is dat zo???quote:Op donderdag 30 september 2004 13:08 schreef kasper het volgende:
Arnhem?![]()
Wanneer ik na gedane zaken m'n toilet doorspoel dan eindigt mijn boodschap toch in Arnhem?
Arme Fok! stok.![]()
hoeveel fokkers gaan dat ding terughalen van barcelona?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:02 schreef Roellio het volgende:
Moet 'ie perse in Nederland?
Een vriend van me is internationaal chauffeur...
Fokstok Brandenburger Tor
Fokstok Eiffeltoren
Fokstok Barcelona etc.
de ouwe is vernield door een of ander mislukte kneus.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoeveel fokkers gaan dat ding terughalen van barcelona?
waarom is er trouwens steeds een nieuwe?
Maar of dit nou echt een vooruitgang is....quote:Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef Joeriii het volgende:
Arnhem! Hij is weg uit limboland
Had de meeste namen hiero, die had ik op de backup stok geschreven maarja die heb ik nu dus niet meer, maar wil op zich wel weer een lijst maken hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 15:10 schreef harrie1 het volgende:
en wie heeft er een lijstje met alle namen van alle vinders ?
dit voor de prijzen
Oke, maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:28 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk wel, het heet het fokstok door nederland spel, dus alle uithoeken doen mee
de grenzen van Nederlandquote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef kasper het volgende:
[..]
Oke, maar er zijn grenzen.
tja dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 17:07 schreef Renesite het volgende:
I cee, dus hij moet binnenkort naar Groningen dusvoor Nikky
Haha, ik hoop dat ik em win.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:04 schreef harrie1 het volgende:
oke rossdale bedankt
nu ff nog zoeken naar de mooiste foto
maar mijn besluit staat bijna vast
of iemand moet nog een heel mooi voorstel hebben
vanavond zal ik het doorgeven aan de crew
het gaat om de meest orginele mooiste / lelijkste apartste foto
jullie mogen nog voorstellen doen
alleen dan niet van je zelf![]()
Weet de CREW al wie de gelukkige is??quote:Na elke 50 verplaatsingen word er een T-shirt verloot onder alle vinders. [FOK!-crew]
Nee, 2 posts terug staat dat vanavond het zal worden gemeld aan de crew.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Weet de CREW al wie de gelukkige is??
Nee ook niet, in de OP staat op het sms-board dat hij in Arnhem is.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef kree het volgende:
tvp
Laatste plaats is nog steeds tegelen?
of niet
Ik heb t niet over de mooiste foto waar een verassings-ei/pakket voor is, maar over het T-Shirt wat tussen de 50 1e vinders verdeeld word...quote:Op donderdag 30 september 2004 17:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, 2 posts terug staat dat vanavond het zal worden gemeld aan de crew.![]()
no problemo harriequote:Op donderdag 30 september 2004 17:04 schreef harrie1 het volgende:
oke rossdale bedankt
nu ff nog zoeken naar de mooiste foto
maar mijn besluit staat bijna vast
of iemand moet nog een heel mooi voorstel hebben
vanavond zal ik het doorgeven aan de crew
het gaat om de meest orginele mooiste / lelijkste apartste foto
jullie mogen nog voorstellen doen
alleen dan niet van je zelf![]()
euh... welke foto is dat?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
no problemo harrie
En ik heb geen voorkeur maar de gemiddelde fokker kennende zullen die wel voor de foto van blackbully en prupke gaan
Hij blijft weer in de oostelijke helft hequote:Op donderdag 30 september 2004 15:21 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Maar of dit nou echt een vooruitgang is....
Harrie ik neem aan dat het kontje niet van blackbully zelf isquote:Op donderdag 30 september 2004 18:07 schreef harrie1 het volgende:
die van prupke is toch normaal?
of heb ik toch iets gemist
blackbully tja zou zomaar kunnen
iemand nog ideen?
verzoekje??
anders gaan de voorstellen zometeen onderweg
Aangezien ik dus bij nikky d'r woonplaats in een cirkel van ongeveer 10 km vandaan woon :')quote:Op donderdag 30 september 2004 17:15 schreef harrie1 het volgende:
[..]
tja dat zou wel leuk zijn
nikky in de stress
dat levert vast wel leuke foto's op
maar dan moeten we haar gezicht afplakken met de fokstok![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:30 schreef harrie1 het volgende:
tja het is moeilijk
we hebben er zo veel
we hebben de schone slaapster met fokstok
ik herrinner me de fietser bij de neeltje jacoba onder de snelbinders Roger die tussen de bollen in Sassenheim leeft, ik heb m naar fok gebracht![]()
natuurlijk gert met bij behorende ontvoering bij beatrix op de stoep Het parlement, bij beatrix waren anderen,
leuke foto ontvoering met theedoek over het hoofd (maar die doet zekers niet mee! )
en dan nog de versiering van euh....
waarmee het een kerstboom is geworden
enz enz
moeilijk moeilijk moeilijk
De filmpjes van Kwanten zijn ook coolquote:Op donderdag 30 september 2004 18:30 schreef harrie1 het volgende:
tja het is moeilijk
we hebben er zo veel
we hebben de schone slaapster met fokstok
ik herrinner me de fietser bij de neeltje jacoba onder de snelbinders
natuurlijk gert met bij behorende ontvoering bij beatrix op de stoep
leuke foto ontvoering met theedoek over het hoofd (maar die doet zekers niet mee! )
en dan nog de versiering van euh....
waarmee het een kerstboom is geworden
enz enz
moeilijk moeilijk moeilijk
Mee eensquote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef Klonk het volgende:
het word nu sowieso ook wel weer tijd voor de foto's van de nieuwe locatie.
eensch isquote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef Klonk het volgende:
het word nu sowieso ook wel weer tijd voor de foto's van de nieuwe locatie.
Zou de stok weer gekidnapped zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 19:40 schreef Klonk het volgende:
hij heeft nog een uur, gisteren om 20.41 werd gemeld dat ie uit Tegelen weg was.
ssstquote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Zou de stok weer gekidnapped zijn![]()
Ik ben eenmaal naar Delden toegereden [totaal was dat 360 kilometer] en eenmaal naar Zwolle [320 km totaal].quote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef Klonk het volgende:
Tetsu heeft absoluut de meeste kilometer voor niets gereden (1 maal windraak en nog een keer een flinke lap naar drenthe meen ik)
Kasper heeft een boete gehad voor gevaarlijk parkeren in Beek en Donk.
To be honest, ik fok via mijn geschiedenis hier op FOK, als ik daat tussen een topic zie met niet mij als laatste ga ik altijd even kijken, wat is er veranderdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Winnaar van de meest irritant TVP's is bijvoorbeeld LennyKravitz, die net als webcrawler en TETSU nog STEEDS niet gewoon http://www.webfreaky.com/fok/topic/fokstok.php toevoegen aan hun favorieten...
* Stemt voor *quote:Op donderdag 30 september 2004 19:06 schreef Klonk het volgende:
of de foto van ondeugend
Je gaat met je rug tegen het bord staan. Loopt 6 passen vooruit (van de grote weg) af. Draait een kwartslag naar rechts en kijkt in de struiken. Succes!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:38 schreef Impry het volgende:
Pijltje bij exacte plaats misschien?
Het is toch jammer dat ze geen middelvinger smilie hebbenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Winnaar van de meest irritant TVP's is bijvoorbeeld LennyKravitz, die net als webcrawler en TETSU nog STEEDS niet gewoon http://www.webfreaky.com/fok/topic/fokstok.php toevoegen aan hun favorieten...
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Het is toch jammer dat ze geen middelvinger smilie hebben![]()
Om van de gezeik van jou af te zijn, zal ik dat adres aan mn favo's toevoegen....
- De afstand die de fokstok heeft afgelegdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:03 schreef harrie1 het volgende:
misschien kunnen we ff wat feiten neer zetten
zodat ze die in op frontpage kunnen plaatsen (als een modje komt kijken)
het begin was in hoorn door mijzelf
kasper kreeg (dacht ik) 2 boetes
1 voor hard rijden (flitser?) en 1 voor fout parkeren in de berm
de ontvoering van sgop.nl die erg leuk was !
het verlies van de eerste fokstok bij winddraak
oldenzaaltjuh maakte een nieuwe fokstok (die nog steeds rond gaat)
ontdeugend die de eerste pinup foto maakte met de fokstok
heey zusquote:Op donderdag 30 september 2004 20:48 schreef dupke het volgende:
heey dit is leuk... kijk nu voor t eerst naar de Fok stok.... die is gemaakt door mijn broer Oldenzaaltjuh.nl
Ik die in Beek en Donk gewoon langs de verstopplaats reed omdat ik de plaats niet als zodanig herkende..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:01 schreef Joeriii het volgende:
[..]
- De afstand die de fokstok heeft afgelegd
- De langste afstand tijdens een verplaatsing![]()
- Joeriii die verkeerd keek in Delden en daardoor de fokstok over het hoofd zag![]()
- De versiersels aan de fokstok
whehehe, dat meen je niet, ik dacht dat alleen kasper en ik er naar toe aan het racen warenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik die in Beek en Donk gewoon langs de verstopplaats reed omdat ik de plaats niet als zodanig herkende..![]()
nee, ik ben er geweest... dik anderhalf uur rondgereden... niet kunnen vinden... terug naar huis omdat ik 's middags moest werken. Nog snel even op fok kijken... en dan gewoon die plaats herkennen... zo van: K*t, daar ben ik gewoon 2x langsgekomen...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, dat meen je niet, ik dacht dat alleen kasper en ik er naar toe aan het racen waren![]()
ik heb die stok daar gevonden dankzij een aardige dame bij shell, ik had de foto meegenomen, en gevraagd weet u waar dit is ?, en zij wist het.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
nee, ik ben er geweest... dik anderhalf uur rondgereden... niet kunnen vinden... terug naar huis omdat ik 's middags moest werken. Nog snel even op fok kijken... en dan gewoon die plaats herkennen... zo van: K*t, daar ben ik gewoon 2x langsgekomen...![]()
![]()
Jij: "Weet u toevallig waar dit is?"quote:Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb die stok daar gevonden dankzij een aardige dame bij shell, ik had de foto meegenomen, en gevraagd weet u waar dit is ?, en zij wist het.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef Klonk het volgende:
zoiets ja, ben later nog teruggeweest met de fokstok, ze zag er de lol wel van in, heb er in ieder geval gratis koffie gehad.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Klonk het volgende:
nou met die dame liever niet, zag er uit alsof ze al enige tijd op aarde rondliep op het moment dat ik verwekt werd
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Klonk het volgende:
nou met die dame liever niet, zag er uit alsof ze al enige tijd op aarde rondliep op het moment dat ik verwekt werd
Ach ... het is waar je je druk om wilt maken... ik geef toe die laatste was een beetje groot, maar denk niet dat er computers op vastgelopen zijn... 't is wat origneler dan "gewoon tvp", een zwaaismilie of een tong-smilie...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Wanneer iemand 500 euro betaald om de stok te laten bezorgenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef Joeriii het volgende:
Wanneer komt de Fok!stok meeting![]()
Ik vind een topic volspammen omdat ie bijna vol is ook overbodig, maar daar trek ik me ook niets van aan. Ik Fok! ook liever met myAT als via een bookmark. Die bookmark gebruik ik alleen als ik zie dar het laatste topic in de myAT vol isquote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar vind het zo overbodig en irritant. Of je nou op "My active topics" klikt en daarna kijkt, of je klikt op je bookmark en je ziet het. Verschil maakt het niet, en het is nog makkelijker omdat je automatisch naar een nieuw topic toe gaat.
ja [?]quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar we dwalen af. Ligt de stok nog in Arnhem ?
* DaMook is nieuwsgierigquote:
Joeriii, jij hebt inderdaad meer km gereden dan dat ik gedaan heb...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:59 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik ben eenmaal naar Delden toegereden [totaal was dat 360 kilometer] en eenmaal naar Zwolle [320 km totaal].
Weet niet wat Tetsu gereden heeft, maar ik heb iig ook wat 'lullige' kilometers gereden![]()
Lievquote:Op donderdag 30 september 2004 21:21 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
heey zus
en zwaar irritantquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind een topic volspammen omdat ie bijna vol is ook overbodig,
Is er al iemand wezen kijken dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:54 schreef Dezz het volgende:
Zou de stok gejat zijn
Mocht dat zo zijn maak ik dit weekend wel weer een nieuwequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:33 schreef Prowl het volgende:
Dus dat ding is zeker ook al kwijt samen met de Back-Up stok
back-up stok, tja het idee er achter was goed, alleen 1 miscalculatie..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:33 schreef Prowl het volgende:
Dus dat ding is zeker ook al kwijt samen met de Back-Up stok
Nee hoor, geen miscalculatie. Alleen andere functie. Was nu een back-up stok voor nieuwe namen gewordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:07 schreef Yez het volgende:
[..]
back-up stok, tja het idee er achter was goed, alleen 1 miscalculatie..![]()
Mocht deze beschrijving toch nog wat te moeilijk voor je zijn, dan hier een foto met pijl:quote:Op donderdag 30 september 2004 20:42 schreef Rino het volgende:
[..]
Je gaat met je rug tegen het bord staan. Loopt 6 passen vooruit (van de grote weg) af. Draait een kwartslag naar rechts en kijkt in de struiken. Succes!
Dat zeg ik niet, zolang de Fok Stok nog niet is gevonden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:51 schreef Klonk het volgende:
zit ik er ver naast met mijn plek ?
Niemand is em aan het halen nu, het is iig niet gemeld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:31 schreef melismay het volgende:
Ik weet waar dat is!!!!Heeft iemand m al gehaald? want het is een rotplaats om met de bus te komen en wil dus niet voor niks gaan...
gaaaaaaaaaaaaan met die hapquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:31 schreef melismay het volgende:
Ik weet waar dat is!!!!Heeft iemand m al gehaald? want het is een rotplaats om met de bus te komen en wil dus niet voor niks gaan...
Tell me about it...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Klonk het volgende:
... maar aan reserveringen doen we niet.
En als er dan al iemand zou gaan dan kan je ook nog proberen om er eerder te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaan met die hap, er is iemand die hoopt dat ie er vavavond nog ligt maar aan reserveringen doen we niet.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:13 schreef kasper het volgende:
[..]
Tell me about it...![]()
Volgens www.9292ov.nl is het vanaf het station slechts 10 minuten met de bus en dan 5 minuten lopen, dus wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:31 schreef melismay het volgende:
Als ie nou is ff omgeving Nijmegen / Uden komt te liggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:48 schreef DaMook het volgende:
Hij moet weer naar Brabant omg. Eindhoven, hij is hier alweer veelste lang niet geweest
Boven een slijterij,quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:23 schreef Klonk het volgende:
ik woonde aan de beethovenlaan, had daar een kamer boven de slijterij, en maakte niet uit hoe je daar naar toe fietste moe werd je
Inderdaad, da's wel gaaf, 2 verplaatsingen op 1 dagquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:28 schreef Klonk het volgende:
supersnelle verplaatsing, das
Dat is voor de gewone werkman ook ideaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:33 schreef Klonk het volgende:
voor een student ook, was trouwens prima buurtje, ik woonde boven de drankenboer, daarnaast was een supermarktje en daarnaast een snackbar, alles bij de hand.
Idd leuke fotoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:40 schreef Angelic1 het volgende:
*tromgeroffel*
De prijs voor een van de leukste (of lekkerste zou mannelijk FOK! waarschijnlijk zeggen) FOK!stok foto gaat naar:
[afbeelding]
Ondeugend!!!
UIt de eerste 50 vinders is een winnaar geloot voor het FOK! 5 jaar t-shirt en dat is geworden:
oldenzaaltjuh.nl
Willen jullie allebei je adres even mailen naar angel@fok.nl Dan komen de prijzen in de loop van volgende week naar jullie toe! Gefeliciteerd!
Uit zeer betrouwbare bron (ondeugend zelf) heb ik vernomen dat ze zich zeer vereerd voelt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:40 schreef Angelic1 het volgende:
Ondeugend!!!
En Neliz had al een hint gegeven : People uit Renkum en omgeving wees alert vanavond !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Inderdaad, da's wel gaaf, 2 verplaatsingen op 1 dagmischien nog een derde als iedereen opschiet
Hopen dat ze luisterenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:55 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
En Neliz had al een hint gegeven : People uit Renkum en omgeving wees alert vanavond !![]()
welke prijs heeft ondeugend nou gewonnen? Of moet het een verrassing blijven tot ze het heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:40 schreef Angelic1 het volgende:
*tromgeroffel*
De prijs voor een van de leukste (of lekkerste zou mannelijk FOK! waarschijnlijk zeggen) FOK!stok foto gaat naar:
[afbeelding]
Ondeugend!!!
UIt de eerste 50 vinders is een winnaar geloot voor het FOK! 5 jaar t-shirt en dat is geworden:
oldenzaaltjuh.nl
Willen jullie allebei je adres even mailen naar angel@fok.nl Dan komen de prijzen in de loop van volgende week naar jullie toe! Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:40 schreef Angelic1 het volgende:
*tromgeroffel*
Ondeugend!!!
oldenzaaltjuh.nl
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:40 schreef Angelic1 het volgende:
*tromgeroffel*
[afbeelding]
Ondeugend!!!
oldenzaaltjuh.nl
Dat is de Back-up stok. Omdat de andere al helemaal volgeschreven wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ha, hij komt al weer in de buurt!
Wat is die andere grote balk op de foto? Waar ook fok.nl opstaat?
Is dat een tweede stok aan de eerste vast gemaakt?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:41 schreef NeLiZu het volgende:
als je mn schoenpoetsborstel er maar aanlaat
tnxquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
B.T.W. Je avatar is aan de OP toegevoegd
Nee het fokje blokje hangt met een touw vast aan de stok en de backup-stok hangt aan de stok vast doormiddel van een aardedraad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:28 schreef Joeriii het volgende:
Wordt trouwens Dorey gebruikt om de 2 stokken bijelkaar te houden door middel van een touw???![]()
ow okquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee het fokje blokje hangt met een touw vast aan de stok en de backup-stok hangt aan de stok vast doormiddel van een aardedraad.
Bliksem afleiderquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee het fokje blokje hangt met een touw vast aan de stok en de backup-stok hangt aan de stok vast doormiddel van een aardedraad.
dan ga je hem jalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:00 schreef Xante het volgende:
Dat ding mag best naar Rotterdam e.o. heen, hoor [afbeelding]!
Dat had ik je niet verteld !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron (ondeugend zelf) heb ik vernomen dat ze zich zeer vereerd voelt.
En heel blij
Vanavond zal ze hier haar dank-speach plaatsen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:52 schreef ondeugend het volgende:
euhhhh ik had nou nooit verwacht dat ... snif... mijn tie... euh foto zou worden ...
Tnx
Laat dat shirt maar wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:03 schreef Klonk het volgende:
we willen natuurlijk wel een mooie foto van jouw nieuwe fok! T(iet) shirt
Zeeland moet ie zeker nog heenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:44 schreef muurjunky het volgende:
Al 2x zoveel kilometers als stok 1en nu nog naar noord-noordholland of zuidzeeland
Ik vind datie moet wadlopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeeland moet ie zeker nog heenHij moet overal geweest zijn
.
Ja, dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga je hem jalen![]()
Applaus!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat had ik je niet verteld !![]()
Snif , snotter, snuif.......
* Joeriii al struikelend over haar lange gala-jurk het podium op komt en al snotterend naar de microfoon loopt.....
" Lieve Fokkers...... snif.... ik euhhh .... weet niet wat te zeggen.... (neus met een enorm kabaal ophaalt) ..... euhhhh ik had nou nooit verwacht dat ... snif... mijn tie... euh foto zou worden ... snif.... uitverkozen tot winnaar.... SNIK....... als ik euhh van te voren had gezien.... dat er een lichte staat van euhhh ..... opwinding was te bespeuren.... snif... had ik hem natuurlijk noooooooooit geplaatst..... euhhhh
Ik wil iedereen bedanken voor euhhh ....snif ....deze enorme dure grote ....... WheeeeeeehVERRASSINGSPRIJS....
en de fotograaf natuurlijk voor het schieten van het moment
NEE ik deel mijn verrassingsprijs niet met je !
![]()
...... ik wil ook nog even zeggen dat ik enorm..... snif..... van de Fok!stok houd![]()
![]()
Zo in de hoop dat het dramatisch genoeg was... wil ik de uitreikers van de prijs ( wat het dan ook is, maar waarvan ik hoop dat het HET Fok! t-shirt zal zijnbedanken voor het feit dat ik de uitverkorene was
Tnx
Wat niet is, kan nog komen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:31 schreef harrie1 het volgende:
jammer dat het niet op frontpage is gekomen
Dankjewel, al heb ik niks gewonnenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:16 schreef krakkemieke het volgende:
Gefelici Ondeugend en Rossdale!
*noteert: tietenfoto maken volgende keer........*
De volgende keer dat de stok in de buurt komt en ik hem op een donderdag of vrijdag te pakken heb dan gaat hij mee naar zeeland en een eind onder de zeespiegelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeeland moet ie zeker nog heenHij moet overal geweest zijn
.
Bij de 100, oke?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:31 schreef harrie1 het volgende:
Oldenzaaltjuh en ondeugend van harte met jullie prijzen
ik hoop dat iedereen het er mee eens is
ik in elk geval wel
hulde en eeuwige roem voor iedereen uiteraard
op naar de 100 !
jammer dat het niet op frontpage is gekomen
kloon?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:35 schreef Klonk het volgende:
ik vermoed iets
zoietsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
kloon?
Ik ken Wageningen niet op mn duimpje, maar ik zit hier wel te overwegen om hem te gaan halen eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:00 schreef Klonk het volgende:
dat moet toch te doen zijn
Dan bel je dat je wat later komt... GO GO GO!!! Go fetch the stick!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:33 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik ken Wageningen niet op mn duimpje, maar ik zit hier wel te overwegen om hem te gaan halen eerlijk gezegd...
Het is alleen jammer dat ik om 4 uur afspraken heb, en ik denk niet dat ik het ga redden om om 4 uur weer terug te zijn, in haarlem...
Ik had denk ik iets eerder weg moeten gaan... Volgende keer beter dus...
[baalmode]
gvd, ik had dus gewoon de stok kunnen halen (althans proberen)
[/baalmode]
Dames bel je nooit af....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan bel je dat je wat later komt... GO GO GO!!! Go fetch the stick!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:46 schreef DaMart het volgende:
onder andere ivm een beetje defecte auto.
Afspraak vanmiddag (nee, niet met Webcrowlerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Als dat je belangrijkste reden is wil ik die andere ook nog wel horen
![]()
Waaaaar zijn die studentjes?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:01 schreef Rossdale het volgende:
Gaat er nou nog iemand om de stok of strand hij in wageningen?
Die zijn studeren :quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waaaaar zijn die studentjes?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil de stok
Moet ik het je eens uitleggen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil de stok
Ik geef je wel 500 euro in 1 eurocenten.. ook goed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik het je eens uitleggen?
500 euro![]()
Heb op dit moment nog geen avatar...zal het wel laten weten!! thnx iig!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:31 schreef Rossdale het volgende:go poemba
De fok-stok heeft alweer voor een nieuwe user gezorgt
Poemba als je een avatar maakt dan kan ik die toevoegen aan de OP
Ik moet toevallig naar de kapperquote:De persoon die de FOK!-stok in Huizen legt krijgt een gratis knipbeurt [wendy4ever
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:07 schreef PoemBa het volgende:
[..]
Heb op dit moment nog geen avatar...zal het wel laten weten!! thnx iig!!![]()
Veeel succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik moet toevallig naar de kapper
En die ene kus wil ik ook wel hebben
Laat ik is de FOK!Stok door heel nederland brengen
Hey good morning vroege vogelquote:Op zondag 3 oktober 2004 09:00 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Veeel succes
Rennen dan!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:55 schreef -Eddow- het volgende:
Meneer muis ben je hem halen anders ga ik
En komt de stok dan eindelijk naar de kust ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:55 schreef -Eddow- het volgende:
Meneer muis ben je hem halen anders ga ik
Wil je het eventjes overmaken dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik geef je wel 500 euro in 1 eurocenten.. ook goed?![]()
Succes! Beetje snel hoop ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:02 schreef -Eddow- het volgende:
ok later ik ben hem halen !!!
Westen let op !
hij zal wel afronden op eurocenten, whahaquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je het eventjes overmaken dan?![]()
Vast niet, hij gaat vast weer richting Amsterdamquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:10 schreef Klonk het volgende:
zou de stok naar Delft gaan
Zijn broers!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:26 schreef Renesite het volgende:
Boink und eddow is the same?
En, waar ligt hij nu?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:10 schreef -Eddow- het volgende:
<knip Foto's>
Ze gaan hem straks naar het westen brengen vlgens mijquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:04 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En, waar ligt hij nu?
in de achterbak van de autoquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:04 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En, waar ligt hij nu?
Ok, ik wacht af! Misschien ken ik hem nog halen! Heb weer een volle tank en heb vandaag al 200 Km gereden, dus ik ben helemaal in de auto rij mood!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
in de achterbak van de auto
We gaan hem strax ergens weer neer leggen
Is het westen de enige tip?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:12 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
in de achterbak van de auto
We gaan hem strax ergens weer neer leggen
Staat dan onder op de foto van de kofferbak niet de grijze Fok!-Stok-niet-koud-muts?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:15 schreef Boink het volgende:
En daar lag tie met een onwijs ranzige stinkende muts :x Die hebben we als cadeautje achtergelaten voor de rest die hem aan het halen was
quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is het westen de enige tip?![]()
jawelquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:20 schreef Rino het volgende:
[..]
Staat dan onder op de foto van de kofferbak niet de grijze Fok!-Stok-niet-koud-muts?
Geen ideequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:22 schreef Rino het volgende:
Doet Dorey het nog?
Of de Veluwe, of de Achterhoek, of bovenin Friesland of bovenin Groningen, zo kunnen we nog wel even doorgaan met gebieden waar de stok nog niet is geweestquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:49 schreef Klonk het volgende:
laat hem maar eens naar Zeeland of het uiterste puntje van Noord Holland gaan
Daar zit wat in... Lijkt me alleen niet de bedoeling.. (alleen geen idee welke regel dit zou moeten verbieden...)quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef Webcrowler het volgende:
Ik zit me net te bedenken, De Nederlandse Antillen is toch ook nog steeds van Nederland? Wat nou als er een Fok!ker is die daarheen op vakantie gaat?
Sorryquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef myrose het volgende:
he wat jammer, had je mijn mutsje niet even kunnen wassen?
nou is mijn bijdrage weg :-(
Ken iemand uit curaçao!quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Daar zit wat in... Lijkt me alleen niet de bedoeling.. (alleen geen idee welke regel dit zou moeten verbieden...)
Lijkt me ook niet echt handig.. Denk dat het dan het einde is van het Fok!-stok spel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |