yes ik ben stoerquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:38 schreef hellmondunited het volgende:
fokstokken is voor stoere mensen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:38 schreef hellmondunited het volgende:
fokstokken is voor stoere mensen
ik ben ook niet stoer hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]![]()
mijn tijd komt nog wel![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik ben ook niet stoer hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
zullen we een clubje oprichten voor niet stoere mensen
wie wil er nog meer meedoenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
wie wil er nog meer meedoen
enzoquote:31 al weer.
Dit is mijn verkapte tvp. Ik kon zo vlug niets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef Klonk het volgende:
whehehe, is dit nou toeval ?
jawel maar de OP werd maar niet geupdate, plus dat het topic toch vrij vol was dus dacht spam hem vol zodat we met een verse OP verder kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Rossdale wat was je irritant in dat vorige topic
Wat hier boven staat had tog ook nog in het vorige topic gezegd kunnen worden?
Okey behalve dit dan:
[..]
enzo
zet dan deze link in je favoriete ipv van steeds een tvp, is sneller, handiger en minder irritant:quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef TETSU het volgende:
[..]
Dit is mijn verkapte tvp. Ik kon zo vlug niets anders verzinnen.
tsja sorry zou hem daar met iemand gaan leggen maar dat ging niet meer door. Had echt geen zin om in mijn eentje 3,5 uur te treinen en te bussen. Dus de stok ligt nu denk ik nog steeds hier in eindhoven bij FlowDesign thuisquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:33 schreef Webcrowler het volgende:
Ik had wel verwacht dat de stok richting Amsterdam gegaan zou zijn...
[afbeelding]
Hmmm.... wel jammer hoor, had wel zin gehad in hem in mijn handen (proberen) te hebben!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
tsja sorry zou hem daar met iemand gaan leggen maar dat ging niet meer door. Had echt geen zin om in mijn eentje 3,5 uur te treinen en te bussen. Dus de stok ligt nu denk ik nog steeds hier in eindhoven bij FlowDesign thuis
ysselsteyn en eindhovenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef kree het volgende:
Zo dat is weer hard gegaan.
Alweer een nieuw deel.
Wie wil mij even een lijstje geven met de plaatsten die erbij moeten op het kaartje?
ik moet zo weer weg nl. dus ik kan niet alles doorspitten
tis perfect hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:10 schreef kree het volgende:
ja ik moet steeds verder uitzoomen anders past het kaartje niet meer goed in de layout.
Beetje onoverzichtelijk, maargoed het idee is duidelijk
Nope nog niet, zijn er nog wel crewleden die de voorgang van de stok volgen? Laatste keer dat ik er 1 heb zien posten is al vele topics geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:08 schreef kree het volgende:
En weer een nieuwe kaart.
[afbeelding]
De stok is nu ook 50 x verplaatst
heeft de crew al een winnaar bekend gemaakt?
Je kan wel zien waar de stok zich thuis voelt hequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:10 schreef hellmondunited het volgende:
tussen eindhoven en helmond is de stok vaak geweesteen grote vlek met nummers haha
Ik zet wel effe een topic report neerquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope nog niet, zijn er nog wel crewleden die de voorgang van de stok volgen? Laatste keer dat ik er 1 heb zien posten is al vele topics geleden.
is natuurlijk ook volkomen te begrijpenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kan wel zien waar de stok zich thuis voelt he
zeikerd met je OP, elke keer als je dat kreng wil updaten krijg je dit:quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
jawel maar de OP werd maar niet geupdate, plus dat het topic toch vrij vol was dus dacht spam hem vol zodat we met een verse OP verder kunnen(want na 2 keer vragen stond de avatar van Klouwie er nog steeds niet in
)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef rubinio het volgende:
[..]
zeikerd met je OP, elke keer als je dat kreng wil updaten krijg je dit:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
of de server is niet bereikbaar en oh oh wat erg dat er 2 usericons van VANDAAG nog niet bij stonden. Voordat ik de jouwe er bij had was ik ook 10.000 foutmeldingen van Fok verder, dus lazer ff op![]()
beetje gestresst?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef rubinio het volgende:
[..]
zeikerd met je OP, elke keer als je dat kreng wil updaten krijg je dit:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
of de server is niet bereikbaar en oh oh wat erg dat er 2 usericons van VANDAAG nog niet bij stonden. Voordat ik de jouwe er bij had was ik ook 10.000 foutmeldingen van Fok verder, dus lazer ff op![]()
Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb het maar 1 keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ja moet je mij niet vertellen knul, maar dan nog, hij doet het wel als je gewoon een paar keer probeert. En nikste vandaag, van gisteren al.
Hé, tis (in een halve minuut) zelf gemaakt, dus waag het eens af te kraken!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zo stiekem is ie niet
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, tis (in een halve minuut) zelf gemaakt, dus waag het eens af te kraken!!
(en snel naar Rosmalen met dat ding gvd!)
?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:43 schreef Renesite het volgende:
Tip voor OP maker dan, kopieer en plak steeds...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:43 schreef Renesite het volgende:
Tip voor OP maker dan, kopieer en plak steeds...
Je edit hemquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:46 schreef rubinio het volgende:
[..]
?
het irritante ligt hem hier in het editen van lange posts op fok hoor.
oh ok dat bedoelde je dus, maar ik had het ook gekopieerd, heb het echt heeeel vaak ge-edit, telkens een foutmelding...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je edit hem
Kopieert hem, plakt hem evt. in word en upload hem voor het-geval-dat en wanneer het fout gaat, vorige, en plak hem wéér,
Als iemand tijd heeft mag hij van het eerste hoopje Usericons wel een collage maken!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:13 schreef rubinio het volgende:
[..]
oh ok dat bedoelde je dus, maar ik had het ook gekopieerd, heb het echt heeeel vaak ge-edit, telkens een foutmelding...
Als 1-2 usericons de reden zijn om een topic vol te spammen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je edit hem
Kopieert hem, plakt hem evt. in word en upload hem voor het-geval-dat en wanneer het fout gaat, vorige, en plak hem wéér,
lol dat gebeurt bij vrijwel elk topic wat bijna vol is knulquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:13 schreef rubinio het volgende:
[..]
oh ok dat bedoelde je dus, maar ik had het ook gekopieerd, heb het echt heeeel vaak ge-edit, telkens een foutmelding...
Als 1-2 usericons de reden zijn om een topic vol te spammen
damn nog al een achtse barriererquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:20 schreef Juup© het volgende:
Ik wil hem zaterdag wel in zuid limbabwe deponeren Flow (buurman).
Idd, stok lag hier nog geen 150 meter vandaan. Wandel daar aan de kant van het fietspad soms met de hondenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
damn nog al een achtse barrierer :')
Wie niet eigenlijk?!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:45 schreef Rossdale het volgende:
* Emme-r-tje ook
als je braaf bent en de fok!-crew jou toevallig kiestquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:57 schreef Ayaxola het volgende:
Wanneer krijg je dat shirt ook alweer?
Dan moet je toch de mooiste foto maken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
als je braaf bent en de fok!-crew jou toevallig kiest
Nee dan wordt er een verassingsprijs uitgelootquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan moet je toch de mooiste foto maken?
XXXXS of XXXXL ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:07 schreef Klonk het volgende:
hopelijk hebben ze t-shirt in mijn maat
Goed kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij de stok al gehad dan![]()
XXXL dan zitten ze het lekkerstequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
XXXXS of XXXXL ??
nee, idd....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:23 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt het aan mij,... of is er in dit topic steeds minder sprake van "nieuwe bezoekers"....
Nou als de crew nu na die 50 verplaatsingen bekend maakt op de frontpage wie de prijs heeft gewonnen... dan krijgen we misschien wat meer nieuw bloed... als het zo doorgaat wordt 't errug stil hiero...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:42 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
nee, idd....
Only the true Fok!-stok-masters are here to stay!
![]()
Dat kun je toch gewoon zelf doen via "Wijzig profiel"..?quote:Op woensdag 29 september 2004 00:21 schreef Joeriii het volgende:
Berichtje aan Kree of Rossdale:
Ik weet niet wie van jullie 2 ik moet hebben, maar kan 1 van jullie even mijn plaatje aanpassen? Ik heb 'm nu ergens anders gehost, want de host waar hij nu opstaat ligt er vaak uit.
Het was dus deze: http://joeri.freeserverhost.net/images/tweedekamer.jpg
maar moet veranderd worden in: http://img49.exs.cx/img49/2174/tweedekamer.jpg
Alvast bedankt!
In de OP dusquote:Op woensdag 29 september 2004 00:30 schreef Klouwie het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon zelf doen via "Wijzig profiel"..?
Donequote:Op woensdag 29 september 2004 00:21 schreef Joeriii het volgende:
Berichtje aan Kree of Rossdale:
Ik weet niet wie van jullie 2 ik moet hebben, maar kan 1 van jullie even mijn plaatje aanpassen? Ik heb 'm nu ergens anders gehost, want de host waar hij nu opstaat ligt er vaak uit.
Het was dus deze: http://joeri.freeserverhost.net/images/tweedekamer.jpg
maar moet veranderd worden in: http://img49.exs.cx/img49/2174/tweedekamer.jpg
Alvast bedankt!
Thxquote:Op woensdag 29 september 2004 00:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Done
Ik ben redelijk nieuwquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:23 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt het aan mij,... of is er in dit topic steeds minder sprake van "nieuwe bezoekers"....
v/d Hagen?quote:Op woensdag 29 september 2004 06:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben redelijk nieuw(sinds het vorige topic) en ik hoop dat ie snel weer hier in de buurt uitkomt, ik DE stok (die eigenlijk een plank of whatever is) ook een keer in mijn handen hebben
in een plastic tasquote:Op woensdag 29 september 2004 09:11 schreef omegaproject het volgende:
Ok, daar is 't ie dan!!
hij ligt deze keer niet onder een plaatsnaambordje, maar mensen die in de buurt wonen weten hem zeker wel te vinden (hij zit overigens in een witte plastic-tas om beschermd te zijn tegen de regen)
[afbeelding]
In dit 'dorp' ligt ie dus, 5 min. lopen vanaf deze plek
[afbeelding]
Bij dit gebouw ligt ie dus, op 5 meter afstand van dit bord.
[afbeelding]
Onder dit bord ligt ie dus, verstopt achter een heg![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik vanuit mijn kantoor op de 2e verdieping een hele horde Limburgse Fokkers op onze parkeerplaats zie rondsnuffelen
SUCCES MET ZOEKEN!!!
Ja ik moet zeggen dat er wel veel mensen vreemd opkeken toen ik daar die tas deponeerdequote:Op woensdag 29 september 2004 09:16 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
in een plastic tasstraks denken ze nog dat het een bom is ofzo
Ja .... het spijt me oprecht als ik nu de regels van het spel verbroken heb, maar ik heb helaas geen mogelijkheid om hem bij een plaatsnaambordje te plaatsen. Voornamelijk omdat ik geen idee heb waar er een staat die enigszins toegankelijk isquote:Op woensdag 29 september 2004 09:21 schreef Joeriii het volgende:
niet onder een plaatsnaambord
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:10 schreef kasper het volgende:
Kom op jongens, halen die Fok-stok.
Er zijn vast een hoop Fokkers die kind aan huis zijn bij 't Riagg dus deze locatie moet geen probleem opleveren.![]()
Hier iig al éénquote:Op woensdag 29 september 2004 10:10 schreef kasper het volgende:
Kom op jongens, halen die Fok-stok.
Er zijn vast een hoop Fokkers die kind aan huis zijn bij 't Riagg dus deze locatie moet geen probleem opleveren.![]()
Iddquote:Op woensdag 29 september 2004 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan je die afspraak van vrijdag niet verzetten dan.(hij's flauw)
voor mij ookquote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef detulp050 het volgende:
Limburg is te ver voor mi"j
Dat is wel aardig van je....nou andere fokkers..succes dan maar!!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Klonk het volgende:
ik heb de eerste al gehad, ik gun fokkers die hem nog niet in handen hebben gehad eerst de mogelijkheid om hem op te halen.
dan kun je lang wachten tot alle fokkers hem hebben gehad (100000+) voordat jij hem weer kunt gaan halenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Klonk het volgende:
ik heb de eerste al gehad, ik gun fokkers die hem nog niet in handen hebben gehad eerst de mogelijkheid om hem op te halen.
Of je brengt hem een keer richting Zeeland, is hij nog nooit geweest. Maar van mij mag hij het liefst richting Tilburg/Waalwijkquote:Op woensdag 29 september 2004 11:44 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik hem wat noordelijker ga dumpen in de hoop dat ie richting Gelderland gaat, niet zover als de vorige keer, beetje krap bij kas enzo.
Binnen bij de balie naar Laurens vragen, zorg wel dat je rond 12u komtquote:Op woensdag 29 september 2004 11:39 schreef Klonk het volgende:
Ach what the hell, ik verdien wel een dubbele portie eeuwige roem, Roermond here I come, en omegaproject waar is de koffie ?
dan moet je snel wezen want volgens mij is klonk al onderwegquote:Op woensdag 29 september 2004 11:58 schreef Gia het volgende:
Mijn man werkt bij de svb, daar vlakbij dus, maar kan hem niet bereiken.
Is ook een fokker en 'heeft em nog niet gehad', in de zin: hij heeft zijn naam er nog niet op gezet.
Zondag was mijn feestje.
Misschien belt hij nog voordat hij gaat pauzeren.
Dat vind ik een goed idee. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat lurkers die niet in het topic posten, maar wel de FS in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:00 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nou als de crew nu na die 50 verplaatsingen bekend maakt op de frontpage wie de prijs heeft gewonnen... dan krijgen we misschien wat meer nieuw bloed... als het zo doorgaat wordt 't errug stil hiero...
Ik denk dat hij al aan het pauzeren is. Helaas pindakaas. Dus Klonk mag hem hebben.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:59 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
dan moet je snel wezen want volgens mij is klonk al onderweg
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:01 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee. Maar volgens mij zijn er ook aardig wat lurkers die niet in het topic posten, maar wel de FS in de gaten houden.
mooiquote:Op woensdag 29 september 2004 12:27 schreef omegaproject het volgende:
Hij is inmiddels opgehaald door Klonk!!!
Onder het genot van een kopje koffie en een kopje thee is door K besloten dat de stok meer naar het noorden gereden gaat worden
hurry, hurry, wij zijn nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 september 2004 13:25 schreef Klonk het volgende:
zo ik ben weer thuis, ff de foto's oploaden, een moment geduld a.u.b.
laat zien danquote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef Klonk het volgende:
dat ding is nauwlijks meer te herkennen, het is een fokstok, met nog een stok en daaraan een fok blokje
Is gewoon echt een museum gewordenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef Klonk het volgende:
dat ding is nauwlijks meer te herkennen, het is een fokstok, met nog een stok en daaraan een fok blokje
nope klopt staat inderdaad niet op de fotoquote:Op woensdag 29 september 2004 13:53 schreef Klonk het volgende:
maar niet officieel op foto toch ?
Hey, ik had 'm gister opgehaald hèquote:Op woensdag 29 september 2004 14:59 schreef harrie1 het volgende:
hulde voor omegaproject en Klonk
gaat lekker met de fokstok zo
kleine of grote sprongen
de fokstok is on the move
happy hunting allemaal
Vinnik gewaagd, vooroordelen over eigen landquote:Op woensdag 29 september 2004 16:12 schreef Klonk het volgende:
kom stelletje luie limburgers, flikker die vlaai opzij en ga de stok halen
graag gedaan joh!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:05 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik weet het, maar ja wat doe je er aan
en omegaproject bedankt voor de thee
mag niet ??quote:Op woensdag 29 september 2004 16:50 schreef Rossdale het volgende:
hehe is er nou nog steeds niemand onderweg? *grom* wil hem halen maar mag niet
nope, dit is de 2e verplaatsing nadat ik hem heb gehad en moet 10 verplaatsingen wachten... ik heb hem namelijk in eindhoven neergelegdquote:Op woensdag 29 september 2004 16:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
mag niet ??
Heb ik al gedaan samen met Klouwie (stok gehaald en hij was nog niet geregistreerd) Hmm ik kan natuurlijk ook nog mijn huisbaas registrerenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:55 schreef Klonk het volgende:
anders registreer je een vriend/willekeurige dakloze/vriendin en dan ga je samen de stok halen
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:16 schreef Klonk het volgende:
laten liggen/reserveren doen we niet aan, wie het eerst kom die mag um meenemen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:20 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik ga m haaaaalen, en naar de windraak brengen![]()
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:36 schreef DaMart het volgende:
Wat is die stok trouwens aan het draaien daar in limbo- en braboland... hup... richting kust ermee!
doen!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!![]()
Tja, ik denk dat de stok wordt gedwongen om daar te blijven, al die zuinige Limo's en Brabo's die niet verder durven te rijden dan Helmond...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:51 schreef omegaproject het volgende:
Tjah .. DE stok vindt het hier i het zuiden veel te gezellig
Dan breng ik 'm naar het westenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:53 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de stok wordt gedwongen om daar te blijven, al die zuinige Limo's en Brabo's die niet verder durven te rijden dan Helmond...
![]()
Top plan! Dan loop ik erheen om hem op te halenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem langs de kust! Zandvoort ofzo!![]()
Daarom! Ik gun kustbewooners ook wat!!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top plan! Dan loop ik erheen om hem op te halen
Ik kijk vast vooruit!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef Klonk het volgende:
eerst maar eens weg uit Tegelen![]()
Als we hem samen halen en samen neerleggen kunnen we kosten verdelenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:52 schreef Joeriii het volgende:
Wil hem ook wel eens weer halen, maar dan moet ie echt dichterbijer liggen. Of iemand moet de benzine voor me betalen natuurlijk [meneermuis??
]
Waar die nu ligt is me iets te ver weg....quote:Op woensdag 29 september 2004 19:10 schreef Klonk het volgende:
als je nou door de voorruit kijkt en hem komt halen
Dat lijkt me een dealquote:Op woensdag 29 september 2004 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Als we hem samen halen en samen neerleggen kunnen we kosten verdelen![]()
Jup en jij bent dielis als ik het goed gekeken hebquote:Op woensdag 29 september 2004 08:38 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
v/d Hagen?
(V-Town!)
veel te veel herrie, zo kan de fokstok nooit een rustig dutje doenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:42 schreef Klonk het volgende:
wat the hell is er zo eng aan een snelweg
Als je die moet rijden met een twingo waarvan je bij 120 het stuur helemaal rond kan draaien en hij nog steeds rechtdoor gaat is het niet mijn hobbiequote:Op woensdag 29 september 2004 19:42 schreef Klonk het volgende:
wat the hell is er zo eng aan een snelweg
Vrijdag en zaterdag ben ik vrij dus dan als ik hem heb leg ik hem wel richting het westen , zodat ie een keer naar de zee toe kanquote:Op woensdag 29 september 2004 19:58 schreef Klonk het volgende:
de fokstok houd wel van eindhoven geloof ik
Nou, ik heb een plekje vlakbij Haarlem in gedachten...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Daarom! Ik gun kustbewooners ook wat!!
Maareh.... breng jij hem naar haarlem als jij hem eerder heb![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:46 schreef DaMook het volgende:
dus dan zou ie weer in de buurt van Eindhoven uitkomen
Goed ideequote:Op woensdag 29 september 2004 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat de stok best zin heeft om voor het eerst de zee te zien. Polder en bos kent hij al.![]()
Sorry ik mag niet...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Wie gaat de stok halen?
Moet ik je toevoegen op msn?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Wij twee Joeriii
duhuh!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:58 schreef Klonk het volgende:
de fokstok houd wel van eindhoven geloof ik
Ik vind het niet erg, Valkenswaard is er perfect voorquote:Op woensdag 29 september 2004 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]perfect toch?
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, Valkenswaard is er perfect voor. Maar de rest van de Fok!stokkers zullen er niet blij mee zijn enzo
Ja maar jij woont ook in de buurtquote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
jawel hoor
ook ik ben dan blij hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ook in de buurt
michael_vd_berg@hotmail.com || there ya goquote:Op woensdag 29 september 2004 20:17 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Moet ik je toevoegen op msn?
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:41 schreef Rino het volgende:
De Fok Stok is weer onderweg. Hij houd inderdaad van Eindhoven, want daar maakt hij nu een tussenstop. Ik ben nu de batterij van mijn camera aan het opladen en breng de Stok waarschijnlijk morgen ochtend naar zijn nieuwe bestemming.
te ver wegquote:Op woensdag 29 september 2004 20:41 schreef DaMook het volgende:
Het lijkt wel of er alleen maar brabanders mee doen op het momentWaar zijn al die noorderlingen en westerlingen
Valkenswaardquote:Op woensdag 29 september 2004 20:41 schreef Rino het volgende:
De Fok Stok is weer onderweg. Hij houd inderdaad van Eindhoven, want daar maakt hij nu een tussenstop. Ik ben nu de batterij van mijn camera aan het opladen en breng de Stok waarschijnlijk morgen ochtend naar zijn nieuwe bestemming.
je hebt je kans gehad en gemistquote:Op woensdag 29 september 2004 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
ValkenswaardHint hint
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt je kans gehad en gemist![]()
Nee, ik ben nog nooit in Tegelen geweest, maar ik had hen in 10 minuten gevonden. De hint heeft wel erg geholpen. Zonder de hint was ik waarschijnlijk niet 50 km omgereden op weg naar huis.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:41 schreef Klonk het volgende:
super, was ie moeilijk te vinden ?
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
@DaMook![]()
Die zitten balend mee te lezen, over een stok die veel te ver weg in de rondte blijft draaienquote:Op woensdag 29 september 2004 20:41 schreef DaMook het volgende:
Het lijkt wel of er alleen maar brabanders mee doen op het momentWaar zijn al die noorderlingen en westerlingen
Dat dacht ik al :') maar wat ik begrijp gaat ie weer richting het noordenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zitten balend mee te lezen, over een stok die veel te ver weg in de rondte blijft draaien :')
* Diepe zucht!*quote:Op woensdag 29 september 2004 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat dacht ik almaar wat ik begrijp gaat ie weer richting het noorden
Ik haal hem van het weekend wel terugquote:Op woensdag 29 september 2004 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
* Diepe zucht!*
Weer verkeerd dus![]()
De stok is bijna alleen nog maar in braboland en het oosten geweest... leg maar ergens bij Emmen neer trouwens... bel ik mijn ouders op om te vragen of ze hem morgen kunnen ophalen en meenemen naar het westen!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:49 schreef Rino het volgende:
Zeer waarschijnlijk gaat de Stok naar het noord-oosten!
Zo'n mooie Stok kun je natuurlijk niet zijn tijd laten verdoen in limburg.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:18 schreef Joeriii het volgende:
Gelukkig niet naar het zuiden
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op woensdag 29 september 2004 21:27 schreef Rino het volgende:
[..]
Zo'n mooie Stok kun je natuurlijk niet zijn tijd laten verdoen in limburg.
Precies, jij snapt hetquote:Op woensdag 29 september 2004 21:27 schreef Rino het volgende:
[..]
Zo'n mooie Stok kun je natuurlijk niet zijn tijd laten verdoen in limburg.
Dorey? Was da?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:09 schreef Joeriii het volgende:
Ze eten toch niet mijn Dorey op?!?!![]()
Het staat er niet op, maar hij lijkt wel op een Fok!-Stok-niet-koud-muts!quote:Op woensdag 29 september 2004 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Is dat grijze de Fok!-Stok-niet-koud-muts?
Ik dacht al; wat hoor ik toch? Maar Casper is dan ook dol op vis. Gelukkig is Dorey van plastic, maar ik zal haar toch maar even veilig opbergen.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:23 schreef Joeriii het volgende:
Dorey is die vis! ze maakt geluid
geluid? heb overal op gedrukt en aan gedraaid maar die vis deed weinigquote:Op woensdag 29 september 2004 22:23 schreef Joeriii het volgende:
Dorey is die vis! ze maakt geluid
je had je duim op die 2 knopjes moeten houden. Dan maakt ze een vaag geluidjequote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
geluid? heb overal op gedrukt en aan gedraaid maar die vis deed weinig![]()
Vind je t gek, met een schroef door je staartvinnetje?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
geluid? heb overal op gedrukt en aan gedraaid maar die vis deed weinig![]()
Spijker bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef Klouwie het volgende:
[..]
Vind je t gek, met een schroef door je staartvinnetje?
hmm dan moet ik de stok toch nog eens in handen krijgen om dat te proberenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:29 schreef Joeriii het volgende:
[..]
je had je duim op die 2 knopjes moeten houden. Dan maakt ze een vaag geluidje
ow shit.. net een paar misgeteld dan denk ikquote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef Emme-r-tje het volgende:
262 posts... (+1)
* Emme-r-tje wenst iedereen (alvast) een goede nacht...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje wenst de Fok!stok een warme nacht*
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:02 schreef Rino het volgende:
Even laten zien dat ik hem echt heb:
[afbeelding]
Casper en Hobbes zijn ook erg blij met de Stok, maar vinden het jammer dat hij morgen ochtend al weer weg gaat.
ja, als iedereen zo zijn best doet...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:34 schreef Againzender het volgende:
Het is best vol te krijgen hoor, zo'n topic
Dank je!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Nogmaals hulde en eeuwige roem voor de vinders!![]()
500 euries....quote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
Komt die stok nog eens richting Mokum
Het moest toch vol ditquote:Op woensdag 29 september 2004 23:46 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
500 euries....
(* Againzender wordt een beetje gek van dat: "komt de stok nog naar..... ?")
kun je niet even een paar close-ups maken?... SCHIJNT iets van de einhoven-topic-crew op te staaan..quote:Op woensdag 29 september 2004 22:02 schreef Rino het volgende:
Even laten zien dat ik hem echt heb:
[afbeelding]
Casper en Hobbes zijn ook erg blij met de Stok, maar vinden het jammer dat hij morgen ochtend al weer weg gaat.
Als je alleen alvast een plaatsnaam roept, maakt het wel extra spannend....quote:Op donderdag 30 september 2004 08:34 schreef Rino het volgende:
De Fok Stok heeft zijn nieuwe bestemming bereikt, maar ik zit met een probleempje. Ik heb mooie foto's gemaakt en heb de camera hier naast me staan. Ik heb zelfs het kabeltje van thuis meegenomen om hem aan de comp te hangen. Nu beweert de comp echter dat ik onvoldoende security privileges heb om een nieuw device te instaleren. Vanavond kan ik pas bij een andere comp. Dat is nog wel binnen 24 uur, maar dan moeten jullie nog wel erg lang in spanning zitten. Zal ik misschien alvast vertellen in welke plaats hij ligt?
lol waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 30 september 2004 09:56 schreef Emme-r-tje het volgende:
zo, en nu iedereen uit de buurt van Arnhem alvast ALLE plaatsnaambordjes afgaan of ze hem niet al kunnen vinden.... Zonee, dan volgen de foto's vanavond..![]()
Dit is trouwens wel DE kans voor TETSU, hij weet waar hij ongeveer ligt en hij heeft geen competitiequote:Op donderdag 30 september 2004 09:56 schreef Emme-r-tje het volgende:
zo, en nu iedereen uit de buurt van Arnhem alvast ALLE plaatsnaambordjes afgaan of ze hem niet al kunnen vinden.... Zonee, dan volgen de foto's vanavond..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |