Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:49 schreef Slarioux het volgende:
Nou vooruit dan maar. Momentje.
juiste headers verzonden, firefox maakt er een boeltje van als je een figuur wilt bekijkenquote:
Goeiequote:Op woensdag 22 september 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
juiste headers verzonden, firefox maakt er een boeltje van als je een figuur wilt bekijken
Okee dan !quote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef blablasjit het volgende:
en ook ik ben weer van de partij zo vroeg in de avond!
Vroegquote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef blablasjit het volgende:
en ook ik ben weer van de partij zo vroeg in de avond!
* Jump kijkt op zen lessenroosterquote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroeg
Ik ga zo weer naar bed, morgen gaat de wekker half 7 weer![]()
Half 9 tot kwart over 12quote:Op woensdag 22 september 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
* Renesite kijkt op zen lessenrooster
morgen les van 16u15 tot 17u45. uitslapen![]()
![]()
Men lessenrooster:quote:Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef blablasjit het volgende:
wat een relaxte tijden
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:19 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen ff updatetje op me huis. Ik heb nu de sleutel en kan beginnen met het verbouwen en dat soort dingenWil zeggen dat ik niet echt veel online zal zijn in de avond. Maar wel gewoon overdag onder werk tijd
Hey surfbabe kick some ass tonight
studer jij natuurwetenschappen of iets dergelijs? zo veel aardrijkskunde en natuurkunde enzoquote:Op woensdag 22 september 2004 21:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.renesite.nl/rooster0405.xls![]()
Nee joh alleen in de avond zal het weinig zijn ivm verbouwen enzo...quote:Op woensdag 22 september 2004 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]Je laat ons in de steek!!!!!!
Wat mot dat mot![]()
godver, je hebt me ingehaaldquote:Op woensdag 22 september 2004 22:28 schreef QuietGuy het volgende:
Woei!!! m'n 3e schouderklopje al
Schouderklopjes meldtopic deel 1
a) ben geen surfbabequote:Op woensdag 22 september 2004 21:19 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen ff updatetje op me huis. Ik heb nu de sleutel en kan beginnen met het verbouwen en dat soort dingenWil zeggen dat ik niet echt veel online zal zijn in de avond. Maar wel gewoon overdag onder werk tijd
Hey surfbabe kick some ass tonight
hahahquote:Op donderdag 23 september 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Allereerst: Mogguh!
[..]
a) ben geen surfbabeben wannabe surfbabe
b) pics van je huis whiehie!
c) I always kick ass!
d) ik ben der ook alleen maar overdag meestal! savonds sporten! of lekker luieren op me bedbank of me website verbeteren!
cs spelen zodra me pc er weer is. is broke nu zeg maar!quote:Op donderdag 23 september 2004 09:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahwanneer gaan we potje cs spelen dan? En ik zal ze de foto's ff door msn heen geven als ik weer thuis ben
Ik zal er wel een topic van maken ook alleen heb ik het nu beetje druk zegmaar dus weinig tijd.
En wannabee surfchickWanneer ga je een keer mee snowboarden dan aangezien het winter is nu.... Althans zo goed als
![]()
ec2send4u@hotmail.com is die van mij doe mij maar ff toevoegenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
cs spelen zodra me pc er weer is. is broke nu zeg maar!
msn: sonja apenstaartje @ domein .nl zie mijn webpage voor me domein!
wanneer ga je snowboarden????
toegevoegd.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En snowboarden zodra ik tijd heb en me huisje af is ga ik weer beginnen met trainen dus denk over 3 weken ongeveer
sorry!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef QuietGuy het volgende:
Stelletje MSN spammerts [afbeelding]
Maakt me niet zoveel uit hoor wanneer/wat vooor een dagen.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
toegevoegd.
ik doelde meer op watvoor dagen/tijden ga je snowboarden
ennuh binnen drie weken je huis inrichten! wow das hard doorwerken!
ik doe overdag werken en di,wo,vr avond kung fu-en de rest benk vrij en kan ik andere dingen doenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit hoor wanneer/wat vooor een dagen.
Heb nooit geen vaste dagen. Ja drie weken moet het wel af zijn hoorhoop dit weekend al zo goed als klaar te zijn met verfen
![]()
sorry dat ik openbaar me msn rond spam
Weekend moet goed komen hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 11:10 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik doe overdag werken en di,wo,vr avond kung fu-en de rest benk vrij en kan ik andere dingen doen
dus weekends en ma/do
dat vond ie nutteloos en had hij geen zin inquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Chandler het volgende:
jammer dat het niet zelf met PHP kleurtjes zijn
Om dát in een plaatje te kwakken is een kloteklusquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Chandler het volgende:
jammer dat het niet zelf met PHP kleurtjes zijn
Veel plezier met codenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:29 schreef Chandler het volgende:
hoezo klote klus?
bedankt voor medelijdenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:46 schreef Jump het volgende:
[..]
studer jij natuurwetenschappen of iets dergelijs? zo veel aardrijkskunde en natuurkunde enzo![]()
Doe je ook Muur tekeningetjes maken dan>quote:Op donderdag 23 september 2004 14:08 schreef blablasjit het volgende:
maandagmiddag moet ik terug naa r school om wat sjit in te leveren en allemaal tijrovende onzin aan te horen. maandag in de ochtend werk ik gewoon (stage)
en terugquote:Op donderdag 23 september 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat es zen gerief klaarsteken en op het gemak vertrekken naar school
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
en terug
hoiquote:Op vrijdag 24 september 2004 06:56 schreef SHERMAN het volgende:
Goeie morgen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:05 schreef Jump het volgende:
[..]
hoi
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:48 schreef blablasjit het volgende:
Een hele goede morgen!
Ik heb sims 2 gekocht!!!
Nu alleen nog een pc waarop ik het kan spelen(laptop stuk
nu opgescheept met een 16 mb videokaart
)
Ur welcom! En ik heb geen zin meer vandaag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dankje
Ja nat op school zijn is geen nette zaakquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef blablasjit het volgende:
ik heb ook geen zin meer en ik wil me laptop terug! en ik wil sims2 spelen! en ik wil kung fu-en...
ik zorg altijd dat ik droog op school/stage/werk kom. ik heb er een lalala hekel aan om daar nat te zijn. de rest maakt me niet zoveel uit!
vanaaf naar dealer laptop bellen en zorgen dat ik morgen mijn laptop werkende kan ophalenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar ga je nog wat leuks doen het weekend ?
Ikke ga schilderen en schilderen en Zaterdag Avond heelemaal los en dansen en dan weer schilderen en schilderen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:44 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vanaaf naar dealer laptop bellen en zorgen dat ik morgen mijn laptop werkende kan ophalen
voor de rest simmen als het bovenstaande gebeurd
absoluut path zegt ook genoeg welke sitequote:Fatal error: Call to a member function on a non-object in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/php/list_messages.phtml on line 45
I willquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Veel plezier met Simmen![]()
![]()
Kom maar schilderen morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:27 schreef blablasjit het volgende:
[..]
I willMisschien dat er nog een trip naar de bios bijkomt. maar het word een ouderwets heerlijk rutig stil weekend
nee! want een ouderwets heerlijk rustig weekend is HEERLIJK en dient niet verstoord te wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kom maar schilderen morgen![]()
![]()
Kom ik een keertje bij jou hangenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:48 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee! want een ouderwets heerlijk rustig weekend is HEERLIJK en dient niet verstoord te wordenjust kidding. ik vind het af en toe wel lekker om gewoon niks te doen.. lekker pc-en en voor de rest slapen, eten en af en toe tv kijken
JAM
Moet je me eerst vinden in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kom ik een keertje bij jou hangen![]()
Hey fijn weekendquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:15 schreef blablasjit het volgende:
ik gaat nu ff wat doen zo ff voor het weekend. want te veel fokken is niet goed!
grr kan het niet laten.... maar der wil ook iets niet lukken met me ASP script. ik n00bquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey fijn weekenden meschien spreek ik je nog wel ff online
openingspostquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef blablasjit het volgende:
waar staat OP voor :$?
dank en sozquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
openingspost
edit: handige fok woordenboek: Het Officiële Fok!woordenboek
avondquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Renesite het volgende:
Avond![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:53 schreef Jump het volgende:
[..]
avond
verveel me, dus nog eens transport tycoon spelen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:23 schreef blablasjit het volgende:
weltrusten iedereen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:31 schreef Jump het volgende:
the sims![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik zwaai gewoon terugquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:41 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zwaai gewoon terug[afbeelding]
anders is het ook niet leuk om te postenquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:16 schreef Renesite het volgende:
Dat beest zietur wel vaag uit!
zoiuist nog eens gespeeld, ff de pc in de pan gehakt met 25 mannetjes en 50 priestertjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:42 schreef SHERMAN het volgende:
Age Of Empires
Powquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef Jump het volgende:
[..]
zoiuist nog eens gespeeld, ff de pc in de pan gehakt met 25 mannetjes en 50 priestertjes
"wololoooooo wololooooooooo" gans de tijd
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
ik gebruik geen cheatsquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Pow
Big momma
![]()
Dat zijn cheats jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:46 schreef Jump het volgende:
[..]
ik gebruik geen cheats
als ik me goed herinner zin dat er dachtek
quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zijn cheats ja
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:04 schreef Jump het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
:')
quote:
* smiley topic gewordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef Jump het volgende:
[..]
* smiley topic geworden
![]()
okay wat is een leuk niet-smiley onderwerp? De plannen voor morgen.. iemand nog iets spectaculairs?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:29 schreef Jump het volgende:
[..]
* smiley topic geworden
![]()
morgen? totaal geen idee wat ik morgen ga doen. is meestal wel zo bij mijquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
De plannen voor morgen.. iemand nog iets spectaculairs?
hehe okay even van dag tot dag maar meestal weet iemand op zaterdag avond wel wat ie gaat doen op zondagquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:17 schreef Jump het volgende:
[..]
morgen? totaal geen idee wat ik morgen ga doen. is meestal wel zo bij mij
leven van dag tot dag
ik morgen eens paar labo's voorbereiden, heb nog wel alles liggen van vorig jaar, maar gewoon eens ter opfrissing.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe okay even van dag tot dag maar meestal weet iemand op zaterdag avond wel wat ie gaat doen op zondag
ik ga denk ff hardlopen en kung fu-en (examens kom der aan) mijn conditie is bagger omdat ik meer dan een half jaar niet heb kunnen sporten vanwege me knie! Technische sjit zit wel goed overigens... Najah na het uitslapen heb ik de complete ochtend en begin middag wel gevuld. voor de rest denk ik ff me school sjit in orde maken want ik heb een maandelijkse dag maandag dat ik terug naar school moet. Voor de rest hangen achter me pcDoh!
wtf is een labo?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ik morgen eens paar labo's voorbereiden, heb nog wel alles liggen van vorig jaar, maar gewoon eens ter opfrissing.
klote is omdat ik gebuist ben voor men theorie dat ik alles van dat vak opnieuw moet doen. ook de labo's. en die zijn meestal oersimpel (vind ik toch) en toch behoorlijk saai.
die zien er bleek uitquote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
Tweakers crew http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1096057748.jpg![]()
een andere naam voor de praktijklessen van een bepaald vakquote:Op zondag 26 september 2004 10:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wtf is een labo?
Kan niet missen :')quote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
Tweakers crew http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1096057748.jpg![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stop is kleuter![]()
JA reageer zo maar!quote:Op zondag 26 september 2004 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
laten we het wel gezellig houdenquote:Op zondag 26 september 2004 19:41 schreef wimmel_1 het volgende:
Eeuh.... Renesite.... Het is hier niet verplicht je Sig. waar te maken...
Kloten doe je dus maar ergens anders
quote:Op zondag 26 september 2004 21:02 schreef Jump het volgende:
[..]
laten we het wel gezellig houden
Was het gezellig dan?quote:Op zondag 26 september 2004 21:02 schreef Jump het volgende:
[..]
laten we het wel gezellig houden
Tot ik kwam jaquote:Op zondag 26 september 2004 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het gezellig dan?
Waar ben je gekomen?quote:Op zondag 26 september 2004 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tot ik kwam ja![]()
Hou maar opquote:Op zondag 26 september 2004 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar ben je gekomen?
Je vriendin weer gezien?![]()
Lang verhaal en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat hier neer te gaan zetten, dus dat hou je tegoed van me. Ik heb het ff helemaal gehad. Rustpauze, overdenkingstijd, celibaat, zie maar hoe je het noemt.quote:Op zondag 26 september 2004 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
Troel
Waar ga je heen dan
Oke succes in elk gevalquote:Op zondag 26 september 2004 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Lang verhaal en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat hier neer te gaan zetten, dus dat hou je tegoed van me. Ik heb het ff helemaal gehad. Rustpauze, overdenkingstijd, celibaat, zie maar hoe je het noemt.
quote:Op maandag 27 september 2004 07:06 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen Fok vriendjes!!
Wat kijk je er lastig bij Slar??quote:Op maandag 27 september 2004 07:33 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen!!!!111
Zit zodirect tot 4 uur op school, weinig behoefte aan enthousiasmequote:Op maandag 27 september 2004 07:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kijk je er lastig bij Slar??
Geen goeie morgen?
Baal ochtend?
Ik werk al vanaf half 7quote:Op maandag 27 september 2004 07:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zit zodirect tot 4 uur op school, weinig behoefte aan enthousiasme
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf half 7
en ik ga door tot half 7
Wil je nog een keer klagen?![]()
Arme jijquote:Op maandag 27 september 2004 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf half 7
en ik ga door tot half 7
Wil je nog een keer klagen?![]()
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 08:47 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen....:W ik hobby bobby me wezenloosmaar het schiet al op dus hoop er met 2weken in te zitten
![]()
Het grootste schilder werk is al gedaan. Nu nog wat vloer werk en 2 slaapkamers en dan zijn we er bijna...... Wooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii![]()
Iedereen lekker weekend gehad?
Neequote:Op maandag 27 september 2004 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Jij?
* SHERMAN instert aai over de bol smileyquote:Op maandag 27 september 2004 09:16 schreef QuietGuy het volgende:
Gisteravond teruggekomen van een weekendje langs alle schoonfamilie, heeft heel het weekend m'n internetverbinding er thuis uitgelegen
Vandaar dat dus m'n site er uit lag. Inmiddels is hij gelukkig weer up...
jah ik ging zaterdag wachten op jequote:Op maandag 27 september 2004 08:47 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen....:W ik hobby bobby me wezenloosmaar het schiet al op dus hoop er met 2weken in te zitten
![]()
Het grootste schilder werk is al gedaan. Nu nog wat vloer werk en 2 slaapkamers en dan zijn we er bijna...... Wooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii![]()
Iedereen lekker weekend gehad?
haha ik ga zowaar bijna dood als zoiets gebeurd! Ik hoop dat je het trauma ten boven ben gekomen!quote:Op maandag 27 september 2004 09:16 schreef QuietGuy het volgende:
Gisteravond teruggekomen van een weekendje langs alle schoonfamilie, heeft heel het weekend m'n internetverbinding er thuis uitgelegen
Vandaar dat dus m'n site er uit lag. Inmiddels is hij gelukkig weer up...
Ok, positief toch wel?quote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Troel het volgende:
QG, ik spreek je nog wel.
Mja, ik zit nu de dbase van FOK!DIG te syncen met thuis. (ik heb thuis een db met alle DIG-topics). Daarnaast is het gewoon nooit leuk als je site down isquote:Op maandag 27 september 2004 10:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha ik ga zowaar bijna dood als zoiets gebeurd! Ik hoop dat je het trauma ten boven ben gekomen!
je eigen site down is crap maar een heel weekend niet kunnen internettenquote:Op maandag 27 september 2004 10:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu de dbase van FOK!DIG te syncen met thuis. (ik heb thuis een db met alle DIG-topics). Daarnaast is het gewoon nooit leuk als je site down is
Ik was niet thuisquote:Op maandag 27 september 2004 10:17 schreef blablasjit het volgende:
[..]
je eigen site down is crap maar een heel weekend niet kunnen internetten. Ik zou het nooit overleven.
hahaha je bent dus naar je familie gegaan om te internettenquote:Op maandag 27 september 2004 10:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik was niet thuis
Ja ik kon het niet vindenquote:Op maandag 27 september 2004 09:59 schreef blablasjit het volgende:
[..]
jah ik ging zaterdag wachten op jeik d8 dat je langskwam omdat ik lekker ging hangen enzo
maar je hebt me huis zeker niet kunnen vinden
?
waar hebbie gezocht dan zeg ik wel of je warm bentquote:Op maandag 27 september 2004 10:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik kon het niet vindenHeb wel echt gezocht als een gek
Ik zat in de buurt van centrum Rottedamquote:Op maandag 27 september 2004 11:32 schreef blablasjit het volgende:
[..]
waar hebbie gezocht dan zeg ik wel of je warm bent
koudquote:Op maandag 27 september 2004 11:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt van centrum Rottedam
Succes op schoolquote:Op maandag 27 september 2004 11:41 schreef blablasjit het volgende:
[..]
koud![]()
edit: ben naar school :| ben vanaaf dus pas weer op fok...
Jij werkt helemaal niet lamstraal. Je trekt uitkering heb je me laatst nog zitten vertellenquote:Op maandag 27 september 2004 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ook aan het werk
Okayquote:Op maandag 27 september 2004 13:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij werkt helemaal niet lamstraal. Je trekt uitkering heb je me laatst nog zitten vertellen![]()
hahahaha
Was je nog in de lichtFabriek het weekend?
Huisje schiet echt op
ben ik keigoed in man! Was na 4 minuten al klaar. Da's 3x zo snel als het gemiddeldequote:Op maandag 27 september 2004 15:16 schreef Renesite het volgende:
Coopertest moeten lopen,
Haha... Ja ben een beetje flauw nog steeds High van de verf lucht denk ik. en te weinig slaap.quote:Op maandag 27 september 2004 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Okay
ik ben aanwezig!!
quote:Op maandag 27 september 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ben ik keigoed in man! Was na 4 minuten al klaar. Da's 3x zo snel als het gemiddelde![]()
Jeetje jij bent echt Baksteen goedquote:Op maandag 27 september 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ben ik keigoed in man! Was na 4 minuten al klaar. Da's 3x zo snel als het gemiddelde![]()
nEUHquote:Op maandag 27 september 2004 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Haha... Ja ben een beetje flauw nog steeds High van de verf lucht denk ik. en te weinig slaap.
Nog wat leuks gedaan verder?
Geklust aan me huis. O ja en disco feestje in de Licht Fabriek. Was wel aardig.quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nEUH
JIJ?
ik dacht dat ze daar nog moesten aan beginnen met filmen ?quote:Op maandag 27 september 2004 20:31 schreef blablasjit het volgende:
jeej ik ben der weer. lekker csi: ny net gekeken! nu ff avond houden. prut school!
de zevende dwerg is die linksboven, die is aan het zevenquote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef SHERMAN het volgende:
Onder de jurk![]()
kijk naar mijn uren morgenquote:Op maandag 27 september 2004 20:58 schreef Renesite het volgende:
Morgen half 10 tot kwart over 12, hulde aan mijn duits leraar![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk naar mijn uren morgen![]()
[afbeelding]
Sterkte!!quote:Op maandag 27 september 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk naar mijn uren morgen![]()
[afbeelding]
Hey kleine surf Nerdquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:55 schreef blablasjit het volgende:
mogguh! weer gewoon van 9.00 tot 16.55 op het werk vandaag
en als nerd beschouwd worden is cool. daar ben ik trots op
Hey!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey kleine surf Nerd
7.0 is wel op te planken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:16 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hey!
kheb gister me boardje verkochtvan een 7'0" shortboard shape. perfect voor nederland. maar ik ben te rookie om daar op te surfen en wil denk ook een oude lullen longboardje ooit
Ik heb ook niet echt tijd om naar scheveningen te gaan. Maar het gaat nog komen! Zit ook ff in geld nood...
* Marty26 hoopt op betere tijden!
Maar Wushu nerd mag altijd
ik heb liever een oude lullen plank!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
7.0 is wel op te planken.ik reed eerst Longboard daarna had ik 6.2tje van me exvriendin.
en nu heb ik heelemaal geen plankje meer
Moet er weer eentje kopen. Aangezien ik altijd leende van haar......
Maar ja eerst me miniramp in me tuin maar eens gaan bouwenen me rail voor me sneeuwplank zodat ik in de tuin kan trainen
Trouwens ga je nog langs komen als het af is?
Ik doe graag Handrails sliden met me snowboard. Dus palletjes op elkaar stappelen Borstel matten er opquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb liever een oude lullen plank!
ik heb nu een 7'nog iets. geleend. nog erger dan een bic. zwaarder en harder! tot ik mijn eigen heb!
een rail voor je snowboard... wat moet ik me daar bij voorstellen?
of ik langs kom?
Hehe als ik zoiets bou in de tuin worden me ouders boosquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik doe graag Handrails sliden met me snowboard. Dus palletjes op elkaar stappelen Borstel matten er op
Handrail naar beneden of op de grond en Sliden met die Handel
Goed te doen hoor
Ja als me huis af is of je dan ook komt langs komt?
Doe ik wel meschien vanavondquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hehe als ik zoiets bou in de tuin worden me ouders boos![]()
haha moet je me eerst ff toevoegen op msnmisschien dan!
vanaaf ben ik kung fu-en. morgen aaf ook. ik ben altijd achter me pc op maandag & donderdag aaf en int weekend vaakquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe ik wel meschien vanavondik denk dat ik vanavond een avondje niet ga klussen dus dan doen we wel ff ouwehoeren
Dan duurt het nog ff want ik ben het weekend weer aan het klussen dus dat gaat hem niet worden en donderdag ben ik naar de Fucking Ikea een nieuw bed scoren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vanaaf ben ik kung fu-en. morgen aaf ook. ik ben altijd achter me pc op maandag & donderdag aaf en int weekend vaakI (L) Kung Fu!
Wordt je alquote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef Jump het volgende:
wil ik ook, enkel ga ik dan als nerd beschouwt worden
zo hard gaat dat nu ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2004 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Gesponsord met mijn idee voor Google Ads zeker
roflquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:05 schreef Marty26 het volgende:
....... Is voor mietjes hahaha
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
rofl
ik heb der ook maar 1tje bijgezetquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb ikke wel gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:58 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb der ook maar 1tje bijgezet
jeej! maar ben inspiratieloos voor meerderequote:Op dinsdag 28 september 2004 12:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb ikke wel gezien![]()
Hahah doe je best maarquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:02 schreef blablasjit het volgende:
[..]
jeej! maar ben inspiratieloos voor meerdere
eetse! ik ook zo!quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hahah doe je best maarhahaha
* blablasjit gaat ff eten scorenheb trek.
Dank je welquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
eetse! ik ook zo!
ok, en de les was oersaai.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:34 schreef Jump het volgende:
hoi, saaie les tegaan nu
praktijk van gegevensbeheer. mysql introductie
dank. ook bij mij wast erg lekker: 2x boterham met kip kerryquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dank je welwas erg lekker. Jij ook eet smakelijk.
mazzelpik wij kregen niet meer danquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]
ok, en de les was oersaai.
phpmyadmin in combinatie met mysql. ooeee, moeilijk
Jij bent echt Crea met etenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:25 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dank. ook bij mij wast erg lekker: 2x boterham met kip kerryvariatie he?
Oeeequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:25 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dank. ook bij mij wast erg lekker: 2x boterham met kip kerryvariatie he?
die ei, ham en jam toch niet op 1 boterham hoop ik?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:47 schreef Marty26 het volgende:
Filet is jammie inderdaad heb ik ook gegeten en ei en ham en Jam![]()
Oeee, Ei , Ham , Kaas lekkere combiquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
die ei, ham en jam toch niet op 1 boterham hoop ik?
Kaas = Jamquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oeee, Ei , Ham , Kaas lekkere combi
oprecht een msn hater![]()
Ja, ok, dat jam vergeet ik gewoon evenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Kaas = Jam
surequote:Op dinsdag 28 september 2004 14:04 schreef blablasjit het volgende:
mag ik spammen? 1 site hiero neerdempen omdat het over uber 1337 flash filmpje gaat die ik op i-net heb gevonden ?!?
www.pnwned.nl could'n be foundquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:25 schreef blablasjit het volgende:
kijk maar in me ondershrift
Doorzetten! Bijna je middeleeuws boerderijtje afquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:45 schreef Marty26 het volgende:
Pfff * Renesite is aan het inkakken en heeft echt geen zin meer![]()
Kabel en het is onderweg nog 3weken a 4 en dan ligt het binnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doorzetten! Bijna je middeleeuws boerderijtje af![]()
(Owh, heb je al ADSL/Kabel aangevraagd? ff snel zeggen want dat kan nogal lang duren, vooral als je een ouder huis hebt waar de telefoonbekabeling niet goed zit oid)
je bent je ; vergetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:26 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mazzelpik wij kregen niet meer dan
<?
echo "hello world"
?>
ik ben dan ook geen php-erquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:44 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent je ; vergeten
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-enquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
Nice trying![]()
Ik doe niks in de ICTquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-energ leuk
<%quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-energ leuk
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik doe niks in de ICT
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Marty26 het volgende:
* SHERMAN gaat ze shit inpakken hier en lekker naar huis rijden over 20mintjes[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Succes danquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]* SHERMAN into Schilder Modes
Gsus it's Jezusquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben het! Dinner plate Jesus!
zet fok is om naar asp.netquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zet fok is om naar asp.net
Krijgen we eindleijk snelheid![]()
Ja jij bent speciaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:02 schreef SHERMAN het volgende:
Hier doet ie het goed hoor
Als iedereen daar nou zo over dacht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja jij bent speciaal![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Jump het volgende:
een goedenavond allemaal
het is eens wat anders dan altijd ie "goedemorgens" replysquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik reageer daar 9 van de 10 keer toch op met eenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:41 schreef Jump het volgende:
[..]
het is eens wat anders dan altijd ie "goedemorgens" replys![]()
idd, je doet het weeralquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik reageer daar 9 van de 10 keer toch op met een
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
idd, je doet het weeral
toch eens terugzwaaienquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
toch eens terugzwaaien [afbeelding]
Je dwingt me er toe hequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
toch eens terugzwaaien [afbeelding]
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
maar nu dwing jij er mij totquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je dwingt me er toe he
Neeh jij deed hetquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
maar nu dwing jij er mij tot[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neehquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
Test
Doet me smiley het?
Posten danquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Jump het volgende:
nog 12 reacties en dit deeltje zit vol
gaan we vitten ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
6 toch?
Sorry jumpiequote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Jump het volgende:
[..]
gaan we vitten ?![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Jump het volgende:
[..]
gaan we vitten ?![]()
npquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry jumpie![]()
het staat hier al klaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik open het volgende deeltje niet hoor, ik open al genoeg topics van een serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |