abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22306650
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs mensen uit 20005 mogen komen

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk Msn

Game On

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_User op 30-09-2004 13:57:09 ]
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22306811
Hebben we het hier al eens over de avatar van sizzler gehad?

Die is leuk, maar dat kan aan mijn muzieksmaak liggen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22306860
Ik vind die van mij veel leuker, maar dat zal wel aan Sidekicks muzieksmaak liggen.
pi_22306939
Dat vind ik een nogal boude uitspraak, en dat zo vroeg in het topic
-Salman Rushdie-
pi_22307144
Ah.. hier zijn jullie!
pi_22307273
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Joden.
Je houdt meer van Bayern
-Salman Rushdie-
pi_22307308
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:21 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Je houdt meer van Bayern
Zitten zij ook in het zionistische complot dan
pi_22307348
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zitten zij ook in het zionistische complot dan
Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.

btw, je bent helemaal geen echte moslim he?
-Salman Rushdie-
pi_22307379
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:
!!!
pi_22307394

Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that...
pi_22307400
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.

Nu weet ik weer wie jij bent:
quote:
Miss_User - donderdag 16 september 2004 @ 15:27
Weet je wat ik denk? Dat Kirmizi helemaal geen echte moslim is, maar een naar baasje dat probeert moslims belachelijk te maken door een fundamentalistische parodie.
pi_22307421
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef Monidique het volgende:

Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that...
-Salman Rushdie-
pi_22307448
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nu weet ik weer wie jij bent:
[..]

Met je geheugen is iig niets mis.

Misschien mag ik er nog aan toevoegen dat je ook de slachtofferrol, zo prominent aanwezig in de vooroordelen, perfect weet uit te melken.
-Salman Rushdie-
pi_22307506
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:30 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Met je geheugen is iig niets mis.

Misschien mag ik er nog aan toevoegen dat je ook de slachtofferrol, zo prominent aanwezig in de vooroordelen, perfect weet uit te melken.
Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?
pi_22307549
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?
Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.
-Salman Rushdie-
pi_22307550
quote:
EU-studie: Turkse toetreding goed voor EU en Turkije
BRUSSEL - Landen van de Europese Unie hebben licht economisch voordeel van Turkse toetreding. Het land zelf profiteert substantieel, zo blijkt uit een interne studie van de Europese Commissie.

De studie is donderdag naar buiten gebracht door persbureau Reuters. Het komt een week voordat de Europese Commissie de EU-landen voorstelt wanneer toetredingsgesprekken kunnen beginnen.

De studie gaat ervan uit dat de gesprekken lang duren, tot na 2013. Allerlei aanpassingen zijn nodig, onder meer in landbouwbeleid. Turkije zou een kwart van alle EU-landbouwgrond inbrengen. Ook bestaat de kans op een grote instroom van Turkse werknemers: een mogelijkheid is om Turken nog even te weren van baantjes in Europa, net als de Oost-Europeanen momenteel.

De studie noemt toetreding van Turkije een uitdaging voor zowel de EU als Turkije. "Als het goed geleid wordt, kan het belangrijke kansen bieden voor beide."

Een van de kansen is het buitenlands beleid. Turks lidmaatschap kan mogelijk rust brengen in onstabiele regio's zoals het Midden-Oosten, Kaukasus en Centraal-Azië. "Turkije zou een belangrijk model zijn van een land met een moslimmeerderheid dat zulke fundamentele principes als democratie, mensenrechten en vrijheid aanhangt".

Als er niets verandert aan de huidige voorzieningen, zou Turkije in 2025 recht hebben op 16 tot 28 miljard euro per jaar. Dat komt neer op 0,1 tot 0,17 procent van de totale Europese economie. De studie benadrukt dat deze cijfers puur theoretisch zijn: tijdens de toetredingsgesprekken veranderen de Europese en Turkse situatie immers.

Turkije, met zeventig miljoen inwoners, probeert al sinds 1963 lid te worden van de Europese Unie. Het heeft veel regels en gewoonten aangepast aan Europese praktijk. in december beslissen de 25 EU-landen, onder voorzitterschap van premier Balkenende, over Turkse toetreding.
Moeten we nog raden wat het antwoord zal worden in december?
pi_22307565
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.
Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.
pi_22307648
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.
Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.

Je kunt natuurlijk weglopen voor de discussie en doen of het je niet interesseert. Dan geef je me gelijk, want je laat mij jouw ongestraft uit maken voor ongelovige. Iets wat een echte moslim -zeker zo'n strenge als jij pretendeert- niet zou pikken.
-Salman Rushdie-
pi_22307687
Heb ik het ontstaan en de ondergang van jullie relatie gemist ofzo?
pi_22307709
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik het ontstaan en de ondergang van jullie relatie gemist ofzo?
Het ontstaan heeft Kirimizi zojuist gequoot, de ondergang laat nog jaaaren op zich wachten
-Salman Rushdie-
pi_22307714
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:40 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.

Je kunt natuurlijk weglopen voor de discussie en doen of het je niet interesseert. Dan geef je me gelijk, want je laat mij jouw ongestraft uit maken voor ongelovige. Iets wat een echte moslim -zeker zo'n strenge als jij pretendeert- niet zou pikken.
Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.
pi_22307797
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22307876
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.
Het gaat er niet om of ik jou een moslim vind, dat is niet aan mij. Er valt mij gewoon wat op als ik jou posts lees. Laat ik het iets anders formuleren:

Stel, ik heb een pesthekel aan moslims en ik wil graag dat meer mensen een pesthekel aan moslims krijgen. Ik zou dan natuurlijk een username kunnen registreren bij Fok! en me daar als moslim voordoen en me in allerlei discussies mengen. In die discussies sluit ik dan naadloos aan bij alle vooroordelen die mensen over moslims hebben. Zo zal ik bijvoorbeeld:
-het niet dragen van een hoofddoek impliciet bestempelen als iets dat erger is dan hetgeen OBL gedaan heeft
-niet vergeten te beklemtonen dat de Koran alleen letterlijk gïnterpreteerd kan worden
-mij met enige regelmaat beroepen op mijn rol als slachtoffer in de Nederlandse samenleving.
-met enige regelmaat de indruk wekken dat ik de Nederlandse vrijheden zou willen inperken als ik de kans kreeg
-de genocide in Armenië ontkennen.
-en af en toe wat lelijks zeggen over Joden

Als ik dat allemaal zou doen, zou ik heel mooi een hoop vooroordelen over moslims bevestigen, wat veel effectiever is dan die vooroordelen als 'gewone' user rond te strooien.

Maar het is allemaal natuurlijk maar een complottheorietje hoor
-Salman Rushdie-
pi_22307878
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:49 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
pi_22307881
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22307905
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:16 schreef kLowJow het volgende:
De Illuminati eenvoudig uitgelegd !
Desinformatie gecombineerd met jaren '70 doemdenken.
pi_22307926
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:53 schreef du_ke het volgende:
!
Hoi -geen Lid- du_ke
-Salman Rushdie-
pi_22307929
quote:
Vakbonden gaan ministers bombarderen met sms-jes

AMSTERDAM - Verscheidene ministers kunnen zaterdag een sms-bombardement verwachten van duizenden actievoerders. De vakbonden zullen zaterdag tijdens de manifestatie op het Museumplein in Amsterdam demonstranten oproepen om bewindslieden massaal een protestberichtje te versturen via de mobiele telefoon. Dat hebben FNV, CNV en MHP donderdag gezegd.

Actieleidster van de FNV A. Jongerius wil niet bekendmaken wie de vakbonden in hun vizier hebben. Ze vreest dat de ministers hun telefoon anders uitzetten. De zieke premier Balkenende hoeft in ieder geval niet te vrezen voor een stortvloed aan sms-jes.

"Wij kiezen niet alleen voor de fossiele benadering van een demonstratie ", zegt actieleider W. Müller van de MHP. Naast de sms-actie kunnen de actievoerders zich uitleven op een klimwand en een opblaasbare stormbaan. Ze kunnen een tatoeage laten zetten of zich ontspannen met Tai Chi. Voor wie wil weten of het kabinet zijn beleid zal aanpassen door het protest, lopen er waarzeggers rond op het Museumplein.

"Het moet een goede sfeer worden", zegt Jongerius. Tussen muziekconcerten op het hoofdpodium door, zullen de vakbonden onder andere poffertjes bakken voor de actievoerders, met een gratis kopje koffie. Verder krijgen zij een knipbeurt aangeboden "want ze worden al geschoren door het kabinet", meent de actieleidster.

De FNV, het CNV en de MHP zetten zaterdag ongeveer vijfhonderd medewerkers in om alles in goede banen te leiden. De kosten van de manifestatie, die uit de contributie van de vakbondsleden wordt betaald, houden de vakcentrales geheim.
Jaaaaa, leeuk!
pi_22307945
Nou ja, ik doe ook maar eens een 'tje
pi_22307963
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jaaaaa, leeuk!
Sneu inderdaad. Ik sta achter het doel van de acties, maar bewindslieden persoonlijk treffen doe je niet.

Ook het hinderlijk volgen van CDA-ers door politie-actievoerders vind ik echt niet kunnen.
-Salman Rushdie-
pi_22307991
quote:

[..]

Jaaaaa, leeuk!
Laat ze toch lekker buiten spelen met de vakbonden.
pi_22308027
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, ik doe ook maar eens een 'tje
Jij bent christen die groeten niet die zitten in de kerk dus weg gaan !
pi_22308034
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:49 schreef Miss_User het volgende:
Hebben we het hier al eens over de avatar van sizzler gehad?

Die is leuk, maar dat kan aan mijn muzieksmaak liggen
Ik ken maar 1 nummer van Therapy? En dat is -uiteraard- Diana. Supernummer. Maar ik heb verder niets met de groep, ik vond het gewoon een cool plaatje voor een icon.
pi_22308059
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij bent christen die groeten niet die zitten in de kerk dus weg gaan !
Nee, ik zit liever niet tussen mensen die alleen heilig doen in de kerk.
  donderdag 30 september 2004 @ 15:01:06 #37
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_22308061
quote:

[..]

Jaaaaa, leeuk!
Waarna de vakbonden jouw telefoon bestoken met sms-jes, die je nog moet betalen ook
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_22308089
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:53 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik jou een moslim vind, dat is niet aan mij. Er valt mij gewoon wat op als ik jou posts lees. Laat ik het iets anders formuleren:

Stel, ik heb een pesthekel aan moslims en ik wil graag dat meer mensen een pesthekel aan moslims krijgen. Ik zou dan natuurlijk een username kunnen registreren bij Fok! en me daar als moslim voordoen en me in allerlei discussies mengen. In die discussies sluit ik dan naadloos aan bij alle vooroordelen die mensen over moslims hebben. Zo zal ik bijvoorbeeld:
-het niet dragen van een hoofddoek impliciet bestempelen als iets dat erger is dan hetgeen OBL gedaan heeft
-niet vergeten te beklemtonen dat de Koran alleen letterlijk gïnterpreteerd kan worden
-mij met enige regelmaat beroepen op mijn rol als slachtoffer in de Nederlandse samenleving.
-met enige regelmaat de indruk wekken dat ik de Nederlandse vrijheden zou willen inperken als ik de kans kreeg
-de genocide in Armenië ontkennen.
-en af en toe wat lelijks zeggen over Joden

Als ik dat allemaal zou doen, zou ik heel mooi een hoop vooroordelen over moslims bevestigen, wat veel effectiever is dan die vooroordelen als 'gewone' user rond te strooien.

Maar het is allemaal natuurlijk maar een complottheorietje hoor
Wat houdt je tegen dan?
pi_22308099
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:01 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, ik zit liever niet tussen mensen die alleen heilig doen in de kerk.
ja maar als je daar bent kan je zelf ook heilig doen .
pi_22308110
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ken maar 1 nummer van Therapy? En dat is -uiteraard- Diana. Supernummer. Maar ik heb verder niets met de groep, ik vond het gewoon een cool plaatje voor een icon.
en als je 1 supernummer (Dianne, niet Diana btw ) kent, krijg je dan niet de behoefte om wat meer van die band te horen?
-Salman Rushdie-
pi_22308125
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen dan?
Je was me voor
-Salman Rushdie-
pi_22308152
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

ja maar als je daar bent kan je zelf ook heilig doen .
Dat doe ik al genoeg. Kerkbezoek kan i.c.m. internet en FOK! aangezien ik met mijn nieuwe T-mobile kaart overal deze aardbol internet heb.
pi_22308184
pi_22308224
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Je was me voor
Het zionisme is geen besloten gemeenschap hoor. Ook jij mag er bij.
pi_22308250
Het izzz die schuld van die Zionisten.
pi_22308290
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef Miss_User het volgende:

[..]

en als je 1 supernummer (Dianne, niet Diana btw ) kent, krijg je dan niet de behoefte om wat meer van die band te horen?
Neuh. Als ze nog meer mega-goede nummers hebben dan had ik die al wel gehoord.

tenij je nog tips hebt
pi_22308321
Onze nieuwe buren zijn vandaag ingetrokken.

Molims.
pi_22308355
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het zionisme is geen besloten gemeenschap hoor. Ook jij mag er bij.
Je bent te goed, maar ik heb geen hekel aan moslims. Dat komt, ik ken er aardig wat van nabij en dan blijken het hele menselijke types te zijn.
-Salman Rushdie-
pi_22308453
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:12 schreef sizzler het volgende:

Molims.
Ik heb slechte dingen gehoord over die Molims
pi_22308476
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ze schijnen eng en gevaarlijk te zijn .
pi_22308481
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ach, hun dochter staat in de FHM top 100 meest sexy vrouwen.

Dus ik mag niet klagen.
pi_22308498
quote:

Molims.
Heb je Dora al uitgenodigd voor een theekransje?
pi_22308505
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:11 schreef sizzler het volgende:

tenij je nog tips hebt
The Knife
-Salman Rushdie-
pi_22308509
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:

[..]
Maar de 1-aprilgrappen zijn al bedacht.

Anonieme tip enzo.
pi_22308608
whehehe deze moet je echt even bekijken... !!!

http://users.pandora.be/luvam/thisland/
pi_22308646
Click here to get the plug-in
-Salman Rushdie-
pi_22308675
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:26 schreef Miss_User het volgende:
Click here to get the plug-in
Mjah.. als je nu nog steeds geen flash filmpjes kan bekijken is dat misschien niet eens zo'n slecht idee
pi_22308686

Erg leuk!
pi_22308697
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Mjah.. als je nu nog steeds geen flash filmpjes kan bekijken is dat misschien niet eens zo'n slecht idee
heb het nooit gemist eigenlijk
-Salman Rushdie-
pi_22308732
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:25 schreef kLowJow het volgende:

Alweer?

maar hij blijft leuk
pi_22308737
Zeer en zeer oud.
pi_22308783
Ik had hem nog niet gezien iig
pi_22308859
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:32 schreef kLowJow het volgende:
Ik had hem nog niet gezien iig
Nee, maar jij bent ook een medelander. Ik ook overigens
pi_22308891
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent ook een medelander. Ik ook overigens
Ja... jij bent nog medelanderiger dan ik
pi_22308917
Ja, ik ben een tweede generatie van een niet-westerse allochtoon, dat betekend concreet dat ik volgens de GL'ers geknuffeld moet worden. Of ik dat wil is weer een andere kwestie.
pi_22308943
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, ik ben een tweede generatie van een niet-westerse allochtoon, dat betekend concreet dat ik volgens de GL'ers geknuffeld moet worden. Of ik dat wil is weer een andere kwestie.
Maar toen ik je wilde knuffelen ging je er snel vandoor
pi_22308962
Ja, ik moest toen nog mijn kapitali$ti$che plicht vervullen voor die avond.
pi_22308998
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:21 schreef Miss_User het volgende:

[..]

The Knife
Niet gevonden.
pi_22309402
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Niet gevonden.
-Salman Rushdie-
pi_22309426
Drie woorden: Free Record Shop

De CD heet Troublegum
-Salman Rushdie-
pi_22309643
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:14 schreef Miss_User het volgende:

[..]

.... en dan blijken het hele menselijke types te zijn.
Leugenaar
pi_22309789
heb zojuist met een grote overmacht Najaf, mekka, Bagdad en Medina ingenomen. Ze waren ietwat hardnekkig maar binnenkort zullen ze zwichten onder het juk van de Franse Democratie .
pi_22309856
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:15 schreef du_ke het volgende:
heb zojuist met een grote overmacht Najaf, mekka, Bagdad en Medina ingenomen. Ze waren ietwat hardnekkig maar binnenkort zullen ze zwichten onder het juk van de Franse Democratie .
Oliedief!
  donderdag 30 september 2004 @ 16:18:25 #74
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22309863
Zeg KB, kan je islam-obsessie niet ergens anders gaan uiten dan hier?
Waarom gooi je niet lekker al je frustraties er in een keer uit en ga je in goed islamitische traditie je vrouw afrossen?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22309969
Ali B in duet met Marco Borsato:
quote:
Iedereen heeft het recht op een eerlijke leven
pi_22310328
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Oliedief!
Ze waren om een of andere reden in een steppelandschap zonder olie gesetteld .

Nu zijn de zulu's aan de beurt .
pi_22310566
pi_22310906
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:25 schreef kLowJow het volgende:

LOL
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22310910
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze waren om een of andere reden in een steppelandschap zonder olie gesetteld .

Nu zijn de zulu's aan de beurt .
Ik maak me een beetje zorgen du_ke. Je vertoond eng expansionistisch gedrag
pi_22310962
quote:

Molims.
Stop je auto maar in de garage!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22311084
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef sizzler het volgende:
http://chrlen.ch/fun/movies/sub.wmv

pi_22311096
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:07 schreef pberends het volgende:
Debat Bush - Kerry, RTL5, 17.20

Zo dus
Uhh, dat is vannacht toch?
pi_22311108
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Uhh, dat is vannacht toch?
Het stond op het scherm, ik had geen geluid aan.
pi_22311165
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Het stond op het scherm, ik had geen geluid aan.
Voorbeschouwing dus, morgen om 10.00 een uitgebreide samenvatting van het debat op RTL5.
pi_22311214
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef sizzler het volgende:
http://chrlen.ch/fun/movies/sub.wmv

Beetje Koefnoen humor, langdradig en al helemaal niet grappig.
pi_22311238
UN pussies!
pi_22311273
Goedendag, dr Strangelove.
pi_22311326
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Beetje Koefnoen humor, langdradig en al helemaal niet grappig.
pi_22311477
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:21 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
[POL 443] 20005 is allang begonnen
pi_22311537
plagiaatberends.
pi_22311552
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

[POL 443] 20005 is allang begonnen
Ik zei toch: zelfde soort humor.
pi_22312434
Southpark
pi_22312458
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:12 schreef kLowJow het volgende:
Southpark
Scott Tenorman...met Radiohead
pi_22312463
tagze..... pokud se ted ozve na chatu vice nez 5 lidi, tak nekoho nahodne vyberu a ten vyhraje registraci... takze se snazte
pi_22312598
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
tagze..... pokud se ted ozve na chatu vice nez 5 lidi, tak nekoho nahodne vyberu a ten vyhraje registraci... takze se snazte
Te gupi wiszce pedale.
pi_22312599
Kenny heeft zichzelf doodgelachen
pi_22312814
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:18 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg KB, kan je islam-obsessie niet ergens anders gaan uiten dan hier?
Waarom gooi je niet lekker al je frustraties er in een keer uit en ga je in goed islamitische traditie je vrouw afrossen?
Zodra jij je allochtonen-haat ergens anders tentoonstelt. Mijn frustraties gooi ik er wel vanavond wel uit, als ik je moeder aan het afrossen ben. Mijn vrouw bewaar ik voor betere tijden.
pi_22312815
Chili
pi_22312818
Southpark
pi_22312909
Rood.Wit.Brood.Waar.pit.in.zit.
pi_22313071
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zodra jij je allochtonen-haat ergens anders tentoonstelt. Mijn frustraties gooi ik er wel vanavond wel uit, als ik je moeder aan het afrossen ben. Mijn vrouw bewaar ik voor betere tijden.
Je kunt ook wel op een normale manier zeggen dat je 'vrouw' eigenlijk Dora is verkleed in een tutu.
pi_22313375
Dabbel Bitsjes... wha'up?
pi_22313471
Muthafukker!
pi_22313544
Dat was het dan.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_22313552

Tot over een jaar!
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_22313555
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:05 schreef kLowJow het volgende:
haha kijk hier wat triest

Nep-forum.

Wel grappig
pi_22313579
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:07 schreef UnderWorld_ het volgende:

Tot over een jaar!
pi_22313587
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nep-forum.
Uiteraard.
quote:
Wel grappig
Ja, zou wel iets voor mij zijn. Volgens mij voel ik me daar helemal thuis
pi_22313589
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dat was het dan.
pi_22313611
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:07 schreef UnderWorld_ het volgende:

Tot over een jaar!
Het ga je goed m'n beste.
pi_22313615
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:05 schreef kLowJow het volgende:
haha kijk hier wat triest

Ze hebben nieteens een politiek forum.
pi_22313628
Wellicht kap ik met 25.000.

Wellicht .
pi_22313664
Ype
Underworld_

Het wordt steeds rustiger hier.
pi_22313731
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:10 schreef RichardQuest het volgende:
Wellicht kap ik met 25.000.

Wellicht .
Gemiddeld 68 posts per dag.

Spammerd.
pi_22313857
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef sizzler het volgende:
Ype
Underworld_
X-Ray
Aaaah
Sidekick
GoodLuck
Duritz
kozzmic

pi_22313930
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]
Sidekick?
pi_22313965
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sidekick?
Ja... Hij kan het nooit overleefd hebben
pi_22314060
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:14 schreef sizzler het volgende:

[..]

Gemiddeld 68 posts per dag.

Spammerd.
Ik ben onmisbaar voor Fok! Geef mij geld of ik stop!
pi_22314729
Nou ja, ik denk dat ik mijn accountje ook maar naar timboektoe stuur; samen met mijn wachtwoord.
pi_22314763

You are pure evil. You lie awake at night devising schemes of world domination, and you will not rest until all living souls bend to your will.

http://www.fuali.com/test.aspx?id=111
pi_22315442
Wat is Kerry bruin.
pi_22315475
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef sizzler het volgende:
Ype
Underworld_

GVD En ik dan? Je vergeet mij!?!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22315537
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is Kerry bruin.
Die avatar -met ondertitel- ocht ik ook al.
pi_22315549
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:

[..]

GVD En ik dan? Je vergeet mij!?!
Maar jij bent er toch nog?
pi_22315615
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maar jij bent er toch nog?
Ik ben aan het afbouwen...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22315839
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die avatar -met ondertitel- ocht ik ook al.
Als je gewoon ''Trump fired'' had ingetikt, had je hem zo gevonden. :') .

[ Bericht 15% gewijzigd door Johan_de_With op 30-09-2004 20:39:16 ]
  donderdag 30 september 2004 @ 20:40:08 #133
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_22316050
Gegroet Kameraden en overige mensjes
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_22316085
hé tjik.
pi_22316114
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:40 schreef Tuana het volgende:
Gegroet Kameraden en overige mensjes
Die zijn gelukkig in de meerderheid. .
  donderdag 30 september 2004 @ 20:45:39 #136
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_22316214
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die zijn gelukkig in de meerderheid. .
Jij wordt nog wel eens een linkse rakker
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_22316495
TUANA!
pi_22316645
Links zijn is zooooooo jaren '70
pi_22316700
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Links zijn is zooooooo jaren '70
Gristen zijn jaren '50.
pi_22316722
And being proud of it.
pi_22316783
Ja, bij Oprah worden ze ook geleerd om trots te zijn op hun vatzigheid.
pi_22316814
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, bij Oprah worden ze ook geleerd om trots te zijn op hun vatzigheid.
En als man naar Oprah kijken is tijdloos verwijfd. .
pi_22316960
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En als man naar Oprah kijken is tijdloos verwijfd. .
Inderdaad. Vatzige verwijfde Gristenen.

En er trots op zijn
pi_22317079
Gloeiende, ik kan om zulke dingen dus echt kwaad worden. "Dikke mensen zijn ook mooi", "Het is niet erg om dik te zijn", "Mensen moeten leren omgaan met andere, dikke mensen".

Hou je mond, Oprah. Het zijn dikke, ongezonde, luie koeien die te stom, te beroerd of te gemakzuchtig zijn om eens wat aan hun gewicht en hun walgelijk lichaam te doen en acceptatie van deze vette zeugen zal er alleen maar toe leiden dat ze niet gemotiveerd worden om een normaal lichaam te krijgen.

Nee, daar kan ik echt niet tegen.
pi_22317187
Je haalt me de woorden uit de mond, Monidique. Gristenen zijn vatzige zeugen!
pi_22317244
Niet alle vadsige gristenen zijn zeugen, natuurlijk.
pi_22317253
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:16 schreef Monidique het volgende:
Gloeiende, ik kan om zulke dingen dus echt kwaad worden. "Dikke mensen zijn ook mooi", "EHt is niet erg om dik te zijn", "Mensen moeten leren omgaan met andere, dikke mensen".

Hou je mond, Oprah. Het zijn dikke, ongezonde, luie koeien die te stom, te beroerd of te gemakzuchtig zijn om eens wat aan hun gewicht en hun walgelijk lichaam te doen en acceptatie van deze vette zeugen zal er alleen maar toe leiden dat ze niet gemotiveerd worden om een normaal lichaam te krijgen.

Nee, daar kan ik echt niet tegen.
pi_22317286
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
Dan heb jij zeker een mismaakte mond.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:22:21 #149
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317309
quote:

Ype
Underworld_
X-Ray
Aaaah
Sidekick
GoodLuck
Duritz
kozzmic

Wat een groot verloop hier. Ik vind het trouwens raar dat de meesten weggaan zonder iets te zeggen. Overigens kunnen Herostratos en Parabol er ook wel bij. Vreemd en jammer dat mensen hier zo maar weggaan.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22317321
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een zwaktebod.
pi_22317334
Sidekick heeft zijn rekening niet kunnen betalen en moet daarom wachten tot volgende maand.
pi_22317356
Ype; uit zelfbehoud
Underworld: ?
X- Ray; verwijderd door de linkse mafia
pi_22317398
Wees maar niet bang, hoor, ik ga nog niet weg.
pi_22317404
Ghehe, de Gristentjes zijn boos
pi_22317440
Zembla.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:25:56 #156
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317458
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ype; uit zelfbehoud
Zelfbehoud? Kon hij zichzelf niet meer inhouden 24/7 hier te zitten. Hij was wel bij de meet.
quote:
Underworld: ?
Vreemd, idd
quote:
X- Ray; verwijderd door de linkse mafia
Volgens mij heeft hij helemaal geen ban oid
pi_22317498
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Zembla.
Tien uur. Final Destination, of zoiets, skoint een aardige film te zijn. Ik weet het niet.
pi_22317517
Ype heeft én tentamens én zelfkennis.
pi_22317524
Veertien november, Melkweg.
pi_22317558
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:27 schreef Monidique het volgende:
Ype heeft én tentamens én zelfkennis.
Ype heeft vanavond dat tentamen gehad en vertelde me net dat het niet om dat tentamen ging.
pi_22317609
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ype heeft vanavond dat tentamen gehad en vertelde me net dat het niet om dat tentamen ging.
Hij vertrouwt buitenlanders niet, zei hij mij.
pi_22317610
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef Monidique het volgende:
Veertien november, Melkweg.
Ik zou de 18e gaan .
pi_22317623
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij vertrouwt buitenlanders niet, zei hij mij.
Dat weet ik. Ik heb hem meermalen gemeld dat hij een racist is.
pi_22317642
Waarover ging het dan? Is 'ie bedreigd door extreem-rechtsen als Underworld, Flumina en Kaalhei?
  donderdag 30 september 2004 @ 21:32:11 #165
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317647
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Zembla.
RTL4

SCH zal wel zitten te stuiteren voor de buis.

Ja Jaap, ik stuur je de URL wel door

pi_22317673
Ghehe, lache. Zembla
  donderdag 30 september 2004 @ 21:33:32 #167
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317687
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef Monidique het volgende:
Waarover ging het dan? Is 'ie bedreigd door extreem-rechtsen als Underworld, Flumina en Kaalhei?
fascisten is dat voor jou, Ludovicus
pi_22317690
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet, ik zal het 'm op de volgende gaymeet vragen.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:34:43 #169
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22317714
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik zal het 'm op de volgende gaymeet vragen.
Aah, dan moet hij met de billen bloot.
pi_22317736
Gaat Fok! nu op zwart?
pi_22317829
Nou ja, ik was dan ook wel minstends 1x in de bar vol mannen. Je weet wel zo'n homobar. Ik was wel met een paar meiden dus ik liep geen 'gevaar' zeg maar. Toen ze doorhadden dat ik niet 1 van hun was gingen de figuren weer door met klessebessen. ( ) Overigens was er ook een trap naar een hogere verdieping. Ik heb nooit kunnen kijken wat er eigenlijk was, maar volgens 1 van mijn vrouwelijke metgezellen wou ik dat ook eigenlijk niet weten
pi_22317874
Homobar in Amersfoort?
pi_22317894
Mijn ex-vriendin werd destijds in een Eindhovense lesbobar in de kont geknepen
pi_22317926
En nog veeeel belangrijker:

Grotere borsten door beltoon
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22317927
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef George-Butters het volgende:
Willem Oltmans (79) overleden
En wie zien we daar? .
pi_22317935
En ja ik was 'uit' tijdens de introductiedagen van mijn nieuwe school enzo. Iets wat ik niet vaak doe.
pi_22317966
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn ex-vriendin werd destijds in een Eindhovense lesbobar in de kont geknepen
Een kerel probeerde mij eens in het voorbij lopen vol op de bek te pakken in een volle disco.....
Toen heb ik m moeten castreren.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22317997
Ik heb geen mening over hem.
pi_22317998
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Een kerel probeerde mij eens in het voorbij lopen vol op de bek te pakken in een volle disco.....
Toen heb ik m moeten castreren.
Lache toch....ik kan niet boos worden op die mensen hoor.
pi_22318005
Jammer van Oltmans. Ik heb zijn bijdrages, hoewel ik er niet mee eens was, erg gewaardeerd.
pi_22318034
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik loog ook net, ik schrok me wel de tering....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22318082
pi_22318083
AZ gaat door.
pi_22318103
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef Monidique het volgende:
AZ gaat door.
Ik gun het ze wel, twee weken terug was het een leuke wedstrijd
pi_22318161
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef Monidique het volgende:
AZ gaat door.
Grieken blijven rare lui, zo labiel als een stelletje vrouwen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22318205
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hoe vaak ben jij al vol op je bek gepakt door langslopende mannen dan?
pi_22318244
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe vaak ben jij al vol op je bek gepakt door langslopende mannen dan?
Ik zeg niks.
pi_22318298
Ik zeg nog minder.
pi_22318306
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zeg niks.
Laffe hond
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22318352
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg nog minder.
Jij hebt nog nooit iets gezegd. Heb je nou die CIV shit al geregeld?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22318360
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Laffe hond
pi_22318411
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit iets gezegd. Heb je nou die CIV shit al geregeld?
Dude, nee, dude. Die dude denkt, en ik ook, dat het aan zijn CIV-shit ligt. Nu is dat volgens hem, en ook volgens mij, raar, maar toch... wachten op Frollo, dude.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:56:56 #194
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22318425
Fokke & Sukke vinden dat er best wat genuanceerder gedacht mag worden over Duitsers

"Sommige van onze beste vrienden zijn nazi's"
pi_22318472
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef George-Butters het volgende:
Willem Oltmans (79) overleden
Zonde.

zo'n leuke man was dat.
  donderdag 30 september 2004 @ 21:59:21 #196
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22318507
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

En wie zien we daar? .
Raar om dan daar wel te komen
pi_22318536
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wees blij dat ik weer post!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22318564
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zonde.

zo'n leuke man was dat.
Nova.
  donderdag 30 september 2004 @ 22:06:23 #199
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22318752
quote:

[..]

Zonde.

zo'n leuke man was dat.
en zo aardig tegen de jongens...
Ik mocht zijn vileine uitspraken wel. Enfin alweer een Willem in het nieuws.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_22318801
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Wat een groot verloop hier. Ik vind het trouwens raar dat de meesten weggaan zonder iets te zeggen. Overigens kunnen Herostratos en Parabol er ook wel bij. Vreemd en jammer dat mensen hier zo maar weggaan.
Ja best jammer inderdaad.

Maar Parabola heeft zelfs met een topic afscheid genomen (en is onderhand weer tereuggekeerd in Raad-Je-Plaatje ).
pi_22318854
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef sjun het volgende:

[..]

Enfin alweer een Willem in het nieuws.

Geen goed jaar voor BN'ers dit.
pi_22318945
Ze praten in de EU over vijfjarenplannen...dat moet je aanspreken du_ke
pi_22318972
quote:

[..]

Zonde.

zo'n leuke man was dat.
Maar die stem!
pi_22318987
quote:

[..]
Binnenkort Meki ook
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22318995
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ze praten in de EU over vijfjarenplannen...dat moet je aanspreken du_ke
. Nu nog alle zogenaamd liberalen naar een goelag en we komen er wel .
pi_22319072
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Binnenkort Meki ook
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22319138
.
pi_22319179
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
.
zul je me missen
pi_22319230
Jou altijd meki

en nu wegwezen .

!
pi_22319240
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Meki het volgende:

[..]

zul je me missen
Nee, antisemitische dierenbeul.
pi_22319260
Remmillä otettiin uusi käytäntö! EI ENÄÄN HTTP OSOJA EIKÄ NO-IP JA SUN MUITA MAINIIN!!! KAIKKI VIESTIT HYLÄTÄÄN MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN! Tämä kaikki floodereiden yms muitten mulkkujen takia! ÄLKÄÄ SIIS YRITTÄKÖ SANOA OSOJA MAINISSA TAI HUBI OSSUJA VARSINKAA JOSTA SEURAA BANNIT LUONNOLLISESTIKKIN JO! lähipäivinä kirjoittelen komennon mistä saa useimmat nettiosot ja hubilistat niin kenenkään ei niitä tarvitse mainissa kirjoitella kun se ei välttämäti onnistukkaan!
<RentoRemmi™> Remmillä otettiin uusi käytäntö! EI ENÄÄN HTTP OSOJA EIKÄ NO-IP JA SUN MUITA MAINIIN!!! KAIKKI VIESTIT HYLÄTÄÄN MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN! Tämä kaikki floodereiden yms muitten mulkkujen takia! ÄLKÄÄ SIIS YRITTÄKÖ SANOA OSOJA MAINISSA TAI HUBI OSSUJA VARSINKAA JOSTA SEURAA BANNIT LUONNOLLISESTIKKIN JO! lähipäivinä kirjoittelen komennon mistä saa useimmat nettiosot ja hubilistat niin kenenkään ei niitä tarvitse mainissa kirjoitella kun se ei välttämäti onnistukkaan!
pi_22319278
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, antisemitische dierenbeul.
oow jah de muizen vroegen hetzelf om
ik heb er geen spijt van en ik ga ermee door
Ook al is het jou muis
pi_22319306
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Meki het volgende:

[..]

oow jah de muizen vroegen hetzelf om
ik heb er geen spijt van en ik ga ermee door
Ook al is het jou muis
Ik schiet je desnoods uit je rolstoel.
pi_22319317
Willempie

Het laatste interview van hem zo bij Nova. Dat liet hij speciaal opnemen om na z'n dood uit te zenden.
pi_22319318
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef du_ke het volgende:
Jou altijd meki

en nu wegwezen .

!
jij ook al
Niemand geeft om me
pi_22319372
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

jij ook al
Niemand geeft om me
Ik heb een week afscheid genomen en niemand gaf om me
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22319402
quote:

[..]

jij ook al
Niemand geeft om me
.
pi_22319419
quote:

[..]

jij ook al
Niemand geeft om me
Ne we geven wel om je maar gunnen je een sociaal leven zonder fok.
pi_22319467
Jensen
pi_22319489
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef pberends het volgende:

[..]

.
behalve Jij
pi_22319563
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef kLowJow het volgende:
Jensen
LOL
pi_22319632
Zijn dat nou de Tokkies?
pi_22319976
Gast bij "het zwarte schaap": "Met Oltmans is het gewoon lastig communiceren."

Oltmans (verontwaardigd): "Ik spreek zes talen!"

pi_22320022
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn dat nou de Tokkies?
ik wil ze wel als mijn buren hebben
pi_22320265
pi_22320341
http://www.mxfiles.kneib.biz/drag_and_go_back_spezial.html

niet alleen op en neer.. ook heen en weer

pi_22321314
Vara Laat
pi_22321336
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:58 schreef kLowJow het volgende:
http://www.mxfiles.kneib.biz/drag_and_go_back_spezial.html

niet alleen op en neer.. ook heen en weer

Ik heb hem goed ingesteld...ik klik niks meer .
  donderdag 30 september 2004 @ 23:35:16 #229
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_22321411
Nog maar een paar uurtjes en het is zover....
pi_22321445
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:35 schreef Tuana het volgende:
Nog maar een paar uurtjes en het is zover....
Blijf jij op?
  donderdag 30 september 2004 @ 23:37:15 #231
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_22321456
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Blijf jij op?
Uiteraard
pi_22321482
Ik vind Rouvoet (RTL4, BvD) erg veel stijl hebben Als het niet om inhoud gaat stem ik op hem.
pi_22321514
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:37 schreef Tuana het volgende:

[..]

Uiteraard
Ik zie wel....ben nu nog niet moe iig.
  donderdag 30 september 2004 @ 23:41:48 #234
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_22321575
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zie wel....ben nu nog niet moe iig.
Aan de andere kant; ik kan ook 3 uurtjes slapen, en dán TV kijken. Denk dat ik dat maar ga doen
pi_22321633
Dat kan ik niet. Slaap duurt bij mij altijd 6/7 uur.
pi_22321704
Of, in nood, iets korter, maar dan de volgende nacht erbij.

Maar ik weet niet of het wel zo slim is om mijn ritme in elkaar te schoppen zo voor het weekend....Misschien ga ik zondag of maandag wel naar Leiden trouwens...
  donderdag 30 september 2004 @ 23:49:39 #237
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22321781
Manneh en mevrouw Tuana,

Ik hoorde zojuist dat Willem Oltmans is overleden.
Hij was naast branieschopper een -niet aktief- lid van de SP.
Moge hij ruste in vrede of onrust, whatever hij zelf wilde
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_22321828
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Manneh en mevrouw Tuana,

Ik hoorde zojuist dat Willem Oltmans is overleden.
Hij was naast branieschopper een -niet aktief- lid van de SP.
Moge hij ruste in vrede of onrust, whatever hij zelf wilde
Op 2 komt vannacht een film van en met hem van Theo Van Gogh.
  donderdag 30 september 2004 @ 23:54:04 #239
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22321872
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op 2 komt vannacht een film van en met hem van Theo Van Gogh.
aha, okee. Ik zal eens kijken, ben nu een beetje dronken eigenlijk (niet vanwege oltmans ).
Toch jammer dat Nederland weer een icoon is kwijtgeraakt.
pi_22321938
ja, jammer idd over een kwartier idd een interview met Theo van Gogh, speciaal gemaakt om voor na zijn dood uitgezonden te worden
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:00:14 #241
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22321995
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:57 schreef zakjapannertje het volgende:
ja, jammer idd over een kwartier idd een interview met Theo van Gogh, speciaal gemaakt om voor na zijn dood uitgezonden te worden
zo zou Pim het vast gewild hebben
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:12:40 #242
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22322305
"Spijkerman, waaaar ben ik nouuuu beland?"
pi_22323011
quote:
850 tt-TV1 850 vr 01 okt 00:01:27

MEDIA reality-tv
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
BRITS HOMOPAAR SCHOKT POLEN IN TV-SHOW
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het nieuwe reality-programma van de
Britse zender Chanal 4 heeft voor
opschudding gezorgd in de Poolse stad
Bielsko-Baila.

In het programma ruilen twee families
met elkaar van woning. De inwoners van
de stad gingen ervan uit dat het Britse
stel James en Stefanie in de buurt zou
komen logeren, maar het gaat om het
homopaar James en Steven.

Het kapperskoppel zorgt voor heel wat
beroering in Bielsko-Baila. Er is al
een speciale stadsvergadering gehouden
over de "popularisering van de
homogemeenschap".
maar in Engeland is het niet veel beter dacht ik
pi_22326070
quote:
RTLZ wint Gouden Beeld op tv-gala

* De nieuwszender RTLZ heeft het Gouden Beeld voor beste nieuwsprogramma gewonnen. De Beelden zijn prijzen van televisiemakers. Jeroen Pauw werd gekozen tot televisiepersoonlijkheid.
Bron: RTLZ

Ik zei toch: topprogramma.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:05:30 #245
80268 kLowJow
That's Gay
pi_22326147
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron: RTLZ

Ik zei toch: topprogramma.
Editie NL kreeg ook al een prijs
pi_22326174
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:05 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Editie NL kreeg ook al een prijs
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:17:20 #247
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22326305
Go Kerry

Go Kerry
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22326321
Yo.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:39:27 #249
80268 kLowJow
That's Gay
pi_22326650
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:18 schreef Monidique het volgende:
Yo.
Jij hebt vast niet erg lang geslapen vannacht?
pi_22326680
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Jij hebt vast niet erg lang geslapen vannacht?
Redelijk. Ik sliep om, zeg, één uur en om drie uur werd ik zomaar wakker, toen even het debat gekeken, daarna weer in slaap gevallen en om negen uur ging de wekker.
pi_22326794
En dan moet ik mij straks nog scheren en douchen en een eitje bakken, maar ik hoef pas om twee uur te werken. Tot vijf, het seizoen is voorbij.
pi_22327105
Wat een show was het zeg
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:12:32 #253
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22327207
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een show was het zeg
Kan ik het nog ergens terug zien, of iig de belangrijkste punten?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22327342
pi_22327425
quote:
Grote opkomst verwacht in Amsterdam 1-10-'04

Actieposter van de gezamenlijke vakbonden tegen de plannen van het kabinet. (Afbeelding: FNV)
Opiniepeiler Maurice de Hond verwacht een grote opkomst bij de protestmanifestatie tegen het kabinetsbeleid, morgen in Amsterdam. In opdracht van het Radio 1 Journaal peilde hij de actiebereidheid.

Volgens De Hond kunnen er bij mooi weer zeker 200.000 mensen naar Amsterdam komen. "Dit zou wel eens de grootste demonstratie kunnen worden die in de laatste tien jaar in Nederland heeft plaatsgevonden", aldus De Hond.

Hij wijst erop dat weersomstandigheden grote invloed kunnen hebben op het aantal mensen dat naar Amsterdam zal afreizen.

De actiebereidheid is volledig toe te schrijven aan de woede bij de aanhang van de linkse partijen en de vakbonden over de bezuinigingsplannen van het kabinet.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:33:19 #256
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22327578
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:19 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.nos.nl/amerikakiest/artikelen/2004/10/1/debat_1.html
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22327623
Als ik een winnaar moest kiezen.....Kerry!
Allah Al Watan Al Malik
pi_22327682
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Als ik een winnaar moest kiezen.....Kerry!
Bush kwam soms slechts uit z'n woorden, Kerry was de koele kikker
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:39:34 #259
36088 Miss_User
back on track
pi_22327702
Ik zou ook Kerry aanwijzen, maar de echt belangrijke vraag is natuurlijk wat de Amerikaanse zwevende kiezer ervan vindt
-Salman Rushdie-
pi_22327749
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Bush kwam soms slechts uit z'n woorden, Kerry was de koele kikker
Soms? Praktisch de hele tijd...
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:43:21 #261
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22327766
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef Miss_User het volgende:
Ik zou ook Kerry aanwijzen, maar de echt belangrijke vraag is natuurlijk wat de Amerikaanse zwevende kiezer ervan vindt
Die denkt zwart-wit. Ja of Nee. Kerry of Bush. Daar zit echt verbazingwekkend weinig tussen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:44:40 #262
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22327787
Ik heb net op amerikakiest gekeken, en wat ze daar uitzonden waren wel de momenten dat bush slecht naarvoren kwamen. Helaas kan ik niet beoordelen of dit gekleurd is.

Wat waren de sterke momenten van Bush?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:44:52 #263
36088 Miss_User
back on track
pi_22327794
Vannochtend bij GMNL een commentator horen zeggen dat Amerikanen Bush 'gezelliger' zouden vinden. Je zou eerder een biertje met Bush doen en over sport ouwehoeren dan met Kerry. Ze zijn allebei elitair, maar Kerry straalt het wel heel erg uit. Dat zou hem wel eens op kunnen gaan breken.
-Salman Rushdie-
pi_22327847
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:

Wat waren de sterke momenten van Bush?
Beeein pop' lar in the worrrrrrrrrld, if it doen't serve US intereeeeeeeeeests, doen't make sense.
pi_22327887
Kerry was trouwens weer bloedirritant en hooghartig, Bush was een stotterende sul die eruit zag of hij in koplampen keek.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:51:18 #266
36088 Miss_User
back on track
pi_22327930
Ook erg leuk om de gezichten van de ander in de gaten te houden als er een aan het woord is

(is dit te snappen )
-Salman Rushdie-
pi_22327949
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:51 schreef Miss_User het volgende:
Ook erg leuk om de gezichten van de ander in de gaten te houden als er een aan het woord is

(is dit te snappen )
Het is ook erg leuk om naar het gezicht van de een te kijken, als de ander aan het woord is.

(Overigens nog niet geheel goed.)
pi_22327996
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:52 schreef Johan_de_With het volgende:

Grmbl Wat ben jij nou weer voor DrWolffenstein.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:54:40 #269
36088 Miss_User
back on track
pi_22328003
hm, ja zoiets
-Salman Rushdie-
pi_22328036
!

Ik heb zojuist besloten dat de VVD een partij van dwazen is .
pi_22328044
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Grmbl Wat ben jij nou weer voor DrWolffenstein.
Nee, ik ben Highlander.
pi_22328061
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het is ook erg leuk om naar het gezicht van de een te kijken, als de ander aan het woord is.

Als de andere aan het woord is, is het ook erg leuk om naar het gezicht van de een te kijken.

(hmmm..)
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:57:37 #273
36088 Miss_User
back on track
pi_22328062
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:56 schreef du_ke het volgende:
!

Ik heb zojuist besloten dat de VVD een partij van dwazen is .
Wat een wijs inzicht. Dat ze daar zelf niet opgekomen waren
-Salman Rushdie-
pi_22328063
daag Bush
Kerry was beter
pi_22328087
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:57 schreef Meki het volgende:
daag Bush
Kerry was beter
En dat zeg jij?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:59:15 #276
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328091
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Kerry was trouwens weer bloedirritant en hooghartig, Bush was een stotterende sul die eruit zag of hij in koplampen keek.
Kerry = paternalistisch

Bush = egoistisch
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22328104
Het enige consistente is zijn inconsistentie. Zenmaster Bush.
pi_22328108
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:57 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Wat een wijs inzicht. Dat ze daar zelf niet opgekomen waren
Tja ze propageren wel eigen initiatief maar het komt er nog niet echt uit .
pi_22328110
Hij zag er trouwens ook met regelmaat uit of hij Kerry's tanden eruit wilde stompen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:01:02 #280
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328119
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij zag er trouwens ook met regelmaat uit of hij Kerry's tanden eruit wilde stompen.
Ze hadden m een biertje moeten geven, kijken of ie dan eindelijk los zou komen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22328125
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:01 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ze hadden m een biertje moeten geven, kijken of ie dan eindelijk los zou komen.
Dan was Kerry begonnen over zijn verleden.
pi_22328137
Nou ja, ik vind dat Kerry er beter uit is gekomen.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:02:54 #283
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328147
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dan was Kerry begonnen over zijn verleden.
Ik herinner me nog een filmpje met G.W. Bush jr. erin, niet geheel helder meer, die bij een journalist op de schouder hing en allerlei bekentenissen deed
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22328174
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:02 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een filmpje met G.W. Bush jr. erin, niet geheel helder meer, die bij een journalist op de schouder hing en allerlei bekentenissen deed
Dat zijn de mooiste hè.
pi_22328189
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En dat zeg jij?
jah dat zeg ik
kan je niet lezen
pi_22328269
Om 13.00 uur een uitgebreid verslag op RTL-Z over Het Grote Debat.
pi_22328278
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
Om 13.00 uur een uitgebreid verslag op RTL-Z over Het Grote Debat.
Wikket Bits. Maar om 13.30 ben ik weer weg, hoor, dat je 't weet.
pi_22328326
Heel leuk hoor meki dat je weblogger wil spelen maar je log is wel erg leeg .
pi_22328338
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Okay.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:15:20 #290
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328374
quote:

[..]

Staat genoteerd.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:15:58 #291
36088 Miss_User
back on track
pi_22328390
quote:

[..]

Fijn om te weten
-Salman Rushdie-
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:21:13 #292
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328499
Wanneer gaan de first wives met elkaar in debat? Ik wil dat wel zien, Catfight !
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22328524
Monidique, NL1
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:25:43 #294
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328583
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
Monidique, NL1
Internetten is 1 van mijn liefhebberijen: Misschien kunnen we eens Sjetten.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:26:15 #295
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328596
Ned1
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:26:50 #296
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22328606
Ben jij de ware boerin?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22328630
pi_22328641
Leuk, ballerina's
pi_22328658
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:28 schreef Monidique het volgende:
Leuk, ballerina's
Er was net iets over metalfans die een Helmondse horrorfilm gingen maken
pi_22328682
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Er was net iets over metalfans die een Helmondse horrorfilm gingen maken
Toch niet van die idiote, zwartgeklede black- of deathmetalfans?
pi_22328707
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Toch niet van die idiote, zwartgeklede black- of deathmetalfans?
J'wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')