Neem je dan ook zo'n leuk staartje?quote:Op maandag 20 september 2004 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wil ik die bisschop zijn op je usericon
Ik dacht dat het wel veilig genoeg zou zijn als ik het heel overdreven zou doen. Indekken heet dat.quote:Op maandag 20 september 2004 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je hem schreef voor een kloon die deed alsof ie newbie was, is al helemaal geweldig
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?quote:Op maandag 20 september 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
Wakker worden!!
Waar zijn de modjes dan?quote:Op maandag 20 september 2004 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes dan?
Dankzij mij hequote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...
Hoeveel mensen heb je al gegijzeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Graag.. Heel fok in bedwang houden is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op maandag 20 september 2004 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!![]()
Heb je nog hulptroepen nodig om de menigte in bedwang te houden ?
Done.quote:Op maandag 20 september 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Kan de titel veranderd worden in:
[FB] Modjes zijn nergens
quote:Op maandag 20 september 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Done.
Maar helemaal níemand was er.quote:Op maandag 20 september 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik ook een offline leven hebben?
Ik hou van jullie allemaal, maar ik kan er écht geen 24/7 zijn.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
Dan word je niet vaak genoeg gepijpt.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
Zal ik een R&P topic openen?quote:Op maandag 20 september 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan word je niet vaak genoeg gepijpt.
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.quote:Op maandag 20 september 2004 22:57 schreef HyperViper het volgende:
Even tussen neus en lippen door he dames, waarom is dat plaatjes slowchat van gurlie geen TTT geworden? het was immers een leuk topic!
Oplete.quote:
Niet dat ik tot die groep behoor, maar goed.quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.![]()
Eerder een in SEX. "Hoe krijg ik mijn vriendin zo ver dat ze me pijpt, zondar haar te dwingen?"quote:Op maandag 20 september 2004 22:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zal ik een R&P topic openen?.
Inso voor Presidentquote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oplete.
En een titelwijziging mag TS zelf concreet indienen.
que??quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oplete.
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 september 2004 23:01 schreef gfree het volgende:
[..]
Omdat ie discriminerend is voor mensen zonder webcam.![]()
Snap jij haar?quote:Op maandag 20 september 2004 23:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Inso voor President
Ik dacht dat je verwees naar de TTT en de post van VAC.quote:Op maandag 20 september 2004 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
que??
Ik vroeg wat tuut84 had met zijn "had zat"
en ik droeg gfree voor met zijn "Alternatieve Hallmark kaart"-topic voor TTT
En dan zeg jij:
Oplete.
Al pijp je een paard. Maar hier snap ik niks van
check de TTTquote:Op maandag 20 september 2004 23:03 schreef Bupatih het volgende:
O
[..]
Snap jij haar?
Die andere snapte ik ook niet trouwens, maar ze heeft het al uitgelegdquote:Op maandag 20 september 2004 23:05 schreef gfree het volgende:
[..]
check de TTT
Volgens mij heeft je coupe niet gewerkt dit keerquote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oké, helemaal crystal clear zo.quote:Op maandag 20 september 2004 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je verwees naar de TTT en de post van VAC.
Tuut heb ik al gemailed over zijn irritante postgedrag, maar ik krijg geen reactie.
Een offline levenquote:Op maandag 20 september 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik ook een offline leven hebben?
Ik hou van jullie allemaal, maar ik kan er écht geen 24/7 zijn.
quote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een offline leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als humorloze lurk-mod?quote:Op maandag 20 september 2004 00:31 schreef Maanvis het volgende:
En hoe komt knut uit deze vergelijking?
Bron, link, url, notesaantal?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef JaWi het volgende:
Hadden niet gelijk alle baggervriendjes van Cerror ook geband kunnen worden?
Dat weet je best, genoeg, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bron, link, url, notesaantal?
How are we supposed to know?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
notesaantal?
Namen..quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:18 schreef JaWi het volgende:
Hadden niet gelijk alle baggervriendjes van Cerror ook geband kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |