vanessa wie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een beetje eng en glad.. Nederlanders vinden naturel nog wel belangrijk volgens mij. Vanessa zou het in de VS goed doen.. Britney Spears had in Nederland nooit carrière gemaakt.
^quote:
Ja en zo weet je tenminste ook dat je alles gedaan hebt wat je kon doen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...ik ben trouwens ook van mening dat je toch een kans moet wagen. Beter dan spijt hebben over 10 jaar
De vonk is nooit weg geweest.. maar vonk kan van tijd tot tijd meer aanwakkeren zeg maar..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Bigs het volgende:
Sjah als de vonk nu nog niet overgeslagen is dan zal hij het wel nooit doen.. maar toch, ik zou de kans wel willen nemenJe hebt niks te verliezen..
Bovendien is zij degene die weer contact met jou zocht, dat is niet onbelangrijkIk zeg ga ervoor
Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..quote:
Dat is geen antwoord hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je.. ze was de eerste waar ik verliefd op werd.. dat gevoel was zo verschrikkelijk misselijkmakend sterk.. dat heb ik daarna niet meer gevoeld.. pas weer op de dag dat ik haar weer zou zien.. tja..
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan haar denk, dus het zou eerst weer wakker gemaakt moeten worden in me denk ik.. maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit meer voor iemand anders voel (dit overigens tot frustratie van een aantal uiterst sympathieke en frisse Hollandse jongedames en soms ook tot frustratie van mezelf).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:37 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord heBen je nog verliefd op haar? Ja of nee?
De ontmoeting met de dubbelgangster was in 2004, maar na de reünie is de laatste significante kick geweest.. en dat was in 2006..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Mèèèn...ik zie nu pas dat dit topic al dateerd uit 2004
Je hebt veel te lang gewacht. Het is tijd voor actie
Althans...nóg meer actie
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemtquote:
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt afquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
Haha..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar, ik woon dalijk vlakbij m, ik zorg er wel voor dat ie actie onderneemt
een 'Queen' zelfs..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt af
Zal toch wel meevallenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...jij bent een vrouwtje. Dat leidt af
Als je niet snel wat doet zie ik er dalijk in Grunn zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die naam waardig draagt.. bedankt voor je stimulans in ieder geval..
Nee.. zou ze niet leuk vinden denk ik.. toch wel erg openbaar en zo.. maar ja, je moet wel eens iets kwijt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:15 schreef Bigs het volgende:
Het is dat ze geen Nederlands kan, anders had je d'r gewoon deze thread kunnen laten lezenUiteraard met een huwelijksaanzoek aan het eind oid (lekker extreem)
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben er laatst achter gekomen dat de duivel homo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |