Ok, dat zou misschien wel goed zijn dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, op dansles leer je voornamelijk de passen, houding en alles wordt niet veel aangedaan. That's where I come in![]()
Edit, daarbij heb ik altijd elke groep onder mij geassisteerd, als man dus, dus t kan
Bij mij moet je niet gaan janken hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er wel eens gebruik van heb gemaaktgewoon dingen die je allang verwerkt hebt terug naar boven halen, vrouwen vallen er elke keer voor
Ja zal bestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het mooie: de één wel, de ander niet.
Ik zie hier op Fok! vaak van die topics als
"Waar houden mannen van?"
of
"Welk luchtje vinden vrouwen lekker?"
Ja, sorry. Maar dat is best kansloos want de diversiteit is verschrikkelijk groot![]()
Ah...maar dat zeggen alle pubers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn levenservaring zit wel snor. Ben verder dan de gemiddelde persoon![]()
Eh...neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja zal best
Maar tegenwoordig hoor je toch altijd dat mannen moeten huilen![]()
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet gaan janken hoorIk haat dat
Ga gewichten heffen ofzo
![]()
Dat weet niemand..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hehe.. dat bedoel ik ook niet, dat verneukt de sfeer nogal. Maar gewoon m'n gevoelige kant een beetje laten zien ipv altijd de arrogante kwal spelen die ik eigenlijk ben werkt wel. Anyhew, hoe kwamen we hier ook alweer op?
Onder welke steen heb jij gelegen? Met laatste tijd bedoel ik laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...nee![]()
Is dat het nieuwe modeverschijnsel?![]()
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar ze is al.. ze is een Queen, niet een Princess.. ik weet genoeg.
Op haar verjaardag altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
Stan, bel je wel eens met haar?
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Op haar verjaardag altijd.Verder niet. Allebei druk, tijdsverschil, (eng)..
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt niet te klagen over respect in dit topic vind ik. Je gaat er ook redelijk goed mee om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Inderdaad, queen. Beetje respect is wel op z'n plaats![]()
Nee.. ze is laks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Belt ze jou niet eens op jouw verjaardag
Hm.. ik zal eens een balletje opgooien..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jammer, zo ben ik weer echt contact gaan onderhouden met mijn huidige vrouw namelijk.
En is ook niet duur meer tegenwoordig, 1 c/pm.
Kom op man.
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is de perfecte tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MSN, Skype-Out? Kost tegenwoordig geen bal meer. En tijdsverschil? Het is nu tussen de 6 en 9 uur vroeger. Prima tijd om NÚ te bellen
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, niet al die moderne onzin.. dat is niet romantisch.. ze had ook heel lang geen e-mail.. we bleven brieven schrijven.. af en toe foto's meesturen.. wat een gevoel als je dan post kreeg..
Nu doen we al een tijdje e-mail..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wacht...dát moet je inderdaad volhouden![]()
Brieven schrijven doet geen hond meer aan. En toch is dat spannender
A man's gotta do, what a man's gotta doquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. ik heb geen zin in een tweede deel eigenlijk..
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent wel m'n held en dat meen ik. Ik mag mezelf graag een hele pief vinden, maar jij hebt het gewoon geflikt, man..
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Dank je.
als je ooit nog eens walt wilt weten, hoe dan ook, wat dan ook over zulk soort situaties dan kun je altijd mailen.
Kentwood, Michigan. Dichtbij Grand Rapids waar ik het eerste jaar woonde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen. In welke staat en als je het wilt zeggen, in welke stad woon je?
Nadat ik een werkvergunning kreeg (duurde zo'n 6 maanden) kon ik de draad eigenlijk vrij snel weer oppakken wat ik ook in NL deed: Systeem- en netwerkbeheer. Had vrij vlot een goede baan, tot mijn verbazing, dat wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alright.. en wat voor werk doe je?
Naar werk zoeken en 20 uur per week vrijwilligerswerk als helpdesk op College.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. mooi dat dat ook meezat. Wat deed je die eerste 6 maanden dan?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:43 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooi verhaal. Inderdaad net een boek/ film.
Helemaal midden in de nacht..
Houd je ons op de hoogte?
![]()
Ja, en Beasley scoorde nog.. maar er liep er eentje voor de keeper te dansen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:44 schreef popolon het volgende:
Hey, ze speelden gelijk tegen de wereldkampioen.
Wie weet komen we je ooit tegen in het Fokkers in Buitenland topic in C&H, je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Je bijdrage maakt het topic alleen maar mooier.. zou je graag op de hoogte houden, maar heb niet zo'n zin in een tweede deel, dus wordt lastig..
Right on.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. dat is niet erg motiverend..
Ik moet het haar in ieder geval vertellen, dat is iets dat zeker is.
Dat wordt het.. ik word emotioneel..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Een opuh enduh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |