Geen idee dus een TVPquote:Op zondag 26 september 2004 20:19 schreef timbob het volgende:
yay!
vraag:
in 1999 is 1 helft van een Drum 'n' bass duo overleden in een auto-ongeluk.
wie en welk duo.
Mevrouwquote:Op zondag 26 september 2004 20:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren!!!
Idemquote:Op zondag 26 september 2004 20:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Geen idee dus een TVP![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 22:05 schreef bukgeit het volgende:
Kemistry?
quote:When Kemi Olusanya, one half of the jungle DJ duo Kemistry & Storm, died in a car accident on April 25, 1999, she took a big chunk of drum & bass history with her. Along with partner Storm, in '92 Kemistry first convinced Goldie to check out Grooverider and Fabio's legendary hardcore night at Rave, the birthplace of jungle. Goldie launched his Metalheadz label soon after, and Kemistry did a lot of the day-to-day management and helped discover such breakbeat microsurgeons as Photek and Adam F.
Thomas Bangalterquote:Op zondag 26 september 2004 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:Okee, wist dus niet hoe je het schrijft, maar ik doelde inderdaad op de cd die onlangs bij De Konkurrent is uitgekomen.
Noem 7 muzikanten die naar de prachtige naam Thomas luisteren.
Petje af!quote:Op zondag 26 september 2004 23:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Thomas Bangalter
Thomas Dolby
Thomas Eckel
Thomas Fersen
Thomas Helmig
Thomas Lang
Thomas Winter
Merci...quote:Op zondag 26 september 2004 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Petje af!hoewel ik van het merendeel nog nooit gehoord had
..........
newbiedoobiedoo + 1
jesssss!!!quote:Op maandag 27 september 2004 00:12 schreef Gambolputty het volgende:
De zangers heten allemaal Paul?
Beide bands hebben ook een film gemaakt?quote:Op maandag 27 september 2004 09:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Wat is de connectie tussen The Who & The Beatles?
De helft van de orginele line-up is dood ?quote:Op maandag 27 september 2004 09:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Wat is de connectie tussen The Who & The Beatles?
Dacht ik ook aan, maar 'connectie' is toch niet 'overeenkomst'?quote:Op maandag 27 september 2004 09:57 schreef Doc het volgende:
De helft van de orginele line-up is dood ?
De connectie is magere heinquote:Op maandag 27 september 2004 09:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar 'connectie' is toch niet 'overeenkomst'?
quote:Op maandag 27 september 2004 10:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Engeland
quote:Op maandag 27 september 2004 12:01 schreef belsen het volgende:
Papa Ringo drumde bij The Beatles, zoon Zack bij The Who. Dat zal het zijn...
Ja wel, hij heeft nu, na The Who, eindelijk een nieuw, redelijk vaste, band.quote:Op maandag 27 september 2004 12:11 schreef ranja het volgende:
geen enkele
quote:Op maandag 27 september 2004 12:23 schreef ranja het volgende:
Oasis
Niet lang daarna:quote:Roger Daltrey, former lead singer and guitarist for the Detours, has replaced John Lennon. Paul is "the Cute One," George "the Shy One," Ringo "the Goofy One," and Roger becomes "the Blond One."
quote:Both prepared to crawl on their hands and knees and beg the other to take him back, John Lennon is welcomed back into the Beatles by Brian Epstein and his former bandmates. Epstein tells brief member Roger Daltrey that he'll find something for him. Roger recommends that Epstein sign his former band, the Detours, featuring lead guitarist Pete Townshend and bass guitarist John Entwistle. "But what will you do for a drummer?" Epstein asks. "We'll find someone," Roger tells him. Meanwhile, he can hear Paul leading the reformed band in "I'll Follow the Moon," and suddenly Roger remembers a drummer he'd once seen by the name of Keith.
Artiest + titel graag.quote:Ik verborg mijn jojo in de tuin,
maar ik kan jou niet verbergen voor de overheid.
Je lijkt overtoom welquote:Op maandag 27 september 2004 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
kate bush- cloudbusting
quote:Op maandag 27 september 2004 14:12 schreef Berkery het volgende:
Donald Sutherland
(?) - King Of My castle = Wamdue Projectquote:Op maandag 27 september 2004 14:49 schreef Berkery het volgende:
Omdat ranja als eerste 10 in 1 post heeft:
ranja + 1
Ik had zelf
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
The Mission - Tower of Strength
Culture Club - Church of the poisoned mind
Underworld - MMM Skyscraper I Love You
Lucifer - House for sale
SoM - Temple of love
Crowded House - Mansion in the Slums
U2 - Discotheque
Eagles - Hotel California
(?) - King Of My castle
Dire Straits - Tunnel of love
quote:Hey c'mon, don't stand still, so come and follow me
Through the street, cross the place, with you jingle-tambourine
With your hand full of dough, and your Herculeshero
Your hair caught in the wind, and everything you find
quote:Op maandag 27 september 2004 15:53 schreef pyl het volgende:
'He kom aan', van Dimitri van Toren.
Punt en vraag voor Pyl.quote:He, kom aan, blijf niet staan en loop me achterna
Door de straat over 't plein met je tingeltamboerijn
Met je hand vol geld en je Herculesheld
Je haren in de wind en alles wat je vindt
Zweden regelt!quote:Op maandag 27 september 2004 15:50 schreef Z het volgende:
Hé belsen, jij was toch van de zweedse bandjes? Ken je dit al? Zweeds en goed
On topic; geen idee...
quote:Op maandag 27 september 2004 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
nick cave
Whoa...hebben we het wel over hetzelfde nummer dan?quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem opgezocht en ik ken het hele nummer niet, dus zo'n klassieker zal het wel niet zijn...
quote:Op maandag 27 september 2004 17:23 schreef ranja het volgende:
gokje, Fleetwood mac - Oh well? ben ook niet zo van de teksten
quote:Op maandag 27 september 2004 17:30 schreef ranja het volgende:
Iets van Ten years after? Niet Going home lijkt me, heb de lp natuurlijk niet bij de hand. I'm on my way?
Dit is VERRE van sentimententel jankmuziekquote:Op maandag 27 september 2004 17:32 schreef belsen het volgende:
Ik heb mijn oren al jaren terug doof gemaakt voor alle oversentimentele Amerikaanse jankmuziek.
Fleetwood Mac heb ik trouwens ook een broertje aan dood...
Evenals Bruce Springsteen, enzo...
Whoehaaa. Geen TYA dus!quote:Op maandag 27 september 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dit is VERRE van sentimententel jankmuziek
Ik raad je aan een woodchoppersball te luisteren.
Ik heb Ten Years After thuis, maar het kan mij toch echt niet bekoren...quote:Op maandag 27 september 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Uhhh Doc, niet om het een of het ander, maar het is NIET Ten Years After...quote:Op maandag 27 september 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
Daaaaaaaar was ik dus ook al achtergekomenquote:Op maandag 27 september 2004 17:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhhh Doc, niet om het een of het ander, maar het is NIET Ten Years After...
Zal dan wel Canned Heat zijn. On the road again?quote:Op maandag 27 september 2004 17:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Amerikaanse band (en het nummer is een fraaie up tempo blues met een dwingend pulserend ritme; denk ook: hoge stem).
Okay Doc!quote:Op maandag 27 september 2004 17:45 schreef Doc het volgende:
Zal dan wel Canned Heat zijn. On the road again?
quote:Op maandag 27 september 2004 23:28 schreef Gambolputty het volgende:
Acda & De Munnik
Ik heb lama-bookmarksquote:Op maandag 27 september 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Je lamaat sneller dan je F5't!
quote:Op maandag 27 september 2004 23:32 schreef Gambolputty het volgende:
Ik probeer nu tijd te winnen door het vraagteken weg te laten...
quote:Op maandag 27 september 2004 23:54 schreef timbob het volgende:
U2?
Het eerste of het tweede nummer?quote:Op maandag 27 september 2004 23:53 schreef Berkery het volgende:
Opgezocht, ken het nummer njet, dat vliegtuig uiteraard wel.
Tja. The twist en Let's twist again, dat verzin je ook nietquote:Op maandag 27 september 2004 23:37 schreef Gambolputty het volgende:
Bekend van natuurlijk Kung Fu Fighting.
Komt ie daarna met het nummer Do of Dance The Kung Fu![]()
Briljant gewoon
Ok, zal er eens naar op zoek gaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Gambolputty het volgende:
Van U2, bandje uit Ierland, timmert aardig aan de weg.
Hehe, we komen in de buurt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ja, da's ook van U2. Staat op The Joshua Tree geloof ik
Doe dan ook gewoon "I can't believe the news today"quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hehe, we komen in de buurt.
Kennis van vage Finse bands jawel, maar U2 kennen ze hier niet..
![]()
4xquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joshua Tree, gokje where the streets have no name, I still havent found what i'm looking for, with or without you
bullet the blue sky?
't zou toch niet red hill mining town zyn?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
4x.
je bent niet echt roodgloeiend
Hyvä! Me omistaa joku asia! minä toivoa sinä tehdä muistaa se........quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:18 schreef Gambolputty het volgende:
TSE
laatste keer dat ik over Scandinavie zemel. Promise.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't zou toch niet red hill mining town zyn?
heb hier alles van u2 liggen, maar de enige die ik nog wel eens luister zijn de best of's
Husk å få med deg posten når du flytter!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hyvä! Me omistaa joku asia! minä toivoa sinä tehdä muistaa se........
good We devote anybody case! ego hope thou inflict retain it........quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hyvä! Me omistaa joku asia! minä toivoa sinä tehdä muistaa se........
Keep that in mind to a few along with you mail as you displacequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Husk å få med deg posten når du flytter!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Husk å få med deg posten når du flytter!
Michael Jackson!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke popster schijnt 8 weken zwanger te zijn volgens 'de bladen'?
Copy - paste vanaf www.norge.no ....verder geeeeen ideeequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Okay! We have an agreement! I hope you do remember it............quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
good We devote anybody case! ego hope thou inflict retain it........
Uhm....ok![]()
Että aivan. se on Britti Keihäs (Britney Spears dusquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Michael Jackson!!
Britney Spears?
Uhm...TSEquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik durf nu echt niets meer over Scandinavie te vragen. Graag 10 Aziatische metalbands![]()
Ik vind 'm primaquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
3. Hanoi Rocks(zowel fins als aziatisch toch?.....maar echt metal?)
Shit......ik kende nog wel een paar goede metalbands uit de Malediven....maar ik kom ff niet op de namen zo snelquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima
Ter ondersteuning - deze landen vormen Azie:
Abchazië Cyprus Kirgizië Oost-Timor Turkmenistan
Afghanistan Filipijnen Koeweit Pakistan Turkije
Armenië Georgië Laos Palestina VAE**
Azerbeidjan India Libanon Qatar Vietnam
Bahrein Indonesië Maldiven Rusland Zuid Korea
Bangladesh Irak Maleisië Saoudi Arabië
Bhutan Iran Mongolië Singapore
BIOT* Israel Myanmar Sri Lanka
Birma Japan Nepal Syrië
Brunei Jemen Noord Korea Tadzjikistan
Cambodja Jordanië Oezbekistan Taiwan
China Kazachstan Oman Thailand
Zeker is dat wat. Erg fijne muziek. Lekker accentje (neggest song ies covesong of ramones).quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:13 schreef Gambolputty het volgende:
Tja. Shonen Knife. Is dat wat?
Moet ik nu aan Asia-bashing gaan doen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een paar metalband opnoemen uit dit prachtige continent, da's toch goed te doen?
Nee.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een paar metalband opnoemen uit dit prachtige continent, da's toch goed te doen?
Goh, zou er ook een Aziatische Sabbat bestaan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Nee.
Yellow sabbathquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, zou er ook een Aziatische Sabbat bestaan?
sssst....laat mark maar niet horen dat je deze niet kent: -klik-quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Yellow sabbath
Oh, ik ken ook wel een bandje dat Mark niet kentquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
sssst....laat mark maar niet horen dat je deze niet kent: -klik-
quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:18 schreef dolle_hond het volgende:
japanese whispers van the cure
dolle hond +1quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:18 schreef dolle_hond het volgende:
japanese whispers van the cure
Flauwekulvraag.quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WHIPLASH (JAPAN)
ORPHANED LAND (ISRAEL)
TERROR SQUAD (JAPAN)
SERAPHIM (TAIWAN)
SABBAT (JAPAN)
KEKAL (INDONESIE)
IMPIETY (SINGAPORE)
MOONSHINE (KOREA)
en zo zijn er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer...............
volgens mij ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:41 schreef Ascaroth het volgende:
Volgens mij is het nummer Wait and bleed.
die is van N'Syncquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:39 schreef Doc het volgende:
Justin Timberlake ?
was wel verrassend dat ze anouk versloegen hequote:Op dinsdag 28 september 2004 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
Hij is een kei hij is een kei
volgens mij
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
nicky en klaartje
Zou het de zieligheidfactor zijn geweest?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
was wel verrassend dat ze anouk versloegen he
ook shakira had ik hoger verwacht
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of Lillehammer toch?
quote:"" is a dramatic rocker with an anthemic chorus and tense verses that suit the semi-apocalyptic lyrics.
was never the world's most accomplished vocalist, but the sultry talk-singing style she affects for the verses suits her and makes the kind of shrill chorus much more effective. Like a lot of songs that have remained popular from the period, "
" was never a big chart hit in the US, but its atmospheric video......was an early MTV favorite.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:55 schreef dolle_hond het volgende:
slave to the rhythm van grace jones
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:15 schreef Berkery het volgende:
Talk-singing-style - T'Pau - Heart & Soul?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:53 schreef Gambolputty het volgende:
Kids in America?
Had die een top notering in 1981?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Z het volgende:
Kim Liamnmnmmnmnn?
Mooi ingekoptquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:08 schreef Berkery het volgende:
Kim Wilde - Kids in America![]()
Als ik me niet vergis de meneer tweede van rechtsquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke is de leadzanger?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tee Set?
Hmmm, die kwam me ook wel het meest bekend voor...kan het nog niet helemaal plaatsen. Is de foto voor jou een beetje te dateren?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de meneer tweede van rechts![]()
Eerste deel van de jaren '90. In ieder geval niet later dan 1995quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmm, die kwam me ook wel het meest bekend voor...kan het nog niet helemaal plaatsen. Is de foto voor jou een beetje te dateren?
Moelijk te zeggen, ik ken Georgia Satellites niet en van de gezochte band ken ik maar 1 nummer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En is het muzikaal een beetje te vergelijken met Ugly Kid Joe en Georgia Satellites?
quote:'s best-known song will forever remain their 199? hit "
" While many pop fans were attracted to the song's carefree and easygoing sound (not to mention its "cute" video), the song's origins were anything but. Many assumed that it was singer
who was the main lyric writer for the song, but it turned out to be bassist
. In the November 199? issue of Details magazine,
explained that the song was about a former girlfriend: "She had a hard time with depression. I was telling myself that I was writing it about her: how fucked up she could be, but how intelligent she was and why she was so unhappy and how much she needed me to be happy. And I realized I was writing it about myself at the same time. I needed her just as much." And as far as the meaning behind the song's title, he said "she would sleep even when it was sunny outside and she'd complain that there wouldn't be any rain, because that would give her an excuse to stay in."
Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blind melon![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blind melon![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope...ik denk dat Google toch wel een must is voor deze , hoor..![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 20:14 schreef bukgeit het volgende:
Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kijk uit met valsspelen; we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Warm...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:41 schreef belsen het volgende:
Hij speelde mee in een film met Don Henley?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:45 schreef Berkery het volgende:
Hij is dat jochie in de clip van Boys of summer?
Booi, Booij, Booy, whateverquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Z het volgende:
Hans de Booi.
quote:A band with as turbulent an existence aswas bound to implode sooner or later, but by the time they did, they had one of the largest cult followings of any alt-country band. Most accounts traced the source of all the turmoil to bandleader
, a gifted young songwriter whose flashes of brilliance came hand in hand with a volatile temper and an appetite for alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |