Wordt dan denk ik een grote vechtpartij. Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:51 schreef Cutie het volgende:
Ik vraag me altijd af of er eens iemand komt die hem idd met een bord op zijn hoofd gaat slaan, maar tot nu toe heb ik 't nog niet zien gebeuren! Best jammer eigenlijk
En volgens mij is dat hét understatement van de dagquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij is Ramsay ook nogal een heetgebakerd mannetje...
Alleen de echte prutsers (die vaak het meeste verdienen) worden aangepakt. In het algemeen is hij juist erg stimulerend voor de keukenmedewerkers en probeert hij het beste in hen naar boven te halen. Dat zijn inderdaad kenmerken van een goede manager.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
..
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:54 schreef Cutie het volgende:
[..]
En volgens mij is dat hét understatement van de dag![]()
Maar, wat vind jij van 't programma?
Dat vind ik wel meevallen; hij is, met name tegen het 'lagere' personeel, vaak motiverend en bemoedigend.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef Natalie het volgende:
'k Vind het een ontzettend heethoofd, die Ramsay.
Hij zit alleen maar te zeiken op iedereen.
En dan komt ie een maand later terug, is het soms weer een puinhoop.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:27 schreef chibibo het volgende:
Bovendien mag iemand van mij best zeiken, als hij weet waar hij het over heeft. En dat is bij Ramsay volgens mij wel het geval, want hij speelt het toch elke keer weer klaar om zo'n restaurant uit het slop te trekken.
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:58 schreef spookvrouw het volgende:
Zou hij ook over de grens komen als er een mailtje wordt gestuurd met het verzoek hiertoe?
Waar wil je 'm voor laten komen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:58 schreef spookvrouw het volgende:
Zou hij ook over de grens komen als er een mailtje wordt gestuurd met het verzoek hiertoe?
Als je genoeg geld biedt vast wel.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:21 schreef FoXje het volgende:
Zou hij ook niet komen voor een soort workshop oid? Ergens in Amsterdam ofzo.
Ik zal um proberen te mailen, en dan horen jullie het welquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:24 schreef Cutie het volgende:
[..]
Als je genoeg geld biedt vast wel.
Nodig je ons ook uit?
Of hij naar Nederland wil komen om een aantal van zijn fans te ontmoeten, en dan plakken we er een workshop aan vast. Gratis voor ons, duur voor de anderenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:14 schreef Cutie het volgende:
Ja, maar wat ga je 'm dan voorstellen???
Misschien kunnen we met je meedenken
Dan zal ik toch eerst moeten weten of hij uberhaupt komtquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:31 schreef Cutie het volgende:
Zou je dan niet 's beginnen met een idee voor een locatie, datum, tijdsduur, wat hij er aan overhoud, en wat de kosten pp voor bezoekers worden?
Ja, maar zo leuk als met Gordon wordt het toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef kultivate het volgende:
Ik las pas ergens in de krant ofzo dat er een nederlanse verzie komt met die kale kok van dat restaurant in oudekerk aan de amstel ofzo de bijker ofzo heet die kok geloof ik. Weet iemand daar wat meer over lijkt mij wel een leuk programma
Dat klopt, het programma was eerder te zien, ook bij Yorin trouwens. Ik hoop dat het nieuwe afleveringen zijn, dit programma is vele malen beter dan Herman, nep Hageneesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Charmian het volgende:
Gordon Ramsey was al eerder op 1 van de commercielen (weet ff niet welke). Heb dus niet de illusie dat je dit nog niet gezien hebt. (het is zomertijd dus alles gaat in de herhaling)
Hij zegt zelf dattie een Roterdammer isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat klopt, het programma was eerder te zien, ook bij Yorin trouwens. Ik hoop dat het nieuwe afleveringen zijn, dit programma is vele malen beter dan Herman, nep Hagenees
M'n pa heeft vroeger met hem samen gewerkt in de keuken, zijn eten was inderdaad niet echt speciaal nee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:20 schreef pino.in.disguise het volgende:
Die Herman..........tsssss.......ik heb wel eens bij hem gegeten in de Engel, net of dat zo leuk en gezelllig was. En hij heeft ook wel eens voor ons gekookt, bij m'n ex-schoonfamilie thuis...........haha, had je moeten zien. Was zeker wel lekker hoor, maar de prijs absoluut niet waard. De moeder van m'n ex kon net zo goed, zoniet beter koken.
Ik denk dat Gordon Ramsey 20x zoniet 100x beter is dan die papzak van een Herman.
Wel jammer dat de introductie niet werd uitgezonden, nu vielen we middenin het verhaal in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:34 schreef bassieVL het volgende:
Geweldige "chef"kok gisteren. Nog nooit een stoofschotel gemaakt of mosselen klaar gemaakt.
Hij staat op de video om zo even te bekijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef VeX- het volgende:
het was weer vanouds leuk.
Nog sterker, niemand van de jury had door dat Gordon's pupil de neppert was. Iemand wilde hem zelfs direct wel in dienst nemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:34 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was hij ook weer op tv bij een herhaling van jouw baan mijn baan. Moest hij een gozer die in een snackbar werkt leren koken als een chefkok. En het ging hem nog super goed af ook.
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zo gaat ie goed. Zijn chef van de week afgevoerd met een ambulance
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef katlief het volgende:
Vanavond istie er weer! 21.30 uur RTL 5!
Ik had het idee dat de helft van de bar-omzet voor zijn rekening kwam.quote:
Ja, die indruk kreeg ik eerst ook, maar volgens mij was die lang zo slecht nog niet hoor. Zeker niet in vergelijking met de rest van het personeel daar in het hotel. Het werk wat er van hem verwacht werd sloeg gewoon nergens op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:08 schreef MociN het volgende:
Echt weer een coole aflevering. Wat een zooitje was het in dat hotel / restaurant zeg! En dan die kok, die eruit zag alsof hij nooit slaapt en verslaafd is aan de alcohol ofzo.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef bassieVL het volgende:
hadden ze nou 168 gerechten op de kaart?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Het is dus inderdaad een herhaling.
Klote RTL5, beloven ze een nieuwe serie en gooien ze er gewoon een herhaling tussendoor.
geloofde je me niet ofzoquote:
Bij z'n nieuwste kookboek zit wel een dvd met korte stukjes. Heel aangenaam. Fijn boek ook: Gordon Ramsay maakt het makkelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:47 schreef katlief het volgende:
Vanavond istie er weer, 21.30 RTL 5.
Is er eigenlijk ook een echt kookprogramma van hem (beetje wat jamie oliver ook heeft), waar hij leuke gerechten maakt en ideetjes en kooktips geeft, of moet je dan echt z'n kookboeken doorspitten?
Was dit een herhaling??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Het is dus inderdaad een herhaling.
Klote RTL5, beloven ze een nieuwe serie en gooien ze er gewoon een herhaling tussendoor.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Momenteel zenden we inderdaad herhalingen uit van het programma 'Gordon Ramsay'.
Of en wanneer er nieuwe delen komen, is helaas niet bekend.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
kutzooiquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Momenteel zenden we inderdaad herhalingen uit van het programma 'Gordon Ramsay'.
Of en wanneer er nieuwe delen komen, is helaas niet bekend.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
I'll sayquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef katlief het volgende:
Leuk, leuk, leuk. Ik zit weer klaar, herhaling of niet, het blijft een ontzettend leuke serie!!!
Ja, ik vind Herman echt veel minder leukquote:Op woensdag 5 april 2006 07:53 schreef tonks het volgende:
Die herman is echt een kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |