Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:41 schreef Staafoz het volgende:
Iemand nog toevallig een invite over?!?! HEEEEEl erg bedankt!!!
Stefan!!
wat is je mail?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:46 schreef Cappadaan het volgende:
Iemand ook nog een invite voor moi????
Zuperrr bedankt iig!
Het is natuurlijk ook mogelijk dit topic te bookmarken. Dat kandoor op het mapje dat je naast het gele driehoekje met een uitroepteken boven aan de pagina naast de topic-titel ziet staan te klikken. In de menubalken boven- en onderaan de pagina staat niet voor niets het kopje "Bookmarks", daar kan je dit topic dan dus ook terug vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:19 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]
GMail op de Frontpage! GMail-handel tiert welig
Nieuwe en oude regeltjes in deze topicreeks:
Terugvindposts:
Aangezien TVP's het topic zeer snel vullen worden deze verwijderd door de mods. Als je toch een TVP wilt plaatsen, zet dan gewoon [ i]TVP [ / i] (zonder spaties). De mods zullen de reactie dan verwijderen, maar het topic blijft toch in de MyAT staan. Zo kan je toch het topic makkelijk volgen en wordt het topic niet onnodig gevuld/vervuild met TVP's.
Voor de duidelijkheid: Een TVP is een terugvindpost, bedoeld om het topic terug te vinden in je "My Active Topcis". Door het plaatsen van een TVP wordt het topic je My Active Topics geplaatst en kan je het makkelijk terugvinden. Vandaar ook de naam.
..
Moest zonder spaties.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ i]TVP [ / i]
HIHIHIHIHIHIHquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:47 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Moest zonder spaties.
tnxquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:49 schreef wonko het volgende:
hahaah lekker voor mij
Ik heb het er even bijgezet. Alleen heb ik niet het idee dat iemand bookmarks gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:47 schreef buitenbeentje het volgende:
Het is natuurlijk ook mogelijk dit topic te bookmarken.
Verzonden!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:31 schreef deb_ilio het volgende:
Moest er iemand nog een uitnodiging op overschot hebben..
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn
deb_ilio(at)hotmail(punt)com
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Verzonden!
Nog 4 invites over...
Verzonden!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:21 schreef Japis_backup het volgende:
solcon1001(at)hotmail.com
Is er nog een invite te krijgen?
Thnx!!!
Verzonden! (Per ongeluk 2x verzondenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef friemel het volgende:
kun je plz ook 1 sturen naar kabouterplop42 AT hotmail.com ? zou erg tof zijn!
Ik heb 6 invitesquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:26 schreef street011 het volgende:
wat is dit joh... alle links die ik klik zijn al bezet... en dan niet door 'normale' gebruikers maar allemaal" mohammed.islahas@... allam.hismal@... imsadh.maslef@...
??? wtf 's goin' on...?
i heb er nog eentje nodig voor 'n vriend van me... anyone eentje over nog? vast bedankt (anders moet k weer op eigen invites wachten... ene keer krijg k er 5 andere keer weken lang niets...)
n.v.etten@gmail.com
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb 6 invites
Ik stuur er morgen in de loop van de dag 1 naar je toe.
Nog iemand geef dan even je e-mail want ze worden dus niet echt gebruikt door fok leden aanhang.
quote:Op woensdag 29 september 2004 08:22 schreef taco1978 het volgende:
Ik kan ineens niet meer inloggen op mijn gmail, terwijl ik zeker weet dat ik het wachtwoord goed intik. Gebeurt dit wel eens vaker ?
Ik heb weer een account dankzij jouquote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef biertapper het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-ddee9df250-7bf33b5106-61755c4bea
http://gmail.google.com/gmail/a-ddee9df250-0674e6c4ba-358a4aa62d
http://gmail.google.com/gmail/a-ddee9df250-2a0dc93a64-1e156a3643
http://gmail.google.com/gmail/a-ddee9df250-6fdddf8091-c8bf6ec89a
http://gmail.google.com/gmail/a-ddee9df250-de5868a8ca-1fb9928aa4
k heb nog niets binnen gekregen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb 6 invites
Ik stuur er morgen in de loop van de dag 1 naar je toe.
Nog iemand geef dan even je e-mail want ze worden dus niet echt gebruikt door fok leden aanhang.
CJM!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:25 schreef Domai het volgende:
Mocht er iemand nog een hebben --> ficta AT hotmail.com
Inderdaad. Lijkt wel een login voor euh.... admins ofzo? Wie kraakt hem?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:58 schreef menesis het volgende:
Ik typte bij mn Gmail als gebruikersnaam per ongeluk GMAIL in en dan krijg je een speciaal soort inlogscherm ofzow!! Met zon rare tekst die je dan moet intypen.. WEet iemand wat dit is?
Verstuurdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:21 schreef Dr.Hook het volgende:
Mocht er iemand nog een hebben --> parker (@) chello.nl![]()
En ontvangen! Vriendelijk bedankt!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Verstuurd![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:20 schreef W2O het volgende:
heeft iemand nog een invite voor mij? imcoholland@hotmail.com
Ik dacht 10 Mbquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:47 schreef Frutsel het volgende:
hoeveel MB kan je versturen vanaf GMAIL? in 1 e-mail dan? onbeperkt of zit daar een limiet aan?
kan ut zo niet vinden in de Terms/Rules
IK stuur wel een linkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:44 schreef Cm5 het volgende:
Als er nog iemand 1 over heeft: Roystevelink (at) hotmail.com
Alvast bedankt
Klopt, bijlage mag maximaal 10 MB zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik dacht 10 Mb
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:39 schreef TC03 het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-61ea2025ef-31dc0a8873
Bedankt!
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-8d4b0b9174-87d84bfe56
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-f78988827a-c3f4680115
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-66405f631b-b675041645
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-1913a63693-a55df843cb
http://gmail.google.com/gmail/a-12d83d972-6b4db465b3-263890f22d
Ik zie dat ze de contacts op een andere wijze hebben neergezet: ze staan nu onderelkaar met een hokje ervoor zodat je ze kunt aanvinken. Het ziet er wat overzichtelijker uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het schijnt dat er een aantal nieuwe features aan komen voor Gmail.
Wat hoop jij dat de nieuwe mogelijkheden zijn?
Oftewel, wat mist Gmail volgens jou?
Open er een nieuw topic over, deze gaat toch alleen maar zo'n beetje over de invitesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het schijnt dat er een aantal nieuwe features aan komen voor Gmail.
Wat hoop jij dat de nieuwe mogelijkheden zijn?
Oftewel, wat mist Gmail volgens jou?
Waar zie je dat staan? Bij de settings zie ik het niet zo gauw.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:42 schreef min6 het volgende:
Een van de nieuwe mogelijkheden die Gmail sinds vandaag heeft is de forward-functie. Erg handig voor de mensen die wel een Gmail adres willen maar hun mail in een andere mailbox willen openen
Als je een mailtje opent staat onderin Reply en daarnaast Forward (blauw en onderstreept).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? Bij de settings zie ik het niet zo gauw.
het staat er toch echt bijquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan? Bij de settings zie ik het niet zo gauw.
Je mag mij er wel 1 doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:16 schreef Timens het volgende:
ik heb ook nog 3 invites over, iemand?:D
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je een "rule" kon instellen dat mail automatisch werd geforward naar een bepaald emailadres.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je een mailtje opent staat onderin Reply en daarnaast Forward (blauw en onderstreept).
Je hebt mailquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef BiohazardSEGA het volgende:
Heeft iemand voor mij een invite? Emailadres = jeroenpost@chello.nl
alvast bedankt
DANK JE!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:03 schreef Timens het volgende:
Teese en darkfly heb jullie invite gestuurd
Ik heb er nog 5quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:52 schreef The_Hives het volgende:
ik heb 6 invites van een kennis
hives1 [op] gmail.com
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef VincentK het volgende:
[..]
Je hebt mail, hotmail verplaatst je invite naar je spambox btw
Ik stuur je er wel eentjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:46 schreef pakpapier het volgende:
Als er nog iemand een invite voor me heeft dan zal ik die man of vrouw bedanken met 100.000 gebeden en warme wamba stralen.
dannyvdberge(at)hotmail(dot)com
je hebt wamba stralenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik stuur je er wel eentje
Ik heb 'm verstuurd ( vergeet niet dat ie ook in de spambox kan belanden)
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:44 schreef deedeetee het volgende:
eehhhhhhh wa's dat "wamba stralen " kan ik daar last van krijgen
ik stuur er zometeen een!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:54 schreef masterr112 het volgende:
iemand nog invite over?? Graag naar ruben <at>movieinc<punt>nl
tnkx
Komt eraan, ik stuur er eentjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:10 schreef MrGP het volgende:
Nog iemand een invite voor mij?would be nice!
![]()
dadutch <at> home <dot> nl
thnxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Komt eraan, ik stuur er eentje![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:18 schreef Jump het volgende:
TVP
ik dacht al, opent er nu niemand een deel 50. blijkt dat het al een week open isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
komt eraanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:10 schreef Hivey het volgende:
iemand nog een invite over voor mij ?
Mailen naar: michael <at> orbitone.com
bedankt.
Gemaild!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:28 schreef Soggy het volgende:
Ik wil heeeel graag gmail. Heeft er iemand een invite voor mij?
Mailto: vanman106(at)hotmail(dot)com
Alvast bedankt!!
Heb je gmail's faq gelezen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:49 schreef DonSauza het volgende:
Is hier nou echt niemand die weet hoe je gmail op je outlook kan laten draaien?
Donequote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:57 schreef joriszss het volgende:
hee heeft er misschien iemand nog ergens een Invite over voor mij?? mail dan aub. naar ingen63@zonnet.nl
Done!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:18 schreef RomeoXTC het volgende:
Hallo allen, ik zou graag een invite voor GMail willen ontvangen.
Mijn adres: romeox2003 (at) msn.com
Mijn dank is groot!
Duizend maal dank!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Done!
huh, ik las net dat je outlook niet kan instellen op Gmail, klopt dat?? zo nee, waar had je vandaan hoe het zou moeten werken?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef DonSauza het volgende:
ja gelezen en alles zo ingesteld als moest, maar het lukt me maar niet
u got mailquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:10 schreef neok het volgende:
Heeft er iemand nog 1 over? Mijn email: knjs (at) telenet.be
hartelijk dank!
u got mailquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef the_bbk het volgende:
Ik zou ook wel een invite willen ontvangen... Mijn e-mailadres: bram.beneken (at) email.com
Alvast heel erg bedankt!
Thank you very much!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:23 schreef VincentK het volgende:
[..]
u got mail
Ik ben het aan het proberen, maar kom er niet helemaal uit. Nu lees ik mijn Gmail uit via 'Pop goes the Gmail' (http://jaybe.org/info.htm), maar ik weet niet wat de goede instellingen zijn voor outlookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:10 schreef DonSauza het volgende:
Is hier nou niemand die gmail via Outlook heeft draaien?
Dat probleem heb ik dus ook!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben het aan het proberen, maar kom er niet helemaal uit. Nu lees ik mijn Gmail uit via 'Pop goes the Gmail' (http://jaybe.org/info.htm), maar ik weet niet wat de goede instellingen zijn voor outlook![]()
Oef... haha, dom dom domquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Timens het volgende:
Leu ksandra, maar welk adres?:D
Ik heb in dit topic (Instellingen Outlook Express voor Pop goes the Gmail) gevraagd weer er wat van weet...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:36 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook!!
En gelijk heb je...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:18 schreef Nuek het volgende:
Wauw, alle 3 welgeteld 1 fok-post. Er zijn nog steeds mensen die zich op fok aanmelden alleen voor een gmail account?
Sorry, maar bij mij gaan anderen voor.
Ik heb nog 3 invites mensenMail maar op mijn gmailaccount.
Wieehhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:18 schreef Nuek het volgende:
Wauw, alle 3 welgeteld 1 fok-post. Er zijn nog steeds mensen die zich op fok aanmelden alleen voor een gmail account?
Sorry, maar bij mij gaan anderen voor.
Ik heb nog 3 invites mensenMail maar op mijn gmailaccount.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:11 schreef Nuek het volgende:
ooge & gekke_sandra heb ik er een gestuurd.
shitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:11 schreef Nuek het volgende:
ooge & gekke_sandra heb ik er een gestuurd.
Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:23 schreef PoisonouS het volgende:
gideon AT eurodance DOT us
ikwileeninvite AThotmail DOT com
Jeroenkeijzer AT hotmail DOT com
heb nog 3 invites, wie die wil? spam me ff op:
poisonouz AT gmail DOT com
Hee wat snel! Dank je wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Carport het volgende:
Callas, je hebt mail.
NEEquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:50 schreef Koolbloem het volgende:
WIe nog een invite over heeft, mag dit altijd sturen naar
valen10 AT pi DOT be![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:24 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
NEE
dat had ik door,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:26 schreef Carport het volgende:
[..]
Daarom sloeg ik m ook over
![]()
ja maar wel heel erg nieuw enzo...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
dat had ik door,
Vraag me af of de mensen die ik een invite heb gedaan wel normale posters waren
NEEquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef masterpeppi het volgende:
Heeft iemand nog eentje???
masterpeppi@hotmail.com
alvast bedankt![]()
da's een zeer aardig antwoord zegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:05 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
NEE
Hej thanks man! Dat ging snel!!! Toppie!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef Carport het volgende:
SvenThaMan, je hebt mail
Joh, jij heb al een account.. ( kijk maar op z'n profiel ! )quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef mpass het volgende:
mensen die een invite hebben? kan je sturen naar: paulhoef@hotmail.com
Ja, en mensen die langer dan 1 dag geregistreerd zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef eurodance het volgende:
[..]
Joh, jij heb al een account.. ( kijk maar op z'n profiel ! )
Geef mensen zonder account een kans![]()
ik vraag toch niet om een invite in die post, dus wat voor waardeloze quote is datquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ja, en mensen die langer dan 1 dag geregistreerd zijn![]()
Komt eraan...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:36 schreef 3st het volgende:
mag ik er eentje? driesjeathotmaildotcom
donequote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Heeft er nog iemand een invite?
aot_vandermoolen (at) hotmail (dot) com
Dat, mijn nieuwe vriend, is alleen maar een toevoeging aan jouw post.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:39 schreef eurodance het volgende:
[..]
ik vraag toch niet om een invite in die post, dus wat voor waardeloze quote is dat
geen dankquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef 3st het volgende:
thanxxx sharkdoggie!!!!
Best een glappig topicquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:51 schreef drelletje het volgende:
Nog altijd een actief topic zegLong time no see. Ik sta zelfs nog in de OP
oww, soz dan.. Ik d8 dat die op my was gericht aangezien ik ook vandaag pas heb geregistreerd. Kom hier wel vaker alleen nooit moeite genomen om te registreren ( nou, 1 x maar die gegevens ben ik kwijt )quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat, mijn nieuwe vriend, is alleen maar een toevoeging aan jouw post.![]()
http://www.flabber.nl/arc(...)a755460a9d9dcb7e84e7quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:55 schreef markiemark het volgende:
iemand al gehoord van de gmail drive? kreeg er gisteren iets over..
hmz, bestand waar naar word verwezen is niet beschikbaar, als je via die site weer doorklikt :Squote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:07 schreef masterpeppi het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/arc(...)a755460a9d9dcb7e84e7
Iedere zichzelf respecterende surfer heeft inmiddels wel een Gmailaccount. Erg handig, die gigabyte opslagruimte, maar waarom zou je die ruimte niet voor iets anders gebruiken dan enkel je mail? Check Gmail Drive. Een progsel dat een schijf aanmaakt op je PC waardoor je rechtstreeks bestanden kunt uploaden en downloaden vanaf je Gmail-account. Hoe handig is dat! Het is natuurlijk afwachten wat Google er zelf van vindt, maar tot die tijd; ideale backup. Zeker gezien de snelheid van de googleservers.
dan moet je toch beter kijken ! !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:14 schreef masterr112 het volgende:
[..]
hmz, bestand waar naar word verwezen is niet beschikbaar, als je via die site weer doorklikt :S
ghehe neej, jij moet beter lezen, ik bedoelde dus dat bestand wat op die site staat, kan ik niet krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:15 schreef masterpeppi het volgende:
[..]
dan moet je toch beter kijken ! !
dit is de link naar de software : http://www.viksoe.dk/gmail/
Super handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:24 schreef masterpeppi het volgende:
omdat de drive van de site die ik net gaf eruit ligt, is er hier nog eentje:
http://home.no/mp3zone9/gmailfs.zip
wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:21 schreef msoykan het volgende:
Hoi mensen!
iemand een invite voor mij??
stuur maar naar m.soykan[AT]students.math.uu.nl
of msoykan[AT]msn.com
THNX
ook pas 5 keer gepost........quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:02 schreef garmin_gps het volgende:
Er is hier nog een liefhebber voor een invite....
garmin_gps -ad- hotpop -dot- com
Jullie zouden me er een groot plezier mee doen, zodat ik (eindelijk) mijn hotpop account kon stoppen... Mijn hotmeel.nl is helaas reeds op 1 oktober gestopt, dus ben dringend op zoek naar een nieuw!!
![]()
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn en bijschrijven in mijn lijstje met mensen met eeuwige roem...
![]()
![]()
send....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:03 schreef trapm het volgende:
als ik nu bij iedere post voor een invite een verzoek indien verhoog ik vanzelf mn aantal posts
toch?
Misschien dat dan iemand zo aardig is om mij een invite te sturen.
Maar of dat gaat lukken?
Volgens mij is men hier te slim
vergeet ik toch mn email adres, hahaha
trapm@hotmail.com
Hmmz van dit figuur heb ik een mailtje gekregen en dus heb ik een link verstuurd, heeft ie er nu 2 gekregenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
send....
okayquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:29 schreef trapm het volgende:
heb de jouwe nog niet gebruikt deedeetee, zal um doorsturen naar de eerste die me erom vraagt.
Whuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef cygnusx het volgende:
nog meer mensen met invites? bitte de link hier voor mij posten
hij wil nieuw mailadres, zodat hij zich nog kan registeren op fok met ander mailadres om under cover topics te openenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whuhmaar jij hebt toch al een gmail account ????
eigenlijk voor als data opslag extratje maarjaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
hij wil nieuw mailadres, zodat hij zich nog kan registeren op fok met ander mailadres om under cover topics te openen
Ik wil je wel een linkje naar je gmailaccount sturen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef cygnusx het volgende:
eigenlijk voor als data opslag extratje maarja![]()
![]()
Heb de link die je mij hebt gestuurd geretourneerd. Met dank!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mijn linken zij nu op !!!
stuur invites naar jezelf en dan de linkjes in de mailtjes gebruiken...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:19 schreef -Sum- het volgende:
ik heb er ook nog 4, hoe doe je die linkjes maken?
Send!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:31 schreef Djoowey het volgende:
heeft er iemand nog een invite voor mij?
mailto:
sjojow@hotmail.com
j.stork@student.hhs.nl
alvast bedankt!
gmailquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:04 schreef franky2000 het volgende:
heeft er iemand nog een invite voor mij?
mailto:
de hele wereld kan er wel een gebruikenquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:23 schreef franky2000 het volgende:
ja wordt gek van eminem.com dus kan wel een gmail gebruiken
Ik las "Heeft iemand een vriend voor mij"`quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Heeft iemand er een voor een vriend van mij?alsjeblieft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |