Ik ben, op z'n zachts gezegd, niet zo'n fan van de IKEA...quote:Op zondag 14 november 2004 00:10 schreef Faithy het volgende:
IKEA
Niet iets wat ik vaak bezoek....quote:Op zondag 14 november 2004 11:27 schreef brainiac11 het volgende:
in een speelgoedwinkel.
Blokker, Intertoys.quote:Op zondag 14 november 2004 11:06 schreef vdo28 het volgende:
Waar kun je eigenlijk van die "lichtgevende" sterren krijgen die je op het plafond kunt plakken?
Ja, kwam ik aan het eind ook achterquote:Op zondag 14 november 2004 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
helemaal rechts, dat middelste blaadje aan de zijkant, die zit volgens mij best verkeerd?
Impressive, waar heb je de bron vandaan? Wil je die met ons delen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
is die niet van de papierreclame, op de copier zeg maar
mja, das inderdaad mislukt. Dit gaat ik ook proberenquote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef Mattt het volgende:
Resultaat Klaar, hij is wel misluk, maar voor de eerste keer 'gaat' +)
[afbeelding]
vanaf as dinsdag bij het kruidvat, grote doos voor 2 euriquote:Op zondag 14 november 2004 12:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik vaak bezoek....
Maar is het daar wel te vinden
Bij de bart smit hadden ze geloof ik een doos met 300 lichtgevende sterren, manen etc voor een euro of 3/4.quote:Op zondag 14 november 2004 12:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik vaak bezoek....
Maar is het daar wel te vinden
Bruna, speelgoedwinkels, blokker en wibra wellicht?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:11 schreef vdo28 het volgende:
okaj thanx
Maar eigenlijk bedoelde ik meer een velletje lichtgevende sterren...
Eindelijk een foto van het resultaat:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:47 schreef Innocence het volgende:
Heb zelf lijstjes met reclamepostertjes uit diverse modebladen (Elle, Vogue, Avantgarde)
Gewoon precies op A4 formaat knippen en in lijstjes zonder lijst doen (2 euro bij Xenos)
Absoluut mooi gedaan!quote:Op maandag 11 april 2005 08:51 schreef -Trinity- het volgende:
-knip-
Randen recht knippen doe je met een papier snijder.quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef PrewT het volgende:
die rastorbator is wel erg tof.
Ik had alleen een paar vragen er over (voordat ik het helemaal verkeerd doe en 20 vel voor niets heb afgedrukt):
- Hebben jullie de randen er van af geknipt? En hoe hebben jullie dit in vredesnaam recht kunnen doen?
- Welke 'dot size' hebben jullie gebruikt? 10mm? 7mm? etc
quote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef Mattt het volgende:
Resultaat Klaar, hij is wel misluk, maar voor de eerste keer 'gaat' +)
Ik heb voorbeelden gebruikt; een paar tattoo's waar foto's van waren gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je die tribals zelf ontworpen?
die laatste is mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |