bedenk wel dat antwoord b wel het toppunt van depressieve a.a. is en ik er nu al niet meer achter sta, maar misschien binnenkort wel weerquote:op maandag 20 september 2004 21:43 schreef t1andonly het volgende:ik zie een hoop herkenning bij antwoord b...
zullen we msnen
* geeft melismay een uber dikke knuffel.. komt goed!quote:op dinsdag 21 september 2004 15:59 schreef melismay het volgende:
is weer eens in de war...
heb je weer t woelaapje uitgehangen vannacht?quote:op dinsdag 21 september 2004 16:41 schreef peregrijn het volgende:
mentaal moe, na een dag van hectiek op het werk en fysiek moe na een nacht slecht slapen.
quote:op dinsdag 21 september 2004 16:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
heb je weer t woelaapje uitgehangen vannacht?![]()
vrouwen worden toch nooit 30? ik dacht dat ze altijd blijven hangen op 29. in ieder geval: van harte gefeliciteerd!quote:op dinsdag 21 september 2004 18:13 schreef thaleia het volgende:
ik voel me vanalles, maar geen dertig. dat dat effe duidelijk is, ja![]()
volgens mij ben ik dat vanavond ook...quote:op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef t1andonly het volgende:
voel me onbestemd en dat haat ik
goedzo dan verveel je, je niet zoquote:op dinsdag 21 september 2004 20:52 schreef whistler112 het volgende:
zometeen match voor #1
en of ze bevallen! dat waren 150 euro's goed besteedquote:op dinsdag 21 september 2004 19:33 schreef a.a. het volgende:
wel vreselijk veel zin om te sporten zo, eens kijken hoe m'n nieuwe schoenen bevallen
dat en voor de 3e keer in nog geen 3 weken is m'n keel weer helemaal verrotquote:op woensdag 22 september 2004 09:39 schreef blinky het volgende:
koud, alleen en moe.
ik háát woelen
zooo herkenbaar... vaakquote:op woensdag 22 september 2004 10:16 schreef t1andonly het volgende:
ik wil iemand tegen me aan hebben liggen in mijn bediemand waarmee ik hand in hand kan lopen.
maar ik moet dalijk naar school toelekker iets inleveren en dan gelijk weer naar huis. en daarvoor mag ik dan 2x anderhalf uur met het ov reizen...
soms hoor je van anderen hoe mooi het kan zijn om liefde te hebben en dat geeft me een heel eng gevoel in mijn buik
kap es met die avatar.... *misselijk wordt*quote:op woensdag 22 september 2004 08:52 schreef sharkdoggie het volgende:
vermoeid
dat is hier niet anders...quote:op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef melismay het volgende:
[..]
zooo herkenbaar... vaak
tolk nodig?quote:op woensdag 22 september 2004 16:58 schreef moja het volgende:
goedmorgen lekker paar dagen naar marseille
![]()
en idd geen te best openbaar vervoer vandaag (geen machinistquote:op dinsdag 21 september 2004 14:13 schreef semi-chump het volgende:
relaxed: geen gemier in het openbaar vervoer. korte dag. morgen echter niet![]()
quote:op woensdag 22 september 2004 19:23 schreef claudia_x het volgende:
ik heb het koud. ik wil nú een lekker warm lichaam hebben om tegenaan te kruipen.
quote:op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef jumparound het volgende:
moe, koudsacho...
maar we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet... eerst zuipen in de kroeg maar denk ik dus
hmmz
opgeluchtquote:op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef texelonia het volgende:
kut!someone is pissing me off!
heb het geprobeerd aan d'r botte verstand te peuteren maar ze wil het gewoon niet begrijpen ofzow, en ondertussen kan ik het gewoon niet meer van me af zetten en loop ik me er alleen maar om druk te maken en te janken (lang leve die kut-hormonen) en dat lijkt me ook niet bepaald gezond
na jouw topic gelezen te hebben, dacht ik dat je iemand was die ik ergens van ken.quote:op woensdag 22 september 2004 22:32 schreef teroc het volgende:
kut
quote:op donderdag 23 september 2004 16:04 schreef evertje het volgende:
zo, net weer een stap in de goede richting gezet. nothing can stop me now!
krijg steeds meer zelfvertrouwen
was het maar waarquote:op donderdag 23 september 2004 16:07 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
je hebt de secretaresse mee uitgevraagd?
correctie: je bent vaagquote:op donderdag 23 september 2004 16:37 schreef nuongirl het volgende:
ik voel me een beetje vaag
stfuquote:op donderdag 23 september 2004 16:38 schreef jumparound het volgende:
[..]
correctie: je bent vaag
* grrrrrrrr troost martinuhhquote:op donderdag 23 september 2004 16:57 schreef martinuhhh het volgende:
dan moet je nu maar aan je bovenarm beginnen. of je moet eerst je sokken willen doen?quote:op donderdag 23 september 2004 17:50 schreef tranceptor het volgende:
* tranceptor zegt zijn schoen vaarwel en is nog steeds geen greintje opgeluchter
quote:op donderdag 23 september 2004 22:01 schreef hellmondunited het volgende:
echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer-lijk!
*zwijmel*quote:op donderdag 23 september 2004 22:03 schreef meami het volgende:
[..]
ik voel me ook wel vrolijk
veel sterkte ermeequote:op donderdag 23 september 2004 22:26 schreef diannetjhu het volgende:
ronald zn operatie vandaag is goed gegaan.. maar de wond bloedde onverwacht nog zoveel dat hij vannacht er nog wel moet blijven.. en ik wou echt niet bij hem weg![]()
en toen nam ik afscheid en toen begon ie te huilen en ik toen ook .. ik heb mn allerliefste persoon op de hele wereld achter gelaten, alleen, op de plek waar hij de meest verdrietige herinneringen uit zn leven heeft.. bah, ik voel me echt verschrikkelijk verdrietig nu. ... ik hoop maar dat hij zich wat beter voelt en misschien al in slaap is gevallen.. slaap lekker lieverd ..![]()
![]()
lekker persoonlijk, sms is de boodschap ofzoquote:op vrijdag 24 september 2004 01:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
slecht, omdat mijn vriend heeft me gesmst dat hij het niet meer spannend vindt of zo
veel plezier op je vakantie.quote:op vrijdag 24 september 2004 05:27 schreef libris het volgende:
stubru op, lekker wat aan het uitzoeken over een onderwerp dat me interesseert, morgen op vakantie, straks even lekker lunchen, mag niet klagen...
alleen mijn nek zit ontzettend vast...
gefeliciteerdquote:op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef silentchaos het volgende:
ik voel me jarig
aan zelfkennis geen gebrek... gelukkig niet lang liggen piekeren en verder wel goed geslapen.quote:op vrijdag 24 september 2004 02:07 schreef a.a. het volgende:
maar ik weet zeker dat ik zo in bed ga liggen woelen en piekeren
"i love deadline, i like the sound they make as they woosh by"quote:op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef merdeka het volgende:
kut. ik ga deadlines niet halen en er gaan mensen boos op mij worden.
lieverd, ik maak me ook heel erg zorgen om hem.. k weet ook totaal niet hoe het met hem gaat.. hopen dat ie vandaag weer thuis is..!!! jij heel veel sterkte ermee..quote:op donderdag 23 september 2004 22:26 schreef diannetjhu het volgende:
ronald zn operatie vandaag is goed gegaan.. maar de wond bloedde onverwacht nog zoveel dat hij vannacht er nog wel moet blijven.. en ik wou echt niet bij hem weg![]()
en toen nam ik afscheid en toen begon ie te huilen en ik toen ook .. ik heb mn allerliefste persoon op de hele wereld achter gelaten, alleen, op de plek waar hij de meest verdrietige herinneringen uit zn leven heeft.. bah, ik voel me echt verschrikkelijk verdrietig nu. ... ik hoop maar dat hij zich wat beter voelt en misschien al in slaap is gevallen.. slaap lekker lieverd ..![]()
![]()
zo lastig dat die binnen een uur af was, had nog zo gehoopt op iets echt lastigs om de hele dag mee bezig te zijnquote:op vrijdag 24 september 2004 10:05 schreef a.a. het volgende:
aan het werk, heb een leuke en erg lastige klus liggen, dus ik ga me wel vermaken
het is toch niet erg om ruggegraat te hebben?quote:op vrijdag 24 september 2004 11:49 schreef t1andonly het volgende:hiephoi, ik kan wachten totdat ik weer les heb over een minuut of 40...
helft van mijn klas gaat gewoon niet omdat ze moeten wachten, maar ik moet weer altijd doen wat goed is ofzo
ik doe gewoon liever waar ik me beter bij voel en dat was vanmiddag dus op school blijven...quote:op vrijdag 24 september 2004 11:58 schreef jumparound het volgende:
[..]
het is toch niet erg om ruggegraat te hebben?
tis nog echt vrijdag hoorquote:op vrijdag 24 september 2004 18:01 schreef libris het volgende:
het is weer zaterdag, over 9 uur zit ik in het vliegtuig naar cambodja![]()
lekker gevoel, even lekker helemaal niets....
uitgepraatquote:op vrijdag 24 september 2004 12:00 schreef fritsflits het volgende:
beetje kut. vriendin laat nauwelijks tot niets van d'r horen, terwijl m'n oma half op sterven ligt en ik een goede verkoudheid heb
peertje, als in appeltje, eitje?quote:op vrijdag 24 september 2004 18:17 schreef moonah het volgende:
ik voel me zo eenzaam....![]()
peertje
, ik mis je....
waarom mocht onze liefde niet langer duren?
you're so curious cc....quote:op vrijdag 24 september 2004 19:05 schreef copycat het volgende:
[..]
peertje, als in appeltje, eitje?
of is hier iets onfastoenlijks gaande...?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |