het ook gelijk helemaal gelezen, ik kon niet meer stoppen ??

Als je haar weer ziet, moet je wel iets zeggen hoor, wie weet is het ook een toffe meid!

Deed me denken aan een tijd geleden, toen ik een man in de winkel tegenkwam die een week eerder dood was gegaan, ik stond letterlijk met mijn mond open de man aan te staren.( ook zo van dit kan niet en toch)
Hij stapte op mij af en zei ik ben de tweelingbroer van peter, ik hoorde dat hij hier vaak kwam...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:13:54 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_22361728
Dat is raar!
En cool.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_22361831
Wauw, wat een bijzonder verhaal!
Hele aparte ervaring. Kan me voorstellen dat je het even kwijt moest
(Un)masking for the greater good.
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:29:39 #6
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22365018
De verwarring is enigszins geluwd op dit moment.

Als ik deze jongedame nog eens zie, zal ik haar aanspreken.. ik ben benieuwd ..

[Tru] Is dit dan allemaal toeval? [Tru]
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:37:29 #7
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_22365183
Je WILT dat ze op haar lijkt. It's all in your head dude.

Dat is heel het verliefdzijn sowieso, je projecteert alles wat goed is op 1 bepaald iemand. Maar goed, dat is weer een heel ander verhaal.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:39:52 #8
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22365231
Ik begrijp volledig dat je denkt dat het zo was, maar het was echt bijna eng.. Ik heb Mel alleen nog maar op foto's gezien de laatste jaren.. dus ik dacht: zo zien 'bewegende beelden' er uit.. de vraag is even of ze bij me in de buurt woont of dat ze op bezoek was bij iemand. Of zo..
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:42:32 #9
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_22365283
Sjaa het KAN natuurlijk wel, er zijn 6 miljard mensen, wiskundig gezien is het niet meer dan logisch dat er twee mensen heel erg op elkaar lijken.

(Als je DNA helemaal willekeurig opbouwt dan kan het natuurlijk niet, maar aangezien alle mensen voor 99,99% hetzelfde DNA hebben, aangezien iedereen min of meer familie van elkaar is... jawel, de kans is vrij groot dat er een paar mensen praktisch identiek zijn)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:53:02 #10
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22365506
Foto's zouden wel handig zijn.. Ik zal eens zien..

[ Bericht 23% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 03-10-2004 01:08:01 ]
pi_22365764
Klinkt mij meer als het idealiseren van je eerste grote kalverliefde in de oren, maar ja ik geloof ook niet in Hollywood
  zondag 3 oktober 2004 @ 01:06:30 #12
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22365777
dat zit er sowieso in.. maar doet niet heel veel af aan het gebeurde..
pi_22368350
Gaaf, hoop voor je dat je d'r weer tegenkomt, en spreek d'r aan man! Gewoon zoals je een meid versiert...
pi_22370128
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

De mijne heb ik nog nooit gezien en om te voorkomen dat dit te zweverig wordt zeg ik je dat ik er niet in geloof en het gaat daar ook eigenlijk helemaal niet om.

In 1998 ging ik na m'n eindexamen een jaar in California wonen, je kent dat wel. Bleu als ik in Nederland was, bloeide ik op in de nieuwe situatie en durfde zelfs verliefd te worden op een lief meisje met de schitterende naam Melodie. Zij had lang blond haar en een leuk pittig gezichtje, maar niemand begreep echt wat ik in haar zag. Het was voor mij echter liefde op het eerste gezicht.

Omdat ik na dat ene jaar terug moest en ging werd de hevige romance een waardevolle en innige vriendschap. Ik heb het over een tijd waarin ik 17 was en zij 16. Hevig is dus hevig verliefd, niet iets anders.

Terug in Nederlang ging ik studeren en leefde ook nog half in het dorp waar ik opgegroeid ben. Beetje voetballen, beetje uitgaan, vriendinnetjes af en toe... Schitterende tijd, maar ik begon al vrij gauw te beseffen dat het wat de dames betreft voor mij toch nooit zo kon zijn als met Melodie. Zo eerlijk was ik echter niet tegen mezelf en ik bleef het hardnekkig proberen. Ik wilde dat het wel kon, maar al gauw was dan het gevoel weg en liep het toch stuk.

Het contact met Melodie was grillig. Brieven schrijven, soms met maar een week ertussen, dan weer maanden. Toen gingen er 2 jaren voorbij zonder dat we van elkaar hoorden, tot ze me een email stuurde, gewoon om te vragen hoe het ging. Nu mailen we dus geregeld. Ik heb haar nooit iets verteld over mijn gevoel dat we bij elkaar horen. Ze heeft ook een vriend nu, maar dat lijkt me vrij normaal. Ik vrees de dag dat ze me een mailtje stuurt dat ze zich hebben verloofd.

Begin dit jaar ging ik naar de Albert Heijn. Tot mijn stomme verbazing zat er een meisje achter de kassa dat een jonge versie van Melodie had kunnen zijn, zeg maar op de leeftijd dat ik haar ontmoette. Ze leek me een jaar of 15 en had ook dat leuke pittige koppie. Ze heette Kelly als ik het me goed herinner. Ik kom niet zo vaak bij die AH dus het was verder niet echt een item. Het feit dat er bij een supermarkt in de buurt een meisje werkt dat sprekend lijkt op mijn grote liefde deed niet echt iets met me. Maar ik bedoel dus wel dat ze sprekend lijkt, don't get me wrong. Het is niet zo dat ze er slechts iets van weg heeft of zo. Wacht, want de dubbelgangster komt nog.

Nadat ik met 5 teamgenoten met de bus terug was gekomen van een uitwedstrijd deed ik even boodschappen in het centrum en stapte daarna in de bus om naar huis te gaan. Het was druk in de bus dus ik moest staan.

Ik kijk wat om me heen om te zien wat voor mooie verzameling mensen zich deze keer ophoudt in de bus. Op een gegeven moment stopt mijn blik en stokt mijn adem.. ze zit daar gewoon! Nee, kan niet.. nog eens goed kijken.. wat is dit? Het zou dus de zus van die caissière kunnen zijn.. haha.. maar in ieder geval.. het is een jonge vrouw van een jaar of 20.. leuke uitstraling.. en ze is gewoon Melodie.. ze lijkt sprekender dan sprekend. Ik kan het nog steeds niet bevatten.. we rijden weg uit het centrum en ik weet zeker dat ik haar aan wil spreken en haar vertellen wat er zich in m'n hoofd afspeelt.. Maar ik twijfel.. nee, dat kan toch niet.. wat zal ze wel niet denken.. nou ja, ze moet er toch vast gauw al uit.. op het moment dat de stoel waar ik naast sta vrij komt en naar een oude Marokkaanse vrouw wenk dat ze moet komen zitten, staat Zij op van haar zitplaats en laat een vrouw op krukken die net instapt zitten. Ik krijg een heel raar gevoel, alsof ik iets meemaak dat me iets duidelijk moet maken. Uiteraard gaat ze niet uit de bus en moet ze er bij dezelfde halte als ik pas uit.. Met vlotte pas vervolgt ze haar weg en ik staar haar na, wetend dat ik haar sowieso vanavond niet ga aanspreken. Van de bus naar huis lopend belt m'n vader en ik vertel hem wat ik meegemaakt heb en hij moet lachen, maar we praten verder over andere dingen.. gelukkig.. Ik kom thuis en vertel m'n huisgenote wat ik meegemaakt heb.. ze knikt instemmend en zegt: ja, dat is vaag ja..

Ik heb er geen spijt van dat ik niets gezegd heb tegen haar, want Zij heeft er toch niets aan verder en dan loop ik er alleen nog maar langer mee rond.. aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat ze gezegd had.. hoe haar stem klonk.. of dat ook hetzelfde was.. hoe haar naam luidde..

Dingen die meespelen als ik zeg dat mij misschien iets duidelijk gemaakt wordt.. zijn het feit dat Melodie volgende week zaterdag jarig is en ook dat ik eigenlijk in m'n hoofd stukje bij beetje de oppervlakkigheid aan het toelaten was. Wilde a.s. maandag na teamborrel weer eens ouderwets de stad in en achter de vrouwen aan.. terwijl ik dat wereldje al heel lang mijd..

Ja,lekker is dat hè.
Ik heb het een maandje terug gehad.
In discotheek Zak in Duitsland liep een meisje dat sprekend leek op het meisje wat ik leuk vind,ze was alleen iets kleiner.
Maar de bek viel me wel even open en ik was wel eventjes van de leg.
pi_22375046
Lijkt me heel vreemd ja. Je wilt zo iemand gewoon echt aanspreken al is het maar om duidelijk te maken wat je meemaakt op dat moment.
pi_22375606
vertel hier de details en beschrijving en doe een oproep aan dat meisje uit de bus
pi_22381218
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja,lekker is dat hè.
Ik heb het een maandje terug gehad.
In discotheek Zak in Duitsland liep een meisje dat sprekend leek op het meisje wat ik leuk vind,ze was alleen iets kleiner.
Maar de bek viel me wel even open en ik was wel eventjes van de leg.
Het zou fijn zijn als je de hele meute niet quote, dank je.
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:35:08 #18
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22381893
Mensen bedankt voor reacties..

17 jarige Stanley_C met Melodie in 1998..

Melodie in 2000

pi_22382104
Wow!!! Is dat niet toevallig de komende miss America?
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:15:59 #20
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22385985
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef Fly-or-Die het volgende:
vertel hier de details en beschrijving en doe een oproep aan dat meisje uit de bus
Zou dat wat zijn denk je?
  maandag 4 oktober 2004 @ 02:16:14 #21
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_22388294
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mensen bedankt voor reacties..

17 jarige Stanley_C met Melodie in 1998..

[afbeelding]

Melodie in 2000

[afbeelding]
Mooie meid Stanley_C

Wel bizar dat meisjes tegen komt die precies op Melodie lijken
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:14:26 #22
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_22402144
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 02:16 schreef Vincenzo het volgende:

[..]

Mooie meid Stanley_C

Wel bizar dat meisjes tegen komt die precies op Melodie lijken
Hm ken zat meisjes die wel redelijk veel op haar lijken....

beetje doorsnee IMHO

Maar ik kan me toch wel voorstellen hoe je je voelde. Ik heb onlangs ongeveer hetzelfde meegemaakt..... ff slikken he
Die zoute stokjes...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 12:22:27 #23
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22417060
Het is toch niet zo dat die foto's nu op plaatsen komen waar ze niet moeten komen?
pi_22418896
Boy, wat een leuk meisje man... ik zou zuinig op haar zijn...

Ennuh, op internet komen foto´s altijd op plekken waar je ze niet wil hebben... zeker foto´s van leuke meisjes...zeker zo op een openbaar forum... als ik jou was zou ik ze weer verwijderen....
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:07:40 #25
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_22420623
Het is een aardig mooi meisje, maar zoals hallodagg al vermelde, is het best een doorsnee uiterlijk. Maar goed, dat maakt het gevoel dat jij had er waarschijnlijk niet minder op.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_22425752
Wel een beetje herkenning. In mijn nieuwe klas op school zit een meisje dat ik in eerste instantie ook als 2 druppels water op een 'ex' van mij vond lijken, maar nu ik haar beter begin te kennen en ook vaker zie zijn ze toch verschillender dan ik eerst dacht..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:17:19 #27
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39623187
Ja, dit is een topic kick en wel om het feit te delen dat de fantastische reünie met mijn eerste liefde inmiddels heeft plaats gevonden. Ik zie de dubbelgangster nog altijd als een soort engel die me even aan haar deed denken en me een bepaalde richting aangaf.

pi_39623641
Wauw, wat een mooi verhaal.. Maar wat houdt die fantastische reunie in? Wellicht weer zicht op een toekomst samen? Of was het eenmalig? Dat eerste zou natuurlijk fantastisch zijn.. een soort reminder dat dit soort sprookjes toch nog bestaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:39:54 #29
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39623816
Bedankt..

Reunie was een drietal afspraken tijdens mijn vakantie in California.. de eerste keer dat ik haar weer zag na zes jaar was bij de bruiloft van haar beste vriendin.. een romantische locatie, iedereen was op zijn best gekleed.. haar ouders waren er.. ik was niet meer zo zenuwachtig geweest sinds mijn spreekbeurt in de tweede klas van de middelbare school...

Toekomst samen sluit ik pas uit als daar reden voor is.. ik heb wel het gevoel dat we bij elkaar horen, maar ergens diep in mij zit een nuchtere Hollander die zegt dat dat niet kan.
pi_39624035
Het zou natuurlijk geweldig zijn als die toekomst voor jullie samen is weggelegd. De afstand is groot, maar niet onoverbrugbaar lijkt mij.

Het is af en toe zo jammer dat we niet in een glazen bol kunnen zien wat de toekomst brengt. Als je het gevoel hebt dat jullie bij elkaar horen, zou ik zeggen gooi die nuchtere mentaliteit overboord en maak je eigen toekomst wat dit betreft.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:54:17 #31
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39624140
De afstand is zeker niet onoverbrugbaar. Ik zou het een kans geven en dan zou het zeker wel goed komen. Ik zou eigenlijk liever niet in een glazen bol willen kijken als je het niet erg vindt, maar bedankt voor je advies in ieder geval. Lief.
pi_39625098
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:05 schreef Xennia het volgende:
Klinkt mij meer als het idealiseren van je eerste grote kalverliefde in de oren, maar ja ik geloof ook niet in Hollywood
Ik cynicus

Ze is mooi opgedroogd hoor

Wat staat er nou op haar shirt?
pi_39625208

wat een doos
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:28:38 #34
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39625228
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:26 schreef JoPiDo het volgende:

wat een doos
Kom op, dit moet je niet doen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:28:55 #35
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39625232
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik cynicus

Ze is mooi opgedroogd hoor

Product of the 80's
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:32:17 #36
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39625280
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Product of the 80s.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:33:00 #37
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39625287
Ik had nog niet geF-5d

Mooi meisje trouwens
pi_39625315
Ik vind het een mooi verhaal. Heb je de filmrechten al verkocht?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:38:57 #39
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39625352
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het een mooi verhaal. Heb je de filmrechten al verkocht?
Lief dat je dat vindt.

k ga er ook geen boek over schrijven. Wel fijn, zo'n verhaal waarin je zelf de goede afloop in de hand hebt.

Detail: eerste kus in zo'n mooie gele schoolbus op de terugweg van een voetbalwedstrijd..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:42:12 #40
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39625387
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]
Detail: eerste kus in zo'n mooie gele schoolbus op de terugweg van een voetbalwedstrijd..
Was je speler of supporter? En is het ondertussen weer uit met haar vriendje?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:44:39 #41
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39625421
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:42 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Was je speler of supporter? En is het ondertussen weer uit met haar vriendje?
We speelden uit tegen LeGrand.. 3-3 gelijk, Ik maakte ze alle 3 maar kreeg ook 2 keer geel.. Zij begon het seizoen ook als speler (het was co-ed, het enige team in de competitie met meiden erbij), maar was deze wedstrijd mee als supporter.

Het is wel uit met dat vriendje, maar we bespreken elkaars liefdesleven niet diepgaand met elkaar. Als ze zich ooit zou verloven, hoor ik het out of the blue. ....
pi_39625581
Grappig, zoiets had ik ook ooit een keer meegemaakt. Had daarna weer contact opgenomen met m'n ex (na jaren) en na een tijdje kwam ik er weer achter wat voor trut het eigenlijk was .
pi_39625988
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt..
ik heb wel het gevoel dat we bij elkaar horen
Oohh.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:13:27 #44
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39628363
quote:

Edit: Ik haat topic kicks... Grrrr

[ Bericht 1% gewijzigd door JoeyT op 08-07-2006 11:35:25 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:29:15 #45
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39628666
Wow, wat een gaaf verhaal. Lijkt me raar om een oude liefde tegen te komen die je oude liefde niet is...

Mooie vrouw
* I intend to live forever, so far so good! *
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:34:30 #46
88139 JoeyT
pi_39628765
edit
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:35:43 #47
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39628782
mooie dame
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:39:34 #48
88139 JoeyT
pi_39628876
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 02:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

We speelden uit tegen LeGrand.. 3-3 gelijk, Ik maakte ze alle 3 maar kreeg ook 2 keer geel.. Zij begon het seizoen ook als speler (het was co-ed, het enige team in de competitie met meiden erbij), maar was deze wedstrijd mee als supporter.

Het is wel uit met dat vriendje, maar we bespreken elkaars liefdesleven niet diepgaand met elkaar. Als ze zich ooit zou verloven, hoor ik het out of the blue. ....
Dus eigenlijk hebben jullie geen diepgaande band en zit je alles te romantiseren?
pi_39628915
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben jullie geen diepgaande band en zit je alles te romantiseren?
Hij heeft ooit iets gehad, ze is verder gegaan met haar leven maar hij ziet ergens nog een kansje maar onderneemt geen actie. Maw, get over it, or fix it
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 13:51:38 #50
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39631565
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waar ben je je druk over aan het maken? Dit is een prachtig verhaal van een man die zijn grote liefde na een hele lange tijd wer terugziet, waarom moet je hier moeilijk over gaan doen?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:28:29 #51
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39633587
men, dit is echt een mooi verhaal man!!!!!

nog een paar vraagjes:

-waren er 2 dubbelgangsters? eentje van de supermarkt en eentje in de bus?
-je woont in een dorp, hoe kan het dan dat je die dames pas laat opmerkte als dubbelgangsters?
-dubbelgangsters ooit gesproken of iets dergelijks?
-hoe is het zo gekomen dat je bij het meisje in amerika weer belandde? nodigde ze je uit?
-wat heb je besproken, aangezien het uit was met haar vriend. voelt zij ook nog wat voor jouw? was er een bepaalde spanning?
-heb je verder nog iets romantisch gedaan? biosje, wandeling in bos, etc?
-al weer opnieuw afgesproken?
-heb je enig idee of zij ook gek op je is? misschien dat haar ouders/broers/zus vrienden iets loslaten?
-ga je 100% voor haar? hoe ga je dat aanpakken?

als je echt zo gek op haar bent er gewoon voor gaan man! dit klinkt als een sprookje en dit is een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gehoord dat waar gebeurd is

SUCCES!

edit: hoe heb je haar leren kennen? zat je bij haar in het gastgezin of via voetbal?

[ Bericht 4% gewijzigd door A_L_N_F op 08-07-2006 15:39:55 ]
ik ben lief :)
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:40:37 #52
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39633818
Wow ik zat bijna gehypnotiseerd te lezen, gebeurd zelden hier op fok. Enfin, wie weet wat de toekomst nog voor je in petto heeft, misschien heeft het wel een reden dat je der weer tegenkomt in je leven. Je hoeft je iig niet voor haar te schamen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:45:58 #53
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39639704
quote:
Op dinsdag 5 oktober 13:46 schreef Neverending het volgende:
Boy, wat een leuk meisje man... ik zou zuinig op haar zijn...

Ennuh, op internet komen foto´s altijd op plekken waar je ze niet wil hebben... zeker foto´s van leuke meisjes...zeker zo op een openbaar forum... als ik jou was zou ik ze weer verwijderen....
Foto's toch maar weg gehaald. Mijn naïviteit kent grenzen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 21:16:05 #54
88139 JoeyT
pi_39641750
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waar ben je je druk over aan het maken? Dit is een prachtig verhaal van een man die zijn grote liefde na een hele lange tijd wer terugziet, waarom moet je hier moeilijk over gaan doen?
Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo is
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:47:44 #55
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39645679
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo is
Het was niet een vakantie, het was veel meer dan vluchtig. En ook wederzijds.
pi_39649335
Is de Amerikaanse versie nu ook weer vrijgezel?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 9 juli 2006 @ 02:14:02 #57
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39649566
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:05 schreef Biancavia het volgende:
Is de Amerikaanse versie nu ook weer vrijgezel?
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
pi_39649908
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
Mooi zo.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 9 juli 2006 @ 02:31:44 #59
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39649979
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Scientology?
  zondag 9 juli 2006 @ 02:37:27 #60
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39650084
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:31 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Scientology?
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
pi_39656129
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
Om even in jouw gang van denken mee te gaan. Je komt de dubbelganger van je grote liefde tegen, en niet veel later wordt de echte versie weer single. Hint? Hint? Anyone?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:03:15 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39656246
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Wat een coole kick, Stanley!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 juli 2006 @ 13:19:41 #63
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39656656
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een coole kick, Stanley!
  zondag 9 juli 2006 @ 15:17:30 #64
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39659831
Merkwaardig, wel leuk verhaal en wie weet kun je strax nog een script schrijven voor een film !
Ben benieuwd of ik ooit iemand tegenkom die op mij lijkt.. nog nooit iemand gezien die ook maar enigszins leek of half of maar kwart
(fotos doen het hier niet mmh?)
  zondag 9 juli 2006 @ 15:54:06 #65
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39660769
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:
Merkwaardig, wel leuk verhaal en wie weet kun je strax nog een script schrijven voor een film !
Ben benieuwd of ik ooit iemand tegenkom die op mij lijkt.. nog nooit iemand gezien die ook maar enigszins leek of half of maar kwart
(fotos doen het hier niet mmh?)
Nee, foto's heb ik weg gehaald..

Ik heb wel eens mensen gezien waarvan iedereen zei dat ze op mij lijken (of ik op hen). De laatste tijd hoor ik steeds vaker 'Arjen Robben'.

Help je mee met het script dan?
  zondag 9 juli 2006 @ 16:21:34 #66
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39661516
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee, foto's heb ik weg gehaald..

Ik heb wel eens mensen gezien waarvan iedereen zei dat ze op mij lijken (of ik op hen). De laatste tijd hoor ik steeds vaker 'Arjen Robben'.

Help je mee met het script dan?
Ik ben niet zo'n verhalen schrijver
Zulke dingen moet je eigenlijk zelf doen
  maandag 10 juli 2006 @ 03:11:23 #67
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39680840
Ik zal nog even wat uitgebreider ingaan op een aantal zaken.
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
men, dit is echt een mooi verhaal man!!!!!

nog een paar vraagjes:

-waren er 2 dubbelgangsters? eentje van de supermarkt en eentje in de bus?
Ja, eerst was er dat meisje in de supermarkt, een jaar of 16. Ik voelde meteen dat ze me aan iemand deed denken. Ze had diezelfde pittige blik. Bij Nederlandse meisjes zie je die wel vaker, maar bij Amerikaanse veel minder. Ik keek wel op haar naamplaatje, ik moest weten hoe ze heette..
Het meisje in de bus was een ander meisje, had een wat zachtere uitstraling, was een jaar of 20. Haar had ik misschien echt aan moeten spreken... maar beide dames heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
quote:

-je woont in een dorp, hoe kan het dan dat je die dames pas laat opmerkte als dubbelgangsters?
Ik woon in de stad Groningen. Iedere dag zie ik weer jongedames die ik nooit eerder heb gezien.
quote:

-dubbelgangsters ooit gesproken of iets dergelijks?
Ik heb ze helaas allebei niet aan durven spreken. Bij het kassameisje verwachtte ik niet veel inhoudelijke respons, maar het meisje in de bus had ik zeker aan willen spreken als ik het over mocht doen. M'n haar zat ook goed die dag, dus geen punt.
quote:

-hoe is het zo gekomen dat je bij het meisje in amerika weer belandde? nodigde ze je uit?
Ik ben na m'n afstuderen voor het eerst terug gegaan, zou gewoon logeren bij een vriend. Toevallig trouwde haar beste vriendin in de maand dat ik daar was en toen ben ik dus naar die bruiloft gegaan. Ze zei al die jaren wel dat ze het leuk zou vinden als ik terug zou komen en dat was voor mij ook zeker spannend. Het was ook wel bijzonder, omdat je je toch zes jaar apart van elkaar hebt ontwikkeld. De vakantie was helemaal super en ook emotioneel.
quote:

-wat heb je besproken, aangezien het uit was met haar vriend. voelt zij ook nog wat voor jouw?
Zij had het dus net uit en haar vriendinnen zeiden ze dat ze even niet wist wat ze wilde. Ik heb geen tijd verspild en ben gewoon als een vriend met haar omgegaan. Dat is ook het meest logisch na al die tijd, vind ik. Een warme knuffel en fijne afscheidszoen waren wel genoeg om de zaak warm te houden. Dat zit zo diep...
quote:
-was er een bepaalde spanning?
Ja.. we zagen elkaar dus voor het eerst weer op die bruiloft. Ik voelde me een beetje schuldig, want de aandacht zou natuurlijk naar het bruidspaar moeten uitgaan, maar er waren veel oude bekenden.. het was bloedheet en ik zal nooit vergeten hoe ik me voelde..
quote:

-heb je verder nog iets romantisch gedaan? biosje, wandeling in bos, etc?
We zijn een aantal keer gaan eten, soms met z'n tweetjes en soms met vrienden.. die bruiloft was wel op een hele mooie locatie en daar hebben we veel gepraat en gedanst.. dat had ook wel wat..
quote:

-al weer opnieuw afgesproken?
Ik spaar eerst voor een nieuwe auto, daarna weer gauw die kant op..
quote:

-heb je enig idee of zij ook gek op je is? misschien dat haar ouders/broers/zus vrienden iets loslaten?
Ik ben een twijfelaar.. maar ze was heel druk met werk, maar belde toch iedere dag om even te kletsen en als het even kon gingen we wat doen. Ik was zelf ook een week in Los Angeles dus was er niet altijd, maar we hebben alles er uitgehaald.. Haar ouders zag ik op de bruiloft en dat was prima, was toentertijd ook al goed.. Maar zij is niet het type dat echt naar haar ouders luistert.. wat wel superschattig was: haar kleine zusje (toen 3, nu 9) was bruidsmeisje op die bruiloft.. en op een gegeven moment ging ik drinken halen en toen huppelde dat meisje daar rond. Toen riep ik haar en vroeg ik of ze mij nog kende en dat ze de vorige keer dat ik haar zag nog zó klein was (je kent dat wel). Zij wist het nog: 'You're *echte naam S_C*.. M's first boyfriend.. Daar was ik wel even stil van.. zij huppelde vrolijk verder..
quote:

-ga je 100% voor haar? hoe ga je dat aanpakken?
Als ik dat toch eens wist..
quote:

als je echt zo gek op haar bent er gewoon voor gaan man! dit klinkt als een sprookje en dit is een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gehoord dat waar gebeurd is

SUCCES!
Dat vind ik supercool dat je dat zegt..
quote:

edit: hoe heb je haar leren kennen? zat je bij haar in het gastgezin of via voetbal?
Voordat school begon, waren we al in training voor voetbal. Om credits te krijgen, moet iedereen een aantal sporten doen. Zij speelde dus ook in dat voetbalteam (kon er helemaal niets van trouwens..:) ) en ze viel me meteen op.. lang, blond.. wow! Daarna begon school en gingen we elkaar briefjes schrijven.. Die briefjes heb ik nog allemaal.. We hebben na het seizoen ook shirtjes 'geruild' dus ik heb hier nog een shirt liggen met nummer 18 terwijl ik altijd met nummer 10 speel. Het was gewoon een film, man..
  Trouwste user 2022 maandag 10 juli 2006 @ 03:41:03 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_39680998
Geweldig topic.

Als iedereen zo'n OP had zag Fok er stukken mooier uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 10 juli 2006 @ 03:44:53 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39681015
quote:
*snip lang verhaal over dubbelganger van je grote liefde tegenkomen*
Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt terwijl ik in Engeland een restaurant binnenstapte met een vriend van van me.

Na even gezeten te hebben kwam "ze"(de 'echte' heeft trouwens ook een vriend) binnen lopen met haar familie
Ik schrok natuurlijk, rooie kop, een hartslag Cesar Zuiderwijk jaloers op is.

Nu is Engeland niet zo heel ver buiten de deur dus het kán haar natuurlijk zijn...
Ik kijk haar aan, zij kijkt mij toevallig aan maar herkent me niet en gaat zitten. Dus...ze IS het niet.
Dat merkte ik later ook wel aan haar stem e.d.

Hele rare gewaarwording en ik heb ook niet erg rustig zitten eten, met zulk een uitzicht

- kleine edit -
in tegenstelling tot jou is er tussen ons trouwens nooit officieel iets geweest enz maar dat kwam meer door m'n eigen lafheid

[ Bericht 10% gewijzigd door Nembrionic op 10-07-2006 03:49:58 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_39681053
Tip: Mail Melodie en schrijf haar wat je denkt en wat je voor haar voelt. Wat heb je nou te verliezen.. Je kunt er wel tegen vechten of het gevoel negeren, maar na het bovenstaande verhaal lijkt het me toch wel vrij duidelijk dat je nog steeds zwaar de hots voor je ex liefje hebt. Waag de gok gewoon en schrijf haar!
Onderschriftloos
  maandag 10 juli 2006 @ 04:50:31 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39681362
Mooi verhaal + topic trouwens
pi_39686936
Shit, ben ik weer de enige die die pics niet ziet.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:48:35 #73
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_39687166
Had d'r aangesproken

Wie weet fascineerde het haar wel net zoveel als ons hier
Ik vind het een bijzonder gebeuren wat je hebt meegemaakt!
  maandag 10 juli 2006 @ 14:36:15 #74
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39690402
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef Itsme-HcK het volgende:
Shit, ben ik weer de enige die die pics niet ziet.
Ze staan er weer..
pi_39690512
omdat? je had ze toch expres weggehaalt?
pi_39690656
I'd hit it
  maandag 10 juli 2006 @ 14:49:08 #77
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39690794
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef Operc het volgende:
omdat? je had ze toch expres weggehaalt?
Zonder foto's is het verhaal minder mooi..
pi_39690982
quote:
Op maandag 10 juli 2006 03:52 schreef melke het volgende:
Tip: Mail Melodie en schrijf haar wat je denkt en wat je voor haar voelt. Wat heb je nou te verliezen.. Je kunt er wel tegen vechten of het gevoel negeren, maar na het bovenstaande verhaal lijkt het me toch wel vrij duidelijk dat je nog steeds zwaar de hots voor je ex liefje hebt. Waag de gok gewoon en schrijf haar!
Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verder
  maandag 10 juli 2006 @ 17:52:33 #79
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39696302
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verder
Bedankt.. het is nu inderdaad wel een keer tijd om knopen door te hakken geloof ik..
  maandag 10 juli 2006 @ 17:57:38 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39696447
Stanley, ik herken wat van mijn eigen situatie behalve dat van die dubbelganger: Ik ontmoette mijn huidige vrouw 15 jaar geleden in Nederland, eerste liefde en dat hele gereutel.

Toen emigreerde ze naar de VS (ze was toen 14) ivm het werk van haar vader. 't Contact werd soms wat minder, toch bleef ze om het jaar naar NL komen, ze bleef brieven en basketballshirtjes sturen.

Om een lang verhaal kort te maken: Nu zijn we dus al een tijdje getrouwd.

Blijkbaar zit die Amerikaanse zo diep in je hart dat je actie moet ondernemen.

Go for it.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 10 juli 2006 @ 17:59:35 #81
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39696505
Wat een lief verhaal .
  maandag 10 juli 2006 @ 18:03:53 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39696600
Of je zal de rest van je leven afvragen of het ooit wat zou worden!!!!!

Je moet actie ondernemen.

ik ben ook heel blij dat ik de stap gemaakt heb, 't is het waard
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 10 juli 2006 @ 18:25:06 #83
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39697108
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Stanley, ik herken wat van mijn eigen situatie behalve dat van die dubbelganger: Ik ontmoette mijn huidige vrouw 15 jaar geleden in Nederland, eerste liefde en dat hele gereutel.

Toen emigreerde ze naar de VS (ze was toen 14) ivm het werk van haar vader. 't Contact werd soms wat minder, toch bleef ze om het jaar naar NL komen, ze bleef brieven en basketballshirtjes sturen.

Om een lang verhaal kort te maken: Nu zijn we dus al een tijdje getrouwd.

Blijkbaar zit die Amerikaanse zo diep in je hart dat je actie moet ondernemen.

Go for it.
Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?
Verder ben ik het met de conclusie van je verhaal eens: actie ondernemen Stanley!
  maandag 10 juli 2006 @ 18:29:28 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39697222
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?
Verder ben ik het met de conclusie van je verhaal eens: actie ondernemen Stanley!
Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.

Ik hoop dat Stanley een vakantie boekt z.s.m.
  maandag 10 juli 2006 @ 19:08:15 #85
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39698212
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.
Ah, OK, duidelijk. Ze heeft al met al een interessant leven achter de rug.
pi_39702240
Erg mooi verhaal Stanley, heb zelf iets soortgelijks meegmaakt!

Heb net als jou een jaar in amerika gewoont als uitwisselingsstudent, in Utah. Ik was toen 15. Ontzettend leuk jaar gehad, onvergetelijk. Gastgezin, school, alles typisch Amerikaans en zoals ik het me voorgesteld had! Net als jij ht destijds ervaren hebt denk ik!

Het jaar erna heb ik een jaar op kostschool in Zwitserland gezeten, ook weer een onvergetelijke ervaring. Heb het nog nooit zo moeilijk en zwaar gehad als daar, maar het was toch wel erg gaaf achteraf. In Zwitserland is bovendien waar het gebeurde. Een meisje wat ik nooit eerder opgemerkt had zat vanaf de Kerstvakantie bij mij in toneelles ingedeelt, en ik vond haar meteen helemaal fantastisch! Stapel verliefd geworden, was toen 16 btw, en ik dacht dat het wederzijds was. Dat bleek toen toch niet zo te zijn, want ze had ineens wat met een vriend van me. Die vriend zat continue tegen mij over haar te zeiken dat ze zo raar deed. Na drie dagen was die romance over, wat ik toch wel erg tof vond eigenlijk Maargoed, ik wist toen in ieder geval dat ze niet in mij geinteresseerd was, maar was toch nog helemaal stapel verliefd op haar. We bleven natuurlijk goede vrienden, en we waren aan het eind van het jaar toch wel behoorlijk close met elkaar.

En toen gebeurde het.

School was al afgelopen, maar alle leerlingen waren er nog wel een een paar dagen voor alle afsluitende activiteiten van een schooljaar. Daarna zou zij terugvliegen naar Turkije, en ik zou terugvliegen naar Nederland met het besef dat ik haar nooit meer terug zou zien, want mijn ouders konden de school niet meer betalen (50.000 per jaar). 2 dagen voor het einde zaten we met z'n tweeen in een soort zithoek in het bos, wat door leerlingen was gebouwd en waar iedereen stiekem naartoe ging om van van de leraren weg te komen en te drinken en roken etc. Dus daar zaten we, onze vrienden waren al weg, en we dronken thee uit een thermosfles. Toen vertelde ze me dat ze al heel echt stapelverliefd op me was en zich dit pas realiseerde toen ze met die vriend van mij samen was voor die korte tijd (ookal was dit ruim 4 maanden later). Maargoeg, ze had het nooit eerder durven zeggen, en ik natuurlijk ook niet, waardoor we vier mooie maanden misgelopen waren Uiteindelijk twee fantastische dagen samen geweest, om daarna afscheid te nemen en twee jaar lang elke dag te bellen.

Ik heb die twee jaar echt ontzettend in de put gezeten soms om haar, en zij ook om mij. Uiteindleijk durfde ik haar niet meer op te zoeken ui angst dat we de vriendschap die we nu over de lange afstand hadden kwijt te raken. Ook was ik bang dat ik teleurgesteld zou zijn, omdat ze voor ij altijd perfect was in mijn herinnering, en ik wa sbang dat ik haar geidealiseerd had. Totdat ik afgelopen Mei dacht, ik heb schijt, ik ga nu naar Zwitserland (waar zij haar laatste jaar af aan het ronden was.) De volgende dag ben ik in de auto gestapt en ben ik er naartoe gereden!

De eerste indruk was vrij teleurstellend eigenlijk. Ze was verandert, en was niet meer zoals ik me herinnerde. Was dus even slikken. Maargoed, bene r drie dagen toch nog blijven zien eigenlijk, en wam er toch achter dat ze wel verandert was, maar ngo steeds fantastsich. Was dus weer erg verliefd na die drie dagen, en zij was het ook weer!

En nu ga ik over anderhalve week een week naar Turkije

en komt zij 2 weken later voor anderhalve week naar Nederland
  maandag 10 juli 2006 @ 21:28:31 #87
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39703120
Het een en ander maakt een hoop los..

Steve, foto's??
  maandag 10 juli 2006 @ 21:48:12 #88
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39703888
Ik zie die foto's nu voor het eerst maar hoe kon 'men' zeggen dat ze niet inzagen wat jij in haar zag?

Dat is een geweldig leuke meid!
  maandag 10 juli 2006 @ 22:39:54 #89
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39706132
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie die foto's nu voor het eerst maar hoe kon 'men' zeggen dat ze niet inzagen wat jij in haar zag?

Dat is een geweldig leuke meid!
Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:40:28 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710232
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..
Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatje
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:55:43 #91
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710542
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatje
Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:57:29 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710577
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..
Denk ik ook wel. Amerikaanse meiden hebben toch een bepaalde look (die zij NU trouwens ook heeft). Maar als ik bij haar in de klas had gezeten ofso in die leeftijd, dan had ik daar ook massaal verliefd op kunnen worden ja
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:58:43 #93
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710598
Ja, meiden die toen al die look hadden, vielen meer in de smaak bij de meeste boys.. was alleen maar gunstig, want ik houd niet zo van concurrentie..
pi_39710659
Wat is voor amerikanen nou precies ideaal als schoonheid? man/vrouw, vraag ik me dan af Oo
pi_39710682
Zo.. die Melodie is in 2 jaar wel vooruit gegaan zeg.. goed gespot van jou

Maar ff serieus.. ik denk dat het meisje in de bus geen dubbelgangster was, maar dat jij dat graag wilde zien. Als je dat meisje naast Melodie zou zetten zou er waarschijnlijk bijna geen gelijkenis zijn. Je hersens doen soms rare dingen met je en dit is er een van.

Desondanks wel een mooi verhaal, doet mij denken aan een aantal liedjes van Acda & de Munnik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:03:08 #96
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710687
Een beetje eng en glad.. Nederlanders vinden naturel nog wel belangrijk volgens mij. Vanessa zou het in de VS goed doen.. Britney Spears had in Nederland nooit carrière gemaakt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:06:18 #97
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710731
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:02 schreef Bigs het volgende:
Zo.. die Melodie is in 2 jaar wel vooruit gegaan zeg.. goed gespot van jou

Maar ff serieus.. ik denk dat het meisje in de bus geen dubbelgangster was, maar dat jij dat graag wilde zien. Als je dat meisje naast Melodie zou zetten zou er waarschijnlijk bijna geen gelijkenis zijn. Je hersens doen soms rare dingen met je en dit is er een van.

Desondanks wel een mooi verhaal, doet mij denken aan een aantal liedjes van Acda & de Munnik
foto's zijn uit 1998, 2000 en de laatste twee uit 2006..

Welke liedjes van Acda & De Munnik.. toevallig mijn favoriet 'Als Je Me Morgen Ziet'.. ?
pi_39710828
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

foto's zijn uit 1998, 2000 en de laatste twee uit 2006..

Welke liedjes van Acda & De Munnik.. toevallig mijn favoriet 'Als Je Me Morgen Ziet'.. ?
Ik doelde ook op het verschil 1998-2000

Inderdaad die en o.a. Henk, ook zo'n nummer over mensen na jaren weer zien enzo erg mooi
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:13:03 #99
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710844
Acda & De Munnik liedjes draaien als je terugmijmert op deze situaties is soms niet heel slim
Of sommige Van Dik Hout en/of De Dijk...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:14:25 #100
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710864
Wel grappig dat het topic na deze kick weer is gaan leven..

Bj VDH zou ik denken aan 'Alle Duizend Redenen'.. en bij De Dijk uiteraard 'Als Ze Er Niet Is'..
pi_39710874
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een beetje eng en glad.. Nederlanders vinden naturel nog wel belangrijk volgens mij. Vanessa zou het in de VS goed doen.. Britney Spears had in Nederland nooit carrière gemaakt.
vanessa wie?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:15:54 #102
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710879
Bijvoorbeeld

Of "Meer dan een ander"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:17:06 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710893
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bijvoorbeeld

Of "Meer dan een ander"
... Ik wil niet tegen haar liegen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:17:13 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710897
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:15 schreef koffiegast het volgende:

[..]

vanessa wie?
^

Dit spook:

Vanessa a.k.a. Conny Breukhoven
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:17:57 #105
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710910
Was vroeger best een mooie vrouw..
pi_39710917
Wat een popje Inderdaad een typisch Amerikaans meisje!

Weet je al of je weer contact met haar gaat zoeken Stanley? Ik zeg doen!
Onderschriftloos
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:19:05 #107
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39710925
Ohja...ik ben trouwens ook van mening dat je toch een kans moet wagen. Beter dan spijt hebben over 10 jaar
pi_39710952
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...ik ben trouwens ook van mening dat je toch een kans moet wagen. Beter dan spijt hebben over 10 jaar
Ja en zo weet je tenminste ook dat je alles gedaan hebt wat je kon doen!
Onderschriftloos
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:21:45 #109
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39710975
We hebben sowieso contact, Melke.. de vraag is wat er nog van moet komen. Misschien een verrassingsbezoek bij haar verjaardag in oktober.. (spontaan idee)

Ze is qua uiterlijk misschien wel Amerikaans (nu), maar ze zit echt apart in elkaar.. dat vind ik ook leuk aan haar.. onze gebruiksaanwijzingen zijn enigszins eender..
pi_39711013
Ja bezoek haar dan!!!
Onderschriftloos
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:24:40 #111
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711085
Sjah als de vonk nu nog niet overgeslagen is dan zal hij het wel nooit doen.. maar toch, ik zou de kans wel willen nemen Je hebt niks te verliezen..

Bovendien is zij degene die weer contact met jou zocht, dat is niet onbelangrijk Ik zeg ga ervoor
pi_39711087
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben net geweest!
Ben je nog verliefd op haar?
Onderschriftloos
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:30:03 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711101
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Bigs het volgende:
Sjah als de vonk nu nog niet overgeslagen is dan zal hij het wel nooit doen.. maar toch, ik zou de kans wel willen nemen Je hebt niks te verliezen..

Bovendien is zij degene die weer contact met jou zocht, dat is niet onbelangrijk Ik zeg ga ervoor
De vonk is nooit weg geweest.. maar vonk kan van tijd tot tijd meer aanwakkeren zeg maar..

Je laatste zin heeft een inhoud waar ik inderdaad niet aan gedacht heb.. er gaan mooie dingen gebeuren, dat is een ding dat zeker is.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:31:00 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711115
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef melke het volgende:

[..]

Ben je nog verliefd op haar?
Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..
pi_39711218
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..
Dat is geen antwoord he Ben je nog verliefd op haar? Ja of nee?
Onderschriftloos
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:39:11 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711236
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:37 schreef melke het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord he Ben je nog verliefd op haar? Ja of nee?
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan haar denk, dus het zou eerst weer wakker gemaakt moeten worden in me denk ik.. maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit meer voor iemand anders voel (dit overigens tot frustratie van een aantal uiterst sympathieke en frisse Hollandse jongedames en soms ook tot frustratie van mezelf).
  Eindredactie Games dinsdag 11 juli 2006 @ 01:40:13 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_39711248
Cool verhaal gast . Ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt, ik zou alleen niet te lang meer wachten met duidelijkheid krijgen/vragen. Als ze verder wil dikke prima, als het haar onmogelijk lijkt, shit happens, life goes on. Don't anticipate the impossible
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:43:32 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711296
Mèèèn...ik zie nu pas dat dit topic al dateerd uit 2004

Je hebt veel te lang gewacht. Het is tijd voor actie
Althans...nóg meer actie
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:45:55 #120
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711342
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Mèèèn...ik zie nu pas dat dit topic al dateerd uit 2004

Je hebt veel te lang gewacht. Het is tijd voor actie
Althans...nóg meer actie
De ontmoeting met de dubbelgangster was in 2004, maar na de reünie is de laatste significante kick geweest.. en dat was in 2006..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:59:14 #121
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711530
Ja nee, dat weet ik
Maar over het geheel genomen...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:59:31 #122
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39711536
Tell her how you feel
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:01:26 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711565
Nog meer actie dus... ok, ik zal wel even zien of ik jullie op de hoogte houd.. Eerst maar eens een mailtje terug dat ik al lang had moeten versturen..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:01:42 #124
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711568
Dat bedoel ik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:02:34 #125
150152 Queen_Bee
pi_39711580
Een beetje ons dood maken met een blije mus

Nu je begonnen bent moeten wij ook weten wat er nog gaat komen *huillach smiley*
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:02:52 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711585
Komt goed.. Ik voel me sterk.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:03:24 #127
150152 Queen_Bee
pi_39711591
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat bedoel ik
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:04:56 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711612
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt af
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:05:43 #129
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711617
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Haha.. 'I'm just being a procrastinator'
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:06:05 #130
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711626
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

een 'Queen' zelfs..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:07:03 #131
150152 Queen_Bee
pi_39711647
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zal toch wel meevallen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:07:20 #132
150152 Queen_Bee
pi_39711654
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

een 'Queen' zelfs..
Oeh, point taken
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:11:05 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711717
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:07 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oeh, point taken
Ik neem aan dat je die naam waardig draagt.. bedankt voor je stimulans in ieder geval..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:11:49 #134
150152 Queen_Bee
pi_39711728
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die naam waardig draagt.. bedankt voor je stimulans in ieder geval..
Als je niet snel wat doet zie ik er dalijk in Grunn zo uit
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:13:48 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:14:47 #136
150152 Queen_Bee
pi_39711772
Met mij kwaad te krijgen ja
I'm super sonic man
pi_39711776
Het is dat ze geen Nederlands kan, anders had je d'r gewoon deze thread kunnen laten lezen Uiteraard met een huwelijksaanzoek aan het eind oid (lekker extreem)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:15:22 #138
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711780
Haha.. vraagteken en zo? Jij bent de expert toch.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:15:53 #139
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711785
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:15 schreef Bigs het volgende:
Het is dat ze geen Nederlands kan, anders had je d'r gewoon deze thread kunnen laten lezen Uiteraard met een huwelijksaanzoek aan het eind oid (lekker extreem)
Nee.. zou ze niet leuk vinden denk ik.. toch wel erg openbaar en zo.. maar ja, je moet wel eens iets kwijt..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:17:04 #140
150152 Queen_Bee
pi_39711798
Ja ga lekker lopen verkondigen dat je alles op internet heb gezet + foto's

Toch maar niet huh
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:17:58 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711813
Haha.. nee, dat is niet wat. Misschien later..
pi_39711818
Hmm ja.. ik denk dat ik al te lang op forums rondloop om daar iets om te geven
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:19:05 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711829
Je gebruikte zelfs het woord 'thread'.. wat is dan het verschil tussen een 'thread' en een 'topic'??
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:20:31 #144
150152 Queen_Bee
pi_39711841
Whoooo, ik zeg net dat je het verpest hebt bij mij, krijg ik ook nog reply 666 van je Stanley

Toeval?
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:21:53 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711856
Dat is wel een freaky fact.. mooi dat je die symboliek indruk op je laat maken.. het zal vast wel toeval zijn ja.. ik ben jouw duivel?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:22:31 #146
150152 Queen_Bee
pi_39711863
Ik ben er laatst achter gekomen dat de duivel homo is
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:23:05 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711869
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben er laatst achter gekomen dat de duivel homo is
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:24:19 #148
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711882
Dat belooft niet veel goeds dan... Q_B, je bent me er eentje..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:25:16 #149
150152 Queen_Bee
pi_39711894
Een wat voor een
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:25:34 #150
150152 Queen_Bee
pi_39711899
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En jij, jij moet een FoBo aanmaken
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:26:48 #151
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711913
Wel grappig.. mijn fobo was altijd dicht.. of in ieder geval het afgelopen jaar.. en opeens weer open.. hoe kwam je in mijn fobo terecht, Q_B?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:28:36 #152
150152 Queen_Bee
pi_39711929
Je doet m zelf open of dicht hoor

Eh, weet ik veel Ik heb een geheugen als een zeef
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:28:40 #153
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711930
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:25 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En jij, jij moet een FoBo aanmaken
Waarom?
pi_39711933
Ik heb al 3x geprobeerd een FoBo aan te maken, maar hij slaat het op de een of andere manier niet op Maarja wat boeit het ook, ik ben gelukkig een onopvallende achtergrond-oldbie
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:29:34 #155
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711939
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Je doet m zelf open of dicht hoor

Eh, weet ik veel Ik heb een geheugen als een zeef
In dit geval niet.. opeens was het weer open..

(moet je minder drinken?)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:29:53 #156
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39711942
Je fobo staat voor mij ook gewoon open hoor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:30:24 #157
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711945
Ja. nu wel.. er is een verandering geweest van lay-out en zo.. toen zal dat wel gebeurd zijn.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:30:29 #158
150152 Queen_Bee
pi_39711946
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb al 3x geprobeerd een FoBo aan te maken, maar hij slaat het op de een of andere manier niet op Maarja wat boeit het ook, ik ben gelukkig een onopvallende achtergrond-oldbie
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap

Maak aan!

En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:31:09 #159
150152 Queen_Bee
pi_39711953
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

In dit geval niet.. opeens was het weer open..

(moet je minder drinken?)
Eh nee

Ik ben daar heel slecht in. Vooral met tijd. Echt verschrikkelijk
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:31:32 #160
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711962
Ok... Q_B... chill even?
pi_39711968
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap

Maak aan!

Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijken

Ik zal eens kijken of ik hem nu wel open kan zetten
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:32:43 #162
150152 Queen_Bee
pi_39711974
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok... Q_B... chill even?
Ehm?
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:32:58 #163
150152 Queen_Bee
pi_39711975
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:32 schreef Bigs het volgende:

[..]

Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijken

Ik zal eens kijken of ik hem nu wel open kan zetten
Doe je 't alweer
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:33:30 #164
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39711983
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:32 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ehm?
Laat waardigheid en liefde de boventoon blijven voeren hier..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:34:52 #165
150152 Queen_Bee
pi_39711995
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Laat waardigheid en liefde de boventoon blijven voeren hier..
What did I do
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:36:57 #166
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712011
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:34 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

What did I do
Wat moet ik met een fotoboek?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:37:34 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712017
Nem.. laten we niet te ver afdwalen.. heb je ook foto's bij jouw verhaal?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:38:15 #168
150152 Queen_Bee
pi_39712029
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat moet ik met een fotoboek?
Nou, berichten bij mij achterlaten enzo
I'm super sonic man
pi_39712032
Ok.. volgens mij is het dit keer gelukt.. ik verwacht nu natuurlijk een reactie van iedereen

[edit]
Alleen heb ik nog niet zo'n cool fotoboek-icoontje bij m'n posts.. wazig
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:39:02 #170
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712036
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. laten we niet te ver afdwalen.. heb je ook foto's bij jouw verhaal?
Ik? Nee
Daarbij betreft het bij mij een Nederlands meisje. Lijkt me ook niet al te handig om hier een serie foto's neer te plempem
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:39:26 #171
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712043
Ok.. is ook zo.. ben je nu nog met haar samen?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:39:27 #172
150152 Queen_Bee
pi_39712044

Maak aan!

Zeur je over deze post Stanley?
Zou anders niet weten waar je 't over hebt
En als dat het geval is, don't take it too serious
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:40:01 #173
150152 Queen_Bee
pi_39712049
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Bigs het volgende:
Ok.. volgens mij is het dit keer gelukt.. ik verwacht nu natuurlijk een reactie van iedereen

[edit]
Alleen heb ik nog niet zo'n cool fotoboek-icoontje bij m'n posts.. wazig
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgt
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:40:49 #174
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712051
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:

Maak aan!

Zeur je over deze post Stanley?
Zou anders niet weten waar je 't over hebt
En als dat het geval is, don't take it too serious
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:41:38 #175
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712055
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.. is ook zo.. ben je nu nog met haar samen?
Neen
En dat zijn we officieel ook nooit geweest

-edit- ondertussen zit zij al enige jaren met een vriend. Dus dat wordt 'm niet
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:42:25 #176
150152 Queen_Bee
pi_39712060
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.
Ben je serieus nu?
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:43:26 #177
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712070
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Neen
En dat zijn we officieel ook nooit geweest

-edit- ondertussen zit zij al enige jaren met een vriend. Dus dat wordt 'm niet
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)
pi_39712076
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgt
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vinden
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:44:27 #179
150152 Queen_Bee
pi_39712080
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vinden
In je Fotoboek, bovenaan bij instellingen wijzen meen ik? Weet het niet zeker
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:45:12 #180
150152 Queen_Bee
pi_39712086
Maar laten we idd maar even ontopic blijven
I'm super sonic man
pi_39712088
Gevonden.. dan nu weer on-topic inderdaad Dit geslowchat is zonde van het mooie verhaal waar dit topic om begon
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:46:11 #182
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712092
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.

Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad

-edit- die kneus die ooit riep "it is better to have lost ...etc etc" hadden ze van mij aan de hoogste boom mogen hangen want dat is gewoon niet waar

Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij: ik kom niemand tegen waarbij het gevoel hetzelfde is en ik vermoed dat dat waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:47:04 #183
150152 Queen_Bee
pi_39712097
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.

Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad
Ben jij er nu wel overheen?
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:47:46 #184
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712105
quote:

[..]

En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:48:51 #185
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712116
quote:

[-edit- die kneus die ooit riep "it is better to have lost ...etc etc" hadden ze van mij aan de hoogste boom mogen hangen want dat is gewoon niet waar

Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij: ik kom niemand tegen waarbij het gevoel hetzelfde is en ik vermoed dat dat waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:49:06 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712118
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ben jij er nu wel overheen?
Nee (zie edit )

En het is toch al gauw zo'n 5-8 jaar geleden.
Ik zie haar nog wel af en toe hoor...en dat is misschien ook niet goed
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:49:39 #187
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:51:07 #188
150152 Queen_Bee
pi_39712139
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee (zie edit )

En het is toch al gauw zo'n 5-8 jaar geleden.
Ik zie haar nog wel af en toe hoor...en dat is misschien ook niet goed
Oh oh oh, wat zonde
En in mijn ogen, wat raar

Je hebt nooit wat met r gehad Helemaal niks
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:51:43 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712148
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..
Oh ja, eens. Maar het blijft toch knagen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:52:34 #190
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712156
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, weet zij het?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:52:39 #191
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712157
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:

Je hebt nooit wat met r gehad Helemaal niks
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:52:57 #192
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712161
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:53:26 #193
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712166
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ik kan niets anders doen dan er nog een tegenaan te gooien

De bijbehorende spijt en melancholie zijn ook mooi
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:55:00 #194
150152 Queen_Bee
pi_39712187
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:55:02 #195
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712188
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik kan niets anders doen dan er nog een tegenaan te gooien

De bijbehorende spijt en melancholie zijn ook mooi
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:55:30 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712195
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:56:15 #197
150152 Queen_Bee
pi_39712211
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Okay
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:56:34 #198
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712215
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Niet als zodanig nee.
quote:
Eh..ja.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:57:08 #199
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712219
Even een / in-editten..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:57:20 #200
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712223
quote:

[..]

Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Hehe ja dat is ook waar. En dat zie ik ook wel in
Wellicht hadden we wat gekregen en waren we na 2 maanden aardsvijanden geworden
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:58:06 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712234
Nou nou.. zo erg ook weer niet.. maar misschien rook ze wel niet naar lente van dichtbij.. dan zit je toch maar mooi..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:58:25 #202
150152 Queen_Bee
pi_39712235
Spreek je haar nog?
I'm super sonic man
pi_39712244
quote:

[..]

Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jaren
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:59:09 #204
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712246
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Spreek je haar nog?
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:59:15 #205
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712247
quote:

[..]

Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:59:44 #206
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712253
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Bigs het volgende:

[..]

Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jaren
Is ook weer zo.. die gevoelens kunnen ook versterkt worden zoals bij mij..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:00:01 #207
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712257
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:00:03 #208
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712258
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Spreek je haar nog?
Heel soms
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:00:42 #209
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712265
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]
Dat kun je dan wel quoten maar dat is toch anders denk ik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:00:46 #210
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712269
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:01:22 #212
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712271
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn zwakke kanten
Liefde is niet voor het het oudste problematische eh.."ding"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:01:39 #213
150152 Queen_Bee
pi_39712274
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Heel soms
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:02:04 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712279
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
Bedankt voor je bijdrage.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:02:19 #215
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712282
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
Je leert snel.
pi_39712287
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisteren
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:02:58 #217
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712289
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn zwakke kanten
Liefde is niet voor het het oudste problematische eh.."ding"
Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:03:02 #218
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712292
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoor
Ook mbt betrekking tot dit onderwerp. Maar soms mag je best even dwepen, toch?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:03:16 #219
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712295
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisteren
Beste opmerking van het hele topic
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:03:36 #220
150152 Queen_Bee
pi_39712301
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je leert snel.
Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passen
I'm super sonic man
pi_39712302
quote:

[..]

The truth, the whole truth and nothing but the truth!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:04:10 #222
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712309
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou nee. We hebben wel een voorgeschiedenis hoor. Ik kende haar vrij goed. En dat was ze niet en is ze nog steeds niet
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:04:30 #223
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712310
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Beste opmerking van het hele topic
whehe
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:04:47 #224
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712314
quote:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:05:16 #225
150152 Queen_Bee
pi_39712321
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoor
Ook mbt betrekking tot dit onderwerp. Maar soms mag je best even dwepen, toch?
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:05:25 #226
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712323
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:

[..]

Doe eens rustig en laat ademruimte.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:05:31 #227
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712325
quote:

[..]

Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.
Ja, en dat geldt hier ook
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:05:43 #228
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712328
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk
Over jou?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:06:17 #229
150152 Queen_Bee
pi_39712335
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nou je brengt het niet zo leuk

Maar ik heb ook wel zoiets van eh ja, nu mag dat move on wel een keer komen
I'm super sonic man
pi_39712336
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

ademruimte.
Voor het geval je het niet doorhad... Het is een forum, op internet.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:06:31 #231
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712339
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik huil niet en public
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:06:33 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712340
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passen
Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.
pi_39712346
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou je brengt het niet zo leuk
Ik breng het niet leuk, maar ik heb wel gelijk!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:07:11 #234
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712350
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Over jou?
Yupz. KLEIN beetje he, zei ik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:07:16 #235
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712352
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:

[..]

Voor het geval je het niet doorhad... Het is een forum, op internet.
Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.

Je moet niet van die omnisciente antwoorden geven.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:07:29 #236
150152 Queen_Bee
pi_39712353
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.
Ik kan je beter leren dansen
I'm super sonic man
pi_39712357
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Got to love the sympathy card
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:08:03 #238
150152 Queen_Bee
pi_39712359
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik breng het niet leuk, maar ik heb wel gelijk!
Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit eh
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:08:08 #239
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712360
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik kan je beter leren dansen
Maak wel het onderscheid tussen dansen en dansen. Mijn freestyle is in orde.
pi_39712368
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.
Juist.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:09:07 #241
150152 Queen_Bee
pi_39712373
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef Bigs het volgende:

[..]

Got to love the sympathy card
Dat schijnen vrouwen te willen toch

Ik niet tho Alhoewel, mn ex huilde noooooooit. Echt nooit. En dan meen ik dus echt echt nooit nooit nooit. Maar goed, door mij ging ie een keer wel huilen. Dat was op zich wel heel vet om het ff lomp te zeggen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:09:30 #242
150152 Queen_Bee
pi_39712377
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Maak wel het onderscheid tussen dansen en dansen. Mijn freestyle is in orde.
Ik heb het dan ook over dansen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:09:34 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712378
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Roellio het volgende:

[..]

Juist.
Ga nu maar weg. Je snapt het toch niet.
pi_39712382
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit eh
Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:10:34 #245
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712386
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over dansen
Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:10:42 #246
150152 Queen_Bee
pi_39712388
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Roellio het volgende:

[..]

Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoon
I'm super sonic man
pi_39712389
quote:

[..]

Ik niet tho Alhoewel, mn ex huilde noooooooit. Echt nooit. En dan meen ik dus echt echt nooit nooit nooit. Maar goed, door mij ging ie een keer wel huilen. Dat was op zich wel heel vet om het ff lomp te zeggen
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaakt gewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:11:24 #248
150152 Queen_Bee
pi_39712391
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come in

Edit, daarbij heb ik altijd elke groep onder mij geassisteerd, als man dus, dus t kan
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:11:51 #249
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712398
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaakt gewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Whaha! Dat is toch niet macho..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:11:58 #250
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712399
quote:

[..]

Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.
Ik zie hier op Fok! vaak van die topics als

"Waar houden mannen van?"
of
"Welk luchtje vinden vrouwen lekker?"

Ja, sorry. Maar dat is best kansloos want de diversiteit is verschrikkelijk groot
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:12:25 #251
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712400
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come in

Edit, daarbij heb ik altijd elke groep onder mij geassisteerd, als man dus, dus t kan
Ok, dat zou misschien wel goed zijn dan.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:12:58 #252
150152 Queen_Bee
pi_39712408
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:

[..]

Bij mij moet je niet gaan janken hoor Ik haat dat Ga gewichten heffen ofzo
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:13:52 #253
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712415
Ik huil wel eens als ik alleen ben, maar dan ben ik meestal ook oververmoeid.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:13:52 #254
150152 Queen_Bee
pi_39712416
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.
Ik zie hier op Fok! vaak van die topics als

"Waar houden mannen van?"
of
"Welk luchtje vinden vrouwen lekker?"

Ja, sorry. Maar dat is best kansloos want de diversiteit is verschrikkelijk groot
Ja zal best

Maar tegenwoordig hoor je toch altijd dat mannen moeten huilen
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:13:54 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712417
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoon
Ah...maar dat zeggen alle pubers.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:14:26 #256
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712423
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Maar ze is al.. ze is een Queen, niet een Princess.. ik weet genoeg.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:14:46 #257
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712425
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja zal best

Maar tegenwoordig hoor je toch altijd dat mannen moeten huilen
Eh...nee

Is dat het nieuwe modeverschijnsel?
pi_39712428
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Bij mij moet je niet gaan janken hoor Ik haat dat Ga gewichten heffen ofzo
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:15:02 #259
150152 Queen_Bee
pi_39712430
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik hou wijselijk m'n mond
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:15:19 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712432
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Bigs het volgende:

[..]

Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?
Dat weet niemand..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:15:41 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712435
Stan, bel je wel eens met haar?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:15:44 #262
150152 Queen_Bee
pi_39712437
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eh...nee

Is dat het nieuwe modeverschijnsel?
Onder welke steen heb jij gelegen? Met laatste tijd bedoel ik laatste jaren.
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:16:20 #263
150152 Queen_Bee
pi_39712440
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Maar ze is al.. ze is een Queen, niet een Princess.. ik weet genoeg.
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaats
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:16:23 #264
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712441
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
Stan, bel je wel eens met haar?
Op haar verjaardag altijd. Verder niet. Allebei druk, tijdsverschil, (eng)..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:17:31 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712447
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.

En is ook niet duur meer tegenwoordig, 1 c/pm.

Kom op man.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:17:35 #266
150152 Queen_Bee
pi_39712448
quote:

[..]

Belt ze jou niet eens op jouw verjaardag
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:17:37 #267
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712449
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaats
Je hebt niet te klagen over respect in dit topic vind ik. Je gaat er ook redelijk goed mee om.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:18:06 #268
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712455
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Belt ze jou niet eens op jouw verjaardag
Nee.. ze is laks.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:18:25 #269
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712460
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.

En is ook niet duur meer tegenwoordig, 1 c/pm.

Kom op man.
Hm.. ik zal eens een balletje opgooien..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:20:33 #270
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712488
quote:

[..]

MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:21:35 #271
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712497
Nee, niet al die moderne onzin.. dat is niet romantisch.. ze had ook heel lang geen e-mail.. we bleven brieven schrijven.. af en toe foto's meesturen.. wat een gevoel als je dan post kreeg..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:21:47 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712498
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellen
Inderdaad, dit is de perfecte tijd.

Eastern Time is het nu 21.21, dan zal het in CA nu 18.21 zijn.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:22:20 #273
150152 Queen_Bee
pi_39712502
Oh shit hey, ik zit naast mn raam, met mn scherm naar beneden, zie ik in mn ooghoek een zwarte vlek creeeren
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:22:44 #274
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712507
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, niet al die moderne onzin.. dat is niet romantisch.. ze had ook heel lang geen e-mail.. we bleven brieven schrijven.. af en toe foto's meesturen.. wat een gevoel als je dan post kreeg..
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhouden
Brieven schrijven doet geen hond meer aan. En toch is dat spannender
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:22:51 #275
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712508
Even zonder gein.. ik heb geen zin in een tweede deel eigenlijk..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:23:21 #276
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712512
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hey wacht...dát moet je inderdaad volhouden
Brieven schrijven doet geen hond meer aan. En toch is dat spannender
Nu doen we al een tijdje e-mail..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:23:26 #277
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712513
Fair enough.

Succes.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:23:55 #278
150152 Queen_Bee
pi_39712516
Moet wel deel 2 komen, we moeten weten hoe het verder gaat
I'm super sonic man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:24:28 #279
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712520
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. ik heb geen zin in een tweede deel eigenlijk..
A man's gotta do, what a man's gotta do
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:24:37 #280
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712521
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:23 schreef popolon het volgende:
Fair enough.

Succes.
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..
pi_39712537
Hmm.. nog zo'n 20 posts, dan neem ik ook maar afscheid als er geen deel 2 komt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:27:06 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712546
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..

Dank je.

als je ooit nog eens walt wilt weten, hoe dan ook, wat dan ook over zulk soort situaties dan kun je altijd mailen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:27:58 #283
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712552
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Dank je.

als je ooit nog eens walt wilt weten, hoe dan ook, wat dan ook over zulk soort situaties dan kun je altijd mailen.
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:29:22 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712557
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?
Kentwood, Michigan. Dichtbij Grand Rapids waar ik het eerste jaar woonde.

Ben ook meteen gaan baseballen en andere sporten, veel vrienden van mijn vrouw liggen mij ook zeer goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door popolon op 11-07-2006 03:37:51 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:29:44 #285
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712560
Alright.. en wat voor werk doe je?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:32:53 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712569
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alright.. en wat voor werk doe je?
Nadat ik een werkvergunning kreeg (duurde zo'n 6 maanden) kon ik de draad eigenlijk vrij snel weer oppakken wat ik ook in NL deed: Systeem- en netwerkbeheer. Had vrij vlot een goede baan, tot mijn verbazing, dat wel.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:34:11 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712573
Haha.. mooi dat dat ook meezat. Wat deed je die eerste 6 maanden dan?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:36:51 #288
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712586
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. mooi dat dat ook meezat. Wat deed je die eerste 6 maanden dan?
Naar werk zoeken en 20 uur per week vrijwilligerswerk als helpdesk op College.

Staat goed op je CV hier, vrijwilligerswerk.

En de eerste paar maanden de boel 'verkennen' , al was ik er toch al een aantal keren geweest. 't Is dan toch anders.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:39:55 #289
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712600
Is misschien wel goed geweest, zo'n aanlooptijd.. je Engels is na die 6 maanden ook weer helemaal waar het zijn moet.. Jammer dat het afgelopen WK de VS zo zwak gepresteerd hebben. Ik heb nog gemaild met mijn oude voetbaltrainer in California (3 maandjes). Toen ik vertelde dat ik scheidsrechter was (ook) tegenwoordig, zei hij: "You turned to the dark side!"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:43:49 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_39712624
Wat een mooi verhaal. Inderdaad net een boek/ film.
Helemaal midden in de nacht..

Houd je ons op de hoogte?

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:44:13 #291
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712627
Hey, ze speelden gelijk tegen de wereldkampioen.

Wie weet komen we je ooit tegen in het Fokkers in Buitenland topic in C&H, je weet maar nooit.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:46:56 #292
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712647
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi verhaal. Inderdaad net een boek/ film.
Helemaal midden in de nacht..

Houd je ons op de hoogte?

Je bijdrage maakt het topic alleen maar mooier.. zou je graag op de hoogte houden, maar heb niet zo'n zin in een tweede deel, dus wordt lastig..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:47:42 #293
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712651
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef popolon het volgende:
Hey, ze speelden gelijk tegen de wereldkampioen.

Wie weet komen we je ooit tegen in het Fokkers in Buitenland topic in C&H, je weet maar nooit.
Ja, en Beasley scoorde nog.. maar er liep er eentje voor de keeper te dansen..

FOK! zal ik dan niet meer doen denk ik.. maar jij in ieder geval bedankt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:49:44 #294
30252 Soempie
Procreating
pi_39712667
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je bijdrage maakt het topic alleen maar mooier.. zou je graag op de hoogte houden, maar heb niet zo'n zin in een tweede deel, dus wordt lastig..

Nouja, films/ boeken met een happy end zijn vaak minder leuk...

Laat in elk geval haar weten wat je voor haar voelt.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:52:09 #295
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712687
Haha.. dat is niet erg motiverend..

Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:55:04 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39712714
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Right on.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:55:47 #297
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39712718
"Een opuh enduh!"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:56:04 #298
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712719
Komende maanden even sfeer bepalen en dan de verjaardag (9 oktober) benutten om er heen te gaan of een andere juiste beslissing te nemen..
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:56:23 #299
30252 Soempie
Procreating
pi_39712723
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. dat is niet erg motiverend..

Ja zeker.
Moest bij een deel van je verhaal (meisje in de bus) heel erg aan het boek 'het sinaasappelmeisje' van Jostein Gaarder denken.

Maargoed, ik verwacht dus wel een film of boek he, met happy end
  dinsdag 11 juli 2006 @ 03:56:24 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39712724
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Een opuh enduh!"
Dat wordt het.. ik word emotioneel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: