We zoeken nog een gast-docent.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik niet nodig. Ik heb al 2 TTT's..
Ik ga zo weer mijn koelkast bezoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
We zoeken nog een gast-docent.
Kutnewbie.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft TS zijn naam afgekort tot 3 letters en de ander maar met één letter? Wat is de achterliggende gedachte?
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft TS zijn naam afgekort tot 3 letters en de ander maar met één letter? Wat is de achterliggende gedachte?
De nick maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Stap 1) Heet VelvetAcidChrist óf Croupouque. Beiden is beter!
Stap 2) Wees in het bezit van een paar geniale hersens.
Stap 3) Maak een leuk meedoe-topic
Stap 4) Wacht tot het volk toestroomt
Stap 5) Neem de TTT-vermelding in ontvangst.
Ben ik nu gezakt?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
De nick maakt niet veel uit.
Gewoon wat creativiteit.
Niet elk meedoe-topic is leuk, mits leuke insteek.
Het volk stroomt niet altijd toe, daarvoor 2 of 3 posts voorbereiden.
TTT is wel leuk.
Onze topics verschillen nogal eigenlijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.
Ik vindquote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.
Jij vindtdtdtdtdtdd helemaal niks, dronkelap.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik vind
hij vindt
wij vinden
Kratje bier lijkt me wel redelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef Dirkh het volgende:
Wat gaat de cursus kosten eigenlijk?
Soms wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij vindtdtdtdtdtdd helemaal niks, dronkelap.
Lijkt mij idd redelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Kratje bier lijkt me wel redelijk.
En een vermelding van onze namen bij de eerste TTT.
Statiegeldbonnetjes zeker.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Soms wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |