quote:Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:
methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko, Pedro Montarras en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.
Doc: Steven Gerrard, Milan Baros, Carragher,Josemi. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.
tong80: Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places. Contract met de Boer opgezegd
Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.
Da_Sandman en Tony Montana67: Bureau South West PA* Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Gebroeders de Nooijer, Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán, Grünholz, Juan Sebastian Veron en Lionel Lord.
Popolon: Mateja Kezman*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.
SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.
Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta[BEE], Hidetoshi Nakata, Arvid Smit, Paul Beekmans en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Zjroentje: Arie van Lent, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu, Paolo Maldini, Basta en Kaki Pnoeema. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.
mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.
CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.
Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo en Arjan Wisse. Een bureau voor werkers.
Golfer: Daniël de Ridder, Anthony Aborah, Muller van Moppes, Kenneth Vermeer en Anthony Obodai. De sierlijkste aankomende voetballers van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken. Bureaunaam: Sterren van de Toekomst (SvdT).
RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.
Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.
Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.
DutchGooner: Bureau DGRW: Kolo Toure,Gael Clichy, Ruud van Nistelrooij, Ferne Snoyl en van der Meulen.
Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.
Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".
Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.
The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.
Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.
twi: Bureau Veni Vidi Vici.Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont, Hatem Trabelsi, Galasek, Kiki Musampa en Reuser
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.
Jojomen4: Karim Saidi, OLIveiro Jesús Álvarez González,Santiago Hernán Solari,Michel Salgado,Mejía, Ramon van Haaren,Guti , Juanito en Raúl Gonzalés Blanco. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.
The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.
Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.
Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou, Jay Jay Ockocha en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".
ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.
Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.
Mr_Anonimous: Sportsmanagement Agency Anonimous Inc.Shinji Ono, Pavel Nedved, Ricardo Izecson 'Kaká' Santos, en Patrick Vieira. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Bonaventure Kalou, Mounir El Hamdaoui, Christiano Ronaldo, Javier Zanetti en Johan Micoud.
Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas,Seitaridis, Vryzas, Papadopoulous, Choutos, Anastasiou,Armantidis, Charisteas, Salpigidis en Fyssas.
BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.
Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich
Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.
Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.
Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".
2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.
Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro,Javier Portillo, Joaquin , Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Adriano, Huntelaar, Tevez, Maduro en de Mul
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.
Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!
Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.
Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.
JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel, Micheal Lamey, Jasar Takak en Gino Coutinho.
MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes, Carlos Alberto, Ailton en Benni Mccarthy.
VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben, Lindgren, Morientes,Rosales en Freddy Ljungberg.
PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol, Darius Vassell, Javier Pedro Saviola en Rick Kruijs
Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.
Keeper: Wesley Sneijder
Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh
Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Ji SungPark, Young Pyo Lee, Sebastian Schweinsteiger, Alex, Heurelio da Silva Gomes en Ibrahim Afellay
Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate, Pantelic en Sangoy
Pyth : Johann Vonlanthen Otman Bakkal,Michael Jacobsen,Csaba Fehér, Phillip Cocu
Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger, Hans Somers en Marcio Junqueira.
JPM01: Domingus Lim Duan
Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.
Vaduz: Bureau BB Kanu, Flamini, Fabregas, Meerdink , Haklander, Patrice Evra, Alberto Luque en Peter Scheppink ,Jack Tuyp, Sibon.
Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone
Pogue Mahone: Bureau Eigen Voetballers Eerst. Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri Jason McAteer en Sören Pirson.
TC03: * Thomas Buffel
Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops
Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso, Ramon Zomer, Jan Vennegoor of Hesselink, Resit Schuurman, Simon Cziommer, Jason Culina, Raymond Fafiani en Peter Niemeijer
Numero Uno: Wielaert, van Duijnhoven, Buffon, Simic, Baraja en van der Doelen.
Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh
FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Emre Belozöglu, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay Maris Vepakovskis, Anouar Diba, Iker Casillas, Valeron, Walter Pandiani en Harry Kewell.
Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.
Yeahinho: Bureau HAKAEC heeft Santi Kolkk, Gijs Cales, Biko Brazil, Cristopher Wreh en Andre de Ridder onder zijn beheer. Bureau Yeahinho's squad: Brayton Biekman, Paul Verhaegh, Maikel Aerts, Dennis Schulp en Peter Uneken.
Asskicker14: David Seaman, Fabien Barthez en Sander Westerveld.
WasQ: Didier Drogba, Wayne RooneyErnesto Javier Chevanton, Nicolas Anelka,
Ribeiro 'Maniche', Robinho en Cavenaghi.
Tyler..Durden: Bureau TBFD: Vreven, Scholes, Silvestre, Knopper en Dellas.
NRH: Marek Heinz, Huysegems, Vincent Kompany, Paolo Rink, Regilio Vrede en Fouzi Messaoudi
Spideyman: Spideyz Player Agency Multinational : Ludovic Giuly, Rommdahl en Eto'o
Dolle_Hond: Bureau Het Hondenhok. Savo Milosevic, Emile Mpenza, Zahovic Schenning, Jaliens, Mathijssen, Frode Johnsen, Kemi Augustien en Ujfalusi.
Chen: Castelen, Stroeve, Smith, Ramzi Del Piero
Devine Jester: Bureau DISCO: Chon Gug Song, Bruno Basto en Matias Florén
Max Power: Bureau Power Promotions Inc.: Edman en Palermo
twi's originele stal genaamd Luctor et Emergo met Zdenek Grygera, Julien Escude, Wesley Sonck, Bogdan Lobont en Hatem Trabelsi is uitgebreidt met Tomas Galasek, Kiki Musampa, Martijn Reuser en "elftalleider" Cristian Chivu, die de anderen naar een hoger niveau moet helpen tillen. 't Is een kwestie van tijd voordat de stalnaam veranderd in "Veni, Vidi, Vici!!
Ik zal direct een lijstje maken.quote:Op maandag 27 september 2004 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld hier nog maar even dat ik in de winterstop afscheid neem van Haklander, Hleb zal hem gaan vervangen.
Ach wie weet wat ik daar tegen het lijf loopt. Maar pleasure gaat voorquote:Op maandag 27 september 2004 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Op jacht naar nieuwe spelers Twi?
Ik wil wel een optie op Rommedahl nemen. Maar dan wil ik wel weten hoe dat zit met berekenen van de index. Ik bedoel krijg ik dan de startwaarde of de huidige waarde (die ik dus dan moet gaan berekenen?quote:Op maandag 27 september 2004 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
De volgende spelers zoeken nog een zaakwaarnemer na de pensionering van hun vorige zaakwaarnemer.
Sikora voorheen Bureau Climbfall
Giuly, Rommedahl en Eto'o voorheen Bureau Spideyman
Carlos Alberto, Roberto Carlos, Freddy Adu en Ailton voorheen Bureau Magic Frankie.
MM zal de startwaarden toekennen. De spelers die overgenomen zijn krijgen ook een nieuwe index toebedeeld op basis van de resultaten uit de eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil wel een optie op Rommedahl nemen. Maar dan wil ik wel weten hoe dat zit met berekenen van de index. Ik bedoel krijg ik dan de startwaarde of de huidige waarde (die ik dus dan moet gaan berekenen?
Edit: Eto'o wil ik trouwens er ook wel bij hebben. Dan heb ik 10 spelers en is mijn stal vol.
OK, bedankt voor de infoquote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ja, in de winterstop nieuwe spelers, nieuwe waarden.
Okay dan. Zo te horen ben flink langs de Europese velden geweest om te scouten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:40 schreef methodmich het volgende:
Straks zal ik alvast weer 3 nieuwe tips doen, later dit weekend dan nog meer.
Dat zijn dan de Serie A, HCE en de Primera Division?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, de andere 3 competities en de algemene tip volgen dit weekend nog!
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
De Serie A-tip voor november:
Andrea Barzagli (Palermo)
De multifunctionele Palermo-verdediger Andrea Barzagli wordt beschouwd als een mogelijk toekomstig international.
Hmmm... ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk er nog even over na maar waarschijnlijk welquote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb nog geen interesse in hem gezien dus hij is nog vrij Tha_Dark. Ben je van plan om het spel mee te spelen?
Okay dan. Ik zal MM ook even vragen of hij de spelers die geclaimd zijn al een startwaarde wil toekennen. Kunnen ze direct per 1 december ingezet worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hmmm... ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk er nog even over na maar waarschijnlijk wel
Dit zijn de waarden van je spelers:quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef tha_dark het volgende:
Dankje MM, maar als ik dan met het spel wil meedoen hoe weet ik dan wat de startwaarde van mijn andere spelers is?
Ja hoor, dit is het juiste adres hiervoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Kan ik hier een aanvraag indienen voor 'n eigen bureau...?
Oke, dan meld ik me bij deze aan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor, dit is het juiste adres hiervoor.
Nee, diegene die al bezet zijn die kun je uiteraard niet claimen. Die lijst kun je in de OP vinden. MM heeft een flink aantal buitengewoon talentvolle spelers in dit topic gepost. Een enkeling is bezet. MM heeft behoorlijk kijk op het spelletje dus met die spelers zit je wel goed.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Oke, dan meld ik me bij deze aan...
Overigens vroeg ik me af of je elke willekeurige prof op deze aardbol in jouw 'stal' kunt opnemen..?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar de competitie van Uzbekistan is lastiger bijhouden dan de Premier League, zeg maar.
Begin denk ik 1 dec.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Tha_Dark heeft zijn stand niet bijgehouden vanaf het begin.
1 januari? Okay. Mogen de nieuwe spelers al wel op 1 december toegevoegd worden?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:26 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat we vanaf 1 december mochten handelen, maar dat nieuwe bureaus pas per 1 januari mochten spelen?
Vukic 31quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zvonimir Vukic (Shaktar Donetsk) en Julio Baptista (Sevilla) staan bij mij onder contract.
Nee hoor. Tha_Dark had ze in de zomer al geclaimd en hij stond ook al vanaf het begin in geschreven voor het spel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:16 schreef MaxPower het volgende:
argh ik zie net dat ze bij tha_dark zitten die in december gaat beginnen...![]()
maffiapraktijken
Volgend seizoen ook volgens de FIFAregels werken of houden we het gewoon zo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wel, want handelen kon tussen 1 december en 31 januari toch? Eigenlijk is dat qua FIFA regels 1-1 tot en met 31-1.
Dat lijkt mij ook het beste.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:53 schreef methodmich het volgende:
Misschien een peiling houden onder de spelers?
Dusan Basta van Rode Ster Belgrado wordt daar ook aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vukic 31
Julio Baptista 53
Ik meende dat onze vriend Zjroen die al in bezit had.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dusan Basta van Rode Ster Belgrado wordt daar ook aan toegevoegd.
Ik krijg 20 punten aftrek vanwege de Reyes - Baggio switch toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
En hoe zit het nou met afstoten?
Hij is nu officieel hoofd scouting van mijn bureau.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo. Wel sneu voor Roby trouwens.
Ja maar niks tegen Roby zeggen hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Gewoon ordinair weggepromoveerd dus!
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk even in de OP van dit topic daar staan alle geclaimde spelers.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:24 schreef tha_dark het volgende:
Dus ik mag 1 jan. beginnen met spelen?
quote:Op zondag 28 november 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meende dat onze vriend Zjroen die al in bezit had.
http://forum.fok.nl/topic/585605/3/50#21220321
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, hier moest ik even over nadenken. Maar ik snap het!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je vanaf nu al wel mee mag doen, iedereen mag immers zijn spelers nu doorvoeren. Maar ik kan er naast zitten, je moet nog even een reactie van MM of anonimous afwachten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:49 schreef Jelminho het volgende:
Ik kan dus 1 januari echt beginnen ? Nog een paar spelers die een startwaarde nodig hebben.
Marek Mintal
Vincenzo Montella
Antchouet
Ik dank u zeerquote:Op woensdag 8 december 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
MM zal hem binnenkort van een waarde voorzien.
Pas als je instapt.quote:Op zondag 19 december 2004 17:20 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Een vraagje, moet ik mijn spelers nu al updaten of gewoon pas nadat ik daadwerkelijk ben ingestapt...?
Wat dan???quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees even een paar posts boven je terug Chen.
Door de vriendschappelijke relatie tussen mijzelf en de vorige belangenbehartiger van Aggelos "Jappie" Charisteas heb ik de onderhandelingen tussen bureau Luctor et Emergo en Harry zelf mogen starten. We verwachten er wel uit te komen, tijdens een heerlijke kerstdiner op 2e Kerstdag. Hij wil graag bewijzen dat ook spitsen het kunnen maken bij mijn stal!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef methodmich het volgende:
Twi moet onderhandelen met Daggla.
Bedankt, zie net dat het ook gewoon in de openingspost staat...quote:Op maandag 27 december 2004 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
10 spelers is het maximum inderdaad.
Ik kan me er beter helemaal niet mee bemoeien blijkt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
In de OP staat S. Kalou bij de stal van Stpan
Dat mag weer niet. MM moet hem een nieuwe startwaarde toekennen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef Stpan het volgende:
Misschien dat je S. Kalou z'n doelpunten en basisplaatsen en winnende goals kunt opzoeken op VI.nl ?
Ik doe wel een goudhaantje van de hand volgens mij!
Vicente staat niet op de kaart, maar ik weet niet in hoeverre die actueel is? Overigens weet ik dat hij toch medio april uitgeschakeld zal zijn, maar ik vind het gewoonweg 'n prachtige speler...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zou zeggen kijk de lijst in de OP eens goed na. Maar ik dacht dat Vicente een flinke blessure had opgelopen onlangs.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Omdat ie misschien naar Barça gaat?
Volgens mij zit Zidane bij onze Mod Mitt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:38 schreef limbabwaan het volgende:
aangezien ik hem niet in de op terug kan vinden wil ik graag Zidane aan mijn stal toevoegen
een extra toevoeging mutu svp
Staat genoteerd maar hij mag pas meedoen na de volgende transferperiode.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Bij deze wil ik Petr Cech toevoegen aan mijn stalletje.
Als alle Europese competities beeindigd zijn begint de nieuwe transferperiode.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:13 schreef Sloggi het volgende:
De volgende transferperiode start ergens in juni, of niet?
Je kan ook tips aanvragen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Mich, ik vind het sowieso leuk om iets over deze spelers te lezen.
Zeikerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Dat kan je zeggen en vinden, het was echter al vanaf dag één stelregel dat over de startwaarden niet gediscussieerd werd.
We zullen eens kijken of we idd met amateurs gaan spelen. Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als we in de huidige vorm doorgaan (+ amateurdeel voor de liefhebber) dan wil ik Alexei Eremenko Jr. vervangen door Sjors Brugge en Peter Scheppink (die naar amateurdeel gaat) door Eddie Gaven.
1 september? Ik vind het best.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, allemaal op 1 september denk ik. Kan iedereen aangeven of ie wil meespelen en welke wissels ie wil doen. Afhankelijk van Mr. Anonimous ook.
Als iemand een bod doet en de waarde is zoveel hoeft nog niet te betekenen dat je hem dan ook maar voor dat bedrag moet verkopen. Dus dan mag er onderhandeld worden. Onderhandelingen moeten wel openbaar te volgen zijn vind ik. Niet via MSN ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dus stel dat ik 623 punten heb en ik wil van Vaduz graag Jeroen Heubach kopen en die is 17, dan houd ik 606 over.
Ook leuk zou zijn dat ik dan met Vaduz kan handelen, dus eventueel minder of als ik erg graag wil meer betaal en hij dat bij zijn budget krijgt. Dus als ik Heubach 30 waard vind, ik nog 593 heb en Vaduz van 647 naar 677 gaat ofzo.
Daar heb je gelijk in. Alleen de uitkomst openbaar is ook goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de uitkomst kan wel hier als beide partijen dat dan bevestigen. Openbaar is nooit goed, dan zien ze niet hoeveel wijnflessen je meeschuift onder tafel.
Een nieuw inschrijvingstopic?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Openen we ook een nieuw topic om meer deelnemers te lokken?
Met een betere uitleg dan vorig jaar. Toen had bijna iedereen het idee dat MM en ik alles bij zouden houden geloof ik. (da's een beetje te veel werk)quote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een topic met de titel: Het zaakwaarnemersspel, doe mee!
Dat de titel meer mensen lokt.
Ik ben nog steeds bereid om voor Dylan Dog en Chen de stallen bij te houden. Tenzij ze niet meer mee willen doen, natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe zit het met de stallen die door collega's worden bijgehouden eigenlijk? Blijft dat in het nieuwe seizoen ook zo?
leuk idee... dan wordt het ook wat minder individueel en is het niet alleen een kwestie van wekelijks je punten optellen/aftrekkenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dus stel dat ik 623 punten heb en ik wil van Vaduz graag Jeroen Heubach kopen en die is 17, dan houd ik 606 over.
Ook leuk zou zijn dat ik dan met Vaduz kan handelen, dus eventueel minder of als ik erg graag wil meer betaal en hij dat bij zijn budget krijgt. Dus als ik Heubach 30 waard vind, ik nog 593 heb en Vaduz van 647 naar 677 gaat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |