stuur je wel een sms-jequote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Rockfire het volgende:
Ik moet nu weg, maar tegen 5 uur moet ik denk ik in de richting van de stok (ik vermoed dat Aaargh hem niet ver van zijn huis heeft neergelegd), dus dan ga ik wel even kijken
ik weetquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:38 schreef Aaargh! het volgende:
Ok. de foto's zijn wat moeilijk, dus een paar hints
1) hij ligt in de buurt v/d campus
2) hij ligt langs een achteraf weggetje
3) hij ligt vlak bij een bocht.
Ja, hij moet weer naar het westenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:46 schreef Syb-Sosef het volgende:
Zodan! mooi! Is ie opeens weer in het oosten des lands!!
tvp
eerst naar t zuidenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij moet weer naar het westen
Altijd handigquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:45 schreef Rossdale het volgende:
De backup-FOK!-balk-die-eigenlijk-een-stok-zou-moeten-zijn
[afbeelding]
Ik laat hem nu zo, mocht deze stok ooit gekaapt worden dan maak ik hem mooi en schrijf/kras ik alle namen er in en een versiersel en dergelijke. Maargoed stelt niet veel voor maar ben er toch weer lekker even creatief mee bezig geweest
Nadat hij het noorden weer heeft gehadquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
eerst naar t zuiden
Compromis: Via het noorden naar het westen naar het zuiden...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nadat hij het noorden weer heeft gehad![]()
Ik vind hem geslaagdquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[afbeelding]
Ik laat hem nu zo, mocht deze stok ooit gekaapt worden dan maak ik hem mooi en schrijf/kras ik alle namen er in en een versiersel en dergelijke. Maargoed stelt niet veel voor maar ben er toch weer lekker even creatief mee bezig geweest
Omdat er SGOP op staat zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik vind hem geslaagd
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat er SGOP op staat zeker?
Ik niet, FOK.nl EN Sgop.nl moeten er in gefreest worden, dan blijven ze houdbaarquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik vind hem geslaagd
het staat er niet ingefreest maar wel ingebeiteld. Ook al gaat de stift er af dan zal er nog altijd fok.nl en SGOP op blijven staan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet, FOK.nl EN Sgop.nl moeten er in gefreest worden, dan blijven ze houdbaaren niet gestift, dat gaat er op den duur af
![]()
oh god jullie hebben echt geen hopbby's he...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[afbeelding]
Mag een mens geen hobby meer hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:06 schreef NoXxa het volgende:
[..]
oh god jullie hebben echt geen hopbby's he....
laten we hopen dat deze stok in roulatie blijft en dat ik die namen nooit op de back-up stok hoef te schrijvenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:10 schreef mrkanarie het volgende:
Is het niet een goed idee om alle nicknames van de mensen die de stok in handen hebben gehad, achterop de (backup-)FOK!-balk-die-eigenlijk-een-stok-zou-moeten-zijn te zetten?
Lui maar creatief, ik moet er alleen niet aandenken 3 stokken/balken om een paar mensen bezig te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
laten we hopen dat deze stok in roulatie blijft en dat ik die namen nooit op de back-up stok hoef te schrijvenMaar zal het zeker nog wel een keer doen, alleen nu even geen zin meer in. Moet ik al die namen op gaan zoeken enzo. ben lui nu
Nijverdalquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:14 schreef mrkanarie het volgende:
Nijverdal
Wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lui maar creatief, ik moet er alleen niet aandenken 3 stokken/balken om een paar mensen bezig te houden![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet, FOK.nl EN Sgop.nl moeten er in gefreest worden, dan blijven ze houdbaaren niet gestift, dat gaat er op den duur af
![]()
Ervaringen met N'dal?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nijverdal![]()
Leuke jeugdherberg heb je daarquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:33 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ervaringen met N'dal?
ohjah, herberg jah, daar boven op de bergquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:56 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Leuke jeugdherberg heb je daar
En 't spoortheater
zeker er tussenuit gegaan met updaten van de code ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:05 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom staat mijn avater niet meer bij de lijst met avaters?
Kijk uit met parkeren.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:38 schreef Aaargh! het volgende:
3) hij ligt vlak bij een bocht.
Geborenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:33 schreef mrkanarie het volgende:
Ervaringen met N'dal?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:38 schreef kasper het volgende:
[..]
Kijk uit met parkeren.![]()
paar rotjes?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:37 schreef rubinio het volgende:
tvp
komen er nu allemaal grolsch dingen op?
of juist vuurwerk?![]()
staat erinquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Over de OP: ik hoef geen icoon, zou je die van EvilPlatypus erin willen zetten? Die heeft de stok een liefdevolle lift gegeven.....![]()
En een hoop bier in je buik?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Foutje!
Ik had de stok in Huizen moeten leggen, ik heb een vogelnestje op m'n hoofd!![]()
staat er inquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:17 schreef Unihoc_ACE het volgende:
GaapMag mijn avatar ook in de OP? Dan ga ik nu weer naar bed met de Fok!stok
Rockfire slaapt vannacht op de bank
![]()
Ja de stok is natuurlijk veel belangrijker dan Rockfirequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:17 schreef Unihoc_ACE het volgende:
GaapMag mijn avatar ook in de OP? Dan ga ik nu weer naar bed met de Fok!stok
Rockfire slaapt vannacht op de bank
![]()
Dat roep ik nu al 5 topics langquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:35 schreef verschoor het volgende:
op naar het westen met die plank-stok-balk.![]()
ik heb hem in het begin gezocht bij oosterdijk,daar lag i zo goed verstopt dat ik hem niet kon vindenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat roep ik nu al 5 topics lang
oke danquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:53 schreef Joeriii het volgende:
Als ik weet waar die ligt morgen en op tijd ben, ga ik 'm naar het mooie westen brengen![]()
eeuwige roem voor de vindersquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Dat gaat wel ver........ Op de bank slapen om de stok rust te geven......![]()
Harrie1! Dit moet je lezen! ROFL!
Help!quote:Op zondag 19 september 2004 00:29 schreef harrie1 het volgende:
[..]
eeuwige roem voor de vinders
de kerstboom van fok gaat lekker rond
lol ik lees alles![]()
het blijft leuk zo'n fokstok
helaas wat weinig tijd momenteel
ben net thuis
ff fokstok lezen en morgen vroeg weer weg![]()
ik vindt het echt geweldig dat het zo lekker gaat met m'n idee
ik hoop dat het doorgaat tot de 100
in eerste instantie was de bedoeling om bij de 100 te stoppen
en met een nieuw spel te beginnen
maar dit is mijn stok niet meer
dus kan hem niet houden![]()
en dus zal de fokstok eeuwig rondgaan
verder neemt het nieuwe spel aardig wat tijd in beslag (wat ik niet heb)
maar langzaam aan begint het te komen
met geweldige hulp van wat mensen hier (noem geen namen)
dat spel begint als de fokstok 100 haalt (waarschijnlijk)
dus gelukkig hebben we nog wat tijd
nou mensen, heel veel succes met jagen op de fokstok
en wie het eerste komt wie het eerste .......
Moet ik dat nou echt zeggen?quote:Op zondag 19 september 2004 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Help!
Verlicht mij!
Zeg mij dat harrie1 een crew-kloon is.![]()
de namen, niet de avatarsquote:Op zondag 19 september 2004 11:37 schreef Renesite het volgende:
Staat in de OP
Als je dan klikt op de avatars zie je toch de namen, dacht ik zoquote:Op zondag 19 september 2004 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de namen, niet de avatars
thanksquote:Op zondag 19 september 2004 12:18 schreef Renesite het volgende:
http://ebcd.nl/~fokstok/default.htm
Staan een paar, niet allemaal![]()
Nope, Truck bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 19 september 2004 12:18 schreef Renesite het volgende:
http://ebcd.nl/~fokstok/default.htm
Staan een paar, niet allemaal![]()
idd, als je hem naar je woonplaats wil hebben moet je hem maar op halenquote:Op zondag 19 september 2004 12:41 schreef Ayaxola het volgende:
Nog steeds loopt iedereen te zeiken dat ie richting zijn woonplaats moet, maar ik denk dat het nog steeds geen zin heeft en dat die mensen er maar eens mee op moeten houden.
dat was snel kreequote:Op zondag 19 september 2004 13:22 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wil iemand mijn nemo veranderen in dit icon??
[afbeelding]
tnx
snel hčquote:Op zondag 19 september 2004 13:28 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
dat was snel kree
tnx
oeps... ja je hebt geen avatar natuurlijk, heb je er gelijk bijgezetquote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hihihi Rossdale, ik sta er niet bij!![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Hoop trouwens een beetje dat de stok gejat wordt, dan istie tenminste weer in het zuidenIk neem deze zometeen namelijk mee naar eindhoven
Ik hoop het niet dan zit mijn aandenken er niet meer op.quote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Hoop trouwens een beetje dat de stok gejat wordt, dan istie tenminste weer in het zuidenIk neem deze zometeen namelijk mee naar eindhoven
Lekker met je eigen fokstok door Nederland reizen.quote:Op zondag 19 september 2004 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Tis maar een grapje man...quote:Op zondag 19 september 2004 15:25 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat ben jij een .... soms
als dat ding nooit in de buurt komt moet je toch wat hequote:Op zondag 19 september 2004 16:54 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker met je eigen fokstok door Nederland reizen.
Ga je ook foto's maken bij plaatsnaamborden? :')
Nog verder westwaarts zou welkom zijn... Noord Holland of zoquote:Op zondag 19 september 2004 17:53 schreef Renesite het volgende:
Het is al naar het westen![]()
Haha gelukkig niet... Er was iets van een boekenmarkt enzo, ik stap trouwens ff op de moutainbike en ff kijken of ik em kan vinden. Als dat ze is meld ik dat wel ff over een uurtje of 2.quote:Op zondag 19 september 2004 17:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je ging niet toevallig klootschieten of zoiets? Want die mensen die je op de tweede foto ziet lopen die gingen dat zo'n 150 meter verderop wel doen![]()
Wanneer en door wie wordt eigenlijk bepaald wie recht heeft op deze prijs?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:17 schreef kree het volgende:
Prijzen...Verassingsprijs voor degene die de meest originele foto maakt met de FOK!-stok erop. [FOK!-crew]
Ik dacht na de 100ste verplaatsing, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 19 september 2004 18:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wanneer en door wie wordt eigenlijk bepaald wie recht heeft op deze prijs?
Hé dat is leuk, dat wordt weer een wedsrijdje wan remzz is ook net op z'n mountenbike vertrokkenquote:Op zondag 19 september 2004 18:31 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb er iemand opaf gestuurd.
ja nou ja, we zullen zien. Ik fok! lekker door.quote:Op zondag 19 september 2004 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hé dat is leuk, dat wordt weer een wedsrijdje wan remzz is ook net op z'n mountenbike vertrokken
Die watertoren moet toch redelijk duidelijk zijnquote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Remzz het volgende:
Ben net terug, heb em niet kunnen vinden nu had ik ook niet zo heel veel tijd. Dus het moest allemaal een beetje snel ben bij ongeveer 5 bordjes geweest allemaal aan de kant vanaf Almelo, en naast geen 1 bordje werd gewerkt dus ik zat gewoon verkeerd.
Wel dom van mij dat ik de foto's van tevoren niet goed heb bekeken.
Nu krijg ik namelijk ineens een ingeving aan welke kant die kan liggen, maja als ie er morgen nog ligt haal ik em zeker op.
Nu tenminste leuk fietstochtje gehad
Haha dat bedoel ik, van te voren ff vluchtig de foto's doorgenomen en die watertoren wel gezien maar die kun je bijna vanuit heel delden zien maar als ik wat beter had gekeken misschien meer kans gehad. Ik heb me vooral op dat greppeltje naast het plaatsnaambord geconcentreerd.quote:Op zondag 19 september 2004 19:19 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die watertoren moet toch redelijk duidelijk zijn![]()
Ik moest het even opzoeken (ben niet zo heel bekend in Delden), maar dat bejaardenhuis is inderdaad niet ver bij die watertoren (en dus de Fok!stok) vandaan.quote:Op zondag 19 september 2004 19:23 schreef mrkanarie het volgende:
Die watertoren is toCH makkelijk te vinden? Is dat niet bij bejaardenhuis De Wieken?
lekker gj, jij wilde hem toch ook al ophale??? lekkere 20km fietsequote:Op zondag 19 september 2004 19:53 schreef cygnusx het volgende:
nog steeds in delden? waren er niet stuk of 3 lui die erachteraan gingen?
denk je serieus dat ik dat kreng ga ophalen!, maare wat heb jij b.t.w. mijn Golden Power plaatje diek voor je had gemaakt ontiegelijk verneukt... ik fix m nog wel een xquote:Op zondag 19 september 2004 20:00 schreef Pauluzz_U5 het volgende:
[..]
lekker gj, jij wilde hem toch ook al ophale??? lekkere 20km fietse![]()
That's the spirit.....quote:Op zondag 19 september 2004 22:16 schreef Joeriii het volgende:
goed, ik ga hem halen: the west, prepare!
quote:Op zondag 19 september 2004 22:16 schreef Joeriii het volgende:
goed, ik ga hem halen: the west, prepare!
quote:Op zondag 19 september 2004 22:57 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
whehehee stiekum hoopt dat hij er niet meer ligt
het westen heeft gewoon een ontzettend grote aantrekkingskracht tot de stokquote:Op zondag 19 september 2004 23:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik hoop ook datie weg is, hij MAG NIET NAAR HET WESTEN!!!
ja hou hem lekker voor jezelf in dat twentse landquote:Op zondag 19 september 2004 23:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik hoop ook datie weg is, hij MAG NIET NAAR HET WESTEN!!!
Hoiquote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[afbeelding] wie is dat? kan die user zo snel niet terugvinden
quote:Op maandag 20 september 2004 05:13 schreef Joeriii het volgende:
Ok, ik heb een dappere beslissing genomen: Ik ga hem toch weer halen. Ik voel me echt klote erom haha. Ik moet het nu zeker weten
Dus jullie horen nog van me. Ik ga weer.
oidquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:14 schreef mrkanarie het volgende:
Oproep aan alle fokkers in Enschede en omstreken: Ga allemaal naar een plaatsnaam-bord toe, zoek het bord, vind het, en leg het in
Nijverdal e.o.
Ok, ik heb een dappere beslissing genomen: Ik ga hem toch weer halen. Ik voel me echt klote erom haha. Ik moet het nu zeker weten
net als mordor tot The Ring in LOTR.quote:Op zondag 19 september 2004 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
het westen heeft gewoon een ontzettend grote aantrekkingskracht tot de stok![]()
Kijk maar is hoe de nummertjes op de kaart lopen in de buurt van utrecht.
Je kunt zien dat als de stok naar het oosten wordt verplaatst, hij toch steeds weer naar het weste wil![]()
Dat is toch alleen maar leuker....quote:Op maandag 20 september 2004 11:06 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Wel een beetje sneu dat de lokale Fok!kers niet ingrijpen. Verplaatsingen van meer dan 100 km vind ik eigenlijk een beetje jammer. De hele spanning van "gaat hij mijn kant op" gaat er vanaf als het ding random kan opduiken.
wtf 05:13 gepost, zeker een nachtmensquote:Op maandag 20 september 2004 05:13 schreef Joeriii het volgende:
als het goed is ligt ie nog steeds in Delden tenzij Joeriii hem wel heeft opgepiktquote:Op maandag 20 september 2004 13:21 schreef melismay het volgende:
Waar is de stok nu dan???
quote:Op zondag 19 september 2004 18:31 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb er iemand opaf gestuurd.
quote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Remzz het volgende:
maja als ie er morgen nog ligt haal ik em zeker op.
Ok, ik heb een dappere beslissing genomen: Ik ga hem toch weer halen.
Allemaal mensen die beweren de stok te gaan halen, maar nog niemand heeft dat daadwerkelijk ook gedaan???quote:Op maandag 20 september 2004 05:27 schreef coz het volgende:
maar ligt dus in delden .. hmm mss morgen ff kijken![]()
hmm smsboard doet het nietquote:Op maandag 20 september 2004 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft iig niet gesms't
daarom is ie daarna om 5uur13 ongeveer volgens mij weer teruggegaan naar die plek en sindsdien hebben we niets meer van hem vernomenquote:Op maandag 20 september 2004 15:30 schreef Webcrowler het volgende:
Joeriii is druk aan het zoeken geweest, maar heeft niet goed naar de foto's gekeken, waardoor hij de correct plek niet had gevonden!
Hij gaat echt niet stoppen in Delden hoorquote:Op maandag 20 september 2004 14:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Kom op Fok!stokkers... Hij ligt niet ver van een aantal grotere plaatsen, aan de provinciale weg, vlak bij de snelweg. Het zou toch jammer zijn als het spel eindigt in Delden, of all places.
Doe gezellig mee en pak die stok! [afbeelding]
Ja ik had er iemand opaf gestuurd gisteravond, maar die had ik vanmiddag aan de telefoon en die zei datie er nie lag. Nou hopen dat iemand anders hem heeft gepakt...quote:Op maandag 20 september 2004 14:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal mensen die beweren de stok te gaan halen, maar nog niemand heeft dat daadwerkelijk ook gedaan???![]()
Weet je het zeker dat hij er niet lag? Hij ligt dus niet onder het plaatsnaambord, maar onder het verkeersbord. Bovendien ligt hij verstopt onder het (erg) hoge gras...quote:Op maandag 20 september 2004 16:49 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja ik had er iemand opaf gestuurd gisteravond, maar die had ik vanmiddag aan de telefoon en die zei datie er nie lag. Nou hopen dat iemand anders hem heeft gepakt...
waarschijnlijk wel... Ik dacht datie daar ook zo wel weg zou zijn...quote:Op maandag 20 september 2004 19:08 schreef Impry het volgende:
Hij ligt daar dus nog steeds?
Pa-Ra-Plu?quote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Remzz het volgende:
Het is dat het zo slecht weer is, anders had ik een tweede poging gewaagd
Het gaat wel om de Fok! Stok-Balk-Plank he....... is belangrijk hoorquote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Remzz het volgende:
Het is dat het zo slecht weer is, anders had ik een tweede poging gewaagd
De plank is pleitequote:Op maandag 20 september 2004 21:07 schreef Renesite het volgende:
Waar is die stomme stok![]()
back-up stok dan maar?quote:Op maandag 20 september 2004 21:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
De plank is pleite![]()
Keil hem er maar inquote:Op maandag 20 september 2004 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
back-up stok dan maar?
En jij ziet zo'n oudje al lopen in het gras s'avonds met een rollator aan het zoeken naar een stok?quote:Op maandag 20 september 2004 22:29 schreef cygnusx het volgende:
weet je wat, anders bel je iemand op die daar vlak naast woont ofzo... iemand aan die weg daar bij dat bejaardencentrum ofzo...
Ja idd, heb respect voor de ouderen, ook in zo'n verlaten gat als ambt-Delden!quote:Op maandag 20 september 2004 22:31 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En jij ziet zo'n oudje al lopen in het gras s'avonds met een rollator aan het zoeken naar een stok?
Hehe![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 22:31 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
En jij ziet zo'n oudje al lopen in het gras s'avonds met een rollator aan het zoeken naar een stok?
Hehe![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:53 schreef LennyKravitz het volgende:
ligt ie nog steeds in Delden?
Persident Bush ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:19 schreef mazaru het volgende:
Rotterdam is die nog niet geweest
Nou waar blijf hij nu met zijn 'dappere' beslissing? Sinds Joerii dit bericht heeft gepost heeft hij niks meer van zich laten horen... Heeft hij de stok nu wel of niet opgehaald?quote:Op maandag 20 september 2004 05:13 schreef Joeriii het volgende:
Dat lijkt mij stug, want we hebben de Fok!stok goed onder het gras verborgen. Alleen als je weet dat hij er ligt dan zul je hem vinden...quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:36 schreef kasper het volgende:
Misschien is de stok gevonden door een toevallige voorbijganger?
En was er geen Fok!ker in de buurt die kon roepen: "Mijn stok, wat doe je?"
Wat lijkt je onmogelijk? die 800 km? of dat de stok al 800 km heeft afgelegd?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:18 schreef Klonk het volgende:
800 km lijkt onmogelijk.
Idd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:46 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Het jammere is dat we geen auto hebben en Delden toch wel 20 km fietsen is... Zijn er echt geen Fok!kers in de regio met een auto die even kunnen gaan kijken?
Volgens mij moet hij er nog liggen, maar iedereen die is wezen kijken heeft onder het plaatsnaambord gekeken, en niet onder het voorrangsbord...
Deze boer zit dus inderdaad op haar werk en kan niet zomaar op willekeurige tijdstippen op de fiets naar Delden stappen. En 's avonds in dit weer is het ook niet zo aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:14 schreef Boink het volgende:
Blijkt maarweer dat die boeren allemaal lui zijn! Wij westerlingen zijn gewend te werken!
blablablablablaBLABlablablavlavlavlalvablablabla enzoquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:14 schreef Boink het volgende:
Blijkt maarweer dat die boeren allemaal lui zijn! Wij westerlingen zijn gewend te werken!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:17 schreef Joeriii het volgende:
Sorry mensen, ben ik weer. Ik had beloofd dat ik 'm ging pakken, maar is weinig van terecht gekomen. Ik heb 'm dus niet. Hij moet daar dus nog liggen. Ik heb vanavond weer de auto tot beschikking, dus misschien ga ik weer ff kijken.
misschienquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:17 schreef Joeriii het volgende:
Sorry mensen, ben ik weer. Ik had beloofd dat ik 'm ging pakken, maar is weinig van terecht gekomen. Ik heb 'm dus niet. Hij moet daar dus nog liggen. Ik heb vanavond weer de auto tot beschikking, dus misschien ga ik weer ff kijken.
Ok, ik ga zo ff eten. Dan check ik ff dit topic weer. Als ie dan nog steeds in Delden ligt, ga ik wel weer, en dan kijk ik WEL onder dat voorrangsbordquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
misschien
Daar heeft niemand wat aan natuurlijk :')
Super! Jij hebt hart voor de zaak. Gewoon voelen in het gras, de Fok!stok ligt bijna tegen de paal van het bord aan geleund.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:25 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ok, ik ga zo ff eten. Dan check ik ff dit topic weer. Als ie dan nog steeds in Delden ligt, ga ik wel weer, en dan kijk ik WEL onder dat voorrangsbord![]()
[edit]fok is traag hier[/edit]
Zeker weten ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:25 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ok, ik ga zo ff eten. Dan check ik ff dit topic weer. Als ie dan nog steeds in Delden ligt, ga ik wel weer, en dan kijk ik WEL onder dat voorrangsbord![]()
de regen houd mij nu tegenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:25 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Wat zal hij koud en nat zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef Unihoc_ACE het volgende:
..., de Fok!stok ligt bijna tegen de paal van het bord aan geleund.
Nee dat gaat echt niet lukken, sorry,..quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:05 schreef Renesite het volgende:
Yez, kan je echt niet op halen? ik bedoel, ben je zo ziek![]()
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef kasper het volgende:
nat
zoiets, als hij nog niet gevonden is voordat het donker wordt ga ik de backup-stok planten, kan ik nog foto's maken terwijl het licht is. Als hij vanavond nog niet is gevonden pleur ik de foto's online.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef hollander76 het volgende:
Tering jantje, hoelang is die stok al pleitte???? Een dag of 2?
Ow..quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:37 schreef Yez het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt niet lukken, sorry,..![]()
Joeriii heeft toch al gezegd dat hij de stok na het eten gaat halen... Wacht dus totdat hij naar Delden is geweest...quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
zoiets, als hij nog niet gevonden is voordat het donker wordt ga ik de backup-stok planten, kan ik nog foto's maken terwijl het licht is. Als hij vanavond nog niet is gevonden pleur ik de foto's online.
Sounds good?
Neequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
zoiets, als hij nog niet gevonden is voordat het donker wordt ga ik de backup-stok planten, kan ik nog foto's maken terwijl het licht is. Als hij vanavond nog niet is gevonden pleur ik de foto's online.
Sounds good?
Laten we eerst maar ff wachten, anders zijn er strax twee stokken. Joeriiii ging toch kijken???quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sounds good?
ja nou, ik neem aan dat hij vanavond dat ding toch wel heeft gevonden. Ik kan de stok alvast planten voor foto's. Wordt de oude dan toch gevonden haal ik mijn stok weer weg. (leg hem hier 500m vandaan ongeveer)quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar ff wachten, anders zijn er strax twee stokken. Joeriiii ging toch kijken???
boeiend, als die stok maar weg gaat daarzoquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:19 schreef coz het volgende:
ik ga nu lui bellen om een digicam te fixen ,, als dat niet lukt .. nouja ..dan moeten jullie een mobiele telefoon maar accepteren![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sounds good?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ja nou, ik neem aan dat hij vanavond dat ding toch wel heeft gevonden. Ik kan de stok alvast planten voor foto's. Wordt de oude dan toch gevonden haal ik mijn stok weer weg. (leg hem hier 500m vandaan ongeveer)
morgen heb ik geen tijd
Das mijn handelsmerkquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:36 schreef Rossdale het volgende:
tralalala
you know you love mequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
![]()
trulululululululu danquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Das mijn handelsmerk![]()
Tralalalalalalalalalalalalalalala![]()
dan wel erg diep in me hartquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
you know you love me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |