ja en?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Nouk het volgende:.
Ik zie een fles Coebergh staan!
"lekker fris"quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:32 schreef Nouk het volgende:
Nee geen zin, mn haar in een staartje is wel best zo.
wel mijn slet nu, ja!quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
SLET!![]()
"mag ik t niet eerst een maandje proberen?"quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:55 schreef Nouk het volgende:
PP, je hebt niet eens officieel 'Ja' gezegd!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
wederom verveel ik me, na me 10 minuten vermaakt te hebben met timbob
iQue?quote:Op zaterdag 18 september 2004 03:26 schreef Maanvis het volgende:
Terugvindpost Ter Ere Van Een Historisch Moment.
God, laat maar.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
hè, t is jouw feestje
antwoorden geeft, die in mijn ogen nergens op slaanquote:God, laat maar.
jullie zijn vrij koppig neem ik aan...quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:51 schreef Nouk het volgende:
In november gaan m'n ouders en m'n zusje 8 dagen naar Egypte, of ik mee wil. Ik kan die vent dus niet uitstaan, de vorige vakantie was een dusdanige ramp dat mn zusje en ik 2 weken van de 3 apart hebben gegeten en dat ik gezworen heb mezelf dit nooit meer aan t doen.
Maar dit is maar 8 dagen, en naar Egypte, daar wil ik al jaren heen. Maar het wordt toch sowieso gigantische ruzie, thuis negeren we elkaar al 2 maanden (echt nieeeeeets gezegd). Wat moet k nou doen..
Ja, hij kan niet zo goed communiceren met mensen. Op een normale manier.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
jullie zijn vrij koppig neem ik aan...
altijd goedquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:31 schreef Nouk het volgende:
[..].
wel eens van zelf-reflectie gehoord?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, hij kan niet zo goed communiceren met mensen. Op een normale manier.
Nope.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Maar daar heb je geen contact meer mee ofzo?
Geen interesse?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:46 schreef Nouk het volgende:
Lol
Geen belang bij?
Mowah nee niet echt. Misschien later nog.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen interesse?
Mwah bij belang bij hebben denk ik meer aan iets zakelijks, of aan geld ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow
is "geen belang bij hebben" dan een lokale uitdrukking?
godsallejoden wat een kut actie zegquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:52 schreef Nouk het volgende:
toen m'n zusje geboren is heeft ie de volgende dag z'n spullen gepakt
ja met een SW of een BB kom je nie veel verder dan wop wop en batsie!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een totaal non-GPD-achtige discussie dit
tja, je raakt eraan gewend hèquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja met een SW of een BB kom je nie veel verder dan wop wop en batsie!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:55 schreef Zwansen het volgende:
Wat ziet je moeder in hem dan?
Naja hij heeft veel, veeeel geld. En tegen haar schijnt ie wel lief te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:55 schreef Zwansen het volgende:
Wat ziet je moeder in hem dan?
=Deel 4 zeikverhaal=quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Dat je kinderen met hem overweg kunnen lijkt me wel een vereiste...
ik gok dat t wel in die buurten komt..quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef Zwansen het volgende:
Raad van bestuur? Hij is toch geen miljonair ofwel?
Haha, dies leuk. Hij wil alleen geld uitgeven aan m'n moeder en aan zichzelf hoor. Daarbij wil mn moeder niet dat ik op kamers ga, dus ze doet zoveel mogelijk om het tegen te houden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar als ie zoveel geld heeft, kan ie jou en je zusje toch ook wel een appartement in A'dam centrum sponsoren?
Als ik zo'n auto had gingen ik stoppen met school en de hele dag rond rijden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
verdomme nouk, wees blij met zoiets, dank god op je blote knieën
precies, en dan ging ik er naast zitten al genietend v/d geluidsinstallatie, het motorgeluid en de aircoquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik zo'n auto had gingen ik stoppen met school en de hele dag rond rijden.
Het leven is zo oneerlijk!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
precies, en dan ging ik er naast zitten al genietend v/d geluidsinstallatie, het motorgeluid en de airco
een 206 1.4 vs een a8 4.2 ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:13 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het gewoon zo'n recht toe recht aan lange auto. Niks aan.
Die peugeot die ik wil is veel leuker.
Ja!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouk, jij blijft in november thuis, en regelt voor mij en zwans de sleutels v/d audi?
owkay!
zeg maar wat we dr voor moeten doen!
Hmm, maar dan heeft ie de sleutels toch mee!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
dan halen we m op van schiphol...
reserve sleutels!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hmm, maar dan heeft ie de sleutels toch mee!
Goed punt. Ik denk dat ie me wel vermoord, maarja ach.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
reserve sleutels!
moeten er zijn!
t is oneerlijk verdeeld, maar ik bedoel dat als je moeder nu gaat scheiden van m, ze recht op de helft heeft, das toch nog een audi a4!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef Nouk het volgende:
Ik niet hoor! Ik heb nog 20 euro op mn rekening
cassette deck, godscrisis, voor 100 euro hebben ze bij de aldi al een autoradio met mp3 zooi dr inquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga straks in mijn Fiesta 1.1 naar huis! Met cassetedeck!
ik heb push up wel ergens, van de freestylers bedoel je toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Nouk het volgende:
Zwans heb jij :
eric prydz - call on me
en
2 brothers on the 4th floor - never alone
en
Push up..
Bladie!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is oneerlijk verdeeld, maar ik bedoel dat als je moeder nu gaat scheiden van m, ze recht op de helft heeft, das toch nog een audi a4!
Uhm ja.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Nouk het volgende:
Zwans heb jij :
eric prydz - call on me
en
2 brothers on the 4th floor - never alone
en
Push up..
is ze debiel ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Lol! Ik weet niet of ze dan de helft mag hebben hoor..misschien zijn ze wel niet gemeenschap van goederen getrouwd, want m'n ma wil in dr huis blijven wonen natuurlijk dus ik denk dat ze niet heeft gekozen zeg maar om alles gemeenschappelijk te maken.
Ja, msnen gaarne denn!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb push up wel ergens, van de freestylers bedoel je toch?
Ja, maar dat is toch weer 100 euro...quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
cassette deck, godscrisis, voor 100 euro hebben ze bij de aldi al een autoradio met mp3 zooi dr in
Ken je die ene 2 sturen, als PP die ander gaat sturen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja.
Hm ze wil onafhankelijk zijn ofzo. Weet ik het. Misschien wist ze niet eens dat ie zoveel geld had toen ze trouwde hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is ze debiel ofzo?
als die gast zo rijk als je zegt levert zo'n scheiding bakken met geld op mên
Ik ben niet thuis helaasch... Maar kazaa heeft ze wel. Anders stuur ik ze morgen wel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ken je die ene 2 sturen, als PP die ander gaat sturen.
Omdat je er niet was?quote:Op maandag 20 september 2004 11:24 schreef SuperWeber het volgende:![]()
Waarom hebben jullie dit topic eik bijna zonder mij volgespemmed??
Bedoel je de #Muziek-meet? Ik was er niet. Geen zin en andere dingen te doen. Zoals whisky drinken uit een mok achter m'n pc.quote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft BB de meet overleefd, Seborik?
Hij loopt volgens mij wel goed, bij optredens in ieder geval. Maar het is heel lastig om statements (van het label) te krijgen over het werkelijk aantal verkochte cd's.quote:Op maandag 20 september 2004 11:49 schreef Seborik het volgende:
Hey Cynic, is The Wounded - Atlantic goed verkocht?
Mooi. Goeie cd, maar dat had ik al eens verteld. Was wel benieuwd hoe het nu ging.quote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij loopt volgens mij wel goed, bij optredens in ieder geval. Maar het is heel lastig om statements (van het label) te krijgen over het werkelijk aantal verkochte cd's.
Hm, en veel verder kom ik ook niet, ben ik bangquote:Op maandag 20 september 2004 12:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb: ISRA-doosje type 1
Ben ik al verder dan de vorige keer dat ik in de meterkast keek
Op zich wel goed, we zijn op zoek naar een label, aangezien ons contract is afgelopen. Maar dat valt nog niet mee...quote:Op maandag 20 september 2004 12:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Mooi. Goeie cd, maar dat had ik al eens verteld. Was wel benieuwd hoe het nu ging.
Verlengen is geen optie?quote:Op maandag 20 september 2004 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op zich wel goed, we zijn op zoek naar een label, aangezien ons contract is afgelopen. Maar dat valt nog niet mee...
Eigenlijk niet...quote:Op maandag 20 september 2004 12:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Verlengen is geen optie?
Jazeker!quote:Op maandag 20 september 2004 12:10 schreef Zwansen het volgende:
Meneer Van de Velde is daar toch zanger? Coole gast.
Jammer, succes in ieder geval, want Atlantic vraagt om een opvolger.quote:Op maandag 20 september 2004 12:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...
Is ook al weer jaren terug hoor maar wij waren vroeger collega's toen hij bij Raadschelders werkte.quote:Op maandag 20 september 2004 12:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jazeker!
Waar ken je die van dan?
Die opvolger komt er ook wel, we zijn druk bezg met het schrijven van nieuwe nummers, het is alleen nog onduidelijk bij welk label de plaat uitkomt. We zijn op zoek, en er is ook wel interesse gelukkig.quote:Op maandag 20 september 2004 12:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jammer, succes in ieder geval, want Atlantic vraagt om een opvolger.
Heb je de handleiding al gevonden??quote:Op maandag 20 september 2004 13:03 schreef Cynic het volgende:
Hm, volgens mij zitten er teveel draden in mijn isra 1 doosje![]()
JA, maar daar kom ik echt niet uit!quote:Op maandag 20 september 2004 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je de handleiding al gevonden??
Bij mij denk ik?quote:Op maandag 20 september 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik denk dat t probleem niet bij je isra doosje ligt...
Hmmmm...quote:Op maandag 20 september 2004 13:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
JA, maar daar kom ik echt niet uit!
quote:Op maandag 20 september 2004 13:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bij mij denk ik?
quote:Op maandag 20 september 2004 18:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
stropdassen zijn soms vrij kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |