of van die bushokjes posters.... tis goedkoper dan behangenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:00 schreef Cardinoz het volgende:
vraag in de videotheek of je een filmposter mag hebben. of eventueel tegen kleine betaling
Mooiquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:32 schreef 8op het volgende:
Xenos heeft ook een hoop
Ah oke, sorryquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef ChrisJX het volgende:
Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.
He, dat is best stoerquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
is die niet van de papierreclame, op de copier zeg maar
Heb je 't linkje van rob?quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Frenkel het volgende:
Cool..
Tvp
een tvp is een terugvindpostquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:48 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Heb je 't linkje van rob?
Wat is eigenlijk tvp?
Dit is wel een leuk idee. Ik wilde zelf ook altijd al macrofoto's maken en deze dan laten afdrukken en inlijsten maar die lijsten zijn zo verschrikkelijk duur.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooiquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Abri's opentrappen is zó jaren '90...quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:54 schreef Skv het volgende:
Gewoon abri's opentrappen.,
Daar zitten erg grote posters in, die je weer op kan hangen..
Meestal staat er ook een tel nummer bij zodat mensen ze niet kapot gaan trappen maar dat ze gewoon bellen en er een krijgen opgestuurdquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:54 schreef Skv het volgende:
Gewoon abri's opentrappen.,
Daar zitten erg grote posters in, die je weer op kan hangen..
Serieus? Kost da?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Meestal staat er ook een tel nummer bij zodat mensen ze niet kapot gaan trappen maar dat ze gewoon bellen en er een krijgen opgestuurd
Erg mooiquote:
Screwdriver dr in, krik krik, los, hoppaquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Meestal staat er ook een tel nummer bij zodat mensen ze niet kapot gaan trappen maar dat ze gewoon bellen en er een krijgen opgestuurd
Heeel vet!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Stapled, aka. vastgenietquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:34 schreef Eastwood het volgende:
bedankt saviour, maar ik lees nergens met wat of hoe hij al die blaadjes bevestigd heeft
kan dat wel op gipsplatenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:40 schreef vinge het volgende:
[..]
Stapled, aka. vastgeniet
Dankje, was wel een hoop werk maar dan heb je ook wat! Vooral het recht op de muur krijgen met zoveel A4-tjes is niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef Brennie het volgende:
Erg mooi![]()
wattequote:Op donderdag 23 september 2004 15:45 schreef saaw het volgende:
en dat rasterbator is geniaal, heb ik er ook een paar van
http://homokaasu.org/rasterbatorquote:Op donderdag 23 september 2004 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
watte
valt via ebay wel mee, ik heb 6 posters hier inclusief verzendposten voor 40 dollar ofzo, maargoed, nu maar ff hopen dat ze daadwerkelijk bezorgd worden (positieve feedback van 97,4 %)quote:Op maandag 27 september 2004 02:30 schreef reem het volgende:
maar niet goedkoop...
Staat er met koeienletters als je die link aankliktquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:41 schreef tinkaaa het volgende:
via Art Cash & Carry kan je originele schilderijen en tekeningen kpen vanaf 50 euro en max 160 170 euro http://www.artcashandcarry.nl Is tóch leuker dan een poster vind ik!
die van pulp fiction is gewoon TE standaardquote:Op maandag 27 september 2004 01:52 schreef halleekes het volgende:
ik heb op ebay enkele posters besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das dan weer een muur vol.
oh!quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Staat er met koeienletters als je die link aanklikt![]()
![]()
Ik heb hem eerst helemaal op de vloer uitgelegd, en toen eerst verticaal geplakt. Maar ik had de a4tjes wel in de breedte gedaan. De lange kant van het a4tje eerst dus. Anders loop je risico dat het zo scheef wordt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:48 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb dat ook gedaan, zo'n plaatje rasteren. Dit plaatje:
[afbeelding]
ik ben namelijk gek van audi's en vooral de S8. Ik heb het uitgeprint, het waren 40 pagina's
. Nu ben ik erg tevreden over het resultaat, alleen moettie nu nog in elkaar worden geplakt, hoe kan ik dit het beste aanpakken, eerst horizontaal of eerst verticaal aan elkaar plakken?
Terugvindpost zodattie in je actieve topics terechtkomtquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:20 schreef NITR0 het volgende:
tvp?
Ja!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Stelletje amateurs, gebruik bookmarks
nee daar kan ik niet zien of er na mij is gepost! tvp is beterquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Stelletje amateurs, gebruik bookmarks
Magneetverf is ook leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:11 schreef wasda het volgende:
Je kan een pot schoolbordverf kopen, een deel muur/deur verven en je kan daar op gaan tekenen met krijt![]()
Je hebt ook schoolbordverf met een kleurtje las ik laatst, dus niks saai zwart/groen schoolbordverf!
Als ik goed tel zijn het 32 en geen 40 pagina'squote:Op zondag 3 oktober 2004 16:34 schreef NITR0 het volgende:
k heb ff snel een foto met mn telefoon van mn post gemaakt:
[afbeelding]![]()
klopt, er let er nog 1tje op hieroquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik goed tel zijn het 32 en geen 40 pagina's
waarom heeft iedereen die pulp fiction posters, ook niet meer origineelquote:Op maandag 27 september 2004 01:52 schreef halleekes het volgende:
ik heb op ebay enkele posters besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das dan weer een muur vol.
Gaaf!quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:34 schreef NITR0 het volgende:
k heb ff snel een foto met mn telefoon van mn post gemaakt:
[afbeelding]![]()
Ja tof manquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:44 schreef MouseOver het volgende:
Deze zijn er mooi voor:
WO 1 orginele kleuren foto's!
Stoer, een vriend van mij heeft ook zo'n muur met flyers.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart)
Is overigens niet mijn kamer.
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)
Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
Ik ook niet. Ik ga gewoon een plank aan de muur bevestigen, blacklight tegen de achterwand en dan flessen ervoor zetten. Op een hoogte dat mensen er niet op kunnen kijken, en anders maak ik er een glimmende stalen rand omheen, kan nooit moeilijk zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.
Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel tweequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
Dat was wel het ideequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel twee
hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht... Leuk topic wel, heb al twee goeie ideeën (rasterbator en schoolbordverf) opgedaan hier voor m'n nieuwe kamerquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart)
Is overigens niet mijn kamer.
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
Iets roodsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:39 schreef Tyrhraustur het volgende:
Nou ik heb die rasterbite(?) even uit geprobeerd, op een kleinplaatje van 150px bij 200px, en dat geexplode naar 4a4 bij 4a4, en het resultaat is ook nog om aan te zien. Ook is het super handig dat er kniplijntjes meegeprint worden, zodat de marges kunnen verdwijnen.
Ik heb er één uitgeprint als voorbeeld en maar gelijk opgehangen in mn computer kamertje
[afbeelding]
Het is er nog steeds saai (ja ik moet kleuren gaan gebruiken) maar nu in ieder geval ietsjes minder. En ja ik ben te lui om de marges weg te knippen.
Er moet wel voldoende snel gedronken worden natuurlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht...
leuk plan!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
een stel goedkope ( dezelfde) kussen kopen bij bijv de xenos en die tegen je muur maken ( soort van isoleercelmuur maar dan anders)
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar hak nog niet zo over nagedacht![]()
nee, daar loop ik inderdaad zo een 100 keer tegenaan, mar die ander vind ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:12 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze wel 100x... Maar die andere nog niet.
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
ik wil deze graag aan mn muur, maar ik kan het originele plaatje nergens vinden
wie helpt me eraan??
ik wil gewoon dat originele plaatje hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)
Camouflagenet doet het ook altijd goedquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.
[afbeelding]
Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.
Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
Niet in een roze prinsessenkamertje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Camouflagenet doet het ook altijd goed
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)
Elk prinsesje heeft wel een donkere hoek waar een draak verstopt zitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet in een roze prinsessenkamertje.
Dit vind ik ook een cool idee! Wilde het doen voor op m'n deur, alleen bleven ze niet goed plakken (ze gingen bol staan door de pritt-stift die ik gebruiktequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:57 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!![]()
Ik heb ook nog een mooie (gelukkig maar 8 velletjes), misschien ook maar eens uitprinten ofzo bij de bieb. Heb alleen geen ruimte om het op te hangenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net mn rasterbatod [ofzo?] image uitgeprint bij de copyshop, straks eens kijken hoe die in elkaar moet
[28 velletjes]
Wat kost zoiets bij Copyshop?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net mn rasterbatod [ofzo?] image uitgeprint bij de copyshop, straks eens kijken hoe die in elkaar moet
[28 velletjes]
best appart,maar wel leuk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is het leuk (kost wel wat) als je alle a4'tjes in een lijstje doet en ophangt. Dit doe je natuurlijk niet met het eerste de beste lullige ge-rastor bate plaatje maar bijv. met een mooie kleuren unitquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:46 schreef Shriko het volgende:
Heeft iemand nog tips hoe je het meest praktisch en met mooi resultaat al die A4'tjes van dat rasterbation kan ophangen op de muur?
Koel! Kost wel een zooi dure printerinkt, zo goedkoop is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je het bij een copyshop laat doen betaal je niet voor de hoeveeheid inkt die je gebruikt, en dan is het ook erg goedkoopquote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Koel! Kost wel een zooi dure printerinkt, zo goedkoop is het ook weer niet.
Ook kleur/duotone?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je het bij een copyshop laat doen betaal je niet voor de hoeveeheid inkt die je gebruikt, en dan is het ook erg goedkoop
Da's iets minder goedkoopquote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ook kleur/duotone?
Kzal ff navragen. Als het 1 euro per vel is, doe ik het niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Da's iets minder goedkoop(Duotone weet ik trouwens niet)
Hey, dat is erg cool!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij dat rode in de woon of slaapkamer?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een enorm leuk idee!quote:Op dinsdag 2 november 2004 02:38 schreef Seb22 het volgende:
Koop een paar potjes verf bij een willekeurige doe het zelf zaak, of bij de hema voor mijn part... Leef je uit! Laat jezelf eens van je kunstzinnigste kant zien. En, geen gehannes met haakjes, plakband, of punaises.
Ikzelf heb pasgeleden een woning toegewezen gekregen, met heel veel grote witte muur... En ik loop met ideeen om dagelijkse dingen heel groot op de muur te schilderen, zonder het te laten overheersen. Denk aan een streepjescode van vloer tot plafond... en daarbij de cijfers van de code ook inschilderen... Alledaags, en toch ook niet... En wat kost een potje zwarte verf?
Of neem een foto, en bewerk deze zo, dat je er nog wel in herkent wat het moet voorstellen, maar dat het eenvoudig te schilderen is, ook op een goter vlak. Het werken met rasters is hierbij erg handig. Bewerk de foto bijvoorbeeld zo, dat er slechts zwart wit is, en dat de lijnen eenvoudig zijn over te nemen. Maak een print, teken deze over met behulp van rasters, en inkleuren maar. Lijkt me duidelijk.
Je moet er maar op komen, en houd het gewoon eenvoudig, dan kost het ook het minst...
is dit met de rasterbator gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne
Je kan met verf ook "stencilen". Zo kan je foto's met behulp van zelfgemaakte sjablonen op een muur of op canvas kan verven, erg cool effect.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:11 schreef wasda het volgende:
Je kan een pot schoolbordverf kopen, een deel muur/deur verven en je kan daar op gaan tekenen met krijt![]()
Je hebt ook schoolbordverf met een kleurtje las ik laatst, dus niks saai zwart/groen schoolbordverf!
Yep, mooi geworden hè?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:43 schreef Polleke83 het volgende:
Op dinsdag 21 september 2004 13:48 schreef Openminded het volgende:
Dit is de mijne
is dit met de rasterbator gedaan?
Zeker!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef Openminded het volgende:
Yep, mooi geworden hè?
Die stippies zie je niet van veraf.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:42 schreef Polleke83 het volgende:
[..]
Zeker!
(maare, hoe heb je dat gedaan, zonder die stipjes?
Ik ben, op z'n zachts gezegd, niet zo'n fan van de IKEA...quote:Op zondag 14 november 2004 00:10 schreef Faithy het volgende:
IKEA
Niet iets wat ik vaak bezoek....quote:Op zondag 14 november 2004 11:27 schreef brainiac11 het volgende:
in een speelgoedwinkel.
Blokker, Intertoys.quote:Op zondag 14 november 2004 11:06 schreef vdo28 het volgende:
Waar kun je eigenlijk van die "lichtgevende" sterren krijgen die je op het plafond kunt plakken?
Ja, kwam ik aan het eind ook achterquote:Op zondag 14 november 2004 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
helemaal rechts, dat middelste blaadje aan de zijkant, die zit volgens mij best verkeerd?
Impressive, waar heb je de bron vandaan? Wil je die met ons delen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
mja, das inderdaad mislukt. Dit gaat ik ook proberenquote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef Mattt het volgende:
Resultaat Klaar, hij is wel misluk, maar voor de eerste keer 'gaat' +)
[afbeelding]
vanaf as dinsdag bij het kruidvat, grote doos voor 2 euriquote:Op zondag 14 november 2004 12:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik vaak bezoek....
Maar is het daar wel te vinden
Bij de bart smit hadden ze geloof ik een doos met 300 lichtgevende sterren, manen etc voor een euro of 3/4.quote:Op zondag 14 november 2004 12:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik vaak bezoek....
Maar is het daar wel te vinden
Bruna, speelgoedwinkels, blokker en wibra wellicht?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:11 schreef vdo28 het volgende:
okaj thanx
Maar eigenlijk bedoelde ik meer een velletje lichtgevende sterren...
Eindelijk een foto van het resultaat:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:47 schreef Innocence het volgende:
Heb zelf lijstjes met reclamepostertjes uit diverse modebladen (Elle, Vogue, Avantgarde)
Gewoon precies op A4 formaat knippen en in lijstjes zonder lijst doen (2 euro bij Xenos)
Absoluut mooi gedaan!quote:Op maandag 11 april 2005 08:51 schreef -Trinity- het volgende:
-knip-
Randen recht knippen doe je met een papier snijder.quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef PrewT het volgende:
die rastorbator is wel erg tof.
Ik had alleen een paar vragen er over (voordat ik het helemaal verkeerd doe en 20 vel voor niets heb afgedrukt):
- Hebben jullie de randen er van af geknipt? En hoe hebben jullie dit in vredesnaam recht kunnen doen?
- Welke 'dot size' hebben jullie gebruikt? 10mm? 7mm? etc
quote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef Mattt het volgende:
Resultaat Klaar, hij is wel misluk, maar voor de eerste keer 'gaat' +)
Ik heb voorbeelden gebruikt; een paar tattoo's waar foto's van waren gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je die tribals zelf ontworpen?
die laatste is mooi
Ik weet niet of je de mensen kan inhuren, maar wat je, als je er een beetje goed mee bent, zelf kan doen (gaat veel tijd kosten, omdat een leeuw veel lijnen heeft) is het plaatje groot uitprinten en op een stuk karton leggen (stevig, hoeft niet heel dik te zijn) met een stanleymes de dingen die je zwart hebben langs de randen uitsnijden en dat als mal tegen je muur ophangen en er met een spuitbus verf overheen gaan. Het is goedkoper, en het kan makkelijker mislukken, en het kost meer tijd.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
Clip van Mario- Let me love you
Over muren bekleden besproken, als ik zo'n schildering op mn muur kon krijgen![]()
Deponeer maar gelijk een vraagje hier: Kan je mensen inhuren die dit kunnen doen?
Die samoerai in het clipje zijn ook stoer!
http://images.google.com/quote:Op donderdag 21 april 2005 02:47 schreef m0nk-E het volgende:
Weet iemand of er mischien ook een site is waar posters (allerlei, films/babes/brands/sports) hi-res op staan, om deze vervolgens met de rasterbat0r te rasterbaten?
Hehe, das waarquote:Op donderdag 21 april 2005 12:04 schreef KermitKrul het volgende:
[..]
http://images.google.com/
kijk ook in het Babes en Hunks forum
Voor rasterbator hoef je niet persee een High Res foto te hebben, je gaat het toch rasterren
Om een lekkere stofhaard te maken bedoel je?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.
[afbeelding]
Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.
Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |