abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:27:10 #201
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24434310
Iedereen mag mee doen. Vrije spelers contracteren is wel het makkelijkst maar je kan ook een zaakwaarnemer benaderen of je een speler mag overnemen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_24434935
nou dan ga ik maar eens kijken welke spelers nog geen zaakwaarnemer hebben

[ Bericht 25% gewijzigd door limbabwaan op 06-01-2005 17:18:04 (klopte niet veel van) ]
pi_24435285
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is defoe nog niet bezet en als ik daar gelijk in heb wil ik hem graag als eerste speler
pi_24436494
Welkom bij de club Limbabwaan! Defoe is volgens mij wel vrij.
That's all folks!
pi_24436780
nou dat is dan mijn 1e speler
pi_24436812
Methodmich zal hem een startwaarde toekennen.
That's all folks!
pi_24436877
Heeft iemand Vicente al in bezit...? Zo nee, dan zou ik 'm graag toevoegen aan m'n stal. Zo ja, dan blijf ik 'r natuurlijk van af...
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:00:18 #208
92644 mr_anonimous
pi_24436910
Ik zou zeggen kijk de lijst in de OP eens goed na. Maar ik dacht dat Vicente een flinke blessure had opgelopen onlangs.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_24437149
ook zou ik pizarro willen toevoegen
die kwam ik ook nergens tegen in de op
pi_24437228
Defoe mag op 55.

Welke Pizarro? Claudio of David?

Vicente zou eventueel op 66 mogen starten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24437374
Claudio
pi_24438075
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zou zeggen kijk de lijst in de OP eens goed na. Maar ik dacht dat Vicente een flinke blessure had opgelopen onlangs.
Vicente staat niet op de kaart, maar ik weet niet in hoeverre die actueel is? Overigens weet ik dat hij toch medio april uitgeschakeld zal zijn, maar ik vind het gewoonweg 'n prachtige speler...

Tevens zou ik Dean Ashton (Crewe) willen contracteren. Een zaakwaarnemer kan ie, volgens mij, binnenkort wel gebruiken...
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
pi_24440802
als 3e speler zie ik graag Iniesta komen

ik heb vandaag de op nog eens doorgespit en zag Lampard nergens staan......
Na goed overleg met Mourinho is Frank bereid zich als 4e speler bij deze beginnende zaakwaarnemer te voegen

[ Bericht 71% gewijzigd door limbabwaan op 07-01-2005 15:26:31 (toevoeging door uitbreiding stal) ]
pi_24453046
Claudio Pizarro start op 48
Andrés Iniesta op 43
Frank Lampard 78

Dean Ashton op 22
www.thuisuiteten.nl
pi_24453204
is er ook ergens een overzicht van de punten die je moet toekennen voor ieder doelpunt/ assist/ kaart etc???
pi_24453718
Ja, in het Speltopic.
www.thuisuiteten.nl
pi_24523605
Ik wil graag nog Vincenzo Iaquinta toevoegen bij mijn selectie
[14.gif]
pi_24532740
Omdat ie misschien naar Barça gaat?
www.thuisuiteten.nl
pi_24532801
Christian Rau, bitte ja, omdat 'ie weg mag bij Bayern
pi_24533305
Die heet Tobias.
www.thuisuiteten.nl
pi_24533349
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Die heet Tobias.
Verwar ik 'm met z'n tweelingbroer zeker
pi_24538015
aangezien ik hem niet in de op terug kan vinden wil ik graag Zidane aan mijn stal toevoegen

een extra toevoeging mutu svp

[ Bericht 18% gewijzigd door limbabwaan op 13-01-2005 00:49:47 ]
pi_24541553
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Omdat ie misschien naar Barça gaat?
Inderdaad maar als hij toch niet gaat houd ik hem ook gewoon
[14.gif]
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:09:31 #224
92644 mr_anonimous
pi_24545704
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 23:38 schreef limbabwaan het volgende:
aangezien ik hem niet in de op terug kan vinden wil ik graag Zidane aan mijn stal toevoegen

een extra toevoeging mutu svp
Volgens mij zit Zidane bij onze Mod Mitt.
pi_24566156
Jerko Leko heeft nog 16 dagen om in mijn stal te blijven. Dan moet ie namelijk naar Engeland gaan.

Anders haal ik een ander uit de Premier League, ben al aan het onderhandelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24566692
ik heb Zidane nergens kunnen vinden maar als hij bij Mitt zit dan laat maar

ik zou wel graag de startwaarde van mutu willen weten
pi_24568738
CFA (Chiel's Football Agency) zou graag 'n startwaarde willen hebben voor de volgende spelers:
- Mirko Vucinic
- Luis Leonel Messi

Binnenkort zullen de laatste twee spelers bekend worden gemaakt. Naar alle waarschijnlijkheid worden dat twee defensief ingestelde spelers. De komst van dit duo is noodzakelijk om de balans in het bureau enigszins recht te trekken. Aan spitsen & offensieve spelers is immers met de komst van eerdergenoemde heren geen gebrek bij CFA.....
pi_24568984
Mutu 62

Vucinic 37

Messi 11
www.thuisuiteten.nl
pi_24640064
MM, ik houd voor Chen de stand bij en je bent vergeten om Vincenzo Iaquinta een startwaarde te geven, kun je dit alsnog doen?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24642283
Iaquinta 38
www.thuisuiteten.nl
pi_24920583
Bij deze wil ik Petr Cech toevoegen aan mijn stalletje.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:32:43 #232
92644 mr_anonimous
pi_24921354
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Bij deze wil ik Petr Cech toevoegen aan mijn stalletje.
Staat genoteerd maar hij mag pas meedoen na de volgende transferperiode.
pi_24922893
Cech start op 76
www.thuisuiteten.nl
pi_24934988
De volgende transferperiode start ergens in juni, of niet?
  maandag 7 februari 2005 @ 10:42:41 #235
92644 mr_anonimous
pi_24967151
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:13 schreef Sloggi het volgende:
De volgende transferperiode start ergens in juni, of niet?
Als alle Europese competities beeindigd zijn begint de nieuwe transferperiode.
pi_25241376
ik zou voor de volgende transferperiode Del Horno en Crespo willen opeisen (deze namen heb ik niet kunnen vinden in de OP mochten ze toch al bij een stal horen dan heb ik nooit naar de desbetreffende speler gevraagd)
pi_25251005
Ik denk dat ze van jou zijn nu!
www.thuisuiteten.nl
pi_25265078
ok kan je dan ook een keer de startwaardes geven??
pi_25267309
Del Horno 62
Crespo 80
www.thuisuiteten.nl
pi_25686829
Voor de volgende transferperiode zou ik graag Pablo Vitti (Rosario Central) willen strikken. Die zou dan namelijk wel 's snel weg kunnen zijn.....
pi_25688173
Dan zetten we die op 5.
www.thuisuiteten.nl
pi_25695897
Kan ie zomaar 10 worden.
That's all folks!
pi_25731891
Binnen no time idd! Ik zal dit weekend weer eens wat tips doen in dit topic.
www.thuisuiteten.nl
pi_25734786
"Die zou dan namelijk wel 's snel weg kunnen zijn....." sloeg eigenlijk niet zozeer op 't feit dat hij tegen die tijd 'n transfer zou kunnen maken, maar meer op 't feit dat hij dan wel 's door 'n andere zaakwaarnemer zou kunnen worden binnengehaald....
pi_25738800
Ik had nog nooit van de beste man gehoord.
That's all folks!
pi_25781616
De nieuwe Bundesligatip:

Andriy Voronin (Bayer 04 Leverkusen)

De uit Oekraďne afkomstige Voronin stond jaren vooral bekend als een "2e Bundesliga-spits". Hij maakte zijn goals voor Mainz, alvorens hij namens Köln in de Bundesliga mocht uitkomen. Dat werd niet echt een succes, ondanks of misschien wel dankzij het feit dat hij als grote aankoop werd gepresenteerd. Köln degradeerde en supertalent Lukas Podolski verdrong Voronin in de rangorde der spitsen. Er was dus ook wel de nodige scepsis toen Leverkusen Voronin aan het begin van dit seizoen overnam van Köln, als vervanger van de vertrokken Oliver Neuville. Uiteraard moest de 25-jarige spits aansluiten achter het succesvolle koppel Berbatov - França, maar middels invalbeurten speelde de sterke Voronin de Braziliaan uit de basis. De international scoorde inmiddels al 12 goals in 24 duels en doet het gemiddeld nog iets beter dan Berbatov (12 uit 25). Ook Europees maakte Voronin al zijn goals. Het is niet zeker of Leverkusen hem kan behouden, omdat de transfer nog niet afgemaakt was en Voronin min of meer op huurbasis speelt bij Bayer. Een transfer voor deze prijsschutter hoort dus tot de mogelijkheden.

Contracteer hem en hij begint in het voorseizoen op 38. Wellicht volgt er nog een snelle verdubbeling ook!

www.thuisuiteten.nl
pi_25781907
Premier League tip:

Peter Crouch (Southampton)

De 24-jarige Peter Crouch kwam deze zomer over van Aston Villa naar Southampton. Bij Villa had Crouch het niet kunnen maken en dus moest hij in St. Mary's aansluiten achter Beattie en Phillips. Door de verkoop van Beattie en alle moeilijkheden rond zijn persoon en de blessures van Phillips, kwam Crouch toch regelmatig in actie. Aanvankelijk zonder succes, maar de laatste tijd maakt de slungelige spits toch belangrijke goals in de degradatiestrijd van de Saints. Inmiddels staat Crouch op 9 uit 21 duels, geen gek aantal voor een spits van een laagvlieger. Vanwege zijn lengte is Crouch vooral koppend gevaarlijk.

Als Southampton zal degraderen, zal Crouch misschien weer verkocht worden. Hoe dan ook is hij een leuke speler om er bij te hebben. Werd ooit al eens verkozen in een team met de lelijkste voetballers in Engeland. Zijn startwaarde is 29.

www.thuisuiteten.nl
pi_25782102
Ligue 1-tip:

Sébastien Mazure (Caen)

De 26-jarige Mazure is dit seizoen een verrassende speler bij Caen. Liefst 9 maal trof hij al doel voor de promovendus. In 2000 debuteerde de spits bij Le Havre, waarna hij al snel naar Caen verkaste. Na een aarzelend begin was het seizoen 2002/03 eindelijk een goed seizoen voor de handige Mazure, met 11 goals in 25 duels. In het promotiejaar 2003/04 maakte hij er nog eens 10 uit 23 en dit seizoen bewijst hij ook het hoogste niveau te kunnen scoren. In 24 duels trof hij dus 9 maal raak en samen met zijn maatje Cyril Watier heeft hij zich verrassend snel aangepast aan het hoogste Franse niveau. Zo goed, dat betere clubs al interesse toonden en dat ook enkele buitenlandse clubs hem al op een lijstje hebben. Mazure zal een startwaarde hebben van 24.

De overige competities volgen morgen!
www.thuisuiteten.nl
pi_25783501
Serie A tip:

Andrea Caracciolo (Brescia)

De 23-jarige spits van Brescia kwam vorig seizoen na diverse uitleenbeurten definitief los bij Brescia. Dit seizoen gaat hij vrolijk door met scoren. In 26 duels scoorde hij al 10 keer. Inmiddels is de doelgerichte Caracciolo ook al een paar keer opgeroepen voor de nationale ploeg. Een puike prestatie voor iemand die niet bij een traditionele topclub speelt! Caracciolo wordt dan ook al geruime tijd gelinkt aan betere Italiaanse clubs en zal misschien wel de overstap gaan maken. Hij zal beginnen met een waarde van 42.

www.thuisuiteten.nl
pi_25783560
Goed werk Mich, ik vind het sowieso leuk om iets over deze spelers te lezen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')