In dit geval niet.. opeens was het weer open..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Je doet m zelf open of dicht hoor
Eh, weet ik veelIk heb een geheugen als een zeef
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb al 3x geprobeerd een FoBo aan te maken, maar hij slaat het op de een of andere manier niet opMaarja wat boeit het ook, ik ben gelukkig een onopvallende achtergrond-oldbie
Eh neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In dit geval niet.. opeens was het weer open..
(moet je minder drinken?)
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Ehm?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok... Q_B... chill even?
Doe je 't alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijken
Ik zal eens kijken of ik hem nu wel open kan zetten
What did I doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Laat waardigheid en liefde de boventoon blijven voeren hier..
Wat moet ik met een fotoboek?quote:
Ik? Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. laten we niet te ver afdwalen.. heb je ook foto's bij jouw verhaal?
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Bigs het volgende:
Ok.. volgens mij is het dit keer gelukt.. ik verwacht nu natuurlijk een reactie van iedereen
[edit]
Alleen heb ik nog niet zo'n cool fotoboek-icoontje bij m'n posts.. wazig
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Zeur je over deze post Stanley?
Zou anders niet weten waar je 't over hebt
En als dat het geval is, don't take it too serious![]()
Neenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.. is ook zo.. ben je nu nog met haar samen?
Ben je serieus nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
En dat zijn we officieel ook nooit geweest![]()
-edit- ondertussen zit zij al enige jaren met een vriend. Dus dat wordt 'm niet
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgt
In je Fotoboek, bovenaan bij instellingen wijzen meen ik? Weet het niet zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vinden![]()
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)
Ben jij er nu wel overheen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[-edit- die kneus die ooit riep "it is better to have lost ...etc etc" hadden ze van mij aan de hoogste boom mogen hangen want dat is gewoon niet waar![]()
Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij: ik kom niemand tegen waarbij het gevoel hetzelfde is en ik vermoed dat dat waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren
Neequote:
Oh oh oh, wat zondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee(zie edit
)
En het is toch al gauw zo'n 5-8 jaar geleden.
Ik zie haar nog wel af en toe hoor...en dat is misschien ook niet goed
Oh ja, eens. Maar het blijft toch knagenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, weet zij het?
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt nooit wat met r gehadHelemaal niks
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..
Ik kan niets anders doen dan er nog eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja maar dr is dus nooit wat geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan niets anders doen dan er nog eentegenaan te gooien
De bijbehorende spijt en melancholie zijn ook mooi
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Okayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
Niet als zodanig nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Eh..ja.quote:Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Hehe ja dat is ook waar. En dat zie ik ook wel inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
Is ook weer zo.. die gevoelens kunnen ook versterkt worden zoals bij mij..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik heb ook een meisje waar ik altijd zo over heb gedacht, ook al weet ik als ik realistisch ben dat het nooit zo perfect zou zijn. Maar het is wel mooi om er af en toe over te denken. Overigens heeft het wel de nodige jaren gekost voordat ik er echt zo over kon denken zonder me ontzettend kut te voelen met allerlei 'what-if' gevoelens. En zelfs nu zijn die gevoelens er nog wel een beetje. Ik zou die eeuwige what-if gevoelens dan liever inruilen voor een paar geweldige weken/maanden/jaren
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor![]()
Heel somsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Spreek je haar nog?
Dat kun je dan wel quoten maar dat is toch anders denk ikquote:
Ik heb ook mijn zwakke kantenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheenquote:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
Je leert snel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Roellio het volgende:
Jezus dude.. je bent al jaren verliefd op een beeld dat je in je hoofd hebt opgebouwd. Move on!
Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zwakke kanten
Liefde is niet voor het het oudste problematische eh.."ding"
Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waar is je Hollandse nuchterheid dan?
Beste opmerking van het hele topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ga jij es ff gauw wat Acda & de Munnik CD's luisteren
Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passenquote:
Nou nee. We hebben wel een voorgeschiedenis hoor. Ik kende haar vrij goed. En dat was ze niet en is ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je haar vaker sprak blijkt ze misschien wel een *censor*wijf te zijn, dan ben je er toch zo overheen
whehequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Beste opmerking van het hele topic![]()
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijkquote:
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens..die nuchterheid is er nog steeds hoor
Ook mbt betrekking tot dit onderwerp. Maar soms mag je best even dwepen, toch?
Doe eens rustig en laat ademruimte.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
The truth, the whole truth and nothing but the truth!
Ja, en dat geldt hier ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik kende je alleen van 'De Dijk' topics.. maar de combinatie vind ik erg mooi.. nu ik dit van je weet.
Over jou?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk![]()
Nou je brengt het niet zo leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
The truth, the whole truth and nothing but the truth!
Ik huil niet en publicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willen
Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik respecteer mensen, en als het niet afwijkt van mijn prioriteiten ben ik soms bereid me een beetje aan te passen![]()
Yupz. KLEIN beetje he, zei ikquote:
Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet doorhad... Het is een forum, op internet.
Ik kan je beter leren dansenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vind ik leuk om te horen. Ik heb toch je naam onthouden nu ik weet dat je in Groningen komt wonen. Dan heb ik liever dat je sympathiek bent dan iets anders.
Got to love the sympathy cardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je gaa thuilen zijn er zo 10 anderen die je willen
Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit ehquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik breng het niet leuk, maar ik heb wel gelijk!
Juist.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij haalt je vriendinnetjes er van af.. dit topic gaat over het echte leven.
Dat schijnen vrouwen te willen tochquote:
Ik heb het dan ook over dansenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maak wel het onderscheid tussen dansen en dansen. Mijn freestyle is in orde.
Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, niet zozeer. Het is allemaal niet zo zwart wit eh![]()
Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.quote:
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoonquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je wat levenservaring hebt opgedaan zul je merken dat dingen als relaties (als je voor jezelf kiest) wel degelijk zwart wit zijn.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat schijnen vrouwen te willen toch
Ik niet thoAlhoewel, mn ex huilde noooooooit. Echt nooit. En dan meen ik dus echt echt nooit nooit nooit. Maar goed, door mij ging ie een keer wel huilen. Dat was op zich wel heel vet om het ff lomp te zeggen
![]()
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als de man moet leiden, zou het onnatuurlijk zijn als je mij zaken gaat aanleren. Dat verstoorde evenwicht lijkt me lastig te herstellen.
Whaha! Dat is toch niet macho..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktgewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat schijnen vrouwen te willen toch
Ok, dat zou misschien wel goed zijn dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come in![]()
Edit, daarbij heb ik altijd elke groep onder mij geassisteerd, als man dus, dus t kan
Bij mij moet je niet gaan janken hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktgewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Ja zal bestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.
Ik zie hier op Fok! vaak van die topics als
"Waar houden mannen van?"
of
"Welk luchtje vinden vrouwen lekker?"
Ja, sorry. Maar dat is best kansloos want de diversiteit is verschrikkelijk groot![]()
Ah...maar dat zeggen alle pubers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoon![]()
Eh...neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja zal best
Maar tegenwoordig hoor je toch altijd dat mannen moeten huilen![]()
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet gaan janken hoorIk haat dat
Ga gewichten heffen ofzo
![]()
Dat weet niemand..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?
Onder welke steen heb jij gelegen? Met laatste tijd bedoel ik laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...nee![]()
Is dat het nieuwe modeverschijnsel?![]()
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar ze is al.. ze is een Queen, niet een Princess.. ik weet genoeg.
Op haar verjaardag altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
Stan, bel je wel eens met haar?
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Op haar verjaardag altijd.Verder niet. Allebei druk, tijdsverschil, (eng)..
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt niet te klagen over respect in dit topic vind ik. Je gaat er ook redelijk goed mee om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaats![]()
Nee.. ze is laks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardag
Hm.. ik zal eens een balletje opgooien..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.
En is ook niet duur meer tegenwoordig, 1 c/pm.
Kom op man.
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is de perfecte tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellen
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, niet al die moderne onzin.. dat is niet romantisch.. ze had ook heel lang geen e-mail.. we bleven brieven schrijven.. af en toe foto's meesturen.. wat een gevoel als je dan post kreeg..
Nu doen we al een tijdje e-mail..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhouden![]()
Brieven schrijven doet geen hond meer aan. En toch is dat spannender
A man's gotta do, what a man's gotta doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. ik heb geen zin in een tweede deel eigenlijk..
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Dank je.
als je ooit nog eens walt wilt weten, hoe dan ook, wat dan ook over zulk soort situaties dan kun je altijd mailen.
Kentwood, Michigan. Dichtbij Grand Rapids waar ik het eerste jaar woonde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?
Nadat ik een werkvergunning kreeg (duurde zo'n 6 maanden) kon ik de draad eigenlijk vrij snel weer oppakken wat ik ook in NL deed: Systeem- en netwerkbeheer. Had vrij vlot een goede baan, tot mijn verbazing, dat wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alright.. en wat voor werk doe je?
Naar werk zoeken en 20 uur per week vrijwilligerswerk als helpdesk op College.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. mooi dat dat ook meezat. Wat deed je die eerste 6 maanden dan?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi verhaal. Inderdaad net een boek/ film.
Helemaal midden in de nacht..
Houd je ons op de hoogte?
![]()
Ja, en Beasley scoorde nog.. maar er liep er eentje voor de keeper te dansen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef popolon het volgende:
Hey, ze speelden gelijk tegen de wereldkampioen.
Wie weet komen we je ooit tegen in het Fokkers in Buitenland topic in C&H, je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Je bijdrage maakt het topic alleen maar mooier.. zou je graag op de hoogte houden, maar heb niet zo'n zin in een tweede deel, dus wordt lastig..
Right on.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. dat is niet erg motiverend..
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Dat wordt het.. ik word emotioneel..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Een opuh enduh!"
Dat boek ga ik dus lezen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zeker.
Moest bij een deel van je verhaal (meisje in de bus) heel erg aan het boek 'het sinaasappelmeisje' van Jostein Gaarder denken.
Maargoed, ik verwacht dus wel een film of boek he, met happy end![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |