MikeyMo...quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:08 schreef boebiedoe het volgende:
tim[@]xasamail.com.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zuigt 15mb Is zeker voor mietjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:11 schreef thijsk het volgende:
wel jammer dat een attachment max. 15MB is. Bij gmail is dat 200
nee hoor, maximale grootte ve attachement is bij Gmail nog steeds 10 MBquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:11 schreef thijsk het volgende:
wel jammer dat een attachment max. 15MB is. Bij gmail is dat 200
over een jaar ofzo kan ik goed genoeg spaans om dit ff voor je door te lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:14 schreef devzero het volgende:
Wat me eigenlijk niet bevalt is dat de voorwaarden in het spaans zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.xasa.com/legal/
100? 200!!! en nog een beetjequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:06 schreef devzero het volgende:
weer zo'n gmail zuigt topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Straks nog freefilebox met 10 gieg en alle nerdjes met hun eigen mailserver met 100 giegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop