quote:het is vandaag 22 september 2004 morgen is het 23 september 2004 morgen is het nationalen verkering vraagdag als je dit naar 3 mensen stuurd zal er morgen niks gebeuren als je dit naar 5 mensen stuurd dan zal je alleen te horen krijgen wie jou leuk vind als je dit naar 10 mensen of meer stuurd dan vraagt jou liefje je verkering LET OP als je dit niet doorstuurt heb je morgen ongeloofelijke pech
MET EEN HOOFDLETTER, STOMME HOER!quote:het is vandaag 22 september 2004
Wat een genie! Hulde!quote:morgen is het 23 september 2004
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een genie! Hulde!
Ze weten de datum te voorspellen!!
Een maand schrijf je alleen met een hoofdletter als het aan het begin van de zin staat!! We leven niet in Engelandquote:Op woensdag 22 september 2004 19:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MET EEN HOOFDLETTER, STOMME HOER!
September!
Heb je al vlees leren eten?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:36 schreef Moonah het volgende:
Oooeeehh! Spannend!!!
Wie wil er morgen verkering met me?![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:22 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Heb je al vlees leren eten?
Oke, dan maar een tofuburgertje morgenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee.
Maar voor één dagje kunnen we dan toch nog wel verkering hebben Peertje?
geweldig die uitspraken van nitespeed, dubbel ligtquote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een genie! Hulde!
Ze weten de datum te voorspellen!!
Eén op de zeven mannen is homo, wen maar aan het idee dat jij dat ook kan zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
nee ik ben geen homo
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oke, dan maar een tofuburgertje morgen
ik zei toch van nietquote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eén op de zeven mannen is homo, wen maar aan het idee dat jij dat ook kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |