Je zit op je verkeerde account. Deze moet je hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:39 schreef PDD het volgende:
Oh, CartWOman, er is iets mis geloof ik. Ik kan niet meer achter de schermen inloggen.
Is er iets veranderd?
Wie weet zie ik het lichtquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat nou verhuizen? Je gaat toch niet verhuizen als je onlinetijd daardoor in gevaar komt? Raar wijf![]()
Euh?quote:Op zondag 19 september 2004 00:10 schreef Oversight het volgende:mogen we hier vragen, waarom er in de faq staat dat er over
niet mag worden gepraat?
of praten we er daardoor toch over, en volgen er gelijk maatregelen?
Stel gewoon je vraag, als het niet mag hoor je het wel.quote:Op zondag 19 september 2004 00:10 schreef Oversight het volgende:mogen we hier vragen, waarom er in de faq staat dat er over
niet mag worden gepraat?
of praten we er daardoor toch over, en volgen er gelijk maatregelen?
Hij wil weten waarom je niet over bans mag praten, denkt dat je daarvoor hier moet zijn en is bevreeschd dat het uitspreken van het woord al banwaardig is.quote:Op zondag 19 september 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh?.
Ah okay!quote:Op zondag 19 september 2004 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij wil weten waarom je niet over bans mag praten, denkt dat je daarvoor hier moet zijn en is bevreeschd dat het uitspreken van het woord al banwaardig is.
Sim-pel!
Wijn drinken en muziek luisteren, en mailadressen instellen en nog wat klusjes van dien aard.quote:Op zondag 19 september 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah okay!
Wat doe jij onlaain?
Euh? Naspel?quote:Op zondag 19 september 2004 01:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijn drinken en muziek luisteren, en mailadressen instellen en nog wat klusjes van dien aard.
Wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 19 september 2004 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh? Naspel?
quote:Op zondag 19 september 2004 01:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik zou het trouwens waarderen als globalunderground z'n nick zou naleven.
quote:Op zondag 19 september 2004 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij wil weten waarom je niet over bans mag praten, denkt dat je daarvoor hier moet zijn en is bevreeschd dat het uitspreken van het woord al banwaardig is.
Sim-pel!
Ik kan er niks aan doen. Het stond zo in de FAQ en Arie_vande_Kaart wilde het zien..die FAQ...quote:Op zondag 19 september 2004 05:23 schreef Oversight het volgende:
[..]het wordt toch IETS moeilijker....
in het layout-vernueckende plaatje van bupati trof ik tot mijn stomme verbazing de volgende tekst helemaal onderaan in het te grote plaatje......
[afbeelding]nu vraag ik me echt af waarom ik in hemelsnaam niet over honden van maten zou mogen spreken....
ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen......
Lieve Fuifduif,quote:Op zondag 19 september 2004 15:49 schreef FuifDuif het volgende:
Beste nikky,
Ik zie dat je JasperE verzocht hebt om een ander icoon te nemen. Daar ben ik erg blij om. Deze hele toestand begon gisteren al toen ik Tessje vriendelijk verzocht een ander icoon te nemen, omdat ik mij beledigd voelde door die van haar. Het is van haar een regelrechte poging om het katholicisme te schande te zetten. Ze wilde dat niet en toen begon de hele discussie. Daar jij kennlijk wel inziet wanneer iets beledigend is en wanneer niet, zou ik jouw oordeel willen vragen.
Zie ook het volgende topic:
Beledigende avatars.
Daarin wordt gezegd dat iedere moderator het maar een beetje zelf moet bekijken. In principe zou jij er dus alsnog over kunnen beslissen. Zou jij willen kijken wat je er tegen kunt doen? Tegen de avatar van Tessje bedoel ik? Je moet op zijn minst toch met mij eens zijn, dat het beledigend is ten opzichte van de RKK.
Sodemieter donderstraal eens een keer op met je tering gezeik. Als jij je stoort aan een ander, rot dan lekker een eind op. En stop dat kut geloof van je lekker in je reet, alsof een ander daar iedere keer maar weer op gewezen wil worden. Achterlijke mongool!quote:Op zondag 19 september 2004 15:49 schreef FuifDuif het volgende:
Beste nikky,
Ik zie dat je JasperE verzocht hebt om een ander icoon te nemen. Daar ben ik erg blij om. Deze hele toestand begon gisteren al toen ik Tessje vriendelijk verzocht een ander icoon te nemen, omdat ik mij beledigd voelde door die van haar. Het is van haar een regelrechte poging om het katholicisme te schande te zetten. Ze wilde dat niet en toen begon de hele discussie. Daar jij kennlijk wel inziet wanneer iets beledigend is en wanneer niet, zou ik jouw oordeel willen vragen.
Beledigende avatars.
Daarin wordt gezegd dat iedere moderator het maar een beetje zelf moet bekijken. In principe zou jij er dus alsnog over kunnen beslissen. Zou jij willen kijken wat je er tegen kunt doen? Tegen de avatar van Tessje bedoel ik? Je moet op zijn minst toch met mij eens zijn, dat het beledigend is ten opzichte van de RKK.
Cookiesquote:Op zondag 19 september 2004 15:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Lieve Fuifduif,
Ik denk niet dat je het al te serieus moet nemen. Maak je niet zo druk.
Dit is voor mij ook meteen een mooi en rustig moment om mijn verhaal te doen. Ik heb die avatar al een tijd nu. Niemand klaagt erover. Het is een slechtgemaakte fotosoep waarop 'iets' te zien is. Dat kun je zelf verwoorden. Ik heb deze avatar NIET genomen om het katholicisme op de schopstoel te zetten. Ik heb de avatar genomen omdat ik (en met mij meer users) deze humoristisch vonden. Ik heb niets tegen christenen zelf ondanks dat ik atheist ben. Maar ik vind het onnodig om vanwege 1 persoon mijn avatar te veranderen. Zeker wanneer desbetreffende mij op persoonlijk en zakelijk vlak aan begint te vallen.quote:Op zondag 19 september 2004 15:49 schreef FuifDuif het volgende:
Beste nikky,
Beledigende avatars.
Er zal ook wel 1 persoon zijn op FOK die mijn avatar van Mohammed Al Sahaf niet vindt kunnen. Daarvoor ga ik ook echt niet mijn icoon aanpassen....... En Mohammed Al Sahaf zat toch in het regime van Saddam Hussein...... beledig ik daar mensen mee? Vast wel, maar dat is niet de bedoeling. Zoek maar eens op google op deze man.quote:Op zondag 19 september 2004 15:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook meteen een mooi en rustig moment om mijn verhaal te doen. Ik heb die avatar al een tijd nu. Niemand klaagt erover. Het is een slechtgemaakte fotosoep waarop 'iets' te zien is. Dat kun je zelf verwoorden. Ik heb deze avatar NIET genomen om het katholicisme op de schopstoel te zetten. Ik heb de avatar genomen omdat ik (en met mij meer users) deze humoristisch vonden. Ik heb niets tegen christenen zelf ondanks dat ik atheist ben. Maar ik vind het onnodig om vanwege 1 persoon mijn avatar te veranderen. Zeker wanneer desbetreffende mij op persoonlijk en zakelijk vlak aan begint te vallen.
Er zijn zeker verkeerde dingen gezegd, van mijn kant en van FD's kant. Tesamen met nog wat users die er omheen hingen en een bepaalde mening volgde. Maar ik vind het geen reden om zo'n avatar te moeten verwijderen.
Dank
Doe eens normaal klein kind. Dit is de plek waar we volwassen praten met elkaar. Als je dat niet kunt, of je kunt niet ophouden met schelden raad ik je een psychiater aan.quote:Op zondag 19 september 2004 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sodemieter donderstraal eens een keer op met je tering gezeik. Als jij je stoort aan een ander, rot dan lekker een eind op. En stop dat kut geloof van je lekker in je reet, alsof een ander daar iedere keer maar weer op gewezen wil worden. Achterlijke mongool!
Fuifduif, wat ben jij toch een humorloze zaadsnor.quote:Op zondag 19 september 2004 15:49 schreef FuifDuif het volgende:
Beste nikky,
(...)
Beledigende avatars.
*Netjes hand opsteekt*quote:Op zondag 19 september 2004 16:02 schreef nikky het volgende:
Zow hier kunnen we dus wel rustig praten?
Waar is dat gescheld, getroll, geflame nou allemaal voor nodig?
Onzin zoals ik in die topics zag is ONZIN niet. Het leek meer op een middeleeuws gescheld op een markt in een achterbuurt.
Kan men dat nou eens uit leggen aan mij zonder dat er hier gebashed gaat worden?
Ik laat me niet snel opnaaien, maar jouw oeverloze gezwam en opdringerige gedoe over de RKK, gaat toch echt een keer te ver.quote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe eens normaal klein kind. Dit is de plek waar we volwassen praten met elkaar. Als je dat niet kunt, of je kunt niet ophouden met schelden raad ik je een psychiater aan.
*Proest*quote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Fuifduif, wat ben jij toch een humorloze zaadsnor.
Zie de humor eens in van Tessje's avatar, je ziet toch meteen dat deze allesbehalve realistisch is? De paus is niet eens meer in staat om zijn eigen kwijl af te vegen, laat stáán dat hij in staat is om nog een erectie te krijgen.
Respectloze klootzak. Eerst mij wijzen op het belachelijke van mijn actie en vervolgens wel een trap nageven door de Paus nog even te pesten. Je bekijkt het maar, ik hoef zo'n avatar niet te accepteren. De policy is er duidelijk over.quote:Op zondag 19 september 2004 16:03 schreef Croupouque het volgende:
Fuifduif, wat ben jij toch een humorloze zaadsnor.
Zie de humor eens in van Tessje's avatar, je ziet toch meteen dat deze allesbehalve realistisch is? De paus is niet eens meer in staat om zijn eigen kwijl af te vegen, laat stáán dat hij in staat is om nog een erectie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |