abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25783660
Primera División tip:

Mario Regueiro (Racing Santander)

Regueiro is een 26-jarige multifunctionele voetballer uit Uruguay, die dit seizoen een belangrijke rol heeft in de degradatiestrijd van Santander. Inmiddels wist hij in 26 competitieduels 8 maal te scoren, waarmee hij clubtopscorer is. Zijn stuwende spel vanaf de flanken kan een belangrijke factor zijn in het slagen van Santanders missie zich te handhaven. Speelde onlangs zelfs als linksback in het teambelang, om zijn veelzijdigheid maar eens te onderstrepen. Santander zal dan vermoedelijk ook niet zijn eindstation zijn. Regueiro zal starten op 34.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25783671
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Mich, ik vind het sowieso leuk om iets over deze spelers te lezen.
Je kan ook tips aanvragen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25783856
Eredivisie tip:

Erik Nevland (FC Groningen)

Het verhaal rond Nevland is genoegzaam bekend. Speelde ooit 1 competitieduel voor Manchester United, maar de Noor redde het niet en keerde terug naar Viking Stavanger. Groningen contracteerde hem om de club aan goals te helpen en zie: Nevland kon die druk aan en scoort er op los. De teller staat inmiddels op 9 goals uit slechts 12 duels en de bescheiden Noor is al een kleine sensatie. Niemand die er om maalt dat Drent geen nieuwe verbintenis krijgt, want Nevland heeft ook alles in zich om cult te worden. Wie neemt de gok en haalt de Noor binnen, voor een startwaarde van 25?

www.thuisuiteten.nl
pi_25784191
Algemene tip

Helton (União Leiria)

De Braziliaanse goalie Helton doet het dit seizoen zeer goed bij Leiria. De 26-jarige Braziliaanse keeper hoefde dit seizoen nog maar 25 goals te incasseren in 26 competitieduels, terwijl zijn verdedigers lang niet van het niveau zijn van de ploegen die minder tegengoals kregen. Niet voor niets heeft Sporting Lissabon hem op het oog om Ricardo Pereira te vervangen, als die vertrekt. Ook Benfica zit op het vinkentouw, als die ploeg José Moreira ziet gaan. De atletische Helton is klaar voor een stap hogerop en daarom een prima keuze voor zaakwaarnemers met een voorliefde voor keepers. Zal starten op 22.

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 april 2005 @ 23:15:58 #255
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_26236073
Is Hatem Ben Arfa al door iemand geclaimd? Anders leg ik hem vast. Dan neemt ie volgend seizoen de plek van Mounir in.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_26247134
en ik zou graag (indien mogelijk) Robert de Pinho De Souza toe willen voegen aan mijn stal als achtste speler
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_26252301
Robert start dan op 5, Ben Arfa op 21.
www.thuisuiteten.nl
pi_26252406
Robert maar 5?
That's all folks!
pi_26252710
Uiteraard, die heeft nog niets laten zien, zowel hier als op wereldniveau. Is ook geen talent ofzo, gewoon een standaardspeler en standaardspelers uit de HCE krijgen 4 of 5.
www.thuisuiteten.nl
pi_26312330
Dat niet nee, maar het feit dat hij voor een aantal miljoenen naar PSV is gehaald zegt wel wat.
That's all folks!
pi_26326556
Die betaalden ook miljoenen voor Marcos en Cláudio.
www.thuisuiteten.nl
pi_26338159
Daar valt wat voor te zeggen ja, al was het toen een andere tijd.
That's all folks!
pi_26340879
Maar Marcos of Claudio hebben nooit punten voor PSV gewonnen, Robert schiet met zijn pingel PSV in de richting van Robinho. Ik zou zeggen 11.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26352289
Dat kan je zeggen en vinden, het was echter al vanaf dag één stelregel dat over de startwaarden niet gediscussieerd werd.
www.thuisuiteten.nl
pi_26354281
He ja, daar heb je helemaal gelijk in.
That's all folks!
pi_27946923
Als we in de huidige vorm doorgaan (+ amateurdeel voor de liefhebber) dan wil ik Alexei Eremenko Jr. vervangen door Sjors Brugge en Peter Scheppink (die naar amateurdeel gaat) door Eddie Gaven.
That's all folks!
pi_27947074
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Dat kan je zeggen en vinden, het was echter al vanaf dag één stelregel dat over de startwaarden niet gediscussieerd werd.
Zeikerd
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27952865
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als we in de huidige vorm doorgaan (+ amateurdeel voor de liefhebber) dan wil ik Alexei Eremenko Jr. vervangen door Sjors Brugge en Peter Scheppink (die naar amateurdeel gaat) door Eddie Gaven.
We zullen eens kijken of we idd met amateurs gaan spelen. Lijkt me leuk!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:53:06 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28227329
Ik wil ook een verandering doorvoeren voor volgend jaar.

Ik wil graag Vlaar (zie hem nog nergens bij staan) erbij hebben, aangezien ik al 10 spelers heb zal ik Rommedahl laten vallen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29072417
ik zou graag Villa (Valencia) en Valdes (FC Barcelona) toevoegen aan mijn stal
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29072492
Eddie Gaven wilde toch liever een zaakwaarnemer dicht bij huis, die deal is afgeketst. Eremenko blijft daarom.

Sjors Brugge komt er definitief bij.
That's all folks!
pi_29083942
Ah. Ik heb al weer punten met Babic, maar we zijn nog niet begonnen geloof ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_29084032
Volgens mij nog niet, of beginnen we nu gelijk?
That's all folks!
pi_29084051
Nee, allemaal op 1 september denk ik. Kan iedereen aangeven of ie wil meespelen en welke wissels ie wil doen. Afhankelijk van Mr. Anonimous ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_29084076
Ja, dat lijkt me het beste.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')