Je kan ook tips aanvragen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Mich, ik vind het sowieso leuk om iets over deze spelers te lezen.
Zeikerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Dat kan je zeggen en vinden, het was echter al vanaf dag één stelregel dat over de startwaarden niet gediscussieerd werd.
We zullen eens kijken of we idd met amateurs gaan spelen. Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als we in de huidige vorm doorgaan (+ amateurdeel voor de liefhebber) dan wil ik Alexei Eremenko Jr. vervangen door Sjors Brugge en Peter Scheppink (die naar amateurdeel gaat) door Eddie Gaven.
1 september? Ik vind het best.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, allemaal op 1 september denk ik. Kan iedereen aangeven of ie wil meespelen en welke wissels ie wil doen. Afhankelijk van Mr. Anonimous ook.
Als iemand een bod doet en de waarde is zoveel hoeft nog niet te betekenen dat je hem dan ook maar voor dat bedrag moet verkopen. Dus dan mag er onderhandeld worden. Onderhandelingen moeten wel openbaar te volgen zijn vind ik. Niet via MSN ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dus stel dat ik 623 punten heb en ik wil van Vaduz graag Jeroen Heubach kopen en die is 17, dan houd ik 606 over.
Ook leuk zou zijn dat ik dan met Vaduz kan handelen, dus eventueel minder of als ik erg graag wil meer betaal en hij dat bij zijn budget krijgt. Dus als ik Heubach 30 waard vind, ik nog 593 heb en Vaduz van 647 naar 677 gaat ofzo.
Daar heb je gelijk in. Alleen de uitkomst openbaar is ook goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Mwah, de uitkomst kan wel hier als beide partijen dat dan bevestigen. Openbaar is nooit goed, dan zien ze niet hoeveel wijnflessen je meeschuift onder tafel.
Een nieuw inschrijvingstopic?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Openen we ook een nieuw topic om meer deelnemers te lokken?
Met een betere uitleg dan vorig jaar. Toen had bijna iedereen het idee dat MM en ik alles bij zouden houden geloof ik. (da's een beetje te veel werk)quote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Of een topic met de titel: Het zaakwaarnemersspel, doe mee!
Dat de titel meer mensen lokt.
Ik ben nog steeds bereid om voor Dylan Dog en Chen de stallen bij te houden. Tenzij ze niet meer mee willen doen, natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe zit het met de stallen die door collega's worden bijgehouden eigenlijk? Blijft dat in het nieuwe seizoen ook zo?
leuk idee... dan wordt het ook wat minder individueel en is het niet alleen een kwestie van wekelijks je punten optellen/aftrekkenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dus stel dat ik 623 punten heb en ik wil van Vaduz graag Jeroen Heubach kopen en die is 17, dan houd ik 606 over.
Ook leuk zou zijn dat ik dan met Vaduz kan handelen, dus eventueel minder of als ik erg graag wil meer betaal en hij dat bij zijn budget krijgt. Dus als ik Heubach 30 waard vind, ik nog 593 heb en Vaduz van 647 naar 677 gaat ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |