juustemquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef Bupatih het volgende:
Je opent topics met een vraag die je ook in ONZ | FB kan posten
Misschien bedoelt ie wel die filmquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef PRMNS het volgende:
Omdat je haar naam niet goed spelt![]()
Cool, je bent al net zo dyslectisch als ikquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:32 schreef Arie_van_de_Kaart het volgende:
Insomniac
Ja, hier op Fok! mag niet worden gepraat over honden van maten. Staat in de FAQquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:35 schreef Arie_van_de_Kaart het volgende:
nee, want ik vertel hier net dat ik de hond van m'n maat was kwijtgeraakt, en dat is fout ofzo
ja toch? vind ik ook!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:36 schreef Stuart het volgende:
Omdat je van die tovve topics opent![]()
ik zie het er niet bij staan hoor! Welk artikel precies?quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hier op Fok! mag niet worden gepraat over honden van maten. Staat in de FAQ
http://forum.fok.nl/fok/faq
Moet je even bij die oude FAQ kijken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:37 schreef Arie_van_de_Kaart het volgende:
[..]
ik zie het er niet bij staan hoor! Welk artikel precies?
Ongeschreven regelsquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:37 schreef Arie_van_de_Kaart het volgende:
[..]
derde van rechtsonder; de kleine lettertjesquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:37 schreef Arie_van_de_Kaart het volgende:
[..]
ik heb mijn bril niet opquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:38 schreef daReaper het volgende:
[..]
derde van rechtsonder; de kleine lettertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |