reken maar van yes!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:37 schreef FlamejoB het volgende:
Verwen 'r maar lekker met dierendag.
Doe je goed. Spam es wat foto'squote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
reken maar van yes!
(trouwens niet alleen met dierendag hoor)
Das mijn spreukquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:10 schreef Openminded het volgende:
Katten zijn cool.
Dat kan van blikvoer komen....quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Dat onderlipje
En wat een verhaal zeg![]()
ik weet dat het een met het ander in verband staat inderdaad. maar toen ze hier kwam was ze in een dermate staat dat ik haar liever eerst even bij liet komen en dan de problemen stuk voor stuk aan te pakken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:35 schreef Nuek het volgende:
Als katten minder weerstand krijgen (bv in jouw geval als ze iemand missen) zijn ze heel vatbaar voor vlooien. Al een anti-wormenkuurtje gedaan?
Mooie poek. Lijkt wel een beetje op die van mij (:( Kat kwijlt en is gespannenquote:
Je zit in een heel verkeerd topicquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
ik vraag me af of de hondjes van patrie sme nog kennen... heb ze al een maand, bijna 2 niet meer gezien
mooi zo dat het weer beter met haar gaat , maar ga je nog naar de dierenarts om haar te laten onderzoeken ? gewoon benieuwdquote:Op maandag 15 november 2004 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze heeft ondertussen geplast
ze heeft ook niet meer overgegeven en ook weer wat gegeten.
op het ogenblik zit ze op het aquariumik denk dat de lamp lekker warm aan de kontje is
gisteren was zoonlief met haar aan het klieren en toen werd ze toch wel een beetje boos. ze heeft uitgehaald maar met haar nagels in. zoonlief trok zich beledigd terug in zijn kamer
net tussen de middag hebben ze de vrede weer getekend: doerak was helemaal uit zichzelf bij luca op schoot gaan liggen en zo hebben ze gezeten tot luca weer naar school moest.
ja oke ze eet nu weer .... maar mischien morgen weer niet , ik denk echt dat er iets niet in orde is.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde wel met haar naar de dierenarts gaan, maar ze eet weer gewoon en is weer gewoon helemaal in orde. maar deze week ga ik zeker met haar naar de dierenarts.
ik vind het trouwens maar eng, zo'n oud beestje onder narcose, maar als jij zegt dat het prima gaat bij dieren met zo'n leeftijd dan moet ik dat meteen even na laten kijken.
maar wat nou als ze die anderhalve kies die ze nu nog heeft ook nog verwijderen? kan een kat wel eten zonder gebit? want kauwen kan dan natuurlijk niet meer.
getverderrie wat eng heaven7, ik moet er niet aan denken.
gefeliciteerd dat je haar terug hebt. ik snap alleen niet dat je haar daar achter hebt gelaten. het is toch JOUW huisdier en je houdt toch van haar? OK, ik ken de situatie niet, maar vind het toch raar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
lang verhaal
Ik ben lady-wrb niet, maar ik kan je vertellen dat meenemen op dat moment echt niet mogelijk wasquote:Op woensdag 17 november 2004 13:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gefeliciteerd dat je haar terug hebt. ik snap alleen niet dat je haar daar achter hebt gelaten. het is toch JOUW huisdier en je houdt toch van haar? OK, ik ken de situatie niet, maar vind het toch raar.
was het maar dierenwinkel-voer....quote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wat fijn![]()
straks word mevrouw zo vewend dat ze alleen nog maar extra exclusief dierenwinkel voer wil![]()
Ach, het is een oude dame. Oude dames hebben geen zin in al dat gefrutsel terwijl ze oude-dames-dutjes doenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee of dat zo is, maar zo voelt het aan. ze houdt afstand; vindt het fijn om aangehaald te worden, je mag haar ook optillen en meenemen om op schoot op de bankt te liggen. maar vooral niet te lang want dan loopt ze snel terug om via de stoel weer op tafel te komen en weer in haar bakkie te gaan liggen.
ja, onze ouwetjes hebben ook nierfalen. en de ene ook nog es een tia er bovenop, dus die loopt nog te wankelen.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
zijn jouw katten ziek, iteejer? doerak dr nieren zijn er zo goed als mee gestopt. (chronisch nierfalen).
...
jij schrijft dat ze niet lijden en veel spinnen. zou je het merken als ze pijn hebben denk je?
...
ze mag niet lijden omdat ik haar niet kan missen, maar oh wat is dat zwaar....
Wat een ongelooflijke schoft zegquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef lady-wrb het volgende:
hij dit geen spoedgeval noemde.
Tja, en dat is ook helemaal niet zijn beslissing. Jij beslist tot hoever je gaat.quote:hij zei dat het uitstel was van het onvermijdelijke, ja of ik dat niet wist. ik heb toch gezegd waarom?
Ik woon helemaal niet bij je in de regio, maar weet wel hoe belangrijk het is dit met een goed gevoel te kunnen doen. Zoek dus alsjeblieft een ander.quote:ik wil een dierenarts die mijn dier een waardig en gevoelvol einde biedt en mij als eigenaar het gevoel geeft met respect en gevoel behandeld te worden.
Toen mijn kat zo ziek was dat hij niet meer wilde eten zei de dierenarts dat ik het moest proberen met tonijn (op water) uit blik. Maar zelfs dat moest hij niet. Het enige dat we er inkregen was slagroom, dus kreeg hij een paar keer per dag een klein likje. We zijn de tonijn wel blijven aanbieden totdat hij het wel weer wilde. Maar jouw oude dame heeft het aan haar nieren dus ik weet niet of je het dan wel aan haar moet geven. Het zijn dan wel (waarschijnlijk) haar laatste dagen dus haar laten eten wat ze wil is een mogelijkheid maar natuurlijk niet als ze daardoor nog zieker wordt of meer pijn krijgt. Moeilijk hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand ervaring hoe je een zieke kat aan het eten/drinken zou kunnen krijgen?
Je kunt ook proberen om kattevoer te mengen met water zodat ze automatisch veel water naar binnen krijgt. Scheelt ook weerquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
o ik ben zo tevreden over hoe het gaat met doerak vandaag! ze laat het gewoon toe dat ik water in haar bekkie spuit. (ik heb er tot nu toe 40 ml ingekregen) het hoefde nog niet vandaag volgens de dierenarts, omdat het infuus vandaag nog zijn effect zou hebben. maar vanaf morgen moet er minimaal 50 ml toegediend worden om niet uit te drogen.
als doerak zich zo blijft houden als vandaag gaat dat best lukken. vanavond zat ze zelfs te spinnen toen ik ermee bezig was. en het eten gaat ook prima. ze heeft vandaag wel bijna 1,5 zakje op. dat is wat ze volgens haar dieet moet eten, dus dat is ook goed!.
verder kan je merken dat ze zich goed voelt. ze geeft weer kopjes, likjes en bijt zachtjes in mijn hand.
nu vanavond nog een beetje doping en dan gaan we weer met frisse moed op naar morgen.
(Offtopic en zo - ik weet het, excuses etc maar Mirage, kon je wat met mijn antwoord op je mail?;) )quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:41 schreef Mirage het volgende:
Wat goed lady-wrb !
Ik wens jullie een fijne dag !
Dit is een hele goeiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:32 schreef iteejer het volgende:
En zo draagt Doerakje ook nog bij aan de acceptatie van 'de dood' door kinderen
Helemaal mee eens. Mijn ouders hebben dat vroeger ook nooit gedaan en zo leer je dat de dood ook bij het leven hoort.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is een hele goeie
Hou het niet weg bij kinderen, de dood, hoe moeilijk het ook is
mooie naam hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hond heet Doerak en is ook een meisje.
Ja, en waar blijft die foto?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
als dat klotepicserver nou weer eens de lucht in zou gaan kon ik weer eens een foto spammen
Kweetniet. De naam was in elk geval geen vergissing, want toen de vorige eigenaars haar de naam gaven, wisten ze echt wel welk geslacht ze had. De naam is wel erg toepasselijk, want ze is echt een dondersteen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
mooie naam he
heb jij ook dat ze denken dat het een mannetje is omdat ze vinden dat het een jongensnaam is?
ik heb er weer zat liggen, maar ik moet even een mogelijkheid zoeken om ze online te krijgen, nu picserver er de brui aan gegeven heeftquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:36 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ja, en waar blijft die foto?![]()
Succes.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Of http://www.imageshack.us/
Daar hoef je niet persé te registreren.
Je mag zo ook aan mij mailen, zet ik ze online voor jequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er weer zat liggen, maar ik moet even een mogelijkheid zoeken om ze online te krijgen, nu picserver er de brui aan gegeven heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |