Foto's toch maar weg gehaald. Mijn naïviteit kent grenzen.quote:Op dinsdag 5 oktober 13:46 schreef Neverending het volgende:
Boy, wat een leuk meisje man... ik zou zuinig op haar zijn...
Ennuh, op internet komen foto´s altijd op plekken waar je ze niet wil hebben... zeker foto´s van leuke meisjes...zeker zo op een openbaar forum... als ik jou was zou ik ze weer verwijderen....
Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar ben je je druk over aan het maken? Dit is een prachtig verhaal van een man die zijn grote liefde na een hele lange tijd wer terugziet, waarom moet je hier moeilijk over gaan doen?
Het was niet een vakantie, het was veel meer dan vluchtig. En ook wederzijds.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Mijn inziens is dit een verhaal over een vakantie vriendinnetje. Als t zn grote liefde was dan zou ze dat nu wel zijn toch. Eigenlijk is het dus weer eens een standaard kut R&P verhaal over een jongen die gek is van een meisje maar waarbij het omgekeerd niet zo is![]()
![]()
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:05 schreef Biancavia het volgende:
Is de Amerikaanse versie nu ook weer vrijgezel?
Mooi zo.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
Scientology?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, het is vorige maand uitgegaan met haar vriend. Die jongeman hing een of andere vage religie aan waar ik de naam even van kwijt ben, maar daar ga ik morgen zeker op komen.
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.quote:
Om even in jouw gang van denken mee te gaan. Je komt de dubbelganger van je grote liefde tegen, en niet veel later wordt de echte versie weer single. Hint? Hint? Anyone?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
Wat een coole kick, Stanley!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, het heet 'German Baptist'. Best een aardige gast, ik heb 'm nog ontmoet, maar hij weet ook hoe de zaken er voor staan.
Nee, foto's heb ik weg gehaald..quote:Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:
Merkwaardig, wel leuk verhaal en wie weet kun je strax nog een script schrijven voor een film !
Ben benieuwd of ik ooit iemand tegenkom die op mij lijkt.. nog nooit iemand gezien die ook maar enigszins leek of half of maar kwart![]()
(fotos doen het hier niet mmh?)
Ik ben niet zo'n verhalen schrijverquote:Op zondag 9 juli 2006 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, foto's heb ik weg gehaald..
Ik heb wel eens mensen gezien waarvan iedereen zei dat ze op mij lijken (of ik op hen). De laatste tijd hoor ik steeds vaker 'Arjen Robben'.
Help je mee met het script dan?
Ja, eerst was er dat meisje in de supermarkt, een jaar of 16. Ik voelde meteen dat ze me aan iemand deed denken. Ze had diezelfde pittige blik. Bij Nederlandse meisjes zie je die wel vaker, maar bij Amerikaanse veel minder. Ik keek wel op haar naamplaatje, ik moest weten hoe ze heette..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
men, dit is echt een mooi verhaal man!!!!!
nog een paar vraagjes:
-waren er 2 dubbelgangsters? eentje van de supermarkt en eentje in de bus?
Ik woon in de stad Groningen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-je woont in een dorp, hoe kan het dan dat je die dames pas laat opmerkte als dubbelgangsters?
Ik heb ze helaas allebei niet aan durven spreken. Bij het kassameisje verwachtte ik niet veel inhoudelijke respons, maar het meisje in de bus had ik zeker aan willen spreken als ik het over mocht doen. M'n haar zat ook goed die dag, dus geen punt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-dubbelgangsters ooit gesproken of iets dergelijks?
Ik ben na m'n afstuderen voor het eerst terug gegaan, zou gewoon logeren bij een vriend. Toevallig trouwde haar beste vriendin in de maand dat ik daar was en toen ben ik dus naar die bruiloft gegaan. Ze zei al die jaren wel dat ze het leuk zou vinden als ik terug zou komen en dat was voor mij ook zeker spannend. Het was ook wel bijzonder, omdat je je toch zes jaar apart van elkaar hebt ontwikkeld. De vakantie was helemaal super en ook emotioneel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-hoe is het zo gekomen dat je bij het meisje in amerika weer belandde? nodigde ze je uit?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-wat heb je besproken, aangezien het uit was met haar vriend. voelt zij ook nog wat voor jouw?
Ja.. we zagen elkaar dus voor het eerst weer op die bruiloft. Ik voelde me een beetje schuldig, want de aandacht zou natuurlijk naar het bruidspaar moeten uitgaan, maar er waren veel oude bekenden.. het was bloedheet en ik zal nooit vergeten hoe ik me voelde..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-was er een bepaalde spanning?
We zijn een aantal keer gaan eten, soms met z'n tweetjes en soms met vrienden.. die bruiloft was wel op een hele mooie locatie en daar hebben we veel gepraat en gedanst.. dat had ook wel wat..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-heb je verder nog iets romantisch gedaan? biosje, wandeling in bos, etc?
Ik spaar eerst voor een nieuwe auto, daarna weer gauw die kant op..quote:
Ik ben een twijfelaar.. maar ze was heel druk met werk, maar belde toch iedere dag om even te kletsen en als het even kon gingen we wat doen. Ik was zelf ook een week in Los Angeles dus was er niet altijd, maar we hebben alles er uitgehaald.. Haar ouders zag ik op de bruiloft en dat was prima, was toentertijd ook al goed.. Maar zij is niet het type dat echt naar haar ouders luistert.. wat wel superschattig was: haar kleine zusje (toen 3, nu 9) was bruidsmeisje op die bruiloft.. en op een gegeven moment ging ik drinken halen en toen huppelde dat meisje daar rond. Toen riep ik haar en vroeg ik of ze mij nog kende en dat ze de vorige keer dat ik haar zag nog zó klein was (je kent dat wel). Zij wist het nog: 'You're *echte naam S_C*.. M's first boyfriend.. Daar was ik wel even stil van.. zij huppelde vrolijk verder..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-heb je enig idee of zij ook gek op je is? misschien dat haar ouders/broers/zus vrienden iets loslaten?
Als ik dat toch eens wist..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
-ga je 100% voor haar? hoe ga je dat aanpakken?
Dat vind ik supercool dat je dat zegt..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
als je echt zo gek op haar bent er gewoon voor gaan man! dit klinkt als een sprookje en dit is een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gehoord dat waar gebeurd is
SUCCES!
Voordat school begon, waren we al in training voor voetbal. Om credits te krijgen, moet iedereen een aantal sporten doen. Zij speelde dus ook in dat voetbalteam (kon er helemaal niets van trouwens..:) ) en ze viel me meteen op.. lang, blond.. wow! Daarna begon school en gingen we elkaar briefjes schrijven.. Die briefjes heb ik nog allemaal.. We hebben na het seizoen ook shirtjes 'geruild' dus ik heb hier nog een shirt liggen met nummer 18 terwijl ik altijd met nummer 10 speel. Het was gewoon een film, man..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:
edit: hoe heb je haar leren kennen? zat je bij haar in het gastgezin of via voetbal?
Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt terwijl ik in Engeland een restaurant binnenstapte met een vriend van van me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
*snip lang verhaal over dubbelganger van je grote liefde tegenkomen*
Ze staan er weer..quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef Itsme-HcK het volgende:
Shit, ben ik weer de enige die die pics niet ziet.
Zonder foto's is het verhaal minder mooi..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef Operc het volgende:
omdat? je had ze toch expres weggehaalt?
Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verderquote:Op maandag 10 juli 2006 03:52 schreef melke het volgende:
Tip: Mail Melodie en schrijf haar wat je denkt en wat je voor haar voelt. Wat heb je nou te verliezen.. Je kunt er wel tegen vechten of het gevoel negeren, maar na het bovenstaande verhaal lijkt het me toch wel vrij duidelijk dat je nog steeds zwaar de hots voor je ex liefje hebt. Waag de gok gewoon en schrijf haar!
Bedankt.. het is nu inderdaad wel een keer tijd om knopen door te hakken geloof ik..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eens. Als je echt zo gek op dr bent moet je haar dat laten weten. Je hebt weinig te verliezen en misschien denkt zij er wel precies hetzelfde over. Leuk verhaal verder
Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Stanley, ik herken wat van mijn eigen situatie behalve dat van die dubbelganger: Ik ontmoette mijn huidige vrouw 15 jaar geleden in Nederland, eerste liefde en dat hele gereutel.![]()
Toen emigreerde ze naar de VS (ze was toen 14) ivm het werk van haar vader. 't Contact werd soms wat minder, toch bleef ze om het jaar naar NL komen, ze bleef brieven en basketballshirtjes sturen.
Om een lang verhaal kort te maken: Nu zijn we dus al een tijdje getrouwd.
Blijkbaar zit die Amerikaanse zo diep in je hart dat je actie moet ondernemen.
Go for it.
Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is je vrouw dus van origine Nederlands?
Verder ben ik het met de conclusie van je verhaal eens: actie ondernemen Stanley!
Ah, OK, duidelijk. Ze heeft al met al een interessant leven achter de rug.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee ze is geboren in Canada, maar heeft 7 jaar in NL doorgebracht en daar heb ik haar leren kennen. Ze heeft nu de Amerikaanse nationaliteit, alleen als Amerikaans staatsburger kun je je partner laten overkomen.
Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..quote:Op maandag 10 juli 2006 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie die foto's nu voor het eerst maar hoe kon 'men' zeggen dat ze niet inzagen wat jij in haar zag?
Dat is een geweldig leuke meid!![]()
Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Alleen die eerste foto is uit die periode.. Ik zag gewoon dat ze lief was.. later werd ze pas beeldschoon..
Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...maar ook op die eerste foto is het een schatje
Denk ik ook wel. Amerikaanse meiden hebben toch een bepaalde look (die zij NU trouwens ook heeft). Maar als ik bij haar in de klas had gezeten ofso in die leeftijd, dan had ik daar ook massaal verliefd op kunnen worden jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je ziet het ook hè.. weet je, het heeft ook een beetje met het verschil tussen het Nederlandse en het Amerikaanse schoonheidsideaal te maken misschien.. maar het ging allemaal snel..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:02 schreef Bigs het volgende:
Zo.. die Melodie is in 2 jaar wel vooruit gegaan zeg.. goed gespot van jou
Maar ff serieus.. ik denk dat het meisje in de bus geen dubbelgangster was, maar dat jij dat graag wilde zien. Als je dat meisje naast Melodie zou zetten zou er waarschijnlijk bijna geen gelijkenis zijn. Je hersens doen soms rare dingen met je en dit is er een van.
Desondanks wel een mooi verhaal, doet mij denken aan een aantal liedjes van Acda & de Munnik
Ik doelde ook op het verschil 1998-2000quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]foto's zijn uit 1998, 2000 en de laatste twee uit 2006..
Welke liedjes van Acda & De Munnik.. toevallig mijn favoriet 'Als Je Me Morgen Ziet'.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |