was jij niet weg?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef DaFan het volgende:
Kan Rahl niet moet een modje even doen
probeer de OP maar eens te quoten, dat gaat automatisch, ain't my faultquote:Op donderdag 30 september 2004 22:49 schreef White__Tiger het volgende:
De titel van deel 38 klopt ook niet.
Tevens tvp.
Sorry Rahl, ik dacht echt dat deel 38 eerst een andere topic titel had, zie nu inderdaad dat de tital wel klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
probeer de OP maar eens te quoten, dat gaat automatisch, ain't my fault
niet ergquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:40 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Sorry Rahl, ik dacht echt dat deel 38 eerst een andere topic titel had, zie nu inderdaad dat de tital wel klopt.
Mijn fout![]()
![]()
.
tnx!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:04 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.myip.nl/
Hier kun je het mee bekijken.
wat is je ingame dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:19 schreef jantine het volgende:
opnieuw beginnen zuigt
klote wars
nu hou ik ff voor mequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is je ingame dan?
wat WAS je ingame dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:22 schreef jantine het volgende:
[..]
nu hou ik ff voor me
LOLquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat WAS je ingame dan?
ohja, barrafranca.. daar zat ik ook heel even in, vorige weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:27 schreef jantine het volgende:
[..]
LOL
cruderian (zat in barrafranca)
heheh heeeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
ohja, barrafranca.. daar zat ik ook heel even in, vorige week
ja, toen ging ik naar ferrence en 2 dagen daarna was ik weer thuis in vaffanculoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:30 schreef jantine het volgende:
[..]
heheh heeeeeeeeeeeeeeeeeel even
ik ging naar barrafranca en binnen 24 uur had ik extra luchtgatenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, toen ging ik naar ferrence en 2 dagen daarna was ik weer thuis in vaffanculo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:16 schreef jantine het volgende:
[..]
ik ging naar barrafranca en binnen 24 uur had ik extra luchtgaten
Jorryt je hebt in je broek gepoept.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:47 schreef jorryt het volgende:
Wendigo je heb een typo gemaakt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:56 schreef DaFan het volgende:
![]()
De lol is voor mij van het spel af. Gelukkig krijg ik nog een bult geld ga ik daarna wel weer spelen
hoe weet jij dat :$quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:49 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Jorryt je hebt in je broek gepoept.
ik heb pijn in me potenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef jorryt het volgende:
die nieuwe crime
Hij hangt met 1 hand in je broek?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:30 schreef jorryt het volgende:
[..]
hoe weet jij dat :$
Gestolen met pickpockets ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
ik ben nu Piciotto, nog 71,33% te gaan voor de volgende rank. De 2e poging om het bierflesje te raken, heeft succes gehad
Dit was vaag: ik had rond de 25.000 op de bank, en 30.000 cash. Ik wachtte erop dat de rente over een paar min zou worden bijgeschreven op mn rekening, maar toen het zover was had ik niks op de bank en 30.000 cash. Ook niet na 5x refreshen kreeg ik mn geld terug :S Waar is dat geld gebleven?
Lol Barrafranca is door wat Vrienden gekilledquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:27 schreef jantine het volgende:
[..]
LOL
cruderian (zat in barrafranca)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:47 schreef Tha_T het volgende:
In welke stad vertoeven jullie eik?
Nee man. Ik dacht: Ik plaats eens een orginele tvpquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Welkom Yashaquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:52 schreef Yashaaa het volgende:
Tis gelukt tis gelukt tis gelukt
je krijgt alleen hier toch geen mail van he.. want kheb emailadres van me pa gebruikt :x
Mijn felicitaties, en zolang je je aan de regels houd, nee geen mail.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:52 schreef Yashaaa het volgende:
Tis gelukt tis gelukt tis gelukt
je krijgt alleen hier toch geen mail van he.. want kheb emailadres van me pa gebruikt :x
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef Yashaaa het volgende:
Aan de regels houden.. da doe ik toch altijd![]()
kben verliefd op al die smileys hier
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:25 schreef Yashaaa het volgende:
na vooruit.. kvind jou ook wel n beetje lief hoowr![]()
![]()
![]()
uhm t kan aan mij ligge enzow.. maar ik zie t nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
![]()
Zie ze jaloers zijn![]()
* Rahl roots for Gambinoquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:25 schreef Donpieter het volgende:
Klote Gambino wil me killeWat ben k tog weer Populair
wat betekent rootsquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
* Donpieter roots for Gambino
Neequote:Op maandag 4 oktober 2004 00:31 schreef Drive-r het volgende:
Kan je ook meer dan 15 namen in een pagina krijgen, anders blijf ik klikken...
Volgens mij kan je dan ook later nog s op Startdate rangschikken. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:27 schreef lrietveld het volgende:
Mjah, je kan er als je er een kwartiertje de tijd voor neemt wel achter komen. Open 'all users' in een nieuw scherm. Sorteer de users op rank. Je ziet dan ergens in de adres balk staan 'start=0'. Verander die '0' in een cijfer als 32000. Speel een beetje met dat getal, en na een tijdje krijg je een pagina voor je met allemaal associates. Ga die gewoon allemaal langs, en bekijk diegene zonder fam. Zal niet zo moeilijk zijn, want dat zullen er weinig zijn. En kdenk dat er een stuk minder dan 2133 spelers asso zijn hoor, kdenk eerder iets als 700 of minder
quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:52 schreef DaFan het volgende:
Moet je maar s een mailtje sturen naar een admin. Staat wel ergens op de openingspagina (waar je je aanmeldt).
Gister eindelijk weer s wat gewonnen met roulette. Van 40 miljoen winst terug naar 25 miljoen. Nog steeds een lekkere hoeveelheid dacht ik zo
* zich ook verveeltquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:42 schreef Yashaaa het volgende:
Blaaaaatowneeeeej das boeeeeeeeeeeee
kverveeeeeel me
voor DaFan
![]()
En natuurlijk OOK nog MSN om tegen me te patiencenquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
* zich ook verveelt
maar jij kan tenminste nog op IRC en Bara
toch?
* wanhooptquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
En natuurlijk OOK nog MSN om tegen me te patiencen
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:31 schreef Yashaaa het volgende:
maar Tecci.. je hebt fok![]()
![]()
en wij hebben alles![]()
![]()
![]()
* GHans7 feliciteerd snorrytquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:11 schreef jorryt het volgende:
me is nu ook thief
Waar heb je het over?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef Spellbound het volgende:
het gaat niet goed met de promotion money laatste tijd...vooral jij dafan
kreeg ik nog 60k toen ik thief werd, nu ga ik maar 26k krijgen als ik associate word..:(
Das ook n behoorlijke sh*tzooi ja..quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:42 schreef DaFan het volgende:
Tja dat is niet mijn schuld
Dat moet je bij je eigen familie regelen. In Vaffanculo krijg je maar $1 voor elke rank.
Is inderdaad altijd toch al zo geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:42 schreef DaFan het volgende:
Tja dat is niet mijn schuld
Dat moet je bij je eigen familie regelen. In Vaffanculo krijg je maar $1 voor elke rank.
ja kwilde er gwoon helemaal bij horen enzowquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:45 schreef Gabez het volgende:
omg, Yasha op Fok! waar gaat dit heen
Dat mag wel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:47 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Is inderdaad altijd toch al zo geweest.
Ter compensatie hoefde je geen % af te staan en mocht je af en toe pinnen van de family bank.
Ik kom volgend weekend weer terug naar Vaffanculo als dat mag.
Vanavond eindelijk weer een OC doen, heb dat wel een beetje gemist.
Dat zuigt zwaar.... nu duurt het helemaal eeuwen voordat ik Beowulf kan killenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:10 schreef Alcatraz het volgende:
300 bullets elke 5-6 min.![]()
quote:Is teckna a nerd?
yes he is 31.93% [38]
nah, ofcourse not 5.04% [6]
wanna date? 8.4% [10]
get rid of this stupid poll 54.62% [65]
Inderdaad, hopelijk geeft het hem wat steun in de strijd tegen zijn ziekte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:20 schreef Rahl het volgende:
Spaauwe heeft al 227 honor points
Heel mooi gebaar
zie zn profilequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:24 schreef DeHovenier het volgende:
is hij ziek dan
Nog iets anders:quote:Last week i heard some really bad news about one of our members. His ingame nick is Spaauwe
and he asked me to send a crew msg with the following text in it.
I went to the doctor on tuesday the 17th of August because I had lost of headache and
I forgot about a lot of things. He send me to the hospital for a brain scan. The result I got
on the next day was very bad. I have a brain tumor.
You're 20 years old, just finished school, start working and you life just gonna start and then
u hear this. I really didnt know what to do. Imagine...
Now I have to travel to Antwerpen everyday to get chemo therapy. They didnt want surgery.
So now im starting to lose my hair because of the chemo.
I don't know when i'm fully recovered, if thats ever gonna happen, cause the change that
its gonna be worse then this is present. And then its over with my real life.
I live day by day now and I think u folks will understand that I can't be very active on Omerta
anymore. I got many reactions of friends wishing me luck, and that is doing me good.
plz wish me luck, greetings from Spaauwe.
Gallorini: Spaauwe send me a msg in Dutch, and I translated it. I hope its readable.
I wish Spaauwe all the good luck and I hope you folks do the same.
thx friends and thx gallorini
thx for the many reactions... the best family ever!!
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:43 schreef White__Tiger het volgende:
Spaauwe:
[..]
Nog iets anders:
Hoe zit het eigenlijk met Thedragon??
Hij is vermoord en nu weer in leven, was hij door een cheater vermoord ofzo dan??
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:03 schreef teckna het volgende:
hmmm dat zijn de minder leuke berichten, ik heb er ook maar een news item van gemaakt..
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:51 schreef DaFan het volgende:
Thedragon was gekilled door een cheater. Dat was helemaal uitgezocht en dus is ie weer gerevived. Hij zei ook dat ie het mooi vond om in zn eigen RIPtopic te reageren
btw: Niks gewonnen in de loterij. Met 2000 loten
Stom spel
Ik ook niet met 0 lotenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ook nietmet 5 loten
mwuhahahahhahahahahahahahaquote:btw: Niks gewonnen in de loterij. Met 2000 loten
Stom spel
Inizio is dood.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:33 schreef De_Klusjesman het volgende:
Rumours mate, rumours.
Thanks, weet jij waar je een overzichtje kan geven van de ranking points die je per rank krijgt? Ik vind het als assasin nog best snel gaan eigenlijk. Vandaag met vrij weinig tijd toch van 90% swindler naar 15% assasin gegaan. Dacht dat het nu wel langzamer zou gaan... eind van het weekend Local Chiefquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:43 schreef DaFan het volgende:
Feli beide
Dus?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:51 schreef jantine het volgende:
jezus, Beowulf is pas 17 ?!?!?!?!?!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:21 schreef Yashaaa het volgende:
Ik kan niet op omerta![]()
![]()
gister nog wel![]()
kl*te school![]()
en Tecci... houd je opmerkingen voor je![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:26 schreef Yashaaa het volgende:
sssssssssssssssssssssst![]()
![]()
ik weet het koekje van eigen deeg enzow![]()
maaar sssssst![]()
ik ga over een uur en een kwartier naar schoolquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:28 schreef Yashaaa het volgende:
I'm gonna cry no
* happy to see youquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:31 schreef Yashaaa het volgende:
Hm.. ik ben vanaf 1 uur thuis.. omdat ik dan weer twee tussenuren heb..
PWNEND
![]()
* DaFan troost Yashaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:34 schreef Yashaaa het volgende:
niet pwnend dus?![]()
quote:What does pwned mean?
A corruption of the word "Owned." This originated in an online game called Warcraft, where a map designer misspelled "owned." When the computer beat a player, it was supposed to say, so-and-so "has been owned."
Instead, it said, so-and-so "has been pwned."
It basically means "to own" or to be dominated by an opponent or situation, especially by some god-like or computer-like force.
"Man, I rock at my job, but I still got a bad evaluation. I was pwned."
OR
"That team totally pwned us." OR "PWNED j00r @$$ B17CH!"
duuh...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:51 schreef jantine het volgende:
jezus, Beowulf is pas 17 ?!?!?!?!?!
You've bought yourself a house here in Baltimore!quote:Poster: Brando (Crew) Time: 06-10-04 14:09:52
As you know moving houses is a traumatic experience.
Especially when you have to actually physically move the house :s
With respect to this fact we have now given you the chance to buy houses in the cities you want them in, rather than one 'house' per ALL towns.
Protection gained from a house is now only given in the town where that house is!
Plus houses cost money to maintain so get fixing that roof!
EVERYONE who had a house previously now has their money back.
So if you don't wnat to sleep under the stars tonight then get yourself to the shop and check out some Real Estate
Enjoy!
ik vraag het me ook altijd afquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:59 schreef ijsmeis het volgende:
hmm.. hoe komen jullie toch aan zoveel geld?
Ik heb nu iets van 300.000 en heb dat echt bij elkaar moeten sparen.
quote:Dear user,
You're receiving this message because you signed up to be part of "The voice of the people" project. I'm glad to tell you that you've been chosen to be one of the 25 members. Congratulations!
boozeruns gok ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:59 schreef ijsmeis het volgende:
hmm.. hoe komen jullie toch aan zoveel geld?
Ik heb nu iets van 300.000 en heb dat echt bij elkaar moeten sparen.
eigenlijk zijn we flink genaaidquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:29 schreef White__Tiger het volgende:
Opgelost dus:
[..]
You've bought yourself a house here in Baltimore!
You've bought yourself a house here in Chicago!
Die in Baltimore was $830,000 in Chicago kost mijn huisje $999,999.
Waar krijg je dat? Ik wil ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:41 schreef White__Tiger het volgende:
Dear user,
You're receiving this message because you signed up to be part of "The voice of the people" project. I'm glad to tell you that you've been chosen to be one of the 25 members. Congratulations!ikke ook
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:41 schreef White__Tiger het volgende:
Dear user,
You're receiving this message because you signed up to be part of "The voice of the people" project. I'm glad to tell you that you've been chosen to be one of the 25 members. Congratulations!ikke ook
![]()
Dan hebben ze waarschijnlijk toch de berichten gelezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:16 schreef DaFan het volgende:
Ik zat bij de eerste 25 reacties...Maar geen msg.
volgens mij nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:14 schreef White__Tiger het volgende:
Rahl zat jij ook bij de eerste 25 reacties??
Ik vermoed dat ze gewoon de eerste 25 ofzo hebben gepakt, er zijn bijna 100 aanmeldinge, twijfel of ze die allemaal gelezen hebben.
Ik zit nu in het chan, en DenWatts zegt dat t gewoon de hele dag wel kan, niet speciaal om die tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:24 schreef White__Tiger het volgende:
Dan heeft het toch geholpen dat ik [.b] heb gebruikt, vond ik wel netjes staan.
Age 26
Wordt wel een latertje dan vanavond:
This meeting will take place at 21:30h Omerta time.
Half 12 NL tijd dus, nouja morgen maar iets later gaan werken dan.
Ow dat is ook wel makkelijk dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik zit nu in het chan, en DenWatts zegt dat t gewoon de hele dag wel kan, niet speciaal om die tijd.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:29 schreef DeHovenier het volgende:
wat is dat dan? Wat houdt dat in?
quote:[14:24] <DenWatts> discussing whys and wherefores etc...
[14:24] <DenWatts> so you will get to hear why things cant be done on a code level
[14:24] <Njord> Nice
[14:24] <DenWatts> and get to know the sorts of things that can be done
[14:25] <DenWatts> it wont be a big long wishlist tho, but new ideas can be prposed and discussed at length
[14:25] <DenWatts> we will also discuss recent changes
[14:25] <DenWatts> and potential new additions before they are implemented
toen die functie nieuw was en ik nog geen fam had is er +/- 2,5mil gestolen. :|quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
bedankt! Een soort praatgroep dus, bedoeld omde verbeyteringen te bespreken en met nieuwe dingen aan te komen................en ik ben 2x bestolen vandaag
jij bij die praatgroep...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:49 schreef Buccola het volgende:
[..]
jij bij die praatgroep...![]()
Al die aapiejs zoals jij en njord komen in omerta 2 aanhobbelen....en komen er wel....en ik speel al vanaf week 1 dat omerta bestond en kom er niet....(met alle respect natuurlijk
)
en dan vinden ze het gek dat er niemand leraar wilt worden met mannetjes zoals jij.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:23 schreef jorryt het volgende:
hehe ik doe strax een laatste actie en dan kap ik ermee
nog 1 pickpocket te gaan en dan heb ik mijn hele school uitgemoord![]()
Dude kap er nu meteen mee, anders blijf je bezig. Sleepwalker komt hier niet. Ik heb nu 120 bus outs, en ik krijg constant bedank msgs, ik word er gek vanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef Tha_T het volgende:
Sender: Notification
Time: 07-10 @ 19:11:48
Subject: Bustout!
You were busted out of jail by Sleepwalker
Bij deze dank ik Sleepwalker als die hier komt
het scheelt volgens moi wel een slok op een drankfles als je dat vinkje niet elke keer zet bij" If jailbust succeeds, send an automatic message"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:58 schreef De_Klusjesman het volgende:
Ik heb er nu 520 en wordt er gek van al die bedankjes.
Kan iemand nog zoeken op het laatste gedeelte van een naam, mij lukt het niet meer. Is wel makkelijke functie om alle "naamgenoten" uit te moorden.
Haha, ja inderdaad. Maar dat doe ik eigenlijk automatisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:47 schreef jantine het volgende:
[..]
het scheelt volgens moi wel een slok op een drankfles als je dat vinkje niet elke keer zet bij" If jailbust succeeds, send an automatic message"
Feliquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:57 schreef De_Klusjesman het volgende:
Oh ja,Swindler
http://img15.exs.cx/img15/5465/Hitlistblaat.jpgquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:12 schreef Rahl het volgende:
Wat heeft Moritz precies met de hitlist gedaan? Ik kan niet inloggen hier dus ik weet t niet precies
ah tnxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:05 schreef Buccola het volgende:
[..]
http://img15.exs.cx/img15/5465/Hitlistblaat.jpg
![]()
Eerst een beetje ranken, Pickpocket worden ofzo.Als je dan de familieprofielen doorleest kan je zien hoe je met ze in contact kan komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:23 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Ik ben sinds kort ook met het Omertavirus besmet. Wat ik me afvraag is hoe ik bij een familie kom?
dquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef Yashaaa het volgende:
hahaha tuurlijk niet![]()
* Spellbound vind mijn timer nog steeds de mooiste.. en zeker de versie die tratulla ervan gemaakt heeft![]()
voor DaeDaluz voor de gmail invite
![]()
ook meteen een bolidequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef truSteh het volgende:
Ik heb me eerste auto gejat lolEen T-Ford .. eindelijk na 44 pogingen
Ok ty voor de tipquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:42 schreef DaFan het volgende:
Trusteh ik tip je maar vast:
ALLE auto's verkopen, behalve de Rolls Royce en de Cadillac. Die repareer je en zet je in safehouse (dat huisje achter in het rijtje bij Garage). Als je dan Thief bent kan je Driver zijn bij een Organised Crime
Koop een DC-3 als eerste dat is het nuttigstequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef truSteh het volgende:
Zal ik een Bulletproof Suit kopen of een paar wapens?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:01 schreef DaFan het volgende:
...
Trusteh:
Je moet al die protectie kopen die je ziet staan, alle BodyGuards (5 stuks, totaal van 1.25 miljoen ofzo) en de Tommy Gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |