quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Weet ik veelquote:Op zondag 19 september 2004 16:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat is ons ding?
quote:Op zondag 19 september 2004 17:03 schreef Xlarge het volgende:
wat een mooie TT bij deze
even wachten op FD ,quote:Op zondag 19 september 2004 17:07 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn nieuwe icoon mag dus ?.
Ik vind dit ook humoristischquote:Op zondag 19 september 2004 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
Door Imam Khoumeinie..
[afbeelding]
Nee, daar beledig je lezers van debiele columns mee.quote:Op zondag 19 september 2004 17:07 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn nieuwe icoon mag dus ?.
Your welcome.quote:Op zondag 19 september 2004 18:00 schreef gfree het volgende:
Hang hier de sarcastische racist uit
Mag rasist, racist worden?
thanx
OMG Boequote:Op zondag 19 september 2004 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
Door Imam Khoumeinie..
[afbeelding]
Kut.quote:Op zondag 19 september 2004 18:32 schreef Martijntj het volgende:
[..]
You're
Even daarover : Ik vind wel (gezien de slotjeslijst) dat het modereren van onzin de laatste paar maanden wel heel erg op de schouders van inso en inso alleen aankomt. Check de slotjeslijst maar eens, daar staan doorgaans 2x zoveel slotjes van haar in dan de 3 mods bij elkaar sluitenquote:Op zondag 19 september 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Graag wil ik mensen nog even attenderen op dit topic in FB
Al dat gebagger
Misschien dat meer mensen geinteresseerd zijn..
Vergeet niet dat slotjes niets zeggen over aanwezigheid. Jogy en PR plaatsen vaak een paar leuke posts is een kansloos topic, waardoor het soms toch leuk wordt. Ik gooi het genadeloos op slot.quote:Op zondag 19 september 2004 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even daarover : Ik vind wel (gezien de slotjeslijst) dat het modereren van onzin de laatste paar maanden wel heel erg op de schouders van inso en inso alleen aankomt. Check de slotjeslijst maar eens, daar staan doorgaans 2x zoveel slotjes van haar in dan de 3 mods bij elkaar sluiten
Naja, als inso hier een probleem mee heeft dat dit zo is, kan er tzt misschien naar een oplossing gezocht worden
Morgen ben je de eerste, ik ben nu niet helder genoeg om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 19 september 2004 23:23 schreef Oversight het volgende:
nog niet beantwoord in de vorige.....
[FB] Denk mee met je modjeskan iemand het ff uitleggen ?
Vind je daadwerkelijk dat je jogy & PR in kan delen als smaakmakers, en jijzelf meer een slotjesmachine bent?quote:Op maandag 20 september 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergeet niet dat slotjes niets zeggen over aanwezigheid. Jogy en PR plaatsen vaak een paar leuke posts is een kansloos topic, waardoor het soms toch leuk wordt. Ik gooi het genadeloos op slot..
Misschien was mijn formulering niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 20 september 2004 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vind je daadwerkelijk dat je jogy & PR in kan delen als smaakmakers, en jijzelf meer een slotjesmachine bent?
En hoe komt knut uit deze vergelijking?
quote:Op maandag 20 september 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Morgen ben je de eerste, ik ben nu niet helder genoeg om er iets zinnigs over te zeggen..
OVERSIGGIE!quote:Op maandag 20 september 2004 00:42 schreef Oversight het volgende:
[..]okeej dan.....
ik blijf dat boek voor je zoeken maar heb het nog niet gevonden......
quote:Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OVERSIGGIE!
Je hoeft niet te wachten, ik neem jouw zaak *nu* in behandeling.
Okay, de zaak honden van maten. Als jij de hond van je maat kwijt bent, mag je daar geen topic over openen in ONZ. Dit omdat het een mededeling is welke niet grappig is en zaaddodend werkt. Als je wel zo'n topic opent zal de apocalyps dra aanvangen en je penis verschrompelen.
Vandaar dus.,
Ben erg benieuwd, maar doe maar rustig aan..
![]()
INSOquote:Op maandag 20 september 2004 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
OVERSIGGIE!
Voorkom rampspoed en doe het niet..
.
Wat als je geen penis hebt?quote:Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OVERSIGGIE!
Je hoeft niet te wachten, ik neem jouw zaak *nu* in behandeling.
Okay, de zaak honden van maten. Als jij de hond van je maat kwijt bent, mag je daar geen topic over openen in ONZ. Dit omdat het een mededeling is welke niet grappig is en zaaddodend werkt. Als je wel zo'n topic opent zal de apocalyps dra aanvangen en je penis verschrompelen.
Vandaar dus.,
Ben erg benieuwd, maar doe maar rustig aan..
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 22:17 schreef Tessje het volgende:
Potentieel TTT?
Neerlands meest bijzondere restaurants
Ik vind hem in ieder geval wel leuk
quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef gfree het volgende:
Goeiemorgen
Wil een lief iemand mijn topic schoonpoetsen?
Hang hier de sarcastische racist uit
thanx
Inso for president!quote:Op maandag 20 september 2004 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Heeft potentie idd.quote:Op zondag 19 september 2004 22:17 schreef Tessje het volgende:
Potentieel TTT?
Neerlands meest bijzondere restaurants
Ik vind hem in ieder geval wel leuk
Topquote:Op maandag 20 september 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeft potentie idd.. Ik heb m even geschopt, even afwachten of er meer users mee gaan doen en dan gooi ik m in de TTT.
TTT staat voor TopTipTopic, en is een pareltje dat je op de blubberige oceaan der bagger vindtquote:Op maandag 20 september 2004 11:58 schreef Robertje het volgende:
Wat is TTT?
Precies, en een non-crew-voorlichtingspost schrijven en sticky geplaatst krijgen staat dan gelijk aan in de adelstand verheven worden.quote:Op maandag 20 september 2004 12:31 schreef Maanvis het volgende:
Als je zelf in de TTT staat met 1 van je topics is dat hetzelfde als een lintje krijgen van de koningin. Eindelijk erkenning voor al die jaren zwoegen!
Dat je hem schreef voor een kloon die deed alsof ie newbie was, is al helemaal geweldigquote:Op maandag 20 september 2004 12:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Precies, en een non-crew-voorlichtingspost schrijven en sticky geplaatst krijgen staat dan gelijk aan in de adelstand verheven worden.
Dat moet ik ff bookmarken...quote:Op maandag 20 september 2004 12:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TTT staat voor TopTipTopic, en is een pareltje dat je op de blubberige oceaan der bagger vindtDie halen onze slavenduikers naar boven en zetten het in de sticky, de TTT!
Als je zelf in de TTT staat met 1 van je topics is dat hetzelfde als een lintje krijgen van de koningin. Eindelijk erkenning voor al die jaren zwoegen!
Dan wil ik die bisschop zijn op je usericonquote:Op maandag 20 september 2004 13:26 schreef Tessje het volgende:
Inso for Pope
Neem je dan ook zo'n leuk staartje?quote:Op maandag 20 september 2004 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wil ik die bisschop zijn op je usericon
Ik dacht dat het wel veilig genoeg zou zijn als ik het heel overdreven zou doen. Indekken heet dat.quote:Op maandag 20 september 2004 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je hem schreef voor een kloon die deed alsof ie newbie was, is al helemaal geweldig
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?quote:Op maandag 20 september 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
Wakker worden!!
Waar zijn de modjes dan?quote:Op maandag 20 september 2004 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes dan?
Dankzij mij hequote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...
Hoeveel mensen heb je al gegijzeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Graag.. Heel fok in bedwang houden is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op maandag 20 september 2004 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!![]()
Heb je nog hulptroepen nodig om de menigte in bedwang te houden ?
Done.quote:Op maandag 20 september 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Kan de titel veranderd worden in:
[FB] Modjes zijn nergens
quote:Op maandag 20 september 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Done.
Maar helemaal níemand was er.quote:Op maandag 20 september 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik ook een offline leven hebben?
Ik hou van jullie allemaal, maar ik kan er écht geen 24/7 zijn.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
Dan word je niet vaak genoeg gepijpt.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
Zal ik een R&P topic openen?quote:Op maandag 20 september 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan word je niet vaak genoeg gepijpt.
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.quote:Op maandag 20 september 2004 22:57 schreef HyperViper het volgende:
Even tussen neus en lippen door he dames, waarom is dat plaatjes slowchat van gurlie geen TTT geworden? het was immers een leuk topic!
Oplete.quote:
Niet dat ik tot die groep behoor, maar goed.quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.![]()
Eerder een in SEX. "Hoe krijg ik mijn vriendin zo ver dat ze me pijpt, zondar haar te dwingen?"quote:Op maandag 20 september 2004 22:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zal ik een R&P topic openen?.
Inso voor Presidentquote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oplete.
En een titelwijziging mag TS zelf concreet indienen.
que??quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oplete.
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.![]()
Snap jij haar?quote:Op maandag 20 september 2004 23:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Inso voor President
Ik dacht dat je verwees naar de TTT en de post van VAC.quote:Op maandag 20 september 2004 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
que??
Ik vroeg wat tuut84 had met zijn "had zat"
en ik droeg gfree voor met zijn "Alternatieve Hallmark kaart"-topic voor TTT
En dan zeg jij:
Oplete.
Al pijp je een paard. Maar hier snap ik niks van
check de TTTquote:Op maandag 20 september 2004 23:03 schreef Bupatih het volgende:
O
[..]
Snap jij haar?
Die andere snapte ik ook niet trouwens, maar ze heeft het al uitgelegdquote:Op maandag 20 september 2004 23:05 schreef gfree het volgende:
[..]
check de TTT
Volgens mij heeft je coupe niet gewerkt dit keerquote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oké, helemaal crystal clear zo.quote:Op maandag 20 september 2004 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je verwees naar de TTT en de post van VAC.
Tuut heb ik al gemailed over zijn irritante postgedrag, maar ik krijg geen reactie.
Een offline levenquote:Op maandag 20 september 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik ook een offline leven hebben?
Ik hou van jullie allemaal, maar ik kan er écht geen 24/7 zijn.
quote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een offline leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als humorloze lurk-mod?quote:Op maandag 20 september 2004 00:31 schreef Maanvis het volgende:
En hoe komt knut uit deze vergelijking?
Bron, link, url, notesaantal?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef JaWi het volgende:
Hadden niet gelijk alle baggervriendjes van Cerror ook geband kunnen worden?
Dat weet je best, genoeg, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bron, link, url, notesaantal?
How are we supposed to know?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
notesaantal?
Namen..quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef JaWi het volgende:
Als jij me gewoon namen geeft, loop ik de posthistory wel door.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:07 schreef JaWi het volgende:
Ik zit hier niet om mensen een ban aan te smeren, er is alleen een groepje wat mij ernstig irriteert.
Het enige wat je er van ziet is intense bagger en kuttopics. Ze hebben over het algemeen een zelfde soort icoontje. Volgens mij had ik er met NiNi vorige week nog een discussie mee in het feedbacktopic.
Wat een kuddegedrag hè, allemaal hetzelfde soort icoontje nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:07 schreef JaWi het volgende:
Ik zit hier niet om mensen een ban aan te smeren, er is alleen een groepje wat mij ernstig irriteert.
Het enige wat je er van ziet is intense bagger en kuttopics. Ze hebben over het algemeen een zelfde soort icoontje.
Zo dom vinnik dat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat een kuddegedrag hè, allemaal hetzelfde soort icoontje nemen.
MTM niet dat ik weet. Ik ben er nou ook weer niet zo vaak de laatste tijd, maar het valt me op. En meer users, waar onder NiNi ook. Laat maar zitten voor wat nu betreft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als jij me gewoon namen geeft, loop ik de posthistory wel door.
Maar ik neem aan dat je doelt op RealNuckles, EL_REY, MTM etc?
Daar heb je mequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat een kuddegedrag hè, allemaal hetzelfde soort icoontje nemen.
Komt vanzelf. Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef JaWi het volgende:
Pcies.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Een goed begin is het halve werk.
Holladiehee! Euforie. Kan ik jou trouwens in Amsterdam gezien hebben Inso?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pcies.
We zijn er mee bezig.. En een heleboel users mogen heel blij zijn dat ik geen banknop heb.
.
Was ik lekker?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Holladiehee! Euforie. Kan ik jou trouwens in Amsterdam gezien hebben Inso?
Hoevaak zou je mij dan al gebant hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pcies.
We zijn er mee bezig.. En een heleboel users mogen heel blij zijn dat ik geen banknop heb.
.
Het was een vluchtige blik die ik worp. Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was ik lekker?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Was ik lekker?
Ben ik hier wel in feedbackquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Pcies.
.
Mooi.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef Maanvis het volgende:
Zolang de jostiband niet aanwezig is op het concert van metallica heeft ook DIE kneuzenkermis bestaansrecht!
Nee, maar jij wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:32 schreef knowall het volgende:
Als ik hier bagger gaat dit topic dan op slot?![]()
Wie het heeft mag het houdenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:17 schreef ningunas het volgende:
ik heb een geheimpje
och, als je eens wist wie ik ben dan denk ik niet dat je dat zo denkt denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:59 schreef JaWi het volgende:
Hilarisch
Je bent eigenlijk Bassie ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef ningunas het volgende:
[..]
och, als je eens wist wie ik ben dan denk ik niet dat je dat zo denkt denk ik![]()
wie?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk Bassie ?
De Heer heeft altijd gelijk. Hij is alwetend.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:18 schreef Insomaniac het volgende:
Omdat je mensen oproept om op [url] te gaan kijken.
Wij hanteren een ruime terminologie hier.. En het boeit me niet wat Sander de Heer doet, maar we gaan hier geen privé-gegevens neergooien.
Tsja, laat ik dan mijzelf maar een hoop tijd en energie besparen door het hier maar bij te laten want als zoiets al onder spam valt dan zoek ik mijn heil wel ergens anders. Van spam heb ik een totaal ander beeld, veel opdringeriger maar goed laten we het hier maar bij houden..quote:Wij hanteren een ruime terminologie hier
je bent gewoon jaloers omdat jij er niet op kwamquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef Insomaniac het volgende:
Omdat het sloowsjet is en dat hebben we al genoeg. Een deeltje vond ik best, maar twee deeltjes overbodig
Weg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:35 schreef DaMook het volgende:
Inso Knut, in Onthoofding 2 staat de link nog in een quote.
Graag gedaan
Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:40 schreef The_Langolier het volgende:
Hoi,
op zich jammer dat mensen op hun icoontje worden beoordeeld. K ga maar eens op zoek naar een andere.
Lees het eens na dude. Mijn bagger staat alleen in echte bagger topics. Goeie topics zul je mij niet zien verbaggeren. En met het openen van topics houd ik me maar sporadisch bezig.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.
Topics volbaggeren. Etc. rouw hier om de maandban van cerrorquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Lees het eens na dude. Mijn bagger staat alleen in echte bagger topics. Goeie topics zul je mij niet zien verbaggeren. En met het openen van topics houd ik me maar sporadisch bezig.
In dat topic heb ik niet gepost hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Topics volbaggeren. Etc. rouw hier om de maandban van cerror
En genoeg andere voorbeelden.
Waarom zou je überhaupt lopen baggeren
neem een andere avatarquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef The_Langolier het volgende:
hoe kom ik nou weer van dat stigma af![]()
Baggeruser cerror geeft aan dat hij topics volbaggert, oa met jouquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
In dat topic heb ik niet gepost hoor.
Ik bagger echt niet zoveel hoor. hoe kom ik nou weer van dat stigma af![]()
Work in progressquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef gfree het volgende:
neem een andere avatar
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?
Jij baggerde vroeger ook
Langolier is nog lang niet zo erge als cerror, als ze andermans topics gaan lopen vergallen pleur ik ze eraf,
quote:maar je moet users wel een kans geven te veranderen,
DAT is het kenmerk van een goede mod...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, ik zal het proberen te vergeten.
Dats correct.. Ik geef Yvonne ook nog elke dag een nieuwe kansquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?
Jij baggerde vroeger ook
Langolier is nog lang niet zo erge als cerror, als ze andermans topics gaan lopen vergallen pleur ik ze eraf,
maar je moet users wel een kans geven te veranderen,
DAT is het kenmerk van een goede mod...
Was dat ironisch of zelfs sarcastisch bedoeld van je?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:20 schreef Tessje het volgende:
of Inso toevallig nog met haar overweldigende humor
Ik meende het hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was dat ironisch of zelfs sarcastisch bedoeld van je?
Dan is hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Ik lach vrolijk mee.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Het FOK! Ganzenbord
Ik moest lachen. Hardop.
Niet om het één of ander Insomaniac maar ik vind dat je erg selectief bezig bentquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:13 schreef paddy het volgende:
[edit ; kssst]
Dank jequote:Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Tessje het volgende:
Dan moet je mailen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Het FOK! Ganzenbord
Ik moest lachen. Hardop.
quote:Op woensdag 22 september 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Fucking goeje TTT CW. Dat soort topics mag je er ook gewoon zelf in gooien..
Niet te moeilijke vragen stellen hier.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:55 schreef Stranger het volgende:
Hoe komt het toch dat elke keer als ik wil reageren op een robh topic, dat topic steeds gesloten is.
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef DaMart het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
Ik wil even de aandacht vestigen op bovenstaand topic met mogelijke TTT potentie
Bupatih for presidentquote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Geheel terecht Bupitah.
Sorry men.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje.
En dat uit de mond van dé TTT-meester.
Oh ja...misschien een pietepeuterig saillant detail
IK HEET GEEN BUPITAH
Whehehe...maakt niet uit.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Sorry men.
Bier enzo.
De tekst in het icoontje deed ook geenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Nu moet ik ook even iets doms bekennen
VAC, toen ik net een post over jou (en je icoontje) maakte, zag ik dat het brit1.jpg heette.
Ik wist helemaal niet dat dat Britney Spears was
Ik zie het ook nu pasquote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tekst in het icoontje deed ook geen [afbeelding] branden?
Sinas met Colaquote:Op woensdag 22 september 2004 20:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dronk je toen ook bier?
Neequote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tekst in het icoontje deed ook geen [afbeelding] branden?
Meesterlijk topic!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef DaMart het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
Ik wil even de aandacht vestigen op bovenstaand topic met mogelijke TTT potentie
Bedankt Knut!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:21 schreef Knut het volgende:
Voor de duidelijkheid.
Voor Hazes grappen is het nog te vroeg
dat meen je nietquote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef Maanvis het volgende:
André dood = meer bier voor mij. is een geniaal topic mbt de dood van onze volkszanger.
Andre zou hier zelf erg hartelijk om kunnen lachen, als ze in de hemel ook Fok hebben
Ik draag dit topic dan ook formeel voor voor de TTT, uit naam van alle Andrefans!
Het eerste wat je zei, daar heb je wel gelijk in.........quote:Op donderdag 23 september 2004 17:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
dat topic is gewoon een verkapt bier topic, hij is nog slechter dan mijn gemiddelde post![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:38 schreef Conflict het volgende:
Ik ben best wel ok
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:38 schreef Conflict het volgende:
Ik ben best wel ok
doe een beetje normaal zeg!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
Nuttige bruikbare feedback geven of opzouten.
Doe effe niet zo sjaggerijnig, post je lekdoos in het geronnen bloedforum ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
Nuttige bruikbare feedback geven of opzouten.
Hij zei "2004"quote:Op donderdag 23 september 2004 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe effe niet zo sjaggerijnig, post je lekdoos in het geronnen bloedforum ofzo?
Maar oke, wat ik en een aantal anderen me al een tijdje afvragen : Kom je echt pas sinds 25 december 2004 actief op dit forum, of had je hiervoor nog andere accounts?
In afwachting, van uw antwoord, verblijf ik, maanvis, ondergetekende, vrijblijvend!
-Maanvis
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je aannames voor je Maanpis en commandeer me niet.
Dus toch!
En om uw prangende vraag -welke ik veel malen eerder heb beantwoord, maar dat doet niet terzake - te beantwoorden; Insomaniac is mijn eerste account. Woei! Ik heb heel veel gelurkt, gedurende enkele jaren. Een enge gedachte, naar ik meen!De Maanvisbaggertijd, de Maanvisfeedbacktijd, de Maanvisleugensachterdeschermentijd, zijn dus niet aan jou voorbijgetrokkenl. Ik herhaal : ENG! Ten tijde van De Bus ben ik begonnen met lurken, toen weer heel lang niet, zo af en aan veel lezen over een onderwerp en me pas veel later geregistreerd toen ik voor het eerst postjeuk kreeg. Postjeuk! Een herkenbaar probleem! Conflict en anderen lijden al langer aan deze ziekte, en de gevolgen zijn variabel... :'( Ik was al actief op andere fora en vond dat genoeg, daarom heb ik me niet eerder geregistreerd. Andere fora zijn grotendeels OK, en zolang je geen 'aanlooptweaker' bent zul je ook hier in goede smaak vallen!
Bevredigd? Je slikte niet, doe het maar overnieuw :')
Dan wil ik mijn geld terug!quote:Op donderdag 23 september 2004 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ik slik alleen bij mn vriend..
Hey, ik bedoelde het niet onlief!quote:Op donderdag 23 september 2004 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
Krijg een hele nare ziekte, met enge zweren en stank, maar ga er vooral niet dood aan. Moge je lang en ongelukkig leven..
Dat scheittopic van doe de salsa is anders ook nog openquote:Op donderdag 23 september 2004 20:02 schreef Georges het volgende:
Een triest, grapjes maken over Hazes topic wordt gesloten, maar het kan wel in Nieuws?
Wat klopt er niet?
Ja klopt, mooi topic is dat.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat scheittopic van doe de salsa is anders ook nog open
En een scrotum en een teelbal is niet hetzelfde shitheadquote:Op donderdag 23 september 2004 20:12 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja klopt, mooi topic is dat.
Maar wel bijna, fuckface.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
En een scrotum en een teelbal is niet hetzelfde shithead
Whehe...een vrouw die het mannelijk lichaam beter kent dan de man zelfquote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
En een scrotum en een teelbal is niet hetzelfde shithead
Sorry dat ik sliepquote:Op donderdag 23 september 2004 20:02 schreef Georges het volgende:
Een triest, grapjes maken over Hazes topic wordt gesloten, maar het kan wel in Nieuws?
Wat klopt er niet?
en dat is 3quote:Op donderdag 23 september 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:.
Niet te voorbarig zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 22:35 schreef Chirma het volgende:
[..]
en dat is 3![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:38 schreef Chirma het volgende:
*voorbarig is*
Geen idee, in Vlaanderen zouden ze zeggen 'gerecycleerde slogans', dat weet ik weer wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Tokay, klopt mijn topictitel trouwens?
Ik heet geen Tokay, maar volgens mij is het zo goed hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Tokay, klopt mijn topictitel trouwens?
Dr zijn er 4 hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:38 schreef Conflict het volgende:
Ik kom niet zo veel meer op Fok! de laatste tijd maar ik vraag me af waarom er maar 1 onzin mod is.
Omdat er ook maar 1 echte baggeraar is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:38 schreef Conflict het volgende:
Ik kom niet zo veel meer op Fok! de laatste tijd maar ik vraag me af waarom er maar 1 onzin mod is.
Alee zeg, maar natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 september 2004 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, in Vlaanderen zouden ze zeggen 'gerecycleerde slogans', dat weet ik weer wel.
Maar ja, we zitten hier niet in Bels hè?
Alles in orde; gerecyclede is correct Nederlands.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef Bupatih het volgende:
Alee zeg, maar natuurlijk niet
Je bent toch journalist, sapperdefluitjes?
Dan mag ik er toch wel van uit gaan dat je het weet, hè?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:52 schreef Knut het volgende:
Zie je nou wel, dat de integratiecurcus zijn vruchten afwerpt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Alles in orde; gerecyclede is correct Nederlands.
Uw toegenegen corrector.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat ik om een naamsverandering ga vragen bij Danny.
Gaat het bij jou ook zó vaak fout.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook.
Ach, het punt is: mensen doen zo gek met die streepjes. Ik krijg vaak dingen als p-e-t-r-a, p-etra, petr-a, petra met de streepjes et cetera. Ik hecht niet zo veel waarde aan de streepjes (helemaal niet zelfs), maar de versies anders dan p-etr-a vind ik al helemaal niet mooi. Met jouw naam snap ik het niet zo goed, er staat toch gewoon Bupatih. Voor mij is die niet lastig ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat het bij jou ook zó vaak fout.
VAC noemde me laatst ook al Butapih ofzo
Bupitah, Bupatuh, Bupatah, Butapih, Butipah... '(
Precies....En toch weten ze mijn naam elke keer weer te verkrachten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach, het punt is: mensen doen zo gek met die streepjes. Ik krijg vaak dingen als p-e-t-r-a, p-etra, petr-a, petra met de streepjes et cetera. Ik hecht niet zo veel waarde aan de streepjes (helemaal niet zelfs), maar de versies anders dan p-etr-a vind ik al helemaal niet mooi. Met jouw naam snap ik het niet zo goed, er staat toch gewoon Bupatih. Voor mij is die niet lastig ofzo
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef Bupatih het volgende:
P.S.
Ik denk dat ik om een naamsverandering ga vragen bij Danny.
Dit is nu de 5.263de keer dat mijn naam verkeerd word gespeeld.
Hoogachtend,
BUPATIH
Ik noem je vanaf nu wel gewoon BP, ok bupahitihtihti?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies....En toch weten ze mijn naam elke keer weer te verkrachten.
![]()
Dat is goed. Of Bupa.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:39 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik noem je vanaf nu wel gewoon BP, ok bupahitihtihti?
Whahah, grapjas.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:30 schreef Knut het volgende:
[..]![]()
ok.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dr zijn er 4 hoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whahah, grapjas.
ONZIN TopTipTopic!
Hij heeft het er in gezet
kloterige flubbels?????????quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze : Whahahaha stelletje sufbubbels ! verandert worden in "het grote irritante kloterige flubbel topic "
Neen! Eerder in: "Het lauwe flubbel-vs-sufbubbel-topic"!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze : Whahahaha stelletje sufbubbels ! verandert worden in "het grote irritante kloterige flubbel topic "
Ik stel een oprechte vraag, die je kun je dan toch wel beantwoorden? Ik snap gewoon niet wat het verschil is tussen mij en sommige anderen. Of is het gewoon persoonlijk en probeer je me te pakken op iets om mij te kunnen weren?quote:Op zondag 26 september 2004 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
Je snapt me wel en ik ben je zat.
Nee, ik ga Danny niet mailen. Waarom? Het is volkomen duidelijk hoor. Ik ben het met je eens. Het ging mij alleen om de rechtvaardigheid. Maar oke, je zegt nu zelf dat Dirkh terecht gewezen is. Bedankt.quote:Op zondag 26 september 2004 01:44 schreef Insomaniac het volgende:
Ga Danny maar mailen. Ik heb Dirkh ook zojuist verteld dat hij niet uit zn slof mocht schieten.
Wahahahahaha je meent het nog serieus ookquote:Op zondag 26 september 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
ronduit belachelijk en bijna ongelooflijk dat mijn "hoe laat is het nu" topic dichtgaat in onz. mods beginnen steeds meer te luisteren naar de reacties inplaats van de ts. jammer, maar het zal jullie opbreken. sterker nog, hoe komt het dat fok de laatste tijd zo fokking stil is?
zielige piemel, nu moet je bijna alle topics sluiten vanwege je uiterst irritante argumentatiequote:Op zondag 26 september 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
Je hoelaatishet topic is bagger. Daarom gaat het dicht. En als zelfs baggerusers je vertellen dat het bagger is, moet je je toch echt even achter de oren krabben.. En het is alleen maar goed dat modjes naar users luisteren, want daar zijn ze voor.
.
En het is stil omdat het tegen 2.00 's nachts is.
Je voelt je zeker gewenst nu?quote:Op zondag 26 september 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
De baggeruser is een aanwinst, dat wordt wel weer bewezen zo.
helaas voor jou is hij het wel. en jij bent juist ongewenst.quote:Op zondag 26 september 2004 01:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je voelt je zeker gewenst nu?
Helaas voor je, dat is niet zo
voor mij is hij niet ongewenstquote:Op zondag 26 september 2004 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
helaas voor jou is hij het wel. en jij bent juist ongewenst.
Iedereen weet toch van wie FD een kloon is. Maar dat mag je niet zeggen want dat is niet liev.quote:Op zondag 26 september 2004 01:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik ruik kloonplottheorieën.
De meningen zijn verdeeld. Hoe dan ook, ik vind dat ik hier een kritische sfeer breng. Je ziet dat Insomniac ook mede door mijn optredens alert blijft. Dus gewenst of niet, nuttig in elk geval.quote:Op zondag 26 september 2004 01:54 schreef stinkie het volgende:
Je voelt je zeker gewenst nu?
Helaas voor je, dat is niet zo
Je zou beter moeten weten dat de situatie wel even wat anders is.quote:Op zondag 26 september 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen weet toch van wie FD een kloon is. Maar dat mag je niet zeggen want dat is niet liev..
Ik heb jouw gejengel niet nodig om alert te zijn. En nu wegwezen. Ga maar onaneren op afbeeldingen van rondborstige dames.quote:Op zondag 26 september 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Hoe dan ook, ik vind dat ik hier een kritische sfeer breng. Je ziet dat Insomniac ook mede door mijn optredens alert blijft. Dus gewenst of niet, nuttig in elk geval.
Nou en! Wie heeft bepaald dat we altijd maar lief tegen elkaar moeten zijn? Dat is in de grotemensenwereld ook niet zo.quote:Op zondag 26 september 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen weet toch van wie FD een kloon is. Maar dat mag je niet zeggen want dat is niet liev..
Ook kakkerlakken hebben hun nut, ergensquote:Op zondag 26 september 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Hoe dan ook, ik vind dat ik hier een kritische sfeer breng. Je ziet dat Insomniac ook mede door mijn optredens alert blijft. Dus gewenst of niet, nuttig in elk geval.
De grotemensenwereld is een democratie en staat heulemaal los van FOK!.quote:Op zondag 26 september 2004 01:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou en! Wie heeft bepaald dat we altijd maar lief tegen elkaar moeten zijn? Dat is in de grotemensenwereld ook niet zo.
ahum!quote:Op zondag 26 september 2004 01:56 schreef Insomaniac het volgende:
FF opzouten met dat gejengel uit mn feedbacktopic. Liev doen of gewoon beargumenteerd feedback geven.
Dat zag er tovh potdomme best liev uit en/ofzo!quote:Op zondag 26 september 2004 01:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoi Inso,
Groetjes,
vosss
Hehe, dat ga ik zeker nog even doen zo. Maar even serieus, als moderator zou je toch niet zo partijdig moeten zijn tegenover één user. Je hebt me een waarschuwing gegeven, als ik dat advies gewoon opvolg, dan is het toch gewoon weer zand erover?quote:Op zondag 26 september 2004 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb jouw gejengel niet nodig om alert te zijn. En nu wegwezen. Ga maar onaneren op afbeeldingen van rondborstige dames.
Iedereen krijgt bij mij kansen. Zelfs Talan en Dirkh zijn redelijk geschikte users geworden.quote:Op zondag 26 september 2004 02:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, dat ga ik zeker nog even doen zo. Maar even serieus, als moderator zou je toch niet zo partijdig moeten zijn tegenover één user. Je hebt me een waarschuwing gegeven, als ik dat advies gewoon opvolg, dan is het toch gewoon weer zand erover?
Laat ons niet wakker worden uit deze droom, oh grote godquote:Op zondag 26 september 2004 02:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De grotemensenwereld is een democratie en staat heulemaal los van FOK!.
Nee, waarom denk jij dat?quote:Op zondag 26 september 2004 02:05 schreef Maanvis het volgende:
Fuifduif, ben je serieus een kloon van FlyingFox?
Zeg hé! Je kan godverredomme ook te ver gaan.quote:Op zondag 26 september 2004 02:02 schreef Insomaniac het volgende:
Zelfs Talan en Dirkh zijn redelijk geschikte users geworden..
Je vertoont gelijkenis.quote:Op zondag 26 september 2004 02:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, waarom denk jij dat?
Dirkh en Thalan.quote:Op zondag 26 september 2004 02:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg hé! Je kan godverredomme ook te ver gaan.
Hoe durf je Talan en mij in één zin te noemen. (buiten de policy gemompel, takke wijf)
Nee, ik ben helemaal geen kloon. Tenminste, niet in de gangbare betekenis van het woord.quote:Op zondag 26 september 2004 02:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je vertoont gelijkenis.
Ben je soms een kloon van Haahahaha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |