In dit geval niet.. opeens was het weer open..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Je doet m zelf open of dicht hoor
Eh, weet ik veelIk heb een geheugen als een zeef
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb al 3x geprobeerd een FoBo aan te maken, maar hij slaat het op de een of andere manier niet opMaarja wat boeit het ook, ik ben gelukkig een onopvallende achtergrond-oldbie
Eh neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In dit geval niet.. opeens was het weer open..
(moet je minder drinken?)
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Ehm?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok... Q_B... chill even?
Doe je 't alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Pff.. alsof ik naar jouw fotoboek zou kijken
Ik zal eens kijken of ik hem nu wel open kan zetten
What did I doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Laat waardigheid en liefde de boventoon blijven voeren hier..
Wat moet ik met een fotoboek?quote:
Ik? Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. laten we niet te ver afdwalen.. heb je ook foto's bij jouw verhaal?
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:38 schreef Bigs het volgende:
Ok.. volgens mij is het dit keer gelukt.. ik verwacht nu natuurlijk een reactie van iedereen
[edit]
Alleen heb ik nog niet zo'n cool fotoboek-icoontje bij m'n posts.. wazig
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja jij ook! Beetje komen kijken en als ik dan terug kijk heb je weer dat kut geen info en niet kunnen reageren crap
Maak aan!
En dit is dus ook jouw daarom Nebrodoidinges
Zeur je over deze post Stanley?
Zou anders niet weten waar je 't over hebt
En als dat het geval is, don't take it too serious![]()
Neenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.. is ook zo.. ben je nu nog met haar samen?
Ben je serieus nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je lijkt me best een lief meisje, maar een woord als 'kut' hoort hier niet thuis. Dat is vervuiling in mijn ogen en daarom was ik enigszins teleurgesteld. Ik zeur nergens over, maar ik probeer je wat Edward Sturing te geven in deze.
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen
En dat zijn we officieel ook nooit geweest![]()
-edit- ondertussen zit zij al enige jaren met een vriend. Dus dat wordt 'm niet
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu nog even instellen dat je 't FoBo icoontje bij je posts krijgt
In je Fotoboek, bovenaan bij instellingen wijzen meen ik? Weet het niet zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik ben best wel een nerd, maar die optie kan ik niet vinden![]()
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh dang! Eigenlijk is dat nog romantischer.. de onbereikbare liefde.. (is Melodie ook, zo voel ik het vaak..)
Ben jij er nu wel overheen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Romantisch...of verschrikkelijk irritant?
Ik ben destijds te laf geweest om duidelijk actie te ondernemen en daar heb ik nu dus ongelooflijk spijt van.
Dus toen ik haar dubbelganger in Engeland tegenkwam had ik het wel even te kwaad![]()
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[-edit- die kneus die ooit riep "it is better to have lost ...etc etc" hadden ze van mij aan de hoogste boom mogen hangen want dat is gewoon niet waar![]()
Ik zit dus met hetzelfde probleem als jij: ik kom niemand tegen waarbij het gevoel hetzelfde is en ik vermoed dat dat waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren
Neequote:
Oh oh oh, wat zondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee(zie edit
)
En het is toch al gauw zo'n 5-8 jaar geleden.
Ik zie haar nog wel af en toe hoor...en dat is misschien ook niet goed
Oh ja, eens. Maar het blijft toch knagenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is toch wel zonde.. the first cut is the deepest, maar het kan nu met iemand anders ook mooi en diep zijn.. je moet het alleen wel een kans geven..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, weet zij het?
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt nooit wat met r gehadHelemaal niks
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En nu probeer je mij te behoeden voor hetzelfde.. wat onwijs lief.. Misschien gebeurde er op de momenten dat ik dubbelgangers tegenkwam wel iets met Melodie aan de andere kant van de oceaan..
Ik kan niets anders doen dan er nog eenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja maar dr is dus nooit wat geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
dus blijft het altijd onbeantwoord.. dat is het ergste en misschien tegelijkertijd wel het mooiste..
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan niets anders doen dan er nog eentegenaan te gooien
De bijbehorende spijt en melancholie zijn ook mooi
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Okayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het zit heel diep bij deze romanticus pur sang.. Zijn hart is vergeven..
Niet als zodanig nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dr is dus nooit wat geweest
Eh..ja.quote:Dan zou je na 5 jaar toch wel weer met iemand anders kunnen gaan![]()
Hehe ja dat is ook waar. En dat zie ik ook wel inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja man.. inspiratiebron... Ik heb het geluk gehad dat de tijd dat ik met Mel samen was perfect was en heerlijk.. maar stel je voor wat er mis had kunnen gaan, wat er mis aan haar had kunnen zijn.. daar gaat je perfecte liefde.. Dat is jou bespaard gebleven, dat risico..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |