Je kunt ook proberen om kattevoer te mengen met water zodat ze automatisch veel water naar binnen krijgt. Scheelt ook weerquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
o ik ben zo tevreden over hoe het gaat met doerak vandaag! ze laat het gewoon toe dat ik water in haar bekkie spuit. (ik heb er tot nu toe 40 ml ingekregen) het hoefde nog niet vandaag volgens de dierenarts, omdat het infuus vandaag nog zijn effect zou hebben. maar vanaf morgen moet er minimaal 50 ml toegediend worden om niet uit te drogen.
als doerak zich zo blijft houden als vandaag gaat dat best lukken. vanavond zat ze zelfs te spinnen toen ik ermee bezig was. en het eten gaat ook prima. ze heeft vandaag wel bijna 1,5 zakje op. dat is wat ze volgens haar dieet moet eten, dus dat is ook goed!.
verder kan je merken dat ze zich goed voelt. ze geeft weer kopjes, likjes en bijt zachtjes in mijn hand.
nu vanavond nog een beetje doping en dan gaan we weer met frisse moed op naar morgen.
(Offtopic en zo - ik weet het, excuses etc maar Mirage, kon je wat met mijn antwoord op je mail?;) )quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:41 schreef Mirage het volgende:
Wat goed lady-wrb !
Ik wens jullie een fijne dag !
Dit is een hele goeiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:32 schreef iteejer het volgende:
En zo draagt Doerakje ook nog bij aan de acceptatie van 'de dood' door kinderen
Helemaal mee eens. Mijn ouders hebben dat vroeger ook nooit gedaan en zo leer je dat de dood ook bij het leven hoort.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is een hele goeie
Hou het niet weg bij kinderen, de dood, hoe moeilijk het ook is
mooie naam hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hond heet Doerak en is ook een meisje.
Ja, en waar blijft die foto?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
als dat klotepicserver nou weer eens de lucht in zou gaan kon ik weer eens een foto spammen
Kweetniet. De naam was in elk geval geen vergissing, want toen de vorige eigenaars haar de naam gaven, wisten ze echt wel welk geslacht ze had. De naam is wel erg toepasselijk, want ze is echt een dondersteen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
mooie naam he
heb jij ook dat ze denken dat het een mannetje is omdat ze vinden dat het een jongensnaam is?
ik heb er weer zat liggen, maar ik moet even een mogelijkheid zoeken om ze online te krijgen, nu picserver er de brui aan gegeven heeftquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:36 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ja, en waar blijft die foto?![]()
Succes.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Of http://www.imageshack.us/
Daar hoef je niet persé te registreren.
Je mag zo ook aan mij mailen, zet ik ze online voor jequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er weer zat liggen, maar ik moet even een mogelijkheid zoeken om ze online te krijgen, nu picserver er de brui aan gegeven heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |