Hmmm... ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk er nog even over na maar waarschijnlijk welquote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb nog geen interesse in hem gezien dus hij is nog vrij Tha_Dark. Ben je van plan om het spel mee te spelen?
Okay dan. Ik zal MM ook even vragen of hij de spelers die geclaimd zijn al een startwaarde wil toekennen. Kunnen ze direct per 1 december ingezet worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hmmm... ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk er nog even over na maar waarschijnlijk wel
Dit zijn de waarden van je spelers:quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef tha_dark het volgende:
Dankje MM, maar als ik dan met het spel wil meedoen hoe weet ik dan wat de startwaarde van mijn andere spelers is?
Ja hoor, dit is het juiste adres hiervoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Kan ik hier een aanvraag indienen voor 'n eigen bureau...?
Oke, dan meld ik me bij deze aan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor, dit is het juiste adres hiervoor.
Nee, diegene die al bezet zijn die kun je uiteraard niet claimen. Die lijst kun je in de OP vinden. MM heeft een flink aantal buitengewoon talentvolle spelers in dit topic gepost. Een enkeling is bezet. MM heeft behoorlijk kijk op het spelletje dus met die spelers zit je wel goed.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Oke, dan meld ik me bij deze aan...
Overigens vroeg ik me af of je elke willekeurige prof op deze aardbol in jouw 'stal' kunt opnemen..?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar de competitie van Uzbekistan is lastiger bijhouden dan de Premier League, zeg maar.
Begin denk ik 1 dec.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Tha_Dark heeft zijn stand niet bijgehouden vanaf het begin.
1 januari? Okay. Mogen de nieuwe spelers al wel op 1 december toegevoegd worden?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:26 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat we vanaf 1 december mochten handelen, maar dat nieuwe bureaus pas per 1 januari mochten spelen?
Vukic 31quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zvonimir Vukic (Shaktar Donetsk) en Julio Baptista (Sevilla) staan bij mij onder contract.
Nee hoor. Tha_Dark had ze in de zomer al geclaimd en hij stond ook al vanaf het begin in geschreven voor het spel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:16 schreef MaxPower het volgende:
argh ik zie net dat ze bij tha_dark zitten die in december gaat beginnen...![]()
maffiapraktijken
Volgend seizoen ook volgens de FIFAregels werken of houden we het gewoon zo?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wel, want handelen kon tussen 1 december en 31 januari toch? Eigenlijk is dat qua FIFA regels 1-1 tot en met 31-1.
Dat lijkt mij ook het beste.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:53 schreef methodmich het volgende:
Misschien een peiling houden onder de spelers?
Dusan Basta van Rode Ster Belgrado wordt daar ook aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vukic 31
Julio Baptista 53
Ik meende dat onze vriend Zjroen die al in bezit had.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dusan Basta van Rode Ster Belgrado wordt daar ook aan toegevoegd.
Ik krijg 20 punten aftrek vanwege de Reyes - Baggio switch toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
En hoe zit het nou met afstoten?
Hij is nu officieel hoofd scouting van mijn bureau.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo. Wel sneu voor Roby trouwens.
Ja maar niks tegen Roby zeggen hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Gewoon ordinair weggepromoveerd dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |