mooi zo dat het weer beter met haar gaat , maar ga je nog naar de dierenarts om haar te laten onderzoeken ? gewoon benieuwdquote:Op maandag 15 november 2004 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze heeft ondertussen geplast
ze heeft ook niet meer overgegeven en ook weer wat gegeten.
op het ogenblik zit ze op het aquariumik denk dat de lamp lekker warm aan de kontje is
gisteren was zoonlief met haar aan het klieren en toen werd ze toch wel een beetje boos. ze heeft uitgehaald maar met haar nagels in. zoonlief trok zich beledigd terug in zijn kamer
net tussen de middag hebben ze de vrede weer getekend: doerak was helemaal uit zichzelf bij luca op schoot gaan liggen en zo hebben ze gezeten tot luca weer naar school moest.
ja oke ze eet nu weer .... maar mischien morgen weer niet , ik denk echt dat er iets niet in orde is.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde wel met haar naar de dierenarts gaan, maar ze eet weer gewoon en is weer gewoon helemaal in orde. maar deze week ga ik zeker met haar naar de dierenarts.
ik vind het trouwens maar eng, zo'n oud beestje onder narcose, maar als jij zegt dat het prima gaat bij dieren met zo'n leeftijd dan moet ik dat meteen even na laten kijken.
maar wat nou als ze die anderhalve kies die ze nu nog heeft ook nog verwijderen? kan een kat wel eten zonder gebit? want kauwen kan dan natuurlijk niet meer.
getverderrie wat eng heaven7, ik moet er niet aan denken.
gefeliciteerd dat je haar terug hebt. ik snap alleen niet dat je haar daar achter hebt gelaten. het is toch JOUW huisdier en je houdt toch van haar? OK, ik ken de situatie niet, maar vind het toch raar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
lang verhaal
Ik ben lady-wrb niet, maar ik kan je vertellen dat meenemen op dat moment echt niet mogelijk wasquote:Op woensdag 17 november 2004 13:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gefeliciteerd dat je haar terug hebt. ik snap alleen niet dat je haar daar achter hebt gelaten. het is toch JOUW huisdier en je houdt toch van haar? OK, ik ken de situatie niet, maar vind het toch raar.
was het maar dierenwinkel-voer....quote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wat fijn![]()
straks word mevrouw zo vewend dat ze alleen nog maar extra exclusief dierenwinkel voer wil![]()
Ach, het is een oude dame. Oude dames hebben geen zin in al dat gefrutsel terwijl ze oude-dames-dutjes doenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee of dat zo is, maar zo voelt het aan. ze houdt afstand; vindt het fijn om aangehaald te worden, je mag haar ook optillen en meenemen om op schoot op de bankt te liggen. maar vooral niet te lang want dan loopt ze snel terug om via de stoel weer op tafel te komen en weer in haar bakkie te gaan liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |